דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 816.1k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • צופיה ג.צ מנותק
    צופיה ג.צ מנותק
    צופיה ג.
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1308
    פוסט זה נמחק!
    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • orlyO מנותק
      orlyO מנותק
      orly
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1309

      תגידו לי,
      מה, זה נהיה נורמלי?
      שכל אחת שלא "באלה"
      על החברה שלה,
      ישר איתה את הקשר מנתקת,
      ממנה מתעלמת
      מה, זה נהיה עכשיו הסטייל?
      למרות שזה לא אנושי בעליל,
      להיכן נעלם המצפון?
      למה הוא פתאום מסתתר, נעלם, איפשהוא טמון?
      תחשבו טוב טוב
      לפני שאתן מעשה כזה עושות,
      גם אם ממש חייב,
      תשימו לב שבכבוד הדדי אתן נפרדות,
      שלא תגרמו לחברה להרגיש שהיא לא שווה דבר,
      ושמבחינתכם נמחק כל העבר,
      תשימו לב שמולכם עומדת נפש אלוקית,
      ותדאגו לעשות את זה בצורה יותר אנושית.💕
      #ORLY#

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      12
      • י יאיא

        מהו השיר שלך?

        מהו השיר שמתנגן לך בראש שכשתשמע תוכל לפרוס כנפיים
        שכל המילים יושבות במקום והזמן עצר בינתיים
        וכשיבוא לו עוד יום קצת עצוב
        איתו תהיה מוכרח לזוז

        עוד לילה יורד
        על מי אתה חושב
        באורות פנסים את החושך מאירים את הקשיים כל הזכרונות של החיים
        והנה היום עולה

        גשם מתחיל לשטוף את הרחובות והשיר עדיין מזמר
        תמיד במילים גבוהות או נמוכות הוא יקנה הוא ידבר
        וכשיבוא לו עוד יום קצת עצוב קצת עלוב אל תיתן לו להיגמר
        בשעה מאוחרת אתה לבד בדרך עוד תשמע אותו מתנגן

        ANASTASIAA מנותק
        ANASTASIAA מנותק
        ANASTASIA
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי ANASTASIA
        #1310

        מי
        שגם אם עצוב לו-
        שותק
        שיודע
        להיות עם יד-
        על דופק
        ששר
        גם אם בפנים
        מבוכה
        אז
        ריבונו של עולם
        הוא שלך.
        נסטיה.

        Россия гордится -- כי דם זה לא קטשופ!!

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        9
        • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
          לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
          לא הכל טוב אבל הכל לטובה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1311

          זה בסדר
          זה תקופה שתעבור
          את נורמלית
          זה ענין של זמן
          מותר לך לבכות
          זה לא מראה על חולשה
          זה מראה שהיית חזקה

          אני בוכה
          ואני נזכרת בתקופה היפה
          שהכל היה מובן
          שהסתכלתי בחשיבה ורודה
          שראיתי הכל בעין טובה

          שאמרתי תמיד
          הכל לטובה
          ו...
          שבאמת האמנתי
          שתמיד חינכתי
          לא הסכמתי
          להודות
          בחולשות
          ועכשיו
          לפני כולם
          הם פרושות...

          אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          9
          • חסידייה אוטנטיתח מנותק
            חסידייה אוטנטיתח מנותק
            חסידייה אוטנטית
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1312

            מתקרבת אלייך
            מה שעצרתי שנה
            מקריבה בשבילך
            קרבן נדבה

            אותן דמעות
            שתמיד לא ידעו זמנן
            אותן בקשות
            שתמיד לא זכרו ת'מען

            כל מילה שאמרתי
            עכשיו פעלה
            רואה שגדלתי
            ''בטח בה לב בעלה''

            נתלית בעוצמה
            על כל מה זרקתי
            מודה באשמה
            כן אבא התגעגתי!!!!!!

            עדיף להיות בודד עם האמת שלך
            מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            10
            • LOVE MEL מנותק
              LOVE MEL מנותק
              LOVE ME
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי LOVE ME
              #1313

              כשמחר אני הולכת לשמוע
              ולהיות בזה המעמד
              זה ממש לדמוע
              והמעמד גדול יהיה ומכובד..

              לפעמים נפגשים אנשים
              בשביל להעביר חוויות ורישומים
              ולפעמים נפגשים ונופשים
              וכשבאים לשמוע, מקבלים

              לקבל עול מלכות
              זכיתי להיות שייכת
              ולקבל עלי בזכות
              אני בעז"ה יהיה חלק בשרשרת

              אנשים לא אוהבים לקבל מוסר
              אבל נשים אצלם זה עיקר
              צניעות
              זו הזכות וברוב עם(בחורות)
              עם מספר רב של בנות

              הולכות לחזות במראות
              גדולים ונשגבים...
              ואלוקים לנו אומר
              שובו בנים שובבים

              אני מחר הולכת להיות נוכחת במעמד של כנס בנות הסמינרים ואני מבלי לדעת מה הולך בדיוק להיות קפצו לי השורות....

              שתיקה היא אחת מהטיעונים שהכי קשה לסתור...

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              8
              • טותייייט מנותק
                טותייייט מנותק
                טותיייי
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1314

                כמה בשבוע אחד עברתי
                הרגשתי שעוד שניה והתמוטטתי
                את הלב להחזיק לא יכלתי
                רק הבטתי דוממת לשמיים ושתקתי
                הרגשתי שאין אף אחד לצידי
                כאילו כולם היו נגדי
                אהבה והכלה לא יכלתי לשאת
                כאילו כל העולם היה עלי מתנשא
                אף אחד לא רצה באמת לשמוע ולעזור
                חיפשתי אפילו נקודה אחת של אור
                לא היה לי קל בלי לבכות
                התחלתי על עצמי לצעוק ולרטון
                אמונה זה הדור שהכי החזיק אותי
                בלעדיה לא היו יותר שומעים ממני
                הדברים התחילו להסתדר ברוך השם
                אחד אחרי השני הלוואי והחלום היה מתגשם
                למדתי מהסיפור הזה כמה דברים
                קודם כל לשתוק ולשמור הכל בפנים
                בנוסף לדון לכף זכות כל אדם
                כי בעיני הכל נעלם
                ובסוף אף אחד אני לא אוהב
                כי כל דבר שלא אדע
                בליבי יכאב...
                טוהר

                לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                10
                • צופיה ג.צ מנותק
                  צופיה ג.צ מנותק
                  צופיה ג.
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1315

                  אני מפחדת
                  וצוחקת
                  אני שמחה
                  ועצובה
                  אני עושה רעש
                  ובשקט
                  אני עם פיצול אישיות
                  אך עם דעה אחת
                  אני לבד
                  ואני עם כל אחד
                  אני מטיילת
                  ומסתגרת
                  אני יודעת הכל
                  וצריכה תמיד לשאול
                  גיליתי אהבה
                  וגם השנאה
                  אני הכי טובה
                  אך גם הכי גרועה
                  אני המנצחת
                  וגם המפסידה
                  אני ריקנית מתוכן
                  ועם מלאאאא משמעות
                  אני פשוט כלום
                  ואני הרבה יותר מזה...
                  אני יכולה להיות הכל
                  תלוי במה אני בוחרת
                  לאיזה זוית מסתכלת
                  אם על הרע בכל דבר
                  או הפוך, על החצי המלא שנשאר
                  " יש בי כלכך הרבה"
                  "אני אחת ויחידה"
                  אלא המשפטים שלשמור צריכה
                  וזה הרבה יותר קל לראות פגמים
                  בהכל... בי ובאחרים
                  והשתדלות קטנה אני חייבת
                  להסתכל על החיובי
                  כדי להיות מאושרת...

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  13
                  • ANASTASIAA מנותק
                    ANASTASIAA מנותק
                    ANASTASIA
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי ANASTASIA
                    #1316

                    למה כולם חושבים-
                    שכשאני בוכה-
                    דוחפים מוצץ.

                    אני בכלל רציתי לומר-
                    שהמכנס החדש- מעקצץ.

                    ולמה תמיד -
                    כשהשכנה בדלת.
                    מלשינים על תינוק מפוצץ!

                    זו בכלל אילה-
                    אשמה.
                    שהעציץ התנפץ!!

                    אבל כל זה מתכווץ-
                    כשאמא-
                    מתעלמת מספר קורץ.
                    מרימה אותי.
                    ונושקת.
                    לתינוקי שלה- הנוצץ.

                    ואני ואמא-
                    רק חיבוק!
                    ואין דבר שבינינו חוצץ!

                    אנסטסיה.:🌹

                    Россия гордится -- כי דם זה לא קטשופ!!

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    14
                    • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                      לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                      לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                      #1317

                      איזה עולם מוזר
                      אינלי תוכניות
                      אפילו למחר
                      לא יודעת
                      מה ילד יום

                      אבא
                      למה כואב לי
                      הלחץ הזה
                      מתיש אותי
                      נמאס לי לשמוע
                      לא רוצה שוב לדמוע
                      נגמר לי המכסה
                      הלב שלי נפל
                      מרוב העמסה
                      העולם כל כך מוזר
                      לפעמים נדמה לי
                      שהוא פשוט אכזר
                      מה היא רצתה
                      ליסוע בשלווה
                      בקשה גדולה?

                      אבא תודה
                      שהיא חיה
                      בריאה
                      שנשארה
                      שלמה
                      זה יכל להיגמר רע
                      אבא תודה
                      על המתנה
                      תודה על הסוויצ
                      שנתת כדי שאעריך
                      אבא סליחה
                      שרק עכשו אני מתחילה
                      להעריך
                      את הטוב
                      לא רק לכאוב
                      לנסות לתרגם
                      תכל לאמונה
                      לנסות להתחיל
                      הכל מהתחלה

                      אבא תודה
                      כי כלום לא השתנה
                      רק באת ושמת לי מראה
                      ואני מסתכלת
                      ורואה את כל הטוב
                      אלוקים שלי
                      תודה שאתה מראה
                      לי את האור
                      תודה עלזה
                      שאתה מוציא
                      אותי מהבור

                      אבא תודה על כל מתנה
                      תודה על הזכות להיות ילדה
                      בעולם מלא בטוב
                      מידי פעם יש נפילות
                      אבל אם לא
                      נשים עליהם תפוקוס
                      הם יעפו לנו מהרדיוס
                      תודה...
                      אילה🤍.....

                      אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      13
                      • טותייייט מנותק
                        טותייייט מנותק
                        טותיייי
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1318

                        החיים
                        משמעותם לחיות
                        בחיים
                        יש עליות וירידות
                        החיים
                        מלאים אתגרים
                        בחיים
                        יש גם קשיים
                        החיים
                        יכולים בשנייה להשתנות
                        בחיים
                        צריך להציב מול העיניים מטרות
                        החיים
                        לפעמים מבלבלים
                        בחיים
                        צריך לשים גבול ומעצורים
                        החיים
                        יכולים לגרום לנפילות
                        בחיים
                        יש משמעות
                        החיים
                        מלאים מצוות
                        בלי החיים
                        לא היינו
                        מגיעים
                        לעולם החיים האמיתי....
                        טוהר

                        לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                        -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        8
                        • טותייייט מנותק
                          טותייייט מנותק
                          טותיייי
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי טותיייי
                          #1319

                          נופלת
                          נאבדת
                          כל נשימה
                          שורדת
                          מתאבדת
                          על החיים

                          קמה
                          רצה
                          שואבת כוח
                          וממשיכה
                          את מירוץ החיים

                          שוב נופלת
                          כמעט ומתייאשת
                          בוכה ומתפללת
                          מהשם מבקשת
                          אור בחיים

                          לפתע כמו
                          כואב מאיר
                          בין כל החושך
                          מוצאת את האור
                          האמונה שבלב
                          לדעת
                          שכל הכאב
                          זה מאבא שאוהב
                          שהכל לטובה

                          אחרי ההארה
                          נושאת תפילה
                          שאשאר רק בעליה
                          ואדע להבא
                          שמכל נפילה
                          באה תנופה
                          לאבא

                          ותמיד לזכור
                          שאבא
                          את הנפילות לא סופר
                          רק את הפסיעות
                          לנצח שומר!
                          טוהר

                          לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                          -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          8
                          • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                            לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                            לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1320

                            אבא נתת לי כח
                            לשרוד ת'לבד
                            נתת לי מח
                            לשכוח מהעבר
                            אבל הכוח שאתה נותן
                            אומר שאף פעם
                            לא יהיה טוב יותר?....
                            אומר שנגזר עלי
                            להישאר לבד
                            לבכות בדד
                            אני רוצה עכשו טוב
                            לא בסוף
                            מנסה לפחות
                            להמשיך לשאוף
                            להשתנות לטובה
                            לראות את מה שלא נראה
                            אבא תודה
                            על הכוח להישאר
                            תודה שאתה נותן לי
                            משהו בו להתפאר
                            סליחה על המחשבות הרעות
                            סליחה שאינלי כוח להשתנות
                            ו....סליחה אבא
                            ששכחתי שאני הבת שלך
                            ושישלי על מי לבכות
                            ....אילה....

                            אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            8
                            • טותייייט מנותק
                              טותייייט מנותק
                              טותיייי
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי טותיייי
                              #1321

                              התמימות שלי
                              הדבר הכי כואב שהיה לי
                              התמימות שבי
                              שהייתה ויום אחד זה נעלם
                              אני האמנתי
                              לכל אחד שהיה טוב
                              שעדיין יש דבר כזה
                              בן אדם טוב
                              בן אדם עם נשמה טובה
                              טהורה
                              שתבוא ותציע עזרה
                              תמימות הייתה לי
                              בעבר
                              אבל יום אחד
                              זה נגמר
                              אני נשברתי
                              נפלתי
                              במיוחד כאב לי
                              אני האמנתי
                              החזקתי את החברות
                              שברתי שיניים בשביל זה
                              אבל בלי התראה מוקדמת
                              הנה זה בא התעלמות
                              בלי שום סיבה
                              אני כאבתי
                              נשברתי
                              בכיתי
                              דמעתי
                              צעקתי
                              זעקתי
                              אף אחד לא היה בשבילי
                              אף אחד לא הרגיש
                              את הלב שלי
                              שמדמם
                              שנשבר
                              שיום אחד
                              והתמימות שהייתה בו
                              זה היה רק
                              עוד עלה אחד
                              שברוח שנידף...
                              טוהר

                              לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                              -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              6
                              • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                חסידייה אוטנטית
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי חסידייה אוטנטית
                                #1322

                                האמת שמסתתרת
                                הפחד שמופיע
                                אותו היא מקיימת
                                לה הוא מריע

                                חייה את העתיד
                                שקועה בדימיונות
                                עלייה הוא מעיד
                                היא בדרכה להיבנות

                                יודעת שתם זמנם
                                פוחדת מהפילוג
                                שפכו מהונם
                                עת הפכו לזוג

                                תחת החופה עמדנו
                                תורה ועם
                                בעבותות אלייך נקשרנו
                                אל מול עולם

                                תעזור לי אבא!
                                להמשיך יחד
                                להיות הכלה שלך
                                עם קל אחד

                                שגם בתשפ''ג
                                נלך יד ביד
                                התוקף שכמעט ופג
                                עליי תחדש

                                אותה תחושה שעלתה
                                תעלים ומהר
                                שאזכור שרק אתה!
                                ואין עוד מלבדיך!!!

                                עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                                מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                9
                                • יעל ק.י מנותק
                                  יעל ק.י מנותק
                                  יעל ק.
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעל ק.
                                  #1323

                                  כמה לפעמים אנחנו הופכים את הימים האלה לימי תסכול ושנאה עצמית במקום לימים של היטהרות ועליה,
                                  חברים,
                                  יש בנו המון טוב, חשבון נפש נברא בכדי שנגלה את זה...

                                  --

                                  שנה טובה ילד:

                                  כמו כולם
                                  גם אני מבקש סליחה
                                  מכה על חטא בפחד
                                  מפיל על עצמי את כל האשמה
                                  שוכח מכל הטוב ורגעי הנחת

                                  כמו כולם
                                  מרוקן מחשבות לא טובות
                                  מוחק זכורונות מבין עיני
                                  עושה הכל כדי בדין לזכות
                                  מפחד להוציא עצמי זכאי

                                  כמו כולם
                                  נשבע שאהיה יותר טוב מאתמול
                                  עושה רשימות של מעשים רעים
                                  מנסה לכולם למחול
                                  ומקבל על עצמי מליון תפקידים

                                  אך היום,
                                  אבא בא עד אלי לשדה
                                  הפך גזע עץ לשולחן
                                  לידי התיישב בקצה
                                  ועזר לי להבין את העניין-

                                  נתן לי דף ועט, וכתבתי
                                  את כל מה שהצלחתי השנה
                                  את כל מה שתגברתי עליו
                                  את כל מה שבי השתנה
                                  את כל מה שטוב עכשיו

                                  לקחתי את כל הכאבים ופרטתי
                                  את הימים הסוערים שעברתי
                                  ואיך הצלחתי עדיין להגיע עד הלום
                                  את הגיחות לדברים שמהם ברחתי
                                  ואיך רציתי כל כך להיות יותר טוב מהיום

                                  והמשכתי והמשכתי
                                  ואבא לידי רק ישב ושתק
                                  וכשסיימתי יד אוהבת נתן לי
                                  ולחש באזני- "אני מאמין בך ילד"
                                  בירך אותי לשנה טובה, ולראשי נשק.


                                  יעל#

                                  יש דלת, ויש חלון,
                                  ויש חור גדול שאין לו שם,
                                  ויום יבוא ומישהו ימלא לך אותו באור גדול.

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  10
                                  • מתורפתמ מנותק
                                    מתורפתמ מנותק
                                    מתורפת
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי מתורפת
                                    #1324

                                    הם חושבים שהם הצליחו
                                    לעשות אותי ילדה טובה
                                    שקשובה לשיעורים

                                    אבל הם לא יודעים
                                    שאני הרוסה מבפנים
                                    סגורה בתוך עצמי

                                    מחכה שיתייחסו
                                    יתעניינו
                                    איך אני מרגישה

                                    כן
                                    אני מרגישה גרועה
                                    הורדתם לי את השמחה
                                    את הביטחון

                                    וזהו
                                    נתקעתי
                                    לא מסוגלת
                                    להרים את עצמי

                                    מי יבין אותי
                                    מי ישמע אותי
                                    אני לבד

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    12
                                    • orlyO מנותק
                                      orlyO מנותק
                                      orly
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1325
                                      פוסט זה נמחק!
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      10
                                      • ANASTASIAA מנותק
                                        ANASTASIAA מנותק
                                        ANASTASIA
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי ANASTASIA
                                        #1326

                                        : :בּוֹרֵא עוֹלָם.
                                        תּוֹדָה.
                                        עַל יָמִים שְׁקֵטִים.
                                        בְּלִי מִלְחָמוֹת.
                                        בְּלִי נְגִיפִים.
                                        בּוֹרֵא עוֹלָם.
                                        סְלִיחָה.
                                        שֶׁהָיִינוּ צְרִיכִים.
                                        תִּזְכּוֹרוֹת.
                                        לְהוֹדוֹת.
                                        עַל מָה שֶׁהָיָה.
                                        וַאֲנַחְנוּ עוֹד דּוֹרְשִׁים..
                                        בּוֹרֵא עוֹלָם.
                                        בְּבַקָּשָׁה.
                                        תֵּן לָנוּ שָׁנָה טוֹבָה.
                                        מְאֻשֶּׁרֶת.
                                        בְּרִיאָה.
                                        בּוֹרֵא עוֹלָם.
                                        זוֹ אֲנִי.
                                        יַלְדָּה קְטַנָּה שֶׁלְּךָ.
                                        שֶׁנִּכְרֶכֶת.
                                        שֶׁמִּסְתַּבֶּכֶת.
                                        בּוֹרֵא עוֹלָם.
                                        לְמַעַנְךָ.
                                        אִם לֹא לְמַעֲנֵנוּ.
                                        הִגָּלֵה בִּכְבוֹדְךָ.
                                        הָסֵר אֲנָחָה.
                                        וְהוֹשִׁיעֵנוּ.
                                        אָנַסְטַסְיָה.🎁

                                        Россия гордится -- כי דם זה לא קטשופ!!

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        9
                                        • מ מנותק
                                          מ מנותק
                                          מנחם לוינסון
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1327
                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול