דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 816.8k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • margalitM מנותק
    margalitM מנותק
    margalit
    משתמש מומחה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1304

    בודדה
    שוכבת מקופלת במיטה
    יחידה
    מרגישה שזה רק טיוטה
    מדדה
    מרגישה חסרת שליטה
    שרידה
    מרגישה כמו פליטה

    סולמות
    מגביהים את הקול שלך

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    11
    • שנדיש מנותק
      שנדיש מנותק
      שנדי
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1305

      666 (1).jpg

      כאב לא נעלם, זאת אני שלומדת לצחוק עם אבן בכיס...

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      5
      • טותייייט מנותק
        טותייייט מנותק
        טותיייי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1306

        ואני הבנתי
        מי באמת אוהב אותי
        ואני הבנתי
        מי יהיה שם תמיד
        בשבילי
        ואני הבנתי
        מה אהבה ללא
        אינטרסים
        ואני הבנתי
        מי באמת חברה שלי
        ואני הבנתי
        למי באמת אכפת
        לו ממני
        ואני הבנתי
        עם מי טוב לי
        ואני הבנתי
        ממי לא אכפת לי
        ואני הבנתי
        מזה חברות אמיתית
        אבל דבר אחד
        לא הבנתי
        למה קשה לי
        להתנתק
        ממי שלא אכפת לו ממני...
        טוהר💔‏

        לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
        -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        9
        • צופיה ג.צ מנותק
          צופיה ג.צ מנותק
          צופיה ג.
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1307

          מי באמת כשר?
          אני שואלת את עצמי...
          מי באמת כשר?
          אמין ואיכותי
          מי באמת כשר?
          שיוכל להעיד זאת
          מי באמת כשר?
          שיתן לי תשובות

          מיהו החזק והאיתן?
          שנשאר כשר באמת
          מיהו המתגבר על השטן?
          שעל גבו ממשיך לשאת
          מיהו עם פנימיות עדינה?
          וענווה שעוטפת
          מיהו עם עמוד השדרה?
          ועוצמה מלטפת

          מי באמת כשר?
          אני שואלת את עצמי
          האם הפלאפון?...
          או שדווקא אני?
          האם הפלאפון מעיד על פנימיות?
          או שמא זאת סתם מירמה וטעות?
          האם בכל זאת המצב ישתנה?
          ויפסיקו לקטלג על פי המראה?
          אז...
          מי באמת כשר?
          אני עוד פעם שואלת...
          מתי יבינו שאני לא סתם מדברת...
          שהדברים שכתבתי נאמרו מכאב
          ואני מקווה שיכנס ללב אוהב
          ואוזן קשבת...
          צופיה.

          א תגובה 1 תגובה אחרונה
          12
          • צופיה ג.צ מנותק
            צופיה ג.צ מנותק
            צופיה ג.
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1308
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • orlyO מנותק
              orlyO מנותק
              orly
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1309

              תגידו לי,
              מה, זה נהיה נורמלי?
              שכל אחת שלא "באלה"
              על החברה שלה,
              ישר איתה את הקשר מנתקת,
              ממנה מתעלמת
              מה, זה נהיה עכשיו הסטייל?
              למרות שזה לא אנושי בעליל,
              להיכן נעלם המצפון?
              למה הוא פתאום מסתתר, נעלם, איפשהוא טמון?
              תחשבו טוב טוב
              לפני שאתן מעשה כזה עושות,
              גם אם ממש חייב,
              תשימו לב שבכבוד הדדי אתן נפרדות,
              שלא תגרמו לחברה להרגיש שהיא לא שווה דבר,
              ושמבחינתכם נמחק כל העבר,
              תשימו לב שמולכם עומדת נפש אלוקית,
              ותדאגו לעשות את זה בצורה יותר אנושית.💕
              #ORLY#

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              12
              • י יאיא

                מהו השיר שלך?

                מהו השיר שמתנגן לך בראש שכשתשמע תוכל לפרוס כנפיים
                שכל המילים יושבות במקום והזמן עצר בינתיים
                וכשיבוא לו עוד יום קצת עצוב
                איתו תהיה מוכרח לזוז

                עוד לילה יורד
                על מי אתה חושב
                באורות פנסים את החושך מאירים את הקשיים כל הזכרונות של החיים
                והנה היום עולה

                גשם מתחיל לשטוף את הרחובות והשיר עדיין מזמר
                תמיד במילים גבוהות או נמוכות הוא יקנה הוא ידבר
                וכשיבוא לו עוד יום קצת עצוב קצת עלוב אל תיתן לו להיגמר
                בשעה מאוחרת אתה לבד בדרך עוד תשמע אותו מתנגן

                ANASTASIAA מנותק
                ANASTASIAA מנותק
                ANASTASIA
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי ANASTASIA
                #1310

                מי
                שגם אם עצוב לו-
                שותק
                שיודע
                להיות עם יד-
                על דופק
                ששר
                גם אם בפנים
                מבוכה
                אז
                ריבונו של עולם
                הוא שלך.
                נסטיה.

                Россия гордится -- כי דם זה לא קטשופ!!

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                9
                • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                  לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                  לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1311

                  זה בסדר
                  זה תקופה שתעבור
                  את נורמלית
                  זה ענין של זמן
                  מותר לך לבכות
                  זה לא מראה על חולשה
                  זה מראה שהיית חזקה

                  אני בוכה
                  ואני נזכרת בתקופה היפה
                  שהכל היה מובן
                  שהסתכלתי בחשיבה ורודה
                  שראיתי הכל בעין טובה

                  שאמרתי תמיד
                  הכל לטובה
                  ו...
                  שבאמת האמנתי
                  שתמיד חינכתי
                  לא הסכמתי
                  להודות
                  בחולשות
                  ועכשיו
                  לפני כולם
                  הם פרושות...

                  אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  9
                  • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                    חסידייה אוטנטיתח מנותק
                    חסידייה אוטנטית
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1312

                    מתקרבת אלייך
                    מה שעצרתי שנה
                    מקריבה בשבילך
                    קרבן נדבה

                    אותן דמעות
                    שתמיד לא ידעו זמנן
                    אותן בקשות
                    שתמיד לא זכרו ת'מען

                    כל מילה שאמרתי
                    עכשיו פעלה
                    רואה שגדלתי
                    ''בטח בה לב בעלה''

                    נתלית בעוצמה
                    על כל מה זרקתי
                    מודה באשמה
                    כן אבא התגעגתי!!!!!!

                    עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                    מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    10
                    • LOVE MEL מנותק
                      LOVE MEL מנותק
                      LOVE ME
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי LOVE ME
                      #1313

                      כשמחר אני הולכת לשמוע
                      ולהיות בזה המעמד
                      זה ממש לדמוע
                      והמעמד גדול יהיה ומכובד..

                      לפעמים נפגשים אנשים
                      בשביל להעביר חוויות ורישומים
                      ולפעמים נפגשים ונופשים
                      וכשבאים לשמוע, מקבלים

                      לקבל עול מלכות
                      זכיתי להיות שייכת
                      ולקבל עלי בזכות
                      אני בעז"ה יהיה חלק בשרשרת

                      אנשים לא אוהבים לקבל מוסר
                      אבל נשים אצלם זה עיקר
                      צניעות
                      זו הזכות וברוב עם(בחורות)
                      עם מספר רב של בנות

                      הולכות לחזות במראות
                      גדולים ונשגבים...
                      ואלוקים לנו אומר
                      שובו בנים שובבים

                      אני מחר הולכת להיות נוכחת במעמד של כנס בנות הסמינרים ואני מבלי לדעת מה הולך בדיוק להיות קפצו לי השורות....

                      שתיקה היא אחת מהטיעונים שהכי קשה לסתור...

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      8
                      • טותייייט מנותק
                        טותייייט מנותק
                        טותיייי
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1314

                        כמה בשבוע אחד עברתי
                        הרגשתי שעוד שניה והתמוטטתי
                        את הלב להחזיק לא יכלתי
                        רק הבטתי דוממת לשמיים ושתקתי
                        הרגשתי שאין אף אחד לצידי
                        כאילו כולם היו נגדי
                        אהבה והכלה לא יכלתי לשאת
                        כאילו כל העולם היה עלי מתנשא
                        אף אחד לא רצה באמת לשמוע ולעזור
                        חיפשתי אפילו נקודה אחת של אור
                        לא היה לי קל בלי לבכות
                        התחלתי על עצמי לצעוק ולרטון
                        אמונה זה הדור שהכי החזיק אותי
                        בלעדיה לא היו יותר שומעים ממני
                        הדברים התחילו להסתדר ברוך השם
                        אחד אחרי השני הלוואי והחלום היה מתגשם
                        למדתי מהסיפור הזה כמה דברים
                        קודם כל לשתוק ולשמור הכל בפנים
                        בנוסף לדון לכף זכות כל אדם
                        כי בעיני הכל נעלם
                        ובסוף אף אחד אני לא אוהב
                        כי כל דבר שלא אדע
                        בליבי יכאב...
                        טוהר

                        לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                        -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        10
                        • צופיה ג.צ מנותק
                          צופיה ג.צ מנותק
                          צופיה ג.
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1315

                          אני מפחדת
                          וצוחקת
                          אני שמחה
                          ועצובה
                          אני עושה רעש
                          ובשקט
                          אני עם פיצול אישיות
                          אך עם דעה אחת
                          אני לבד
                          ואני עם כל אחד
                          אני מטיילת
                          ומסתגרת
                          אני יודעת הכל
                          וצריכה תמיד לשאול
                          גיליתי אהבה
                          וגם השנאה
                          אני הכי טובה
                          אך גם הכי גרועה
                          אני המנצחת
                          וגם המפסידה
                          אני ריקנית מתוכן
                          ועם מלאאאא משמעות
                          אני פשוט כלום
                          ואני הרבה יותר מזה...
                          אני יכולה להיות הכל
                          תלוי במה אני בוחרת
                          לאיזה זוית מסתכלת
                          אם על הרע בכל דבר
                          או הפוך, על החצי המלא שנשאר
                          " יש בי כלכך הרבה"
                          "אני אחת ויחידה"
                          אלא המשפטים שלשמור צריכה
                          וזה הרבה יותר קל לראות פגמים
                          בהכל... בי ובאחרים
                          והשתדלות קטנה אני חייבת
                          להסתכל על החיובי
                          כדי להיות מאושרת...

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          13
                          • ANASTASIAA מנותק
                            ANASTASIAA מנותק
                            ANASTASIA
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי ANASTASIA
                            #1316

                            למה כולם חושבים-
                            שכשאני בוכה-
                            דוחפים מוצץ.

                            אני בכלל רציתי לומר-
                            שהמכנס החדש- מעקצץ.

                            ולמה תמיד -
                            כשהשכנה בדלת.
                            מלשינים על תינוק מפוצץ!

                            זו בכלל אילה-
                            אשמה.
                            שהעציץ התנפץ!!

                            אבל כל זה מתכווץ-
                            כשאמא-
                            מתעלמת מספר קורץ.
                            מרימה אותי.
                            ונושקת.
                            לתינוקי שלה- הנוצץ.

                            ואני ואמא-
                            רק חיבוק!
                            ואין דבר שבינינו חוצץ!

                            אנסטסיה.:🌹

                            Россия гордится -- כי דם זה לא קטשופ!!

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            14
                            • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                              לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                              לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                              #1317

                              איזה עולם מוזר
                              אינלי תוכניות
                              אפילו למחר
                              לא יודעת
                              מה ילד יום

                              אבא
                              למה כואב לי
                              הלחץ הזה
                              מתיש אותי
                              נמאס לי לשמוע
                              לא רוצה שוב לדמוע
                              נגמר לי המכסה
                              הלב שלי נפל
                              מרוב העמסה
                              העולם כל כך מוזר
                              לפעמים נדמה לי
                              שהוא פשוט אכזר
                              מה היא רצתה
                              ליסוע בשלווה
                              בקשה גדולה?

                              אבא תודה
                              שהיא חיה
                              בריאה
                              שנשארה
                              שלמה
                              זה יכל להיגמר רע
                              אבא תודה
                              על המתנה
                              תודה על הסוויצ
                              שנתת כדי שאעריך
                              אבא סליחה
                              שרק עכשו אני מתחילה
                              להעריך
                              את הטוב
                              לא רק לכאוב
                              לנסות לתרגם
                              תכל לאמונה
                              לנסות להתחיל
                              הכל מהתחלה

                              אבא תודה
                              כי כלום לא השתנה
                              רק באת ושמת לי מראה
                              ואני מסתכלת
                              ורואה את כל הטוב
                              אלוקים שלי
                              תודה שאתה מראה
                              לי את האור
                              תודה עלזה
                              שאתה מוציא
                              אותי מהבור

                              אבא תודה על כל מתנה
                              תודה על הזכות להיות ילדה
                              בעולם מלא בטוב
                              מידי פעם יש נפילות
                              אבל אם לא
                              נשים עליהם תפוקוס
                              הם יעפו לנו מהרדיוס
                              תודה...
                              אילה🤍.....

                              אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              13
                              • טותייייט מנותק
                                טותייייט מנותק
                                טותיייי
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1318

                                החיים
                                משמעותם לחיות
                                בחיים
                                יש עליות וירידות
                                החיים
                                מלאים אתגרים
                                בחיים
                                יש גם קשיים
                                החיים
                                יכולים בשנייה להשתנות
                                בחיים
                                צריך להציב מול העיניים מטרות
                                החיים
                                לפעמים מבלבלים
                                בחיים
                                צריך לשים גבול ומעצורים
                                החיים
                                יכולים לגרום לנפילות
                                בחיים
                                יש משמעות
                                החיים
                                מלאים מצוות
                                בלי החיים
                                לא היינו
                                מגיעים
                                לעולם החיים האמיתי....
                                טוהר

                                לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                8
                                • טותייייט מנותק
                                  טותייייט מנותק
                                  טותיייי
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי טותיייי
                                  #1319

                                  נופלת
                                  נאבדת
                                  כל נשימה
                                  שורדת
                                  מתאבדת
                                  על החיים

                                  קמה
                                  רצה
                                  שואבת כוח
                                  וממשיכה
                                  את מירוץ החיים

                                  שוב נופלת
                                  כמעט ומתייאשת
                                  בוכה ומתפללת
                                  מהשם מבקשת
                                  אור בחיים

                                  לפתע כמו
                                  כואב מאיר
                                  בין כל החושך
                                  מוצאת את האור
                                  האמונה שבלב
                                  לדעת
                                  שכל הכאב
                                  זה מאבא שאוהב
                                  שהכל לטובה

                                  אחרי ההארה
                                  נושאת תפילה
                                  שאשאר רק בעליה
                                  ואדע להבא
                                  שמכל נפילה
                                  באה תנופה
                                  לאבא

                                  ותמיד לזכור
                                  שאבא
                                  את הנפילות לא סופר
                                  רק את הפסיעות
                                  לנצח שומר!
                                  טוהר

                                  לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                  -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  8
                                  • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                    לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                    לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1320

                                    אבא נתת לי כח
                                    לשרוד ת'לבד
                                    נתת לי מח
                                    לשכוח מהעבר
                                    אבל הכוח שאתה נותן
                                    אומר שאף פעם
                                    לא יהיה טוב יותר?....
                                    אומר שנגזר עלי
                                    להישאר לבד
                                    לבכות בדד
                                    אני רוצה עכשו טוב
                                    לא בסוף
                                    מנסה לפחות
                                    להמשיך לשאוף
                                    להשתנות לטובה
                                    לראות את מה שלא נראה
                                    אבא תודה
                                    על הכוח להישאר
                                    תודה שאתה נותן לי
                                    משהו בו להתפאר
                                    סליחה על המחשבות הרעות
                                    סליחה שאינלי כוח להשתנות
                                    ו....סליחה אבא
                                    ששכחתי שאני הבת שלך
                                    ושישלי על מי לבכות
                                    ....אילה....

                                    אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    8
                                    • טותייייט מנותק
                                      טותייייט מנותק
                                      טותיייי
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי טותיייי
                                      #1321

                                      התמימות שלי
                                      הדבר הכי כואב שהיה לי
                                      התמימות שבי
                                      שהייתה ויום אחד זה נעלם
                                      אני האמנתי
                                      לכל אחד שהיה טוב
                                      שעדיין יש דבר כזה
                                      בן אדם טוב
                                      בן אדם עם נשמה טובה
                                      טהורה
                                      שתבוא ותציע עזרה
                                      תמימות הייתה לי
                                      בעבר
                                      אבל יום אחד
                                      זה נגמר
                                      אני נשברתי
                                      נפלתי
                                      במיוחד כאב לי
                                      אני האמנתי
                                      החזקתי את החברות
                                      שברתי שיניים בשביל זה
                                      אבל בלי התראה מוקדמת
                                      הנה זה בא התעלמות
                                      בלי שום סיבה
                                      אני כאבתי
                                      נשברתי
                                      בכיתי
                                      דמעתי
                                      צעקתי
                                      זעקתי
                                      אף אחד לא היה בשבילי
                                      אף אחד לא הרגיש
                                      את הלב שלי
                                      שמדמם
                                      שנשבר
                                      שיום אחד
                                      והתמימות שהייתה בו
                                      זה היה רק
                                      עוד עלה אחד
                                      שברוח שנידף...
                                      טוהר

                                      לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                      -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      6
                                      • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                        חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                        חסידייה אוטנטית
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי חסידייה אוטנטית
                                        #1322

                                        האמת שמסתתרת
                                        הפחד שמופיע
                                        אותו היא מקיימת
                                        לה הוא מריע

                                        חייה את העתיד
                                        שקועה בדימיונות
                                        עלייה הוא מעיד
                                        היא בדרכה להיבנות

                                        יודעת שתם זמנם
                                        פוחדת מהפילוג
                                        שפכו מהונם
                                        עת הפכו לזוג

                                        תחת החופה עמדנו
                                        תורה ועם
                                        בעבותות אלייך נקשרנו
                                        אל מול עולם

                                        תעזור לי אבא!
                                        להמשיך יחד
                                        להיות הכלה שלך
                                        עם קל אחד

                                        שגם בתשפ''ג
                                        נלך יד ביד
                                        התוקף שכמעט ופג
                                        עליי תחדש

                                        אותה תחושה שעלתה
                                        תעלים ומהר
                                        שאזכור שרק אתה!
                                        ואין עוד מלבדיך!!!

                                        עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                                        מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        9
                                        • יעל ק.י מנותק
                                          יעל ק.י מנותק
                                          יעל ק.
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעל ק.
                                          #1323

                                          כמה לפעמים אנחנו הופכים את הימים האלה לימי תסכול ושנאה עצמית במקום לימים של היטהרות ועליה,
                                          חברים,
                                          יש בנו המון טוב, חשבון נפש נברא בכדי שנגלה את זה...

                                          --

                                          שנה טובה ילד:

                                          כמו כולם
                                          גם אני מבקש סליחה
                                          מכה על חטא בפחד
                                          מפיל על עצמי את כל האשמה
                                          שוכח מכל הטוב ורגעי הנחת

                                          כמו כולם
                                          מרוקן מחשבות לא טובות
                                          מוחק זכורונות מבין עיני
                                          עושה הכל כדי בדין לזכות
                                          מפחד להוציא עצמי זכאי

                                          כמו כולם
                                          נשבע שאהיה יותר טוב מאתמול
                                          עושה רשימות של מעשים רעים
                                          מנסה לכולם למחול
                                          ומקבל על עצמי מליון תפקידים

                                          אך היום,
                                          אבא בא עד אלי לשדה
                                          הפך גזע עץ לשולחן
                                          לידי התיישב בקצה
                                          ועזר לי להבין את העניין-

                                          נתן לי דף ועט, וכתבתי
                                          את כל מה שהצלחתי השנה
                                          את כל מה שתגברתי עליו
                                          את כל מה שבי השתנה
                                          את כל מה שטוב עכשיו

                                          לקחתי את כל הכאבים ופרטתי
                                          את הימים הסוערים שעברתי
                                          ואיך הצלחתי עדיין להגיע עד הלום
                                          את הגיחות לדברים שמהם ברחתי
                                          ואיך רציתי כל כך להיות יותר טוב מהיום

                                          והמשכתי והמשכתי
                                          ואבא לידי רק ישב ושתק
                                          וכשסיימתי יד אוהבת נתן לי
                                          ולחש באזני- "אני מאמין בך ילד"
                                          בירך אותי לשנה טובה, ולראשי נשק.


                                          יעל#

                                          יש דלת, ויש חלון,
                                          ויש חור גדול שאין לו שם,
                                          ויום יבוא ומישהו ימלא לך אותו באור גדול.

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          10

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול