דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 816.8k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
    מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
    מוזיקה זה הדיבור
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1299
    פוסט זה נמחק!
    תגובה 1 תגובה אחרונה
    10
    • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
      לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
      לא הכל טוב אבל הכל לטובה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1300

      אם זה החיים
      מה יהיה במוות
      אם יש אלוקים
      אז לאן נעלמו התקוות
      תגידו לאן התפילות הולכות
      כלום לא השתנה
      איפה האמונה נעלמה
      דמעות שנשפכות על הכרית
      מוצאת תעצמי נשפכת
      לעוד איזה הדיוטית
      שהולכת
      ומספרת
      טוב אני נגמרת
      אכשהו אני לומדת
      ללכת
      לבד
      בלי שיתנו לי יד
      לחצות תחיים
      בלי עזרה מאנשים
      כל אחד חושב על עצמו
      מה יעשה טוב לאגו שלו
      חושבים שתבינו
      מאמינים שתעצמו
      אבל אתם לא יודעים
      אז אפילו אל תנסו
      כי אתם רק יותר גורעים
      הלב שלי הוא לא משחק
      אל תנסו כי אם לא ילך
      הלב שלי ימחק....
      אילה

      אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

      קוקה קולהק תגובה 1 תגובה אחרונה
      8
      • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל לא הכל טוב אבל הכל לטובה

        אם זה החיים
        מה יהיה במוות
        אם יש אלוקים
        אז לאן נעלמו התקוות
        תגידו לאן התפילות הולכות
        כלום לא השתנה
        איפה האמונה נעלמה
        דמעות שנשפכות על הכרית
        מוצאת תעצמי נשפכת
        לעוד איזה הדיוטית
        שהולכת
        ומספרת
        טוב אני נגמרת
        אכשהו אני לומדת
        ללכת
        לבד
        בלי שיתנו לי יד
        לחצות תחיים
        בלי עזרה מאנשים
        כל אחד חושב על עצמו
        מה יעשה טוב לאגו שלו
        חושבים שתבינו
        מאמינים שתעצמו
        אבל אתם לא יודעים
        אז אפילו אל תנסו
        כי אתם רק יותר גורעים
        הלב שלי הוא לא משחק
        אל תנסו כי אם לא ילך
        הלב שלי ימחק....
        אילה

        קוקה קולהק מנותק
        קוקה קולהק מנותק
        קוקה קולה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1301
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • טותייייט מנותק
          טותייייט מנותק
          טותיייי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1302

          תפילה
          חמש אותיות
          שמתחברות ללב
          תפילה
          לצעוק את הכאב
          לאבא שאוהב
          הרגש שבין המילים
          משתלבות
          עם הדמעות
          רק לאבא
          עולות כל התפילות
          אבא
          שמע קולינו
          אבא תושיע אותנו
          חודש הרחמים והסליחות
          כל התפילות
          אליך עולות
          קול דודי דופק
          לשוב להתחזק
          רק להתקרב
          מתוך תפילה
          בתוך השקט
          של הלב
          לצעוק לאבא
          שאת כולנו
          אוהב
          טוהר

          לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
          -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          7
          • יעל ק.י מנותק
            יעל ק.י מנותק
            יעל ק.
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעל ק.
            #1303

            אחרים:

            ושמיים התנתקו ממני
            כל הזמן הזה
            שהלילות שלי היו כביכול שלמים
            כל הימים האלה שנתתי מעצמי
            לאחרים

            ועיניים נפלו מעלי
            מכף רגל עד ראש
            עם פה שמתעקם מעט לצד
            ומבט כזה מאשים של- לא הפכת להיות מה שכל 
            האחרים

            ותקוות גדולות נשמטו מעלי
            קצת הוקל לי
            אני כבר לא מי שאתם מצפים
            ועדיין לא מי ומה שאתם שואפים בי ורואים
            באחרים

            ושנים של הסתרה כואבת
            ודיבורי סרק של מטומטמים
            מה לא עשיתי כדי להפוך את היוצרות כדי להוכיח
            שהכל אני -אבל לא יכולה להיות דמיון של אנשים 
            אחרים

            ואתם רק שותקים בבערה
            מחפשים את החלומות שלכם במילים שלי
            ואני בפנים נשרפת ובורחת מכם שוב
            לכל אותם דברים
            אחרים

            ואני מחכה לכם
            שתבואו לאסוף אותי
            מבין סלעי האבן שכבר נמסו מדמעות סערה
            אני כאן, מי שאני
            סורי, אבל כמה שתחפשו לא תמצאו אותי דומה
            לאחרים

            אז אולי,
            אולי נדבר בינינו
            נחפש מכנה משותף לכאב
            אין אף אחד שישמע אתכם מסכימים איתי
            נהיה כל מה שאנחנו ולא מה שאתם חושבים שחושבים
            האחרים?!


            יעל#

            יש דלת, ויש חלון,
            ויש חור גדול שאין לו שם,
            ויום יבוא ומישהו ימלא לך אותו באור גדול.

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            11
            • margalitM מנותק
              margalitM מנותק
              margalit
              משתמש מומחה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1304

              בודדה
              שוכבת מקופלת במיטה
              יחידה
              מרגישה שזה רק טיוטה
              מדדה
              מרגישה חסרת שליטה
              שרידה
              מרגישה כמו פליטה

              סולמות
              מגביהים את הקול שלך

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              11
              • שנדיש מנותק
                שנדיש מנותק
                שנדי
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1305

                666 (1).jpg

                כאב לא נעלם, זאת אני שלומדת לצחוק עם אבן בכיס...

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                5
                • טותייייט מנותק
                  טותייייט מנותק
                  טותיייי
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1306

                  ואני הבנתי
                  מי באמת אוהב אותי
                  ואני הבנתי
                  מי יהיה שם תמיד
                  בשבילי
                  ואני הבנתי
                  מה אהבה ללא
                  אינטרסים
                  ואני הבנתי
                  מי באמת חברה שלי
                  ואני הבנתי
                  למי באמת אכפת
                  לו ממני
                  ואני הבנתי
                  עם מי טוב לי
                  ואני הבנתי
                  ממי לא אכפת לי
                  ואני הבנתי
                  מזה חברות אמיתית
                  אבל דבר אחד
                  לא הבנתי
                  למה קשה לי
                  להתנתק
                  ממי שלא אכפת לו ממני...
                  טוהר💔‏

                  לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                  -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  9
                  • צופיה ג.צ מנותק
                    צופיה ג.צ מנותק
                    צופיה ג.
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1307

                    מי באמת כשר?
                    אני שואלת את עצמי...
                    מי באמת כשר?
                    אמין ואיכותי
                    מי באמת כשר?
                    שיוכל להעיד זאת
                    מי באמת כשר?
                    שיתן לי תשובות

                    מיהו החזק והאיתן?
                    שנשאר כשר באמת
                    מיהו המתגבר על השטן?
                    שעל גבו ממשיך לשאת
                    מיהו עם פנימיות עדינה?
                    וענווה שעוטפת
                    מיהו עם עמוד השדרה?
                    ועוצמה מלטפת

                    מי באמת כשר?
                    אני שואלת את עצמי
                    האם הפלאפון?...
                    או שדווקא אני?
                    האם הפלאפון מעיד על פנימיות?
                    או שמא זאת סתם מירמה וטעות?
                    האם בכל זאת המצב ישתנה?
                    ויפסיקו לקטלג על פי המראה?
                    אז...
                    מי באמת כשר?
                    אני עוד פעם שואלת...
                    מתי יבינו שאני לא סתם מדברת...
                    שהדברים שכתבתי נאמרו מכאב
                    ואני מקווה שיכנס ללב אוהב
                    ואוזן קשבת...
                    צופיה.

                    א תגובה 1 תגובה אחרונה
                    12
                    • צופיה ג.צ מנותק
                      צופיה ג.צ מנותק
                      צופיה ג.
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1308
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • orlyO מנותק
                        orlyO מנותק
                        orly
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1309

                        תגידו לי,
                        מה, זה נהיה נורמלי?
                        שכל אחת שלא "באלה"
                        על החברה שלה,
                        ישר איתה את הקשר מנתקת,
                        ממנה מתעלמת
                        מה, זה נהיה עכשיו הסטייל?
                        למרות שזה לא אנושי בעליל,
                        להיכן נעלם המצפון?
                        למה הוא פתאום מסתתר, נעלם, איפשהוא טמון?
                        תחשבו טוב טוב
                        לפני שאתן מעשה כזה עושות,
                        גם אם ממש חייב,
                        תשימו לב שבכבוד הדדי אתן נפרדות,
                        שלא תגרמו לחברה להרגיש שהיא לא שווה דבר,
                        ושמבחינתכם נמחק כל העבר,
                        תשימו לב שמולכם עומדת נפש אלוקית,
                        ותדאגו לעשות את זה בצורה יותר אנושית.💕
                        #ORLY#

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        12
                        • י יאיא

                          מהו השיר שלך?

                          מהו השיר שמתנגן לך בראש שכשתשמע תוכל לפרוס כנפיים
                          שכל המילים יושבות במקום והזמן עצר בינתיים
                          וכשיבוא לו עוד יום קצת עצוב
                          איתו תהיה מוכרח לזוז

                          עוד לילה יורד
                          על מי אתה חושב
                          באורות פנסים את החושך מאירים את הקשיים כל הזכרונות של החיים
                          והנה היום עולה

                          גשם מתחיל לשטוף את הרחובות והשיר עדיין מזמר
                          תמיד במילים גבוהות או נמוכות הוא יקנה הוא ידבר
                          וכשיבוא לו עוד יום קצת עצוב קצת עלוב אל תיתן לו להיגמר
                          בשעה מאוחרת אתה לבד בדרך עוד תשמע אותו מתנגן

                          ANASTASIAA מנותק
                          ANASTASIAA מנותק
                          ANASTASIA
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי ANASTASIA
                          #1310

                          מי
                          שגם אם עצוב לו-
                          שותק
                          שיודע
                          להיות עם יד-
                          על דופק
                          ששר
                          גם אם בפנים
                          מבוכה
                          אז
                          ריבונו של עולם
                          הוא שלך.
                          נסטיה.

                          Россия гордится -- כי דם זה לא קטשופ!!

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          9
                          • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                            לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                            לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1311

                            זה בסדר
                            זה תקופה שתעבור
                            את נורמלית
                            זה ענין של זמן
                            מותר לך לבכות
                            זה לא מראה על חולשה
                            זה מראה שהיית חזקה

                            אני בוכה
                            ואני נזכרת בתקופה היפה
                            שהכל היה מובן
                            שהסתכלתי בחשיבה ורודה
                            שראיתי הכל בעין טובה

                            שאמרתי תמיד
                            הכל לטובה
                            ו...
                            שבאמת האמנתי
                            שתמיד חינכתי
                            לא הסכמתי
                            להודות
                            בחולשות
                            ועכשיו
                            לפני כולם
                            הם פרושות...

                            אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            9
                            • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                              חסידייה אוטנטיתח מנותק
                              חסידייה אוטנטית
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1312

                              מתקרבת אלייך
                              מה שעצרתי שנה
                              מקריבה בשבילך
                              קרבן נדבה

                              אותן דמעות
                              שתמיד לא ידעו זמנן
                              אותן בקשות
                              שתמיד לא זכרו ת'מען

                              כל מילה שאמרתי
                              עכשיו פעלה
                              רואה שגדלתי
                              ''בטח בה לב בעלה''

                              נתלית בעוצמה
                              על כל מה זרקתי
                              מודה באשמה
                              כן אבא התגעגתי!!!!!!

                              עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                              מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              10
                              • LOVE MEL מנותק
                                LOVE MEL מנותק
                                LOVE ME
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי LOVE ME
                                #1313

                                כשמחר אני הולכת לשמוע
                                ולהיות בזה המעמד
                                זה ממש לדמוע
                                והמעמד גדול יהיה ומכובד..

                                לפעמים נפגשים אנשים
                                בשביל להעביר חוויות ורישומים
                                ולפעמים נפגשים ונופשים
                                וכשבאים לשמוע, מקבלים

                                לקבל עול מלכות
                                זכיתי להיות שייכת
                                ולקבל עלי בזכות
                                אני בעז"ה יהיה חלק בשרשרת

                                אנשים לא אוהבים לקבל מוסר
                                אבל נשים אצלם זה עיקר
                                צניעות
                                זו הזכות וברוב עם(בחורות)
                                עם מספר רב של בנות

                                הולכות לחזות במראות
                                גדולים ונשגבים...
                                ואלוקים לנו אומר
                                שובו בנים שובבים

                                אני מחר הולכת להיות נוכחת במעמד של כנס בנות הסמינרים ואני מבלי לדעת מה הולך בדיוק להיות קפצו לי השורות....

                                שתיקה היא אחת מהטיעונים שהכי קשה לסתור...

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                8
                                • טותייייט מנותק
                                  טותייייט מנותק
                                  טותיייי
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1314

                                  כמה בשבוע אחד עברתי
                                  הרגשתי שעוד שניה והתמוטטתי
                                  את הלב להחזיק לא יכלתי
                                  רק הבטתי דוממת לשמיים ושתקתי
                                  הרגשתי שאין אף אחד לצידי
                                  כאילו כולם היו נגדי
                                  אהבה והכלה לא יכלתי לשאת
                                  כאילו כל העולם היה עלי מתנשא
                                  אף אחד לא רצה באמת לשמוע ולעזור
                                  חיפשתי אפילו נקודה אחת של אור
                                  לא היה לי קל בלי לבכות
                                  התחלתי על עצמי לצעוק ולרטון
                                  אמונה זה הדור שהכי החזיק אותי
                                  בלעדיה לא היו יותר שומעים ממני
                                  הדברים התחילו להסתדר ברוך השם
                                  אחד אחרי השני הלוואי והחלום היה מתגשם
                                  למדתי מהסיפור הזה כמה דברים
                                  קודם כל לשתוק ולשמור הכל בפנים
                                  בנוסף לדון לכף זכות כל אדם
                                  כי בעיני הכל נעלם
                                  ובסוף אף אחד אני לא אוהב
                                  כי כל דבר שלא אדע
                                  בליבי יכאב...
                                  טוהר

                                  לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                  -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  10
                                  • צופיה ג.צ מנותק
                                    צופיה ג.צ מנותק
                                    צופיה ג.
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1315

                                    אני מפחדת
                                    וצוחקת
                                    אני שמחה
                                    ועצובה
                                    אני עושה רעש
                                    ובשקט
                                    אני עם פיצול אישיות
                                    אך עם דעה אחת
                                    אני לבד
                                    ואני עם כל אחד
                                    אני מטיילת
                                    ומסתגרת
                                    אני יודעת הכל
                                    וצריכה תמיד לשאול
                                    גיליתי אהבה
                                    וגם השנאה
                                    אני הכי טובה
                                    אך גם הכי גרועה
                                    אני המנצחת
                                    וגם המפסידה
                                    אני ריקנית מתוכן
                                    ועם מלאאאא משמעות
                                    אני פשוט כלום
                                    ואני הרבה יותר מזה...
                                    אני יכולה להיות הכל
                                    תלוי במה אני בוחרת
                                    לאיזה זוית מסתכלת
                                    אם על הרע בכל דבר
                                    או הפוך, על החצי המלא שנשאר
                                    " יש בי כלכך הרבה"
                                    "אני אחת ויחידה"
                                    אלא המשפטים שלשמור צריכה
                                    וזה הרבה יותר קל לראות פגמים
                                    בהכל... בי ובאחרים
                                    והשתדלות קטנה אני חייבת
                                    להסתכל על החיובי
                                    כדי להיות מאושרת...

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    13
                                    • ANASTASIAA מנותק
                                      ANASTASIAA מנותק
                                      ANASTASIA
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי ANASTASIA
                                      #1316

                                      למה כולם חושבים-
                                      שכשאני בוכה-
                                      דוחפים מוצץ.

                                      אני בכלל רציתי לומר-
                                      שהמכנס החדש- מעקצץ.

                                      ולמה תמיד -
                                      כשהשכנה בדלת.
                                      מלשינים על תינוק מפוצץ!

                                      זו בכלל אילה-
                                      אשמה.
                                      שהעציץ התנפץ!!

                                      אבל כל זה מתכווץ-
                                      כשאמא-
                                      מתעלמת מספר קורץ.
                                      מרימה אותי.
                                      ונושקת.
                                      לתינוקי שלה- הנוצץ.

                                      ואני ואמא-
                                      רק חיבוק!
                                      ואין דבר שבינינו חוצץ!

                                      אנסטסיה.:🌹

                                      Россия гордится -- כי דם זה לא קטשופ!!

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      14
                                      • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                        לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                        לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                        #1317

                                        איזה עולם מוזר
                                        אינלי תוכניות
                                        אפילו למחר
                                        לא יודעת
                                        מה ילד יום

                                        אבא
                                        למה כואב לי
                                        הלחץ הזה
                                        מתיש אותי
                                        נמאס לי לשמוע
                                        לא רוצה שוב לדמוע
                                        נגמר לי המכסה
                                        הלב שלי נפל
                                        מרוב העמסה
                                        העולם כל כך מוזר
                                        לפעמים נדמה לי
                                        שהוא פשוט אכזר
                                        מה היא רצתה
                                        ליסוע בשלווה
                                        בקשה גדולה?

                                        אבא תודה
                                        שהיא חיה
                                        בריאה
                                        שנשארה
                                        שלמה
                                        זה יכל להיגמר רע
                                        אבא תודה
                                        על המתנה
                                        תודה על הסוויצ
                                        שנתת כדי שאעריך
                                        אבא סליחה
                                        שרק עכשו אני מתחילה
                                        להעריך
                                        את הטוב
                                        לא רק לכאוב
                                        לנסות לתרגם
                                        תכל לאמונה
                                        לנסות להתחיל
                                        הכל מהתחלה

                                        אבא תודה
                                        כי כלום לא השתנה
                                        רק באת ושמת לי מראה
                                        ואני מסתכלת
                                        ורואה את כל הטוב
                                        אלוקים שלי
                                        תודה שאתה מראה
                                        לי את האור
                                        תודה עלזה
                                        שאתה מוציא
                                        אותי מהבור

                                        אבא תודה על כל מתנה
                                        תודה על הזכות להיות ילדה
                                        בעולם מלא בטוב
                                        מידי פעם יש נפילות
                                        אבל אם לא
                                        נשים עליהם תפוקוס
                                        הם יעפו לנו מהרדיוס
                                        תודה...
                                        אילה🤍.....

                                        אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        13
                                        • טותייייט מנותק
                                          טותייייט מנותק
                                          טותיייי
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1318

                                          החיים
                                          משמעותם לחיות
                                          בחיים
                                          יש עליות וירידות
                                          החיים
                                          מלאים אתגרים
                                          בחיים
                                          יש גם קשיים
                                          החיים
                                          יכולים בשנייה להשתנות
                                          בחיים
                                          צריך להציב מול העיניים מטרות
                                          החיים
                                          לפעמים מבלבלים
                                          בחיים
                                          צריך לשים גבול ומעצורים
                                          החיים
                                          יכולים לגרום לנפילות
                                          בחיים
                                          יש משמעות
                                          החיים
                                          מלאים מצוות
                                          בלי החיים
                                          לא היינו
                                          מגיעים
                                          לעולם החיים האמיתי....
                                          טוהר

                                          לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                          -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          8

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול