דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 816.1k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • שנדיש מנותק
    שנדיש מנותק
    שנדי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1305

    666 (1).jpg

    כאב לא נעלם, זאת אני שלומדת לצחוק עם אבן בכיס...

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    5
    • טותייייט מנותק
      טותייייט מנותק
      טותיייי
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1306

      ואני הבנתי
      מי באמת אוהב אותי
      ואני הבנתי
      מי יהיה שם תמיד
      בשבילי
      ואני הבנתי
      מה אהבה ללא
      אינטרסים
      ואני הבנתי
      מי באמת חברה שלי
      ואני הבנתי
      למי באמת אכפת
      לו ממני
      ואני הבנתי
      עם מי טוב לי
      ואני הבנתי
      ממי לא אכפת לי
      ואני הבנתי
      מזה חברות אמיתית
      אבל דבר אחד
      לא הבנתי
      למה קשה לי
      להתנתק
      ממי שלא אכפת לו ממני...
      טוהר💔‏

      לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
      -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      9
      • צופיה ג.צ מנותק
        צופיה ג.צ מנותק
        צופיה ג.
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1307

        מי באמת כשר?
        אני שואלת את עצמי...
        מי באמת כשר?
        אמין ואיכותי
        מי באמת כשר?
        שיוכל להעיד זאת
        מי באמת כשר?
        שיתן לי תשובות

        מיהו החזק והאיתן?
        שנשאר כשר באמת
        מיהו המתגבר על השטן?
        שעל גבו ממשיך לשאת
        מיהו עם פנימיות עדינה?
        וענווה שעוטפת
        מיהו עם עמוד השדרה?
        ועוצמה מלטפת

        מי באמת כשר?
        אני שואלת את עצמי
        האם הפלאפון?...
        או שדווקא אני?
        האם הפלאפון מעיד על פנימיות?
        או שמא זאת סתם מירמה וטעות?
        האם בכל זאת המצב ישתנה?
        ויפסיקו לקטלג על פי המראה?
        אז...
        מי באמת כשר?
        אני עוד פעם שואלת...
        מתי יבינו שאני לא סתם מדברת...
        שהדברים שכתבתי נאמרו מכאב
        ואני מקווה שיכנס ללב אוהב
        ואוזן קשבת...
        צופיה.

        א תגובה 1 תגובה אחרונה
        12
        • צופיה ג.צ מנותק
          צופיה ג.צ מנותק
          צופיה ג.
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1308
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • orlyO מנותק
            orlyO מנותק
            orly
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1309

            תגידו לי,
            מה, זה נהיה נורמלי?
            שכל אחת שלא "באלה"
            על החברה שלה,
            ישר איתה את הקשר מנתקת,
            ממנה מתעלמת
            מה, זה נהיה עכשיו הסטייל?
            למרות שזה לא אנושי בעליל,
            להיכן נעלם המצפון?
            למה הוא פתאום מסתתר, נעלם, איפשהוא טמון?
            תחשבו טוב טוב
            לפני שאתן מעשה כזה עושות,
            גם אם ממש חייב,
            תשימו לב שבכבוד הדדי אתן נפרדות,
            שלא תגרמו לחברה להרגיש שהיא לא שווה דבר,
            ושמבחינתכם נמחק כל העבר,
            תשימו לב שמולכם עומדת נפש אלוקית,
            ותדאגו לעשות את זה בצורה יותר אנושית.💕
            #ORLY#

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            12
            • י יאיא

              מהו השיר שלך?

              מהו השיר שמתנגן לך בראש שכשתשמע תוכל לפרוס כנפיים
              שכל המילים יושבות במקום והזמן עצר בינתיים
              וכשיבוא לו עוד יום קצת עצוב
              איתו תהיה מוכרח לזוז

              עוד לילה יורד
              על מי אתה חושב
              באורות פנסים את החושך מאירים את הקשיים כל הזכרונות של החיים
              והנה היום עולה

              גשם מתחיל לשטוף את הרחובות והשיר עדיין מזמר
              תמיד במילים גבוהות או נמוכות הוא יקנה הוא ידבר
              וכשיבוא לו עוד יום קצת עצוב קצת עלוב אל תיתן לו להיגמר
              בשעה מאוחרת אתה לבד בדרך עוד תשמע אותו מתנגן

              ANASTASIAA מנותק
              ANASTASIAA מנותק
              ANASTASIA
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי ANASTASIA
              #1310

              מי
              שגם אם עצוב לו-
              שותק
              שיודע
              להיות עם יד-
              על דופק
              ששר
              גם אם בפנים
              מבוכה
              אז
              ריבונו של עולם
              הוא שלך.
              נסטיה.

              Россия гордится -- כי דם זה לא קטשופ!!

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              9
              • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1311

                זה בסדר
                זה תקופה שתעבור
                את נורמלית
                זה ענין של זמן
                מותר לך לבכות
                זה לא מראה על חולשה
                זה מראה שהיית חזקה

                אני בוכה
                ואני נזכרת בתקופה היפה
                שהכל היה מובן
                שהסתכלתי בחשיבה ורודה
                שראיתי הכל בעין טובה

                שאמרתי תמיד
                הכל לטובה
                ו...
                שבאמת האמנתי
                שתמיד חינכתי
                לא הסכמתי
                להודות
                בחולשות
                ועכשיו
                לפני כולם
                הם פרושות...

                אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                9
                • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                  חסידייה אוטנטיתח מנותק
                  חסידייה אוטנטית
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1312

                  מתקרבת אלייך
                  מה שעצרתי שנה
                  מקריבה בשבילך
                  קרבן נדבה

                  אותן דמעות
                  שתמיד לא ידעו זמנן
                  אותן בקשות
                  שתמיד לא זכרו ת'מען

                  כל מילה שאמרתי
                  עכשיו פעלה
                  רואה שגדלתי
                  ''בטח בה לב בעלה''

                  נתלית בעוצמה
                  על כל מה זרקתי
                  מודה באשמה
                  כן אבא התגעגתי!!!!!!

                  עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                  מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  10
                  • LOVE MEL מנותק
                    LOVE MEL מנותק
                    LOVE ME
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי LOVE ME
                    #1313

                    כשמחר אני הולכת לשמוע
                    ולהיות בזה המעמד
                    זה ממש לדמוע
                    והמעמד גדול יהיה ומכובד..

                    לפעמים נפגשים אנשים
                    בשביל להעביר חוויות ורישומים
                    ולפעמים נפגשים ונופשים
                    וכשבאים לשמוע, מקבלים

                    לקבל עול מלכות
                    זכיתי להיות שייכת
                    ולקבל עלי בזכות
                    אני בעז"ה יהיה חלק בשרשרת

                    אנשים לא אוהבים לקבל מוסר
                    אבל נשים אצלם זה עיקר
                    צניעות
                    זו הזכות וברוב עם(בחורות)
                    עם מספר רב של בנות

                    הולכות לחזות במראות
                    גדולים ונשגבים...
                    ואלוקים לנו אומר
                    שובו בנים שובבים

                    אני מחר הולכת להיות נוכחת במעמד של כנס בנות הסמינרים ואני מבלי לדעת מה הולך בדיוק להיות קפצו לי השורות....

                    שתיקה היא אחת מהטיעונים שהכי קשה לסתור...

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    8
                    • טותייייט מנותק
                      טותייייט מנותק
                      טותיייי
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1314

                      כמה בשבוע אחד עברתי
                      הרגשתי שעוד שניה והתמוטטתי
                      את הלב להחזיק לא יכלתי
                      רק הבטתי דוממת לשמיים ושתקתי
                      הרגשתי שאין אף אחד לצידי
                      כאילו כולם היו נגדי
                      אהבה והכלה לא יכלתי לשאת
                      כאילו כל העולם היה עלי מתנשא
                      אף אחד לא רצה באמת לשמוע ולעזור
                      חיפשתי אפילו נקודה אחת של אור
                      לא היה לי קל בלי לבכות
                      התחלתי על עצמי לצעוק ולרטון
                      אמונה זה הדור שהכי החזיק אותי
                      בלעדיה לא היו יותר שומעים ממני
                      הדברים התחילו להסתדר ברוך השם
                      אחד אחרי השני הלוואי והחלום היה מתגשם
                      למדתי מהסיפור הזה כמה דברים
                      קודם כל לשתוק ולשמור הכל בפנים
                      בנוסף לדון לכף זכות כל אדם
                      כי בעיני הכל נעלם
                      ובסוף אף אחד אני לא אוהב
                      כי כל דבר שלא אדע
                      בליבי יכאב...
                      טוהר

                      לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                      -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      10
                      • צופיה ג.צ מנותק
                        צופיה ג.צ מנותק
                        צופיה ג.
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1315

                        אני מפחדת
                        וצוחקת
                        אני שמחה
                        ועצובה
                        אני עושה רעש
                        ובשקט
                        אני עם פיצול אישיות
                        אך עם דעה אחת
                        אני לבד
                        ואני עם כל אחד
                        אני מטיילת
                        ומסתגרת
                        אני יודעת הכל
                        וצריכה תמיד לשאול
                        גיליתי אהבה
                        וגם השנאה
                        אני הכי טובה
                        אך גם הכי גרועה
                        אני המנצחת
                        וגם המפסידה
                        אני ריקנית מתוכן
                        ועם מלאאאא משמעות
                        אני פשוט כלום
                        ואני הרבה יותר מזה...
                        אני יכולה להיות הכל
                        תלוי במה אני בוחרת
                        לאיזה זוית מסתכלת
                        אם על הרע בכל דבר
                        או הפוך, על החצי המלא שנשאר
                        " יש בי כלכך הרבה"
                        "אני אחת ויחידה"
                        אלא המשפטים שלשמור צריכה
                        וזה הרבה יותר קל לראות פגמים
                        בהכל... בי ובאחרים
                        והשתדלות קטנה אני חייבת
                        להסתכל על החיובי
                        כדי להיות מאושרת...

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        13
                        • ANASTASIAA מנותק
                          ANASTASIAA מנותק
                          ANASTASIA
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי ANASTASIA
                          #1316

                          למה כולם חושבים-
                          שכשאני בוכה-
                          דוחפים מוצץ.

                          אני בכלל רציתי לומר-
                          שהמכנס החדש- מעקצץ.

                          ולמה תמיד -
                          כשהשכנה בדלת.
                          מלשינים על תינוק מפוצץ!

                          זו בכלל אילה-
                          אשמה.
                          שהעציץ התנפץ!!

                          אבל כל זה מתכווץ-
                          כשאמא-
                          מתעלמת מספר קורץ.
                          מרימה אותי.
                          ונושקת.
                          לתינוקי שלה- הנוצץ.

                          ואני ואמא-
                          רק חיבוק!
                          ואין דבר שבינינו חוצץ!

                          אנסטסיה.:🌹

                          Россия гордится -- כי דם זה לא קטשופ!!

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          14
                          • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                            לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                            לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                            #1317

                            איזה עולם מוזר
                            אינלי תוכניות
                            אפילו למחר
                            לא יודעת
                            מה ילד יום

                            אבא
                            למה כואב לי
                            הלחץ הזה
                            מתיש אותי
                            נמאס לי לשמוע
                            לא רוצה שוב לדמוע
                            נגמר לי המכסה
                            הלב שלי נפל
                            מרוב העמסה
                            העולם כל כך מוזר
                            לפעמים נדמה לי
                            שהוא פשוט אכזר
                            מה היא רצתה
                            ליסוע בשלווה
                            בקשה גדולה?

                            אבא תודה
                            שהיא חיה
                            בריאה
                            שנשארה
                            שלמה
                            זה יכל להיגמר רע
                            אבא תודה
                            על המתנה
                            תודה על הסוויצ
                            שנתת כדי שאעריך
                            אבא סליחה
                            שרק עכשו אני מתחילה
                            להעריך
                            את הטוב
                            לא רק לכאוב
                            לנסות לתרגם
                            תכל לאמונה
                            לנסות להתחיל
                            הכל מהתחלה

                            אבא תודה
                            כי כלום לא השתנה
                            רק באת ושמת לי מראה
                            ואני מסתכלת
                            ורואה את כל הטוב
                            אלוקים שלי
                            תודה שאתה מראה
                            לי את האור
                            תודה עלזה
                            שאתה מוציא
                            אותי מהבור

                            אבא תודה על כל מתנה
                            תודה על הזכות להיות ילדה
                            בעולם מלא בטוב
                            מידי פעם יש נפילות
                            אבל אם לא
                            נשים עליהם תפוקוס
                            הם יעפו לנו מהרדיוס
                            תודה...
                            אילה🤍.....

                            אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            13
                            • טותייייט מנותק
                              טותייייט מנותק
                              טותיייי
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1318

                              החיים
                              משמעותם לחיות
                              בחיים
                              יש עליות וירידות
                              החיים
                              מלאים אתגרים
                              בחיים
                              יש גם קשיים
                              החיים
                              יכולים בשנייה להשתנות
                              בחיים
                              צריך להציב מול העיניים מטרות
                              החיים
                              לפעמים מבלבלים
                              בחיים
                              צריך לשים גבול ומעצורים
                              החיים
                              יכולים לגרום לנפילות
                              בחיים
                              יש משמעות
                              החיים
                              מלאים מצוות
                              בלי החיים
                              לא היינו
                              מגיעים
                              לעולם החיים האמיתי....
                              טוהר

                              לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                              -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              8
                              • טותייייט מנותק
                                טותייייט מנותק
                                טותיייי
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי טותיייי
                                #1319

                                נופלת
                                נאבדת
                                כל נשימה
                                שורדת
                                מתאבדת
                                על החיים

                                קמה
                                רצה
                                שואבת כוח
                                וממשיכה
                                את מירוץ החיים

                                שוב נופלת
                                כמעט ומתייאשת
                                בוכה ומתפללת
                                מהשם מבקשת
                                אור בחיים

                                לפתע כמו
                                כואב מאיר
                                בין כל החושך
                                מוצאת את האור
                                האמונה שבלב
                                לדעת
                                שכל הכאב
                                זה מאבא שאוהב
                                שהכל לטובה

                                אחרי ההארה
                                נושאת תפילה
                                שאשאר רק בעליה
                                ואדע להבא
                                שמכל נפילה
                                באה תנופה
                                לאבא

                                ותמיד לזכור
                                שאבא
                                את הנפילות לא סופר
                                רק את הפסיעות
                                לנצח שומר!
                                טוהר

                                לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                8
                                • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                  לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                  לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1320

                                  אבא נתת לי כח
                                  לשרוד ת'לבד
                                  נתת לי מח
                                  לשכוח מהעבר
                                  אבל הכוח שאתה נותן
                                  אומר שאף פעם
                                  לא יהיה טוב יותר?....
                                  אומר שנגזר עלי
                                  להישאר לבד
                                  לבכות בדד
                                  אני רוצה עכשו טוב
                                  לא בסוף
                                  מנסה לפחות
                                  להמשיך לשאוף
                                  להשתנות לטובה
                                  לראות את מה שלא נראה
                                  אבא תודה
                                  על הכוח להישאר
                                  תודה שאתה נותן לי
                                  משהו בו להתפאר
                                  סליחה על המחשבות הרעות
                                  סליחה שאינלי כוח להשתנות
                                  ו....סליחה אבא
                                  ששכחתי שאני הבת שלך
                                  ושישלי על מי לבכות
                                  ....אילה....

                                  אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  8
                                  • טותייייט מנותק
                                    טותייייט מנותק
                                    טותיייי
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי טותיייי
                                    #1321

                                    התמימות שלי
                                    הדבר הכי כואב שהיה לי
                                    התמימות שבי
                                    שהייתה ויום אחד זה נעלם
                                    אני האמנתי
                                    לכל אחד שהיה טוב
                                    שעדיין יש דבר כזה
                                    בן אדם טוב
                                    בן אדם עם נשמה טובה
                                    טהורה
                                    שתבוא ותציע עזרה
                                    תמימות הייתה לי
                                    בעבר
                                    אבל יום אחד
                                    זה נגמר
                                    אני נשברתי
                                    נפלתי
                                    במיוחד כאב לי
                                    אני האמנתי
                                    החזקתי את החברות
                                    שברתי שיניים בשביל זה
                                    אבל בלי התראה מוקדמת
                                    הנה זה בא התעלמות
                                    בלי שום סיבה
                                    אני כאבתי
                                    נשברתי
                                    בכיתי
                                    דמעתי
                                    צעקתי
                                    זעקתי
                                    אף אחד לא היה בשבילי
                                    אף אחד לא הרגיש
                                    את הלב שלי
                                    שמדמם
                                    שנשבר
                                    שיום אחד
                                    והתמימות שהייתה בו
                                    זה היה רק
                                    עוד עלה אחד
                                    שברוח שנידף...
                                    טוהר

                                    לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                    -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    6
                                    • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                      חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                      חסידייה אוטנטית
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי חסידייה אוטנטית
                                      #1322

                                      האמת שמסתתרת
                                      הפחד שמופיע
                                      אותו היא מקיימת
                                      לה הוא מריע

                                      חייה את העתיד
                                      שקועה בדימיונות
                                      עלייה הוא מעיד
                                      היא בדרכה להיבנות

                                      יודעת שתם זמנם
                                      פוחדת מהפילוג
                                      שפכו מהונם
                                      עת הפכו לזוג

                                      תחת החופה עמדנו
                                      תורה ועם
                                      בעבותות אלייך נקשרנו
                                      אל מול עולם

                                      תעזור לי אבא!
                                      להמשיך יחד
                                      להיות הכלה שלך
                                      עם קל אחד

                                      שגם בתשפ''ג
                                      נלך יד ביד
                                      התוקף שכמעט ופג
                                      עליי תחדש

                                      אותה תחושה שעלתה
                                      תעלים ומהר
                                      שאזכור שרק אתה!
                                      ואין עוד מלבדיך!!!

                                      עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                                      מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      9
                                      • יעל ק.י מנותק
                                        יעל ק.י מנותק
                                        יעל ק.
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעל ק.
                                        #1323

                                        כמה לפעמים אנחנו הופכים את הימים האלה לימי תסכול ושנאה עצמית במקום לימים של היטהרות ועליה,
                                        חברים,
                                        יש בנו המון טוב, חשבון נפש נברא בכדי שנגלה את זה...

                                        --

                                        שנה טובה ילד:

                                        כמו כולם
                                        גם אני מבקש סליחה
                                        מכה על חטא בפחד
                                        מפיל על עצמי את כל האשמה
                                        שוכח מכל הטוב ורגעי הנחת

                                        כמו כולם
                                        מרוקן מחשבות לא טובות
                                        מוחק זכורונות מבין עיני
                                        עושה הכל כדי בדין לזכות
                                        מפחד להוציא עצמי זכאי

                                        כמו כולם
                                        נשבע שאהיה יותר טוב מאתמול
                                        עושה רשימות של מעשים רעים
                                        מנסה לכולם למחול
                                        ומקבל על עצמי מליון תפקידים

                                        אך היום,
                                        אבא בא עד אלי לשדה
                                        הפך גזע עץ לשולחן
                                        לידי התיישב בקצה
                                        ועזר לי להבין את העניין-

                                        נתן לי דף ועט, וכתבתי
                                        את כל מה שהצלחתי השנה
                                        את כל מה שתגברתי עליו
                                        את כל מה שבי השתנה
                                        את כל מה שטוב עכשיו

                                        לקחתי את כל הכאבים ופרטתי
                                        את הימים הסוערים שעברתי
                                        ואיך הצלחתי עדיין להגיע עד הלום
                                        את הגיחות לדברים שמהם ברחתי
                                        ואיך רציתי כל כך להיות יותר טוב מהיום

                                        והמשכתי והמשכתי
                                        ואבא לידי רק ישב ושתק
                                        וכשסיימתי יד אוהבת נתן לי
                                        ולחש באזני- "אני מאמין בך ילד"
                                        בירך אותי לשנה טובה, ולראשי נשק.


                                        יעל#

                                        יש דלת, ויש חלון,
                                        ויש חור גדול שאין לו שם,
                                        ויום יבוא ומישהו ימלא לך אותו באור גדול.

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        10
                                        • מתורפתמ מנותק
                                          מתורפתמ מנותק
                                          מתורפת
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מתורפת
                                          #1324

                                          הם חושבים שהם הצליחו
                                          לעשות אותי ילדה טובה
                                          שקשובה לשיעורים

                                          אבל הם לא יודעים
                                          שאני הרוסה מבפנים
                                          סגורה בתוך עצמי

                                          מחכה שיתייחסו
                                          יתעניינו
                                          איך אני מרגישה

                                          כן
                                          אני מרגישה גרועה
                                          הורדתם לי את השמחה
                                          את הביטחון

                                          וזהו
                                          נתקעתי
                                          לא מסוגלת
                                          להרים את עצמי

                                          מי יבין אותי
                                          מי ישמע אותי
                                          אני לבד

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          12

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול