דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 816.1k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
    לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
    לא הכל טוב אבל הכל לטובה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1311

    זה בסדר
    זה תקופה שתעבור
    את נורמלית
    זה ענין של זמן
    מותר לך לבכות
    זה לא מראה על חולשה
    זה מראה שהיית חזקה

    אני בוכה
    ואני נזכרת בתקופה היפה
    שהכל היה מובן
    שהסתכלתי בחשיבה ורודה
    שראיתי הכל בעין טובה

    שאמרתי תמיד
    הכל לטובה
    ו...
    שבאמת האמנתי
    שתמיד חינכתי
    לא הסכמתי
    להודות
    בחולשות
    ועכשיו
    לפני כולם
    הם פרושות...

    אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    9
    • חסידייה אוטנטיתח מנותק
      חסידייה אוטנטיתח מנותק
      חסידייה אוטנטית
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1312

      מתקרבת אלייך
      מה שעצרתי שנה
      מקריבה בשבילך
      קרבן נדבה

      אותן דמעות
      שתמיד לא ידעו זמנן
      אותן בקשות
      שתמיד לא זכרו ת'מען

      כל מילה שאמרתי
      עכשיו פעלה
      רואה שגדלתי
      ''בטח בה לב בעלה''

      נתלית בעוצמה
      על כל מה זרקתי
      מודה באשמה
      כן אבא התגעגתי!!!!!!

      עדיף להיות בודד עם האמת שלך
      מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      10
      • LOVE MEL מנותק
        LOVE MEL מנותק
        LOVE ME
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי LOVE ME
        #1313

        כשמחר אני הולכת לשמוע
        ולהיות בזה המעמד
        זה ממש לדמוע
        והמעמד גדול יהיה ומכובד..

        לפעמים נפגשים אנשים
        בשביל להעביר חוויות ורישומים
        ולפעמים נפגשים ונופשים
        וכשבאים לשמוע, מקבלים

        לקבל עול מלכות
        זכיתי להיות שייכת
        ולקבל עלי בזכות
        אני בעז"ה יהיה חלק בשרשרת

        אנשים לא אוהבים לקבל מוסר
        אבל נשים אצלם זה עיקר
        צניעות
        זו הזכות וברוב עם(בחורות)
        עם מספר רב של בנות

        הולכות לחזות במראות
        גדולים ונשגבים...
        ואלוקים לנו אומר
        שובו בנים שובבים

        אני מחר הולכת להיות נוכחת במעמד של כנס בנות הסמינרים ואני מבלי לדעת מה הולך בדיוק להיות קפצו לי השורות....

        שתיקה היא אחת מהטיעונים שהכי קשה לסתור...

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        8
        • טותייייט מנותק
          טותייייט מנותק
          טותיייי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1314

          כמה בשבוע אחד עברתי
          הרגשתי שעוד שניה והתמוטטתי
          את הלב להחזיק לא יכלתי
          רק הבטתי דוממת לשמיים ושתקתי
          הרגשתי שאין אף אחד לצידי
          כאילו כולם היו נגדי
          אהבה והכלה לא יכלתי לשאת
          כאילו כל העולם היה עלי מתנשא
          אף אחד לא רצה באמת לשמוע ולעזור
          חיפשתי אפילו נקודה אחת של אור
          לא היה לי קל בלי לבכות
          התחלתי על עצמי לצעוק ולרטון
          אמונה זה הדור שהכי החזיק אותי
          בלעדיה לא היו יותר שומעים ממני
          הדברים התחילו להסתדר ברוך השם
          אחד אחרי השני הלוואי והחלום היה מתגשם
          למדתי מהסיפור הזה כמה דברים
          קודם כל לשתוק ולשמור הכל בפנים
          בנוסף לדון לכף זכות כל אדם
          כי בעיני הכל נעלם
          ובסוף אף אחד אני לא אוהב
          כי כל דבר שלא אדע
          בליבי יכאב...
          טוהר

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          10
          • צופיה ג.צ מנותק
            צופיה ג.צ מנותק
            צופיה ג.
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1315

            אני מפחדת
            וצוחקת
            אני שמחה
            ועצובה
            אני עושה רעש
            ובשקט
            אני עם פיצול אישיות
            אך עם דעה אחת
            אני לבד
            ואני עם כל אחד
            אני מטיילת
            ומסתגרת
            אני יודעת הכל
            וצריכה תמיד לשאול
            גיליתי אהבה
            וגם השנאה
            אני הכי טובה
            אך גם הכי גרועה
            אני המנצחת
            וגם המפסידה
            אני ריקנית מתוכן
            ועם מלאאאא משמעות
            אני פשוט כלום
            ואני הרבה יותר מזה...
            אני יכולה להיות הכל
            תלוי במה אני בוחרת
            לאיזה זוית מסתכלת
            אם על הרע בכל דבר
            או הפוך, על החצי המלא שנשאר
            " יש בי כלכך הרבה"
            "אני אחת ויחידה"
            אלא המשפטים שלשמור צריכה
            וזה הרבה יותר קל לראות פגמים
            בהכל... בי ובאחרים
            והשתדלות קטנה אני חייבת
            להסתכל על החיובי
            כדי להיות מאושרת...

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            13
            • ANASTASIAA מנותק
              ANASTASIAA מנותק
              ANASTASIA
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי ANASTASIA
              #1316

              למה כולם חושבים-
              שכשאני בוכה-
              דוחפים מוצץ.

              אני בכלל רציתי לומר-
              שהמכנס החדש- מעקצץ.

              ולמה תמיד -
              כשהשכנה בדלת.
              מלשינים על תינוק מפוצץ!

              זו בכלל אילה-
              אשמה.
              שהעציץ התנפץ!!

              אבל כל זה מתכווץ-
              כשאמא-
              מתעלמת מספר קורץ.
              מרימה אותי.
              ונושקת.
              לתינוקי שלה- הנוצץ.

              ואני ואמא-
              רק חיבוק!
              ואין דבר שבינינו חוצץ!

              אנסטסיה.:🌹

              Россия гордится -- כי דם זה לא קטשופ!!

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              14
              • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                #1317

                איזה עולם מוזר
                אינלי תוכניות
                אפילו למחר
                לא יודעת
                מה ילד יום

                אבא
                למה כואב לי
                הלחץ הזה
                מתיש אותי
                נמאס לי לשמוע
                לא רוצה שוב לדמוע
                נגמר לי המכסה
                הלב שלי נפל
                מרוב העמסה
                העולם כל כך מוזר
                לפעמים נדמה לי
                שהוא פשוט אכזר
                מה היא רצתה
                ליסוע בשלווה
                בקשה גדולה?

                אבא תודה
                שהיא חיה
                בריאה
                שנשארה
                שלמה
                זה יכל להיגמר רע
                אבא תודה
                על המתנה
                תודה על הסוויצ
                שנתת כדי שאעריך
                אבא סליחה
                שרק עכשו אני מתחילה
                להעריך
                את הטוב
                לא רק לכאוב
                לנסות לתרגם
                תכל לאמונה
                לנסות להתחיל
                הכל מהתחלה

                אבא תודה
                כי כלום לא השתנה
                רק באת ושמת לי מראה
                ואני מסתכלת
                ורואה את כל הטוב
                אלוקים שלי
                תודה שאתה מראה
                לי את האור
                תודה עלזה
                שאתה מוציא
                אותי מהבור

                אבא תודה על כל מתנה
                תודה על הזכות להיות ילדה
                בעולם מלא בטוב
                מידי פעם יש נפילות
                אבל אם לא
                נשים עליהם תפוקוס
                הם יעפו לנו מהרדיוס
                תודה...
                אילה🤍.....

                אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                13
                • טותייייט מנותק
                  טותייייט מנותק
                  טותיייי
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1318

                  החיים
                  משמעותם לחיות
                  בחיים
                  יש עליות וירידות
                  החיים
                  מלאים אתגרים
                  בחיים
                  יש גם קשיים
                  החיים
                  יכולים בשנייה להשתנות
                  בחיים
                  צריך להציב מול העיניים מטרות
                  החיים
                  לפעמים מבלבלים
                  בחיים
                  צריך לשים גבול ומעצורים
                  החיים
                  יכולים לגרום לנפילות
                  בחיים
                  יש משמעות
                  החיים
                  מלאים מצוות
                  בלי החיים
                  לא היינו
                  מגיעים
                  לעולם החיים האמיתי....
                  טוהר

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  8
                  • טותייייט מנותק
                    טותייייט מנותק
                    טותיייי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי טותיייי
                    #1319

                    נופלת
                    נאבדת
                    כל נשימה
                    שורדת
                    מתאבדת
                    על החיים

                    קמה
                    רצה
                    שואבת כוח
                    וממשיכה
                    את מירוץ החיים

                    שוב נופלת
                    כמעט ומתייאשת
                    בוכה ומתפללת
                    מהשם מבקשת
                    אור בחיים

                    לפתע כמו
                    כואב מאיר
                    בין כל החושך
                    מוצאת את האור
                    האמונה שבלב
                    לדעת
                    שכל הכאב
                    זה מאבא שאוהב
                    שהכל לטובה

                    אחרי ההארה
                    נושאת תפילה
                    שאשאר רק בעליה
                    ואדע להבא
                    שמכל נפילה
                    באה תנופה
                    לאבא

                    ותמיד לזכור
                    שאבא
                    את הנפילות לא סופר
                    רק את הפסיעות
                    לנצח שומר!
                    טוהר

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    8
                    • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                      לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                      לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1320

                      אבא נתת לי כח
                      לשרוד ת'לבד
                      נתת לי מח
                      לשכוח מהעבר
                      אבל הכוח שאתה נותן
                      אומר שאף פעם
                      לא יהיה טוב יותר?....
                      אומר שנגזר עלי
                      להישאר לבד
                      לבכות בדד
                      אני רוצה עכשו טוב
                      לא בסוף
                      מנסה לפחות
                      להמשיך לשאוף
                      להשתנות לטובה
                      לראות את מה שלא נראה
                      אבא תודה
                      על הכוח להישאר
                      תודה שאתה נותן לי
                      משהו בו להתפאר
                      סליחה על המחשבות הרעות
                      סליחה שאינלי כוח להשתנות
                      ו....סליחה אבא
                      ששכחתי שאני הבת שלך
                      ושישלי על מי לבכות
                      ....אילה....

                      אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      8
                      • טותייייט מנותק
                        טותייייט מנותק
                        טותיייי
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי טותיייי
                        #1321

                        התמימות שלי
                        הדבר הכי כואב שהיה לי
                        התמימות שבי
                        שהייתה ויום אחד זה נעלם
                        אני האמנתי
                        לכל אחד שהיה טוב
                        שעדיין יש דבר כזה
                        בן אדם טוב
                        בן אדם עם נשמה טובה
                        טהורה
                        שתבוא ותציע עזרה
                        תמימות הייתה לי
                        בעבר
                        אבל יום אחד
                        זה נגמר
                        אני נשברתי
                        נפלתי
                        במיוחד כאב לי
                        אני האמנתי
                        החזקתי את החברות
                        שברתי שיניים בשביל זה
                        אבל בלי התראה מוקדמת
                        הנה זה בא התעלמות
                        בלי שום סיבה
                        אני כאבתי
                        נשברתי
                        בכיתי
                        דמעתי
                        צעקתי
                        זעקתי
                        אף אחד לא היה בשבילי
                        אף אחד לא הרגיש
                        את הלב שלי
                        שמדמם
                        שנשבר
                        שיום אחד
                        והתמימות שהייתה בו
                        זה היה רק
                        עוד עלה אחד
                        שברוח שנידף...
                        טוהר

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        6
                        • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                          חסידייה אוטנטיתח מנותק
                          חסידייה אוטנטית
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי חסידייה אוטנטית
                          #1322

                          האמת שמסתתרת
                          הפחד שמופיע
                          אותו היא מקיימת
                          לה הוא מריע

                          חייה את העתיד
                          שקועה בדימיונות
                          עלייה הוא מעיד
                          היא בדרכה להיבנות

                          יודעת שתם זמנם
                          פוחדת מהפילוג
                          שפכו מהונם
                          עת הפכו לזוג

                          תחת החופה עמדנו
                          תורה ועם
                          בעבותות אלייך נקשרנו
                          אל מול עולם

                          תעזור לי אבא!
                          להמשיך יחד
                          להיות הכלה שלך
                          עם קל אחד

                          שגם בתשפ''ג
                          נלך יד ביד
                          התוקף שכמעט ופג
                          עליי תחדש

                          אותה תחושה שעלתה
                          תעלים ומהר
                          שאזכור שרק אתה!
                          ואין עוד מלבדיך!!!

                          עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                          מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          9
                          • יעל ק.י מנותק
                            יעל ק.י מנותק
                            יעל ק.
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעל ק.
                            #1323

                            כמה לפעמים אנחנו הופכים את הימים האלה לימי תסכול ושנאה עצמית במקום לימים של היטהרות ועליה,
                            חברים,
                            יש בנו המון טוב, חשבון נפש נברא בכדי שנגלה את זה...

                            --

                            שנה טובה ילד:

                            כמו כולם
                            גם אני מבקש סליחה
                            מכה על חטא בפחד
                            מפיל על עצמי את כל האשמה
                            שוכח מכל הטוב ורגעי הנחת

                            כמו כולם
                            מרוקן מחשבות לא טובות
                            מוחק זכורונות מבין עיני
                            עושה הכל כדי בדין לזכות
                            מפחד להוציא עצמי זכאי

                            כמו כולם
                            נשבע שאהיה יותר טוב מאתמול
                            עושה רשימות של מעשים רעים
                            מנסה לכולם למחול
                            ומקבל על עצמי מליון תפקידים

                            אך היום,
                            אבא בא עד אלי לשדה
                            הפך גזע עץ לשולחן
                            לידי התיישב בקצה
                            ועזר לי להבין את העניין-

                            נתן לי דף ועט, וכתבתי
                            את כל מה שהצלחתי השנה
                            את כל מה שתגברתי עליו
                            את כל מה שבי השתנה
                            את כל מה שטוב עכשיו

                            לקחתי את כל הכאבים ופרטתי
                            את הימים הסוערים שעברתי
                            ואיך הצלחתי עדיין להגיע עד הלום
                            את הגיחות לדברים שמהם ברחתי
                            ואיך רציתי כל כך להיות יותר טוב מהיום

                            והמשכתי והמשכתי
                            ואבא לידי רק ישב ושתק
                            וכשסיימתי יד אוהבת נתן לי
                            ולחש באזני- "אני מאמין בך ילד"
                            בירך אותי לשנה טובה, ולראשי נשק.


                            יעל#

                            יש דלת, ויש חלון,
                            ויש חור גדול שאין לו שם,
                            ויום יבוא ומישהו ימלא לך אותו באור גדול.

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            10
                            • מתורפתמ מנותק
                              מתורפתמ מנותק
                              מתורפת
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי מתורפת
                              #1324

                              הם חושבים שהם הצליחו
                              לעשות אותי ילדה טובה
                              שקשובה לשיעורים

                              אבל הם לא יודעים
                              שאני הרוסה מבפנים
                              סגורה בתוך עצמי

                              מחכה שיתייחסו
                              יתעניינו
                              איך אני מרגישה

                              כן
                              אני מרגישה גרועה
                              הורדתם לי את השמחה
                              את הביטחון

                              וזהו
                              נתקעתי
                              לא מסוגלת
                              להרים את עצמי

                              מי יבין אותי
                              מי ישמע אותי
                              אני לבד

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              12
                              • orlyO מנותק
                                orlyO מנותק
                                orly
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1325
                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                10
                                • ANASTASIAA מנותק
                                  ANASTASIAA מנותק
                                  ANASTASIA
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי ANASTASIA
                                  #1326

                                  : :בּוֹרֵא עוֹלָם.
                                  תּוֹדָה.
                                  עַל יָמִים שְׁקֵטִים.
                                  בְּלִי מִלְחָמוֹת.
                                  בְּלִי נְגִיפִים.
                                  בּוֹרֵא עוֹלָם.
                                  סְלִיחָה.
                                  שֶׁהָיִינוּ צְרִיכִים.
                                  תִּזְכּוֹרוֹת.
                                  לְהוֹדוֹת.
                                  עַל מָה שֶׁהָיָה.
                                  וַאֲנַחְנוּ עוֹד דּוֹרְשִׁים..
                                  בּוֹרֵא עוֹלָם.
                                  בְּבַקָּשָׁה.
                                  תֵּן לָנוּ שָׁנָה טוֹבָה.
                                  מְאֻשֶּׁרֶת.
                                  בְּרִיאָה.
                                  בּוֹרֵא עוֹלָם.
                                  זוֹ אֲנִי.
                                  יַלְדָּה קְטַנָּה שֶׁלְּךָ.
                                  שֶׁנִּכְרֶכֶת.
                                  שֶׁמִּסְתַּבֶּכֶת.
                                  בּוֹרֵא עוֹלָם.
                                  לְמַעַנְךָ.
                                  אִם לֹא לְמַעֲנֵנוּ.
                                  הִגָּלֵה בִּכְבוֹדְךָ.
                                  הָסֵר אֲנָחָה.
                                  וְהוֹשִׁיעֵנוּ.
                                  אָנַסְטַסְיָה.🎁

                                  Россия гордится -- כי דם זה לא קטשופ!!

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  9
                                  • מ מנותק
                                    מ מנותק
                                    מנחם לוינסון
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1327
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • TALYT מנותק
                                      TALYT מנותק
                                      TALY
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1328

                                      זה קרוב
                                      יותר מתמיד
                                      זה מרגיע
                                      וגם קצת מפחיד
                                      שעון החול אוזל
                                      השנה נאספת
                                      ביחד עם השמחות היא מתעטפת
                                      ביחד עם הצער והצרות היא מתקפלת
                                      במבט חטוף לאחור
                                      אני רואה לבן וגם הרבה שחור
                                      מי יתן והשנה שתבוא
                                      תהיה כל כך מוצלחת
                                      צבועה בכל גווני הנחת
                                      בשלווה ובשמחות
                                      באושר ובקירוב לבבות

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      13
                                      • חיה בקליפח מנותק
                                        חיה בקליפח מנותק
                                        חיה בקליפ
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1329
                                        פוסט זה נמחק!
                                        טותייייט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        6
                                        • חיה בקליפח חיה בקליפ

                                          פוסט זה נמחק!

                                          טותייייט מנותק
                                          טותייייט מנותק
                                          טותיייי
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1330
                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          3

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול