דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 815.4k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ANASTASIAA מנותק
    ANASTASIAA מנותק
    ANASTASIA
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי ANASTASIA
    #1316

    למה כולם חושבים-
    שכשאני בוכה-
    דוחפים מוצץ.

    אני בכלל רציתי לומר-
    שהמכנס החדש- מעקצץ.

    ולמה תמיד -
    כשהשכנה בדלת.
    מלשינים על תינוק מפוצץ!

    זו בכלל אילה-
    אשמה.
    שהעציץ התנפץ!!

    אבל כל זה מתכווץ-
    כשאמא-
    מתעלמת מספר קורץ.
    מרימה אותי.
    ונושקת.
    לתינוקי שלה- הנוצץ.

    ואני ואמא-
    רק חיבוק!
    ואין דבר שבינינו חוצץ!

    אנסטסיה.:🌹

    Россия гордится -- כי דם זה לא קטשופ!!

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    14
    • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
      לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
      לא הכל טוב אבל הכל לטובה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
      #1317

      איזה עולם מוזר
      אינלי תוכניות
      אפילו למחר
      לא יודעת
      מה ילד יום

      אבא
      למה כואב לי
      הלחץ הזה
      מתיש אותי
      נמאס לי לשמוע
      לא רוצה שוב לדמוע
      נגמר לי המכסה
      הלב שלי נפל
      מרוב העמסה
      העולם כל כך מוזר
      לפעמים נדמה לי
      שהוא פשוט אכזר
      מה היא רצתה
      ליסוע בשלווה
      בקשה גדולה?

      אבא תודה
      שהיא חיה
      בריאה
      שנשארה
      שלמה
      זה יכל להיגמר רע
      אבא תודה
      על המתנה
      תודה על הסוויצ
      שנתת כדי שאעריך
      אבא סליחה
      שרק עכשו אני מתחילה
      להעריך
      את הטוב
      לא רק לכאוב
      לנסות לתרגם
      תכל לאמונה
      לנסות להתחיל
      הכל מהתחלה

      אבא תודה
      כי כלום לא השתנה
      רק באת ושמת לי מראה
      ואני מסתכלת
      ורואה את כל הטוב
      אלוקים שלי
      תודה שאתה מראה
      לי את האור
      תודה עלזה
      שאתה מוציא
      אותי מהבור

      אבא תודה על כל מתנה
      תודה על הזכות להיות ילדה
      בעולם מלא בטוב
      מידי פעם יש נפילות
      אבל אם לא
      נשים עליהם תפוקוס
      הם יעפו לנו מהרדיוס
      תודה...
      אילה🤍.....

      אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      13
      • טותייייט מנותק
        טותייייט מנותק
        טותיייי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1318

        החיים
        משמעותם לחיות
        בחיים
        יש עליות וירידות
        החיים
        מלאים אתגרים
        בחיים
        יש גם קשיים
        החיים
        יכולים בשנייה להשתנות
        בחיים
        צריך להציב מול העיניים מטרות
        החיים
        לפעמים מבלבלים
        בחיים
        צריך לשים גבול ומעצורים
        החיים
        יכולים לגרום לנפילות
        בחיים
        יש משמעות
        החיים
        מלאים מצוות
        בלי החיים
        לא היינו
        מגיעים
        לעולם החיים האמיתי....
        טוהר

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        8
        • טותייייט מנותק
          טותייייט מנותק
          טותיייי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי טותיייי
          #1319

          נופלת
          נאבדת
          כל נשימה
          שורדת
          מתאבדת
          על החיים

          קמה
          רצה
          שואבת כוח
          וממשיכה
          את מירוץ החיים

          שוב נופלת
          כמעט ומתייאשת
          בוכה ומתפללת
          מהשם מבקשת
          אור בחיים

          לפתע כמו
          כואב מאיר
          בין כל החושך
          מוצאת את האור
          האמונה שבלב
          לדעת
          שכל הכאב
          זה מאבא שאוהב
          שהכל לטובה

          אחרי ההארה
          נושאת תפילה
          שאשאר רק בעליה
          ואדע להבא
          שמכל נפילה
          באה תנופה
          לאבא

          ותמיד לזכור
          שאבא
          את הנפילות לא סופר
          רק את הפסיעות
          לנצח שומר!
          טוהר

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          8
          • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
            לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
            לא הכל טוב אבל הכל לטובה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1320

            אבא נתת לי כח
            לשרוד ת'לבד
            נתת לי מח
            לשכוח מהעבר
            אבל הכוח שאתה נותן
            אומר שאף פעם
            לא יהיה טוב יותר?....
            אומר שנגזר עלי
            להישאר לבד
            לבכות בדד
            אני רוצה עכשו טוב
            לא בסוף
            מנסה לפחות
            להמשיך לשאוף
            להשתנות לטובה
            לראות את מה שלא נראה
            אבא תודה
            על הכוח להישאר
            תודה שאתה נותן לי
            משהו בו להתפאר
            סליחה על המחשבות הרעות
            סליחה שאינלי כוח להשתנות
            ו....סליחה אבא
            ששכחתי שאני הבת שלך
            ושישלי על מי לבכות
            ....אילה....

            אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            8
            • טותייייט מנותק
              טותייייט מנותק
              טותיייי
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי טותיייי
              #1321

              התמימות שלי
              הדבר הכי כואב שהיה לי
              התמימות שבי
              שהייתה ויום אחד זה נעלם
              אני האמנתי
              לכל אחד שהיה טוב
              שעדיין יש דבר כזה
              בן אדם טוב
              בן אדם עם נשמה טובה
              טהורה
              שתבוא ותציע עזרה
              תמימות הייתה לי
              בעבר
              אבל יום אחד
              זה נגמר
              אני נשברתי
              נפלתי
              במיוחד כאב לי
              אני האמנתי
              החזקתי את החברות
              שברתי שיניים בשביל זה
              אבל בלי התראה מוקדמת
              הנה זה בא התעלמות
              בלי שום סיבה
              אני כאבתי
              נשברתי
              בכיתי
              דמעתי
              צעקתי
              זעקתי
              אף אחד לא היה בשבילי
              אף אחד לא הרגיש
              את הלב שלי
              שמדמם
              שנשבר
              שיום אחד
              והתמימות שהייתה בו
              זה היה רק
              עוד עלה אחד
              שברוח שנידף...
              טוהר

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              6
              • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                חסידייה אוטנטיתח מנותק
                חסידייה אוטנטית
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי חסידייה אוטנטית
                #1322

                האמת שמסתתרת
                הפחד שמופיע
                אותו היא מקיימת
                לה הוא מריע

                חייה את העתיד
                שקועה בדימיונות
                עלייה הוא מעיד
                היא בדרכה להיבנות

                יודעת שתם זמנם
                פוחדת מהפילוג
                שפכו מהונם
                עת הפכו לזוג

                תחת החופה עמדנו
                תורה ועם
                בעבותות אלייך נקשרנו
                אל מול עולם

                תעזור לי אבא!
                להמשיך יחד
                להיות הכלה שלך
                עם קל אחד

                שגם בתשפ''ג
                נלך יד ביד
                התוקף שכמעט ופג
                עליי תחדש

                אותה תחושה שעלתה
                תעלים ומהר
                שאזכור שרק אתה!
                ואין עוד מלבדיך!!!

                עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                9
                • יעל ק.י מנותק
                  יעל ק.י מנותק
                  יעל ק.
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעל ק.
                  #1323

                  כמה לפעמים אנחנו הופכים את הימים האלה לימי תסכול ושנאה עצמית במקום לימים של היטהרות ועליה,
                  חברים,
                  יש בנו המון טוב, חשבון נפש נברא בכדי שנגלה את זה...

                  --

                  שנה טובה ילד:

                  כמו כולם
                  גם אני מבקש סליחה
                  מכה על חטא בפחד
                  מפיל על עצמי את כל האשמה
                  שוכח מכל הטוב ורגעי הנחת

                  כמו כולם
                  מרוקן מחשבות לא טובות
                  מוחק זכורונות מבין עיני
                  עושה הכל כדי בדין לזכות
                  מפחד להוציא עצמי זכאי

                  כמו כולם
                  נשבע שאהיה יותר טוב מאתמול
                  עושה רשימות של מעשים רעים
                  מנסה לכולם למחול
                  ומקבל על עצמי מליון תפקידים

                  אך היום,
                  אבא בא עד אלי לשדה
                  הפך גזע עץ לשולחן
                  לידי התיישב בקצה
                  ועזר לי להבין את העניין-

                  נתן לי דף ועט, וכתבתי
                  את כל מה שהצלחתי השנה
                  את כל מה שתגברתי עליו
                  את כל מה שבי השתנה
                  את כל מה שטוב עכשיו

                  לקחתי את כל הכאבים ופרטתי
                  את הימים הסוערים שעברתי
                  ואיך הצלחתי עדיין להגיע עד הלום
                  את הגיחות לדברים שמהם ברחתי
                  ואיך רציתי כל כך להיות יותר טוב מהיום

                  והמשכתי והמשכתי
                  ואבא לידי רק ישב ושתק
                  וכשסיימתי יד אוהבת נתן לי
                  ולחש באזני- "אני מאמין בך ילד"
                  בירך אותי לשנה טובה, ולראשי נשק.


                  יעל#

                  יש דלת, ויש חלון,
                  ויש חור גדול שאין לו שם,
                  ויום יבוא ומישהו ימלא לך אותו באור גדול.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  10
                  • מתורפתמ מנותק
                    מתורפתמ מנותק
                    מתורפת
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי מתורפת
                    #1324

                    הם חושבים שהם הצליחו
                    לעשות אותי ילדה טובה
                    שקשובה לשיעורים

                    אבל הם לא יודעים
                    שאני הרוסה מבפנים
                    סגורה בתוך עצמי

                    מחכה שיתייחסו
                    יתעניינו
                    איך אני מרגישה

                    כן
                    אני מרגישה גרועה
                    הורדתם לי את השמחה
                    את הביטחון

                    וזהו
                    נתקעתי
                    לא מסוגלת
                    להרים את עצמי

                    מי יבין אותי
                    מי ישמע אותי
                    אני לבד

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    12
                    • orlyO מנותק
                      orlyO מנותק
                      orly
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1325
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      10
                      • ANASTASIAA מנותק
                        ANASTASIAA מנותק
                        ANASTASIA
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי ANASTASIA
                        #1326

                        : :בּוֹרֵא עוֹלָם.
                        תּוֹדָה.
                        עַל יָמִים שְׁקֵטִים.
                        בְּלִי מִלְחָמוֹת.
                        בְּלִי נְגִיפִים.
                        בּוֹרֵא עוֹלָם.
                        סְלִיחָה.
                        שֶׁהָיִינוּ צְרִיכִים.
                        תִּזְכּוֹרוֹת.
                        לְהוֹדוֹת.
                        עַל מָה שֶׁהָיָה.
                        וַאֲנַחְנוּ עוֹד דּוֹרְשִׁים..
                        בּוֹרֵא עוֹלָם.
                        בְּבַקָּשָׁה.
                        תֵּן לָנוּ שָׁנָה טוֹבָה.
                        מְאֻשֶּׁרֶת.
                        בְּרִיאָה.
                        בּוֹרֵא עוֹלָם.
                        זוֹ אֲנִי.
                        יַלְדָּה קְטַנָּה שֶׁלְּךָ.
                        שֶׁנִּכְרֶכֶת.
                        שֶׁמִּסְתַּבֶּכֶת.
                        בּוֹרֵא עוֹלָם.
                        לְמַעַנְךָ.
                        אִם לֹא לְמַעֲנֵנוּ.
                        הִגָּלֵה בִּכְבוֹדְךָ.
                        הָסֵר אֲנָחָה.
                        וְהוֹשִׁיעֵנוּ.
                        אָנַסְטַסְיָה.🎁

                        Россия гордится -- כי דם זה לא קטשופ!!

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        9
                        • מ מנותק
                          מ מנותק
                          מנחם לוינסון
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1327
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • TALYT מנותק
                            TALYT מנותק
                            TALY
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1328

                            זה קרוב
                            יותר מתמיד
                            זה מרגיע
                            וגם קצת מפחיד
                            שעון החול אוזל
                            השנה נאספת
                            ביחד עם השמחות היא מתעטפת
                            ביחד עם הצער והצרות היא מתקפלת
                            במבט חטוף לאחור
                            אני רואה לבן וגם הרבה שחור
                            מי יתן והשנה שתבוא
                            תהיה כל כך מוצלחת
                            צבועה בכל גווני הנחת
                            בשלווה ובשמחות
                            באושר ובקירוב לבבות

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            13
                            • חיה בקליפח מנותק
                              חיה בקליפח מנותק
                              חיה בקליפ
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1329
                              פוסט זה נמחק!
                              טותייייט תגובה 1 תגובה אחרונה
                              6
                              • חיה בקליפח חיה בקליפ

                                פוסט זה נמחק!

                                טותייייט מנותק
                                טותייייט מנותק
                                טותיייי
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1330
                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                3
                                • טותייייט מנותק
                                  טותייייט מנותק
                                  טותיייי
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1331

                                  חושבת
                                  שואלת
                                  חוקרת
                                  טוחנת
                                  זועקת

                                  בוכה
                                  שבורה
                                  קטנה
                                  תוהה
                                  טועה

                                  אני לבד
                                  בדד

                                  מסתובבת
                                  מחפשת

                                  צורחת
                                  קורעת

                                  ורידים
                                  אנשים

                                  כולם
                                  משתנים
                                  כולם
                                  מעצבנים

                                  אף אחד
                                  כבר לא אמין
                                  אף אחד
                                  כבר לא תקין

                                  כל אחד
                                  ישתנה
                                  במהלך החיים
                                  רק תשומת לב
                                  אנשים
                                  אל תשתנו
                                  בגלל
                                  אנשים....
                                  טוהר

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  8
                                  • נעמי16נ מנותק
                                    נעמי16נ מנותק
                                    נעמי16
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי נעמי16
                                    #1332

                                    נכתב בדמעות
                                    מוקדש לכל מי שעבר את החוויה הכואבת הזו.

                                    הקריעה
                                    הפציעה
                                    זאת הקרבה
                                    זאת אהבה
                                    המאכלת עדיין אחוזה
                                    המומה מהאומץ,התעוזה
                                    מייחלת כבר לאש שתירד על מזבח הכאב
                                    תלחך שוליי קורבן צורב
                                    שותקת מדממת מחכה בינתיים
                                    לקריאת חיבה שתילחש פעמיים.
                                    לדמעות מלאכיות שיינטפו משמיים
                                    יבכו איתי את הקרע
                                    הגעגוע
                                    והמחשבות
                                    נאחזת בסבך
                                    רוצה כל כך
                                    לדעת שרצית
                                    שאהבת,קיבלת סלחת
                                    מביטה דומעת
                                    על רצון ונפש שעשן מעלים
                                    בחרתי נכון,אני יודעת
                                    אבל אין לי מילים.

                                    יש לי גבולות....השמיים הם לא אחד מהם

                                    נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    17
                                    • היידה מיוזיק 0ה מנותק
                                      היידה מיוזיק 0ה מנותק
                                      היידה מיוזיק 0
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי היידה מיוזיק 0
                                      #1333

                                      כתבתי את זה על משהו מסוים שהיה לי, אבל אפשר לקחת את זה להמון מקומות...
                                      מקווה שיחזק...😉

                                      בחירה טובה

                                      מסתבר ששוב אני מועדת
                                      שוב נופלת מתקשה לקום
                                      מסתבר ששוב חושבת
                                      כוונות טובות, אבל יוצא לי עקום
                                      תועה בדרך ונוטה לחשוב שזה הכיוון
                                      והאמת כבר כמעט איבדה בי אמון

                                      מסתבר שהיצר לא נח לרגע
                                      עומד, מחכה ואורב לפגע
                                      והאמת? לא אשקר שאני מצליחה לברוח
                                      שוב מתפתה לכיוון הרוח
                                      נופלת עמוק יותר, נכנעת לירידה
                                      מגלה שאני שוב שם, לכודה
                                      אושר מזויף, רק לדקה שתיים
                                      עד שתחושת הריקנות מגיעה לעיניים
                                      ונזכרת להביט למעלה, לשמיים
                                      רואה רק דמעות כמו מים

                                      מסתבר שכל התעתועים רק סנוורו
                                      אורות זרקורים שאותי הטעו
                                      אבל קמה, זורקת את העבר הזה
                                      קשה ולא קל לצאת מזה
                                      אבל מרגישה בטוחה יותר
                                      שמחה באמת על הבחירה
                                      ושוב שואלת:
                                      אבא, תקבל אותי חזרה?
                                      🤔 😥

                                      כל עוד לא הפסקת לחלום, אתה מנצח--
                                      תעוף הכי רחוק שאתה יכול, כי יש בך הכל!!!
                                      (עקיבא תורג'מן)

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      14
                                      • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                        חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                        חסידייה אוטנטית
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי חסידייה אוטנטית
                                        #1334

                                        אבא!!!!
                                        אני רוצה חיבוק שלך!!
                                        למה???
                                        אני חייבת רק לברוח ממך??

                                        אני מתגעגעת לחיבוק של אבא!!
                                        אני עדיין קטנה
                                        רוצה להפסיק לצרוח למה??
                                        לדעת שאני שלך-מתנה

                                        אתה לא מתגעגע???
                                        היום שנפגשנו ככה סתם
                                        בך זה לא נוגע???
                                        אתה רק מעמיד פי תם??

                                        כשראית אותי בוכה
                                        למה לא באת אליי????
                                        רוצה רק אותך!!!!!
                                        צורחת דיי!!

                                        ואתה---
                                        סובבת גבך.
                                        הלכת.
                                        ברחת.

                                        השארת אותי לבד
                                        מפורקת
                                        עזבת לי ת'יד
                                        רועדת---

                                        רוצה לרוץ אלייך
                                        לחבק,
                                        אבא אני אוהבת אותך!!!!
                                        אבל יודעת שפספסתי ת'רכבת

                                        סליחה על הבלגן ששולט ושכל בית נישה אחרת לגמרי אני פשוט כותבת את זה בידיים רועדות אחריי משהו לא קל שעברתי

                                        עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                                        מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                                        ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        17
                                        • אבי gא מנותק
                                          אבי gא מנותק
                                          אבי g
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1335

                                          אני אוהב אותך
                                          כולם מאמינים בך
                                          כי יש אמת אחת
                                          והיא שלך
                                          ושהיצרים גוברים עלי
                                          אני בוכה ומילל
                                          שתסדר אותי בכל הבלאגן
                                          כי אין אחד היום שהוא מאוזן
                                          ולפעמים אתה מגיע
                                          ולפעמים אתה עזוב
                                          כדי לראות מה אני יעשה
                                          אבל תמיד אני מרגיש אותך
                                          בכל צעד ובכל בילבול
                                          אני מרגיש שזה ניסיון ממך
                                          ואני רוצה לאמר תודה
                                          על כל יום שאני נשאר איתך
                                          והכל זה בזכותך
                                          אוהבים אותך
                                          מלך מלכי המלכים

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          10

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול