דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 816.1k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • חסידייה אוטנטיתח מנותק
    חסידייה אוטנטיתח מנותק
    חסידייה אוטנטית
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1312

    מתקרבת אלייך
    מה שעצרתי שנה
    מקריבה בשבילך
    קרבן נדבה

    אותן דמעות
    שתמיד לא ידעו זמנן
    אותן בקשות
    שתמיד לא זכרו ת'מען

    כל מילה שאמרתי
    עכשיו פעלה
    רואה שגדלתי
    ''בטח בה לב בעלה''

    נתלית בעוצמה
    על כל מה זרקתי
    מודה באשמה
    כן אבא התגעגתי!!!!!!

    עדיף להיות בודד עם האמת שלך
    מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    10
    • LOVE MEL מנותק
      LOVE MEL מנותק
      LOVE ME
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי LOVE ME
      #1313

      כשמחר אני הולכת לשמוע
      ולהיות בזה המעמד
      זה ממש לדמוע
      והמעמד גדול יהיה ומכובד..

      לפעמים נפגשים אנשים
      בשביל להעביר חוויות ורישומים
      ולפעמים נפגשים ונופשים
      וכשבאים לשמוע, מקבלים

      לקבל עול מלכות
      זכיתי להיות שייכת
      ולקבל עלי בזכות
      אני בעז"ה יהיה חלק בשרשרת

      אנשים לא אוהבים לקבל מוסר
      אבל נשים אצלם זה עיקר
      צניעות
      זו הזכות וברוב עם(בחורות)
      עם מספר רב של בנות

      הולכות לחזות במראות
      גדולים ונשגבים...
      ואלוקים לנו אומר
      שובו בנים שובבים

      אני מחר הולכת להיות נוכחת במעמד של כנס בנות הסמינרים ואני מבלי לדעת מה הולך בדיוק להיות קפצו לי השורות....

      שתיקה היא אחת מהטיעונים שהכי קשה לסתור...

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      8
      • טותייייט מנותק
        טותייייט מנותק
        טותיייי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1314

        כמה בשבוע אחד עברתי
        הרגשתי שעוד שניה והתמוטטתי
        את הלב להחזיק לא יכלתי
        רק הבטתי דוממת לשמיים ושתקתי
        הרגשתי שאין אף אחד לצידי
        כאילו כולם היו נגדי
        אהבה והכלה לא יכלתי לשאת
        כאילו כל העולם היה עלי מתנשא
        אף אחד לא רצה באמת לשמוע ולעזור
        חיפשתי אפילו נקודה אחת של אור
        לא היה לי קל בלי לבכות
        התחלתי על עצמי לצעוק ולרטון
        אמונה זה הדור שהכי החזיק אותי
        בלעדיה לא היו יותר שומעים ממני
        הדברים התחילו להסתדר ברוך השם
        אחד אחרי השני הלוואי והחלום היה מתגשם
        למדתי מהסיפור הזה כמה דברים
        קודם כל לשתוק ולשמור הכל בפנים
        בנוסף לדון לכף זכות כל אדם
        כי בעיני הכל נעלם
        ובסוף אף אחד אני לא אוהב
        כי כל דבר שלא אדע
        בליבי יכאב...
        טוהר

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        10
        • צופיה ג.צ מנותק
          צופיה ג.צ מנותק
          צופיה ג.
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1315

          אני מפחדת
          וצוחקת
          אני שמחה
          ועצובה
          אני עושה רעש
          ובשקט
          אני עם פיצול אישיות
          אך עם דעה אחת
          אני לבד
          ואני עם כל אחד
          אני מטיילת
          ומסתגרת
          אני יודעת הכל
          וצריכה תמיד לשאול
          גיליתי אהבה
          וגם השנאה
          אני הכי טובה
          אך גם הכי גרועה
          אני המנצחת
          וגם המפסידה
          אני ריקנית מתוכן
          ועם מלאאאא משמעות
          אני פשוט כלום
          ואני הרבה יותר מזה...
          אני יכולה להיות הכל
          תלוי במה אני בוחרת
          לאיזה זוית מסתכלת
          אם על הרע בכל דבר
          או הפוך, על החצי המלא שנשאר
          " יש בי כלכך הרבה"
          "אני אחת ויחידה"
          אלא המשפטים שלשמור צריכה
          וזה הרבה יותר קל לראות פגמים
          בהכל... בי ובאחרים
          והשתדלות קטנה אני חייבת
          להסתכל על החיובי
          כדי להיות מאושרת...

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          13
          • ANASTASIAA מנותק
            ANASTASIAA מנותק
            ANASTASIA
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי ANASTASIA
            #1316

            למה כולם חושבים-
            שכשאני בוכה-
            דוחפים מוצץ.

            אני בכלל רציתי לומר-
            שהמכנס החדש- מעקצץ.

            ולמה תמיד -
            כשהשכנה בדלת.
            מלשינים על תינוק מפוצץ!

            זו בכלל אילה-
            אשמה.
            שהעציץ התנפץ!!

            אבל כל זה מתכווץ-
            כשאמא-
            מתעלמת מספר קורץ.
            מרימה אותי.
            ונושקת.
            לתינוקי שלה- הנוצץ.

            ואני ואמא-
            רק חיבוק!
            ואין דבר שבינינו חוצץ!

            אנסטסיה.:🌹

            Россия гордится -- כי דם זה לא קטשופ!!

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            14
            • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
              לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
              לא הכל טוב אבל הכל לטובה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
              #1317

              איזה עולם מוזר
              אינלי תוכניות
              אפילו למחר
              לא יודעת
              מה ילד יום

              אבא
              למה כואב לי
              הלחץ הזה
              מתיש אותי
              נמאס לי לשמוע
              לא רוצה שוב לדמוע
              נגמר לי המכסה
              הלב שלי נפל
              מרוב העמסה
              העולם כל כך מוזר
              לפעמים נדמה לי
              שהוא פשוט אכזר
              מה היא רצתה
              ליסוע בשלווה
              בקשה גדולה?

              אבא תודה
              שהיא חיה
              בריאה
              שנשארה
              שלמה
              זה יכל להיגמר רע
              אבא תודה
              על המתנה
              תודה על הסוויצ
              שנתת כדי שאעריך
              אבא סליחה
              שרק עכשו אני מתחילה
              להעריך
              את הטוב
              לא רק לכאוב
              לנסות לתרגם
              תכל לאמונה
              לנסות להתחיל
              הכל מהתחלה

              אבא תודה
              כי כלום לא השתנה
              רק באת ושמת לי מראה
              ואני מסתכלת
              ורואה את כל הטוב
              אלוקים שלי
              תודה שאתה מראה
              לי את האור
              תודה עלזה
              שאתה מוציא
              אותי מהבור

              אבא תודה על כל מתנה
              תודה על הזכות להיות ילדה
              בעולם מלא בטוב
              מידי פעם יש נפילות
              אבל אם לא
              נשים עליהם תפוקוס
              הם יעפו לנו מהרדיוס
              תודה...
              אילה🤍.....

              אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              13
              • טותייייט מנותק
                טותייייט מנותק
                טותיייי
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1318

                החיים
                משמעותם לחיות
                בחיים
                יש עליות וירידות
                החיים
                מלאים אתגרים
                בחיים
                יש גם קשיים
                החיים
                יכולים בשנייה להשתנות
                בחיים
                צריך להציב מול העיניים מטרות
                החיים
                לפעמים מבלבלים
                בחיים
                צריך לשים גבול ומעצורים
                החיים
                יכולים לגרום לנפילות
                בחיים
                יש משמעות
                החיים
                מלאים מצוות
                בלי החיים
                לא היינו
                מגיעים
                לעולם החיים האמיתי....
                טוהר

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                8
                • טותייייט מנותק
                  טותייייט מנותק
                  טותיייי
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי טותיייי
                  #1319

                  נופלת
                  נאבדת
                  כל נשימה
                  שורדת
                  מתאבדת
                  על החיים

                  קמה
                  רצה
                  שואבת כוח
                  וממשיכה
                  את מירוץ החיים

                  שוב נופלת
                  כמעט ומתייאשת
                  בוכה ומתפללת
                  מהשם מבקשת
                  אור בחיים

                  לפתע כמו
                  כואב מאיר
                  בין כל החושך
                  מוצאת את האור
                  האמונה שבלב
                  לדעת
                  שכל הכאב
                  זה מאבא שאוהב
                  שהכל לטובה

                  אחרי ההארה
                  נושאת תפילה
                  שאשאר רק בעליה
                  ואדע להבא
                  שמכל נפילה
                  באה תנופה
                  לאבא

                  ותמיד לזכור
                  שאבא
                  את הנפילות לא סופר
                  רק את הפסיעות
                  לנצח שומר!
                  טוהר

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  8
                  • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                    לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                    לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1320

                    אבא נתת לי כח
                    לשרוד ת'לבד
                    נתת לי מח
                    לשכוח מהעבר
                    אבל הכוח שאתה נותן
                    אומר שאף פעם
                    לא יהיה טוב יותר?....
                    אומר שנגזר עלי
                    להישאר לבד
                    לבכות בדד
                    אני רוצה עכשו טוב
                    לא בסוף
                    מנסה לפחות
                    להמשיך לשאוף
                    להשתנות לטובה
                    לראות את מה שלא נראה
                    אבא תודה
                    על הכוח להישאר
                    תודה שאתה נותן לי
                    משהו בו להתפאר
                    סליחה על המחשבות הרעות
                    סליחה שאינלי כוח להשתנות
                    ו....סליחה אבא
                    ששכחתי שאני הבת שלך
                    ושישלי על מי לבכות
                    ....אילה....

                    אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    8
                    • טותייייט מנותק
                      טותייייט מנותק
                      טותיייי
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי טותיייי
                      #1321

                      התמימות שלי
                      הדבר הכי כואב שהיה לי
                      התמימות שבי
                      שהייתה ויום אחד זה נעלם
                      אני האמנתי
                      לכל אחד שהיה טוב
                      שעדיין יש דבר כזה
                      בן אדם טוב
                      בן אדם עם נשמה טובה
                      טהורה
                      שתבוא ותציע עזרה
                      תמימות הייתה לי
                      בעבר
                      אבל יום אחד
                      זה נגמר
                      אני נשברתי
                      נפלתי
                      במיוחד כאב לי
                      אני האמנתי
                      החזקתי את החברות
                      שברתי שיניים בשביל זה
                      אבל בלי התראה מוקדמת
                      הנה זה בא התעלמות
                      בלי שום סיבה
                      אני כאבתי
                      נשברתי
                      בכיתי
                      דמעתי
                      צעקתי
                      זעקתי
                      אף אחד לא היה בשבילי
                      אף אחד לא הרגיש
                      את הלב שלי
                      שמדמם
                      שנשבר
                      שיום אחד
                      והתמימות שהייתה בו
                      זה היה רק
                      עוד עלה אחד
                      שברוח שנידף...
                      טוהר

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      6
                      • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                        חסידייה אוטנטיתח מנותק
                        חסידייה אוטנטית
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי חסידייה אוטנטית
                        #1322

                        האמת שמסתתרת
                        הפחד שמופיע
                        אותו היא מקיימת
                        לה הוא מריע

                        חייה את העתיד
                        שקועה בדימיונות
                        עלייה הוא מעיד
                        היא בדרכה להיבנות

                        יודעת שתם זמנם
                        פוחדת מהפילוג
                        שפכו מהונם
                        עת הפכו לזוג

                        תחת החופה עמדנו
                        תורה ועם
                        בעבותות אלייך נקשרנו
                        אל מול עולם

                        תעזור לי אבא!
                        להמשיך יחד
                        להיות הכלה שלך
                        עם קל אחד

                        שגם בתשפ''ג
                        נלך יד ביד
                        התוקף שכמעט ופג
                        עליי תחדש

                        אותה תחושה שעלתה
                        תעלים ומהר
                        שאזכור שרק אתה!
                        ואין עוד מלבדיך!!!

                        עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                        מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        9
                        • יעל ק.י מנותק
                          יעל ק.י מנותק
                          יעל ק.
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעל ק.
                          #1323

                          כמה לפעמים אנחנו הופכים את הימים האלה לימי תסכול ושנאה עצמית במקום לימים של היטהרות ועליה,
                          חברים,
                          יש בנו המון טוב, חשבון נפש נברא בכדי שנגלה את זה...

                          --

                          שנה טובה ילד:

                          כמו כולם
                          גם אני מבקש סליחה
                          מכה על חטא בפחד
                          מפיל על עצמי את כל האשמה
                          שוכח מכל הטוב ורגעי הנחת

                          כמו כולם
                          מרוקן מחשבות לא טובות
                          מוחק זכורונות מבין עיני
                          עושה הכל כדי בדין לזכות
                          מפחד להוציא עצמי זכאי

                          כמו כולם
                          נשבע שאהיה יותר טוב מאתמול
                          עושה רשימות של מעשים רעים
                          מנסה לכולם למחול
                          ומקבל על עצמי מליון תפקידים

                          אך היום,
                          אבא בא עד אלי לשדה
                          הפך גזע עץ לשולחן
                          לידי התיישב בקצה
                          ועזר לי להבין את העניין-

                          נתן לי דף ועט, וכתבתי
                          את כל מה שהצלחתי השנה
                          את כל מה שתגברתי עליו
                          את כל מה שבי השתנה
                          את כל מה שטוב עכשיו

                          לקחתי את כל הכאבים ופרטתי
                          את הימים הסוערים שעברתי
                          ואיך הצלחתי עדיין להגיע עד הלום
                          את הגיחות לדברים שמהם ברחתי
                          ואיך רציתי כל כך להיות יותר טוב מהיום

                          והמשכתי והמשכתי
                          ואבא לידי רק ישב ושתק
                          וכשסיימתי יד אוהבת נתן לי
                          ולחש באזני- "אני מאמין בך ילד"
                          בירך אותי לשנה טובה, ולראשי נשק.


                          יעל#

                          יש דלת, ויש חלון,
                          ויש חור גדול שאין לו שם,
                          ויום יבוא ומישהו ימלא לך אותו באור גדול.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          10
                          • מתורפתמ מנותק
                            מתורפתמ מנותק
                            מתורפת
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי מתורפת
                            #1324

                            הם חושבים שהם הצליחו
                            לעשות אותי ילדה טובה
                            שקשובה לשיעורים

                            אבל הם לא יודעים
                            שאני הרוסה מבפנים
                            סגורה בתוך עצמי

                            מחכה שיתייחסו
                            יתעניינו
                            איך אני מרגישה

                            כן
                            אני מרגישה גרועה
                            הורדתם לי את השמחה
                            את הביטחון

                            וזהו
                            נתקעתי
                            לא מסוגלת
                            להרים את עצמי

                            מי יבין אותי
                            מי ישמע אותי
                            אני לבד

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            12
                            • orlyO מנותק
                              orlyO מנותק
                              orly
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1325
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              10
                              • ANASTASIAA מנותק
                                ANASTASIAA מנותק
                                ANASTASIA
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי ANASTASIA
                                #1326

                                : :בּוֹרֵא עוֹלָם.
                                תּוֹדָה.
                                עַל יָמִים שְׁקֵטִים.
                                בְּלִי מִלְחָמוֹת.
                                בְּלִי נְגִיפִים.
                                בּוֹרֵא עוֹלָם.
                                סְלִיחָה.
                                שֶׁהָיִינוּ צְרִיכִים.
                                תִּזְכּוֹרוֹת.
                                לְהוֹדוֹת.
                                עַל מָה שֶׁהָיָה.
                                וַאֲנַחְנוּ עוֹד דּוֹרְשִׁים..
                                בּוֹרֵא עוֹלָם.
                                בְּבַקָּשָׁה.
                                תֵּן לָנוּ שָׁנָה טוֹבָה.
                                מְאֻשֶּׁרֶת.
                                בְּרִיאָה.
                                בּוֹרֵא עוֹלָם.
                                זוֹ אֲנִי.
                                יַלְדָּה קְטַנָּה שֶׁלְּךָ.
                                שֶׁנִּכְרֶכֶת.
                                שֶׁמִּסְתַּבֶּכֶת.
                                בּוֹרֵא עוֹלָם.
                                לְמַעַנְךָ.
                                אִם לֹא לְמַעֲנֵנוּ.
                                הִגָּלֵה בִּכְבוֹדְךָ.
                                הָסֵר אֲנָחָה.
                                וְהוֹשִׁיעֵנוּ.
                                אָנַסְטַסְיָה.🎁

                                Россия гордится -- כי דם זה לא קטשופ!!

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                9
                                • מ מנותק
                                  מ מנותק
                                  מנחם לוינסון
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1327
                                  פוסט זה נמחק!
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • TALYT מנותק
                                    TALYT מנותק
                                    TALY
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1328

                                    זה קרוב
                                    יותר מתמיד
                                    זה מרגיע
                                    וגם קצת מפחיד
                                    שעון החול אוזל
                                    השנה נאספת
                                    ביחד עם השמחות היא מתעטפת
                                    ביחד עם הצער והצרות היא מתקפלת
                                    במבט חטוף לאחור
                                    אני רואה לבן וגם הרבה שחור
                                    מי יתן והשנה שתבוא
                                    תהיה כל כך מוצלחת
                                    צבועה בכל גווני הנחת
                                    בשלווה ובשמחות
                                    באושר ובקירוב לבבות

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    13
                                    • חיה בקליפח מנותק
                                      חיה בקליפח מנותק
                                      חיה בקליפ
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1329
                                      פוסט זה נמחק!
                                      טותייייט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      6
                                      • חיה בקליפח חיה בקליפ

                                        פוסט זה נמחק!

                                        טותייייט מנותק
                                        טותייייט מנותק
                                        טותיייי
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1330
                                        פוסט זה נמחק!
                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        3
                                        • טותייייט מנותק
                                          טותייייט מנותק
                                          טותיייי
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1331

                                          חושבת
                                          שואלת
                                          חוקרת
                                          טוחנת
                                          זועקת

                                          בוכה
                                          שבורה
                                          קטנה
                                          תוהה
                                          טועה

                                          אני לבד
                                          בדד

                                          מסתובבת
                                          מחפשת

                                          צורחת
                                          קורעת

                                          ורידים
                                          אנשים

                                          כולם
                                          משתנים
                                          כולם
                                          מעצבנים

                                          אף אחד
                                          כבר לא אמין
                                          אף אחד
                                          כבר לא תקין

                                          כל אחד
                                          ישתנה
                                          במהלך החיים
                                          רק תשומת לב
                                          אנשים
                                          אל תשתנו
                                          בגלל
                                          אנשים....
                                          טוהר

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          8

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול