דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 815.3k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • טותייייט מנותק
    טותייייט מנותק
    טותיייי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1318

    החיים
    משמעותם לחיות
    בחיים
    יש עליות וירידות
    החיים
    מלאים אתגרים
    בחיים
    יש גם קשיים
    החיים
    יכולים בשנייה להשתנות
    בחיים
    צריך להציב מול העיניים מטרות
    החיים
    לפעמים מבלבלים
    בחיים
    צריך לשים גבול ומעצורים
    החיים
    יכולים לגרום לנפילות
    בחיים
    יש משמעות
    החיים
    מלאים מצוות
    בלי החיים
    לא היינו
    מגיעים
    לעולם החיים האמיתי....
    טוהר

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    8
    • טותייייט מנותק
      טותייייט מנותק
      טותיייי
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי טותיייי
      #1319

      נופלת
      נאבדת
      כל נשימה
      שורדת
      מתאבדת
      על החיים

      קמה
      רצה
      שואבת כוח
      וממשיכה
      את מירוץ החיים

      שוב נופלת
      כמעט ומתייאשת
      בוכה ומתפללת
      מהשם מבקשת
      אור בחיים

      לפתע כמו
      כואב מאיר
      בין כל החושך
      מוצאת את האור
      האמונה שבלב
      לדעת
      שכל הכאב
      זה מאבא שאוהב
      שהכל לטובה

      אחרי ההארה
      נושאת תפילה
      שאשאר רק בעליה
      ואדע להבא
      שמכל נפילה
      באה תנופה
      לאבא

      ותמיד לזכור
      שאבא
      את הנפילות לא סופר
      רק את הפסיעות
      לנצח שומר!
      טוהר

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      8
      • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
        לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
        לא הכל טוב אבל הכל לטובה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1320

        אבא נתת לי כח
        לשרוד ת'לבד
        נתת לי מח
        לשכוח מהעבר
        אבל הכוח שאתה נותן
        אומר שאף פעם
        לא יהיה טוב יותר?....
        אומר שנגזר עלי
        להישאר לבד
        לבכות בדד
        אני רוצה עכשו טוב
        לא בסוף
        מנסה לפחות
        להמשיך לשאוף
        להשתנות לטובה
        לראות את מה שלא נראה
        אבא תודה
        על הכוח להישאר
        תודה שאתה נותן לי
        משהו בו להתפאר
        סליחה על המחשבות הרעות
        סליחה שאינלי כוח להשתנות
        ו....סליחה אבא
        ששכחתי שאני הבת שלך
        ושישלי על מי לבכות
        ....אילה....

        אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        8
        • טותייייט מנותק
          טותייייט מנותק
          טותיייי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי טותיייי
          #1321

          התמימות שלי
          הדבר הכי כואב שהיה לי
          התמימות שבי
          שהייתה ויום אחד זה נעלם
          אני האמנתי
          לכל אחד שהיה טוב
          שעדיין יש דבר כזה
          בן אדם טוב
          בן אדם עם נשמה טובה
          טהורה
          שתבוא ותציע עזרה
          תמימות הייתה לי
          בעבר
          אבל יום אחד
          זה נגמר
          אני נשברתי
          נפלתי
          במיוחד כאב לי
          אני האמנתי
          החזקתי את החברות
          שברתי שיניים בשביל זה
          אבל בלי התראה מוקדמת
          הנה זה בא התעלמות
          בלי שום סיבה
          אני כאבתי
          נשברתי
          בכיתי
          דמעתי
          צעקתי
          זעקתי
          אף אחד לא היה בשבילי
          אף אחד לא הרגיש
          את הלב שלי
          שמדמם
          שנשבר
          שיום אחד
          והתמימות שהייתה בו
          זה היה רק
          עוד עלה אחד
          שברוח שנידף...
          טוהר

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          6
          • חסידייה אוטנטיתח מנותק
            חסידייה אוטנטיתח מנותק
            חסידייה אוטנטית
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי חסידייה אוטנטית
            #1322

            האמת שמסתתרת
            הפחד שמופיע
            אותו היא מקיימת
            לה הוא מריע

            חייה את העתיד
            שקועה בדימיונות
            עלייה הוא מעיד
            היא בדרכה להיבנות

            יודעת שתם זמנם
            פוחדת מהפילוג
            שפכו מהונם
            עת הפכו לזוג

            תחת החופה עמדנו
            תורה ועם
            בעבותות אלייך נקשרנו
            אל מול עולם

            תעזור לי אבא!
            להמשיך יחד
            להיות הכלה שלך
            עם קל אחד

            שגם בתשפ''ג
            נלך יד ביד
            התוקף שכמעט ופג
            עליי תחדש

            אותה תחושה שעלתה
            תעלים ומהר
            שאזכור שרק אתה!
            ואין עוד מלבדיך!!!

            עדיף להיות בודד עם האמת שלך
            מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            9
            • יעל ק.י מנותק
              יעל ק.י מנותק
              יעל ק.
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעל ק.
              #1323

              כמה לפעמים אנחנו הופכים את הימים האלה לימי תסכול ושנאה עצמית במקום לימים של היטהרות ועליה,
              חברים,
              יש בנו המון טוב, חשבון נפש נברא בכדי שנגלה את זה...

              --

              שנה טובה ילד:

              כמו כולם
              גם אני מבקש סליחה
              מכה על חטא בפחד
              מפיל על עצמי את כל האשמה
              שוכח מכל הטוב ורגעי הנחת

              כמו כולם
              מרוקן מחשבות לא טובות
              מוחק זכורונות מבין עיני
              עושה הכל כדי בדין לזכות
              מפחד להוציא עצמי זכאי

              כמו כולם
              נשבע שאהיה יותר טוב מאתמול
              עושה רשימות של מעשים רעים
              מנסה לכולם למחול
              ומקבל על עצמי מליון תפקידים

              אך היום,
              אבא בא עד אלי לשדה
              הפך גזע עץ לשולחן
              לידי התיישב בקצה
              ועזר לי להבין את העניין-

              נתן לי דף ועט, וכתבתי
              את כל מה שהצלחתי השנה
              את כל מה שתגברתי עליו
              את כל מה שבי השתנה
              את כל מה שטוב עכשיו

              לקחתי את כל הכאבים ופרטתי
              את הימים הסוערים שעברתי
              ואיך הצלחתי עדיין להגיע עד הלום
              את הגיחות לדברים שמהם ברחתי
              ואיך רציתי כל כך להיות יותר טוב מהיום

              והמשכתי והמשכתי
              ואבא לידי רק ישב ושתק
              וכשסיימתי יד אוהבת נתן לי
              ולחש באזני- "אני מאמין בך ילד"
              בירך אותי לשנה טובה, ולראשי נשק.


              יעל#

              יש דלת, ויש חלון,
              ויש חור גדול שאין לו שם,
              ויום יבוא ומישהו ימלא לך אותו באור גדול.

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              10
              • מתורפתמ מנותק
                מתורפתמ מנותק
                מתורפת
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי מתורפת
                #1324

                הם חושבים שהם הצליחו
                לעשות אותי ילדה טובה
                שקשובה לשיעורים

                אבל הם לא יודעים
                שאני הרוסה מבפנים
                סגורה בתוך עצמי

                מחכה שיתייחסו
                יתעניינו
                איך אני מרגישה

                כן
                אני מרגישה גרועה
                הורדתם לי את השמחה
                את הביטחון

                וזהו
                נתקעתי
                לא מסוגלת
                להרים את עצמי

                מי יבין אותי
                מי ישמע אותי
                אני לבד

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                12
                • orlyO מנותק
                  orlyO מנותק
                  orly
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1325
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  10
                  • ANASTASIAA מנותק
                    ANASTASIAA מנותק
                    ANASTASIA
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי ANASTASIA
                    #1326

                    : :בּוֹרֵא עוֹלָם.
                    תּוֹדָה.
                    עַל יָמִים שְׁקֵטִים.
                    בְּלִי מִלְחָמוֹת.
                    בְּלִי נְגִיפִים.
                    בּוֹרֵא עוֹלָם.
                    סְלִיחָה.
                    שֶׁהָיִינוּ צְרִיכִים.
                    תִּזְכּוֹרוֹת.
                    לְהוֹדוֹת.
                    עַל מָה שֶׁהָיָה.
                    וַאֲנַחְנוּ עוֹד דּוֹרְשִׁים..
                    בּוֹרֵא עוֹלָם.
                    בְּבַקָּשָׁה.
                    תֵּן לָנוּ שָׁנָה טוֹבָה.
                    מְאֻשֶּׁרֶת.
                    בְּרִיאָה.
                    בּוֹרֵא עוֹלָם.
                    זוֹ אֲנִי.
                    יַלְדָּה קְטַנָּה שֶׁלְּךָ.
                    שֶׁנִּכְרֶכֶת.
                    שֶׁמִּסְתַּבֶּכֶת.
                    בּוֹרֵא עוֹלָם.
                    לְמַעַנְךָ.
                    אִם לֹא לְמַעֲנֵנוּ.
                    הִגָּלֵה בִּכְבוֹדְךָ.
                    הָסֵר אֲנָחָה.
                    וְהוֹשִׁיעֵנוּ.
                    אָנַסְטַסְיָה.🎁

                    Россия гордится -- כי דם זה לא קטשופ!!

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    9
                    • מ מנותק
                      מ מנותק
                      מנחם לוינסון
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1327
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • TALYT מנותק
                        TALYT מנותק
                        TALY
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1328

                        זה קרוב
                        יותר מתמיד
                        זה מרגיע
                        וגם קצת מפחיד
                        שעון החול אוזל
                        השנה נאספת
                        ביחד עם השמחות היא מתעטפת
                        ביחד עם הצער והצרות היא מתקפלת
                        במבט חטוף לאחור
                        אני רואה לבן וגם הרבה שחור
                        מי יתן והשנה שתבוא
                        תהיה כל כך מוצלחת
                        צבועה בכל גווני הנחת
                        בשלווה ובשמחות
                        באושר ובקירוב לבבות

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        13
                        • חיה בקליפח מנותק
                          חיה בקליפח מנותק
                          חיה בקליפ
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1329
                          פוסט זה נמחק!
                          טותייייט תגובה 1 תגובה אחרונה
                          6
                          • חיה בקליפח חיה בקליפ

                            פוסט זה נמחק!

                            טותייייט מנותק
                            טותייייט מנותק
                            טותיייי
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1330
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            3
                            • טותייייט מנותק
                              טותייייט מנותק
                              טותיייי
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1331

                              חושבת
                              שואלת
                              חוקרת
                              טוחנת
                              זועקת

                              בוכה
                              שבורה
                              קטנה
                              תוהה
                              טועה

                              אני לבד
                              בדד

                              מסתובבת
                              מחפשת

                              צורחת
                              קורעת

                              ורידים
                              אנשים

                              כולם
                              משתנים
                              כולם
                              מעצבנים

                              אף אחד
                              כבר לא אמין
                              אף אחד
                              כבר לא תקין

                              כל אחד
                              ישתנה
                              במהלך החיים
                              רק תשומת לב
                              אנשים
                              אל תשתנו
                              בגלל
                              אנשים....
                              טוהר

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              8
                              • נעמי16נ מנותק
                                נעמי16נ מנותק
                                נעמי16
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי נעמי16
                                #1332

                                נכתב בדמעות
                                מוקדש לכל מי שעבר את החוויה הכואבת הזו.

                                הקריעה
                                הפציעה
                                זאת הקרבה
                                זאת אהבה
                                המאכלת עדיין אחוזה
                                המומה מהאומץ,התעוזה
                                מייחלת כבר לאש שתירד על מזבח הכאב
                                תלחך שוליי קורבן צורב
                                שותקת מדממת מחכה בינתיים
                                לקריאת חיבה שתילחש פעמיים.
                                לדמעות מלאכיות שיינטפו משמיים
                                יבכו איתי את הקרע
                                הגעגוע
                                והמחשבות
                                נאחזת בסבך
                                רוצה כל כך
                                לדעת שרצית
                                שאהבת,קיבלת סלחת
                                מביטה דומעת
                                על רצון ונפש שעשן מעלים
                                בחרתי נכון,אני יודעת
                                אבל אין לי מילים.

                                יש לי גבולות....השמיים הם לא אחד מהם

                                נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                17
                                • היידה מיוזיק 0ה מנותק
                                  היידה מיוזיק 0ה מנותק
                                  היידה מיוזיק 0
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי היידה מיוזיק 0
                                  #1333

                                  כתבתי את זה על משהו מסוים שהיה לי, אבל אפשר לקחת את זה להמון מקומות...
                                  מקווה שיחזק...😉

                                  בחירה טובה

                                  מסתבר ששוב אני מועדת
                                  שוב נופלת מתקשה לקום
                                  מסתבר ששוב חושבת
                                  כוונות טובות, אבל יוצא לי עקום
                                  תועה בדרך ונוטה לחשוב שזה הכיוון
                                  והאמת כבר כמעט איבדה בי אמון

                                  מסתבר שהיצר לא נח לרגע
                                  עומד, מחכה ואורב לפגע
                                  והאמת? לא אשקר שאני מצליחה לברוח
                                  שוב מתפתה לכיוון הרוח
                                  נופלת עמוק יותר, נכנעת לירידה
                                  מגלה שאני שוב שם, לכודה
                                  אושר מזויף, רק לדקה שתיים
                                  עד שתחושת הריקנות מגיעה לעיניים
                                  ונזכרת להביט למעלה, לשמיים
                                  רואה רק דמעות כמו מים

                                  מסתבר שכל התעתועים רק סנוורו
                                  אורות זרקורים שאותי הטעו
                                  אבל קמה, זורקת את העבר הזה
                                  קשה ולא קל לצאת מזה
                                  אבל מרגישה בטוחה יותר
                                  שמחה באמת על הבחירה
                                  ושוב שואלת:
                                  אבא, תקבל אותי חזרה?
                                  🤔 😥

                                  כל עוד לא הפסקת לחלום, אתה מנצח--
                                  תעוף הכי רחוק שאתה יכול, כי יש בך הכל!!!
                                  (עקיבא תורג'מן)

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  14
                                  • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                    חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                    חסידייה אוטנטית
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי חסידייה אוטנטית
                                    #1334

                                    אבא!!!!
                                    אני רוצה חיבוק שלך!!
                                    למה???
                                    אני חייבת רק לברוח ממך??

                                    אני מתגעגעת לחיבוק של אבא!!
                                    אני עדיין קטנה
                                    רוצה להפסיק לצרוח למה??
                                    לדעת שאני שלך-מתנה

                                    אתה לא מתגעגע???
                                    היום שנפגשנו ככה סתם
                                    בך זה לא נוגע???
                                    אתה רק מעמיד פי תם??

                                    כשראית אותי בוכה
                                    למה לא באת אליי????
                                    רוצה רק אותך!!!!!
                                    צורחת דיי!!

                                    ואתה---
                                    סובבת גבך.
                                    הלכת.
                                    ברחת.

                                    השארת אותי לבד
                                    מפורקת
                                    עזבת לי ת'יד
                                    רועדת---

                                    רוצה לרוץ אלייך
                                    לחבק,
                                    אבא אני אוהבת אותך!!!!
                                    אבל יודעת שפספסתי ת'רכבת

                                    סליחה על הבלגן ששולט ושכל בית נישה אחרת לגמרי אני פשוט כותבת את זה בידיים רועדות אחריי משהו לא קל שעברתי

                                    עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                                    מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                                    ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    17
                                    • אבי gא מנותק
                                      אבי gא מנותק
                                      אבי g
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1335

                                      אני אוהב אותך
                                      כולם מאמינים בך
                                      כי יש אמת אחת
                                      והיא שלך
                                      ושהיצרים גוברים עלי
                                      אני בוכה ומילל
                                      שתסדר אותי בכל הבלאגן
                                      כי אין אחד היום שהוא מאוזן
                                      ולפעמים אתה מגיע
                                      ולפעמים אתה עזוב
                                      כדי לראות מה אני יעשה
                                      אבל תמיד אני מרגיש אותך
                                      בכל צעד ובכל בילבול
                                      אני מרגיש שזה ניסיון ממך
                                      ואני רוצה לאמר תודה
                                      על כל יום שאני נשאר איתך
                                      והכל זה בזכותך
                                      אוהבים אותך
                                      מלך מלכי המלכים

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      10
                                      • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                        לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                        לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1336

                                        עכשו זה רע
                                        מותר לך להודות בזה
                                        עכשו גרוע
                                        תשלימי עם זה
                                        אבל זה לא אומר
                                        שפה זה נגמר
                                        זה לא אומר שאין מחר
                                        תתחילי לעקם ת'שפתים לחיוך
                                        גם אם מרגיש לך הפוך
                                        זה רק בשביל שתתרגלי
                                        כי התנועה הזאת
                                        תהייה חלק מחייך
                                        תנשמי עמוק
                                        ואל תתני ללב לחמוק
                                        תכניסי אוויר לריאות
                                        סתכלי למציאות
                                        בעיניים
                                        הכי בפנים שאת יכולה
                                        ושימי מול מראה
                                        אל תתכחשי לרע
                                        הוא קים
                                        ולא בגללך הוא נוצר
                                        את נשמה
                                        את אהובה
                                        שום דבר מהמציאות
                                        לא קשור אליך
                                        לא נוגע בך
                                        ושיגידו כולם
                                        שאת לא עושה מספיק
                                        ואת תשחקי אותה
                                        שלך זה לא מציק
                                        כי מי הם שיגידו
                                        אבל בפנים את בוכה
                                        את הקיום שלך
                                        בפנים את צורחת
                                        את הלב שלך
                                        יהיה טוב מבטיחה לך
                                        זה יהיה בקרוב
                                        אלוקים לא ישאיר
                                        אותך לבד
                                        הוא תמיד יחזיק לך תיד
                                        וזה גם מה שהוא עושה עכשו
                                        ....אילה💔....

                                        מנסה לחזק תעצמי 😄 ולא ממש הולך🙊

                                        אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                                        אבי gא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        12
                                        • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל לא הכל טוב אבל הכל לטובה

                                          עכשו זה רע
                                          מותר לך להודות בזה
                                          עכשו גרוע
                                          תשלימי עם זה
                                          אבל זה לא אומר
                                          שפה זה נגמר
                                          זה לא אומר שאין מחר
                                          תתחילי לעקם ת'שפתים לחיוך
                                          גם אם מרגיש לך הפוך
                                          זה רק בשביל שתתרגלי
                                          כי התנועה הזאת
                                          תהייה חלק מחייך
                                          תנשמי עמוק
                                          ואל תתני ללב לחמוק
                                          תכניסי אוויר לריאות
                                          סתכלי למציאות
                                          בעיניים
                                          הכי בפנים שאת יכולה
                                          ושימי מול מראה
                                          אל תתכחשי לרע
                                          הוא קים
                                          ולא בגללך הוא נוצר
                                          את נשמה
                                          את אהובה
                                          שום דבר מהמציאות
                                          לא קשור אליך
                                          לא נוגע בך
                                          ושיגידו כולם
                                          שאת לא עושה מספיק
                                          ואת תשחקי אותה
                                          שלך זה לא מציק
                                          כי מי הם שיגידו
                                          אבל בפנים את בוכה
                                          את הקיום שלך
                                          בפנים את צורחת
                                          את הלב שלך
                                          יהיה טוב מבטיחה לך
                                          זה יהיה בקרוב
                                          אלוקים לא ישאיר
                                          אותך לבד
                                          הוא תמיד יחזיק לך תיד
                                          וזה גם מה שהוא עושה עכשו
                                          ....אילה💔....

                                          מנסה לחזק תעצמי 😄 ולא ממש הולך🙊

                                          אבי gא מנותק
                                          אבי gא מנותק
                                          אבי g
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1337
                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול