דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 817.0k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ש מנותק
    ש מנותק
    שיר הלל
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1295

    בלילות אנלא נרדמת
    על סיוטים חולמת
    קמה מתעוררת
    ושוב למחשבות חוזרת
    למה החיים שלי גרועים
    הם כל הזמן כנועים
    נמאס לי כבר לחיות
    בסערה של רגשות
    הדמעות לא מתייבשות
    ואני כבר בועטת
    בכל מה שמציעים
    כי האמת לוהטת
    מתחת למילים
    אין כבר מקום בראש
    המחשבות לא רוצות לפרוש
    ואני מתחננת בדמעות
    כבר אין לי כוחות
    נגמרה האמונה
    אני אף פעם לא מבינה
    את התמונה
    ואיך אפשר להאמין
    לראות לא להבין
    את מה שקורה
    ולסמוך על הבורא
    זה קשה , נגמר הכוח
    לא רוצה להשאר וגם לא לברוח
    אבל אבא אולי תראה לי
    שנשארה טיפה של אמונה
    אבא תעזור לי
    להבין את התמונה
    כי כבר נשברתי
    ומהעולם התייאשתי
    אבל אני עדיין קטנה
    לאבד תאמונה
    אבל בכל זאת זה קרה
    את עצמי כבר לא מכירה
    עכשיו נשארתי בריקנות
    נכנעת אל הכנות
    כי אין לי מה לעשות יותר
    זה או להלחם או לוותר
    הלב שלי כבר מנופץ לרסיסים
    בתוך העולם כבר לא יודעת מה באמת עושים
    אך בליבי נשארה עוד תפילה
    אחת אחרונה לפני הנפילה....

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    9
    • ה מנותק
      ה מנותק
      הודיה 1
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי הודיה 1
      #1296

      היום כתבתי את השיר הראשון שלי אני מאוד אשמח לתגובות שלכם
      כעת אני כאן
      חזרתי לעצמי
      עם הרבה אנשים
      טובים שסביבי
      חברות ומשפחה
      וכל זה אך ורק
      מאת ה'
      תודה לך ה'
      שאתה עדיין
      מאמין בי
      ומחזיר לי
      ת'מנשמה שלי
      כל יום ויום
      ולא מתייאש
      לעולם
      תודה!
      HODAYA

      "אי אפשר למחוא כפיים ביד אחת"

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      11
      • טותייייט מנותק
        טותייייט מנותק
        טותיייי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1297

        אני אשמה
        כי ספרתי
        אף אחד לא יבין
        את המקום שלי
        היום רצתי לבד
        ובכיתי
        נשארתי שעה
        ולא זזתי
        כמעט מכולם
        התייאשתי
        למה עשיתי
        למה ספרתי
        למה אמרתי
        כולם היו בהלם
        כולם חטפו שוק
        אבל אף אחד לא מבין
        את הסיבה בסוף
        רק רציתי
        קשר אוהב
        כמו שצריך להיות
        בסוף קבלתי מכולם
        שתי סטירות
        טוהר

        לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
        -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        10
        • אין על מוזיקהא מנותק
          אין על מוזיקהא מנותק
          אין על מוזיקה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי אין על מוזיקה
          #1298

          לפני כמה זמן @פונץ-בננה (אם אני לא טועה) העלתה לפה שיר מדהים ועצוב על נוער מתמודד מנקודת המבט שלה...,- מי שלא קרא ממליצה מאד לגלול למעלה ולקרוא..
          בי זה מאד נגע וגם באותה תקופה ראיתי קרוב משפחה שגם במצב הזה אז בהשראת השיר שלה ניסיתי לרשום גם שיר על הנושא הכאוב הזה אבל להביא אותו מנקודת מבט שונה, של הנער המתמודד בעצמו..
          כתבתי אותו כבר באותו יום שפונץ' בננה העלתה את שלה, אבל לא התאפשר לי לשלוח אותו ,לכן זה רק עכשיו...

          אתם מסתכלים עלי בעיניים נוזפות
          עיניים דומעות
          עיניים כואבות
          עיניים כועסות
          עיניים מאוכזבות
          ואני משפיל את שלי....
          אתם אומרים ציטוטים
          מפחידים, מאיימים
          מבקשים, מתחננים
          בוכים, זועקים
          וכשלא קורה דבר, פשוט שותקים.

          ואני---
          כל כך רוצה לרצות ,
          אך לא מצליח לנסות
          כל כך רוצה ללמוד עוד דף
          אך מול עיני האותיות מרצדות
          הרחוב קורץ ואני נענה
          אבל המצפון מייסר ולא מפסיק לשניה
          רוצה לאותת לכם שאני לא נהנה
          שאתם לא רואים את כל התמונה
          מרגיש שאין לי תקנה
          ואנה אני בא??????

          עומד על שפת הצוק
          בתסבוכת ארורה
          המדרון חלקלק ומדרדר
          מאחורי תהום פעורה

          ואני----
          משתוקק לזוג ידיים שיבואו
          כמה לזוג עיניים טובות שיביטו
          שיעודדו, שיפרגנו, , שיאמינו.
          ולא יתאבלו על הילד התמים שהיה וכבר איננו..
          שיחלצו אותי בעדינות מן הבור
          שיגרמו לי להרגיש גם בתוך המסגרת כציפור דרור
          שלא ידרשו ממני להיות מה שאני לא
          ועדיין יתנו לי חותמת של גיבור

          טיפה של מחשבה יכולה לעצור מבול של טעויות...

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          10
          • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
            מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
            מוזיקה זה הדיבור
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1299
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            10
            • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
              לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
              לא הכל טוב אבל הכל לטובה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1300

              אם זה החיים
              מה יהיה במוות
              אם יש אלוקים
              אז לאן נעלמו התקוות
              תגידו לאן התפילות הולכות
              כלום לא השתנה
              איפה האמונה נעלמה
              דמעות שנשפכות על הכרית
              מוצאת תעצמי נשפכת
              לעוד איזה הדיוטית
              שהולכת
              ומספרת
              טוב אני נגמרת
              אכשהו אני לומדת
              ללכת
              לבד
              בלי שיתנו לי יד
              לחצות תחיים
              בלי עזרה מאנשים
              כל אחד חושב על עצמו
              מה יעשה טוב לאגו שלו
              חושבים שתבינו
              מאמינים שתעצמו
              אבל אתם לא יודעים
              אז אפילו אל תנסו
              כי אתם רק יותר גורעים
              הלב שלי הוא לא משחק
              אל תנסו כי אם לא ילך
              הלב שלי ימחק....
              אילה

              אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

              קוקה קולהק תגובה 1 תגובה אחרונה
              8
              • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל לא הכל טוב אבל הכל לטובה

                אם זה החיים
                מה יהיה במוות
                אם יש אלוקים
                אז לאן נעלמו התקוות
                תגידו לאן התפילות הולכות
                כלום לא השתנה
                איפה האמונה נעלמה
                דמעות שנשפכות על הכרית
                מוצאת תעצמי נשפכת
                לעוד איזה הדיוטית
                שהולכת
                ומספרת
                טוב אני נגמרת
                אכשהו אני לומדת
                ללכת
                לבד
                בלי שיתנו לי יד
                לחצות תחיים
                בלי עזרה מאנשים
                כל אחד חושב על עצמו
                מה יעשה טוב לאגו שלו
                חושבים שתבינו
                מאמינים שתעצמו
                אבל אתם לא יודעים
                אז אפילו אל תנסו
                כי אתם רק יותר גורעים
                הלב שלי הוא לא משחק
                אל תנסו כי אם לא ילך
                הלב שלי ימחק....
                אילה

                קוקה קולהק מנותק
                קוקה קולהק מנותק
                קוקה קולה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1301
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • טותייייט מנותק
                  טותייייט מנותק
                  טותיייי
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1302

                  תפילה
                  חמש אותיות
                  שמתחברות ללב
                  תפילה
                  לצעוק את הכאב
                  לאבא שאוהב
                  הרגש שבין המילים
                  משתלבות
                  עם הדמעות
                  רק לאבא
                  עולות כל התפילות
                  אבא
                  שמע קולינו
                  אבא תושיע אותנו
                  חודש הרחמים והסליחות
                  כל התפילות
                  אליך עולות
                  קול דודי דופק
                  לשוב להתחזק
                  רק להתקרב
                  מתוך תפילה
                  בתוך השקט
                  של הלב
                  לצעוק לאבא
                  שאת כולנו
                  אוהב
                  טוהר

                  לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                  -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  7
                  • יעל ק.י מנותק
                    יעל ק.י מנותק
                    יעל ק.
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעל ק.
                    #1303

                    אחרים:

                    ושמיים התנתקו ממני
                    כל הזמן הזה
                    שהלילות שלי היו כביכול שלמים
                    כל הימים האלה שנתתי מעצמי
                    לאחרים

                    ועיניים נפלו מעלי
                    מכף רגל עד ראש
                    עם פה שמתעקם מעט לצד
                    ומבט כזה מאשים של- לא הפכת להיות מה שכל 
                    האחרים

                    ותקוות גדולות נשמטו מעלי
                    קצת הוקל לי
                    אני כבר לא מי שאתם מצפים
                    ועדיין לא מי ומה שאתם שואפים בי ורואים
                    באחרים

                    ושנים של הסתרה כואבת
                    ודיבורי סרק של מטומטמים
                    מה לא עשיתי כדי להפוך את היוצרות כדי להוכיח
                    שהכל אני -אבל לא יכולה להיות דמיון של אנשים 
                    אחרים

                    ואתם רק שותקים בבערה
                    מחפשים את החלומות שלכם במילים שלי
                    ואני בפנים נשרפת ובורחת מכם שוב
                    לכל אותם דברים
                    אחרים

                    ואני מחכה לכם
                    שתבואו לאסוף אותי
                    מבין סלעי האבן שכבר נמסו מדמעות סערה
                    אני כאן, מי שאני
                    סורי, אבל כמה שתחפשו לא תמצאו אותי דומה
                    לאחרים

                    אז אולי,
                    אולי נדבר בינינו
                    נחפש מכנה משותף לכאב
                    אין אף אחד שישמע אתכם מסכימים איתי
                    נהיה כל מה שאנחנו ולא מה שאתם חושבים שחושבים
                    האחרים?!


                    יעל#

                    יש דלת, ויש חלון,
                    ויש חור גדול שאין לו שם,
                    ויום יבוא ומישהו ימלא לך אותו באור גדול.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    11
                    • margalitM מנותק
                      margalitM מנותק
                      margalit
                      משתמש מומחה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1304

                      בודדה
                      שוכבת מקופלת במיטה
                      יחידה
                      מרגישה שזה רק טיוטה
                      מדדה
                      מרגישה חסרת שליטה
                      שרידה
                      מרגישה כמו פליטה

                      סולמות
                      מגביהים את הקול שלך

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      11
                      • שנדיש מנותק
                        שנדיש מנותק
                        שנדי
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1305

                        666 (1).jpg

                        כאב לא נעלם, זאת אני שלומדת לצחוק עם אבן בכיס...

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        5
                        • טותייייט מנותק
                          טותייייט מנותק
                          טותיייי
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1306

                          ואני הבנתי
                          מי באמת אוהב אותי
                          ואני הבנתי
                          מי יהיה שם תמיד
                          בשבילי
                          ואני הבנתי
                          מה אהבה ללא
                          אינטרסים
                          ואני הבנתי
                          מי באמת חברה שלי
                          ואני הבנתי
                          למי באמת אכפת
                          לו ממני
                          ואני הבנתי
                          עם מי טוב לי
                          ואני הבנתי
                          ממי לא אכפת לי
                          ואני הבנתי
                          מזה חברות אמיתית
                          אבל דבר אחד
                          לא הבנתי
                          למה קשה לי
                          להתנתק
                          ממי שלא אכפת לו ממני...
                          טוהר💔‏

                          לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                          -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          9
                          • צופיה ג.צ מנותק
                            צופיה ג.צ מנותק
                            צופיה ג.
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1307

                            מי באמת כשר?
                            אני שואלת את עצמי...
                            מי באמת כשר?
                            אמין ואיכותי
                            מי באמת כשר?
                            שיוכל להעיד זאת
                            מי באמת כשר?
                            שיתן לי תשובות

                            מיהו החזק והאיתן?
                            שנשאר כשר באמת
                            מיהו המתגבר על השטן?
                            שעל גבו ממשיך לשאת
                            מיהו עם פנימיות עדינה?
                            וענווה שעוטפת
                            מיהו עם עמוד השדרה?
                            ועוצמה מלטפת

                            מי באמת כשר?
                            אני שואלת את עצמי
                            האם הפלאפון?...
                            או שדווקא אני?
                            האם הפלאפון מעיד על פנימיות?
                            או שמא זאת סתם מירמה וטעות?
                            האם בכל זאת המצב ישתנה?
                            ויפסיקו לקטלג על פי המראה?
                            אז...
                            מי באמת כשר?
                            אני עוד פעם שואלת...
                            מתי יבינו שאני לא סתם מדברת...
                            שהדברים שכתבתי נאמרו מכאב
                            ואני מקווה שיכנס ללב אוהב
                            ואוזן קשבת...
                            צופיה.

                            א תגובה 1 תגובה אחרונה
                            12
                            • צופיה ג.צ מנותק
                              צופיה ג.צ מנותק
                              צופיה ג.
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1308
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • orlyO מנותק
                                orlyO מנותק
                                orly
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1309

                                תגידו לי,
                                מה, זה נהיה נורמלי?
                                שכל אחת שלא "באלה"
                                על החברה שלה,
                                ישר איתה את הקשר מנתקת,
                                ממנה מתעלמת
                                מה, זה נהיה עכשיו הסטייל?
                                למרות שזה לא אנושי בעליל,
                                להיכן נעלם המצפון?
                                למה הוא פתאום מסתתר, נעלם, איפשהוא טמון?
                                תחשבו טוב טוב
                                לפני שאתן מעשה כזה עושות,
                                גם אם ממש חייב,
                                תשימו לב שבכבוד הדדי אתן נפרדות,
                                שלא תגרמו לחברה להרגיש שהיא לא שווה דבר,
                                ושמבחינתכם נמחק כל העבר,
                                תשימו לב שמולכם עומדת נפש אלוקית,
                                ותדאגו לעשות את זה בצורה יותר אנושית.💕
                                #ORLY#

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                12
                                • י יאיא

                                  מהו השיר שלך?

                                  מהו השיר שמתנגן לך בראש שכשתשמע תוכל לפרוס כנפיים
                                  שכל המילים יושבות במקום והזמן עצר בינתיים
                                  וכשיבוא לו עוד יום קצת עצוב
                                  איתו תהיה מוכרח לזוז

                                  עוד לילה יורד
                                  על מי אתה חושב
                                  באורות פנסים את החושך מאירים את הקשיים כל הזכרונות של החיים
                                  והנה היום עולה

                                  גשם מתחיל לשטוף את הרחובות והשיר עדיין מזמר
                                  תמיד במילים גבוהות או נמוכות הוא יקנה הוא ידבר
                                  וכשיבוא לו עוד יום קצת עצוב קצת עלוב אל תיתן לו להיגמר
                                  בשעה מאוחרת אתה לבד בדרך עוד תשמע אותו מתנגן

                                  ANASTASIAA מנותק
                                  ANASTASIAA מנותק
                                  ANASTASIA
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי ANASTASIA
                                  #1310

                                  מי
                                  שגם אם עצוב לו-
                                  שותק
                                  שיודע
                                  להיות עם יד-
                                  על דופק
                                  ששר
                                  גם אם בפנים
                                  מבוכה
                                  אז
                                  ריבונו של עולם
                                  הוא שלך.
                                  נסטיה.

                                  Россия гордится -- כי דם זה לא קטשופ!!

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  9
                                  • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                    לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                    לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1311

                                    זה בסדר
                                    זה תקופה שתעבור
                                    את נורמלית
                                    זה ענין של זמן
                                    מותר לך לבכות
                                    זה לא מראה על חולשה
                                    זה מראה שהיית חזקה

                                    אני בוכה
                                    ואני נזכרת בתקופה היפה
                                    שהכל היה מובן
                                    שהסתכלתי בחשיבה ורודה
                                    שראיתי הכל בעין טובה

                                    שאמרתי תמיד
                                    הכל לטובה
                                    ו...
                                    שבאמת האמנתי
                                    שתמיד חינכתי
                                    לא הסכמתי
                                    להודות
                                    בחולשות
                                    ועכשיו
                                    לפני כולם
                                    הם פרושות...

                                    אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    9
                                    • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                      חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                      חסידייה אוטנטית
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1312

                                      מתקרבת אלייך
                                      מה שעצרתי שנה
                                      מקריבה בשבילך
                                      קרבן נדבה

                                      אותן דמעות
                                      שתמיד לא ידעו זמנן
                                      אותן בקשות
                                      שתמיד לא זכרו ת'מען

                                      כל מילה שאמרתי
                                      עכשיו פעלה
                                      רואה שגדלתי
                                      ''בטח בה לב בעלה''

                                      נתלית בעוצמה
                                      על כל מה זרקתי
                                      מודה באשמה
                                      כן אבא התגעגתי!!!!!!

                                      עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                                      מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      10
                                      • LOVE MEL מנותק
                                        LOVE MEL מנותק
                                        LOVE ME
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי LOVE ME
                                        #1313

                                        כשמחר אני הולכת לשמוע
                                        ולהיות בזה המעמד
                                        זה ממש לדמוע
                                        והמעמד גדול יהיה ומכובד..

                                        לפעמים נפגשים אנשים
                                        בשביל להעביר חוויות ורישומים
                                        ולפעמים נפגשים ונופשים
                                        וכשבאים לשמוע, מקבלים

                                        לקבל עול מלכות
                                        זכיתי להיות שייכת
                                        ולקבל עלי בזכות
                                        אני בעז"ה יהיה חלק בשרשרת

                                        אנשים לא אוהבים לקבל מוסר
                                        אבל נשים אצלם זה עיקר
                                        צניעות
                                        זו הזכות וברוב עם(בחורות)
                                        עם מספר רב של בנות

                                        הולכות לחזות במראות
                                        גדולים ונשגבים...
                                        ואלוקים לנו אומר
                                        שובו בנים שובבים

                                        אני מחר הולכת להיות נוכחת במעמד של כנס בנות הסמינרים ואני מבלי לדעת מה הולך בדיוק להיות קפצו לי השורות....

                                        שתיקה היא אחת מהטיעונים שהכי קשה לסתור...

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        8
                                        • טותייייט מנותק
                                          טותייייט מנותק
                                          טותיייי
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1314

                                          כמה בשבוע אחד עברתי
                                          הרגשתי שעוד שניה והתמוטטתי
                                          את הלב להחזיק לא יכלתי
                                          רק הבטתי דוממת לשמיים ושתקתי
                                          הרגשתי שאין אף אחד לצידי
                                          כאילו כולם היו נגדי
                                          אהבה והכלה לא יכלתי לשאת
                                          כאילו כל העולם היה עלי מתנשא
                                          אף אחד לא רצה באמת לשמוע ולעזור
                                          חיפשתי אפילו נקודה אחת של אור
                                          לא היה לי קל בלי לבכות
                                          התחלתי על עצמי לצעוק ולרטון
                                          אמונה זה הדור שהכי החזיק אותי
                                          בלעדיה לא היו יותר שומעים ממני
                                          הדברים התחילו להסתדר ברוך השם
                                          אחד אחרי השני הלוואי והחלום היה מתגשם
                                          למדתי מהסיפור הזה כמה דברים
                                          קודם כל לשתוק ולשמור הכל בפנים
                                          בנוסף לדון לכף זכות כל אדם
                                          כי בעיני הכל נעלם
                                          ובסוף אף אחד אני לא אוהב
                                          כי כל דבר שלא אדע
                                          בליבי יכאב...
                                          טוהר

                                          לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                          -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          10

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול