דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 815.0k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מישהי מיוחדתמ מנותק
    מישהי מיוחדתמ מנותק
    מישהי מיוחדת
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1467
    פוסט זה נמחק!
    תגובה 1 תגובה אחרונה
    2
    • מישהי מיוחדתמ מנותק
      מישהי מיוחדתמ מנותק
      מישהי מיוחדת
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
      #1468
      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      7
      • orlyO מנותק
        orlyO מנותק
        orly
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1469

        מבט לילה..../#ORLY#
        חַיִּים
        שְׁלֵמִים
        שֶׁמִּתְנַהֲלִים

        גָּלָקְסְיוֹת
        עֲצוּמוֹת
        שֶׁרוֹחֲשׁוֹת

        יְקוּם
        עָמוּם
        עָלוּם

        כָּל זֹאת
        אֵלָי נִבָּט
        בְּרֶגַע אֶחָד
        שֶׁל מַבָּט
        שֶׁחוֹנַנְתִּי בּוֹ⁠
        אֶת הַלַּיְלָה

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        6
        • מישהי מיוחדתמ מנותק
          מישהי מיוחדתמ מנותק
          מישהי מיוחדת
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
          #1470

          מי אני?

          לא יכולה עם זה
          מחריש לי ת'אוזניים
          כמה שאני עושה את זה
          עם אחרים זה כפליים
          וקשה לי וקשה לי
          זה מוריד לי ת'מורל
          כי כשככה כולם מסביבי
          אז מי אני בכלל?

          ובאמת שאני רוצה
          להיות ילדה טובה
          אבל ביננו איך אפשר
          הכל נהיה כל כך מוזר
          ואני לא יכולה לשמוע
          זה משגע לי ת'מח
          כמה זה מפריע
          מתחשק לי לברוח

          ואבאלה זה לא אני
          ככה כולם מסביבי
          ואני מבטיחה שאני מנסה
          משתדלת להיות חזקה
          אבל כמה זמן אבא
          נגמרה לי הסוללה
          וככה כולם מסביבי
          ובאמת, מי אני?

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          8
          • טותייייט מנותק
            טותייייט מנותק
            טותיייי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1471

            עוד דלת בלב שלי
            נחסמה
            אף אחד לא יבין לעולם
            אבל למה
            מה קורה לי
            שואלת את עצמי
            רק רציתי
            להבין אותו
            את הלב שלי
            שמבלבל אותי
            שגורם לי לחשיבה מוטעית
            הלב זה איבר חשוב
            זה כל החיים עליו
            אבל באמת
            קשה לי בלעדיו
            אומרים שהראש קודם ללב
            אני חושבת ההפך
            בלי הלב אין חיים
            בלי הלב אין אנשים
            בלי לב בני אדם הם חיות
            בלי לב כבר
            לא שווה לחיות...
            טוהר

            לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
            -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            6
            • אנונימיתא מנותק
              אנונימיתא מנותק
              אנונימית
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1472

              תפתח את הלב
              תשחרר
              תפתח את הראש
              תתעורר
              תדע שכל יום שעובר
              לא חוזר....

              תסתכל למציאות
              בעיניים
              תרים את הראש
              מהמים
              תזכור תמיד שיש לך אבא
              בשמיים....

              תקשיב לקולות
              מבפנים
              תביט לאמת
              בפנים
              לא תמיד הכל
              אנחנו מבינים....

              תחלום, תנסה
              תאמין
              תפעל, תעשה
              ותבין
              שזה רק בידיים שלך...

              תראה את הטוב
              הוא כבר כאן
              מחכה לך,
              תכף מוכן
              רק עוד צעד אחד קטן...

              "מוזיקה היא החיים, ולכן הלב שלנו פועם בקצב קבוע."

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              9
              • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                #1473

                ונגמר לי הכוח
                מרב שחלמתי
                ונשבר לי המוח
                כי לא השתמשתי

                יושבת בפינה
                מחכה לנחמה
                אולי היא תבוא
                תרפא לי ת'נשמה

                ולמה אני בוכה
                בגלל שהייתי חזקה
                או שנלחמתי
                עד הטיפה האחרונה

                הלב צריך החייאה
                אבל אין צוות רפואה
                ואני יורקת פה דם
                ומי כבר רואה
                שאני לא לצידם

                אמרו שהכאב
                עובר עם משקפת
                שמתיימרת
                להיות ורודה
                אבל היא אבדה

                ואני מנסה לחפש
                בתוך כל החושך
                לראות את מה שיש
                וגם עם יותר מושך
                להסתכל על החסר

                בסוף אני יראה
                הכל היה שווה

                כי המלחמות
                לימדו אותי
                מזה לנצח
                מהנפילות למדתי
                שמותר גם לנוח

                אני בנסיגה
                זה כמו גומיה
                של לנסוג אחורה
                כדי לעוף קדימה

                מותר לי ליפול
                זה לא ביטול
                על כל הנצחונות
                וההתגברויות

                ועם זה קשה
                זה קטן עלי
                כי אני חזקה
                נולדתי כדי
                להיות במלחמה

                אילה@🤨

                אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                8
                • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל לא הכל טוב אבל הכל לטובה

                  ונגמר לי הכוח
                  מרב שחלמתי
                  ונשבר לי המוח
                  כי לא השתמשתי

                  יושבת בפינה
                  מחכה לנחמה
                  אולי היא תבוא
                  תרפא לי ת'נשמה

                  ולמה אני בוכה
                  בגלל שהייתי חזקה
                  או שנלחמתי
                  עד הטיפה האחרונה

                  הלב צריך החייאה
                  אבל אין צוות רפואה
                  ואני יורקת פה דם
                  ומי כבר רואה
                  שאני לא לצידם

                  אמרו שהכאב
                  עובר עם משקפת
                  שמתיימרת
                  להיות ורודה
                  אבל היא אבדה

                  ואני מנסה לחפש
                  בתוך כל החושך
                  לראות את מה שיש
                  וגם עם יותר מושך
                  להסתכל על החסר

                  בסוף אני יראה
                  הכל היה שווה

                  כי המלחמות
                  לימדו אותי
                  מזה לנצח
                  מהנפילות למדתי
                  שמותר גם לנוח

                  אני בנסיגה
                  זה כמו גומיה
                  של לנסוג אחורה
                  כדי לעוף קדימה

                  מותר לי ליפול
                  זה לא ביטול
                  על כל הנצחונות
                  וההתגברויות

                  ועם זה קשה
                  זה קטן עלי
                  כי אני חזקה
                  נולדתי כדי
                  להיות במלחמה

                  אילה@🤨

                  המחבל המחופשה מנותק
                  המחבל המחופשה מנותק
                  המחבל המחופש
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי המחבל המחופש
                  #1474

                  אחרי שיחה עם אמא
                  ליבי נישבר רוצה הביתה
                  מרגיש ילד קטן
                  שרוצה רק אמא.

                  בלילה הכרית כולה עם דמעות
                  לא יכול עוד מרגיש תקביעות
                  כל לילה זה קורה אחרי יום קשה
                  אני נישבר.

                  מעביר בראשי את מרוץ היום
                  וכמה פעמים ניזכרתי באמא.

                  כל החברים משחקים שהכול טוב
                  התחלנו בקושי וזה עבר
                  אבל אני יודע
                  שבלילה לא אני היחיד שבוכה
                  כולם רוצים הביתה
                  מתגעגעים לאוכל של אמא לבית.

                  אני לא יכול עוד ליבכות
                  כי אני ממש מרגיש תינוק
                  רוצה להרגיש כבר גדול
                  אבל שוב ניזכר בבית
                  והדמעות מתחילות לעלות.

                  מתגעגע לאוכל של אמא
                  לפינוק של אמא
                  לריח הכביסה של אמא
                  לכל דבר שקשור לאמא.

                  אמא תדעי שזה קשה
                  עד כמה שלך זה קשה
                  שעזבתי תבית וגדלתי
                  תדעי שלי זה פי שתיים

                  מכווה לעבור תתקופה הקשה
                  ולהודות לך שלא שכחת אותי
                  שלחת לי אוכל
                  וניסת לפנק מרחוק
                  תודה רבה לך אמא

                  ניסתי להיכנס לראש של בחור שאני מכירה שהוא ילד כימעט הכי קטן מפונק של אמא
                  שכל שבת כימעט היה חוזר הביתה מרוב שהתגעגע הביתה
                  וניסתי לחשוב מה הולך להם שם בישיבות גדולות בתחילת דרכם
                  איך הם מרגישים וגם אם קשה להם אסור לבטעות את זה בבכי
                  כי הרי אסור ליבכות מכווה שקלעתי נכון וזה תחושה נכונה לשיעור א ישיבה גדולה
                  זה קצת מאוחר מתחילת שנה אבל לא כולם יסתדרו בישיבה ויש עדין שבוכים וקשה להם וזה בסדר
                  האמת פעם ראשונה שאני כותבת אז אשמח לתגובות
                  ותצליחו בישיבה מעריכה כל דימעה ודימע שלכם

                  המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                  11
                  • המחבל המחופשה המחבל המחופש

                    אחרי שיחה עם אמא
                    ליבי נישבר רוצה הביתה
                    מרגיש ילד קטן
                    שרוצה רק אמא.

                    בלילה הכרית כולה עם דמעות
                    לא יכול עוד מרגיש תקביעות
                    כל לילה זה קורה אחרי יום קשה
                    אני נישבר.

                    מעביר בראשי את מרוץ היום
                    וכמה פעמים ניזכרתי באמא.

                    כל החברים משחקים שהכול טוב
                    התחלנו בקושי וזה עבר
                    אבל אני יודע
                    שבלילה לא אני היחיד שבוכה
                    כולם רוצים הביתה
                    מתגעגעים לאוכל של אמא לבית.

                    אני לא יכול עוד ליבכות
                    כי אני ממש מרגיש תינוק
                    רוצה להרגיש כבר גדול
                    אבל שוב ניזכר בבית
                    והדמעות מתחילות לעלות.

                    מתגעגע לאוכל של אמא
                    לפינוק של אמא
                    לריח הכביסה של אמא
                    לכל דבר שקשור לאמא.

                    אמא תדעי שזה קשה
                    עד כמה שלך זה קשה
                    שעזבתי תבית וגדלתי
                    תדעי שלי זה פי שתיים

                    מכווה לעבור תתקופה הקשה
                    ולהודות לך שלא שכחת אותי
                    שלחת לי אוכל
                    וניסת לפנק מרחוק
                    תודה רבה לך אמא

                    ניסתי להיכנס לראש של בחור שאני מכירה שהוא ילד כימעט הכי קטן מפונק של אמא
                    שכל שבת כימעט היה חוזר הביתה מרוב שהתגעגע הביתה
                    וניסתי לחשוב מה הולך להם שם בישיבות גדולות בתחילת דרכם
                    איך הם מרגישים וגם אם קשה להם אסור לבטעות את זה בבכי
                    כי הרי אסור ליבכות מכווה שקלעתי נכון וזה תחושה נכונה לשיעור א ישיבה גדולה
                    זה קצת מאוחר מתחילת שנה אבל לא כולם יסתדרו בישיבה ויש עדין שבוכים וקשה להם וזה בסדר
                    האמת פעם ראשונה שאני כותבת אז אשמח לתגובות
                    ותצליחו בישיבה מעריכה כל דימעה ודימע שלכם

                    המחבל המחופשה מנותק
                    המחבל המחופשה מנותק
                    המחבל המחופש
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1475
                    פוסט זה נמחק!
                    איזה קטעא תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • קפוצ'וניתק מנותק
                      קפוצ'וניתק מנותק
                      קפוצ'ונית
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי קפוצ'ונית
                      #1476
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • מישהי מיוחדתמ מנותק
                        מישהי מיוחדתמ מנותק
                        מישהי מיוחדת
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
                        #1477
                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        5
                        • המחבל המחופשה המחבל המחופש

                          פוסט זה נמחק!

                          איזה קטעא מנותק
                          איזה קטעא מנותק
                          איזה קטע
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי איזה קטע
                          #1478
                          פוסט זה נמחק!
                          המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • איזה קטעא איזה קטע

                            פוסט זה נמחק!

                            המחבל המחופשה מנותק
                            המחבל המחופשה מנותק
                            המחבל המחופש
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1479
                            פוסט זה נמחק!
                            איזה קטעא תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • המחבל המחופשה המחבל המחופש

                              פוסט זה נמחק!

                              איזה קטעא מנותק
                              איזה קטעא מנותק
                              איזה קטע
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1480
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • המחבל המחופשה המחבל המחופש התייחס לנושא זה ב
                              • מישהי מיוחדתמ מנותק
                                מישהי מיוחדתמ מנותק
                                מישהי מיוחדת
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
                                #1481

                                עוד שבת עברה
                                אני בדיכאון
                                עוד יום של הסתרה
                                אין לי היגיון
                                עוד יום שחיפשתי אותך
                                ולא מצאתי
                                עוד יום של חשכה
                                שלא ראיתי

                                ואבא שלי
                                קצת קר לי
                                אין לי חלומות
                                אין לי תקוות
                                אין לי טווח ארוך
                                עסוקה בלשרוד
                                והכל נהיה שחור
                                וקשה לי מאד

                                ולא יודעת מה קרה לי
                                מקווה שזה זמני
                                העולם פתאום קשה לי
                                וזה כל כך לא אני
                                תמיד חשבתי שאני
                                מלאה בשמחת חיים
                                אבל כל יום אני בדיכי
                                מדוכאת מהימים

                                החורף בקושי התחיל
                                אני עמוק בפנים
                                והסבל לא סביל
                                זה כמו אגרוף בפנים
                                ואני עושה שטויות
                                ולא אוחזת מה נסגר
                                בוכה כל הלילות
                                ומחייכת כאילו זה נגמר

                                אבאלה תן לי אור
                                גרש לי ת'שחור
                                תצבע לי את העתיד
                                באיזה וורוד מבריק
                                תתן לי איזו תקווה
                                אולי איזו שאיפה
                                נגמרו לי הסיבות
                                למה להשתנות
                                ויחד איתם גם למה
                                לחיות

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                7
                                • טותייייט מנותק
                                  טותייייט מנותק
                                  טותיייי
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי טותיייי
                                  #1482

                                  אצלי הכל בסדר
                                  אני חושבת ככה
                                  עד שאני מבינה
                                  שהלב שלי בסגר
                                  אני בלילה
                                  בוכה
                                  ביום נראית חזקה
                                  אני עוזרת לכולם
                                  אחרי שאני חייבת
                                  הכי הרבה עזרה
                                  אני אוהבת את כולם
                                  ואני הכי צריכה אהבה
                                  אני חושבת על כולם
                                  לפני שאני חושבת על עצמי
                                  אני נשברת לפני כולם
                                  וגם אחרי
                                  אני תמיד
                                  נופלת ומנסה לקום
                                  אבל לא תמיד הולך לי
                                  אני רוצה להיות חזקה
                                  לפני כולם
                                  כדי לעזור לכולם
                                  אני לא רוצה לבכות
                                  כשאף אחד לא רואה
                                  אני לא רוצה לחייך
                                  חיוך מזוייף
                                  אני רוצה לחייך באמת
                                  אני רוצה להיות שלימה עם עצמי
                                  ולא משלימה את כולם
                                  לפני
                                  אני רוצה מתישהו
                                  להיות לפני כולם
                                  טוהר

                                  לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                  -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  11
                                  • נעמי16נ מנותק
                                    נעמי16נ מנותק
                                    נעמי16
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1483
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • נעמי16נ מנותק
                                      נעמי16נ מנותק
                                      נעמי16
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי נעמי16
                                      #1484

                                      אוקיי זה שוב אותו הסרט
                                      שוב יורדת למחתרת
                                      שוב גוזרת
                                      קופונים ואת הלב
                                      שוב אוכלת
                                      חארטות עד שכואב
                                      שוב מאמינה
                                      להבטחות בלתי נתנות לקיום
                                      נדחקת לפינה
                                      מערכה ללא סיום
                                      השחקנים משגעים אותי
                                      מחליפים שם וצורה
                                      "מותק,מכירה ת'שקר הזה-
                                      מהפרק הקודם בסדרה"
                                      מזגזגת בעלילה מעורפלת
                                      מוותרת על לב וערכים
                                      יוצאת בסוף טפשה ומושפלת
                                      נמאס לי מכאלה שמבטיחים!!!!
                                      😡💔💥

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      11
                                      • צופיה ג.צ מנותק
                                        צופיה ג.צ מנותק
                                        צופיה ג.
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי צופיה ג.
                                        #1485
                                        פוסט זה נמחק!
                                        המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        11
                                        • צופיה ג.צ צופיה ג.

                                          פוסט זה נמחק!

                                          המחבל המחופשה מנותק
                                          המחבל המחופשה מנותק
                                          המחבל המחופש
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי המחבל המחופש
                                          #1486
                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול