דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 815.0k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ב. ב.ב מנותק
    ב. ב.ב מנותק
    ב. ב.
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי ב. ב.
    #1464

    בהמשך לשיר של @נגינתי

    איך שהתקרבתי
    כולן בלמו
    גם כשהתרחקתי
    עליי חמלו
    הרגשתי תמיד
    מחוץ למעגלים
    אחזתי מאחור
    בכמה שלבים
    לרגעים חשבתי
    מה שיבוא - אקח
    אך מיד התעשתתי
    למה מה אני, פח?
    אמרו לי תתפשרי
    את כבר לא צעירה
    רציתי לצעוק
    אבל מה עשיתי רע?
    היו שאמרו
    הַמְתָּנָה היא מַתָּנָה
    רציתי לצעוק
    קחו אותה בחזרה!

    ....

    המשכתי להתעקש
    רציתי לי את הטוב
    וזה הוכיח את עצמו
    קיבלתי את הטופ!!!👑

    אז לכל אלו
    שעדיין מחכים
    מבכים
    ומיואשים
    תדעו שההמתנה שווה את זה!
    כי אין כמו לקבל משהו שמחכים לו כל כך!!!!!!
    תעריכו מה שיש לכם, ותנצלו את הרגע, כי הז לא חוזר!!
    מחזיקה לכם אצבעות

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    9
    • טותייייט מנותק
      טותייייט מנותק
      טותיייי
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1465

      לפעמים כואב הלב
      מאכזבה על החיים
      לפעמים הלב צורב
      מהקשיים שאורבים
      לפעמים ממי שהכי אוהבים
      הם מתגלים כאויבים
      לפעמים הכאב מחפש לו חברים
      ולפעמים החברים
      מחפשים את הכאב
      וזה הכי כואב
      כמו חץ היישאר
      לתוך הלב
      טוהר

      לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
      -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      3
      • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
        לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
        לא הכל טוב אבל הכל לטובה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1466

        ורציתי ליפול
        בשביל לקום
        ככה מתוך בלבול
        הלב שלי צריך שיקום

        תגידו איך קמים מרצון
        בלי ליפול
        איך אני יהפך
        לחוזרת בתשובה
        אם אני חרדית מלידה

        ואיך אהיה לאבא דבוקה
        גם בלי לעשות לי ממנו הפסקה
        ואיך אני אתגעגע לתורה
        בלי להתרחק ממנה

        ואיך אני אדע
        שיהיה בי כח לחזור
        ואיך אדע
        שיהיה בי אומץ לעזוב

        אז אולי פשוט
        אני ישאר באותו מקום
        בלי ליפול
        לאותו תהום

        כי משם אין דרך חזרה
        זו סתם הבטחה אפלה
        של כניסה ללא יציאה

        אילה):

        "ירידה לצורך עליה"

        אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        9
        • מישהי מיוחדתמ מנותק
          מישהי מיוחדתמ מנותק
          מישהי מיוחדת
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1467
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          2
          • מישהי מיוחדתמ מנותק
            מישהי מיוחדתמ מנותק
            מישהי מיוחדת
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
            #1468
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            7
            • orlyO מנותק
              orlyO מנותק
              orly
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1469

              מבט לילה..../#ORLY#
              חַיִּים
              שְׁלֵמִים
              שֶׁמִּתְנַהֲלִים

              גָּלָקְסְיוֹת
              עֲצוּמוֹת
              שֶׁרוֹחֲשׁוֹת

              יְקוּם
              עָמוּם
              עָלוּם

              כָּל זֹאת
              אֵלָי נִבָּט
              בְּרֶגַע אֶחָד
              שֶׁל מַבָּט
              שֶׁחוֹנַנְתִּי בּוֹ⁠
              אֶת הַלַּיְלָה

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              6
              • מישהי מיוחדתמ מנותק
                מישהי מיוחדתמ מנותק
                מישהי מיוחדת
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
                #1470

                מי אני?

                לא יכולה עם זה
                מחריש לי ת'אוזניים
                כמה שאני עושה את זה
                עם אחרים זה כפליים
                וקשה לי וקשה לי
                זה מוריד לי ת'מורל
                כי כשככה כולם מסביבי
                אז מי אני בכלל?

                ובאמת שאני רוצה
                להיות ילדה טובה
                אבל ביננו איך אפשר
                הכל נהיה כל כך מוזר
                ואני לא יכולה לשמוע
                זה משגע לי ת'מח
                כמה זה מפריע
                מתחשק לי לברוח

                ואבאלה זה לא אני
                ככה כולם מסביבי
                ואני מבטיחה שאני מנסה
                משתדלת להיות חזקה
                אבל כמה זמן אבא
                נגמרה לי הסוללה
                וככה כולם מסביבי
                ובאמת, מי אני?

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                8
                • טותייייט מנותק
                  טותייייט מנותק
                  טותיייי
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1471

                  עוד דלת בלב שלי
                  נחסמה
                  אף אחד לא יבין לעולם
                  אבל למה
                  מה קורה לי
                  שואלת את עצמי
                  רק רציתי
                  להבין אותו
                  את הלב שלי
                  שמבלבל אותי
                  שגורם לי לחשיבה מוטעית
                  הלב זה איבר חשוב
                  זה כל החיים עליו
                  אבל באמת
                  קשה לי בלעדיו
                  אומרים שהראש קודם ללב
                  אני חושבת ההפך
                  בלי הלב אין חיים
                  בלי הלב אין אנשים
                  בלי לב בני אדם הם חיות
                  בלי לב כבר
                  לא שווה לחיות...
                  טוהר

                  לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                  -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  6
                  • אנונימיתא מנותק
                    אנונימיתא מנותק
                    אנונימית
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1472

                    תפתח את הלב
                    תשחרר
                    תפתח את הראש
                    תתעורר
                    תדע שכל יום שעובר
                    לא חוזר....

                    תסתכל למציאות
                    בעיניים
                    תרים את הראש
                    מהמים
                    תזכור תמיד שיש לך אבא
                    בשמיים....

                    תקשיב לקולות
                    מבפנים
                    תביט לאמת
                    בפנים
                    לא תמיד הכל
                    אנחנו מבינים....

                    תחלום, תנסה
                    תאמין
                    תפעל, תעשה
                    ותבין
                    שזה רק בידיים שלך...

                    תראה את הטוב
                    הוא כבר כאן
                    מחכה לך,
                    תכף מוכן
                    רק עוד צעד אחד קטן...

                    "מוזיקה היא החיים, ולכן הלב שלנו פועם בקצב קבוע."

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    9
                    • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                      לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                      לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                      #1473

                      ונגמר לי הכוח
                      מרב שחלמתי
                      ונשבר לי המוח
                      כי לא השתמשתי

                      יושבת בפינה
                      מחכה לנחמה
                      אולי היא תבוא
                      תרפא לי ת'נשמה

                      ולמה אני בוכה
                      בגלל שהייתי חזקה
                      או שנלחמתי
                      עד הטיפה האחרונה

                      הלב צריך החייאה
                      אבל אין צוות רפואה
                      ואני יורקת פה דם
                      ומי כבר רואה
                      שאני לא לצידם

                      אמרו שהכאב
                      עובר עם משקפת
                      שמתיימרת
                      להיות ורודה
                      אבל היא אבדה

                      ואני מנסה לחפש
                      בתוך כל החושך
                      לראות את מה שיש
                      וגם עם יותר מושך
                      להסתכל על החסר

                      בסוף אני יראה
                      הכל היה שווה

                      כי המלחמות
                      לימדו אותי
                      מזה לנצח
                      מהנפילות למדתי
                      שמותר גם לנוח

                      אני בנסיגה
                      זה כמו גומיה
                      של לנסוג אחורה
                      כדי לעוף קדימה

                      מותר לי ליפול
                      זה לא ביטול
                      על כל הנצחונות
                      וההתגברויות

                      ועם זה קשה
                      זה קטן עלי
                      כי אני חזקה
                      נולדתי כדי
                      להיות במלחמה

                      אילה@🤨

                      אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                      המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                      8
                      • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל לא הכל טוב אבל הכל לטובה

                        ונגמר לי הכוח
                        מרב שחלמתי
                        ונשבר לי המוח
                        כי לא השתמשתי

                        יושבת בפינה
                        מחכה לנחמה
                        אולי היא תבוא
                        תרפא לי ת'נשמה

                        ולמה אני בוכה
                        בגלל שהייתי חזקה
                        או שנלחמתי
                        עד הטיפה האחרונה

                        הלב צריך החייאה
                        אבל אין צוות רפואה
                        ואני יורקת פה דם
                        ומי כבר רואה
                        שאני לא לצידם

                        אמרו שהכאב
                        עובר עם משקפת
                        שמתיימרת
                        להיות ורודה
                        אבל היא אבדה

                        ואני מנסה לחפש
                        בתוך כל החושך
                        לראות את מה שיש
                        וגם עם יותר מושך
                        להסתכל על החסר

                        בסוף אני יראה
                        הכל היה שווה

                        כי המלחמות
                        לימדו אותי
                        מזה לנצח
                        מהנפילות למדתי
                        שמותר גם לנוח

                        אני בנסיגה
                        זה כמו גומיה
                        של לנסוג אחורה
                        כדי לעוף קדימה

                        מותר לי ליפול
                        זה לא ביטול
                        על כל הנצחונות
                        וההתגברויות

                        ועם זה קשה
                        זה קטן עלי
                        כי אני חזקה
                        נולדתי כדי
                        להיות במלחמה

                        אילה@🤨

                        המחבל המחופשה מנותק
                        המחבל המחופשה מנותק
                        המחבל המחופש
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי המחבל המחופש
                        #1474

                        אחרי שיחה עם אמא
                        ליבי נישבר רוצה הביתה
                        מרגיש ילד קטן
                        שרוצה רק אמא.

                        בלילה הכרית כולה עם דמעות
                        לא יכול עוד מרגיש תקביעות
                        כל לילה זה קורה אחרי יום קשה
                        אני נישבר.

                        מעביר בראשי את מרוץ היום
                        וכמה פעמים ניזכרתי באמא.

                        כל החברים משחקים שהכול טוב
                        התחלנו בקושי וזה עבר
                        אבל אני יודע
                        שבלילה לא אני היחיד שבוכה
                        כולם רוצים הביתה
                        מתגעגעים לאוכל של אמא לבית.

                        אני לא יכול עוד ליבכות
                        כי אני ממש מרגיש תינוק
                        רוצה להרגיש כבר גדול
                        אבל שוב ניזכר בבית
                        והדמעות מתחילות לעלות.

                        מתגעגע לאוכל של אמא
                        לפינוק של אמא
                        לריח הכביסה של אמא
                        לכל דבר שקשור לאמא.

                        אמא תדעי שזה קשה
                        עד כמה שלך זה קשה
                        שעזבתי תבית וגדלתי
                        תדעי שלי זה פי שתיים

                        מכווה לעבור תתקופה הקשה
                        ולהודות לך שלא שכחת אותי
                        שלחת לי אוכל
                        וניסת לפנק מרחוק
                        תודה רבה לך אמא

                        ניסתי להיכנס לראש של בחור שאני מכירה שהוא ילד כימעט הכי קטן מפונק של אמא
                        שכל שבת כימעט היה חוזר הביתה מרוב שהתגעגע הביתה
                        וניסתי לחשוב מה הולך להם שם בישיבות גדולות בתחילת דרכם
                        איך הם מרגישים וגם אם קשה להם אסור לבטעות את זה בבכי
                        כי הרי אסור ליבכות מכווה שקלעתי נכון וזה תחושה נכונה לשיעור א ישיבה גדולה
                        זה קצת מאוחר מתחילת שנה אבל לא כולם יסתדרו בישיבה ויש עדין שבוכים וקשה להם וזה בסדר
                        האמת פעם ראשונה שאני כותבת אז אשמח לתגובות
                        ותצליחו בישיבה מעריכה כל דימעה ודימע שלכם

                        המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                        11
                        • המחבל המחופשה המחבל המחופש

                          אחרי שיחה עם אמא
                          ליבי נישבר רוצה הביתה
                          מרגיש ילד קטן
                          שרוצה רק אמא.

                          בלילה הכרית כולה עם דמעות
                          לא יכול עוד מרגיש תקביעות
                          כל לילה זה קורה אחרי יום קשה
                          אני נישבר.

                          מעביר בראשי את מרוץ היום
                          וכמה פעמים ניזכרתי באמא.

                          כל החברים משחקים שהכול טוב
                          התחלנו בקושי וזה עבר
                          אבל אני יודע
                          שבלילה לא אני היחיד שבוכה
                          כולם רוצים הביתה
                          מתגעגעים לאוכל של אמא לבית.

                          אני לא יכול עוד ליבכות
                          כי אני ממש מרגיש תינוק
                          רוצה להרגיש כבר גדול
                          אבל שוב ניזכר בבית
                          והדמעות מתחילות לעלות.

                          מתגעגע לאוכל של אמא
                          לפינוק של אמא
                          לריח הכביסה של אמא
                          לכל דבר שקשור לאמא.

                          אמא תדעי שזה קשה
                          עד כמה שלך זה קשה
                          שעזבתי תבית וגדלתי
                          תדעי שלי זה פי שתיים

                          מכווה לעבור תתקופה הקשה
                          ולהודות לך שלא שכחת אותי
                          שלחת לי אוכל
                          וניסת לפנק מרחוק
                          תודה רבה לך אמא

                          ניסתי להיכנס לראש של בחור שאני מכירה שהוא ילד כימעט הכי קטן מפונק של אמא
                          שכל שבת כימעט היה חוזר הביתה מרוב שהתגעגע הביתה
                          וניסתי לחשוב מה הולך להם שם בישיבות גדולות בתחילת דרכם
                          איך הם מרגישים וגם אם קשה להם אסור לבטעות את זה בבכי
                          כי הרי אסור ליבכות מכווה שקלעתי נכון וזה תחושה נכונה לשיעור א ישיבה גדולה
                          זה קצת מאוחר מתחילת שנה אבל לא כולם יסתדרו בישיבה ויש עדין שבוכים וקשה להם וזה בסדר
                          האמת פעם ראשונה שאני כותבת אז אשמח לתגובות
                          ותצליחו בישיבה מעריכה כל דימעה ודימע שלכם

                          המחבל המחופשה מנותק
                          המחבל המחופשה מנותק
                          המחבל המחופש
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1475
                          פוסט זה נמחק!
                          איזה קטעא תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • קפוצ'וניתק מנותק
                            קפוצ'וניתק מנותק
                            קפוצ'ונית
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי קפוצ'ונית
                            #1476
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • מישהי מיוחדתמ מנותק
                              מישהי מיוחדתמ מנותק
                              מישהי מיוחדת
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
                              #1477
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              5
                              • המחבל המחופשה המחבל המחופש

                                פוסט זה נמחק!

                                איזה קטעא מנותק
                                איזה קטעא מנותק
                                איזה קטע
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי איזה קטע
                                #1478
                                פוסט זה נמחק!
                                המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • איזה קטעא איזה קטע

                                  פוסט זה נמחק!

                                  המחבל המחופשה מנותק
                                  המחבל המחופשה מנותק
                                  המחבל המחופש
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1479
                                  פוסט זה נמחק!
                                  איזה קטעא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • המחבל המחופשה המחבל המחופש

                                    פוסט זה נמחק!

                                    איזה קטעא מנותק
                                    איזה קטעא מנותק
                                    איזה קטע
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1480
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • המחבל המחופשה המחבל המחופש התייחס לנושא זה ב
                                    • מישהי מיוחדתמ מנותק
                                      מישהי מיוחדתמ מנותק
                                      מישהי מיוחדת
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
                                      #1481

                                      עוד שבת עברה
                                      אני בדיכאון
                                      עוד יום של הסתרה
                                      אין לי היגיון
                                      עוד יום שחיפשתי אותך
                                      ולא מצאתי
                                      עוד יום של חשכה
                                      שלא ראיתי

                                      ואבא שלי
                                      קצת קר לי
                                      אין לי חלומות
                                      אין לי תקוות
                                      אין לי טווח ארוך
                                      עסוקה בלשרוד
                                      והכל נהיה שחור
                                      וקשה לי מאד

                                      ולא יודעת מה קרה לי
                                      מקווה שזה זמני
                                      העולם פתאום קשה לי
                                      וזה כל כך לא אני
                                      תמיד חשבתי שאני
                                      מלאה בשמחת חיים
                                      אבל כל יום אני בדיכי
                                      מדוכאת מהימים

                                      החורף בקושי התחיל
                                      אני עמוק בפנים
                                      והסבל לא סביל
                                      זה כמו אגרוף בפנים
                                      ואני עושה שטויות
                                      ולא אוחזת מה נסגר
                                      בוכה כל הלילות
                                      ומחייכת כאילו זה נגמר

                                      אבאלה תן לי אור
                                      גרש לי ת'שחור
                                      תצבע לי את העתיד
                                      באיזה וורוד מבריק
                                      תתן לי איזו תקווה
                                      אולי איזו שאיפה
                                      נגמרו לי הסיבות
                                      למה להשתנות
                                      ויחד איתם גם למה
                                      לחיות

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      7
                                      • טותייייט מנותק
                                        טותייייט מנותק
                                        טותיייי
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי טותיייי
                                        #1482

                                        אצלי הכל בסדר
                                        אני חושבת ככה
                                        עד שאני מבינה
                                        שהלב שלי בסגר
                                        אני בלילה
                                        בוכה
                                        ביום נראית חזקה
                                        אני עוזרת לכולם
                                        אחרי שאני חייבת
                                        הכי הרבה עזרה
                                        אני אוהבת את כולם
                                        ואני הכי צריכה אהבה
                                        אני חושבת על כולם
                                        לפני שאני חושבת על עצמי
                                        אני נשברת לפני כולם
                                        וגם אחרי
                                        אני תמיד
                                        נופלת ומנסה לקום
                                        אבל לא תמיד הולך לי
                                        אני רוצה להיות חזקה
                                        לפני כולם
                                        כדי לעזור לכולם
                                        אני לא רוצה לבכות
                                        כשאף אחד לא רואה
                                        אני לא רוצה לחייך
                                        חיוך מזוייף
                                        אני רוצה לחייך באמת
                                        אני רוצה להיות שלימה עם עצמי
                                        ולא משלימה את כולם
                                        לפני
                                        אני רוצה מתישהו
                                        להיות לפני כולם
                                        טוהר

                                        לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                        -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        11
                                        • נעמי16נ מנותק
                                          נעמי16נ מנותק
                                          נעמי16
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1483
                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול