דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 786.1k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מישהי מיוחדתמ מנותק
    מישהי מיוחדתמ מנותק
    מישהי מיוחדת
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
    #1470

    מי אני?

    לא יכולה עם זה
    מחריש לי ת'אוזניים
    כמה שאני עושה את זה
    עם אחרים זה כפליים
    וקשה לי וקשה לי
    זה מוריד לי ת'מורל
    כי כשככה כולם מסביבי
    אז מי אני בכלל?

    ובאמת שאני רוצה
    להיות ילדה טובה
    אבל ביננו איך אפשר
    הכל נהיה כל כך מוזר
    ואני לא יכולה לשמוע
    זה משגע לי ת'מח
    כמה זה מפריע
    מתחשק לי לברוח

    ואבאלה זה לא אני
    ככה כולם מסביבי
    ואני מבטיחה שאני מנסה
    משתדלת להיות חזקה
    אבל כמה זמן אבא
    נגמרה לי הסוללה
    וככה כולם מסביבי
    ובאמת, מי אני?

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    8
    • טותייייט מנותק
      טותייייט מנותק
      טותיייי
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1471

      עוד דלת בלב שלי
      נחסמה
      אף אחד לא יבין לעולם
      אבל למה
      מה קורה לי
      שואלת את עצמי
      רק רציתי
      להבין אותו
      את הלב שלי
      שמבלבל אותי
      שגורם לי לחשיבה מוטעית
      הלב זה איבר חשוב
      זה כל החיים עליו
      אבל באמת
      קשה לי בלעדיו
      אומרים שהראש קודם ללב
      אני חושבת ההפך
      בלי הלב אין חיים
      בלי הלב אין אנשים
      בלי לב בני אדם הם חיות
      בלי לב כבר
      לא שווה לחיות...
      טוהר

      לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
      -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      6
      • אנונימיתא מנותק
        אנונימיתא מנותק
        אנונימית
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1472

        תפתח את הלב
        תשחרר
        תפתח את הראש
        תתעורר
        תדע שכל יום שעובר
        לא חוזר....

        תסתכל למציאות
        בעיניים
        תרים את הראש
        מהמים
        תזכור תמיד שיש לך אבא
        בשמיים....

        תקשיב לקולות
        מבפנים
        תביט לאמת
        בפנים
        לא תמיד הכל
        אנחנו מבינים....

        תחלום, תנסה
        תאמין
        תפעל, תעשה
        ותבין
        שזה רק בידיים שלך...

        תראה את הטוב
        הוא כבר כאן
        מחכה לך,
        תכף מוכן
        רק עוד צעד אחד קטן...

        "מוזיקה היא החיים, ולכן הלב שלנו פועם בקצב קבוע."

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        9
        • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
          לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
          לא הכל טוב אבל הכל לטובה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
          #1473

          ונגמר לי הכוח
          מרב שחלמתי
          ונשבר לי המוח
          כי לא השתמשתי

          יושבת בפינה
          מחכה לנחמה
          אולי היא תבוא
          תרפא לי ת'נשמה

          ולמה אני בוכה
          בגלל שהייתי חזקה
          או שנלחמתי
          עד הטיפה האחרונה

          הלב צריך החייאה
          אבל אין צוות רפואה
          ואני יורקת פה דם
          ומי כבר רואה
          שאני לא לצידם

          אמרו שהכאב
          עובר עם משקפת
          שמתיימרת
          להיות ורודה
          אבל היא אבדה

          ואני מנסה לחפש
          בתוך כל החושך
          לראות את מה שיש
          וגם עם יותר מושך
          להסתכל על החסר

          בסוף אני יראה
          הכל היה שווה

          כי המלחמות
          לימדו אותי
          מזה לנצח
          מהנפילות למדתי
          שמותר גם לנוח

          אני בנסיגה
          זה כמו גומיה
          של לנסוג אחורה
          כדי לעוף קדימה

          מותר לי ליפול
          זה לא ביטול
          על כל הנצחונות
          וההתגברויות

          ועם זה קשה
          זה קטן עלי
          כי אני חזקה
          נולדתי כדי
          להיות במלחמה

          אילה@🤨

          אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

          המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
          8
          • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל לא הכל טוב אבל הכל לטובה

            ונגמר לי הכוח
            מרב שחלמתי
            ונשבר לי המוח
            כי לא השתמשתי

            יושבת בפינה
            מחכה לנחמה
            אולי היא תבוא
            תרפא לי ת'נשמה

            ולמה אני בוכה
            בגלל שהייתי חזקה
            או שנלחמתי
            עד הטיפה האחרונה

            הלב צריך החייאה
            אבל אין צוות רפואה
            ואני יורקת פה דם
            ומי כבר רואה
            שאני לא לצידם

            אמרו שהכאב
            עובר עם משקפת
            שמתיימרת
            להיות ורודה
            אבל היא אבדה

            ואני מנסה לחפש
            בתוך כל החושך
            לראות את מה שיש
            וגם עם יותר מושך
            להסתכל על החסר

            בסוף אני יראה
            הכל היה שווה

            כי המלחמות
            לימדו אותי
            מזה לנצח
            מהנפילות למדתי
            שמותר גם לנוח

            אני בנסיגה
            זה כמו גומיה
            של לנסוג אחורה
            כדי לעוף קדימה

            מותר לי ליפול
            זה לא ביטול
            על כל הנצחונות
            וההתגברויות

            ועם זה קשה
            זה קטן עלי
            כי אני חזקה
            נולדתי כדי
            להיות במלחמה

            אילה@🤨

            המחבל המחופשה מנותק
            המחבל המחופשה מנותק
            המחבל המחופש
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי המחבל המחופש
            #1474

            אחרי שיחה עם אמא
            ליבי נישבר רוצה הביתה
            מרגיש ילד קטן
            שרוצה רק אמא.

            בלילה הכרית כולה עם דמעות
            לא יכול עוד מרגיש תקביעות
            כל לילה זה קורה אחרי יום קשה
            אני נישבר.

            מעביר בראשי את מרוץ היום
            וכמה פעמים ניזכרתי באמא.

            כל החברים משחקים שהכול טוב
            התחלנו בקושי וזה עבר
            אבל אני יודע
            שבלילה לא אני היחיד שבוכה
            כולם רוצים הביתה
            מתגעגעים לאוכל של אמא לבית.

            אני לא יכול עוד ליבכות
            כי אני ממש מרגיש תינוק
            רוצה להרגיש כבר גדול
            אבל שוב ניזכר בבית
            והדמעות מתחילות לעלות.

            מתגעגע לאוכל של אמא
            לפינוק של אמא
            לריח הכביסה של אמא
            לכל דבר שקשור לאמא.

            אמא תדעי שזה קשה
            עד כמה שלך זה קשה
            שעזבתי תבית וגדלתי
            תדעי שלי זה פי שתיים

            מכווה לעבור תתקופה הקשה
            ולהודות לך שלא שכחת אותי
            שלחת לי אוכל
            וניסת לפנק מרחוק
            תודה רבה לך אמא

            ניסתי להיכנס לראש של בחור שאני מכירה שהוא ילד כימעט הכי קטן מפונק של אמא
            שכל שבת כימעט היה חוזר הביתה מרוב שהתגעגע הביתה
            וניסתי לחשוב מה הולך להם שם בישיבות גדולות בתחילת דרכם
            איך הם מרגישים וגם אם קשה להם אסור לבטעות את זה בבכי
            כי הרי אסור ליבכות מכווה שקלעתי נכון וזה תחושה נכונה לשיעור א ישיבה גדולה
            זה קצת מאוחר מתחילת שנה אבל לא כולם יסתדרו בישיבה ויש עדין שבוכים וקשה להם וזה בסדר
            האמת פעם ראשונה שאני כותבת אז אשמח לתגובות
            ותצליחו בישיבה מעריכה כל דימעה ודימע שלכם

            המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
            11
            • המחבל המחופשה המחבל המחופש

              אחרי שיחה עם אמא
              ליבי נישבר רוצה הביתה
              מרגיש ילד קטן
              שרוצה רק אמא.

              בלילה הכרית כולה עם דמעות
              לא יכול עוד מרגיש תקביעות
              כל לילה זה קורה אחרי יום קשה
              אני נישבר.

              מעביר בראשי את מרוץ היום
              וכמה פעמים ניזכרתי באמא.

              כל החברים משחקים שהכול טוב
              התחלנו בקושי וזה עבר
              אבל אני יודע
              שבלילה לא אני היחיד שבוכה
              כולם רוצים הביתה
              מתגעגעים לאוכל של אמא לבית.

              אני לא יכול עוד ליבכות
              כי אני ממש מרגיש תינוק
              רוצה להרגיש כבר גדול
              אבל שוב ניזכר בבית
              והדמעות מתחילות לעלות.

              מתגעגע לאוכל של אמא
              לפינוק של אמא
              לריח הכביסה של אמא
              לכל דבר שקשור לאמא.

              אמא תדעי שזה קשה
              עד כמה שלך זה קשה
              שעזבתי תבית וגדלתי
              תדעי שלי זה פי שתיים

              מכווה לעבור תתקופה הקשה
              ולהודות לך שלא שכחת אותי
              שלחת לי אוכל
              וניסת לפנק מרחוק
              תודה רבה לך אמא

              ניסתי להיכנס לראש של בחור שאני מכירה שהוא ילד כימעט הכי קטן מפונק של אמא
              שכל שבת כימעט היה חוזר הביתה מרוב שהתגעגע הביתה
              וניסתי לחשוב מה הולך להם שם בישיבות גדולות בתחילת דרכם
              איך הם מרגישים וגם אם קשה להם אסור לבטעות את זה בבכי
              כי הרי אסור ליבכות מכווה שקלעתי נכון וזה תחושה נכונה לשיעור א ישיבה גדולה
              זה קצת מאוחר מתחילת שנה אבל לא כולם יסתדרו בישיבה ויש עדין שבוכים וקשה להם וזה בסדר
              האמת פעם ראשונה שאני כותבת אז אשמח לתגובות
              ותצליחו בישיבה מעריכה כל דימעה ודימע שלכם

              המחבל המחופשה מנותק
              המחבל המחופשה מנותק
              המחבל המחופש
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1475
              פוסט זה נמחק!
              איזה קטעא תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • קפוצ'וניתק מנותק
                קפוצ'וניתק מנותק
                קפוצ'ונית
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי קפוצ'ונית
                #1476
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • מישהי מיוחדתמ מנותק
                  מישהי מיוחדתמ מנותק
                  מישהי מיוחדת
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
                  #1477
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  5
                  • המחבל המחופשה המחבל המחופש

                    פוסט זה נמחק!

                    איזה קטעא מנותק
                    איזה קטעא מנותק
                    איזה קטע
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי איזה קטע
                    #1478
                    פוסט זה נמחק!
                    המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • איזה קטעא איזה קטע

                      פוסט זה נמחק!

                      המחבל המחופשה מנותק
                      המחבל המחופשה מנותק
                      המחבל המחופש
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1479
                      פוסט זה נמחק!
                      איזה קטעא תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • המחבל המחופשה המחבל המחופש

                        פוסט זה נמחק!

                        איזה קטעא מנותק
                        איזה קטעא מנותק
                        איזה קטע
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1480
                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • המחבל המחופשה המחבל המחופש התייחס לנושא זה ב
                        • מישהי מיוחדתמ מנותק
                          מישהי מיוחדתמ מנותק
                          מישהי מיוחדת
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
                          #1481

                          עוד שבת עברה
                          אני בדיכאון
                          עוד יום של הסתרה
                          אין לי היגיון
                          עוד יום שחיפשתי אותך
                          ולא מצאתי
                          עוד יום של חשכה
                          שלא ראיתי

                          ואבא שלי
                          קצת קר לי
                          אין לי חלומות
                          אין לי תקוות
                          אין לי טווח ארוך
                          עסוקה בלשרוד
                          והכל נהיה שחור
                          וקשה לי מאד

                          ולא יודעת מה קרה לי
                          מקווה שזה זמני
                          העולם פתאום קשה לי
                          וזה כל כך לא אני
                          תמיד חשבתי שאני
                          מלאה בשמחת חיים
                          אבל כל יום אני בדיכי
                          מדוכאת מהימים

                          החורף בקושי התחיל
                          אני עמוק בפנים
                          והסבל לא סביל
                          זה כמו אגרוף בפנים
                          ואני עושה שטויות
                          ולא אוחזת מה נסגר
                          בוכה כל הלילות
                          ומחייכת כאילו זה נגמר

                          אבאלה תן לי אור
                          גרש לי ת'שחור
                          תצבע לי את העתיד
                          באיזה וורוד מבריק
                          תתן לי איזו תקווה
                          אולי איזו שאיפה
                          נגמרו לי הסיבות
                          למה להשתנות
                          ויחד איתם גם למה
                          לחיות

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          7
                          • טותייייט מנותק
                            טותייייט מנותק
                            טותיייי
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי טותיייי
                            #1482

                            אצלי הכל בסדר
                            אני חושבת ככה
                            עד שאני מבינה
                            שהלב שלי בסגר
                            אני בלילה
                            בוכה
                            ביום נראית חזקה
                            אני עוזרת לכולם
                            אחרי שאני חייבת
                            הכי הרבה עזרה
                            אני אוהבת את כולם
                            ואני הכי צריכה אהבה
                            אני חושבת על כולם
                            לפני שאני חושבת על עצמי
                            אני נשברת לפני כולם
                            וגם אחרי
                            אני תמיד
                            נופלת ומנסה לקום
                            אבל לא תמיד הולך לי
                            אני רוצה להיות חזקה
                            לפני כולם
                            כדי לעזור לכולם
                            אני לא רוצה לבכות
                            כשאף אחד לא רואה
                            אני לא רוצה לחייך
                            חיוך מזוייף
                            אני רוצה לחייך באמת
                            אני רוצה להיות שלימה עם עצמי
                            ולא משלימה את כולם
                            לפני
                            אני רוצה מתישהו
                            להיות לפני כולם
                            טוהר

                            לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                            -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            11
                            • נעמי16נ מנותק
                              נעמי16נ מנותק
                              נעמי16
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1483
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • נעמי16נ מנותק
                                נעמי16נ מנותק
                                נעמי16
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי נעמי16
                                #1484

                                אוקיי זה שוב אותו הסרט
                                שוב יורדת למחתרת
                                שוב גוזרת
                                קופונים ואת הלב
                                שוב אוכלת
                                חארטות עד שכואב
                                שוב מאמינה
                                להבטחות בלתי נתנות לקיום
                                נדחקת לפינה
                                מערכה ללא סיום
                                השחקנים משגעים אותי
                                מחליפים שם וצורה
                                "מותק,מכירה ת'שקר הזה-
                                מהפרק הקודם בסדרה"
                                מזגזגת בעלילה מעורפלת
                                מוותרת על לב וערכים
                                יוצאת בסוף טפשה ומושפלת
                                נמאס לי מכאלה שמבטיחים!!!!
                                😡💔💥

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                11
                                • צופיה ג.צ מנותק
                                  צופיה ג.צ מנותק
                                  צופיה ג.
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי צופיה ג.
                                  #1485
                                  פוסט זה נמחק!
                                  המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  11
                                  • צופיה ג.צ צופיה ג.

                                    פוסט זה נמחק!

                                    המחבל המחופשה מנותק
                                    המחבל המחופשה מנותק
                                    המחבל המחופש
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי המחבל המחופש
                                    #1486
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • טותייייט מנותק
                                      טותייייט מנותק
                                      טותיייי
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1487

                                      והלב שלי
                                      התרסק
                                      מחוסר הבנה
                                      והלב שלי
                                      התנפץ
                                      מציפייה גדולה
                                      והלב שלי
                                      התפוצץ
                                      מחוסר אהבה
                                      והלב שלי
                                      בוכה
                                      כי הוא רק רצה
                                      חיבוק אחד
                                      שירפא הכל
                                      שהמשפט
                                      אין שלם מלב שבור
                                      יהיה פעם אחת
                                      נכון...
                                      טוהר

                                      לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                      -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      10
                                      • אנונימיתא מנותק
                                        אנונימיתא מנותק
                                        אנונימית
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1488

                                        כאב-
                                        יש חיים בלעדיו?
                                        ואיתו...מה עושים כאן עכשיו
                                        כשהוא בא ,
                                        מתעורר בקרבי
                                        והופך
                                        את חדרי לבבי

                                        אושר-
                                        יש חיים בלעדיו?
                                        ומה עושים כשהוא עוד לא מושג...
                                        הרצון שבוער
                                        להרגיש קצת יותר
                                        הוא נלחם
                                        ולא מוותר

                                        געגוע-
                                        אין חיים בלעדיו!
                                        ומה עושים כשהוא פתאום מפתיע??
                                        הוא מוכיח שיש
                                        שהלב מתרגש
                                        לדמות שאותה הוא מבקש...

                                        ואני אאסוף לי רגעים
                                        של כאב, אושר וגעגוע
                                        עד שיגיע היום
                                        בו הרגע שלי -יופיע

                                        "מוזיקה היא החיים, ולכן הלב שלנו פועם בקצב קבוע."

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        9
                                        • שיר נולדש מנותק
                                          שיר נולדש מנותק
                                          שיר נולד
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי שיר נולד
                                          #1489

                                          כל הזכויות שמורות

                                          נשמה

                                          עברה לה בדרכים
                                          חצתה יבשות ועמים
                                          חיכתה רק להשלים
                                          משימה שניתנה ממרומים

                                          דמעות מלוחות חשפו את ליבה
                                          מלחמות כואבות שברו את רוחה
                                          חיפשה מזור לכאב
                                          קיוותה למצוא אב אוהב
                                          לכן-
                                          למרות הסערות
                                          למרות הבעיות
                                          החליטה להתעלות
                                          להתקדם ולעלות
                                          זו המטרה אליה פניה מועדות

                                          במירוץ שבו השתתפה
                                          חיכו הרבה מחסומים
                                          לכן, עם הרבה תעוזה
                                          שברה אותם לשברים

                                          אב אוהב שלח זרועות
                                          הרים אותה מהנפילות
                                          עזר לה מלמעלה---
                                          נשמה ששואפת רק מעלה

                                          ---אם תתייחס אל העולם כאל גן וורדים🌺
                                          הוא יחזיר לך ניחוחות שושנים---🌹

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          8

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול