דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 815.4k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • יהודי זה הכיי מנותק
    יהודי זה הכיי מנותק
    יהודי זה הכי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי יהודי זה הכי
    #1456

    אני עייפה
    אסור לי לישון
    איזו מעמסה
    אי אפשר לנשום
    אני עסוקה
    בלנסות לשרוד
    לא מצליחה
    כמעט לעמוד

    והמורות
    חושבות
    שיש ימים פנויים
    מביאות
    עבודות
    וטונות מבחנים

    בבקשה
    רחמים
    זה נורא
    אלוקים
    עבודות מבחנים ושיעורים
    כמה לימודיםםםם

    והעומס
    מורגש
    והשכל
    מותש
    אבל הלימודים
    ביתר שאת ממשיכים

    והבנות
    מקטרות
    והמורות
    מתרגזות
    אבל ממשיכות
    להביא עבודות

    מורה יקרה
    כשהיית תלמידה
    האם נהנת
    ממורות מעמיסות?
    תנסי לחשוב
    קצת על הבנות
    שבקושי....
    שורדות 🥴🥴🥴🥴

    בואו נגיד ביחד:
    אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
    ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    6
    • נ מנותק
      נ מנותק
      נגינתי
      צוות פיקוח
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי נגינתי
      #1457

      אולי לא כולם יבינו את השיר, מי שבסביבתו בחור מעוכב (או הוא בעצמו...) יתחבר לדעתי מאד.
      נכתב בהשראת מקרה קרוב שנגע לליבי

      עלים נושרים כבשלכת
      עוד חתונה של חבר
      קרקע מתחתך נשמטת
      וקשה יותר להתגבר

      להילחם כל בוקר
      בעייפות ובייצר
      ואם להגיד ביושר
      גם בחברי החדר...

      להמשיך לחייך
      גם לזה שמִתְּחַתֵּך
      יש לו היום פגישה
      וההוא מביא לך הקדשה

      ההוא עם אוזניות
      "יום שלישי היום"
      ההוא עם לבבות
      עוד שלושים יום...

      ואתה בודד
      רווק בין חתנים
      ממשיך להתמודד
      "קשה כים סוף" אומרים
      ולא יודעים עד כמה,
      עד כמה הם צודקים

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      16
      • "המבין"& "המבין" התייחס לנושא זה ב
      • פודרה 0פ מנותק
        פודרה 0פ מנותק
        פודרה 0
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1458

        ימין שמאל
        קמתי היום על רגל שמאל
        זה לא היה כמו אתמול
        הלוך ושוב מרחתי את הזמן
        ועכשיו אני מוכן ומזומן.


        מה שהיה היה וכבר נגמר
        לא אותר על מה שנשאר
        מעכשיו אתחיל את היום מהרגע
        לשניה לא מתבלבל אני רגוע.


        כי כל שניה זה זמן נפרד
        כל שניה היא עד בלי די
        תסתכל קדימה וכך תצעד
        בדרך הנכונה הכי כדאי.


        תגובה 1 תגובה אחרונה
        4
        • ברוריהב מנותק
          ברוריהב מנותק
          ברוריה
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1459
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          3
          • ש.ש. 0ש מנותק
            ש.ש. 0ש מנותק
            ש.ש. 0
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1460

            חלק מהשיר בהשראת הפיוט "יגדל אלוקים" מתפילת שחרית.

            איה מקום כבודו
            שאלתי את כולם
            הסבירו לי הודו
            שכבודו מלא עולם
            נמצא -כן אמת
            אך למציאותו אין עת
            אין סוף לאחדותו, נעלם
            לכל נוצר הינו אדון העולם
            מביט לסוף דבר בקדמתו
            ואנו מחכי הקץ - לישועתו
            בטוחים אנו שישלח משיחנו
            אשר יבוא ויגאלנו...

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            4
            • טותייייט מנותק
              טותייייט מנותק
              טותיייי
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי טותיייי
              #1461

              האור שלי
              שהיה בעולם
              התחיל להיכבות
              אט אט
              ואני רואה
              את הצל של עצמי
              מאחורי השמש
              שבלב שלי
              אחרי תקופה ארוכה
              שהדמעות כבר התחילו
              להתייבש
              אני כל כולי
              התחלתי להתבייש
              איך ראיתי שחורות
              איך לא ראיתי כלום
              מכמות הדמעות
              למה הכאב שבי
              עוד ממשיך להדהד
              איך הלב שלי
              ממשיך לנדנד
              אחרי שראיתי את האור
              וראיתי גם הוא
              מתחילה להיכבות שוב
              הבנתי שלכאב שלי
              יש אפשרות שוב לשוב
              החלטתי החלטה
              מקווה שהיא טובה
              לשים את
              השמש שלי
              בתוך צנצנת
              שאחרי שהיא תתחמם
              היא תתפוצץ
              כל השברים יעופו
              אני אתחיל לאסוף
              אחד אחד
              לתוך הלב שלי
              לכאב שבי
              עם הידיים שלי
              עם השריטות שלי
              עם האמון באור
              שהיה ונשבר
              ואני אבין
              שאם יש שמש בצנצנת
              אז גם הוא
              יום אחד
              היה ונגמר...
              טוהר

              לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
              -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              5
              • מישהי מיוחדתמ מנותק
                מישהי מיוחדתמ מנותק
                מישהי מיוחדת
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
                #1462

                הפלאפון ריק
                כך גם המח
                לחצתי על השתק
                וניסיתי לברוח
                ברחתי לחולות
                נאבקתי ברוחות
                נלחמתי בכלום
                כדי לא לסבול

                אני על מצב טיסה
                המח נכנס להשתקה
                הלב פועל על רטט
                את הציפורניים כוססת
                מחכה לזמן הטוב
                שיגרום לי לעזוב
                שיבוא בבום
                ויצור הכל

                שום היגיון לא חודר למח
                הלב גם מתקשה לצלוח
                אני לא מנסה לשכוח
                רק קצת לצרוח
                כי רע לי ורע לי ורע לי
                וכבר לא אכפת לי
                שאסבול
                וכמה שיותר
                ושאפול
                נמאס לי להתגבר
                ושאצנח
                לתוך התהום של עצמי
                ושאצרח
                ושלא ישמעו אותי

                לא רוצה להיות חזקה
                זאת תוצאה של הדחקה
                של שכל שפעל יותר מידי
                של לב שנאמר לו ביי
                של חלום שלא מצליח להיגנז
                ודלת שלא הצלחתי להיכנס

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                8
                • ה מנותק
                  ה מנותק
                  הודיה 1
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1463

                  לך אבא שלי
                  תודה רבה על
                  כל הקשיים והפיתויים
                  תודה רבה על
                  כל הכוחות והתקווה
                  בפי מלא שבח
                  והלל לפניך
                  תודה אבא שלי
                  תודה לך!
                  מלבדך אני
                  אפס אפסים
                  ואיתך אני מרגישה
                  אלפים ומאות
                  תודה לך!
                  על כל הטובות
                  שאתה מביא עלי
                  תודה על הכל!
                  אין לי מילים
                  להודות לך
                  ולשבח אותך
                  אתה כל עולמי
                  ואין עוד מלבדך
                  תודה על הכל
                  מבתך האוהבת
                  אחת קטנה מכל
                  מאות בנות ישראל
                  שאתה מחזיק
                  לנו אצבעות
                  תודה!

                  "אי אפשר למחוא כפיים ביד אחת"

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  6
                  • ב. ב.ב מנותק
                    ב. ב.ב מנותק
                    ב. ב.
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי ב. ב.
                    #1464

                    בהמשך לשיר של @נגינתי

                    איך שהתקרבתי
                    כולן בלמו
                    גם כשהתרחקתי
                    עליי חמלו
                    הרגשתי תמיד
                    מחוץ למעגלים
                    אחזתי מאחור
                    בכמה שלבים
                    לרגעים חשבתי
                    מה שיבוא - אקח
                    אך מיד התעשתתי
                    למה מה אני, פח?
                    אמרו לי תתפשרי
                    את כבר לא צעירה
                    רציתי לצעוק
                    אבל מה עשיתי רע?
                    היו שאמרו
                    הַמְתָּנָה היא מַתָּנָה
                    רציתי לצעוק
                    קחו אותה בחזרה!

                    ....

                    המשכתי להתעקש
                    רציתי לי את הטוב
                    וזה הוכיח את עצמו
                    קיבלתי את הטופ!!!👑

                    אז לכל אלו
                    שעדיין מחכים
                    מבכים
                    ומיואשים
                    תדעו שההמתנה שווה את זה!
                    כי אין כמו לקבל משהו שמחכים לו כל כך!!!!!!
                    תעריכו מה שיש לכם, ותנצלו את הרגע, כי הז לא חוזר!!
                    מחזיקה לכם אצבעות

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    9
                    • טותייייט מנותק
                      טותייייט מנותק
                      טותיייי
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1465

                      לפעמים כואב הלב
                      מאכזבה על החיים
                      לפעמים הלב צורב
                      מהקשיים שאורבים
                      לפעמים ממי שהכי אוהבים
                      הם מתגלים כאויבים
                      לפעמים הכאב מחפש לו חברים
                      ולפעמים החברים
                      מחפשים את הכאב
                      וזה הכי כואב
                      כמו חץ היישאר
                      לתוך הלב
                      טוהר

                      לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                      -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      3
                      • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                        לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                        לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1466

                        ורציתי ליפול
                        בשביל לקום
                        ככה מתוך בלבול
                        הלב שלי צריך שיקום

                        תגידו איך קמים מרצון
                        בלי ליפול
                        איך אני יהפך
                        לחוזרת בתשובה
                        אם אני חרדית מלידה

                        ואיך אהיה לאבא דבוקה
                        גם בלי לעשות לי ממנו הפסקה
                        ואיך אני אתגעגע לתורה
                        בלי להתרחק ממנה

                        ואיך אני אדע
                        שיהיה בי כח לחזור
                        ואיך אדע
                        שיהיה בי אומץ לעזוב

                        אז אולי פשוט
                        אני ישאר באותו מקום
                        בלי ליפול
                        לאותו תהום

                        כי משם אין דרך חזרה
                        זו סתם הבטחה אפלה
                        של כניסה ללא יציאה

                        אילה):

                        "ירידה לצורך עליה"

                        אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        9
                        • מישהי מיוחדתמ מנותק
                          מישהי מיוחדתמ מנותק
                          מישהי מיוחדת
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1467
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          2
                          • מישהי מיוחדתמ מנותק
                            מישהי מיוחדתמ מנותק
                            מישהי מיוחדת
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
                            #1468
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            7
                            • orlyO מנותק
                              orlyO מנותק
                              orly
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1469

                              מבט לילה..../#ORLY#
                              חַיִּים
                              שְׁלֵמִים
                              שֶׁמִּתְנַהֲלִים

                              גָּלָקְסְיוֹת
                              עֲצוּמוֹת
                              שֶׁרוֹחֲשׁוֹת

                              יְקוּם
                              עָמוּם
                              עָלוּם

                              כָּל זֹאת
                              אֵלָי נִבָּט
                              בְּרֶגַע אֶחָד
                              שֶׁל מַבָּט
                              שֶׁחוֹנַנְתִּי בּוֹ⁠
                              אֶת הַלַּיְלָה

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              6
                              • מישהי מיוחדתמ מנותק
                                מישהי מיוחדתמ מנותק
                                מישהי מיוחדת
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
                                #1470

                                מי אני?

                                לא יכולה עם זה
                                מחריש לי ת'אוזניים
                                כמה שאני עושה את זה
                                עם אחרים זה כפליים
                                וקשה לי וקשה לי
                                זה מוריד לי ת'מורל
                                כי כשככה כולם מסביבי
                                אז מי אני בכלל?

                                ובאמת שאני רוצה
                                להיות ילדה טובה
                                אבל ביננו איך אפשר
                                הכל נהיה כל כך מוזר
                                ואני לא יכולה לשמוע
                                זה משגע לי ת'מח
                                כמה זה מפריע
                                מתחשק לי לברוח

                                ואבאלה זה לא אני
                                ככה כולם מסביבי
                                ואני מבטיחה שאני מנסה
                                משתדלת להיות חזקה
                                אבל כמה זמן אבא
                                נגמרה לי הסוללה
                                וככה כולם מסביבי
                                ובאמת, מי אני?

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                8
                                • טותייייט מנותק
                                  טותייייט מנותק
                                  טותיייי
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1471

                                  עוד דלת בלב שלי
                                  נחסמה
                                  אף אחד לא יבין לעולם
                                  אבל למה
                                  מה קורה לי
                                  שואלת את עצמי
                                  רק רציתי
                                  להבין אותו
                                  את הלב שלי
                                  שמבלבל אותי
                                  שגורם לי לחשיבה מוטעית
                                  הלב זה איבר חשוב
                                  זה כל החיים עליו
                                  אבל באמת
                                  קשה לי בלעדיו
                                  אומרים שהראש קודם ללב
                                  אני חושבת ההפך
                                  בלי הלב אין חיים
                                  בלי הלב אין אנשים
                                  בלי לב בני אדם הם חיות
                                  בלי לב כבר
                                  לא שווה לחיות...
                                  טוהר

                                  לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                  -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  6
                                  • אנונימיתא מנותק
                                    אנונימיתא מנותק
                                    אנונימית
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1472

                                    תפתח את הלב
                                    תשחרר
                                    תפתח את הראש
                                    תתעורר
                                    תדע שכל יום שעובר
                                    לא חוזר....

                                    תסתכל למציאות
                                    בעיניים
                                    תרים את הראש
                                    מהמים
                                    תזכור תמיד שיש לך אבא
                                    בשמיים....

                                    תקשיב לקולות
                                    מבפנים
                                    תביט לאמת
                                    בפנים
                                    לא תמיד הכל
                                    אנחנו מבינים....

                                    תחלום, תנסה
                                    תאמין
                                    תפעל, תעשה
                                    ותבין
                                    שזה רק בידיים שלך...

                                    תראה את הטוב
                                    הוא כבר כאן
                                    מחכה לך,
                                    תכף מוכן
                                    רק עוד צעד אחד קטן...

                                    "מוזיקה היא החיים, ולכן הלב שלנו פועם בקצב קבוע."

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    9
                                    • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                      לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                      לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                      #1473

                                      ונגמר לי הכוח
                                      מרב שחלמתי
                                      ונשבר לי המוח
                                      כי לא השתמשתי

                                      יושבת בפינה
                                      מחכה לנחמה
                                      אולי היא תבוא
                                      תרפא לי ת'נשמה

                                      ולמה אני בוכה
                                      בגלל שהייתי חזקה
                                      או שנלחמתי
                                      עד הטיפה האחרונה

                                      הלב צריך החייאה
                                      אבל אין צוות רפואה
                                      ואני יורקת פה דם
                                      ומי כבר רואה
                                      שאני לא לצידם

                                      אמרו שהכאב
                                      עובר עם משקפת
                                      שמתיימרת
                                      להיות ורודה
                                      אבל היא אבדה

                                      ואני מנסה לחפש
                                      בתוך כל החושך
                                      לראות את מה שיש
                                      וגם עם יותר מושך
                                      להסתכל על החסר

                                      בסוף אני יראה
                                      הכל היה שווה

                                      כי המלחמות
                                      לימדו אותי
                                      מזה לנצח
                                      מהנפילות למדתי
                                      שמותר גם לנוח

                                      אני בנסיגה
                                      זה כמו גומיה
                                      של לנסוג אחורה
                                      כדי לעוף קדימה

                                      מותר לי ליפול
                                      זה לא ביטול
                                      על כל הנצחונות
                                      וההתגברויות

                                      ועם זה קשה
                                      זה קטן עלי
                                      כי אני חזקה
                                      נולדתי כדי
                                      להיות במלחמה

                                      אילה@🤨

                                      אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                                      המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      8
                                      • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל לא הכל טוב אבל הכל לטובה

                                        ונגמר לי הכוח
                                        מרב שחלמתי
                                        ונשבר לי המוח
                                        כי לא השתמשתי

                                        יושבת בפינה
                                        מחכה לנחמה
                                        אולי היא תבוא
                                        תרפא לי ת'נשמה

                                        ולמה אני בוכה
                                        בגלל שהייתי חזקה
                                        או שנלחמתי
                                        עד הטיפה האחרונה

                                        הלב צריך החייאה
                                        אבל אין צוות רפואה
                                        ואני יורקת פה דם
                                        ומי כבר רואה
                                        שאני לא לצידם

                                        אמרו שהכאב
                                        עובר עם משקפת
                                        שמתיימרת
                                        להיות ורודה
                                        אבל היא אבדה

                                        ואני מנסה לחפש
                                        בתוך כל החושך
                                        לראות את מה שיש
                                        וגם עם יותר מושך
                                        להסתכל על החסר

                                        בסוף אני יראה
                                        הכל היה שווה

                                        כי המלחמות
                                        לימדו אותי
                                        מזה לנצח
                                        מהנפילות למדתי
                                        שמותר גם לנוח

                                        אני בנסיגה
                                        זה כמו גומיה
                                        של לנסוג אחורה
                                        כדי לעוף קדימה

                                        מותר לי ליפול
                                        זה לא ביטול
                                        על כל הנצחונות
                                        וההתגברויות

                                        ועם זה קשה
                                        זה קטן עלי
                                        כי אני חזקה
                                        נולדתי כדי
                                        להיות במלחמה

                                        אילה@🤨

                                        המחבל המחופשה מנותק
                                        המחבל המחופשה מנותק
                                        המחבל המחופש
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי המחבל המחופש
                                        #1474

                                        אחרי שיחה עם אמא
                                        ליבי נישבר רוצה הביתה
                                        מרגיש ילד קטן
                                        שרוצה רק אמא.

                                        בלילה הכרית כולה עם דמעות
                                        לא יכול עוד מרגיש תקביעות
                                        כל לילה זה קורה אחרי יום קשה
                                        אני נישבר.

                                        מעביר בראשי את מרוץ היום
                                        וכמה פעמים ניזכרתי באמא.

                                        כל החברים משחקים שהכול טוב
                                        התחלנו בקושי וזה עבר
                                        אבל אני יודע
                                        שבלילה לא אני היחיד שבוכה
                                        כולם רוצים הביתה
                                        מתגעגעים לאוכל של אמא לבית.

                                        אני לא יכול עוד ליבכות
                                        כי אני ממש מרגיש תינוק
                                        רוצה להרגיש כבר גדול
                                        אבל שוב ניזכר בבית
                                        והדמעות מתחילות לעלות.

                                        מתגעגע לאוכל של אמא
                                        לפינוק של אמא
                                        לריח הכביסה של אמא
                                        לכל דבר שקשור לאמא.

                                        אמא תדעי שזה קשה
                                        עד כמה שלך זה קשה
                                        שעזבתי תבית וגדלתי
                                        תדעי שלי זה פי שתיים

                                        מכווה לעבור תתקופה הקשה
                                        ולהודות לך שלא שכחת אותי
                                        שלחת לי אוכל
                                        וניסת לפנק מרחוק
                                        תודה רבה לך אמא

                                        ניסתי להיכנס לראש של בחור שאני מכירה שהוא ילד כימעט הכי קטן מפונק של אמא
                                        שכל שבת כימעט היה חוזר הביתה מרוב שהתגעגע הביתה
                                        וניסתי לחשוב מה הולך להם שם בישיבות גדולות בתחילת דרכם
                                        איך הם מרגישים וגם אם קשה להם אסור לבטעות את זה בבכי
                                        כי הרי אסור ליבכות מכווה שקלעתי נכון וזה תחושה נכונה לשיעור א ישיבה גדולה
                                        זה קצת מאוחר מתחילת שנה אבל לא כולם יסתדרו בישיבה ויש עדין שבוכים וקשה להם וזה בסדר
                                        האמת פעם ראשונה שאני כותבת אז אשמח לתגובות
                                        ותצליחו בישיבה מעריכה כל דימעה ודימע שלכם

                                        המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        11
                                        • המחבל המחופשה המחבל המחופש

                                          אחרי שיחה עם אמא
                                          ליבי נישבר רוצה הביתה
                                          מרגיש ילד קטן
                                          שרוצה רק אמא.

                                          בלילה הכרית כולה עם דמעות
                                          לא יכול עוד מרגיש תקביעות
                                          כל לילה זה קורה אחרי יום קשה
                                          אני נישבר.

                                          מעביר בראשי את מרוץ היום
                                          וכמה פעמים ניזכרתי באמא.

                                          כל החברים משחקים שהכול טוב
                                          התחלנו בקושי וזה עבר
                                          אבל אני יודע
                                          שבלילה לא אני היחיד שבוכה
                                          כולם רוצים הביתה
                                          מתגעגעים לאוכל של אמא לבית.

                                          אני לא יכול עוד ליבכות
                                          כי אני ממש מרגיש תינוק
                                          רוצה להרגיש כבר גדול
                                          אבל שוב ניזכר בבית
                                          והדמעות מתחילות לעלות.

                                          מתגעגע לאוכל של אמא
                                          לפינוק של אמא
                                          לריח הכביסה של אמא
                                          לכל דבר שקשור לאמא.

                                          אמא תדעי שזה קשה
                                          עד כמה שלך זה קשה
                                          שעזבתי תבית וגדלתי
                                          תדעי שלי זה פי שתיים

                                          מכווה לעבור תתקופה הקשה
                                          ולהודות לך שלא שכחת אותי
                                          שלחת לי אוכל
                                          וניסת לפנק מרחוק
                                          תודה רבה לך אמא

                                          ניסתי להיכנס לראש של בחור שאני מכירה שהוא ילד כימעט הכי קטן מפונק של אמא
                                          שכל שבת כימעט היה חוזר הביתה מרוב שהתגעגע הביתה
                                          וניסתי לחשוב מה הולך להם שם בישיבות גדולות בתחילת דרכם
                                          איך הם מרגישים וגם אם קשה להם אסור לבטעות את זה בבכי
                                          כי הרי אסור ליבכות מכווה שקלעתי נכון וזה תחושה נכונה לשיעור א ישיבה גדולה
                                          זה קצת מאוחר מתחילת שנה אבל לא כולם יסתדרו בישיבה ויש עדין שבוכים וקשה להם וזה בסדר
                                          האמת פעם ראשונה שאני כותבת אז אשמח לתגובות
                                          ותצליחו בישיבה מעריכה כל דימעה ודימע שלכם

                                          המחבל המחופשה מנותק
                                          המחבל המחופשה מנותק
                                          המחבל המחופש
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1475
                                          פוסט זה נמחק!
                                          איזה קטעא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול