דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 815.1k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ה מנותק
    ה מנותק
    הודיה 1
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1451

    פיגועים בלי סוף
    משפחות מתפרקות
    יורדים מהדרך
    קשיים בלי סוף
    אבל מה נשאר לנו
    רק האמונה
    ה' אנחנו הילדים שלך
    שמור עלינו
    חזק אותנו
    עוד פיתוי
    וכמה כבר אפשר
    תן לנו ת'כוחות
    להמשיך להתמודד
    להילחם ולנצח
    אנחנו העם הנבחר
    אתה בחרת אותנו
    לעם שלך
    ואנחנו עדיין
    צועדים בדרכך
    ונמשיך כך
    בתקווה גדולה
    ואין סוף תפילות

    "אי אפשר למחוא כפיים ביד אחת"

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    7
    • טותייייט מנותק
      טותייייט מנותק
      טותיייי
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1452

      הלב שלי
      מתכווץ
      כל פעם

      הכאב שבי
      מתפרץ
      כמו פעם

      העיניים שלי
      שורפות
      מדמעות

      הידיים שלי
      מורמות
      למעלה מושטות

      האהבה שלי
      לכל אחד
      מתחילה להיעלם

      הערכה שבי
      לכולם
      כבר נעלמה מיזמן

      האמון שלי
      דועך לאיתו
      ונשאר בו קצת

      הרצון שבי
      לחיות
      כמעט ונגמר...

      טוהר

      לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
      -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      6
      • טותייייט טותיייי

        אבא אני נופלת
        נשברת
        אני מרגישה
        שאני מתרחקת
        לא חשבתי
        שאקח את זה
        כלכך קשה
        לא חשבתי
        שאפנה עורף
        גם לזה
        אבא בבקשה
        תחזיק לי את היד
        שלא אמעד
        אני מרגישה
        שכל יום
        חבל על הזמן
        החברות לא מבינות
        המשפחה מתכחשת
        אף אחד
        לא מרגיש
        את הלב שלי
        כל היום
        דמעות בעיני
        הפרצוף כאילו
        עוד שניה
        ויפלו עלי
        אני רוצה את השקט
        להיות עם עצמי
        לנסוע רחוק
        ושתחזיק את ידי
        להיות
        רק אני ואתה
        לבד
        בין אבא לבת
        בין לב ללב
        לקחת כוחות
        חדשים
        להמשיך
        את החיים...
        טוהר

        אוהב ת'מדינהא מנותק
        אוהב ת'מדינהא מנותק
        אוהב ת'מדינה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1453
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • ש.ש. 0ש מנותק
          ש.ש. 0ש מנותק
          ש.ש. 0
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי ש.ש. 0
          #1454

          לא רוצה שילך
          כמה דקות של טוב,
          שקצת ימשך
          מפחדת לכאוב...

          איפה אתה "טוב" ,
          למה הינך חייב לעזוב?
          האם תחזור אי פעם,
          וארגיש שוב את הטעם?

          רוצה שיחזור
          כמה דקות של טוב,
          מנסה לזכור
          מפחדת - שוב לאהוב... ❤

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          8
          • טותייייט מנותק
            טותייייט מנותק
            טותיייי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1455

            אבא לפעמים
            אני אומרת דברים
            שלא באמת
            עמוק נמצאים
            אבא לפעמים
            אני כותבת שירים
            שלא באמת
            מהלב יוצאים
            אבא לפעמים
            אני מתפללת אליך
            אבל לא מרגישה
            קרוב אליך
            אבא לפעמים
            אני מקבלת קבלות
            עם דמעות
            אבל לא באמת
            מרגישה שהן עוזרות
            אבא לפעמים
            הכאב שלי בלב
            ואני מרגישה שקשה לי
            והכל לאט דועך
            אבא לפעמים
            אני חוטאת בך
            ומרגישה אותך
            בוכה איתי
            אבא לפעמים
            אני רוצה אותך
            ללכת איתך
            בדרך שלך
            אבל בוכה בפנים
            אבא לפעמים
            אני יודעת שהכל ממך
            אבל מכחישה
            כדי לא להרגיש
            מצפון לרגעים
            אבא לפעמים
            אני מאמינה שהכל לטובה
            אבל בוכה בלי הפסקה
            כי קשה לי האמונה
            אבא לפעמים
            אני צריכה הפסקה
            להכיר את עצמי
            ואך הדרך שלך
            כדי שהכל יתחבר
            וישאר בבטחה
            אבא לפעמים
            אני משקרת
            שקל לי בחיים
            אבא שקשה לי
            אני צועקת בפנים
            אבא אני
            תמיד אוהבת אותך
            ולפעמים אני
            שוכחת שהכל ממך
            ושאני צריכה
            להודות לך
            אבא לפעמים
            אני חייבת להרגיש
            אהבה רק ממך
            לדעת שאתה אוהב אותי
            לנצח
            גם אם נפלתי
            לזכור לבטח
            שהכל
            תמיד לטובה
            טוהר

            לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
            -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            7
            • יהודי זה הכיי מנותק
              יהודי זה הכיי מנותק
              יהודי זה הכי
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי יהודי זה הכי
              #1456

              אני עייפה
              אסור לי לישון
              איזו מעמסה
              אי אפשר לנשום
              אני עסוקה
              בלנסות לשרוד
              לא מצליחה
              כמעט לעמוד

              והמורות
              חושבות
              שיש ימים פנויים
              מביאות
              עבודות
              וטונות מבחנים

              בבקשה
              רחמים
              זה נורא
              אלוקים
              עבודות מבחנים ושיעורים
              כמה לימודיםםםם

              והעומס
              מורגש
              והשכל
              מותש
              אבל הלימודים
              ביתר שאת ממשיכים

              והבנות
              מקטרות
              והמורות
              מתרגזות
              אבל ממשיכות
              להביא עבודות

              מורה יקרה
              כשהיית תלמידה
              האם נהנת
              ממורות מעמיסות?
              תנסי לחשוב
              קצת על הבנות
              שבקושי....
              שורדות 🥴🥴🥴🥴

              בואו נגיד ביחד:
              אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
              ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              6
              • נ מנותק
                נ מנותק
                נגינתי
                צוות פיקוח
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי נגינתי
                #1457

                אולי לא כולם יבינו את השיר, מי שבסביבתו בחור מעוכב (או הוא בעצמו...) יתחבר לדעתי מאד.
                נכתב בהשראת מקרה קרוב שנגע לליבי

                עלים נושרים כבשלכת
                עוד חתונה של חבר
                קרקע מתחתך נשמטת
                וקשה יותר להתגבר

                להילחם כל בוקר
                בעייפות ובייצר
                ואם להגיד ביושר
                גם בחברי החדר...

                להמשיך לחייך
                גם לזה שמִתְּחַתֵּך
                יש לו היום פגישה
                וההוא מביא לך הקדשה

                ההוא עם אוזניות
                "יום שלישי היום"
                ההוא עם לבבות
                עוד שלושים יום...

                ואתה בודד
                רווק בין חתנים
                ממשיך להתמודד
                "קשה כים סוף" אומרים
                ולא יודעים עד כמה,
                עד כמה הם צודקים

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                16
                • "המבין"& "המבין" התייחס לנושא זה ב
                • פודרה 0פ מנותק
                  פודרה 0פ מנותק
                  פודרה 0
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1458

                  ימין שמאל
                  קמתי היום על רגל שמאל
                  זה לא היה כמו אתמול
                  הלוך ושוב מרחתי את הזמן
                  ועכשיו אני מוכן ומזומן.


                  מה שהיה היה וכבר נגמר
                  לא אותר על מה שנשאר
                  מעכשיו אתחיל את היום מהרגע
                  לשניה לא מתבלבל אני רגוע.


                  כי כל שניה זה זמן נפרד
                  כל שניה היא עד בלי די
                  תסתכל קדימה וכך תצעד
                  בדרך הנכונה הכי כדאי.


                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  4
                  • ברוריהב מנותק
                    ברוריהב מנותק
                    ברוריה
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1459
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    3
                    • ש.ש. 0ש מנותק
                      ש.ש. 0ש מנותק
                      ש.ש. 0
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1460

                      חלק מהשיר בהשראת הפיוט "יגדל אלוקים" מתפילת שחרית.

                      איה מקום כבודו
                      שאלתי את כולם
                      הסבירו לי הודו
                      שכבודו מלא עולם
                      נמצא -כן אמת
                      אך למציאותו אין עת
                      אין סוף לאחדותו, נעלם
                      לכל נוצר הינו אדון העולם
                      מביט לסוף דבר בקדמתו
                      ואנו מחכי הקץ - לישועתו
                      בטוחים אנו שישלח משיחנו
                      אשר יבוא ויגאלנו...

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      4
                      • טותייייט מנותק
                        טותייייט מנותק
                        טותיייי
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי טותיייי
                        #1461

                        האור שלי
                        שהיה בעולם
                        התחיל להיכבות
                        אט אט
                        ואני רואה
                        את הצל של עצמי
                        מאחורי השמש
                        שבלב שלי
                        אחרי תקופה ארוכה
                        שהדמעות כבר התחילו
                        להתייבש
                        אני כל כולי
                        התחלתי להתבייש
                        איך ראיתי שחורות
                        איך לא ראיתי כלום
                        מכמות הדמעות
                        למה הכאב שבי
                        עוד ממשיך להדהד
                        איך הלב שלי
                        ממשיך לנדנד
                        אחרי שראיתי את האור
                        וראיתי גם הוא
                        מתחילה להיכבות שוב
                        הבנתי שלכאב שלי
                        יש אפשרות שוב לשוב
                        החלטתי החלטה
                        מקווה שהיא טובה
                        לשים את
                        השמש שלי
                        בתוך צנצנת
                        שאחרי שהיא תתחמם
                        היא תתפוצץ
                        כל השברים יעופו
                        אני אתחיל לאסוף
                        אחד אחד
                        לתוך הלב שלי
                        לכאב שבי
                        עם הידיים שלי
                        עם השריטות שלי
                        עם האמון באור
                        שהיה ונשבר
                        ואני אבין
                        שאם יש שמש בצנצנת
                        אז גם הוא
                        יום אחד
                        היה ונגמר...
                        טוהר

                        לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                        -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        5
                        • מישהי מיוחדתמ מנותק
                          מישהי מיוחדתמ מנותק
                          מישהי מיוחדת
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
                          #1462

                          הפלאפון ריק
                          כך גם המח
                          לחצתי על השתק
                          וניסיתי לברוח
                          ברחתי לחולות
                          נאבקתי ברוחות
                          נלחמתי בכלום
                          כדי לא לסבול

                          אני על מצב טיסה
                          המח נכנס להשתקה
                          הלב פועל על רטט
                          את הציפורניים כוססת
                          מחכה לזמן הטוב
                          שיגרום לי לעזוב
                          שיבוא בבום
                          ויצור הכל

                          שום היגיון לא חודר למח
                          הלב גם מתקשה לצלוח
                          אני לא מנסה לשכוח
                          רק קצת לצרוח
                          כי רע לי ורע לי ורע לי
                          וכבר לא אכפת לי
                          שאסבול
                          וכמה שיותר
                          ושאפול
                          נמאס לי להתגבר
                          ושאצנח
                          לתוך התהום של עצמי
                          ושאצרח
                          ושלא ישמעו אותי

                          לא רוצה להיות חזקה
                          זאת תוצאה של הדחקה
                          של שכל שפעל יותר מידי
                          של לב שנאמר לו ביי
                          של חלום שלא מצליח להיגנז
                          ודלת שלא הצלחתי להיכנס

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          8
                          • ה מנותק
                            ה מנותק
                            הודיה 1
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1463

                            לך אבא שלי
                            תודה רבה על
                            כל הקשיים והפיתויים
                            תודה רבה על
                            כל הכוחות והתקווה
                            בפי מלא שבח
                            והלל לפניך
                            תודה אבא שלי
                            תודה לך!
                            מלבדך אני
                            אפס אפסים
                            ואיתך אני מרגישה
                            אלפים ומאות
                            תודה לך!
                            על כל הטובות
                            שאתה מביא עלי
                            תודה על הכל!
                            אין לי מילים
                            להודות לך
                            ולשבח אותך
                            אתה כל עולמי
                            ואין עוד מלבדך
                            תודה על הכל
                            מבתך האוהבת
                            אחת קטנה מכל
                            מאות בנות ישראל
                            שאתה מחזיק
                            לנו אצבעות
                            תודה!

                            "אי אפשר למחוא כפיים ביד אחת"

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            6
                            • ב. ב.ב מנותק
                              ב. ב.ב מנותק
                              ב. ב.
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי ב. ב.
                              #1464

                              בהמשך לשיר של @נגינתי

                              איך שהתקרבתי
                              כולן בלמו
                              גם כשהתרחקתי
                              עליי חמלו
                              הרגשתי תמיד
                              מחוץ למעגלים
                              אחזתי מאחור
                              בכמה שלבים
                              לרגעים חשבתי
                              מה שיבוא - אקח
                              אך מיד התעשתתי
                              למה מה אני, פח?
                              אמרו לי תתפשרי
                              את כבר לא צעירה
                              רציתי לצעוק
                              אבל מה עשיתי רע?
                              היו שאמרו
                              הַמְתָּנָה היא מַתָּנָה
                              רציתי לצעוק
                              קחו אותה בחזרה!

                              ....

                              המשכתי להתעקש
                              רציתי לי את הטוב
                              וזה הוכיח את עצמו
                              קיבלתי את הטופ!!!👑

                              אז לכל אלו
                              שעדיין מחכים
                              מבכים
                              ומיואשים
                              תדעו שההמתנה שווה את זה!
                              כי אין כמו לקבל משהו שמחכים לו כל כך!!!!!!
                              תעריכו מה שיש לכם, ותנצלו את הרגע, כי הז לא חוזר!!
                              מחזיקה לכם אצבעות

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              9
                              • טותייייט מנותק
                                טותייייט מנותק
                                טותיייי
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1465

                                לפעמים כואב הלב
                                מאכזבה על החיים
                                לפעמים הלב צורב
                                מהקשיים שאורבים
                                לפעמים ממי שהכי אוהבים
                                הם מתגלים כאויבים
                                לפעמים הכאב מחפש לו חברים
                                ולפעמים החברים
                                מחפשים את הכאב
                                וזה הכי כואב
                                כמו חץ היישאר
                                לתוך הלב
                                טוהר

                                לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                3
                                • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                  לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                  לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1466

                                  ורציתי ליפול
                                  בשביל לקום
                                  ככה מתוך בלבול
                                  הלב שלי צריך שיקום

                                  תגידו איך קמים מרצון
                                  בלי ליפול
                                  איך אני יהפך
                                  לחוזרת בתשובה
                                  אם אני חרדית מלידה

                                  ואיך אהיה לאבא דבוקה
                                  גם בלי לעשות לי ממנו הפסקה
                                  ואיך אני אתגעגע לתורה
                                  בלי להתרחק ממנה

                                  ואיך אני אדע
                                  שיהיה בי כח לחזור
                                  ואיך אדע
                                  שיהיה בי אומץ לעזוב

                                  אז אולי פשוט
                                  אני ישאר באותו מקום
                                  בלי ליפול
                                  לאותו תהום

                                  כי משם אין דרך חזרה
                                  זו סתם הבטחה אפלה
                                  של כניסה ללא יציאה

                                  אילה):

                                  "ירידה לצורך עליה"

                                  אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  9
                                  • מישהי מיוחדתמ מנותק
                                    מישהי מיוחדתמ מנותק
                                    מישהי מיוחדת
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1467
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    2
                                    • מישהי מיוחדתמ מנותק
                                      מישהי מיוחדתמ מנותק
                                      מישהי מיוחדת
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
                                      #1468
                                      פוסט זה נמחק!
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      7
                                      • orlyO מנותק
                                        orlyO מנותק
                                        orly
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1469

                                        מבט לילה..../#ORLY#
                                        חַיִּים
                                        שְׁלֵמִים
                                        שֶׁמִּתְנַהֲלִים

                                        גָּלָקְסְיוֹת
                                        עֲצוּמוֹת
                                        שֶׁרוֹחֲשׁוֹת

                                        יְקוּם
                                        עָמוּם
                                        עָלוּם

                                        כָּל זֹאת
                                        אֵלָי נִבָּט
                                        בְּרֶגַע אֶחָד
                                        שֶׁל מַבָּט
                                        שֶׁחוֹנַנְתִּי בּוֹ⁠
                                        אֶת הַלַּיְלָה

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        6
                                        • מישהי מיוחדתמ מנותק
                                          מישהי מיוחדתמ מנותק
                                          מישהי מיוחדת
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
                                          #1470

                                          מי אני?

                                          לא יכולה עם זה
                                          מחריש לי ת'אוזניים
                                          כמה שאני עושה את זה
                                          עם אחרים זה כפליים
                                          וקשה לי וקשה לי
                                          זה מוריד לי ת'מורל
                                          כי כשככה כולם מסביבי
                                          אז מי אני בכלל?

                                          ובאמת שאני רוצה
                                          להיות ילדה טובה
                                          אבל ביננו איך אפשר
                                          הכל נהיה כל כך מוזר
                                          ואני לא יכולה לשמוע
                                          זה משגע לי ת'מח
                                          כמה זה מפריע
                                          מתחשק לי לברוח

                                          ואבאלה זה לא אני
                                          ככה כולם מסביבי
                                          ואני מבטיחה שאני מנסה
                                          משתדלת להיות חזקה
                                          אבל כמה זמן אבא
                                          נגמרה לי הסוללה
                                          וככה כולם מסביבי
                                          ובאמת, מי אני?

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          8

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול