דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 815.4k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • טותייייט טותיייי

    אבא אני נופלת
    נשברת
    אני מרגישה
    שאני מתרחקת
    לא חשבתי
    שאקח את זה
    כלכך קשה
    לא חשבתי
    שאפנה עורף
    גם לזה
    אבא בבקשה
    תחזיק לי את היד
    שלא אמעד
    אני מרגישה
    שכל יום
    חבל על הזמן
    החברות לא מבינות
    המשפחה מתכחשת
    אף אחד
    לא מרגיש
    את הלב שלי
    כל היום
    דמעות בעיני
    הפרצוף כאילו
    עוד שניה
    ויפלו עלי
    אני רוצה את השקט
    להיות עם עצמי
    לנסוע רחוק
    ושתחזיק את ידי
    להיות
    רק אני ואתה
    לבד
    בין אבא לבת
    בין לב ללב
    לקחת כוחות
    חדשים
    להמשיך
    את החיים...
    טוהר

    אוהב ת'מדינהא מנותק
    אוהב ת'מדינהא מנותק
    אוהב ת'מדינה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1453
    פוסט זה נמחק!
    תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • ש.ש. 0ש מנותק
      ש.ש. 0ש מנותק
      ש.ש. 0
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי ש.ש. 0
      #1454

      לא רוצה שילך
      כמה דקות של טוב,
      שקצת ימשך
      מפחדת לכאוב...

      איפה אתה "טוב" ,
      למה הינך חייב לעזוב?
      האם תחזור אי פעם,
      וארגיש שוב את הטעם?

      רוצה שיחזור
      כמה דקות של טוב,
      מנסה לזכור
      מפחדת - שוב לאהוב... ❤

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      8
      • טותייייט מנותק
        טותייייט מנותק
        טותיייי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1455

        אבא לפעמים
        אני אומרת דברים
        שלא באמת
        עמוק נמצאים
        אבא לפעמים
        אני כותבת שירים
        שלא באמת
        מהלב יוצאים
        אבא לפעמים
        אני מתפללת אליך
        אבל לא מרגישה
        קרוב אליך
        אבא לפעמים
        אני מקבלת קבלות
        עם דמעות
        אבל לא באמת
        מרגישה שהן עוזרות
        אבא לפעמים
        הכאב שלי בלב
        ואני מרגישה שקשה לי
        והכל לאט דועך
        אבא לפעמים
        אני חוטאת בך
        ומרגישה אותך
        בוכה איתי
        אבא לפעמים
        אני רוצה אותך
        ללכת איתך
        בדרך שלך
        אבל בוכה בפנים
        אבא לפעמים
        אני יודעת שהכל ממך
        אבל מכחישה
        כדי לא להרגיש
        מצפון לרגעים
        אבא לפעמים
        אני מאמינה שהכל לטובה
        אבל בוכה בלי הפסקה
        כי קשה לי האמונה
        אבא לפעמים
        אני צריכה הפסקה
        להכיר את עצמי
        ואך הדרך שלך
        כדי שהכל יתחבר
        וישאר בבטחה
        אבא לפעמים
        אני משקרת
        שקל לי בחיים
        אבא שקשה לי
        אני צועקת בפנים
        אבא אני
        תמיד אוהבת אותך
        ולפעמים אני
        שוכחת שהכל ממך
        ושאני צריכה
        להודות לך
        אבא לפעמים
        אני חייבת להרגיש
        אהבה רק ממך
        לדעת שאתה אוהב אותי
        לנצח
        גם אם נפלתי
        לזכור לבטח
        שהכל
        תמיד לטובה
        טוהר

        לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
        -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        7
        • יהודי זה הכיי מנותק
          יהודי זה הכיי מנותק
          יהודי זה הכי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי יהודי זה הכי
          #1456

          אני עייפה
          אסור לי לישון
          איזו מעמסה
          אי אפשר לנשום
          אני עסוקה
          בלנסות לשרוד
          לא מצליחה
          כמעט לעמוד

          והמורות
          חושבות
          שיש ימים פנויים
          מביאות
          עבודות
          וטונות מבחנים

          בבקשה
          רחמים
          זה נורא
          אלוקים
          עבודות מבחנים ושיעורים
          כמה לימודיםםםם

          והעומס
          מורגש
          והשכל
          מותש
          אבל הלימודים
          ביתר שאת ממשיכים

          והבנות
          מקטרות
          והמורות
          מתרגזות
          אבל ממשיכות
          להביא עבודות

          מורה יקרה
          כשהיית תלמידה
          האם נהנת
          ממורות מעמיסות?
          תנסי לחשוב
          קצת על הבנות
          שבקושי....
          שורדות 🥴🥴🥴🥴

          בואו נגיד ביחד:
          אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
          ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          6
          • נ מנותק
            נ מנותק
            נגינתי
            צוות פיקוח
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי נגינתי
            #1457

            אולי לא כולם יבינו את השיר, מי שבסביבתו בחור מעוכב (או הוא בעצמו...) יתחבר לדעתי מאד.
            נכתב בהשראת מקרה קרוב שנגע לליבי

            עלים נושרים כבשלכת
            עוד חתונה של חבר
            קרקע מתחתך נשמטת
            וקשה יותר להתגבר

            להילחם כל בוקר
            בעייפות ובייצר
            ואם להגיד ביושר
            גם בחברי החדר...

            להמשיך לחייך
            גם לזה שמִתְּחַתֵּך
            יש לו היום פגישה
            וההוא מביא לך הקדשה

            ההוא עם אוזניות
            "יום שלישי היום"
            ההוא עם לבבות
            עוד שלושים יום...

            ואתה בודד
            רווק בין חתנים
            ממשיך להתמודד
            "קשה כים סוף" אומרים
            ולא יודעים עד כמה,
            עד כמה הם צודקים

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            16
            • "המבין"& "המבין" התייחס לנושא זה ב
            • פודרה 0פ מנותק
              פודרה 0פ מנותק
              פודרה 0
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1458

              ימין שמאל
              קמתי היום על רגל שמאל
              זה לא היה כמו אתמול
              הלוך ושוב מרחתי את הזמן
              ועכשיו אני מוכן ומזומן.


              מה שהיה היה וכבר נגמר
              לא אותר על מה שנשאר
              מעכשיו אתחיל את היום מהרגע
              לשניה לא מתבלבל אני רגוע.


              כי כל שניה זה זמן נפרד
              כל שניה היא עד בלי די
              תסתכל קדימה וכך תצעד
              בדרך הנכונה הכי כדאי.


              תגובה 1 תגובה אחרונה
              4
              • ברוריהב מנותק
                ברוריהב מנותק
                ברוריה
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1459
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                3
                • ש.ש. 0ש מנותק
                  ש.ש. 0ש מנותק
                  ש.ש. 0
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1460

                  חלק מהשיר בהשראת הפיוט "יגדל אלוקים" מתפילת שחרית.

                  איה מקום כבודו
                  שאלתי את כולם
                  הסבירו לי הודו
                  שכבודו מלא עולם
                  נמצא -כן אמת
                  אך למציאותו אין עת
                  אין סוף לאחדותו, נעלם
                  לכל נוצר הינו אדון העולם
                  מביט לסוף דבר בקדמתו
                  ואנו מחכי הקץ - לישועתו
                  בטוחים אנו שישלח משיחנו
                  אשר יבוא ויגאלנו...

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  4
                  • טותייייט מנותק
                    טותייייט מנותק
                    טותיייי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי טותיייי
                    #1461

                    האור שלי
                    שהיה בעולם
                    התחיל להיכבות
                    אט אט
                    ואני רואה
                    את הצל של עצמי
                    מאחורי השמש
                    שבלב שלי
                    אחרי תקופה ארוכה
                    שהדמעות כבר התחילו
                    להתייבש
                    אני כל כולי
                    התחלתי להתבייש
                    איך ראיתי שחורות
                    איך לא ראיתי כלום
                    מכמות הדמעות
                    למה הכאב שבי
                    עוד ממשיך להדהד
                    איך הלב שלי
                    ממשיך לנדנד
                    אחרי שראיתי את האור
                    וראיתי גם הוא
                    מתחילה להיכבות שוב
                    הבנתי שלכאב שלי
                    יש אפשרות שוב לשוב
                    החלטתי החלטה
                    מקווה שהיא טובה
                    לשים את
                    השמש שלי
                    בתוך צנצנת
                    שאחרי שהיא תתחמם
                    היא תתפוצץ
                    כל השברים יעופו
                    אני אתחיל לאסוף
                    אחד אחד
                    לתוך הלב שלי
                    לכאב שבי
                    עם הידיים שלי
                    עם השריטות שלי
                    עם האמון באור
                    שהיה ונשבר
                    ואני אבין
                    שאם יש שמש בצנצנת
                    אז גם הוא
                    יום אחד
                    היה ונגמר...
                    טוהר

                    לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                    -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    5
                    • מישהי מיוחדתמ מנותק
                      מישהי מיוחדתמ מנותק
                      מישהי מיוחדת
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
                      #1462

                      הפלאפון ריק
                      כך גם המח
                      לחצתי על השתק
                      וניסיתי לברוח
                      ברחתי לחולות
                      נאבקתי ברוחות
                      נלחמתי בכלום
                      כדי לא לסבול

                      אני על מצב טיסה
                      המח נכנס להשתקה
                      הלב פועל על רטט
                      את הציפורניים כוססת
                      מחכה לזמן הטוב
                      שיגרום לי לעזוב
                      שיבוא בבום
                      ויצור הכל

                      שום היגיון לא חודר למח
                      הלב גם מתקשה לצלוח
                      אני לא מנסה לשכוח
                      רק קצת לצרוח
                      כי רע לי ורע לי ורע לי
                      וכבר לא אכפת לי
                      שאסבול
                      וכמה שיותר
                      ושאפול
                      נמאס לי להתגבר
                      ושאצנח
                      לתוך התהום של עצמי
                      ושאצרח
                      ושלא ישמעו אותי

                      לא רוצה להיות חזקה
                      זאת תוצאה של הדחקה
                      של שכל שפעל יותר מידי
                      של לב שנאמר לו ביי
                      של חלום שלא מצליח להיגנז
                      ודלת שלא הצלחתי להיכנס

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      8
                      • ה מנותק
                        ה מנותק
                        הודיה 1
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1463

                        לך אבא שלי
                        תודה רבה על
                        כל הקשיים והפיתויים
                        תודה רבה על
                        כל הכוחות והתקווה
                        בפי מלא שבח
                        והלל לפניך
                        תודה אבא שלי
                        תודה לך!
                        מלבדך אני
                        אפס אפסים
                        ואיתך אני מרגישה
                        אלפים ומאות
                        תודה לך!
                        על כל הטובות
                        שאתה מביא עלי
                        תודה על הכל!
                        אין לי מילים
                        להודות לך
                        ולשבח אותך
                        אתה כל עולמי
                        ואין עוד מלבדך
                        תודה על הכל
                        מבתך האוהבת
                        אחת קטנה מכל
                        מאות בנות ישראל
                        שאתה מחזיק
                        לנו אצבעות
                        תודה!

                        "אי אפשר למחוא כפיים ביד אחת"

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        6
                        • ב. ב.ב מנותק
                          ב. ב.ב מנותק
                          ב. ב.
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי ב. ב.
                          #1464

                          בהמשך לשיר של @נגינתי

                          איך שהתקרבתי
                          כולן בלמו
                          גם כשהתרחקתי
                          עליי חמלו
                          הרגשתי תמיד
                          מחוץ למעגלים
                          אחזתי מאחור
                          בכמה שלבים
                          לרגעים חשבתי
                          מה שיבוא - אקח
                          אך מיד התעשתתי
                          למה מה אני, פח?
                          אמרו לי תתפשרי
                          את כבר לא צעירה
                          רציתי לצעוק
                          אבל מה עשיתי רע?
                          היו שאמרו
                          הַמְתָּנָה היא מַתָּנָה
                          רציתי לצעוק
                          קחו אותה בחזרה!

                          ....

                          המשכתי להתעקש
                          רציתי לי את הטוב
                          וזה הוכיח את עצמו
                          קיבלתי את הטופ!!!👑

                          אז לכל אלו
                          שעדיין מחכים
                          מבכים
                          ומיואשים
                          תדעו שההמתנה שווה את זה!
                          כי אין כמו לקבל משהו שמחכים לו כל כך!!!!!!
                          תעריכו מה שיש לכם, ותנצלו את הרגע, כי הז לא חוזר!!
                          מחזיקה לכם אצבעות

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          9
                          • טותייייט מנותק
                            טותייייט מנותק
                            טותיייי
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1465

                            לפעמים כואב הלב
                            מאכזבה על החיים
                            לפעמים הלב צורב
                            מהקשיים שאורבים
                            לפעמים ממי שהכי אוהבים
                            הם מתגלים כאויבים
                            לפעמים הכאב מחפש לו חברים
                            ולפעמים החברים
                            מחפשים את הכאב
                            וזה הכי כואב
                            כמו חץ היישאר
                            לתוך הלב
                            טוהר

                            לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                            -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            3
                            • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                              לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                              לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1466

                              ורציתי ליפול
                              בשביל לקום
                              ככה מתוך בלבול
                              הלב שלי צריך שיקום

                              תגידו איך קמים מרצון
                              בלי ליפול
                              איך אני יהפך
                              לחוזרת בתשובה
                              אם אני חרדית מלידה

                              ואיך אהיה לאבא דבוקה
                              גם בלי לעשות לי ממנו הפסקה
                              ואיך אני אתגעגע לתורה
                              בלי להתרחק ממנה

                              ואיך אני אדע
                              שיהיה בי כח לחזור
                              ואיך אדע
                              שיהיה בי אומץ לעזוב

                              אז אולי פשוט
                              אני ישאר באותו מקום
                              בלי ליפול
                              לאותו תהום

                              כי משם אין דרך חזרה
                              זו סתם הבטחה אפלה
                              של כניסה ללא יציאה

                              אילה):

                              "ירידה לצורך עליה"

                              אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              9
                              • מישהי מיוחדתמ מנותק
                                מישהי מיוחדתמ מנותק
                                מישהי מיוחדת
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1467
                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                2
                                • מישהי מיוחדתמ מנותק
                                  מישהי מיוחדתמ מנותק
                                  מישהי מיוחדת
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
                                  #1468
                                  פוסט זה נמחק!
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  7
                                  • orlyO מנותק
                                    orlyO מנותק
                                    orly
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1469

                                    מבט לילה..../#ORLY#
                                    חַיִּים
                                    שְׁלֵמִים
                                    שֶׁמִּתְנַהֲלִים

                                    גָּלָקְסְיוֹת
                                    עֲצוּמוֹת
                                    שֶׁרוֹחֲשׁוֹת

                                    יְקוּם
                                    עָמוּם
                                    עָלוּם

                                    כָּל זֹאת
                                    אֵלָי נִבָּט
                                    בְּרֶגַע אֶחָד
                                    שֶׁל מַבָּט
                                    שֶׁחוֹנַנְתִּי בּוֹ⁠
                                    אֶת הַלַּיְלָה

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    6
                                    • מישהי מיוחדתמ מנותק
                                      מישהי מיוחדתמ מנותק
                                      מישהי מיוחדת
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
                                      #1470

                                      מי אני?

                                      לא יכולה עם זה
                                      מחריש לי ת'אוזניים
                                      כמה שאני עושה את זה
                                      עם אחרים זה כפליים
                                      וקשה לי וקשה לי
                                      זה מוריד לי ת'מורל
                                      כי כשככה כולם מסביבי
                                      אז מי אני בכלל?

                                      ובאמת שאני רוצה
                                      להיות ילדה טובה
                                      אבל ביננו איך אפשר
                                      הכל נהיה כל כך מוזר
                                      ואני לא יכולה לשמוע
                                      זה משגע לי ת'מח
                                      כמה זה מפריע
                                      מתחשק לי לברוח

                                      ואבאלה זה לא אני
                                      ככה כולם מסביבי
                                      ואני מבטיחה שאני מנסה
                                      משתדלת להיות חזקה
                                      אבל כמה זמן אבא
                                      נגמרה לי הסוללה
                                      וככה כולם מסביבי
                                      ובאמת, מי אני?

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      8
                                      • טותייייט מנותק
                                        טותייייט מנותק
                                        טותיייי
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1471

                                        עוד דלת בלב שלי
                                        נחסמה
                                        אף אחד לא יבין לעולם
                                        אבל למה
                                        מה קורה לי
                                        שואלת את עצמי
                                        רק רציתי
                                        להבין אותו
                                        את הלב שלי
                                        שמבלבל אותי
                                        שגורם לי לחשיבה מוטעית
                                        הלב זה איבר חשוב
                                        זה כל החיים עליו
                                        אבל באמת
                                        קשה לי בלעדיו
                                        אומרים שהראש קודם ללב
                                        אני חושבת ההפך
                                        בלי הלב אין חיים
                                        בלי הלב אין אנשים
                                        בלי לב בני אדם הם חיות
                                        בלי לב כבר
                                        לא שווה לחיות...
                                        טוהר

                                        לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                        -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        6
                                        • אנונימיתא מנותק
                                          אנונימיתא מנותק
                                          אנונימית
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1472

                                          תפתח את הלב
                                          תשחרר
                                          תפתח את הראש
                                          תתעורר
                                          תדע שכל יום שעובר
                                          לא חוזר....

                                          תסתכל למציאות
                                          בעיניים
                                          תרים את הראש
                                          מהמים
                                          תזכור תמיד שיש לך אבא
                                          בשמיים....

                                          תקשיב לקולות
                                          מבפנים
                                          תביט לאמת
                                          בפנים
                                          לא תמיד הכל
                                          אנחנו מבינים....

                                          תחלום, תנסה
                                          תאמין
                                          תפעל, תעשה
                                          ותבין
                                          שזה רק בידיים שלך...

                                          תראה את הטוב
                                          הוא כבר כאן
                                          מחכה לך,
                                          תכף מוכן
                                          רק עוד צעד אחד קטן...

                                          "מוזיקה היא החיים, ולכן הלב שלנו פועם בקצב קבוע."

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          9

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול