דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 785.7k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ש.ש. 0ש מנותק
    ש.ש. 0ש מנותק
    ש.ש. 0
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי ש.ש. 0
    #1454

    לא רוצה שילך
    כמה דקות של טוב,
    שקצת ימשך
    מפחדת לכאוב...

    איפה אתה "טוב" ,
    למה הינך חייב לעזוב?
    האם תחזור אי פעם,
    וארגיש שוב את הטעם?

    רוצה שיחזור
    כמה דקות של טוב,
    מנסה לזכור
    מפחדת - שוב לאהוב... ❤

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    8
    • טותייייט מנותק
      טותייייט מנותק
      טותיייי
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1455

      אבא לפעמים
      אני אומרת דברים
      שלא באמת
      עמוק נמצאים
      אבא לפעמים
      אני כותבת שירים
      שלא באמת
      מהלב יוצאים
      אבא לפעמים
      אני מתפללת אליך
      אבל לא מרגישה
      קרוב אליך
      אבא לפעמים
      אני מקבלת קבלות
      עם דמעות
      אבל לא באמת
      מרגישה שהן עוזרות
      אבא לפעמים
      הכאב שלי בלב
      ואני מרגישה שקשה לי
      והכל לאט דועך
      אבא לפעמים
      אני חוטאת בך
      ומרגישה אותך
      בוכה איתי
      אבא לפעמים
      אני רוצה אותך
      ללכת איתך
      בדרך שלך
      אבל בוכה בפנים
      אבא לפעמים
      אני יודעת שהכל ממך
      אבל מכחישה
      כדי לא להרגיש
      מצפון לרגעים
      אבא לפעמים
      אני מאמינה שהכל לטובה
      אבל בוכה בלי הפסקה
      כי קשה לי האמונה
      אבא לפעמים
      אני צריכה הפסקה
      להכיר את עצמי
      ואך הדרך שלך
      כדי שהכל יתחבר
      וישאר בבטחה
      אבא לפעמים
      אני משקרת
      שקל לי בחיים
      אבא שקשה לי
      אני צועקת בפנים
      אבא אני
      תמיד אוהבת אותך
      ולפעמים אני
      שוכחת שהכל ממך
      ושאני צריכה
      להודות לך
      אבא לפעמים
      אני חייבת להרגיש
      אהבה רק ממך
      לדעת שאתה אוהב אותי
      לנצח
      גם אם נפלתי
      לזכור לבטח
      שהכל
      תמיד לטובה
      טוהר

      לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
      -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      7
      • יהודי זה הכיי מנותק
        יהודי זה הכיי מנותק
        יהודי זה הכי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי יהודי זה הכי
        #1456

        אני עייפה
        אסור לי לישון
        איזו מעמסה
        אי אפשר לנשום
        אני עסוקה
        בלנסות לשרוד
        לא מצליחה
        כמעט לעמוד

        והמורות
        חושבות
        שיש ימים פנויים
        מביאות
        עבודות
        וטונות מבחנים

        בבקשה
        רחמים
        זה נורא
        אלוקים
        עבודות מבחנים ושיעורים
        כמה לימודיםםםם

        והעומס
        מורגש
        והשכל
        מותש
        אבל הלימודים
        ביתר שאת ממשיכים

        והבנות
        מקטרות
        והמורות
        מתרגזות
        אבל ממשיכות
        להביא עבודות

        מורה יקרה
        כשהיית תלמידה
        האם נהנת
        ממורות מעמיסות?
        תנסי לחשוב
        קצת על הבנות
        שבקושי....
        שורדות 🥴🥴🥴🥴

        בואו נגיד ביחד:
        אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
        ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        6
        • נ מנותק
          נ מנותק
          נגינתי
          צוות פיקוח
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי נגינתי
          #1457

          אולי לא כולם יבינו את השיר, מי שבסביבתו בחור מעוכב (או הוא בעצמו...) יתחבר לדעתי מאד.
          נכתב בהשראת מקרה קרוב שנגע לליבי

          עלים נושרים כבשלכת
          עוד חתונה של חבר
          קרקע מתחתך נשמטת
          וקשה יותר להתגבר

          להילחם כל בוקר
          בעייפות ובייצר
          ואם להגיד ביושר
          גם בחברי החדר...

          להמשיך לחייך
          גם לזה שמִתְּחַתֵּך
          יש לו היום פגישה
          וההוא מביא לך הקדשה

          ההוא עם אוזניות
          "יום שלישי היום"
          ההוא עם לבבות
          עוד שלושים יום...

          ואתה בודד
          רווק בין חתנים
          ממשיך להתמודד
          "קשה כים סוף" אומרים
          ולא יודעים עד כמה,
          עד כמה הם צודקים

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          16
          • "המבין"& "המבין" התייחס לנושא זה ב
          • פודרה 0פ מנותק
            פודרה 0פ מנותק
            פודרה 0
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1458

            ימין שמאל
            קמתי היום על רגל שמאל
            זה לא היה כמו אתמול
            הלוך ושוב מרחתי את הזמן
            ועכשיו אני מוכן ומזומן.


            מה שהיה היה וכבר נגמר
            לא אותר על מה שנשאר
            מעכשיו אתחיל את היום מהרגע
            לשניה לא מתבלבל אני רגוע.


            כי כל שניה זה זמן נפרד
            כל שניה היא עד בלי די
            תסתכל קדימה וכך תצעד
            בדרך הנכונה הכי כדאי.


            תגובה 1 תגובה אחרונה
            4
            • ברוריהב מנותק
              ברוריהב מנותק
              ברוריה
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1459
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              3
              • ש.ש. 0ש מנותק
                ש.ש. 0ש מנותק
                ש.ש. 0
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1460

                חלק מהשיר בהשראת הפיוט "יגדל אלוקים" מתפילת שחרית.

                איה מקום כבודו
                שאלתי את כולם
                הסבירו לי הודו
                שכבודו מלא עולם
                נמצא -כן אמת
                אך למציאותו אין עת
                אין סוף לאחדותו, נעלם
                לכל נוצר הינו אדון העולם
                מביט לסוף דבר בקדמתו
                ואנו מחכי הקץ - לישועתו
                בטוחים אנו שישלח משיחנו
                אשר יבוא ויגאלנו...

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                4
                • טותייייט מנותק
                  טותייייט מנותק
                  טותיייי
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי טותיייי
                  #1461

                  האור שלי
                  שהיה בעולם
                  התחיל להיכבות
                  אט אט
                  ואני רואה
                  את הצל של עצמי
                  מאחורי השמש
                  שבלב שלי
                  אחרי תקופה ארוכה
                  שהדמעות כבר התחילו
                  להתייבש
                  אני כל כולי
                  התחלתי להתבייש
                  איך ראיתי שחורות
                  איך לא ראיתי כלום
                  מכמות הדמעות
                  למה הכאב שבי
                  עוד ממשיך להדהד
                  איך הלב שלי
                  ממשיך לנדנד
                  אחרי שראיתי את האור
                  וראיתי גם הוא
                  מתחילה להיכבות שוב
                  הבנתי שלכאב שלי
                  יש אפשרות שוב לשוב
                  החלטתי החלטה
                  מקווה שהיא טובה
                  לשים את
                  השמש שלי
                  בתוך צנצנת
                  שאחרי שהיא תתחמם
                  היא תתפוצץ
                  כל השברים יעופו
                  אני אתחיל לאסוף
                  אחד אחד
                  לתוך הלב שלי
                  לכאב שבי
                  עם הידיים שלי
                  עם השריטות שלי
                  עם האמון באור
                  שהיה ונשבר
                  ואני אבין
                  שאם יש שמש בצנצנת
                  אז גם הוא
                  יום אחד
                  היה ונגמר...
                  טוהר

                  לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                  -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  5
                  • מישהי מיוחדתמ מנותק
                    מישהי מיוחדתמ מנותק
                    מישהי מיוחדת
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
                    #1462

                    הפלאפון ריק
                    כך גם המח
                    לחצתי על השתק
                    וניסיתי לברוח
                    ברחתי לחולות
                    נאבקתי ברוחות
                    נלחמתי בכלום
                    כדי לא לסבול

                    אני על מצב טיסה
                    המח נכנס להשתקה
                    הלב פועל על רטט
                    את הציפורניים כוססת
                    מחכה לזמן הטוב
                    שיגרום לי לעזוב
                    שיבוא בבום
                    ויצור הכל

                    שום היגיון לא חודר למח
                    הלב גם מתקשה לצלוח
                    אני לא מנסה לשכוח
                    רק קצת לצרוח
                    כי רע לי ורע לי ורע לי
                    וכבר לא אכפת לי
                    שאסבול
                    וכמה שיותר
                    ושאפול
                    נמאס לי להתגבר
                    ושאצנח
                    לתוך התהום של עצמי
                    ושאצרח
                    ושלא ישמעו אותי

                    לא רוצה להיות חזקה
                    זאת תוצאה של הדחקה
                    של שכל שפעל יותר מידי
                    של לב שנאמר לו ביי
                    של חלום שלא מצליח להיגנז
                    ודלת שלא הצלחתי להיכנס

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    8
                    • ה מנותק
                      ה מנותק
                      הודיה 1
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1463

                      לך אבא שלי
                      תודה רבה על
                      כל הקשיים והפיתויים
                      תודה רבה על
                      כל הכוחות והתקווה
                      בפי מלא שבח
                      והלל לפניך
                      תודה אבא שלי
                      תודה לך!
                      מלבדך אני
                      אפס אפסים
                      ואיתך אני מרגישה
                      אלפים ומאות
                      תודה לך!
                      על כל הטובות
                      שאתה מביא עלי
                      תודה על הכל!
                      אין לי מילים
                      להודות לך
                      ולשבח אותך
                      אתה כל עולמי
                      ואין עוד מלבדך
                      תודה על הכל
                      מבתך האוהבת
                      אחת קטנה מכל
                      מאות בנות ישראל
                      שאתה מחזיק
                      לנו אצבעות
                      תודה!

                      "אי אפשר למחוא כפיים ביד אחת"

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      6
                      • ב. ב.ב מנותק
                        ב. ב.ב מנותק
                        ב. ב.
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי ב. ב.
                        #1464

                        בהמשך לשיר של @נגינתי

                        איך שהתקרבתי
                        כולן בלמו
                        גם כשהתרחקתי
                        עליי חמלו
                        הרגשתי תמיד
                        מחוץ למעגלים
                        אחזתי מאחור
                        בכמה שלבים
                        לרגעים חשבתי
                        מה שיבוא - אקח
                        אך מיד התעשתתי
                        למה מה אני, פח?
                        אמרו לי תתפשרי
                        את כבר לא צעירה
                        רציתי לצעוק
                        אבל מה עשיתי רע?
                        היו שאמרו
                        הַמְתָּנָה היא מַתָּנָה
                        רציתי לצעוק
                        קחו אותה בחזרה!

                        ....

                        המשכתי להתעקש
                        רציתי לי את הטוב
                        וזה הוכיח את עצמו
                        קיבלתי את הטופ!!!👑

                        אז לכל אלו
                        שעדיין מחכים
                        מבכים
                        ומיואשים
                        תדעו שההמתנה שווה את זה!
                        כי אין כמו לקבל משהו שמחכים לו כל כך!!!!!!
                        תעריכו מה שיש לכם, ותנצלו את הרגע, כי הז לא חוזר!!
                        מחזיקה לכם אצבעות

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        9
                        • טותייייט מנותק
                          טותייייט מנותק
                          טותיייי
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1465

                          לפעמים כואב הלב
                          מאכזבה על החיים
                          לפעמים הלב צורב
                          מהקשיים שאורבים
                          לפעמים ממי שהכי אוהבים
                          הם מתגלים כאויבים
                          לפעמים הכאב מחפש לו חברים
                          ולפעמים החברים
                          מחפשים את הכאב
                          וזה הכי כואב
                          כמו חץ היישאר
                          לתוך הלב
                          טוהר

                          לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                          -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          3
                          • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                            לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                            לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1466

                            ורציתי ליפול
                            בשביל לקום
                            ככה מתוך בלבול
                            הלב שלי צריך שיקום

                            תגידו איך קמים מרצון
                            בלי ליפול
                            איך אני יהפך
                            לחוזרת בתשובה
                            אם אני חרדית מלידה

                            ואיך אהיה לאבא דבוקה
                            גם בלי לעשות לי ממנו הפסקה
                            ואיך אני אתגעגע לתורה
                            בלי להתרחק ממנה

                            ואיך אני אדע
                            שיהיה בי כח לחזור
                            ואיך אדע
                            שיהיה בי אומץ לעזוב

                            אז אולי פשוט
                            אני ישאר באותו מקום
                            בלי ליפול
                            לאותו תהום

                            כי משם אין דרך חזרה
                            זו סתם הבטחה אפלה
                            של כניסה ללא יציאה

                            אילה):

                            "ירידה לצורך עליה"

                            אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            9
                            • מישהי מיוחדתמ מנותק
                              מישהי מיוחדתמ מנותק
                              מישהי מיוחדת
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1467
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              2
                              • מישהי מיוחדתמ מנותק
                                מישהי מיוחדתמ מנותק
                                מישהי מיוחדת
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
                                #1468
                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                7
                                • orlyO מנותק
                                  orlyO מנותק
                                  orly
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1469

                                  מבט לילה..../#ORLY#
                                  חַיִּים
                                  שְׁלֵמִים
                                  שֶׁמִּתְנַהֲלִים

                                  גָּלָקְסְיוֹת
                                  עֲצוּמוֹת
                                  שֶׁרוֹחֲשׁוֹת

                                  יְקוּם
                                  עָמוּם
                                  עָלוּם

                                  כָּל זֹאת
                                  אֵלָי נִבָּט
                                  בְּרֶגַע אֶחָד
                                  שֶׁל מַבָּט
                                  שֶׁחוֹנַנְתִּי בּוֹ⁠
                                  אֶת הַלַּיְלָה

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  6
                                  • מישהי מיוחדתמ מנותק
                                    מישהי מיוחדתמ מנותק
                                    מישהי מיוחדת
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
                                    #1470

                                    מי אני?

                                    לא יכולה עם זה
                                    מחריש לי ת'אוזניים
                                    כמה שאני עושה את זה
                                    עם אחרים זה כפליים
                                    וקשה לי וקשה לי
                                    זה מוריד לי ת'מורל
                                    כי כשככה כולם מסביבי
                                    אז מי אני בכלל?

                                    ובאמת שאני רוצה
                                    להיות ילדה טובה
                                    אבל ביננו איך אפשר
                                    הכל נהיה כל כך מוזר
                                    ואני לא יכולה לשמוע
                                    זה משגע לי ת'מח
                                    כמה זה מפריע
                                    מתחשק לי לברוח

                                    ואבאלה זה לא אני
                                    ככה כולם מסביבי
                                    ואני מבטיחה שאני מנסה
                                    משתדלת להיות חזקה
                                    אבל כמה זמן אבא
                                    נגמרה לי הסוללה
                                    וככה כולם מסביבי
                                    ובאמת, מי אני?

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    8
                                    • טותייייט מנותק
                                      טותייייט מנותק
                                      טותיייי
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1471

                                      עוד דלת בלב שלי
                                      נחסמה
                                      אף אחד לא יבין לעולם
                                      אבל למה
                                      מה קורה לי
                                      שואלת את עצמי
                                      רק רציתי
                                      להבין אותו
                                      את הלב שלי
                                      שמבלבל אותי
                                      שגורם לי לחשיבה מוטעית
                                      הלב זה איבר חשוב
                                      זה כל החיים עליו
                                      אבל באמת
                                      קשה לי בלעדיו
                                      אומרים שהראש קודם ללב
                                      אני חושבת ההפך
                                      בלי הלב אין חיים
                                      בלי הלב אין אנשים
                                      בלי לב בני אדם הם חיות
                                      בלי לב כבר
                                      לא שווה לחיות...
                                      טוהר

                                      לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                      -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      6
                                      • אנונימיתא מנותק
                                        אנונימיתא מנותק
                                        אנונימית
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1472

                                        תפתח את הלב
                                        תשחרר
                                        תפתח את הראש
                                        תתעורר
                                        תדע שכל יום שעובר
                                        לא חוזר....

                                        תסתכל למציאות
                                        בעיניים
                                        תרים את הראש
                                        מהמים
                                        תזכור תמיד שיש לך אבא
                                        בשמיים....

                                        תקשיב לקולות
                                        מבפנים
                                        תביט לאמת
                                        בפנים
                                        לא תמיד הכל
                                        אנחנו מבינים....

                                        תחלום, תנסה
                                        תאמין
                                        תפעל, תעשה
                                        ותבין
                                        שזה רק בידיים שלך...

                                        תראה את הטוב
                                        הוא כבר כאן
                                        מחכה לך,
                                        תכף מוכן
                                        רק עוד צעד אחד קטן...

                                        "מוזיקה היא החיים, ולכן הלב שלנו פועם בקצב קבוע."

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        9
                                        • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                          לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                          לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                          #1473

                                          ונגמר לי הכוח
                                          מרב שחלמתי
                                          ונשבר לי המוח
                                          כי לא השתמשתי

                                          יושבת בפינה
                                          מחכה לנחמה
                                          אולי היא תבוא
                                          תרפא לי ת'נשמה

                                          ולמה אני בוכה
                                          בגלל שהייתי חזקה
                                          או שנלחמתי
                                          עד הטיפה האחרונה

                                          הלב צריך החייאה
                                          אבל אין צוות רפואה
                                          ואני יורקת פה דם
                                          ומי כבר רואה
                                          שאני לא לצידם

                                          אמרו שהכאב
                                          עובר עם משקפת
                                          שמתיימרת
                                          להיות ורודה
                                          אבל היא אבדה

                                          ואני מנסה לחפש
                                          בתוך כל החושך
                                          לראות את מה שיש
                                          וגם עם יותר מושך
                                          להסתכל על החסר

                                          בסוף אני יראה
                                          הכל היה שווה

                                          כי המלחמות
                                          לימדו אותי
                                          מזה לנצח
                                          מהנפילות למדתי
                                          שמותר גם לנוח

                                          אני בנסיגה
                                          זה כמו גומיה
                                          של לנסוג אחורה
                                          כדי לעוף קדימה

                                          מותר לי ליפול
                                          זה לא ביטול
                                          על כל הנצחונות
                                          וההתגברויות

                                          ועם זה קשה
                                          זה קטן עלי
                                          כי אני חזקה
                                          נולדתי כדי
                                          להיות במלחמה

                                          אילה@🤨

                                          אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                                          המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          8

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול