דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 814.6k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • משורר מבולבלמ מנותק
    משורר מבולבלמ מנותק
    משורר מבולבל
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי משורר מבולבל
    #1548

    אחרי 603 ימים שעברו, כולם כבר שכחו חוץ מ-
    43 משפחות שחיות כל שניה את השכול,
    ועוד עשרות רבות (אם לא מאות) של אנשים שאף אחד לא חולם מה הם עוברים.
    אז כן, אסון מירון לא הלך לשום מקום,
    אנשים עדין מתמודדים עם זכרונות, חרדות וטראומה נוראית.
    מוקדש למתמודדים באהבה

    אֲנִי מַבְטִיחַ בְּהֵן צִדְקִי
    לֹא יָדַעְתִּי מֵאֵיפֹה זֶה יִפּוֹל עָלַי
    וְיָשַׁבְתִּי בְּחֶרְדַּת מָוֶת
    וְחִכִּיתִי
    וְנִדְרַכְתִּי עַד הַקָּצֶה
    וְהִשְׁלַמְתִּי
    וְלֹא הִסְכַּמְתִּי לְהַשְׁלִים
    עִם הָעֻבְדָּה
    שֶׁהִיא תּוֹפִיעַ פִּתְאוֹם שׁוּב
    וְתַשְׁמִיד בִּי כָּל חֶלְקָה טוֹבָה

    אַבָל בַּסוֹף הִיא בָּאָה
    הַחַרָדָה
    וְהִפְתִּיעָה אַפִלּוּ אֶת הַחֵלֶק הַפֵּסִימִי שֶׁהָיָה בִּי
    וְזָרְעָה הֶרֶס וְחֻרְבָּן
    (כִּמְעַט) כְּמוֹ שֶׁקָּרָה בִּזְמַן
    שֶׁפָּחַדְתִּי מִמֶּנָּה

    כשאנשים קטנים עושים צל גדול
    סימן שהשמש שוקעת!
    ("ליקוי מאורות"- https://miktzav.com/post/102757)

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    18
    • מיכל fמ מנותק
      מיכל fמ מנותק
      מיכל f
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1549
      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      11
      • טותייייט מנותק
        טותייייט מנותק
        טותיייי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1550

        הכתיבה שלי
        מעניקה לי את הלב
        הרגש שבי
        מתחיל לאט להדהד

        כמות השירים
        לא מעידה על תכנם
        האיכות שבמילים
        מעידה על מה בתוכם

        הלב שלי משנה
        את תוכן השיר
        הרגש שבי עולה
        לפעמים אותו מפשיר

        הכתיבה לפעמים
        מעידה על הנשמה
        אבל יש פעמים
        שצריך קצת הפסקה...

        טוהר

        לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
        -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        11
        • Music breathesM מנותק
          Music breathesM מנותק
          Music breathes
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1551

          אוקיי, אז לפני שחנוכה הולך ממנו עד לשנה הבאה
          אני מעלה פה שיר באווירת חנוכה
          וואי התגעגעתי לכתוב פה...

          מי שזוכר את @אסתר.ה -אז חזרתי בשם אחר...😙

          בזמן הזה
          #הם פורצים ופורצים
          לרגע לא מפסיקים
          הם ממשיכים וממשיכים
          לרגע לא עוצרים.
          במה חשקה נפשכם
          ותקבלו לידכם
          כל מה שירצה ליבכם
          תעלו לעצמכם,
          וכבר לא משנה
          כמה שמנים מתחוללים
          הכל מישנה
          המקור הולך למחוזות רחוקים...

          #ובעולם כזה
          עם קטן מחפש
          כד אחד טהור
          שיהא מפלט ואור
          מול מלחמות
          שיעשה תשועות.

          #ובזמן הזה
          עם קטן מבקש
          נר אחד דולק
          שיהא כח,- חוזק
          לקרב הישועה
          כי-
          ארכה לנו השעה.
          ...

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          10
          • מישהי מיוחדתמ מנותק
            מישהי מיוחדתמ מנותק
            מישהי מיוחדת
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
            #1552

            מושלת
            היצר בפח
            נאחזת
            במעקה מלוכלך

            נופלת
            קשה לי כל כך
            צוחקת
            על עתיד מופרך

            וכמה נח לי
            לספר שזה נגמר
            כמה בא לי
            לדעת שכבר מותר
            לי לאחוז
            בקרני המזבח
            לי לארוז
            עוד חג רותח

            כופרת
            לא מכירה בקושי
            אוכלת
            אותו נא כמו סושי

            שומרת
            על הלב שלא יפול
            שותקת
            עוד לא יודעת הכל

            וכמה נח לי
            לספר שזה נגמר
            כמה בא לי
            לדעת שכבר מותר
            לי לאחוז
            בקרני המזבח
            לי לארוז
            עוד חג רותח

            מוחלת
            מותר לי לשאול
            פועלת
            מותר לי גם לגדול

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            7
            • צופיה ג.צ מנותק
              צופיה ג.צ מנותק
              צופיה ג.
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1553

              שמונה ימים יש בחנוכה ובכל יום ישבתי וכתבתי בית על מה שאני רואה בתוך הנרות.

              אש בעניים בוערות
              שרוצות לספר סיפור
              אש של אינספור שאלות
              שמחכות לקבל אישור

              אש שמכילה ים גוונים
              אותם לא ניתן לראות
              אש שצועקת מבפנים
              עמוק בין כל השמיכות

              אש שמתחברת למנגינה
              תו ועוד תו יוצרים שיר
              אש ששולחת נחמה
              לתוך הלב בקו ישיר

              אש שמסדרת את הראש
              מהמחשבות והתסכולים
              אש שנותנת מקום לנפוש
              בין הנסיונות והייסורים

              אש של הודיה לאלוקים
              על אותן הלהבות
              אש של שפע ניסים
              שלנו ניתן לחיות

              אש של הבנה פנימית
              על העולם והחיים
              אש של הכרה עצמית
              בכולם, בי ובאחרים

              אש של אושר ושמחה
              על היום הקודם שחלף
              אש של ניסיון ותהיה
              על העבר ששתף

              אש של חזרה לשיגרה
              אחרי שמונת הימים
              אש של כוח ועוצמה
              לעבר הימים הבאים.
              צופיה.

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              11
              • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                #1554

                וְאֵיפֹה הָאֵשׁ
                שֶׁשָּׂרְפָה לִי תלב
                שֶׁהַשֵּׂכֶל אוֹמֵר נוֹאָשׁ
                הִיא לֹא הָלְכָה לְהִשְׁתַּלֵּב

                רַק בָּאָה וְשָׂרְפָה
                כָּל חֶלְקָהּ טוֹבָה
                וְאֵיפֹה הַסְּלִיחָה
                אֲפִלּוּ לֹא מְצַפָּה
                לֹא שָׁוֶה תְּ'אַכְזְבָהּ

                הַלֵּב שֶׁלִּי מְנֻפָּץ
                הָרְסִיסִים שֶׁלּוֹ זְרוּקִים
                אֲבָל תָּמִיד נִשְׁאַר
                אַפְשְׁהוּא שְׁבָרִים
                שֶׁמּוּכָנִים לְהַשְׁלִים

                אֲבָל הַגַּב שֶׁלִּי
                נִשְׁבַּר מִלְּהִתְכּוֹפֵף
                רק כי כבר נמאס
                לְהִסְתַּכֵּל עַל מָה שֶׁיֵּשׁ

                #אילה#

                אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                6
                • TALYT מנותק
                  TALYT מנותק
                  TALY
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי TALY
                  #1555

                  משברים קטנים😏

                  הכנפיים מרוטות
                  והראש כואב
                  האמרות הם כה פשוטות 
                  והלב חושב

                  הסביבה לי מטושטשת
                  לא בתלם, מתעקם
                  את התקוות כבר נוטשת
                  שוב אני לא, רק הם

                  ההתנפצות הייתה כואבת
                  כי הכל היה ורוד
                  מאיפה כח אהיה שואבת
                  רוצה כמו פעם, עוד

                  בפנים עמוק יודעת
                  זה עניין של זמן וסבלנות
                  לקפיצת הדרך משוועת
                  או להתעורר מהחלום, בכנות.

                  המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                  11
                  • TALYT TALY

                    משברים קטנים😏

                    הכנפיים מרוטות
                    והראש כואב
                    האמרות הם כה פשוטות 
                    והלב חושב

                    הסביבה לי מטושטשת
                    לא בתלם, מתעקם
                    את התקוות כבר נוטשת
                    שוב אני לא, רק הם

                    ההתנפצות הייתה כואבת
                    כי הכל היה ורוד
                    מאיפה כח אהיה שואבת
                    רוצה כמו פעם, עוד

                    בפנים עמוק יודעת
                    זה עניין של זמן וסבלנות
                    לקפיצת הדרך משוועת
                    או להתעורר מהחלום, בכנות.

                    המחבל המחופשה מנותק
                    המחבל המחופשה מנותק
                    המחבל המחופש
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי המחבל המחופש
                    #1556

                    חזרה לשיגרה

                    חוזרים לשיגרה
                    לחיים בלי מנוחה
                    בלי הפסקה
                    בלי נשימה.

                    ולא אוחזים
                    שכל היום רצים
                    אחרי דברים
                    יום יומיים
                    בלי הסתכלות
                    על הדברים הקטנים.

                    לפעמיים הדברים הקטנים
                    זה בעצם לעצור תמרוץ
                    לנשום עמוק
                    לקחת הפסקה
                    לצאת לחופשה

                    כי בלי הפסקה
                    השיגרה לא שווה

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    6
                    • מיכל fמ מנותק
                      מיכל fמ מנותק
                      מיכל f
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1557
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      10
                      • LOVE MEL מנותק
                        LOVE MEL מנותק
                        LOVE ME
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1558

                        איך פתאום הלכת,
                        הרי לי הרבה כח תמיד נתת.
                        בהיותך, דמותך,
                        ובעצם מילותיך, דבורך.

                        הלכת מבלי להודיע,
                        ואני, שגדלתי על ידע.
                        ותמיד אמרתי אולי יהיה יום,
                        והיום הלכתי לי פתאום.

                        אותך רציתי לפגוש,
                        לדבר ולשוחח מבלי לחשוש.
                        עליך התפללתי ששמעתי על חולייך,
                        וכמעט באתי עד אלייך.

                        עכשיו אני רוצה רק לבקש,
                        עם תוכלי בעדי למעלה להתעקש.
                        הלוואי שנפגש עוד באותו היום,
                        שקרב ובא ולספר על אותו החלום.

                        נכתב בהלם מפטירתה של הרבנית שולמית אזרחי
                        אשת חבר לראש הישיבה ר' ברוך מרדכי אזרחי שליט"א
                        יהיו הדברים לעילוי נשמתה

                        שתיקה היא אחת מהטיעונים שהכי קשה לסתור...

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        12
                        • מישהי מיוחדתמ מנותק
                          מישהי מיוחדתמ מנותק
                          מישהי מיוחדת
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1559

                          אני מניחה את החבל
                          נותנת לי להתקפל
                          אני מזניחה את השכל
                          נותנת ללב להתבלבל
                          הולכת אחרי ההבל
                          אחרי היצר המחבל
                          נופלת מהכבל
                          הישר אל מדבר עצל

                          לא אכפת לי
                          לסבול
                          כן בחרתי
                          ליפול
                          אל תגידו לי
                          לגדול
                          לא מגיע לי
                          לצהול

                          דווקא חשבתי שעליתי
                          אבל בכלל לא תקדמתי
                          אז גיליתי
                          שמאסתי
                          ובחרתי
                          ליפול שוב
                          אל הביוב

                          סורי על הדימויים
                          אני רעה קצת לפעמים
                          ועכשיו זה מכוון מול עצמי
                          כי אני הורסת אותי
                          ולא אכפת לי להתרסק
                          התחתית כל כך קרובה
                          אני בטוח לא אתפרק
                          כי אני כבר רגילה

                          המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                          7
                          • מישהי מיוחדתמ מישהי מיוחדת

                            אני מניחה את החבל
                            נותנת לי להתקפל
                            אני מזניחה את השכל
                            נותנת ללב להתבלבל
                            הולכת אחרי ההבל
                            אחרי היצר המחבל
                            נופלת מהכבל
                            הישר אל מדבר עצל

                            לא אכפת לי
                            לסבול
                            כן בחרתי
                            ליפול
                            אל תגידו לי
                            לגדול
                            לא מגיע לי
                            לצהול

                            דווקא חשבתי שעליתי
                            אבל בכלל לא תקדמתי
                            אז גיליתי
                            שמאסתי
                            ובחרתי
                            ליפול שוב
                            אל הביוב

                            סורי על הדימויים
                            אני רעה קצת לפעמים
                            ועכשיו זה מכוון מול עצמי
                            כי אני הורסת אותי
                            ולא אכפת לי להתרסק
                            התחתית כל כך קרובה
                            אני בטוח לא אתפרק
                            כי אני כבר רגילה

                            המחבל המחופשה מנותק
                            המחבל המחופשה מנותק
                            המחבל המחופש
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי המחבל המחופש
                            #1560
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • טותייייט מנותק
                              טותייייט מנותק
                              טותיייי
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1561

                              כבוד זה לא רק גדולה
                              כבוד זה להגיע לדרגה
                              שאחד את השני מכבדים
                              לא רק במעשים ודיבורים

                              כבוד אחד לשני זו מעלה
                              שאפשר לנהל שיחה
                              בלי משחקי כבוד וגאווה
                              כל אחד לא משנה מהו ומה

                              כבוד אחד עם השני זה רגש
                              שלכל יהודי צריך להיות ברור
                              שאת הכבוד הזה לא צריך לבקש
                              זה יהיה מול עיניו כמו תמרור

                              המושג של כבוד בין השני
                              לא מדבר רק על עצמי
                              כי כשאת השני מכבדים
                              אנחנו בשנייה נהיים יותר חשובים

                              טוהר

                              לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                              -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              8
                              • מישהי מיוחדתמ מנותק
                                מישהי מיוחדתמ מנותק
                                מישהי מיוחדת
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1562
                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                3
                                • orlyO מנותק
                                  orlyO מנותק
                                  orly
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי orly
                                  #1563

                                  פַּסִּים שֶׁל זָהָב/ #ORLY#
                                  צַלֶּקֶת
                                  עַל יַד
                                  תּוֹכִיחַ⁠
                                  נִצָּחוֹן.

                                  צַלֶּקֶת
                                  עַל לֵב
                                  תְּסַפֵּר
                                  עַל שִׁבְרוֹן.

                                  וְצַלֶּקֶת
                                  תָּמִיד
                                  תִּכְאַב
                                  עוֹד יוֹתֵר.

                                  וְצַלֶּקֶת
                                  בַּסּוֹף
                                  תִּתְמַלֵּא
                                  בְּזָהָב. שֶׁחוֹדֵר.

                                  כשכתבתי את הבית הסופי. עמד לנגד עיני משפט שפגשתי פעם.
                                  שיום אחד הצלקות יראו בתור הדבר הכי יפה שבי. ובכל אחד ואחד.
                                  כי הצלקות בסופו של דבר. זה הדבר הכי יפה שבנו.
                                  כי זה מוכיח שנפלנו. והתגברנו על זה.
                                  והיום אנחנו חזקים למרות כל הנפילות שבנו.
                                  ובעצם... דווקא בזכותם.
                                  ושיום אחד הצלקות האלו יהיו מקום. להתמלאות. בזהב.
                                  אז.. תיהיו חזקים אנשים!🙏
                                  גם המכות. יהיו צלקות. והצלקות.
                                  זה הדבר הכי יפה שקיים בכם!
                                  זה רק מראה כמה גיבורים אתם. כמה גיבורים הייתם!✨

                                  ס יונתן פי 2 תגובות תגובה אחרונה
                                  15
                                  • orlyO orly

                                    פַּסִּים שֶׁל זָהָב/ #ORLY#
                                    צַלֶּקֶת
                                    עַל יַד
                                    תּוֹכִיחַ⁠
                                    נִצָּחוֹן.

                                    צַלֶּקֶת
                                    עַל לֵב
                                    תְּסַפֵּר
                                    עַל שִׁבְרוֹן.

                                    וְצַלֶּקֶת
                                    תָּמִיד
                                    תִּכְאַב
                                    עוֹד יוֹתֵר.

                                    וְצַלֶּקֶת
                                    בַּסּוֹף
                                    תִּתְמַלֵּא
                                    בְּזָהָב. שֶׁחוֹדֵר.

                                    כשכתבתי את הבית הסופי. עמד לנגד עיני משפט שפגשתי פעם.
                                    שיום אחד הצלקות יראו בתור הדבר הכי יפה שבי. ובכל אחד ואחד.
                                    כי הצלקות בסופו של דבר. זה הדבר הכי יפה שבנו.
                                    כי זה מוכיח שנפלנו. והתגברנו על זה.
                                    והיום אנחנו חזקים למרות כל הנפילות שבנו.
                                    ובעצם... דווקא בזכותם.
                                    ושיום אחד הצלקות האלו יהיו מקום. להתמלאות. בזהב.
                                    אז.. תיהיו חזקים אנשים!🙏
                                    גם המכות. יהיו צלקות. והצלקות.
                                    זה הדבר הכי יפה שקיים בכם!
                                    זה רק מראה כמה גיבורים אתם. כמה גיבורים הייתם!✨

                                    ס מנותק
                                    ס מנותק
                                    סודי 0
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1564
                                    פוסט זה נמחק!
                                    המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • ס סודי 0

                                      פוסט זה נמחק!

                                      המחבל המחופשה מנותק
                                      המחבל המחופשה מנותק
                                      המחבל המחופש
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1565
                                      פוסט זה נמחק!
                                      ס תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • המחבל המחופשה המחבל המחופש

                                        פוסט זה נמחק!

                                        ס מנותק
                                        ס מנותק
                                        סודי 0
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1566
                                        פוסט זה נמחק!
                                        המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ס סודי 0

                                          פוסט זה נמחק!

                                          המחבל המחופשה מנותק
                                          המחבל המחופשה מנותק
                                          המחבל המחופש
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1567
                                          פוסט זה נמחק!
                                          ס תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול