דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 814.1k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • טותייייט מנותק
    טותייייט מנותק
    טותיייי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1546

    לפעמים לא רואה
    את הטוב שיש
    לפעמים כבר נמאס לי
    רק לבכות ולבקש

    הכל משמיים
    גם אם לא יודעים
    הכל ממרומים
    גם אם לא רואים

    האמונה מחזיקה
    אותי בחיים
    התקווה מרפאה
    את הלב שלי מהשברים

    אני צריכה לדעת
    ותמיד לזכור
    שהכל לטובה
    והכל רק טוב

    אם לא הידיעה
    והחיים באמונה
    כל יום של נפילה
    מרחיק אותי מהשכינה

    לכן כדאי לזכור ולהתמיד
    להודות על הכל
    לזכור שאנחנו בתפקיד
    והוא כאן הכל יכול

    הכל תמיד לטובה
    גם אם לא רואים
    כל יום זה מתנה
    תודה רבה לאלוקים

    טוהר

    לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
    -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    11
    • מישהי מיוחדתמ מנותק
      מישהי מיוחדתמ מנותק
      מישהי מיוחדת
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1547

      תנו לי השראה
      אבל לא דיכאונית
      העולם כל כך נפלא
      ואני אפרורית

      לא מוצאת את עצמי
      בין כל האורות
      חנוכה זה החג שלי
      עד הדיכאונות

      תנו לי קצת שקט
      בין כל הרעשים
      תנו לי ללכת
      להתבודד עם אלוקים

      לא מוצאת את עצמי
      בין כל האנשים
      חנוכה זה החג שלי
      אבל כולם מפריעים

      תנו לי קצת מקום
      בתוך הלבבות
      תנו שמחה עד המרום
      בלי שום גבולות

      לא מוצאת את עצמי
      בתוך הבדידות
      מחפשת את הצל שלי
      מחוץ לשפיות

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      13
      • משורר מבולבלמ מנותק
        משורר מבולבלמ מנותק
        משורר מבולבל
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי משורר מבולבל
        #1548

        אחרי 603 ימים שעברו, כולם כבר שכחו חוץ מ-
        43 משפחות שחיות כל שניה את השכול,
        ועוד עשרות רבות (אם לא מאות) של אנשים שאף אחד לא חולם מה הם עוברים.
        אז כן, אסון מירון לא הלך לשום מקום,
        אנשים עדין מתמודדים עם זכרונות, חרדות וטראומה נוראית.
        מוקדש למתמודדים באהבה

        אֲנִי מַבְטִיחַ בְּהֵן צִדְקִי
        לֹא יָדַעְתִּי מֵאֵיפֹה זֶה יִפּוֹל עָלַי
        וְיָשַׁבְתִּי בְּחֶרְדַּת מָוֶת
        וְחִכִּיתִי
        וְנִדְרַכְתִּי עַד הַקָּצֶה
        וְהִשְׁלַמְתִּי
        וְלֹא הִסְכַּמְתִּי לְהַשְׁלִים
        עִם הָעֻבְדָּה
        שֶׁהִיא תּוֹפִיעַ פִּתְאוֹם שׁוּב
        וְתַשְׁמִיד בִּי כָּל חֶלְקָה טוֹבָה

        אַבָל בַּסוֹף הִיא בָּאָה
        הַחַרָדָה
        וְהִפְתִּיעָה אַפִלּוּ אֶת הַחֵלֶק הַפֵּסִימִי שֶׁהָיָה בִּי
        וְזָרְעָה הֶרֶס וְחֻרְבָּן
        (כִּמְעַט) כְּמוֹ שֶׁקָּרָה בִּזְמַן
        שֶׁפָּחַדְתִּי מִמֶּנָּה

        כשאנשים קטנים עושים צל גדול
        סימן שהשמש שוקעת!
        ("ליקוי מאורות"- https://miktzav.com/post/102757)

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        18
        • מיכל fמ מנותק
          מיכל fמ מנותק
          מיכל f
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1549
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          11
          • טותייייט מנותק
            טותייייט מנותק
            טותיייי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1550

            הכתיבה שלי
            מעניקה לי את הלב
            הרגש שבי
            מתחיל לאט להדהד

            כמות השירים
            לא מעידה על תכנם
            האיכות שבמילים
            מעידה על מה בתוכם

            הלב שלי משנה
            את תוכן השיר
            הרגש שבי עולה
            לפעמים אותו מפשיר

            הכתיבה לפעמים
            מעידה על הנשמה
            אבל יש פעמים
            שצריך קצת הפסקה...

            טוהר

            לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
            -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            11
            • Music breathesM מנותק
              Music breathesM מנותק
              Music breathes
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1551

              אוקיי, אז לפני שחנוכה הולך ממנו עד לשנה הבאה
              אני מעלה פה שיר באווירת חנוכה
              וואי התגעגעתי לכתוב פה...

              מי שזוכר את @אסתר.ה -אז חזרתי בשם אחר...😙

              בזמן הזה
              #הם פורצים ופורצים
              לרגע לא מפסיקים
              הם ממשיכים וממשיכים
              לרגע לא עוצרים.
              במה חשקה נפשכם
              ותקבלו לידכם
              כל מה שירצה ליבכם
              תעלו לעצמכם,
              וכבר לא משנה
              כמה שמנים מתחוללים
              הכל מישנה
              המקור הולך למחוזות רחוקים...

              #ובעולם כזה
              עם קטן מחפש
              כד אחד טהור
              שיהא מפלט ואור
              מול מלחמות
              שיעשה תשועות.

              #ובזמן הזה
              עם קטן מבקש
              נר אחד דולק
              שיהא כח,- חוזק
              לקרב הישועה
              כי-
              ארכה לנו השעה.
              ...

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              10
              • מישהי מיוחדתמ מנותק
                מישהי מיוחדתמ מנותק
                מישהי מיוחדת
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
                #1552

                מושלת
                היצר בפח
                נאחזת
                במעקה מלוכלך

                נופלת
                קשה לי כל כך
                צוחקת
                על עתיד מופרך

                וכמה נח לי
                לספר שזה נגמר
                כמה בא לי
                לדעת שכבר מותר
                לי לאחוז
                בקרני המזבח
                לי לארוז
                עוד חג רותח

                כופרת
                לא מכירה בקושי
                אוכלת
                אותו נא כמו סושי

                שומרת
                על הלב שלא יפול
                שותקת
                עוד לא יודעת הכל

                וכמה נח לי
                לספר שזה נגמר
                כמה בא לי
                לדעת שכבר מותר
                לי לאחוז
                בקרני המזבח
                לי לארוז
                עוד חג רותח

                מוחלת
                מותר לי לשאול
                פועלת
                מותר לי גם לגדול

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                7
                • צופיה ג.צ מנותק
                  צופיה ג.צ מנותק
                  צופיה ג.
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1553

                  שמונה ימים יש בחנוכה ובכל יום ישבתי וכתבתי בית על מה שאני רואה בתוך הנרות.

                  אש בעניים בוערות
                  שרוצות לספר סיפור
                  אש של אינספור שאלות
                  שמחכות לקבל אישור

                  אש שמכילה ים גוונים
                  אותם לא ניתן לראות
                  אש שצועקת מבפנים
                  עמוק בין כל השמיכות

                  אש שמתחברת למנגינה
                  תו ועוד תו יוצרים שיר
                  אש ששולחת נחמה
                  לתוך הלב בקו ישיר

                  אש שמסדרת את הראש
                  מהמחשבות והתסכולים
                  אש שנותנת מקום לנפוש
                  בין הנסיונות והייסורים

                  אש של הודיה לאלוקים
                  על אותן הלהבות
                  אש של שפע ניסים
                  שלנו ניתן לחיות

                  אש של הבנה פנימית
                  על העולם והחיים
                  אש של הכרה עצמית
                  בכולם, בי ובאחרים

                  אש של אושר ושמחה
                  על היום הקודם שחלף
                  אש של ניסיון ותהיה
                  על העבר ששתף

                  אש של חזרה לשיגרה
                  אחרי שמונת הימים
                  אש של כוח ועוצמה
                  לעבר הימים הבאים.
                  צופיה.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  11
                  • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                    לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                    לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                    #1554

                    וְאֵיפֹה הָאֵשׁ
                    שֶׁשָּׂרְפָה לִי תלב
                    שֶׁהַשֵּׂכֶל אוֹמֵר נוֹאָשׁ
                    הִיא לֹא הָלְכָה לְהִשְׁתַּלֵּב

                    רַק בָּאָה וְשָׂרְפָה
                    כָּל חֶלְקָהּ טוֹבָה
                    וְאֵיפֹה הַסְּלִיחָה
                    אֲפִלּוּ לֹא מְצַפָּה
                    לֹא שָׁוֶה תְּ'אַכְזְבָהּ

                    הַלֵּב שֶׁלִּי מְנֻפָּץ
                    הָרְסִיסִים שֶׁלּוֹ זְרוּקִים
                    אֲבָל תָּמִיד נִשְׁאַר
                    אַפְשְׁהוּא שְׁבָרִים
                    שֶׁמּוּכָנִים לְהַשְׁלִים

                    אֲבָל הַגַּב שֶׁלִּי
                    נִשְׁבַּר מִלְּהִתְכּוֹפֵף
                    רק כי כבר נמאס
                    לְהִסְתַּכֵּל עַל מָה שֶׁיֵּשׁ

                    #אילה#

                    אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    6
                    • TALYT מנותק
                      TALYT מנותק
                      TALY
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי TALY
                      #1555

                      משברים קטנים😏

                      הכנפיים מרוטות
                      והראש כואב
                      האמרות הם כה פשוטות 
                      והלב חושב

                      הסביבה לי מטושטשת
                      לא בתלם, מתעקם
                      את התקוות כבר נוטשת
                      שוב אני לא, רק הם

                      ההתנפצות הייתה כואבת
                      כי הכל היה ורוד
                      מאיפה כח אהיה שואבת
                      רוצה כמו פעם, עוד

                      בפנים עמוק יודעת
                      זה עניין של זמן וסבלנות
                      לקפיצת הדרך משוועת
                      או להתעורר מהחלום, בכנות.

                      המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                      11
                      • TALYT TALY

                        משברים קטנים😏

                        הכנפיים מרוטות
                        והראש כואב
                        האמרות הם כה פשוטות 
                        והלב חושב

                        הסביבה לי מטושטשת
                        לא בתלם, מתעקם
                        את התקוות כבר נוטשת
                        שוב אני לא, רק הם

                        ההתנפצות הייתה כואבת
                        כי הכל היה ורוד
                        מאיפה כח אהיה שואבת
                        רוצה כמו פעם, עוד

                        בפנים עמוק יודעת
                        זה עניין של זמן וסבלנות
                        לקפיצת הדרך משוועת
                        או להתעורר מהחלום, בכנות.

                        המחבל המחופשה מנותק
                        המחבל המחופשה מנותק
                        המחבל המחופש
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי המחבל המחופש
                        #1556

                        חזרה לשיגרה

                        חוזרים לשיגרה
                        לחיים בלי מנוחה
                        בלי הפסקה
                        בלי נשימה.

                        ולא אוחזים
                        שכל היום רצים
                        אחרי דברים
                        יום יומיים
                        בלי הסתכלות
                        על הדברים הקטנים.

                        לפעמיים הדברים הקטנים
                        זה בעצם לעצור תמרוץ
                        לנשום עמוק
                        לקחת הפסקה
                        לצאת לחופשה

                        כי בלי הפסקה
                        השיגרה לא שווה

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        6
                        • מיכל fמ מנותק
                          מיכל fמ מנותק
                          מיכל f
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1557
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          10
                          • LOVE MEL מנותק
                            LOVE MEL מנותק
                            LOVE ME
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1558

                            איך פתאום הלכת,
                            הרי לי הרבה כח תמיד נתת.
                            בהיותך, דמותך,
                            ובעצם מילותיך, דבורך.

                            הלכת מבלי להודיע,
                            ואני, שגדלתי על ידע.
                            ותמיד אמרתי אולי יהיה יום,
                            והיום הלכתי לי פתאום.

                            אותך רציתי לפגוש,
                            לדבר ולשוחח מבלי לחשוש.
                            עליך התפללתי ששמעתי על חולייך,
                            וכמעט באתי עד אלייך.

                            עכשיו אני רוצה רק לבקש,
                            עם תוכלי בעדי למעלה להתעקש.
                            הלוואי שנפגש עוד באותו היום,
                            שקרב ובא ולספר על אותו החלום.

                            נכתב בהלם מפטירתה של הרבנית שולמית אזרחי
                            אשת חבר לראש הישיבה ר' ברוך מרדכי אזרחי שליט"א
                            יהיו הדברים לעילוי נשמתה

                            שתיקה היא אחת מהטיעונים שהכי קשה לסתור...

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            12
                            • מישהי מיוחדתמ מנותק
                              מישהי מיוחדתמ מנותק
                              מישהי מיוחדת
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1559

                              אני מניחה את החבל
                              נותנת לי להתקפל
                              אני מזניחה את השכל
                              נותנת ללב להתבלבל
                              הולכת אחרי ההבל
                              אחרי היצר המחבל
                              נופלת מהכבל
                              הישר אל מדבר עצל

                              לא אכפת לי
                              לסבול
                              כן בחרתי
                              ליפול
                              אל תגידו לי
                              לגדול
                              לא מגיע לי
                              לצהול

                              דווקא חשבתי שעליתי
                              אבל בכלל לא תקדמתי
                              אז גיליתי
                              שמאסתי
                              ובחרתי
                              ליפול שוב
                              אל הביוב

                              סורי על הדימויים
                              אני רעה קצת לפעמים
                              ועכשיו זה מכוון מול עצמי
                              כי אני הורסת אותי
                              ולא אכפת לי להתרסק
                              התחתית כל כך קרובה
                              אני בטוח לא אתפרק
                              כי אני כבר רגילה

                              המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                              7
                              • מישהי מיוחדתמ מישהי מיוחדת

                                אני מניחה את החבל
                                נותנת לי להתקפל
                                אני מזניחה את השכל
                                נותנת ללב להתבלבל
                                הולכת אחרי ההבל
                                אחרי היצר המחבל
                                נופלת מהכבל
                                הישר אל מדבר עצל

                                לא אכפת לי
                                לסבול
                                כן בחרתי
                                ליפול
                                אל תגידו לי
                                לגדול
                                לא מגיע לי
                                לצהול

                                דווקא חשבתי שעליתי
                                אבל בכלל לא תקדמתי
                                אז גיליתי
                                שמאסתי
                                ובחרתי
                                ליפול שוב
                                אל הביוב

                                סורי על הדימויים
                                אני רעה קצת לפעמים
                                ועכשיו זה מכוון מול עצמי
                                כי אני הורסת אותי
                                ולא אכפת לי להתרסק
                                התחתית כל כך קרובה
                                אני בטוח לא אתפרק
                                כי אני כבר רגילה

                                המחבל המחופשה מנותק
                                המחבל המחופשה מנותק
                                המחבל המחופש
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי המחבל המחופש
                                #1560
                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • טותייייט מנותק
                                  טותייייט מנותק
                                  טותיייי
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1561

                                  כבוד זה לא רק גדולה
                                  כבוד זה להגיע לדרגה
                                  שאחד את השני מכבדים
                                  לא רק במעשים ודיבורים

                                  כבוד אחד לשני זו מעלה
                                  שאפשר לנהל שיחה
                                  בלי משחקי כבוד וגאווה
                                  כל אחד לא משנה מהו ומה

                                  כבוד אחד עם השני זה רגש
                                  שלכל יהודי צריך להיות ברור
                                  שאת הכבוד הזה לא צריך לבקש
                                  זה יהיה מול עיניו כמו תמרור

                                  המושג של כבוד בין השני
                                  לא מדבר רק על עצמי
                                  כי כשאת השני מכבדים
                                  אנחנו בשנייה נהיים יותר חשובים

                                  טוהר

                                  לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                  -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  8
                                  • מישהי מיוחדתמ מנותק
                                    מישהי מיוחדתמ מנותק
                                    מישהי מיוחדת
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1562
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    3
                                    • orlyO מנותק
                                      orlyO מנותק
                                      orly
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי orly
                                      #1563

                                      פַּסִּים שֶׁל זָהָב/ #ORLY#
                                      צַלֶּקֶת
                                      עַל יַד
                                      תּוֹכִיחַ⁠
                                      נִצָּחוֹן.

                                      צַלֶּקֶת
                                      עַל לֵב
                                      תְּסַפֵּר
                                      עַל שִׁבְרוֹן.

                                      וְצַלֶּקֶת
                                      תָּמִיד
                                      תִּכְאַב
                                      עוֹד יוֹתֵר.

                                      וְצַלֶּקֶת
                                      בַּסּוֹף
                                      תִּתְמַלֵּא
                                      בְּזָהָב. שֶׁחוֹדֵר.

                                      כשכתבתי את הבית הסופי. עמד לנגד עיני משפט שפגשתי פעם.
                                      שיום אחד הצלקות יראו בתור הדבר הכי יפה שבי. ובכל אחד ואחד.
                                      כי הצלקות בסופו של דבר. זה הדבר הכי יפה שבנו.
                                      כי זה מוכיח שנפלנו. והתגברנו על זה.
                                      והיום אנחנו חזקים למרות כל הנפילות שבנו.
                                      ובעצם... דווקא בזכותם.
                                      ושיום אחד הצלקות האלו יהיו מקום. להתמלאות. בזהב.
                                      אז.. תיהיו חזקים אנשים!🙏
                                      גם המכות. יהיו צלקות. והצלקות.
                                      זה הדבר הכי יפה שקיים בכם!
                                      זה רק מראה כמה גיבורים אתם. כמה גיבורים הייתם!✨

                                      ס יונתן פי 2 תגובות תגובה אחרונה
                                      15
                                      • orlyO orly

                                        פַּסִּים שֶׁל זָהָב/ #ORLY#
                                        צַלֶּקֶת
                                        עַל יַד
                                        תּוֹכִיחַ⁠
                                        נִצָּחוֹן.

                                        צַלֶּקֶת
                                        עַל לֵב
                                        תְּסַפֵּר
                                        עַל שִׁבְרוֹן.

                                        וְצַלֶּקֶת
                                        תָּמִיד
                                        תִּכְאַב
                                        עוֹד יוֹתֵר.

                                        וְצַלֶּקֶת
                                        בַּסּוֹף
                                        תִּתְמַלֵּא
                                        בְּזָהָב. שֶׁחוֹדֵר.

                                        כשכתבתי את הבית הסופי. עמד לנגד עיני משפט שפגשתי פעם.
                                        שיום אחד הצלקות יראו בתור הדבר הכי יפה שבי. ובכל אחד ואחד.
                                        כי הצלקות בסופו של דבר. זה הדבר הכי יפה שבנו.
                                        כי זה מוכיח שנפלנו. והתגברנו על זה.
                                        והיום אנחנו חזקים למרות כל הנפילות שבנו.
                                        ובעצם... דווקא בזכותם.
                                        ושיום אחד הצלקות האלו יהיו מקום. להתמלאות. בזהב.
                                        אז.. תיהיו חזקים אנשים!🙏
                                        גם המכות. יהיו צלקות. והצלקות.
                                        זה הדבר הכי יפה שקיים בכם!
                                        זה רק מראה כמה גיבורים אתם. כמה גיבורים הייתם!✨

                                        ס מנותק
                                        ס מנותק
                                        סודי 0
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1564
                                        פוסט זה נמחק!
                                        המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ס סודי 0

                                          פוסט זה נמחק!

                                          המחבל המחופשה מנותק
                                          המחבל המחופשה מנותק
                                          המחבל המחופש
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1565
                                          פוסט זה נמחק!
                                          ס תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול