דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 814.1k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • טותייייט מנותק
    טותייייט מנותק
    טותיייי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1550

    הכתיבה שלי
    מעניקה לי את הלב
    הרגש שבי
    מתחיל לאט להדהד

    כמות השירים
    לא מעידה על תכנם
    האיכות שבמילים
    מעידה על מה בתוכם

    הלב שלי משנה
    את תוכן השיר
    הרגש שבי עולה
    לפעמים אותו מפשיר

    הכתיבה לפעמים
    מעידה על הנשמה
    אבל יש פעמים
    שצריך קצת הפסקה...

    טוהר

    לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
    -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    11
    • Music breathesM מנותק
      Music breathesM מנותק
      Music breathes
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1551

      אוקיי, אז לפני שחנוכה הולך ממנו עד לשנה הבאה
      אני מעלה פה שיר באווירת חנוכה
      וואי התגעגעתי לכתוב פה...

      מי שזוכר את @אסתר.ה -אז חזרתי בשם אחר...😙

      בזמן הזה
      #הם פורצים ופורצים
      לרגע לא מפסיקים
      הם ממשיכים וממשיכים
      לרגע לא עוצרים.
      במה חשקה נפשכם
      ותקבלו לידכם
      כל מה שירצה ליבכם
      תעלו לעצמכם,
      וכבר לא משנה
      כמה שמנים מתחוללים
      הכל מישנה
      המקור הולך למחוזות רחוקים...

      #ובעולם כזה
      עם קטן מחפש
      כד אחד טהור
      שיהא מפלט ואור
      מול מלחמות
      שיעשה תשועות.

      #ובזמן הזה
      עם קטן מבקש
      נר אחד דולק
      שיהא כח,- חוזק
      לקרב הישועה
      כי-
      ארכה לנו השעה.
      ...

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      10
      • מישהי מיוחדתמ מנותק
        מישהי מיוחדתמ מנותק
        מישהי מיוחדת
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
        #1552

        מושלת
        היצר בפח
        נאחזת
        במעקה מלוכלך

        נופלת
        קשה לי כל כך
        צוחקת
        על עתיד מופרך

        וכמה נח לי
        לספר שזה נגמר
        כמה בא לי
        לדעת שכבר מותר
        לי לאחוז
        בקרני המזבח
        לי לארוז
        עוד חג רותח

        כופרת
        לא מכירה בקושי
        אוכלת
        אותו נא כמו סושי

        שומרת
        על הלב שלא יפול
        שותקת
        עוד לא יודעת הכל

        וכמה נח לי
        לספר שזה נגמר
        כמה בא לי
        לדעת שכבר מותר
        לי לאחוז
        בקרני המזבח
        לי לארוז
        עוד חג רותח

        מוחלת
        מותר לי לשאול
        פועלת
        מותר לי גם לגדול

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        7
        • צופיה ג.צ מנותק
          צופיה ג.צ מנותק
          צופיה ג.
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1553

          שמונה ימים יש בחנוכה ובכל יום ישבתי וכתבתי בית על מה שאני רואה בתוך הנרות.

          אש בעניים בוערות
          שרוצות לספר סיפור
          אש של אינספור שאלות
          שמחכות לקבל אישור

          אש שמכילה ים גוונים
          אותם לא ניתן לראות
          אש שצועקת מבפנים
          עמוק בין כל השמיכות

          אש שמתחברת למנגינה
          תו ועוד תו יוצרים שיר
          אש ששולחת נחמה
          לתוך הלב בקו ישיר

          אש שמסדרת את הראש
          מהמחשבות והתסכולים
          אש שנותנת מקום לנפוש
          בין הנסיונות והייסורים

          אש של הודיה לאלוקים
          על אותן הלהבות
          אש של שפע ניסים
          שלנו ניתן לחיות

          אש של הבנה פנימית
          על העולם והחיים
          אש של הכרה עצמית
          בכולם, בי ובאחרים

          אש של אושר ושמחה
          על היום הקודם שחלף
          אש של ניסיון ותהיה
          על העבר ששתף

          אש של חזרה לשיגרה
          אחרי שמונת הימים
          אש של כוח ועוצמה
          לעבר הימים הבאים.
          צופיה.

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          11
          • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
            לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
            לא הכל טוב אבל הכל לטובה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
            #1554

            וְאֵיפֹה הָאֵשׁ
            שֶׁשָּׂרְפָה לִי תלב
            שֶׁהַשֵּׂכֶל אוֹמֵר נוֹאָשׁ
            הִיא לֹא הָלְכָה לְהִשְׁתַּלֵּב

            רַק בָּאָה וְשָׂרְפָה
            כָּל חֶלְקָהּ טוֹבָה
            וְאֵיפֹה הַסְּלִיחָה
            אֲפִלּוּ לֹא מְצַפָּה
            לֹא שָׁוֶה תְּ'אַכְזְבָהּ

            הַלֵּב שֶׁלִּי מְנֻפָּץ
            הָרְסִיסִים שֶׁלּוֹ זְרוּקִים
            אֲבָל תָּמִיד נִשְׁאַר
            אַפְשְׁהוּא שְׁבָרִים
            שֶׁמּוּכָנִים לְהַשְׁלִים

            אֲבָל הַגַּב שֶׁלִּי
            נִשְׁבַּר מִלְּהִתְכּוֹפֵף
            רק כי כבר נמאס
            לְהִסְתַּכֵּל עַל מָה שֶׁיֵּשׁ

            #אילה#

            אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            6
            • TALYT מנותק
              TALYT מנותק
              TALY
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי TALY
              #1555

              משברים קטנים😏

              הכנפיים מרוטות
              והראש כואב
              האמרות הם כה פשוטות 
              והלב חושב

              הסביבה לי מטושטשת
              לא בתלם, מתעקם
              את התקוות כבר נוטשת
              שוב אני לא, רק הם

              ההתנפצות הייתה כואבת
              כי הכל היה ורוד
              מאיפה כח אהיה שואבת
              רוצה כמו פעם, עוד

              בפנים עמוק יודעת
              זה עניין של זמן וסבלנות
              לקפיצת הדרך משוועת
              או להתעורר מהחלום, בכנות.

              המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
              11
              • TALYT TALY

                משברים קטנים😏

                הכנפיים מרוטות
                והראש כואב
                האמרות הם כה פשוטות 
                והלב חושב

                הסביבה לי מטושטשת
                לא בתלם, מתעקם
                את התקוות כבר נוטשת
                שוב אני לא, רק הם

                ההתנפצות הייתה כואבת
                כי הכל היה ורוד
                מאיפה כח אהיה שואבת
                רוצה כמו פעם, עוד

                בפנים עמוק יודעת
                זה עניין של זמן וסבלנות
                לקפיצת הדרך משוועת
                או להתעורר מהחלום, בכנות.

                המחבל המחופשה מנותק
                המחבל המחופשה מנותק
                המחבל המחופש
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי המחבל המחופש
                #1556

                חזרה לשיגרה

                חוזרים לשיגרה
                לחיים בלי מנוחה
                בלי הפסקה
                בלי נשימה.

                ולא אוחזים
                שכל היום רצים
                אחרי דברים
                יום יומיים
                בלי הסתכלות
                על הדברים הקטנים.

                לפעמיים הדברים הקטנים
                זה בעצם לעצור תמרוץ
                לנשום עמוק
                לקחת הפסקה
                לצאת לחופשה

                כי בלי הפסקה
                השיגרה לא שווה

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                6
                • מיכל fמ מנותק
                  מיכל fמ מנותק
                  מיכל f
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1557
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  10
                  • LOVE MEL מנותק
                    LOVE MEL מנותק
                    LOVE ME
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1558

                    איך פתאום הלכת,
                    הרי לי הרבה כח תמיד נתת.
                    בהיותך, דמותך,
                    ובעצם מילותיך, דבורך.

                    הלכת מבלי להודיע,
                    ואני, שגדלתי על ידע.
                    ותמיד אמרתי אולי יהיה יום,
                    והיום הלכתי לי פתאום.

                    אותך רציתי לפגוש,
                    לדבר ולשוחח מבלי לחשוש.
                    עליך התפללתי ששמעתי על חולייך,
                    וכמעט באתי עד אלייך.

                    עכשיו אני רוצה רק לבקש,
                    עם תוכלי בעדי למעלה להתעקש.
                    הלוואי שנפגש עוד באותו היום,
                    שקרב ובא ולספר על אותו החלום.

                    נכתב בהלם מפטירתה של הרבנית שולמית אזרחי
                    אשת חבר לראש הישיבה ר' ברוך מרדכי אזרחי שליט"א
                    יהיו הדברים לעילוי נשמתה

                    שתיקה היא אחת מהטיעונים שהכי קשה לסתור...

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    12
                    • מישהי מיוחדתמ מנותק
                      מישהי מיוחדתמ מנותק
                      מישהי מיוחדת
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1559

                      אני מניחה את החבל
                      נותנת לי להתקפל
                      אני מזניחה את השכל
                      נותנת ללב להתבלבל
                      הולכת אחרי ההבל
                      אחרי היצר המחבל
                      נופלת מהכבל
                      הישר אל מדבר עצל

                      לא אכפת לי
                      לסבול
                      כן בחרתי
                      ליפול
                      אל תגידו לי
                      לגדול
                      לא מגיע לי
                      לצהול

                      דווקא חשבתי שעליתי
                      אבל בכלל לא תקדמתי
                      אז גיליתי
                      שמאסתי
                      ובחרתי
                      ליפול שוב
                      אל הביוב

                      סורי על הדימויים
                      אני רעה קצת לפעמים
                      ועכשיו זה מכוון מול עצמי
                      כי אני הורסת אותי
                      ולא אכפת לי להתרסק
                      התחתית כל כך קרובה
                      אני בטוח לא אתפרק
                      כי אני כבר רגילה

                      המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                      7
                      • מישהי מיוחדתמ מישהי מיוחדת

                        אני מניחה את החבל
                        נותנת לי להתקפל
                        אני מזניחה את השכל
                        נותנת ללב להתבלבל
                        הולכת אחרי ההבל
                        אחרי היצר המחבל
                        נופלת מהכבל
                        הישר אל מדבר עצל

                        לא אכפת לי
                        לסבול
                        כן בחרתי
                        ליפול
                        אל תגידו לי
                        לגדול
                        לא מגיע לי
                        לצהול

                        דווקא חשבתי שעליתי
                        אבל בכלל לא תקדמתי
                        אז גיליתי
                        שמאסתי
                        ובחרתי
                        ליפול שוב
                        אל הביוב

                        סורי על הדימויים
                        אני רעה קצת לפעמים
                        ועכשיו זה מכוון מול עצמי
                        כי אני הורסת אותי
                        ולא אכפת לי להתרסק
                        התחתית כל כך קרובה
                        אני בטוח לא אתפרק
                        כי אני כבר רגילה

                        המחבל המחופשה מנותק
                        המחבל המחופשה מנותק
                        המחבל המחופש
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי המחבל המחופש
                        #1560
                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • טותייייט מנותק
                          טותייייט מנותק
                          טותיייי
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1561

                          כבוד זה לא רק גדולה
                          כבוד זה להגיע לדרגה
                          שאחד את השני מכבדים
                          לא רק במעשים ודיבורים

                          כבוד אחד לשני זו מעלה
                          שאפשר לנהל שיחה
                          בלי משחקי כבוד וגאווה
                          כל אחד לא משנה מהו ומה

                          כבוד אחד עם השני זה רגש
                          שלכל יהודי צריך להיות ברור
                          שאת הכבוד הזה לא צריך לבקש
                          זה יהיה מול עיניו כמו תמרור

                          המושג של כבוד בין השני
                          לא מדבר רק על עצמי
                          כי כשאת השני מכבדים
                          אנחנו בשנייה נהיים יותר חשובים

                          טוהר

                          לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                          -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          8
                          • מישהי מיוחדתמ מנותק
                            מישהי מיוחדתמ מנותק
                            מישהי מיוחדת
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1562
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            3
                            • orlyO מנותק
                              orlyO מנותק
                              orly
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי orly
                              #1563

                              פַּסִּים שֶׁל זָהָב/ #ORLY#
                              צַלֶּקֶת
                              עַל יַד
                              תּוֹכִיחַ⁠
                              נִצָּחוֹן.

                              צַלֶּקֶת
                              עַל לֵב
                              תְּסַפֵּר
                              עַל שִׁבְרוֹן.

                              וְצַלֶּקֶת
                              תָּמִיד
                              תִּכְאַב
                              עוֹד יוֹתֵר.

                              וְצַלֶּקֶת
                              בַּסּוֹף
                              תִּתְמַלֵּא
                              בְּזָהָב. שֶׁחוֹדֵר.

                              כשכתבתי את הבית הסופי. עמד לנגד עיני משפט שפגשתי פעם.
                              שיום אחד הצלקות יראו בתור הדבר הכי יפה שבי. ובכל אחד ואחד.
                              כי הצלקות בסופו של דבר. זה הדבר הכי יפה שבנו.
                              כי זה מוכיח שנפלנו. והתגברנו על זה.
                              והיום אנחנו חזקים למרות כל הנפילות שבנו.
                              ובעצם... דווקא בזכותם.
                              ושיום אחד הצלקות האלו יהיו מקום. להתמלאות. בזהב.
                              אז.. תיהיו חזקים אנשים!🙏
                              גם המכות. יהיו צלקות. והצלקות.
                              זה הדבר הכי יפה שקיים בכם!
                              זה רק מראה כמה גיבורים אתם. כמה גיבורים הייתם!✨

                              ס יונתן פי 2 תגובות תגובה אחרונה
                              15
                              • orlyO orly

                                פַּסִּים שֶׁל זָהָב/ #ORLY#
                                צַלֶּקֶת
                                עַל יַד
                                תּוֹכִיחַ⁠
                                נִצָּחוֹן.

                                צַלֶּקֶת
                                עַל לֵב
                                תְּסַפֵּר
                                עַל שִׁבְרוֹן.

                                וְצַלֶּקֶת
                                תָּמִיד
                                תִּכְאַב
                                עוֹד יוֹתֵר.

                                וְצַלֶּקֶת
                                בַּסּוֹף
                                תִּתְמַלֵּא
                                בְּזָהָב. שֶׁחוֹדֵר.

                                כשכתבתי את הבית הסופי. עמד לנגד עיני משפט שפגשתי פעם.
                                שיום אחד הצלקות יראו בתור הדבר הכי יפה שבי. ובכל אחד ואחד.
                                כי הצלקות בסופו של דבר. זה הדבר הכי יפה שבנו.
                                כי זה מוכיח שנפלנו. והתגברנו על זה.
                                והיום אנחנו חזקים למרות כל הנפילות שבנו.
                                ובעצם... דווקא בזכותם.
                                ושיום אחד הצלקות האלו יהיו מקום. להתמלאות. בזהב.
                                אז.. תיהיו חזקים אנשים!🙏
                                גם המכות. יהיו צלקות. והצלקות.
                                זה הדבר הכי יפה שקיים בכם!
                                זה רק מראה כמה גיבורים אתם. כמה גיבורים הייתם!✨

                                ס מנותק
                                ס מנותק
                                סודי 0
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1564
                                פוסט זה נמחק!
                                המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ס סודי 0

                                  פוסט זה נמחק!

                                  המחבל המחופשה מנותק
                                  המחבל המחופשה מנותק
                                  המחבל המחופש
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1565
                                  פוסט זה נמחק!
                                  ס תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • המחבל המחופשה המחבל המחופש

                                    פוסט זה נמחק!

                                    ס מנותק
                                    ס מנותק
                                    סודי 0
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1566
                                    פוסט זה נמחק!
                                    המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • ס סודי 0

                                      פוסט זה נמחק!

                                      המחבל המחופשה מנותק
                                      המחבל המחופשה מנותק
                                      המחבל המחופש
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1567
                                      פוסט זה נמחק!
                                      ס תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • המחבל המחופשה המחבל המחופש

                                        פוסט זה נמחק!

                                        ס מנותק
                                        ס מנותק
                                        סודי 0
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1568
                                        פוסט זה נמחק!
                                        המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ס סודי 0

                                          פוסט זה נמחק!

                                          המחבל המחופשה מנותק
                                          המחבל המחופשה מנותק
                                          המחבל המחופש
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1569
                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול