דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 814.6k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • טותייייט מנותק
    טותייייט מנותק
    טותיייי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי טיטו
    #1537

    סליחה
    זה להוריד מעצמך
    בשביל האחר
    סליחה
    זה לנסות לרפא
    את רגעי המשבר
    סליחה
    זה לתת את הלב
    לאדם שפגע
    סליחה
    זה מילה שיכולה
    לחבר שוב את הא*הבה
    סליחה
    יכולה לבנות עולמות
    אחרי שהתפרקו
    סליחה
    כוחה לשמר חברות
    גם אם נשברו
    סליחה
    ששווה המון
    סליחה
    זה לנסות לבנות
    שוב את האמון
    טוהר

    לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
    -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    10
    • מישהי מיוחדתמ מנותק
      מישהי מיוחדתמ מנותק
      מישהי מיוחדת
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1538

      חשבתי שהתגברתי
      אבל אז גיליתי
      עוד לא השתניתי
      עוד לא עליתי

      חשבתי שהתבגרתי
      אבל אז תפסתי
      שקצת התבזבזתי
      ופיספסתי

      נהיה לי חשוך
      התקרר לי העולם
      העבר נהיה חרוך
      והעתיד נעלם

      אז בחרתי לברוח
      הצלחתי לשכוח
      נהניתי מהבטוח
      ממקום של כח

      וקצת נסחפתי
      ממש שכחתי
      למה באתי
      ולאן הגעתי

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      5
      • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
        לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
        לא הכל טוב אבל הכל לטובה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1539

        את חזקה
        גם אם את נופלת
        את לביאה
        גם אם את נשברת

        עמוק בפנים את יודעת
        למי את שייכת
        עמוק בלב את זוכרת
        את מי את אוהבת

        את אלופה
        גם אם לא מריעים לך
        את מלכה
        גם אם מורידים לך

        תזכרי אבא כאן
        תמיד איתך
        ולא מפסיק
        להאמין בך💪

        אילה@#

        אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        16
        • KING musicK KING music התייחס לנושא זה ב
        • עטיע מנותק
          עטיע מנותק
          עטי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1540

          הילדה הזאת…

          את זוכרת אותה?
          את הילדה הזאת,
          עם המבט העייף הזה,
          הילדה הזאת,
          עם התמימות הזאת,
          את זוכרת?
          שהיא היתה בטוחה שזה הסוף?
          שזה ענין של ימים,
          את זוכרת את הרגעים אלה?
          שהיא כמעט הרימה ידיים
          את את הצרחות שלה?
          כשההיתה לבד,
          זוכרת את הדמעות האלה?
          שאז עוד לא נגמרו כמעט
          את זוכרת?
          את הלילות האלה?
          את הימים האלה
          את זוכרת, נכון?
          אז הילדה הזאת,
          הצליחה לשרוד,
          היא לא ויתרה על החלומות שלה,
          היא המשיכה,להילחם יום יום,
          המשיכה ליפול, ולקום.
          את זוכרת איך היא נראית, נכון?
          אז לכי, תני לה חיבוק
          יש לה עוד דרך ארוכה
          היא מחכה לך, במראה

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          14
          • יהודי זה הכיי מנותק
            יהודי זה הכיי מנותק
            יהודי זה הכי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי יהודי זה הכי
            #1541
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • יהודי זה הכיי מנותק
              יהודי זה הכיי מנותק
              יהודי זה הכי
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1542

              עוד לילה, היא שוכבת
              ביום החולף היא נזכרת
              כמה התקדמה היא בודקת
              האם אני מרוצה? היא שואלת

              לא היא בכלל בכלל לא מרוצה
              עוד פעם היא ברחה, מעצמה
              עוד יום היא התעסקה בשטויות
              וברחה מכל המחשבות, השאלות

              הבכי בנשמה יוצא אל הכרית
              מרטיב כולה, היא זזה בעווית
              מה שווים חיים בלי תכלית
              חייה ריקים, היא חצי סופנית

              איפה היא עצמה ממקמת
              לאן היא באמת הולכת
              במה היא בפועל בוחרת
              ומה היא מול זה חושבת

              על מיטה לבדה, היא שוכבת
              החלטה נחושה, היא חותכת
              מפסיקה לברוח, מתמודדת
              לא שומעת לפחד, מתגברת

              ANASTASIAA תגובה 1 תגובה אחרונה
              6
              • יהודי זה הכיי יהודי זה הכי

                עוד לילה, היא שוכבת
                ביום החולף היא נזכרת
                כמה התקדמה היא בודקת
                האם אני מרוצה? היא שואלת

                לא היא בכלל בכלל לא מרוצה
                עוד פעם היא ברחה, מעצמה
                עוד יום היא התעסקה בשטויות
                וברחה מכל המחשבות, השאלות

                הבכי בנשמה יוצא אל הכרית
                מרטיב כולה, היא זזה בעווית
                מה שווים חיים בלי תכלית
                חייה ריקים, היא חצי סופנית

                איפה היא עצמה ממקמת
                לאן היא באמת הולכת
                במה היא בפועל בוחרת
                ומה היא מול זה חושבת

                על מיטה לבדה, היא שוכבת
                החלטה נחושה, היא חותכת
                מפסיקה לברוח, מתמודדת
                לא שומעת לפחד, מתגברת

                ANASTASIAA מנותק
                ANASTASIAA מנותק
                ANASTASIA
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1543

                פעם אהבתי את חנוכה.
                את הלביבות.
                את הריבה.
                ואת הסופגניות.
                שאכלנו בצוותא.

                פעם אהבתי את חנוכה.
                את המסיבה.
                את הסביבון.
                וערב הלביבות .
                אצל סבתא.

                היום אני אוהבת את חנוכה.
                את הדמעות.
                שזורמות כמו מעצמן.
                מול הנרות.
                הדולקים.

                אוהבת את חנוכה.
                את הלב.
                שמתרחב.
                מול נחת.
                וריבה.
                וילדים מלקקים.

                🍩 🍩 נסטיה🍩 🍩

                Россия гордится -- כי דם זה לא קטשופ!!

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                13
                • מישהי מיוחדתמ מנותק
                  מישהי מיוחדתמ מנותק
                  מישהי מיוחדת
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1544
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • עטיע מנותק
                    עטיע מנותק
                    עטי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1545
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • טותייייט מנותק
                      טותייייט מנותק
                      טותיייי
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1546

                      לפעמים לא רואה
                      את הטוב שיש
                      לפעמים כבר נמאס לי
                      רק לבכות ולבקש

                      הכל משמיים
                      גם אם לא יודעים
                      הכל ממרומים
                      גם אם לא רואים

                      האמונה מחזיקה
                      אותי בחיים
                      התקווה מרפאה
                      את הלב שלי מהשברים

                      אני צריכה לדעת
                      ותמיד לזכור
                      שהכל לטובה
                      והכל רק טוב

                      אם לא הידיעה
                      והחיים באמונה
                      כל יום של נפילה
                      מרחיק אותי מהשכינה

                      לכן כדאי לזכור ולהתמיד
                      להודות על הכל
                      לזכור שאנחנו בתפקיד
                      והוא כאן הכל יכול

                      הכל תמיד לטובה
                      גם אם לא רואים
                      כל יום זה מתנה
                      תודה רבה לאלוקים

                      טוהר

                      לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                      -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      11
                      • מישהי מיוחדתמ מנותק
                        מישהי מיוחדתמ מנותק
                        מישהי מיוחדת
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1547

                        תנו לי השראה
                        אבל לא דיכאונית
                        העולם כל כך נפלא
                        ואני אפרורית

                        לא מוצאת את עצמי
                        בין כל האורות
                        חנוכה זה החג שלי
                        עד הדיכאונות

                        תנו לי קצת שקט
                        בין כל הרעשים
                        תנו לי ללכת
                        להתבודד עם אלוקים

                        לא מוצאת את עצמי
                        בין כל האנשים
                        חנוכה זה החג שלי
                        אבל כולם מפריעים

                        תנו לי קצת מקום
                        בתוך הלבבות
                        תנו שמחה עד המרום
                        בלי שום גבולות

                        לא מוצאת את עצמי
                        בתוך הבדידות
                        מחפשת את הצל שלי
                        מחוץ לשפיות

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        13
                        • משורר מבולבלמ מנותק
                          משורר מבולבלמ מנותק
                          משורר מבולבל
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי משורר מבולבל
                          #1548

                          אחרי 603 ימים שעברו, כולם כבר שכחו חוץ מ-
                          43 משפחות שחיות כל שניה את השכול,
                          ועוד עשרות רבות (אם לא מאות) של אנשים שאף אחד לא חולם מה הם עוברים.
                          אז כן, אסון מירון לא הלך לשום מקום,
                          אנשים עדין מתמודדים עם זכרונות, חרדות וטראומה נוראית.
                          מוקדש למתמודדים באהבה

                          אֲנִי מַבְטִיחַ בְּהֵן צִדְקִי
                          לֹא יָדַעְתִּי מֵאֵיפֹה זֶה יִפּוֹל עָלַי
                          וְיָשַׁבְתִּי בְּחֶרְדַּת מָוֶת
                          וְחִכִּיתִי
                          וְנִדְרַכְתִּי עַד הַקָּצֶה
                          וְהִשְׁלַמְתִּי
                          וְלֹא הִסְכַּמְתִּי לְהַשְׁלִים
                          עִם הָעֻבְדָּה
                          שֶׁהִיא תּוֹפִיעַ פִּתְאוֹם שׁוּב
                          וְתַשְׁמִיד בִּי כָּל חֶלְקָה טוֹבָה

                          אַבָל בַּסוֹף הִיא בָּאָה
                          הַחַרָדָה
                          וְהִפְתִּיעָה אַפִלּוּ אֶת הַחֵלֶק הַפֵּסִימִי שֶׁהָיָה בִּי
                          וְזָרְעָה הֶרֶס וְחֻרְבָּן
                          (כִּמְעַט) כְּמוֹ שֶׁקָּרָה בִּזְמַן
                          שֶׁפָּחַדְתִּי מִמֶּנָּה

                          כשאנשים קטנים עושים צל גדול
                          סימן שהשמש שוקעת!
                          ("ליקוי מאורות"- https://miktzav.com/post/102757)

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          18
                          • מיכל fמ מנותק
                            מיכל fמ מנותק
                            מיכל f
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1549
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            11
                            • טותייייט מנותק
                              טותייייט מנותק
                              טותיייי
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1550

                              הכתיבה שלי
                              מעניקה לי את הלב
                              הרגש שבי
                              מתחיל לאט להדהד

                              כמות השירים
                              לא מעידה על תכנם
                              האיכות שבמילים
                              מעידה על מה בתוכם

                              הלב שלי משנה
                              את תוכן השיר
                              הרגש שבי עולה
                              לפעמים אותו מפשיר

                              הכתיבה לפעמים
                              מעידה על הנשמה
                              אבל יש פעמים
                              שצריך קצת הפסקה...

                              טוהר

                              לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                              -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              11
                              • Music breathesM מנותק
                                Music breathesM מנותק
                                Music breathes
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1551

                                אוקיי, אז לפני שחנוכה הולך ממנו עד לשנה הבאה
                                אני מעלה פה שיר באווירת חנוכה
                                וואי התגעגעתי לכתוב פה...

                                מי שזוכר את @אסתר.ה -אז חזרתי בשם אחר...😙

                                בזמן הזה
                                #הם פורצים ופורצים
                                לרגע לא מפסיקים
                                הם ממשיכים וממשיכים
                                לרגע לא עוצרים.
                                במה חשקה נפשכם
                                ותקבלו לידכם
                                כל מה שירצה ליבכם
                                תעלו לעצמכם,
                                וכבר לא משנה
                                כמה שמנים מתחוללים
                                הכל מישנה
                                המקור הולך למחוזות רחוקים...

                                #ובעולם כזה
                                עם קטן מחפש
                                כד אחד טהור
                                שיהא מפלט ואור
                                מול מלחמות
                                שיעשה תשועות.

                                #ובזמן הזה
                                עם קטן מבקש
                                נר אחד דולק
                                שיהא כח,- חוזק
                                לקרב הישועה
                                כי-
                                ארכה לנו השעה.
                                ...

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                10
                                • מישהי מיוחדתמ מנותק
                                  מישהי מיוחדתמ מנותק
                                  מישהי מיוחדת
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
                                  #1552

                                  מושלת
                                  היצר בפח
                                  נאחזת
                                  במעקה מלוכלך

                                  נופלת
                                  קשה לי כל כך
                                  צוחקת
                                  על עתיד מופרך

                                  וכמה נח לי
                                  לספר שזה נגמר
                                  כמה בא לי
                                  לדעת שכבר מותר
                                  לי לאחוז
                                  בקרני המזבח
                                  לי לארוז
                                  עוד חג רותח

                                  כופרת
                                  לא מכירה בקושי
                                  אוכלת
                                  אותו נא כמו סושי

                                  שומרת
                                  על הלב שלא יפול
                                  שותקת
                                  עוד לא יודעת הכל

                                  וכמה נח לי
                                  לספר שזה נגמר
                                  כמה בא לי
                                  לדעת שכבר מותר
                                  לי לאחוז
                                  בקרני המזבח
                                  לי לארוז
                                  עוד חג רותח

                                  מוחלת
                                  מותר לי לשאול
                                  פועלת
                                  מותר לי גם לגדול

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  7
                                  • צופיה ג.צ מנותק
                                    צופיה ג.צ מנותק
                                    צופיה ג.
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1553

                                    שמונה ימים יש בחנוכה ובכל יום ישבתי וכתבתי בית על מה שאני רואה בתוך הנרות.

                                    אש בעניים בוערות
                                    שרוצות לספר סיפור
                                    אש של אינספור שאלות
                                    שמחכות לקבל אישור

                                    אש שמכילה ים גוונים
                                    אותם לא ניתן לראות
                                    אש שצועקת מבפנים
                                    עמוק בין כל השמיכות

                                    אש שמתחברת למנגינה
                                    תו ועוד תו יוצרים שיר
                                    אש ששולחת נחמה
                                    לתוך הלב בקו ישיר

                                    אש שמסדרת את הראש
                                    מהמחשבות והתסכולים
                                    אש שנותנת מקום לנפוש
                                    בין הנסיונות והייסורים

                                    אש של הודיה לאלוקים
                                    על אותן הלהבות
                                    אש של שפע ניסים
                                    שלנו ניתן לחיות

                                    אש של הבנה פנימית
                                    על העולם והחיים
                                    אש של הכרה עצמית
                                    בכולם, בי ובאחרים

                                    אש של אושר ושמחה
                                    על היום הקודם שחלף
                                    אש של ניסיון ותהיה
                                    על העבר ששתף

                                    אש של חזרה לשיגרה
                                    אחרי שמונת הימים
                                    אש של כוח ועוצמה
                                    לעבר הימים הבאים.
                                    צופיה.

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    11
                                    • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                      לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                      לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                      #1554

                                      וְאֵיפֹה הָאֵשׁ
                                      שֶׁשָּׂרְפָה לִי תלב
                                      שֶׁהַשֵּׂכֶל אוֹמֵר נוֹאָשׁ
                                      הִיא לֹא הָלְכָה לְהִשְׁתַּלֵּב

                                      רַק בָּאָה וְשָׂרְפָה
                                      כָּל חֶלְקָהּ טוֹבָה
                                      וְאֵיפֹה הַסְּלִיחָה
                                      אֲפִלּוּ לֹא מְצַפָּה
                                      לֹא שָׁוֶה תְּ'אַכְזְבָהּ

                                      הַלֵּב שֶׁלִּי מְנֻפָּץ
                                      הָרְסִיסִים שֶׁלּוֹ זְרוּקִים
                                      אֲבָל תָּמִיד נִשְׁאַר
                                      אַפְשְׁהוּא שְׁבָרִים
                                      שֶׁמּוּכָנִים לְהַשְׁלִים

                                      אֲבָל הַגַּב שֶׁלִּי
                                      נִשְׁבַּר מִלְּהִתְכּוֹפֵף
                                      רק כי כבר נמאס
                                      לְהִסְתַּכֵּל עַל מָה שֶׁיֵּשׁ

                                      #אילה#

                                      אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      6
                                      • TALYT מנותק
                                        TALYT מנותק
                                        TALY
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי TALY
                                        #1555

                                        משברים קטנים😏

                                        הכנפיים מרוטות
                                        והראש כואב
                                        האמרות הם כה פשוטות 
                                        והלב חושב

                                        הסביבה לי מטושטשת
                                        לא בתלם, מתעקם
                                        את התקוות כבר נוטשת
                                        שוב אני לא, רק הם

                                        ההתנפצות הייתה כואבת
                                        כי הכל היה ורוד
                                        מאיפה כח אהיה שואבת
                                        רוצה כמו פעם, עוד

                                        בפנים עמוק יודעת
                                        זה עניין של זמן וסבלנות
                                        לקפיצת הדרך משוועת
                                        או להתעורר מהחלום, בכנות.

                                        המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        11
                                        • TALYT TALY

                                          משברים קטנים😏

                                          הכנפיים מרוטות
                                          והראש כואב
                                          האמרות הם כה פשוטות 
                                          והלב חושב

                                          הסביבה לי מטושטשת
                                          לא בתלם, מתעקם
                                          את התקוות כבר נוטשת
                                          שוב אני לא, רק הם

                                          ההתנפצות הייתה כואבת
                                          כי הכל היה ורוד
                                          מאיפה כח אהיה שואבת
                                          רוצה כמו פעם, עוד

                                          בפנים עמוק יודעת
                                          זה עניין של זמן וסבלנות
                                          לקפיצת הדרך משוועת
                                          או להתעורר מהחלום, בכנות.

                                          המחבל המחופשה מנותק
                                          המחבל המחופשה מנותק
                                          המחבל המחופש
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי המחבל המחופש
                                          #1556

                                          חזרה לשיגרה

                                          חוזרים לשיגרה
                                          לחיים בלי מנוחה
                                          בלי הפסקה
                                          בלי נשימה.

                                          ולא אוחזים
                                          שכל היום רצים
                                          אחרי דברים
                                          יום יומיים
                                          בלי הסתכלות
                                          על הדברים הקטנים.

                                          לפעמיים הדברים הקטנים
                                          זה בעצם לעצור תמרוץ
                                          לנשום עמוק
                                          לקחת הפסקה
                                          לצאת לחופשה

                                          כי בלי הפסקה
                                          השיגרה לא שווה

                                          "קשה לשכוח אנשים
                                          שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          6

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול