דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 815.0k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • N מנותק
    N מנותק
    netanelhareven
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1536
    פוסט זה נמחק!
    תגובה 1 תגובה אחרונה
    8
    • טותייייט מנותק
      טותייייט מנותק
      טותיייי
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי טיטו
      #1537

      סליחה
      זה להוריד מעצמך
      בשביל האחר
      סליחה
      זה לנסות לרפא
      את רגעי המשבר
      סליחה
      זה לתת את הלב
      לאדם שפגע
      סליחה
      זה מילה שיכולה
      לחבר שוב את הא*הבה
      סליחה
      יכולה לבנות עולמות
      אחרי שהתפרקו
      סליחה
      כוחה לשמר חברות
      גם אם נשברו
      סליחה
      ששווה המון
      סליחה
      זה לנסות לבנות
      שוב את האמון
      טוהר

      לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
      -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      10
      • מישהי מיוחדתמ מנותק
        מישהי מיוחדתמ מנותק
        מישהי מיוחדת
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1538

        חשבתי שהתגברתי
        אבל אז גיליתי
        עוד לא השתניתי
        עוד לא עליתי

        חשבתי שהתבגרתי
        אבל אז תפסתי
        שקצת התבזבזתי
        ופיספסתי

        נהיה לי חשוך
        התקרר לי העולם
        העבר נהיה חרוך
        והעתיד נעלם

        אז בחרתי לברוח
        הצלחתי לשכוח
        נהניתי מהבטוח
        ממקום של כח

        וקצת נסחפתי
        ממש שכחתי
        למה באתי
        ולאן הגעתי

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        5
        • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
          לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
          לא הכל טוב אבל הכל לטובה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1539

          את חזקה
          גם אם את נופלת
          את לביאה
          גם אם את נשברת

          עמוק בפנים את יודעת
          למי את שייכת
          עמוק בלב את זוכרת
          את מי את אוהבת

          את אלופה
          גם אם לא מריעים לך
          את מלכה
          גם אם מורידים לך

          תזכרי אבא כאן
          תמיד איתך
          ולא מפסיק
          להאמין בך💪

          אילה@#

          אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          16
          • KING musicK KING music התייחס לנושא זה ב
          • עטיע מנותק
            עטיע מנותק
            עטי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1540

            הילדה הזאת…

            את זוכרת אותה?
            את הילדה הזאת,
            עם המבט העייף הזה,
            הילדה הזאת,
            עם התמימות הזאת,
            את זוכרת?
            שהיא היתה בטוחה שזה הסוף?
            שזה ענין של ימים,
            את זוכרת את הרגעים אלה?
            שהיא כמעט הרימה ידיים
            את את הצרחות שלה?
            כשההיתה לבד,
            זוכרת את הדמעות האלה?
            שאז עוד לא נגמרו כמעט
            את זוכרת?
            את הלילות האלה?
            את הימים האלה
            את זוכרת, נכון?
            אז הילדה הזאת,
            הצליחה לשרוד,
            היא לא ויתרה על החלומות שלה,
            היא המשיכה,להילחם יום יום,
            המשיכה ליפול, ולקום.
            את זוכרת איך היא נראית, נכון?
            אז לכי, תני לה חיבוק
            יש לה עוד דרך ארוכה
            היא מחכה לך, במראה

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            14
            • יהודי זה הכיי מנותק
              יהודי זה הכיי מנותק
              יהודי זה הכי
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי יהודי זה הכי
              #1541
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • יהודי זה הכיי מנותק
                יהודי זה הכיי מנותק
                יהודי זה הכי
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1542

                עוד לילה, היא שוכבת
                ביום החולף היא נזכרת
                כמה התקדמה היא בודקת
                האם אני מרוצה? היא שואלת

                לא היא בכלל בכלל לא מרוצה
                עוד פעם היא ברחה, מעצמה
                עוד יום היא התעסקה בשטויות
                וברחה מכל המחשבות, השאלות

                הבכי בנשמה יוצא אל הכרית
                מרטיב כולה, היא זזה בעווית
                מה שווים חיים בלי תכלית
                חייה ריקים, היא חצי סופנית

                איפה היא עצמה ממקמת
                לאן היא באמת הולכת
                במה היא בפועל בוחרת
                ומה היא מול זה חושבת

                על מיטה לבדה, היא שוכבת
                החלטה נחושה, היא חותכת
                מפסיקה לברוח, מתמודדת
                לא שומעת לפחד, מתגברת

                ANASTASIAA תגובה 1 תגובה אחרונה
                6
                • יהודי זה הכיי יהודי זה הכי

                  עוד לילה, היא שוכבת
                  ביום החולף היא נזכרת
                  כמה התקדמה היא בודקת
                  האם אני מרוצה? היא שואלת

                  לא היא בכלל בכלל לא מרוצה
                  עוד פעם היא ברחה, מעצמה
                  עוד יום היא התעסקה בשטויות
                  וברחה מכל המחשבות, השאלות

                  הבכי בנשמה יוצא אל הכרית
                  מרטיב כולה, היא זזה בעווית
                  מה שווים חיים בלי תכלית
                  חייה ריקים, היא חצי סופנית

                  איפה היא עצמה ממקמת
                  לאן היא באמת הולכת
                  במה היא בפועל בוחרת
                  ומה היא מול זה חושבת

                  על מיטה לבדה, היא שוכבת
                  החלטה נחושה, היא חותכת
                  מפסיקה לברוח, מתמודדת
                  לא שומעת לפחד, מתגברת

                  ANASTASIAA מנותק
                  ANASTASIAA מנותק
                  ANASTASIA
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1543

                  פעם אהבתי את חנוכה.
                  את הלביבות.
                  את הריבה.
                  ואת הסופגניות.
                  שאכלנו בצוותא.

                  פעם אהבתי את חנוכה.
                  את המסיבה.
                  את הסביבון.
                  וערב הלביבות .
                  אצל סבתא.

                  היום אני אוהבת את חנוכה.
                  את הדמעות.
                  שזורמות כמו מעצמן.
                  מול הנרות.
                  הדולקים.

                  אוהבת את חנוכה.
                  את הלב.
                  שמתרחב.
                  מול נחת.
                  וריבה.
                  וילדים מלקקים.

                  🍩 🍩 נסטיה🍩 🍩

                  Россия гордится -- כי דם זה לא קטשופ!!

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  13
                  • מישהי מיוחדתמ מנותק
                    מישהי מיוחדתמ מנותק
                    מישהי מיוחדת
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1544
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • עטיע מנותק
                      עטיע מנותק
                      עטי
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1545
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • טותייייט מנותק
                        טותייייט מנותק
                        טותיייי
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1546

                        לפעמים לא רואה
                        את הטוב שיש
                        לפעמים כבר נמאס לי
                        רק לבכות ולבקש

                        הכל משמיים
                        גם אם לא יודעים
                        הכל ממרומים
                        גם אם לא רואים

                        האמונה מחזיקה
                        אותי בחיים
                        התקווה מרפאה
                        את הלב שלי מהשברים

                        אני צריכה לדעת
                        ותמיד לזכור
                        שהכל לטובה
                        והכל רק טוב

                        אם לא הידיעה
                        והחיים באמונה
                        כל יום של נפילה
                        מרחיק אותי מהשכינה

                        לכן כדאי לזכור ולהתמיד
                        להודות על הכל
                        לזכור שאנחנו בתפקיד
                        והוא כאן הכל יכול

                        הכל תמיד לטובה
                        גם אם לא רואים
                        כל יום זה מתנה
                        תודה רבה לאלוקים

                        טוהר

                        לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                        -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        11
                        • מישהי מיוחדתמ מנותק
                          מישהי מיוחדתמ מנותק
                          מישהי מיוחדת
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1547

                          תנו לי השראה
                          אבל לא דיכאונית
                          העולם כל כך נפלא
                          ואני אפרורית

                          לא מוצאת את עצמי
                          בין כל האורות
                          חנוכה זה החג שלי
                          עד הדיכאונות

                          תנו לי קצת שקט
                          בין כל הרעשים
                          תנו לי ללכת
                          להתבודד עם אלוקים

                          לא מוצאת את עצמי
                          בין כל האנשים
                          חנוכה זה החג שלי
                          אבל כולם מפריעים

                          תנו לי קצת מקום
                          בתוך הלבבות
                          תנו שמחה עד המרום
                          בלי שום גבולות

                          לא מוצאת את עצמי
                          בתוך הבדידות
                          מחפשת את הצל שלי
                          מחוץ לשפיות

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          13
                          • משורר מבולבלמ מנותק
                            משורר מבולבלמ מנותק
                            משורר מבולבל
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי משורר מבולבל
                            #1548

                            אחרי 603 ימים שעברו, כולם כבר שכחו חוץ מ-
                            43 משפחות שחיות כל שניה את השכול,
                            ועוד עשרות רבות (אם לא מאות) של אנשים שאף אחד לא חולם מה הם עוברים.
                            אז כן, אסון מירון לא הלך לשום מקום,
                            אנשים עדין מתמודדים עם זכרונות, חרדות וטראומה נוראית.
                            מוקדש למתמודדים באהבה

                            אֲנִי מַבְטִיחַ בְּהֵן צִדְקִי
                            לֹא יָדַעְתִּי מֵאֵיפֹה זֶה יִפּוֹל עָלַי
                            וְיָשַׁבְתִּי בְּחֶרְדַּת מָוֶת
                            וְחִכִּיתִי
                            וְנִדְרַכְתִּי עַד הַקָּצֶה
                            וְהִשְׁלַמְתִּי
                            וְלֹא הִסְכַּמְתִּי לְהַשְׁלִים
                            עִם הָעֻבְדָּה
                            שֶׁהִיא תּוֹפִיעַ פִּתְאוֹם שׁוּב
                            וְתַשְׁמִיד בִּי כָּל חֶלְקָה טוֹבָה

                            אַבָל בַּסוֹף הִיא בָּאָה
                            הַחַרָדָה
                            וְהִפְתִּיעָה אַפִלּוּ אֶת הַחֵלֶק הַפֵּסִימִי שֶׁהָיָה בִּי
                            וְזָרְעָה הֶרֶס וְחֻרְבָּן
                            (כִּמְעַט) כְּמוֹ שֶׁקָּרָה בִּזְמַן
                            שֶׁפָּחַדְתִּי מִמֶּנָּה

                            כשאנשים קטנים עושים צל גדול
                            סימן שהשמש שוקעת!
                            ("ליקוי מאורות"- https://miktzav.com/post/102757)

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            18
                            • מיכל fמ מנותק
                              מיכל fמ מנותק
                              מיכל f
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1549
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              11
                              • טותייייט מנותק
                                טותייייט מנותק
                                טותיייי
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1550

                                הכתיבה שלי
                                מעניקה לי את הלב
                                הרגש שבי
                                מתחיל לאט להדהד

                                כמות השירים
                                לא מעידה על תכנם
                                האיכות שבמילים
                                מעידה על מה בתוכם

                                הלב שלי משנה
                                את תוכן השיר
                                הרגש שבי עולה
                                לפעמים אותו מפשיר

                                הכתיבה לפעמים
                                מעידה על הנשמה
                                אבל יש פעמים
                                שצריך קצת הפסקה...

                                טוהר

                                לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                11
                                • Music breathesM מנותק
                                  Music breathesM מנותק
                                  Music breathes
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1551

                                  אוקיי, אז לפני שחנוכה הולך ממנו עד לשנה הבאה
                                  אני מעלה פה שיר באווירת חנוכה
                                  וואי התגעגעתי לכתוב פה...

                                  מי שזוכר את @אסתר.ה -אז חזרתי בשם אחר...😙

                                  בזמן הזה
                                  #הם פורצים ופורצים
                                  לרגע לא מפסיקים
                                  הם ממשיכים וממשיכים
                                  לרגע לא עוצרים.
                                  במה חשקה נפשכם
                                  ותקבלו לידכם
                                  כל מה שירצה ליבכם
                                  תעלו לעצמכם,
                                  וכבר לא משנה
                                  כמה שמנים מתחוללים
                                  הכל מישנה
                                  המקור הולך למחוזות רחוקים...

                                  #ובעולם כזה
                                  עם קטן מחפש
                                  כד אחד טהור
                                  שיהא מפלט ואור
                                  מול מלחמות
                                  שיעשה תשועות.

                                  #ובזמן הזה
                                  עם קטן מבקש
                                  נר אחד דולק
                                  שיהא כח,- חוזק
                                  לקרב הישועה
                                  כי-
                                  ארכה לנו השעה.
                                  ...

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  10
                                  • מישהי מיוחדתמ מנותק
                                    מישהי מיוחדתמ מנותק
                                    מישהי מיוחדת
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
                                    #1552

                                    מושלת
                                    היצר בפח
                                    נאחזת
                                    במעקה מלוכלך

                                    נופלת
                                    קשה לי כל כך
                                    צוחקת
                                    על עתיד מופרך

                                    וכמה נח לי
                                    לספר שזה נגמר
                                    כמה בא לי
                                    לדעת שכבר מותר
                                    לי לאחוז
                                    בקרני המזבח
                                    לי לארוז
                                    עוד חג רותח

                                    כופרת
                                    לא מכירה בקושי
                                    אוכלת
                                    אותו נא כמו סושי

                                    שומרת
                                    על הלב שלא יפול
                                    שותקת
                                    עוד לא יודעת הכל

                                    וכמה נח לי
                                    לספר שזה נגמר
                                    כמה בא לי
                                    לדעת שכבר מותר
                                    לי לאחוז
                                    בקרני המזבח
                                    לי לארוז
                                    עוד חג רותח

                                    מוחלת
                                    מותר לי לשאול
                                    פועלת
                                    מותר לי גם לגדול

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    7
                                    • צופיה ג.צ מנותק
                                      צופיה ג.צ מנותק
                                      צופיה ג.
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1553

                                      שמונה ימים יש בחנוכה ובכל יום ישבתי וכתבתי בית על מה שאני רואה בתוך הנרות.

                                      אש בעניים בוערות
                                      שרוצות לספר סיפור
                                      אש של אינספור שאלות
                                      שמחכות לקבל אישור

                                      אש שמכילה ים גוונים
                                      אותם לא ניתן לראות
                                      אש שצועקת מבפנים
                                      עמוק בין כל השמיכות

                                      אש שמתחברת למנגינה
                                      תו ועוד תו יוצרים שיר
                                      אש ששולחת נחמה
                                      לתוך הלב בקו ישיר

                                      אש שמסדרת את הראש
                                      מהמחשבות והתסכולים
                                      אש שנותנת מקום לנפוש
                                      בין הנסיונות והייסורים

                                      אש של הודיה לאלוקים
                                      על אותן הלהבות
                                      אש של שפע ניסים
                                      שלנו ניתן לחיות

                                      אש של הבנה פנימית
                                      על העולם והחיים
                                      אש של הכרה עצמית
                                      בכולם, בי ובאחרים

                                      אש של אושר ושמחה
                                      על היום הקודם שחלף
                                      אש של ניסיון ותהיה
                                      על העבר ששתף

                                      אש של חזרה לשיגרה
                                      אחרי שמונת הימים
                                      אש של כוח ועוצמה
                                      לעבר הימים הבאים.
                                      צופיה.

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      11
                                      • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                        לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                        לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                        #1554

                                        וְאֵיפֹה הָאֵשׁ
                                        שֶׁשָּׂרְפָה לִי תלב
                                        שֶׁהַשֵּׂכֶל אוֹמֵר נוֹאָשׁ
                                        הִיא לֹא הָלְכָה לְהִשְׁתַּלֵּב

                                        רַק בָּאָה וְשָׂרְפָה
                                        כָּל חֶלְקָהּ טוֹבָה
                                        וְאֵיפֹה הַסְּלִיחָה
                                        אֲפִלּוּ לֹא מְצַפָּה
                                        לֹא שָׁוֶה תְּ'אַכְזְבָהּ

                                        הַלֵּב שֶׁלִּי מְנֻפָּץ
                                        הָרְסִיסִים שֶׁלּוֹ זְרוּקִים
                                        אֲבָל תָּמִיד נִשְׁאַר
                                        אַפְשְׁהוּא שְׁבָרִים
                                        שֶׁמּוּכָנִים לְהַשְׁלִים

                                        אֲבָל הַגַּב שֶׁלִּי
                                        נִשְׁבַּר מִלְּהִתְכּוֹפֵף
                                        רק כי כבר נמאס
                                        לְהִסְתַּכֵּל עַל מָה שֶׁיֵּשׁ

                                        #אילה#

                                        אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        6
                                        • TALYT מנותק
                                          TALYT מנותק
                                          TALY
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי TALY
                                          #1555

                                          משברים קטנים😏

                                          הכנפיים מרוטות
                                          והראש כואב
                                          האמרות הם כה פשוטות 
                                          והלב חושב

                                          הסביבה לי מטושטשת
                                          לא בתלם, מתעקם
                                          את התקוות כבר נוטשת
                                          שוב אני לא, רק הם

                                          ההתנפצות הייתה כואבת
                                          כי הכל היה ורוד
                                          מאיפה כח אהיה שואבת
                                          רוצה כמו פעם, עוד

                                          בפנים עמוק יודעת
                                          זה עניין של זמן וסבלנות
                                          לקפיצת הדרך משוועת
                                          או להתעורר מהחלום, בכנות.

                                          המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          11

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול