דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 815.0k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • קפוצ'וניתק מנותק
    קפוצ'וניתק מנותק
    קפוצ'ונית
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי קפוצ'ונית
    #1534
    פוסט זה נמחק!
    תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • טותייייט מנותק
      טותייייט מנותק
      טותיייי
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1535
      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • N מנותק
        N מנותק
        netanelhareven
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1536
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        8
        • טותייייט מנותק
          טותייייט מנותק
          טותיייי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי טיטו
          #1537

          סליחה
          זה להוריד מעצמך
          בשביל האחר
          סליחה
          זה לנסות לרפא
          את רגעי המשבר
          סליחה
          זה לתת את הלב
          לאדם שפגע
          סליחה
          זה מילה שיכולה
          לחבר שוב את הא*הבה
          סליחה
          יכולה לבנות עולמות
          אחרי שהתפרקו
          סליחה
          כוחה לשמר חברות
          גם אם נשברו
          סליחה
          ששווה המון
          סליחה
          זה לנסות לבנות
          שוב את האמון
          טוהר

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          10
          • מישהי מיוחדתמ מנותק
            מישהי מיוחדתמ מנותק
            מישהי מיוחדת
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1538

            חשבתי שהתגברתי
            אבל אז גיליתי
            עוד לא השתניתי
            עוד לא עליתי

            חשבתי שהתבגרתי
            אבל אז תפסתי
            שקצת התבזבזתי
            ופיספסתי

            נהיה לי חשוך
            התקרר לי העולם
            העבר נהיה חרוך
            והעתיד נעלם

            אז בחרתי לברוח
            הצלחתי לשכוח
            נהניתי מהבטוח
            ממקום של כח

            וקצת נסחפתי
            ממש שכחתי
            למה באתי
            ולאן הגעתי

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            5
            • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
              לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
              לא הכל טוב אבל הכל לטובה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1539

              את חזקה
              גם אם את נופלת
              את לביאה
              גם אם את נשברת

              עמוק בפנים את יודעת
              למי את שייכת
              עמוק בלב את זוכרת
              את מי את אוהבת

              את אלופה
              גם אם לא מריעים לך
              את מלכה
              גם אם מורידים לך

              תזכרי אבא כאן
              תמיד איתך
              ולא מפסיק
              להאמין בך💪

              אילה@#

              אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              16
              • KING musicK KING music התייחס לנושא זה ב
              • עטיע מנותק
                עטיע מנותק
                עטי
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1540

                הילדה הזאת…

                את זוכרת אותה?
                את הילדה הזאת,
                עם המבט העייף הזה,
                הילדה הזאת,
                עם התמימות הזאת,
                את זוכרת?
                שהיא היתה בטוחה שזה הסוף?
                שזה ענין של ימים,
                את זוכרת את הרגעים אלה?
                שהיא כמעט הרימה ידיים
                את את הצרחות שלה?
                כשההיתה לבד,
                זוכרת את הדמעות האלה?
                שאז עוד לא נגמרו כמעט
                את זוכרת?
                את הלילות האלה?
                את הימים האלה
                את זוכרת, נכון?
                אז הילדה הזאת,
                הצליחה לשרוד,
                היא לא ויתרה על החלומות שלה,
                היא המשיכה,להילחם יום יום,
                המשיכה ליפול, ולקום.
                את זוכרת איך היא נראית, נכון?
                אז לכי, תני לה חיבוק
                יש לה עוד דרך ארוכה
                היא מחכה לך, במראה

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                14
                • יהודי זה הכיי מנותק
                  יהודי זה הכיי מנותק
                  יהודי זה הכי
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי יהודי זה הכי
                  #1541
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • יהודי זה הכיי מנותק
                    יהודי זה הכיי מנותק
                    יהודי זה הכי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1542

                    עוד לילה, היא שוכבת
                    ביום החולף היא נזכרת
                    כמה התקדמה היא בודקת
                    האם אני מרוצה? היא שואלת

                    לא היא בכלל בכלל לא מרוצה
                    עוד פעם היא ברחה, מעצמה
                    עוד יום היא התעסקה בשטויות
                    וברחה מכל המחשבות, השאלות

                    הבכי בנשמה יוצא אל הכרית
                    מרטיב כולה, היא זזה בעווית
                    מה שווים חיים בלי תכלית
                    חייה ריקים, היא חצי סופנית

                    איפה היא עצמה ממקמת
                    לאן היא באמת הולכת
                    במה היא בפועל בוחרת
                    ומה היא מול זה חושבת

                    על מיטה לבדה, היא שוכבת
                    החלטה נחושה, היא חותכת
                    מפסיקה לברוח, מתמודדת
                    לא שומעת לפחד, מתגברת

                    ANASTASIAA תגובה 1 תגובה אחרונה
                    6
                    • יהודי זה הכיי יהודי זה הכי

                      עוד לילה, היא שוכבת
                      ביום החולף היא נזכרת
                      כמה התקדמה היא בודקת
                      האם אני מרוצה? היא שואלת

                      לא היא בכלל בכלל לא מרוצה
                      עוד פעם היא ברחה, מעצמה
                      עוד יום היא התעסקה בשטויות
                      וברחה מכל המחשבות, השאלות

                      הבכי בנשמה יוצא אל הכרית
                      מרטיב כולה, היא זזה בעווית
                      מה שווים חיים בלי תכלית
                      חייה ריקים, היא חצי סופנית

                      איפה היא עצמה ממקמת
                      לאן היא באמת הולכת
                      במה היא בפועל בוחרת
                      ומה היא מול זה חושבת

                      על מיטה לבדה, היא שוכבת
                      החלטה נחושה, היא חותכת
                      מפסיקה לברוח, מתמודדת
                      לא שומעת לפחד, מתגברת

                      ANASTASIAA מנותק
                      ANASTASIAA מנותק
                      ANASTASIA
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1543

                      פעם אהבתי את חנוכה.
                      את הלביבות.
                      את הריבה.
                      ואת הסופגניות.
                      שאכלנו בצוותא.

                      פעם אהבתי את חנוכה.
                      את המסיבה.
                      את הסביבון.
                      וערב הלביבות .
                      אצל סבתא.

                      היום אני אוהבת את חנוכה.
                      את הדמעות.
                      שזורמות כמו מעצמן.
                      מול הנרות.
                      הדולקים.

                      אוהבת את חנוכה.
                      את הלב.
                      שמתרחב.
                      מול נחת.
                      וריבה.
                      וילדים מלקקים.

                      🍩 🍩 נסטיה🍩 🍩

                      Россия гордится -- כי דם זה לא קטשופ!!

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      13
                      • מישהי מיוחדתמ מנותק
                        מישהי מיוחדתמ מנותק
                        מישהי מיוחדת
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1544
                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2
                        • עטיע מנותק
                          עטיע מנותק
                          עטי
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1545
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • טותייייט מנותק
                            טותייייט מנותק
                            טותיייי
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1546

                            לפעמים לא רואה
                            את הטוב שיש
                            לפעמים כבר נמאס לי
                            רק לבכות ולבקש

                            הכל משמיים
                            גם אם לא יודעים
                            הכל ממרומים
                            גם אם לא רואים

                            האמונה מחזיקה
                            אותי בחיים
                            התקווה מרפאה
                            את הלב שלי מהשברים

                            אני צריכה לדעת
                            ותמיד לזכור
                            שהכל לטובה
                            והכל רק טוב

                            אם לא הידיעה
                            והחיים באמונה
                            כל יום של נפילה
                            מרחיק אותי מהשכינה

                            לכן כדאי לזכור ולהתמיד
                            להודות על הכל
                            לזכור שאנחנו בתפקיד
                            והוא כאן הכל יכול

                            הכל תמיד לטובה
                            גם אם לא רואים
                            כל יום זה מתנה
                            תודה רבה לאלוקים

                            טוהר

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            11
                            • מישהי מיוחדתמ מנותק
                              מישהי מיוחדתמ מנותק
                              מישהי מיוחדת
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1547

                              תנו לי השראה
                              אבל לא דיכאונית
                              העולם כל כך נפלא
                              ואני אפרורית

                              לא מוצאת את עצמי
                              בין כל האורות
                              חנוכה זה החג שלי
                              עד הדיכאונות

                              תנו לי קצת שקט
                              בין כל הרעשים
                              תנו לי ללכת
                              להתבודד עם אלוקים

                              לא מוצאת את עצמי
                              בין כל האנשים
                              חנוכה זה החג שלי
                              אבל כולם מפריעים

                              תנו לי קצת מקום
                              בתוך הלבבות
                              תנו שמחה עד המרום
                              בלי שום גבולות

                              לא מוצאת את עצמי
                              בתוך הבדידות
                              מחפשת את הצל שלי
                              מחוץ לשפיות

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              13
                              • משורר מבולבלמ מנותק
                                משורר מבולבלמ מנותק
                                משורר מבולבל
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי משורר מבולבל
                                #1548

                                אחרי 603 ימים שעברו, כולם כבר שכחו חוץ מ-
                                43 משפחות שחיות כל שניה את השכול,
                                ועוד עשרות רבות (אם לא מאות) של אנשים שאף אחד לא חולם מה הם עוברים.
                                אז כן, אסון מירון לא הלך לשום מקום,
                                אנשים עדין מתמודדים עם זכרונות, חרדות וטראומה נוראית.
                                מוקדש למתמודדים באהבה

                                אֲנִי מַבְטִיחַ בְּהֵן צִדְקִי
                                לֹא יָדַעְתִּי מֵאֵיפֹה זֶה יִפּוֹל עָלַי
                                וְיָשַׁבְתִּי בְּחֶרְדַּת מָוֶת
                                וְחִכִּיתִי
                                וְנִדְרַכְתִּי עַד הַקָּצֶה
                                וְהִשְׁלַמְתִּי
                                וְלֹא הִסְכַּמְתִּי לְהַשְׁלִים
                                עִם הָעֻבְדָּה
                                שֶׁהִיא תּוֹפִיעַ פִּתְאוֹם שׁוּב
                                וְתַשְׁמִיד בִּי כָּל חֶלְקָה טוֹבָה

                                אַבָל בַּסוֹף הִיא בָּאָה
                                הַחַרָדָה
                                וְהִפְתִּיעָה אַפִלּוּ אֶת הַחֵלֶק הַפֵּסִימִי שֶׁהָיָה בִּי
                                וְזָרְעָה הֶרֶס וְחֻרְבָּן
                                (כִּמְעַט) כְּמוֹ שֶׁקָּרָה בִּזְמַן
                                שֶׁפָּחַדְתִּי מִמֶּנָּה

                                כשאנשים קטנים עושים צל גדול
                                סימן שהשמש שוקעת!
                                ("ליקוי מאורות"- https://miktzav.com/post/102757)

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                18
                                • מיכל fמ מנותק
                                  מיכל fמ מנותק
                                  מיכל f
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1549
                                  פוסט זה נמחק!
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  11
                                  • טותייייט מנותק
                                    טותייייט מנותק
                                    טותיייי
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1550

                                    הכתיבה שלי
                                    מעניקה לי את הלב
                                    הרגש שבי
                                    מתחיל לאט להדהד

                                    כמות השירים
                                    לא מעידה על תכנם
                                    האיכות שבמילים
                                    מעידה על מה בתוכם

                                    הלב שלי משנה
                                    את תוכן השיר
                                    הרגש שבי עולה
                                    לפעמים אותו מפשיר

                                    הכתיבה לפעמים
                                    מעידה על הנשמה
                                    אבל יש פעמים
                                    שצריך קצת הפסקה...

                                    טוהר

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    11
                                    • Music breathesM מנותק
                                      Music breathesM מנותק
                                      Music breathes
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1551

                                      אוקיי, אז לפני שחנוכה הולך ממנו עד לשנה הבאה
                                      אני מעלה פה שיר באווירת חנוכה
                                      וואי התגעגעתי לכתוב פה...

                                      מי שזוכר את @אסתר.ה -אז חזרתי בשם אחר...😙

                                      בזמן הזה
                                      #הם פורצים ופורצים
                                      לרגע לא מפסיקים
                                      הם ממשיכים וממשיכים
                                      לרגע לא עוצרים.
                                      במה חשקה נפשכם
                                      ותקבלו לידכם
                                      כל מה שירצה ליבכם
                                      תעלו לעצמכם,
                                      וכבר לא משנה
                                      כמה שמנים מתחוללים
                                      הכל מישנה
                                      המקור הולך למחוזות רחוקים...

                                      #ובעולם כזה
                                      עם קטן מחפש
                                      כד אחד טהור
                                      שיהא מפלט ואור
                                      מול מלחמות
                                      שיעשה תשועות.

                                      #ובזמן הזה
                                      עם קטן מבקש
                                      נר אחד דולק
                                      שיהא כח,- חוזק
                                      לקרב הישועה
                                      כי-
                                      ארכה לנו השעה.
                                      ...

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      10
                                      • מישהי מיוחדתמ מנותק
                                        מישהי מיוחדתמ מנותק
                                        מישהי מיוחדת
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
                                        #1552

                                        מושלת
                                        היצר בפח
                                        נאחזת
                                        במעקה מלוכלך

                                        נופלת
                                        קשה לי כל כך
                                        צוחקת
                                        על עתיד מופרך

                                        וכמה נח לי
                                        לספר שזה נגמר
                                        כמה בא לי
                                        לדעת שכבר מותר
                                        לי לאחוז
                                        בקרני המזבח
                                        לי לארוז
                                        עוד חג רותח

                                        כופרת
                                        לא מכירה בקושי
                                        אוכלת
                                        אותו נא כמו סושי

                                        שומרת
                                        על הלב שלא יפול
                                        שותקת
                                        עוד לא יודעת הכל

                                        וכמה נח לי
                                        לספר שזה נגמר
                                        כמה בא לי
                                        לדעת שכבר מותר
                                        לי לאחוז
                                        בקרני המזבח
                                        לי לארוז
                                        עוד חג רותח

                                        מוחלת
                                        מותר לי לשאול
                                        פועלת
                                        מותר לי גם לגדול

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        7
                                        • צופיה ג.צ מנותק
                                          צופיה ג.צ מנותק
                                          צופיה ג.
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1553

                                          שמונה ימים יש בחנוכה ובכל יום ישבתי וכתבתי בית על מה שאני רואה בתוך הנרות.

                                          אש בעניים בוערות
                                          שרוצות לספר סיפור
                                          אש של אינספור שאלות
                                          שמחכות לקבל אישור

                                          אש שמכילה ים גוונים
                                          אותם לא ניתן לראות
                                          אש שצועקת מבפנים
                                          עמוק בין כל השמיכות

                                          אש שמתחברת למנגינה
                                          תו ועוד תו יוצרים שיר
                                          אש ששולחת נחמה
                                          לתוך הלב בקו ישיר

                                          אש שמסדרת את הראש
                                          מהמחשבות והתסכולים
                                          אש שנותנת מקום לנפוש
                                          בין הנסיונות והייסורים

                                          אש של הודיה לאלוקים
                                          על אותן הלהבות
                                          אש של שפע ניסים
                                          שלנו ניתן לחיות

                                          אש של הבנה פנימית
                                          על העולם והחיים
                                          אש של הכרה עצמית
                                          בכולם, בי ובאחרים

                                          אש של אושר ושמחה
                                          על היום הקודם שחלף
                                          אש של ניסיון ותהיה
                                          על העבר ששתף

                                          אש של חזרה לשיגרה
                                          אחרי שמונת הימים
                                          אש של כוח ועוצמה
                                          לעבר הימים הבאים.
                                          צופיה.

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          11

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול