דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 813.6k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מישהי מיוחדתמ מנותק
    מישהי מיוחדתמ מנותק
    מישהי מיוחדת
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1594

    אני מבטיחה
    שאני אצליח
    זו לא בדיחה
    אני אצליח
    אני מוכרחה
    להצליח
    אני מכריחה
    להצליח

    כן אני מוצלחת
    לא אנלא מנוצחת
    כן אני בורחת
    מהניצחון אל הפחת

    כן אני יכולה
    לא אנלא חולה
    כן אני מתחילה
    עוד הבטחה חלולה

    אני מבטיחה
    אני אנצח
    זו לא בדיחה
    אני אנצח
    אני מוכרחה
    לנצח
    אני מכריחה
    לנצח

    כן אני יודעת
    לא אנלא משוגעת
    כן אני בולעת
    עוד תרמית באמתחת

    כן אני מסוגלת
    לא אנלא נאבדת
    כן אני משתוקקת
    ושוב נופלת

    מתי אלמד
    לצאת מהנלמד
    לצאת מהקופסא
    ממציאות מתריסה

    מתי אלמד
    לצאת מהנלמד
    לפרוץ את הגבולות
    וללמוד קצת לחיות?

    ד' קובע את המצב ואתה את מצב הרוח

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    4
    • פונץ' בננהפ מנותק
      פונץ' בננהפ מנותק
      פונץ' בננה
      צוות פיקוח
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1595

      מוקדש לאחים המהממים שלי, ולכל בחורי הישיבות שמוסרים את נפשם ללימוד התורה.
      עליכם העולם עומד ויעמוד 🤗🥰

      היי אחי כן אתה
      זה שיושב שם בפינה
      שלומד ומתמיד
      כל יום בסדר אחיד

      תזכור תמיד
      שאתה מייצג פה עם
      תזכור תמיד 
      רק ללכת ישר 

      אח'שליי
      עליך עומד העולם
      אח'שליי
      ת'אלוף העולם

      היי אחי כן אתה
      אותך אני מעריך
      שת'נותן את כל ליבך 
      לקיים את המצווה 

      גם כשכולם ישנים
      וכל האורות מכובים
      לך האש בוערת
      בתוך הלב כובשת 

      אח'שלי
      עלייך עומד העולם
      אח'שלי
      ת'אלוף העולם

      אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
      שומע נסתרות הלב 💜

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      10
      • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
        לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
        לא הכל טוב אבל הכל לטובה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1596

        אש להבות
        ושנאת לבבות
        שונאת לבכות
        אבל רוצה לחיות

        זה קורה
        שכולם ישנים
        אני בוכה
        וכולם מתעוררים

        לא רוצה
        שתזכרו בי
        כשאני בוכה
        לא מוכנה
        להיות הזאתי
        שתמיד חזקה

        אבל אני כזאת
        שמתמודדת
        אף פעם אנילא
        יהיה אחרת?!

        יום אחד
        זה יקרה
        כמו רגש
        עז בחזה

        אתה תעשה
        מאותו הכאב
        אושר אינסוף
        שישטוף את
        כל הדמעות

        #אילה#

        אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        7
        • טותייייט מנותק
          טותייייט מנותק
          טותיייי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1597

          המיתר שלי נקרע
          הצליל נהיה עצוב
          השמע נשמע רע
          הכל נהיה חשוך

          האורגן פתאום נדם
          הגיטרה הפסיקה לנגן
          הלב שלי פתאום נרדם
          הוא לא מפסיק להתלונן

          הסוללה של הכאב נגמרה
          מרגישה פתאום רעה
          איך המנגינה נגמרה
          בלי שום התראה

          מטעינה את הלב בחזרה
          פתאום חזר האורה
          הכל מתחיל לפעול
          המנגינה מתחיל לגדול

          הכל נכנס ללב שלי
          פתאום הכל מקשיב לי
          הקול נהיה מרגש
          אני מתחילה להתרגש

          זו הייתה מנגינת חיי
          שאשמור לעד בליבי
          אני יודעת שכלום לא היה בלעדי
          אבל הכל בזכות אבא שלי

          טוהר

          לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
          -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          7
          • שריושש מנותק
            שריושש מנותק
            שריוש
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי שריוש
            #1598

            הדרך חזור
            השקט הרועש ,
            הסופה השקטה,
            ושהלב גועש
            מעיד ,סכנה,

            טרפת הכל,
            הרגשת ניצחון,
            פרקת עול ,
            זהו,אומר היגיון

            ןבלילה חולם
            על מסלול אחר ,
            מתעורר והולם
            הלב החבר

            זר המקום,
            רצת שיכור
            אל התהום
            לב קפא מקור,

            נווד צבעים ,
            לא דומה
            בין הגוונים
            כל כך שונה ,

            המוח מסרב,
            אולי לחזור-
            אומר הכאב
            ורק גובר ,

            הדלת פתוחה
            משב של רוח
            אך ההרגשה
            נותנת כוח

            למוכר חוזר
            בידית נוגע
            והלב אומר-
            אולי זה הרגע....

            שריוש#

            אפילו הכוכבים
            צריכים חשכה,
            כדי לזרוח.

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            8
            • עטיע מנותק
              עטיע מנותק
              עטי
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1599

              הבלבול הזה…והמילים
              האור הזה
              ההבהוב
              החושך הזה
              הטשטוש
              הרעש הזה
              הצפצוף
              השקט הזה
              החירשות
              המילים האלה
              השתיקות
              הרגשות האלה
              האדישות
              הנסיונות האלה
              הנפילות
              השריטות שם
              שנשכחו
              הבלאגן
              הסחרחורות
              הימים
              הלילות
              הנשימות
              הנשמות
              החנוקות
              החניקות
              הדמעות
              הדמיעות
              הדימיונות
              הבלהות
              בוהות
              בלהבות
              תהום
              פתוח
              פותח
              מציף
              מטביע
              גלגל
              מזל
              תקוע
              ואסור
              לסמוך
              על הנס.

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              13
              • מישהי מיוחדתמ מנותק
                מישהי מיוחדתמ מנותק
                מישהי מיוחדת
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
                #1600

                מנסה להשלים
                המנהיגים הם בודדים
                מנסה להאמין
                לא הכל מבינים
                מנסה לצרוח
                אסור לי לברוח
                איך אפשר למחול
                על המון כאב וחול
                לא מקבלת את עצמי
                אפילו שהתחזקתי
                לא משלימה עם היותי
                מי שלא רציתי

                והיצר השטן
                מורח לי ת'זמן
                אני מרגישה קטנה
                לא יכולה
                והיצר הרשע
                מערבב לי טוב ורע
                ואני ילדה תמימה
                מאמינה שיש בחירה

                הביטחון שלי תלול
                המעשים שלי הם בול
                המח שלי בבלבול
                חצי נמצא בחול
                מה עושים
                אין לי עצות
                גם לא מעשים
                אני תקועה בחולות
                מנסה להאמין
                העתיד יהיה מדהים
                מנסה לשכנע
                שזה סתם עבר תוקע

                והיצר השטן
                מורח לי ת'זמן
                אני מרגישה קטנה
                לא יכולה
                והיצר הרשע
                מערבב לי טוב ורע
                ואני ילדה תמימה
                מאמינה שיש בחירה

                אני כאילו רגועה
                תסתכל עלי, רק ילדה.
                אין לי עוד מילה
                אני נאבדת במלחמה
                ממציאה מילים ריקות
                אומרת זה לא אשמתי
                אני שבעת אכזבות
                והיצר גומר אותי
                הוא שם אותי בפינה
                אני שוב נתקעת
                נכנסת בלי כוונה
                חצי משוגעת

                ד' קובע את המצב ואתה את מצב הרוח

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                5
                • מנאשששמ מנותק
                  מנאשששמ מנותק
                  מנאששש
                  צוות פיקוח
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1601

                  לא שלי

                  לפעמים
                  כשהתודעה
                  מצטללת
                  עם בוקר
                  מקורי הכרית
                  מיחלת
                  תקוה
                  שמא אגל טל
                  של שחרית
                  הבריק מוקדם
                  פינות שכוחות
                  שהושארו
                  אתמול
                  זנוחות
                  בלא
                  מגע יד אדם.

                  יוצאת
                  כדי לגלות
                  שהכל עצר
                  באותה נקודה.
                  איש לא
                  יעשה עבודה
                  במקומי.
                  אם אין אני
                  ונשמה
                  שחדשת
                  ממקור
                  שמימי
                  אין לי מי.

                  לנשים שבני משפחותיהם "לא יעשה עבודה במקומי" (גשמי)
                  או לנשמה והעבודה הפנימית וכו' שבאמת "אם אין אני"... (רוחני)

                  ברגע שמתחברים למוזיקה,
                  הטכניקה באה מעצמה.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  11
                  • טותייייט מנותק
                    טותייייט מנותק
                    טותיייי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1602

                    אבא תודה
                    על הקשיים שבחיים
                    אבא תודה
                    על שאתה תמיד בפנים
                    אבא תודה
                    שאתה שומע ומבין
                    אבא תודה
                    שאתה תמיד מקשיב
                    אבא תודה
                    שאתה מחבק אותי
                    אבא תודה
                    שאתה תמיד בליבי
                    אתה תודה
                    על הכוכבים בדרך
                    אבא תודה
                    שנתת לחיים שלי ערך
                    אבא תודה
                    שאתה מחזיר לי כל יום את הנשמה
                    אבא תודה
                    שאתה מביא לי בלב כל יום אמונה
                    אבא תודה
                    על היכולת להודות
                    אבא תודה
                    שאתה נותן את הכוחות
                    אבא תודה
                    על החלומות
                    אבא תודה
                    שאתה מביא לי ישועות
                    אבא תודה
                    על משפחה וחברות
                    אבא תודה
                    שאתה מנגב לי את הדמעות
                    אבא תודה
                    שאתה כל החיים איתי
                    אתה תודה
                    שאתה כל הזמן מרים אותי
                    טוהר

                    לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                    -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    8
                    • נעמי16נ נעמי16

                      אוקיי....אז זה השיר הראשון שאני מעלה לאתר (ובכלל אני די "ירוקה" בקטע של שירים וכו') התלבטתי אם להעלות אותו אבל כמה חבר'ה מקסימים מהפורום עשו לי חשק להעלות שיר אז מוקדש להם ולכל מי שמזדהה עם התחושות.....

                      באמת שאני-
                      רוצה וכוספת
                      מנסה ושואפת
                      אך המציאות באלגנטיות את הקלפים טורפת.

                      שאיפות ומטרות נעולות בכספת
                      שאננות שעוטפת
                      שגרה ששוטפת
                      ונשמה שבכאב צועקת, נטרפת.

                      החסר מתרחב,בתשוקה מוצפת
                      אחרי דמיונות ומים מלוחים רודפת
                      ובסוף היום ,דמעות נוטפת
                      שוכבת לבד,מאכזבה מעולפת.

                      הלוואי שיגיע היום שאחליט שאני-
                      מפסיקה את הטרפת
                      את השכבות מקלפת
                      בכמיהת אמת נעטפת
                      בצל ידך אבא אוהב,מצטנפת.

                      חברונע'רס מוזיקלייםח מנותק
                      חברונע'רס מוזיקלייםח מנותק
                      חברונע'רס מוזיקליים
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1603
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • שריושש מנותק
                        שריושש מנותק
                        שריוש
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1604

                        דור יתום
                        דמעות מלוחות
                        עניים שאלות
                        למה אלוקים
                        נותרנו יתומים
                        מולל הלב
                        נימים של כאב
                        מודעה שחורה
                        מספרת מאורע
                        צדיק תמים
                        נחבא אל הכלים
                        כמלאך אדם
                        עלה ונעלם

                        בורא עולמים-
                        אנו זועקים
                        גרוננו ניחר
                        מי נישאר
                        דור יתום מאב
                        כתשעה באב
                        ובתוך ההמולה
                        תביא הגאולה!

                        שיר שכתבתי על הרב בעדני זכר צדיק וקדוש לברכה
                        זכותו תגן בעדנו!

                        אפילו הכוכבים
                        צריכים חשכה,
                        כדי לזרוח.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        8
                        • מנאשששמ מנותק
                          מנאשששמ מנותק
                          מנאששש
                          צוות פיקוח
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1605

                          לא שלי

                          על מדרכת
                          החיים,
                          היכן
                          שנופלות
                          חוורות
                          קרני שמש
                          שאינן
                          מסנוורות
                          נופל
                          גם צל.

                          לעתים
                          אפרפר,
                          מרפרף,
                          כמו פרפר
                          שבא,
                          חולף,
                          רגע קט,
                          וכמעט...
                          כהרף
                          עין,
                          מעפעף
                          ואין...

                          אנא
                          הפיחו טללים
                          בדמויות צללים.

                          ברגע שמתחברים למוזיקה,
                          הטכניקה באה מעצמה.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          9
                          • orlyO מנותק
                            orlyO מנותק
                            orly
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי orly
                            #1606

                            דור.../#ORLY#
                            ודור אבל.
                            ללא אב.
                            נותר.
                            יתום.

                            ודור סובל.
                            ועוד רב.
                            הולך.
                            פתאום.

                            ודור עמל.
                            וממתין.
                            למשיח
                            במהרה.

                            ודור שואל.
                            ומבקש.
                            מצפה
                            לגאולה.

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            8
                            • AVITAL 1A מנותק
                              AVITAL 1A מנותק
                              AVITAL 1
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1607

                              שוב היא בדיכי,
                              ובא לה למות.
                              חוזרת כמו תוכי,
                              אני- אטימות.

                              כמה אני יכולה,
                              לשמוע להכיל
                              וכבר אין לי חמלה,
                              וגם לא עור של פיל

                              ועל אף, ולמרות,
                              שלפעמים אין בי פנאי
                              לשמוע צרות,
                              דיכאונות ו-דייייייי

                              אני עדיין מקשיבה,
                              אוספת כוחות.
                              שתראי, את אהובה,
                              אצלי לפחות..

                              ואם שוב יהיה לך קושי,
                              או סתם משו רע
                              אז בואי, חופשי,
                              אני פה, חברה!

                              טוב הוא טוב, גם אם הוא לפעמים פוצע (אייכה, לזכרו של הבחור חיים ראק ז"ל).

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              13
                              • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                #1608

                                תבכי תצרחי
                                תנשמי תתבישי
                                תעשי הכל
                                חוץ מלגרום לך ליפול

                                תקשיבי אחות
                                יש שונאים בלי סוף
                                אל תהי את זאת
                                שגורמת לעצמך לנבול

                                תקשיבי אהבה שלי
                                תעופי על עצמך
                                ישלך עלמה

                                תאהבי ת'צמך
                                מול המראה
                                וגם אם לא
                                תדעי שאת שווה
                                את לא חסרת תקנה
                                זה רק נראה

                                בסוף את תוציאי מעצמך
                                תפטיש הכי חזק
                                שיכול להיות
                                תפשטיש שנלחם
                                בכל החזיתות
                                בים של דמעות

                                ואיתו תתתקנתי
                                תחוסר שלך..
                                רק תראי לעצמך
                                מה את שווה
                                תקומי איתנה

                                גם עם בדרך
                                המסמרים
                                יתקעו בגבה
                                בסוף הם יתקנו
                                את כל החסרי תקנה

                                אילה#

                                אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                10
                                • טותייייט מנותק
                                  טותייייט מנותק
                                  טותיייי
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1609

                                  לצפות לחלום
                                  שיתגשם
                                  לצפות היום
                                  מהשם

                                  לצפות שהכל
                                  ילך חלק
                                  לצפות שכלום
                                  לא יזרק לפח

                                  פחד מהציפייה
                                  שלא תבוא
                                  פחד מהציפייה
                                  ומהכאב שבו

                                  פחד מהאכזבה
                                  שאחרי הציפייה
                                  כי לפעמים הציפייה
                                  מחזיקה את הנשמה

                                  טוהר

                                  לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                  -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  7
                                  • עטיע מנותק
                                    עטיע מנותק
                                    עטי
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1610

                                    אבא…
                                    איפה אני
                                    אבא
                                    איפה אתה
                                    איפה העיניים
                                    הרגליים שלי
                                    איפה שעון אבא
                                    איפה אוויר
                                    לנשום
                                    איפה שקט
                                    אבא
                                    איפה כיסא
                                    מדרכה
                                    איפה תחנת דלק
                                    פנצריה
                                    איפה אני
                                    אבא
                                    איפה אתה
                                    איפה הכפתור
                                    לעצור תאוטוסטרדה
                                    איפה אתמול
                                    איפה היום
                                    איפה המילים
                                    איפה חושבים פה
                                    איפה חיים
                                    איך?

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    8
                                    • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                      לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                      לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                      #1611

                                      גֵּיהִנּוֹם#

                                      וְאַתְּ נוֹפֶלֶת
                                      וּמְשׁוֹטֶטֶת
                                      בִּשְׁלוּלִיּוֹת
                                      שֶׁל דָּם
                                      שֶׁנָּזלו מִגּוּפְךָ
                                      וּכְמוֹ כָּל פַּעַם
                                      זֹאת אַשְׁמָתְךָ
                                      שֶׁשָּׂרֶטֶת
                                      אֶת עַצְמְךָ
                                      כְּשֶׁהַלֵּב לֹא
                                      בְּשִׁמּוּשׁ
                                      זֶה נִקְרָא
                                      שֶׁהוּא נִכְחָד?
                                      צָעַקְתִּי בְּיֵאוּשׁ
                                      בְּקוֹל מְפֻחָד

                                      אילה#

                                      אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      9
                                      • עטיע מנותק
                                        עטיע מנותק
                                        עטי
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1612

                                        ילדה,

                                        תסתכלי עלי דקה,
                                        ילדה.
                                        אני לא אוכלת.
                                        לא,אוכלת.
                                        תסתכלי עלי,
                                        ככה.
                                        אל תפחדי,
                                        תרימי את הראש,
                                        ככה.
                                        גם אם העיניים שלך אדומות,
                                        גם אם אין בכלל דמעות.
                                        תסתכלי עלי,
                                        ככה.
                                        עם הכאב.
                                        כן,
                                        אל תדחפי אותו עוד פעם
                                        לאיזה חור.
                                        תסתכלי עלי,
                                        עם הנשימות האלה,
                                        הכבדות.
                                        עם הדם
                                        תסתכלי עלי
                                        לשניה
                                        אני רוצה לראות אותך
                                        ילדה,
                                        לאיפה נעלמת
                                        מי הפך אותך לגוף?

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        10
                                        • מישהי מיוחדתמ מנותק
                                          מישהי מיוחדתמ מנותק
                                          מישהי מיוחדת
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1613

                                          אני שוברת הכלים
                                          זה הכל או כלום
                                          הולכת לקצה

                                          אני בלי שקרים
                                          עם מח סתום
                                          ולב מְרָצֶה

                                          חיה בלי איזון
                                          בין מטלה למטלה
                                          אני זה דיכאון

                                          איבדתי את הכיוון
                                          אין לי התחלה
                                          הסוף הוא שיגעון

                                          ד' קובע את המצב ואתה את מצב הרוח

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          5

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול