דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 813.5k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • טותייייט מנותק
    טותייייט מנותק
    טותיייי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1592

    הפחד מהקול
    שאומר ליפול
    רק לא לגדול
    ומהכל לחדול

    והוא רק מייאש
    רק לא להתייאש
    להמשיך לבקש
    ועל הכל להתעקש

    אם זה בשבילי
    אך ורק לטובתי
    שומעת קול פנימי
    מנחמת את עצמי

    ורק התפילה
    את הנשמה מרימה
    ורק האמונה
    מולידה את האהבה

    ולפעמים החיים
    מלאים בבעיות
    צריכים להחכים
    שיש גם עליות

    טוהר

    לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
    -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    8
    • AVITAL 1A מנותק
      AVITAL 1A מנותק
      AVITAL 1
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי AVITAL 1
      #1593

      יום אחד זה יקרה
      והלב שלך, המחוספס
      יהיה שלם
      והצבט הזה שתפס
      יעלם

      ההרים שאת שורדת
      יתגמדו
      הקשיים שאת עוברת
      יעלמו

      ואז, כשאור יאיר את העולם
      ואמונה תפעם בלב כולם
      כשהבריאה תאמר שירה
      את תחיי תאווירה

      ואת תראי,
      כשהרגשת לבד,
      מישהו נתן לך יד.
      וגם כשלא הבנת איך,
      הוא חייך..
      האבא שתמיד לצידך

      אז תאמיני לו,
      תאמיני בו.

      תודה לכל מי שמגיע לו/לה אחת כזאת..:)

      טוב הוא טוב, גם אם הוא לפעמים פוצע (אייכה, לזכרו של הבחור חיים ראק ז"ל).

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      12
      • מישהי מיוחדתמ מנותק
        מישהי מיוחדתמ מנותק
        מישהי מיוחדת
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1594

        אני מבטיחה
        שאני אצליח
        זו לא בדיחה
        אני אצליח
        אני מוכרחה
        להצליח
        אני מכריחה
        להצליח

        כן אני מוצלחת
        לא אנלא מנוצחת
        כן אני בורחת
        מהניצחון אל הפחת

        כן אני יכולה
        לא אנלא חולה
        כן אני מתחילה
        עוד הבטחה חלולה

        אני מבטיחה
        אני אנצח
        זו לא בדיחה
        אני אנצח
        אני מוכרחה
        לנצח
        אני מכריחה
        לנצח

        כן אני יודעת
        לא אנלא משוגעת
        כן אני בולעת
        עוד תרמית באמתחת

        כן אני מסוגלת
        לא אנלא נאבדת
        כן אני משתוקקת
        ושוב נופלת

        מתי אלמד
        לצאת מהנלמד
        לצאת מהקופסא
        ממציאות מתריסה

        מתי אלמד
        לצאת מהנלמד
        לפרוץ את הגבולות
        וללמוד קצת לחיות?

        ד' קובע את המצב ואתה את מצב הרוח

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        4
        • פונץ' בננהפ מנותק
          פונץ' בננהפ מנותק
          פונץ' בננה
          צוות פיקוח
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1595

          מוקדש לאחים המהממים שלי, ולכל בחורי הישיבות שמוסרים את נפשם ללימוד התורה.
          עליכם העולם עומד ויעמוד 🤗🥰

          היי אחי כן אתה
          זה שיושב שם בפינה
          שלומד ומתמיד
          כל יום בסדר אחיד

          תזכור תמיד
          שאתה מייצג פה עם
          תזכור תמיד 
          רק ללכת ישר 

          אח'שליי
          עליך עומד העולם
          אח'שליי
          ת'אלוף העולם

          היי אחי כן אתה
          אותך אני מעריך
          שת'נותן את כל ליבך 
          לקיים את המצווה 

          גם כשכולם ישנים
          וכל האורות מכובים
          לך האש בוערת
          בתוך הלב כובשת 

          אח'שלי
          עלייך עומד העולם
          אח'שלי
          ת'אלוף העולם

          אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
          שומע נסתרות הלב 💜

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          10
          • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
            לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
            לא הכל טוב אבל הכל לטובה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1596

            אש להבות
            ושנאת לבבות
            שונאת לבכות
            אבל רוצה לחיות

            זה קורה
            שכולם ישנים
            אני בוכה
            וכולם מתעוררים

            לא רוצה
            שתזכרו בי
            כשאני בוכה
            לא מוכנה
            להיות הזאתי
            שתמיד חזקה

            אבל אני כזאת
            שמתמודדת
            אף פעם אנילא
            יהיה אחרת?!

            יום אחד
            זה יקרה
            כמו רגש
            עז בחזה

            אתה תעשה
            מאותו הכאב
            אושר אינסוף
            שישטוף את
            כל הדמעות

            #אילה#

            אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            7
            • טותייייט מנותק
              טותייייט מנותק
              טותיייי
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1597

              המיתר שלי נקרע
              הצליל נהיה עצוב
              השמע נשמע רע
              הכל נהיה חשוך

              האורגן פתאום נדם
              הגיטרה הפסיקה לנגן
              הלב שלי פתאום נרדם
              הוא לא מפסיק להתלונן

              הסוללה של הכאב נגמרה
              מרגישה פתאום רעה
              איך המנגינה נגמרה
              בלי שום התראה

              מטעינה את הלב בחזרה
              פתאום חזר האורה
              הכל מתחיל לפעול
              המנגינה מתחיל לגדול

              הכל נכנס ללב שלי
              פתאום הכל מקשיב לי
              הקול נהיה מרגש
              אני מתחילה להתרגש

              זו הייתה מנגינת חיי
              שאשמור לעד בליבי
              אני יודעת שכלום לא היה בלעדי
              אבל הכל בזכות אבא שלי

              טוהר

              לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
              -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              7
              • שריושש מנותק
                שריושש מנותק
                שריוש
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי שריוש
                #1598

                הדרך חזור
                השקט הרועש ,
                הסופה השקטה,
                ושהלב גועש
                מעיד ,סכנה,

                טרפת הכל,
                הרגשת ניצחון,
                פרקת עול ,
                זהו,אומר היגיון

                ןבלילה חולם
                על מסלול אחר ,
                מתעורר והולם
                הלב החבר

                זר המקום,
                רצת שיכור
                אל התהום
                לב קפא מקור,

                נווד צבעים ,
                לא דומה
                בין הגוונים
                כל כך שונה ,

                המוח מסרב,
                אולי לחזור-
                אומר הכאב
                ורק גובר ,

                הדלת פתוחה
                משב של רוח
                אך ההרגשה
                נותנת כוח

                למוכר חוזר
                בידית נוגע
                והלב אומר-
                אולי זה הרגע....

                שריוש#

                אפילו הכוכבים
                צריכים חשכה,
                כדי לזרוח.

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                8
                • עטיע מנותק
                  עטיע מנותק
                  עטי
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1599

                  הבלבול הזה…והמילים
                  האור הזה
                  ההבהוב
                  החושך הזה
                  הטשטוש
                  הרעש הזה
                  הצפצוף
                  השקט הזה
                  החירשות
                  המילים האלה
                  השתיקות
                  הרגשות האלה
                  האדישות
                  הנסיונות האלה
                  הנפילות
                  השריטות שם
                  שנשכחו
                  הבלאגן
                  הסחרחורות
                  הימים
                  הלילות
                  הנשימות
                  הנשמות
                  החנוקות
                  החניקות
                  הדמעות
                  הדמיעות
                  הדימיונות
                  הבלהות
                  בוהות
                  בלהבות
                  תהום
                  פתוח
                  פותח
                  מציף
                  מטביע
                  גלגל
                  מזל
                  תקוע
                  ואסור
                  לסמוך
                  על הנס.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  13
                  • מישהי מיוחדתמ מנותק
                    מישהי מיוחדתמ מנותק
                    מישהי מיוחדת
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
                    #1600

                    מנסה להשלים
                    המנהיגים הם בודדים
                    מנסה להאמין
                    לא הכל מבינים
                    מנסה לצרוח
                    אסור לי לברוח
                    איך אפשר למחול
                    על המון כאב וחול
                    לא מקבלת את עצמי
                    אפילו שהתחזקתי
                    לא משלימה עם היותי
                    מי שלא רציתי

                    והיצר השטן
                    מורח לי ת'זמן
                    אני מרגישה קטנה
                    לא יכולה
                    והיצר הרשע
                    מערבב לי טוב ורע
                    ואני ילדה תמימה
                    מאמינה שיש בחירה

                    הביטחון שלי תלול
                    המעשים שלי הם בול
                    המח שלי בבלבול
                    חצי נמצא בחול
                    מה עושים
                    אין לי עצות
                    גם לא מעשים
                    אני תקועה בחולות
                    מנסה להאמין
                    העתיד יהיה מדהים
                    מנסה לשכנע
                    שזה סתם עבר תוקע

                    והיצר השטן
                    מורח לי ת'זמן
                    אני מרגישה קטנה
                    לא יכולה
                    והיצר הרשע
                    מערבב לי טוב ורע
                    ואני ילדה תמימה
                    מאמינה שיש בחירה

                    אני כאילו רגועה
                    תסתכל עלי, רק ילדה.
                    אין לי עוד מילה
                    אני נאבדת במלחמה
                    ממציאה מילים ריקות
                    אומרת זה לא אשמתי
                    אני שבעת אכזבות
                    והיצר גומר אותי
                    הוא שם אותי בפינה
                    אני שוב נתקעת
                    נכנסת בלי כוונה
                    חצי משוגעת

                    ד' קובע את המצב ואתה את מצב הרוח

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    5
                    • מנאשששמ מנותק
                      מנאשששמ מנותק
                      מנאששש
                      צוות פיקוח
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1601

                      לא שלי

                      לפעמים
                      כשהתודעה
                      מצטללת
                      עם בוקר
                      מקורי הכרית
                      מיחלת
                      תקוה
                      שמא אגל טל
                      של שחרית
                      הבריק מוקדם
                      פינות שכוחות
                      שהושארו
                      אתמול
                      זנוחות
                      בלא
                      מגע יד אדם.

                      יוצאת
                      כדי לגלות
                      שהכל עצר
                      באותה נקודה.
                      איש לא
                      יעשה עבודה
                      במקומי.
                      אם אין אני
                      ונשמה
                      שחדשת
                      ממקור
                      שמימי
                      אין לי מי.

                      לנשים שבני משפחותיהם "לא יעשה עבודה במקומי" (גשמי)
                      או לנשמה והעבודה הפנימית וכו' שבאמת "אם אין אני"... (רוחני)

                      ברגע שמתחברים למוזיקה,
                      הטכניקה באה מעצמה.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      11
                      • טותייייט מנותק
                        טותייייט מנותק
                        טותיייי
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1602

                        אבא תודה
                        על הקשיים שבחיים
                        אבא תודה
                        על שאתה תמיד בפנים
                        אבא תודה
                        שאתה שומע ומבין
                        אבא תודה
                        שאתה תמיד מקשיב
                        אבא תודה
                        שאתה מחבק אותי
                        אבא תודה
                        שאתה תמיד בליבי
                        אתה תודה
                        על הכוכבים בדרך
                        אבא תודה
                        שנתת לחיים שלי ערך
                        אבא תודה
                        שאתה מחזיר לי כל יום את הנשמה
                        אבא תודה
                        שאתה מביא לי בלב כל יום אמונה
                        אבא תודה
                        על היכולת להודות
                        אבא תודה
                        שאתה נותן את הכוחות
                        אבא תודה
                        על החלומות
                        אבא תודה
                        שאתה מביא לי ישועות
                        אבא תודה
                        על משפחה וחברות
                        אבא תודה
                        שאתה מנגב לי את הדמעות
                        אבא תודה
                        שאתה כל החיים איתי
                        אתה תודה
                        שאתה כל הזמן מרים אותי
                        טוהר

                        לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                        -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        8
                        • נעמי16נ נעמי16

                          אוקיי....אז זה השיר הראשון שאני מעלה לאתר (ובכלל אני די "ירוקה" בקטע של שירים וכו') התלבטתי אם להעלות אותו אבל כמה חבר'ה מקסימים מהפורום עשו לי חשק להעלות שיר אז מוקדש להם ולכל מי שמזדהה עם התחושות.....

                          באמת שאני-
                          רוצה וכוספת
                          מנסה ושואפת
                          אך המציאות באלגנטיות את הקלפים טורפת.

                          שאיפות ומטרות נעולות בכספת
                          שאננות שעוטפת
                          שגרה ששוטפת
                          ונשמה שבכאב צועקת, נטרפת.

                          החסר מתרחב,בתשוקה מוצפת
                          אחרי דמיונות ומים מלוחים רודפת
                          ובסוף היום ,דמעות נוטפת
                          שוכבת לבד,מאכזבה מעולפת.

                          הלוואי שיגיע היום שאחליט שאני-
                          מפסיקה את הטרפת
                          את השכבות מקלפת
                          בכמיהת אמת נעטפת
                          בצל ידך אבא אוהב,מצטנפת.

                          חברונע'רס מוזיקלייםח מנותק
                          חברונע'רס מוזיקלייםח מנותק
                          חברונע'רס מוזיקליים
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1603
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • שריושש מנותק
                            שריושש מנותק
                            שריוש
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1604

                            דור יתום
                            דמעות מלוחות
                            עניים שאלות
                            למה אלוקים
                            נותרנו יתומים
                            מולל הלב
                            נימים של כאב
                            מודעה שחורה
                            מספרת מאורע
                            צדיק תמים
                            נחבא אל הכלים
                            כמלאך אדם
                            עלה ונעלם

                            בורא עולמים-
                            אנו זועקים
                            גרוננו ניחר
                            מי נישאר
                            דור יתום מאב
                            כתשעה באב
                            ובתוך ההמולה
                            תביא הגאולה!

                            שיר שכתבתי על הרב בעדני זכר צדיק וקדוש לברכה
                            זכותו תגן בעדנו!

                            אפילו הכוכבים
                            צריכים חשכה,
                            כדי לזרוח.

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            8
                            • מנאשששמ מנותק
                              מנאשששמ מנותק
                              מנאששש
                              צוות פיקוח
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1605

                              לא שלי

                              על מדרכת
                              החיים,
                              היכן
                              שנופלות
                              חוורות
                              קרני שמש
                              שאינן
                              מסנוורות
                              נופל
                              גם צל.

                              לעתים
                              אפרפר,
                              מרפרף,
                              כמו פרפר
                              שבא,
                              חולף,
                              רגע קט,
                              וכמעט...
                              כהרף
                              עין,
                              מעפעף
                              ואין...

                              אנא
                              הפיחו טללים
                              בדמויות צללים.

                              ברגע שמתחברים למוזיקה,
                              הטכניקה באה מעצמה.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              9
                              • orlyO מנותק
                                orlyO מנותק
                                orly
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי orly
                                #1606

                                דור.../#ORLY#
                                ודור אבל.
                                ללא אב.
                                נותר.
                                יתום.

                                ודור סובל.
                                ועוד רב.
                                הולך.
                                פתאום.

                                ודור עמל.
                                וממתין.
                                למשיח
                                במהרה.

                                ודור שואל.
                                ומבקש.
                                מצפה
                                לגאולה.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                8
                                • AVITAL 1A מנותק
                                  AVITAL 1A מנותק
                                  AVITAL 1
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1607

                                  שוב היא בדיכי,
                                  ובא לה למות.
                                  חוזרת כמו תוכי,
                                  אני- אטימות.

                                  כמה אני יכולה,
                                  לשמוע להכיל
                                  וכבר אין לי חמלה,
                                  וגם לא עור של פיל

                                  ועל אף, ולמרות,
                                  שלפעמים אין בי פנאי
                                  לשמוע צרות,
                                  דיכאונות ו-דייייייי

                                  אני עדיין מקשיבה,
                                  אוספת כוחות.
                                  שתראי, את אהובה,
                                  אצלי לפחות..

                                  ואם שוב יהיה לך קושי,
                                  או סתם משו רע
                                  אז בואי, חופשי,
                                  אני פה, חברה!

                                  טוב הוא טוב, גם אם הוא לפעמים פוצע (אייכה, לזכרו של הבחור חיים ראק ז"ל).

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  13
                                  • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                    לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                    לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                    #1608

                                    תבכי תצרחי
                                    תנשמי תתבישי
                                    תעשי הכל
                                    חוץ מלגרום לך ליפול

                                    תקשיבי אחות
                                    יש שונאים בלי סוף
                                    אל תהי את זאת
                                    שגורמת לעצמך לנבול

                                    תקשיבי אהבה שלי
                                    תעופי על עצמך
                                    ישלך עלמה

                                    תאהבי ת'צמך
                                    מול המראה
                                    וגם אם לא
                                    תדעי שאת שווה
                                    את לא חסרת תקנה
                                    זה רק נראה

                                    בסוף את תוציאי מעצמך
                                    תפטיש הכי חזק
                                    שיכול להיות
                                    תפשטיש שנלחם
                                    בכל החזיתות
                                    בים של דמעות

                                    ואיתו תתתקנתי
                                    תחוסר שלך..
                                    רק תראי לעצמך
                                    מה את שווה
                                    תקומי איתנה

                                    גם עם בדרך
                                    המסמרים
                                    יתקעו בגבה
                                    בסוף הם יתקנו
                                    את כל החסרי תקנה

                                    אילה#

                                    אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    10
                                    • טותייייט מנותק
                                      טותייייט מנותק
                                      טותיייי
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1609

                                      לצפות לחלום
                                      שיתגשם
                                      לצפות היום
                                      מהשם

                                      לצפות שהכל
                                      ילך חלק
                                      לצפות שכלום
                                      לא יזרק לפח

                                      פחד מהציפייה
                                      שלא תבוא
                                      פחד מהציפייה
                                      ומהכאב שבו

                                      פחד מהאכזבה
                                      שאחרי הציפייה
                                      כי לפעמים הציפייה
                                      מחזיקה את הנשמה

                                      טוהר

                                      לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                      -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      7
                                      • עטיע מנותק
                                        עטיע מנותק
                                        עטי
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1610

                                        אבא…
                                        איפה אני
                                        אבא
                                        איפה אתה
                                        איפה העיניים
                                        הרגליים שלי
                                        איפה שעון אבא
                                        איפה אוויר
                                        לנשום
                                        איפה שקט
                                        אבא
                                        איפה כיסא
                                        מדרכה
                                        איפה תחנת דלק
                                        פנצריה
                                        איפה אני
                                        אבא
                                        איפה אתה
                                        איפה הכפתור
                                        לעצור תאוטוסטרדה
                                        איפה אתמול
                                        איפה היום
                                        איפה המילים
                                        איפה חושבים פה
                                        איפה חיים
                                        איך?

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        8
                                        • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                          לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                          לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                          #1611

                                          גֵּיהִנּוֹם#

                                          וְאַתְּ נוֹפֶלֶת
                                          וּמְשׁוֹטֶטֶת
                                          בִּשְׁלוּלִיּוֹת
                                          שֶׁל דָּם
                                          שֶׁנָּזלו מִגּוּפְךָ
                                          וּכְמוֹ כָּל פַּעַם
                                          זֹאת אַשְׁמָתְךָ
                                          שֶׁשָּׂרֶטֶת
                                          אֶת עַצְמְךָ
                                          כְּשֶׁהַלֵּב לֹא
                                          בְּשִׁמּוּשׁ
                                          זֶה נִקְרָא
                                          שֶׁהוּא נִכְחָד?
                                          צָעַקְתִּי בְּיֵאוּשׁ
                                          בְּקוֹל מְפֻחָד

                                          אילה#

                                          אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          9

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול