דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 813.2k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • שנדיש מנותק
    שנדיש מנותק
    שנדי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1584

    אני חיה בסרט
    רואה דברים שלא קיימים
    אני קצת אחרת
    שונה מאחרים

    יש בי רצון
    תמיד להיות נחמדה
    חמדו לי לצון
    כבר אין לי עמדה

    זה התחיל בחיוך
    והמשיך בחום
    אני עכשיו בלכלוך
    גזרו עלי צום

    אולי זה כי אני חיה בסרט
    ולכן רואה דברים שלא קיימים
    רוצה להיות אחרת
    שונה המאחרים,,,,,

    כאב לא נעלם, זאת אני שלומדת לצחוק עם אבן בכיס...

    י תגובה 1 תגובה אחרונה
    10
    • שנדיש שנדי

      אני חיה בסרט
      רואה דברים שלא קיימים
      אני קצת אחרת
      שונה מאחרים

      יש בי רצון
      תמיד להיות נחמדה
      חמדו לי לצון
      כבר אין לי עמדה

      זה התחיל בחיוך
      והמשיך בחום
      אני עכשיו בלכלוך
      גזרו עלי צום

      אולי זה כי אני חיה בסרט
      ולכן רואה דברים שלא קיימים
      רוצה להיות אחרת
      שונה המאחרים,,,,,

      י מנותק
      י מנותק
      יעלייייי
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1585

      החיים תותים
      אין ממה לבכות
      גם אם ניראה
      שתאור מנסים לכבות.

      נימאס כבר ליראות
      אנשים עם דמעות
      גם עם הם עוברים
      נסיונות, וקשיים.

      עם כל בעיה
      אפשר להתמודד
      ומכל נפילה
      אפשר להתעודד.

      אז לנו נישאר
      רק למצוא
      את האור בתוך האפלה
      ולא לשכוח מהתפילה.

      ❤️יעליייי

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      6
      • ה מנותק
        ה מנותק
        החייל בשחור
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1586
        פוסט זה נמחק!
        י תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ה החייל בשחור

          פוסט זה נמחק!

          י מנותק
          י מנותק
          יעלייייי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1587
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • טותייייט מנותק
            טותייייט מנותק
            טותיייי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1588

            אחרי שנפלתי
            ניסיתי לקום
            אחרי שבכיתי
            מצאתי תשלום

            אחרי החושך
            הגיע האור
            הרגשתי צורך
            לזרוק תשחור

            אחרי שקמתי
            שוב נפלתי
            והבנתי שהחיים
            לא תמיד תותים

            ואחרי שהבנתי
            שחייתי באשליה
            שוב שאלתי את עצמי
            למה אני חיה

            טוהר

            לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
            -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            6
            • פונץ' בננהפ מנותק
              פונץ' בננהפ מנותק
              פונץ' בננה
              צוות פיקוח
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1589

              ותמיד בכל כאב
              יש אבא שאוהב
              יחזיק אותך חזק
              יסיר את האבק

              ותמיד בכל תקלה
              יש יד מלמעלה
              שמשגיחה על הרע
              והופכת הכל לטובה

              ותמיד בכל ספק
              יש מי שנאבק
              לרדוף אחרי הטוב
              נותן לך לחשוב

              ותמיד בכל אה*בה
              יש אחת כאובה
              לא נותנת מרגוע
              אחת שיוצרת געגוע

              אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
              שומע נסתרות הלב 💜

              המחבל המחופשה אילן פא 2 תגובות תגובה אחרונה
              9
              • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

                ותמיד בכל כאב
                יש אבא שאוהב
                יחזיק אותך חזק
                יסיר את האבק

                ותמיד בכל תקלה
                יש יד מלמעלה
                שמשגיחה על הרע
                והופכת הכל לטובה

                ותמיד בכל ספק
                יש מי שנאבק
                לרדוף אחרי הטוב
                נותן לך לחשוב

                ותמיד בכל אה*בה
                יש אחת כאובה
                לא נותנת מרגוע
                אחת שיוצרת געגוע

                המחבל המחופשה מנותק
                המחבל המחופשה מנותק
                המחבל המחופש
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1590

                לעצום עיניים ולראות את השמש
                להסתנוור מהחלומות של לילה אמש.
                להתעורר ברגל ימין זה חשוב
                כדי שנירצא לחלום שוב.

                ואז לקום ולהתחיל לעבוד
                בשביל שיגיע יום שנצא אחר כבוד
                לחשוב על העתיד ולראות את הטוב
                כי רק ככה נוכל להחזיר את החוב.

                נשתדל להחזיר את החסר
                כי עוד יבוא הרגע שנבשר
                "תיפסנו על הר גבוהה בלי להתיאש
                למדנו להעריך את מה שיש
                ועכשיו החיים הם אש"

                "קשה לשכוח אנשים
                שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                6
                • מישהי מיוחדתמ מנותק
                  מישהי מיוחדתמ מנותק
                  מישהי מיוחדת
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1591

                  אי אפשר לסמוך עלי
                  אני יודעת
                  העולם גדול עלי
                  אני משוגעת
                  תעזוב אותי מהשטויות
                  אני בורחת מהכל
                  בוחרת לבכות
                  כן אני בוחרת ליפול

                  נראלי שהתייאשתי
                  כמה התאדשתי
                  אני לא מה שהייתי
                  אני חזקה אבל נשברתי
                  בוחרת לברוח
                  בוחרת לשכוח

                  והכאב מתרחב
                  תופס לי ת'לב
                  על מה הוא יושב
                  על מח לא חושב
                  והלב שלי רעב
                  לעוד מילה טובה
                  איך הוא תאב
                  לנחמה לנשמה

                  אני מספקת לעצמי
                  מה שאני צריכה
                  אני גומרת את עצמי
                  למה אני כזו טיפשה
                  לא יודעת מה לומר
                  הפתיל שלי נגמר
                  אבל זה ממזמן
                  ומשהו בי נחנק
                  הלב שלי קטן
                  והכאב ענק

                  מה אתה רוצה ממני
                  זה בטוח לטובתי
                  זה גדול ממני
                  תוציא אותי
                  התחרפנתי
                  השתגעתי
                  כמה בכיתי
                  כמה רציתי
                  עוד לא התייאשתי

                  ממשיכה עם האמצע
                  בורחת לקצה
                  אני סתומה
                  המח שלי הוזה
                  אין לי בעצמי ביטחון
                  אין לי שריון
                  יורדות המון דמעות
                  מקפיאות ת'חשבות

                  תיקח אותי מכאן
                  לא מגיע לי
                  זה מרגיש לי מסוכן
                  אנ'מאבדת ת'צמי
                  מה כבר עשיתי
                  איפה הרשעתי
                  למה בחרתי
                  למה בחרתי
                  למה בחרתי
                  איפה טעיתי
                  כמה טעיתי
                  מה כבר ביקשתי
                  תשמע את הכאב שלי
                  זה בוער בי
                  תוציא אותי
                  אנ'ל א יכולה
                  זה גדול ממני

                  ד' קובע את המצב ואתה את מצב הרוח

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  5
                  • טותייייט מנותק
                    טותייייט מנותק
                    טותיייי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1592

                    הפחד מהקול
                    שאומר ליפול
                    רק לא לגדול
                    ומהכל לחדול

                    והוא רק מייאש
                    רק לא להתייאש
                    להמשיך לבקש
                    ועל הכל להתעקש

                    אם זה בשבילי
                    אך ורק לטובתי
                    שומעת קול פנימי
                    מנחמת את עצמי

                    ורק התפילה
                    את הנשמה מרימה
                    ורק האמונה
                    מולידה את האהבה

                    ולפעמים החיים
                    מלאים בבעיות
                    צריכים להחכים
                    שיש גם עליות

                    טוהר

                    לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                    -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    8
                    • AVITAL 1A מנותק
                      AVITAL 1A מנותק
                      AVITAL 1
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי AVITAL 1
                      #1593

                      יום אחד זה יקרה
                      והלב שלך, המחוספס
                      יהיה שלם
                      והצבט הזה שתפס
                      יעלם

                      ההרים שאת שורדת
                      יתגמדו
                      הקשיים שאת עוברת
                      יעלמו

                      ואז, כשאור יאיר את העולם
                      ואמונה תפעם בלב כולם
                      כשהבריאה תאמר שירה
                      את תחיי תאווירה

                      ואת תראי,
                      כשהרגשת לבד,
                      מישהו נתן לך יד.
                      וגם כשלא הבנת איך,
                      הוא חייך..
                      האבא שתמיד לצידך

                      אז תאמיני לו,
                      תאמיני בו.

                      תודה לכל מי שמגיע לו/לה אחת כזאת..:)

                      טוב הוא טוב, גם אם הוא לפעמים פוצע (אייכה, לזכרו של הבחור חיים ראק ז"ל).

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      12
                      • מישהי מיוחדתמ מנותק
                        מישהי מיוחדתמ מנותק
                        מישהי מיוחדת
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1594

                        אני מבטיחה
                        שאני אצליח
                        זו לא בדיחה
                        אני אצליח
                        אני מוכרחה
                        להצליח
                        אני מכריחה
                        להצליח

                        כן אני מוצלחת
                        לא אנלא מנוצחת
                        כן אני בורחת
                        מהניצחון אל הפחת

                        כן אני יכולה
                        לא אנלא חולה
                        כן אני מתחילה
                        עוד הבטחה חלולה

                        אני מבטיחה
                        אני אנצח
                        זו לא בדיחה
                        אני אנצח
                        אני מוכרחה
                        לנצח
                        אני מכריחה
                        לנצח

                        כן אני יודעת
                        לא אנלא משוגעת
                        כן אני בולעת
                        עוד תרמית באמתחת

                        כן אני מסוגלת
                        לא אנלא נאבדת
                        כן אני משתוקקת
                        ושוב נופלת

                        מתי אלמד
                        לצאת מהנלמד
                        לצאת מהקופסא
                        ממציאות מתריסה

                        מתי אלמד
                        לצאת מהנלמד
                        לפרוץ את הגבולות
                        וללמוד קצת לחיות?

                        ד' קובע את המצב ואתה את מצב הרוח

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        4
                        • פונץ' בננהפ מנותק
                          פונץ' בננהפ מנותק
                          פונץ' בננה
                          צוות פיקוח
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1595

                          מוקדש לאחים המהממים שלי, ולכל בחורי הישיבות שמוסרים את נפשם ללימוד התורה.
                          עליכם העולם עומד ויעמוד 🤗🥰

                          היי אחי כן אתה
                          זה שיושב שם בפינה
                          שלומד ומתמיד
                          כל יום בסדר אחיד

                          תזכור תמיד
                          שאתה מייצג פה עם
                          תזכור תמיד 
                          רק ללכת ישר 

                          אח'שליי
                          עליך עומד העולם
                          אח'שליי
                          ת'אלוף העולם

                          היי אחי כן אתה
                          אותך אני מעריך
                          שת'נותן את כל ליבך 
                          לקיים את המצווה 

                          גם כשכולם ישנים
                          וכל האורות מכובים
                          לך האש בוערת
                          בתוך הלב כובשת 

                          אח'שלי
                          עלייך עומד העולם
                          אח'שלי
                          ת'אלוף העולם

                          אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                          שומע נסתרות הלב 💜

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          10
                          • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                            לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                            לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1596

                            אש להבות
                            ושנאת לבבות
                            שונאת לבכות
                            אבל רוצה לחיות

                            זה קורה
                            שכולם ישנים
                            אני בוכה
                            וכולם מתעוררים

                            לא רוצה
                            שתזכרו בי
                            כשאני בוכה
                            לא מוכנה
                            להיות הזאתי
                            שתמיד חזקה

                            אבל אני כזאת
                            שמתמודדת
                            אף פעם אנילא
                            יהיה אחרת?!

                            יום אחד
                            זה יקרה
                            כמו רגש
                            עז בחזה

                            אתה תעשה
                            מאותו הכאב
                            אושר אינסוף
                            שישטוף את
                            כל הדמעות

                            #אילה#

                            אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            7
                            • טותייייט מנותק
                              טותייייט מנותק
                              טותיייי
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1597

                              המיתר שלי נקרע
                              הצליל נהיה עצוב
                              השמע נשמע רע
                              הכל נהיה חשוך

                              האורגן פתאום נדם
                              הגיטרה הפסיקה לנגן
                              הלב שלי פתאום נרדם
                              הוא לא מפסיק להתלונן

                              הסוללה של הכאב נגמרה
                              מרגישה פתאום רעה
                              איך המנגינה נגמרה
                              בלי שום התראה

                              מטעינה את הלב בחזרה
                              פתאום חזר האורה
                              הכל מתחיל לפעול
                              המנגינה מתחיל לגדול

                              הכל נכנס ללב שלי
                              פתאום הכל מקשיב לי
                              הקול נהיה מרגש
                              אני מתחילה להתרגש

                              זו הייתה מנגינת חיי
                              שאשמור לעד בליבי
                              אני יודעת שכלום לא היה בלעדי
                              אבל הכל בזכות אבא שלי

                              טוהר

                              לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                              -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              7
                              • שריושש מנותק
                                שריושש מנותק
                                שריוש
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי שריוש
                                #1598

                                הדרך חזור
                                השקט הרועש ,
                                הסופה השקטה,
                                ושהלב גועש
                                מעיד ,סכנה,

                                טרפת הכל,
                                הרגשת ניצחון,
                                פרקת עול ,
                                זהו,אומר היגיון

                                ןבלילה חולם
                                על מסלול אחר ,
                                מתעורר והולם
                                הלב החבר

                                זר המקום,
                                רצת שיכור
                                אל התהום
                                לב קפא מקור,

                                נווד צבעים ,
                                לא דומה
                                בין הגוונים
                                כל כך שונה ,

                                המוח מסרב,
                                אולי לחזור-
                                אומר הכאב
                                ורק גובר ,

                                הדלת פתוחה
                                משב של רוח
                                אך ההרגשה
                                נותנת כוח

                                למוכר חוזר
                                בידית נוגע
                                והלב אומר-
                                אולי זה הרגע....

                                שריוש#

                                אפילו הכוכבים
                                צריכים חשכה,
                                כדי לזרוח.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                8
                                • עטיע מנותק
                                  עטיע מנותק
                                  עטי
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1599

                                  הבלבול הזה…והמילים
                                  האור הזה
                                  ההבהוב
                                  החושך הזה
                                  הטשטוש
                                  הרעש הזה
                                  הצפצוף
                                  השקט הזה
                                  החירשות
                                  המילים האלה
                                  השתיקות
                                  הרגשות האלה
                                  האדישות
                                  הנסיונות האלה
                                  הנפילות
                                  השריטות שם
                                  שנשכחו
                                  הבלאגן
                                  הסחרחורות
                                  הימים
                                  הלילות
                                  הנשימות
                                  הנשמות
                                  החנוקות
                                  החניקות
                                  הדמעות
                                  הדמיעות
                                  הדימיונות
                                  הבלהות
                                  בוהות
                                  בלהבות
                                  תהום
                                  פתוח
                                  פותח
                                  מציף
                                  מטביע
                                  גלגל
                                  מזל
                                  תקוע
                                  ואסור
                                  לסמוך
                                  על הנס.

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  13
                                  • מישהי מיוחדתמ מנותק
                                    מישהי מיוחדתמ מנותק
                                    מישהי מיוחדת
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
                                    #1600

                                    מנסה להשלים
                                    המנהיגים הם בודדים
                                    מנסה להאמין
                                    לא הכל מבינים
                                    מנסה לצרוח
                                    אסור לי לברוח
                                    איך אפשר למחול
                                    על המון כאב וחול
                                    לא מקבלת את עצמי
                                    אפילו שהתחזקתי
                                    לא משלימה עם היותי
                                    מי שלא רציתי

                                    והיצר השטן
                                    מורח לי ת'זמן
                                    אני מרגישה קטנה
                                    לא יכולה
                                    והיצר הרשע
                                    מערבב לי טוב ורע
                                    ואני ילדה תמימה
                                    מאמינה שיש בחירה

                                    הביטחון שלי תלול
                                    המעשים שלי הם בול
                                    המח שלי בבלבול
                                    חצי נמצא בחול
                                    מה עושים
                                    אין לי עצות
                                    גם לא מעשים
                                    אני תקועה בחולות
                                    מנסה להאמין
                                    העתיד יהיה מדהים
                                    מנסה לשכנע
                                    שזה סתם עבר תוקע

                                    והיצר השטן
                                    מורח לי ת'זמן
                                    אני מרגישה קטנה
                                    לא יכולה
                                    והיצר הרשע
                                    מערבב לי טוב ורע
                                    ואני ילדה תמימה
                                    מאמינה שיש בחירה

                                    אני כאילו רגועה
                                    תסתכל עלי, רק ילדה.
                                    אין לי עוד מילה
                                    אני נאבדת במלחמה
                                    ממציאה מילים ריקות
                                    אומרת זה לא אשמתי
                                    אני שבעת אכזבות
                                    והיצר גומר אותי
                                    הוא שם אותי בפינה
                                    אני שוב נתקעת
                                    נכנסת בלי כוונה
                                    חצי משוגעת

                                    ד' קובע את המצב ואתה את מצב הרוח

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    5
                                    • מנאשששמ מנותק
                                      מנאשששמ מנותק
                                      מנאששש
                                      צוות פיקוח
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1601

                                      לא שלי

                                      לפעמים
                                      כשהתודעה
                                      מצטללת
                                      עם בוקר
                                      מקורי הכרית
                                      מיחלת
                                      תקוה
                                      שמא אגל טל
                                      של שחרית
                                      הבריק מוקדם
                                      פינות שכוחות
                                      שהושארו
                                      אתמול
                                      זנוחות
                                      בלא
                                      מגע יד אדם.

                                      יוצאת
                                      כדי לגלות
                                      שהכל עצר
                                      באותה נקודה.
                                      איש לא
                                      יעשה עבודה
                                      במקומי.
                                      אם אין אני
                                      ונשמה
                                      שחדשת
                                      ממקור
                                      שמימי
                                      אין לי מי.

                                      לנשים שבני משפחותיהם "לא יעשה עבודה במקומי" (גשמי)
                                      או לנשמה והעבודה הפנימית וכו' שבאמת "אם אין אני"... (רוחני)

                                      ברגע שמתחברים למוזיקה,
                                      הטכניקה באה מעצמה.

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      11
                                      • טותייייט מנותק
                                        טותייייט מנותק
                                        טותיייי
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1602

                                        אבא תודה
                                        על הקשיים שבחיים
                                        אבא תודה
                                        על שאתה תמיד בפנים
                                        אבא תודה
                                        שאתה שומע ומבין
                                        אבא תודה
                                        שאתה תמיד מקשיב
                                        אבא תודה
                                        שאתה מחבק אותי
                                        אבא תודה
                                        שאתה תמיד בליבי
                                        אתה תודה
                                        על הכוכבים בדרך
                                        אבא תודה
                                        שנתת לחיים שלי ערך
                                        אבא תודה
                                        שאתה מחזיר לי כל יום את הנשמה
                                        אבא תודה
                                        שאתה מביא לי בלב כל יום אמונה
                                        אבא תודה
                                        על היכולת להודות
                                        אבא תודה
                                        שאתה נותן את הכוחות
                                        אבא תודה
                                        על החלומות
                                        אבא תודה
                                        שאתה מביא לי ישועות
                                        אבא תודה
                                        על משפחה וחברות
                                        אבא תודה
                                        שאתה מנגב לי את הדמעות
                                        אבא תודה
                                        שאתה כל החיים איתי
                                        אתה תודה
                                        שאתה כל הזמן מרים אותי
                                        טוהר

                                        לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                        -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        8
                                        • נעמי16נ נעמי16

                                          אוקיי....אז זה השיר הראשון שאני מעלה לאתר (ובכלל אני די "ירוקה" בקטע של שירים וכו') התלבטתי אם להעלות אותו אבל כמה חבר'ה מקסימים מהפורום עשו לי חשק להעלות שיר אז מוקדש להם ולכל מי שמזדהה עם התחושות.....

                                          באמת שאני-
                                          רוצה וכוספת
                                          מנסה ושואפת
                                          אך המציאות באלגנטיות את הקלפים טורפת.

                                          שאיפות ומטרות נעולות בכספת
                                          שאננות שעוטפת
                                          שגרה ששוטפת
                                          ונשמה שבכאב צועקת, נטרפת.

                                          החסר מתרחב,בתשוקה מוצפת
                                          אחרי דמיונות ומים מלוחים רודפת
                                          ובסוף היום ,דמעות נוטפת
                                          שוכבת לבד,מאכזבה מעולפת.

                                          הלוואי שיגיע היום שאחליט שאני-
                                          מפסיקה את הטרפת
                                          את השכבות מקלפת
                                          בכמיהת אמת נעטפת
                                          בצל ידך אבא אוהב,מצטנפת.

                                          חברונע'רס מוזיקלייםח מנותק
                                          חברונע'רס מוזיקלייםח מנותק
                                          חברונע'רס מוזיקליים
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1603
                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול