דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 813.2k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • טותייייט מנותק
    טותייייט מנותק
    טותיייי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1577

    להאמין שהכל לטובה
    גם אם לא רואים
    להאמין שהכל בשליטה
    בידיו של אלוקים

    להאמין גם לי לראות
    לדעת שמותר לבכות
    לא לטבוע רק לשחות
    בתוך הים של הדמעות

    שקשה או מר בחיים
    להכניס את אלוקים
    לתוך הלב בפנים
    הוא איתך במרומים

    אמונה מחזיקה
    נותנת תקווה
    לעלות ולהתעלות
    גם אם יש ירידות

    שהכל בהשגחה
    ואין רע מלמעלה יורד
    שהכל רק לטובה
    והאדם בא לפה להתמודד

    טוהר

    לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
    -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

    המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
    9
    • טותייייט טותיייי

      להאמין שהכל לטובה
      גם אם לא רואים
      להאמין שהכל בשליטה
      בידיו של אלוקים

      להאמין גם לי לראות
      לדעת שמותר לבכות
      לא לטבוע רק לשחות
      בתוך הים של הדמעות

      שקשה או מר בחיים
      להכניס את אלוקים
      לתוך הלב בפנים
      הוא איתך במרומים

      אמונה מחזיקה
      נותנת תקווה
      לעלות ולהתעלות
      גם אם יש ירידות

      שהכל בהשגחה
      ואין רע מלמעלה יורד
      שהכל רק לטובה
      והאדם בא לפה להתמודד

      טוהר

      המחבל המחופשה מנותק
      המחבל המחופשה מנותק
      המחבל המחופש
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי המחבל המחופש
      #1578
      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • efiE מנותק
        efiE מנותק
        efi
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1579

        שיר לעשרה בטבת
        הדמעות של ירושלים
        בלילה
        בשקט
        ירושלים
        אבלה
        משתנקת.
        דמעותיה ניגרות
        על המדרכות
        החלקלקות
        מבכי של אלפיים,
        כאלה הם הלחייים
        של ירושלים
        בבוקר, באור
        זהוב
        נוגה
        כאוב
        יהיו הדמעות
        לטל
        קל
        קשה
        יפה
        של קיץ.

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        7
        • מ מנותק
          מ מנותק
          מוזיקה מפונפנת
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1580
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • נ מנותק
            נ מנותק
            ננבב
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1581
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • מישהי מיוחדתמ מנותק
              מישהי מיוחדתמ מנותק
              מישהי מיוחדת
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
              #1582

              למען האמת
              אני מודה
              קשה לי להתעמת
              עם עצמי במראה

              כל יום אני בסיבובים
              ושוב לא מוצאת את עצמי
              בין כל האנשים והרעשים
              קצת איבדתי את עצמי

              ועכשיו קצת רע לי
              וזה לא נורמאלי
              אני שונאת את כל היקום
              שונאת על כלום
              וגם את עצמי אני יודעת
              ולכן אני מרגישה משוגעת
              אני שונאת את כל הסביבה
              אני שונאת את הקירות
              שונא את התיקרה
              שונאת ת'משפחה והחברות
              שונאת את כל העולם
              וכולם היו טובים אלי
              העולם שלי מושלם
              אבל הוא קצת גדול עלי

              ואני כאילו בעליה
              אבל כל הזמן יש נפילות
              ונראה לי שלכאורה
              פשוט בחרתי בדיכאונות

              ומי יוציא אותי
              אם לא אני עצמי
              מי יחלץ אותי
              מהסטרס האימתני?

              ד' קובע את המצב ואתה את מצב הרוח

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              7
              • טותייייט מנותק
                טותייייט מנותק
                טותיייי
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1583

                לפעמים חשוך
                ומעט גם קר
                לפעמים הכל הפוך
                ויש טעם קצת מר

                לפעמים הכל נופל
                ואין מי שירים
                לפעמים צריך לטפל
                וגם הכוכבים לא מאירים

                לפעמים הכל דוחף
                ואין שום הארה
                לפעמים הקור של החורף
                נכנס לתוך הנשמה

                טוהר

                לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                8
                • שנדיש מנותק
                  שנדיש מנותק
                  שנדי
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1584

                  אני חיה בסרט
                  רואה דברים שלא קיימים
                  אני קצת אחרת
                  שונה מאחרים

                  יש בי רצון
                  תמיד להיות נחמדה
                  חמדו לי לצון
                  כבר אין לי עמדה

                  זה התחיל בחיוך
                  והמשיך בחום
                  אני עכשיו בלכלוך
                  גזרו עלי צום

                  אולי זה כי אני חיה בסרט
                  ולכן רואה דברים שלא קיימים
                  רוצה להיות אחרת
                  שונה המאחרים,,,,,

                  כאב לא נעלם, זאת אני שלומדת לצחוק עם אבן בכיס...

                  י תגובה 1 תגובה אחרונה
                  10
                  • שנדיש שנדי

                    אני חיה בסרט
                    רואה דברים שלא קיימים
                    אני קצת אחרת
                    שונה מאחרים

                    יש בי רצון
                    תמיד להיות נחמדה
                    חמדו לי לצון
                    כבר אין לי עמדה

                    זה התחיל בחיוך
                    והמשיך בחום
                    אני עכשיו בלכלוך
                    גזרו עלי צום

                    אולי זה כי אני חיה בסרט
                    ולכן רואה דברים שלא קיימים
                    רוצה להיות אחרת
                    שונה המאחרים,,,,,

                    י מנותק
                    י מנותק
                    יעלייייי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1585

                    החיים תותים
                    אין ממה לבכות
                    גם אם ניראה
                    שתאור מנסים לכבות.

                    נימאס כבר ליראות
                    אנשים עם דמעות
                    גם עם הם עוברים
                    נסיונות, וקשיים.

                    עם כל בעיה
                    אפשר להתמודד
                    ומכל נפילה
                    אפשר להתעודד.

                    אז לנו נישאר
                    רק למצוא
                    את האור בתוך האפלה
                    ולא לשכוח מהתפילה.

                    ❤️יעליייי

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    6
                    • ה מנותק
                      ה מנותק
                      החייל בשחור
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1586
                      פוסט זה נמחק!
                      י תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ה החייל בשחור

                        פוסט זה נמחק!

                        י מנותק
                        י מנותק
                        יעלייייי
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1587
                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • טותייייט מנותק
                          טותייייט מנותק
                          טותיייי
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1588

                          אחרי שנפלתי
                          ניסיתי לקום
                          אחרי שבכיתי
                          מצאתי תשלום

                          אחרי החושך
                          הגיע האור
                          הרגשתי צורך
                          לזרוק תשחור

                          אחרי שקמתי
                          שוב נפלתי
                          והבנתי שהחיים
                          לא תמיד תותים

                          ואחרי שהבנתי
                          שחייתי באשליה
                          שוב שאלתי את עצמי
                          למה אני חיה

                          טוהר

                          לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                          -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          6
                          • פונץ' בננהפ מנותק
                            פונץ' בננהפ מנותק
                            פונץ' בננה
                            צוות פיקוח
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1589

                            ותמיד בכל כאב
                            יש אבא שאוהב
                            יחזיק אותך חזק
                            יסיר את האבק

                            ותמיד בכל תקלה
                            יש יד מלמעלה
                            שמשגיחה על הרע
                            והופכת הכל לטובה

                            ותמיד בכל ספק
                            יש מי שנאבק
                            לרדוף אחרי הטוב
                            נותן לך לחשוב

                            ותמיד בכל אה*בה
                            יש אחת כאובה
                            לא נותנת מרגוע
                            אחת שיוצרת געגוע

                            אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                            שומע נסתרות הלב 💜

                            המחבל המחופשה אילן פא 2 תגובות תגובה אחרונה
                            9
                            • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

                              ותמיד בכל כאב
                              יש אבא שאוהב
                              יחזיק אותך חזק
                              יסיר את האבק

                              ותמיד בכל תקלה
                              יש יד מלמעלה
                              שמשגיחה על הרע
                              והופכת הכל לטובה

                              ותמיד בכל ספק
                              יש מי שנאבק
                              לרדוף אחרי הטוב
                              נותן לך לחשוב

                              ותמיד בכל אה*בה
                              יש אחת כאובה
                              לא נותנת מרגוע
                              אחת שיוצרת געגוע

                              המחבל המחופשה מנותק
                              המחבל המחופשה מנותק
                              המחבל המחופש
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1590

                              לעצום עיניים ולראות את השמש
                              להסתנוור מהחלומות של לילה אמש.
                              להתעורר ברגל ימין זה חשוב
                              כדי שנירצא לחלום שוב.

                              ואז לקום ולהתחיל לעבוד
                              בשביל שיגיע יום שנצא אחר כבוד
                              לחשוב על העתיד ולראות את הטוב
                              כי רק ככה נוכל להחזיר את החוב.

                              נשתדל להחזיר את החסר
                              כי עוד יבוא הרגע שנבשר
                              "תיפסנו על הר גבוהה בלי להתיאש
                              למדנו להעריך את מה שיש
                              ועכשיו החיים הם אש"

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              6
                              • מישהי מיוחדתמ מנותק
                                מישהי מיוחדתמ מנותק
                                מישהי מיוחדת
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1591

                                אי אפשר לסמוך עלי
                                אני יודעת
                                העולם גדול עלי
                                אני משוגעת
                                תעזוב אותי מהשטויות
                                אני בורחת מהכל
                                בוחרת לבכות
                                כן אני בוחרת ליפול

                                נראלי שהתייאשתי
                                כמה התאדשתי
                                אני לא מה שהייתי
                                אני חזקה אבל נשברתי
                                בוחרת לברוח
                                בוחרת לשכוח

                                והכאב מתרחב
                                תופס לי ת'לב
                                על מה הוא יושב
                                על מח לא חושב
                                והלב שלי רעב
                                לעוד מילה טובה
                                איך הוא תאב
                                לנחמה לנשמה

                                אני מספקת לעצמי
                                מה שאני צריכה
                                אני גומרת את עצמי
                                למה אני כזו טיפשה
                                לא יודעת מה לומר
                                הפתיל שלי נגמר
                                אבל זה ממזמן
                                ומשהו בי נחנק
                                הלב שלי קטן
                                והכאב ענק

                                מה אתה רוצה ממני
                                זה בטוח לטובתי
                                זה גדול ממני
                                תוציא אותי
                                התחרפנתי
                                השתגעתי
                                כמה בכיתי
                                כמה רציתי
                                עוד לא התייאשתי

                                ממשיכה עם האמצע
                                בורחת לקצה
                                אני סתומה
                                המח שלי הוזה
                                אין לי בעצמי ביטחון
                                אין לי שריון
                                יורדות המון דמעות
                                מקפיאות ת'חשבות

                                תיקח אותי מכאן
                                לא מגיע לי
                                זה מרגיש לי מסוכן
                                אנ'מאבדת ת'צמי
                                מה כבר עשיתי
                                איפה הרשעתי
                                למה בחרתי
                                למה בחרתי
                                למה בחרתי
                                איפה טעיתי
                                כמה טעיתי
                                מה כבר ביקשתי
                                תשמע את הכאב שלי
                                זה בוער בי
                                תוציא אותי
                                אנ'ל א יכולה
                                זה גדול ממני

                                ד' קובע את המצב ואתה את מצב הרוח

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                5
                                • טותייייט מנותק
                                  טותייייט מנותק
                                  טותיייי
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1592

                                  הפחד מהקול
                                  שאומר ליפול
                                  רק לא לגדול
                                  ומהכל לחדול

                                  והוא רק מייאש
                                  רק לא להתייאש
                                  להמשיך לבקש
                                  ועל הכל להתעקש

                                  אם זה בשבילי
                                  אך ורק לטובתי
                                  שומעת קול פנימי
                                  מנחמת את עצמי

                                  ורק התפילה
                                  את הנשמה מרימה
                                  ורק האמונה
                                  מולידה את האהבה

                                  ולפעמים החיים
                                  מלאים בבעיות
                                  צריכים להחכים
                                  שיש גם עליות

                                  טוהר

                                  לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                  -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  8
                                  • AVITAL 1A מנותק
                                    AVITAL 1A מנותק
                                    AVITAL 1
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי AVITAL 1
                                    #1593

                                    יום אחד זה יקרה
                                    והלב שלך, המחוספס
                                    יהיה שלם
                                    והצבט הזה שתפס
                                    יעלם

                                    ההרים שאת שורדת
                                    יתגמדו
                                    הקשיים שאת עוברת
                                    יעלמו

                                    ואז, כשאור יאיר את העולם
                                    ואמונה תפעם בלב כולם
                                    כשהבריאה תאמר שירה
                                    את תחיי תאווירה

                                    ואת תראי,
                                    כשהרגשת לבד,
                                    מישהו נתן לך יד.
                                    וגם כשלא הבנת איך,
                                    הוא חייך..
                                    האבא שתמיד לצידך

                                    אז תאמיני לו,
                                    תאמיני בו.

                                    תודה לכל מי שמגיע לו/לה אחת כזאת..:)

                                    טוב הוא טוב, גם אם הוא לפעמים פוצע (אייכה, לזכרו של הבחור חיים ראק ז"ל).

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    12
                                    • מישהי מיוחדתמ מנותק
                                      מישהי מיוחדתמ מנותק
                                      מישהי מיוחדת
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1594

                                      אני מבטיחה
                                      שאני אצליח
                                      זו לא בדיחה
                                      אני אצליח
                                      אני מוכרחה
                                      להצליח
                                      אני מכריחה
                                      להצליח

                                      כן אני מוצלחת
                                      לא אנלא מנוצחת
                                      כן אני בורחת
                                      מהניצחון אל הפחת

                                      כן אני יכולה
                                      לא אנלא חולה
                                      כן אני מתחילה
                                      עוד הבטחה חלולה

                                      אני מבטיחה
                                      אני אנצח
                                      זו לא בדיחה
                                      אני אנצח
                                      אני מוכרחה
                                      לנצח
                                      אני מכריחה
                                      לנצח

                                      כן אני יודעת
                                      לא אנלא משוגעת
                                      כן אני בולעת
                                      עוד תרמית באמתחת

                                      כן אני מסוגלת
                                      לא אנלא נאבדת
                                      כן אני משתוקקת
                                      ושוב נופלת

                                      מתי אלמד
                                      לצאת מהנלמד
                                      לצאת מהקופסא
                                      ממציאות מתריסה

                                      מתי אלמד
                                      לצאת מהנלמד
                                      לפרוץ את הגבולות
                                      וללמוד קצת לחיות?

                                      ד' קובע את המצב ואתה את מצב הרוח

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      4
                                      • פונץ' בננהפ מנותק
                                        פונץ' בננהפ מנותק
                                        פונץ' בננה
                                        צוות פיקוח
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1595

                                        מוקדש לאחים המהממים שלי, ולכל בחורי הישיבות שמוסרים את נפשם ללימוד התורה.
                                        עליכם העולם עומד ויעמוד 🤗🥰

                                        היי אחי כן אתה
                                        זה שיושב שם בפינה
                                        שלומד ומתמיד
                                        כל יום בסדר אחיד

                                        תזכור תמיד
                                        שאתה מייצג פה עם
                                        תזכור תמיד 
                                        רק ללכת ישר 

                                        אח'שליי
                                        עליך עומד העולם
                                        אח'שליי
                                        ת'אלוף העולם

                                        היי אחי כן אתה
                                        אותך אני מעריך
                                        שת'נותן את כל ליבך 
                                        לקיים את המצווה 

                                        גם כשכולם ישנים
                                        וכל האורות מכובים
                                        לך האש בוערת
                                        בתוך הלב כובשת 

                                        אח'שלי
                                        עלייך עומד העולם
                                        אח'שלי
                                        ת'אלוף העולם

                                        אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                                        שומע נסתרות הלב 💜

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        10
                                        • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                          לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                          לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1596

                                          אש להבות
                                          ושנאת לבבות
                                          שונאת לבכות
                                          אבל רוצה לחיות

                                          זה קורה
                                          שכולם ישנים
                                          אני בוכה
                                          וכולם מתעוררים

                                          לא רוצה
                                          שתזכרו בי
                                          כשאני בוכה
                                          לא מוכנה
                                          להיות הזאתי
                                          שתמיד חזקה

                                          אבל אני כזאת
                                          שמתמודדת
                                          אף פעם אנילא
                                          יהיה אחרת?!

                                          יום אחד
                                          זה יקרה
                                          כמו רגש
                                          עז בחזה

                                          אתה תעשה
                                          מאותו הכאב
                                          אושר אינסוף
                                          שישטוף את
                                          כל הדמעות

                                          #אילה#

                                          אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          7

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול