דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 813.2k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • עדי 3ע עדי 3

    שב עד אליך
    יושב מול הים מביט על השמים
    המתחברים אל המים.
    יושב מול הגלים הגבוהים,
    מוצא את עצמי מחפש אותך בין העננים.
    מבקש לחוש אותך קרוב אליי,
    מבקש להרגיש אותך יותר בחיי,
    רוצה לשוב אלייך.

    הו אלוקים,
    אל תעזוב אותי אף לרגע,
    שמור עליי מכל פגע.
    שלא אשבר, שלא אפול,
    בלעדייך אבא- אינני יכול.
    אנא פתח שערייך,
    כעת אני שב, שב עד אליך!

    אני יודע שאתה מסתתר לפעמים,
    רוצה לבדוק אם אני בך מאמין.
    גם כשהכל חשוך ואני רועד מקור,
    אתה איתי- גורם לי להאריך את האור.
    אך אני הקטן מרגיש בודד,
    ואין בי כח להתמודד.

    עכשיו כשהשמש נעלמת בין הגלים-
    אני צועק לך ללא מילים.

    מדרכך מעולם לא ברחתי,
    אך ממך קצת התרחקתי.
    כעת אני שב- פתח לי ידיך,
    כעת אני שב- שב עד אליך!

    אשמח לביקורת והארות...

    המחבל המחופשה מנותק
    המחבל המחופשה מנותק
    המחבל המחופש
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי המחבל המחופש
    #1574
    פוסט זה נמחק!
    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • מישהי מיוחדתמ מנותק
      מישהי מיוחדתמ מנותק
      מישהי מיוחדת
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
      #1575
      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      2
      • מישהי מיוחדתמ מנותק
        מישהי מיוחדתמ מנותק
        מישהי מיוחדת
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
        #1576
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • טותייייט מנותק
          טותייייט מנותק
          טותיייי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1577

          להאמין שהכל לטובה
          גם אם לא רואים
          להאמין שהכל בשליטה
          בידיו של אלוקים

          להאמין גם לי לראות
          לדעת שמותר לבכות
          לא לטבוע רק לשחות
          בתוך הים של הדמעות

          שקשה או מר בחיים
          להכניס את אלוקים
          לתוך הלב בפנים
          הוא איתך במרומים

          אמונה מחזיקה
          נותנת תקווה
          לעלות ולהתעלות
          גם אם יש ירידות

          שהכל בהשגחה
          ואין רע מלמעלה יורד
          שהכל רק לטובה
          והאדם בא לפה להתמודד

          טוהר

          לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
          -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

          המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
          9
          • טותייייט טותיייי

            להאמין שהכל לטובה
            גם אם לא רואים
            להאמין שהכל בשליטה
            בידיו של אלוקים

            להאמין גם לי לראות
            לדעת שמותר לבכות
            לא לטבוע רק לשחות
            בתוך הים של הדמעות

            שקשה או מר בחיים
            להכניס את אלוקים
            לתוך הלב בפנים
            הוא איתך במרומים

            אמונה מחזיקה
            נותנת תקווה
            לעלות ולהתעלות
            גם אם יש ירידות

            שהכל בהשגחה
            ואין רע מלמעלה יורד
            שהכל רק לטובה
            והאדם בא לפה להתמודד

            טוהר

            המחבל המחופשה מנותק
            המחבל המחופשה מנותק
            המחבל המחופש
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי המחבל המחופש
            #1578
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • efiE מנותק
              efiE מנותק
              efi
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1579

              שיר לעשרה בטבת
              הדמעות של ירושלים
              בלילה
              בשקט
              ירושלים
              אבלה
              משתנקת.
              דמעותיה ניגרות
              על המדרכות
              החלקלקות
              מבכי של אלפיים,
              כאלה הם הלחייים
              של ירושלים
              בבוקר, באור
              זהוב
              נוגה
              כאוב
              יהיו הדמעות
              לטל
              קל
              קשה
              יפה
              של קיץ.

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              7
              • מ מנותק
                מ מנותק
                מוזיקה מפונפנת
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1580
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • נ מנותק
                  נ מנותק
                  ננבב
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1581
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • מישהי מיוחדתמ מנותק
                    מישהי מיוחדתמ מנותק
                    מישהי מיוחדת
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
                    #1582

                    למען האמת
                    אני מודה
                    קשה לי להתעמת
                    עם עצמי במראה

                    כל יום אני בסיבובים
                    ושוב לא מוצאת את עצמי
                    בין כל האנשים והרעשים
                    קצת איבדתי את עצמי

                    ועכשיו קצת רע לי
                    וזה לא נורמאלי
                    אני שונאת את כל היקום
                    שונאת על כלום
                    וגם את עצמי אני יודעת
                    ולכן אני מרגישה משוגעת
                    אני שונאת את כל הסביבה
                    אני שונאת את הקירות
                    שונא את התיקרה
                    שונאת ת'משפחה והחברות
                    שונאת את כל העולם
                    וכולם היו טובים אלי
                    העולם שלי מושלם
                    אבל הוא קצת גדול עלי

                    ואני כאילו בעליה
                    אבל כל הזמן יש נפילות
                    ונראה לי שלכאורה
                    פשוט בחרתי בדיכאונות

                    ומי יוציא אותי
                    אם לא אני עצמי
                    מי יחלץ אותי
                    מהסטרס האימתני?

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    7
                    • טותייייט מנותק
                      טותייייט מנותק
                      טותיייי
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1583

                      לפעמים חשוך
                      ומעט גם קר
                      לפעמים הכל הפוך
                      ויש טעם קצת מר

                      לפעמים הכל נופל
                      ואין מי שירים
                      לפעמים צריך לטפל
                      וגם הכוכבים לא מאירים

                      לפעמים הכל דוחף
                      ואין שום הארה
                      לפעמים הקור של החורף
                      נכנס לתוך הנשמה

                      טוהר

                      לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                      -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      8
                      • שנדיש מנותק
                        שנדיש מנותק
                        שנדי
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1584

                        אני חיה בסרט
                        רואה דברים שלא קיימים
                        אני קצת אחרת
                        שונה מאחרים

                        יש בי רצון
                        תמיד להיות נחמדה
                        חמדו לי לצון
                        כבר אין לי עמדה

                        זה התחיל בחיוך
                        והמשיך בחום
                        אני עכשיו בלכלוך
                        גזרו עלי צום

                        אולי זה כי אני חיה בסרט
                        ולכן רואה דברים שלא קיימים
                        רוצה להיות אחרת
                        שונה המאחרים,,,,,

                        כאב לא נעלם, זאת אני שלומדת לצחוק עם אבן בכיס...

                        י תגובה 1 תגובה אחרונה
                        10
                        • שנדיש שנדי

                          אני חיה בסרט
                          רואה דברים שלא קיימים
                          אני קצת אחרת
                          שונה מאחרים

                          יש בי רצון
                          תמיד להיות נחמדה
                          חמדו לי לצון
                          כבר אין לי עמדה

                          זה התחיל בחיוך
                          והמשיך בחום
                          אני עכשיו בלכלוך
                          גזרו עלי צום

                          אולי זה כי אני חיה בסרט
                          ולכן רואה דברים שלא קיימים
                          רוצה להיות אחרת
                          שונה המאחרים,,,,,

                          י מנותק
                          י מנותק
                          יעלייייי
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1585

                          החיים תותים
                          אין ממה לבכות
                          גם אם ניראה
                          שתאור מנסים לכבות.

                          נימאס כבר ליראות
                          אנשים עם דמעות
                          גם עם הם עוברים
                          נסיונות, וקשיים.

                          עם כל בעיה
                          אפשר להתמודד
                          ומכל נפילה
                          אפשר להתעודד.

                          אז לנו נישאר
                          רק למצוא
                          את האור בתוך האפלה
                          ולא לשכוח מהתפילה.

                          ❤️יעליייי

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          6
                          • ה מנותק
                            ה מנותק
                            החייל בשחור
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1586
                            פוסט זה נמחק!
                            י תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ה החייל בשחור

                              פוסט זה נמחק!

                              י מנותק
                              י מנותק
                              יעלייייי
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1587
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • טותייייט מנותק
                                טותייייט מנותק
                                טותיייי
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1588

                                אחרי שנפלתי
                                ניסיתי לקום
                                אחרי שבכיתי
                                מצאתי תשלום

                                אחרי החושך
                                הגיע האור
                                הרגשתי צורך
                                לזרוק תשחור

                                אחרי שקמתי
                                שוב נפלתי
                                והבנתי שהחיים
                                לא תמיד תותים

                                ואחרי שהבנתי
                                שחייתי באשליה
                                שוב שאלתי את עצמי
                                למה אני חיה

                                טוהר

                                לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                6
                                • פונץ' בננהפ מנותק
                                  פונץ' בננהפ מנותק
                                  פונץ' בננה
                                  צוות פיקוח
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1589

                                  ותמיד בכל כאב
                                  יש אבא שאוהב
                                  יחזיק אותך חזק
                                  יסיר את האבק

                                  ותמיד בכל תקלה
                                  יש יד מלמעלה
                                  שמשגיחה על הרע
                                  והופכת הכל לטובה

                                  ותמיד בכל ספק
                                  יש מי שנאבק
                                  לרדוף אחרי הטוב
                                  נותן לך לחשוב

                                  ותמיד בכל אה*בה
                                  יש אחת כאובה
                                  לא נותנת מרגוע
                                  אחת שיוצרת געגוע

                                  אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                                  שומע נסתרות הלב 💜

                                  המחבל המחופשה אילן פא 2 תגובות תגובה אחרונה
                                  9
                                  • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

                                    ותמיד בכל כאב
                                    יש אבא שאוהב
                                    יחזיק אותך חזק
                                    יסיר את האבק

                                    ותמיד בכל תקלה
                                    יש יד מלמעלה
                                    שמשגיחה על הרע
                                    והופכת הכל לטובה

                                    ותמיד בכל ספק
                                    יש מי שנאבק
                                    לרדוף אחרי הטוב
                                    נותן לך לחשוב

                                    ותמיד בכל אה*בה
                                    יש אחת כאובה
                                    לא נותנת מרגוע
                                    אחת שיוצרת געגוע

                                    המחבל המחופשה מנותק
                                    המחבל המחופשה מנותק
                                    המחבל המחופש
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1590

                                    לעצום עיניים ולראות את השמש
                                    להסתנוור מהחלומות של לילה אמש.
                                    להתעורר ברגל ימין זה חשוב
                                    כדי שנירצא לחלום שוב.

                                    ואז לקום ולהתחיל לעבוד
                                    בשביל שיגיע יום שנצא אחר כבוד
                                    לחשוב על העתיד ולראות את הטוב
                                    כי רק ככה נוכל להחזיר את החוב.

                                    נשתדל להחזיר את החסר
                                    כי עוד יבוא הרגע שנבשר
                                    "תיפסנו על הר גבוהה בלי להתיאש
                                    למדנו להעריך את מה שיש
                                    ועכשיו החיים הם אש"

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    6
                                    • מישהי מיוחדתמ מנותק
                                      מישהי מיוחדתמ מנותק
                                      מישהי מיוחדת
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1591

                                      אי אפשר לסמוך עלי
                                      אני יודעת
                                      העולם גדול עלי
                                      אני משוגעת
                                      תעזוב אותי מהשטויות
                                      אני בורחת מהכל
                                      בוחרת לבכות
                                      כן אני בוחרת ליפול

                                      נראלי שהתייאשתי
                                      כמה התאדשתי
                                      אני לא מה שהייתי
                                      אני חזקה אבל נשברתי
                                      בוחרת לברוח
                                      בוחרת לשכוח

                                      והכאב מתרחב
                                      תופס לי ת'לב
                                      על מה הוא יושב
                                      על מח לא חושב
                                      והלב שלי רעב
                                      לעוד מילה טובה
                                      איך הוא תאב
                                      לנחמה לנשמה

                                      אני מספקת לעצמי
                                      מה שאני צריכה
                                      אני גומרת את עצמי
                                      למה אני כזו טיפשה
                                      לא יודעת מה לומר
                                      הפתיל שלי נגמר
                                      אבל זה ממזמן
                                      ומשהו בי נחנק
                                      הלב שלי קטן
                                      והכאב ענק

                                      מה אתה רוצה ממני
                                      זה בטוח לטובתי
                                      זה גדול ממני
                                      תוציא אותי
                                      התחרפנתי
                                      השתגעתי
                                      כמה בכיתי
                                      כמה רציתי
                                      עוד לא התייאשתי

                                      ממשיכה עם האמצע
                                      בורחת לקצה
                                      אני סתומה
                                      המח שלי הוזה
                                      אין לי בעצמי ביטחון
                                      אין לי שריון
                                      יורדות המון דמעות
                                      מקפיאות ת'חשבות

                                      תיקח אותי מכאן
                                      לא מגיע לי
                                      זה מרגיש לי מסוכן
                                      אנ'מאבדת ת'צמי
                                      מה כבר עשיתי
                                      איפה הרשעתי
                                      למה בחרתי
                                      למה בחרתי
                                      למה בחרתי
                                      איפה טעיתי
                                      כמה טעיתי
                                      מה כבר ביקשתי
                                      תשמע את הכאב שלי
                                      זה בוער בי
                                      תוציא אותי
                                      אנ'ל א יכולה
                                      זה גדול ממני

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      5
                                      • טותייייט מנותק
                                        טותייייט מנותק
                                        טותיייי
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1592

                                        הפחד מהקול
                                        שאומר ליפול
                                        רק לא לגדול
                                        ומהכל לחדול

                                        והוא רק מייאש
                                        רק לא להתייאש
                                        להמשיך לבקש
                                        ועל הכל להתעקש

                                        אם זה בשבילי
                                        אך ורק לטובתי
                                        שומעת קול פנימי
                                        מנחמת את עצמי

                                        ורק התפילה
                                        את הנשמה מרימה
                                        ורק האמונה
                                        מולידה את האהבה

                                        ולפעמים החיים
                                        מלאים בבעיות
                                        צריכים להחכים
                                        שיש גם עליות

                                        טוהר

                                        לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                        -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        8
                                        • AVITAL 1A מנותק
                                          AVITAL 1A מנותק
                                          AVITAL 1
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי AVITAL 1
                                          #1593

                                          יום אחד זה יקרה
                                          והלב שלך, המחוספס
                                          יהיה שלם
                                          והצבט הזה שתפס
                                          יעלם

                                          ההרים שאת שורדת
                                          יתגמדו
                                          הקשיים שאת עוברת
                                          יעלמו

                                          ואז, כשאור יאיר את העולם
                                          ואמונה תפעם בלב כולם
                                          כשהבריאה תאמר שירה
                                          את תחיי תאווירה

                                          ואת תראי,
                                          כשהרגשת לבד,
                                          מישהו נתן לך יד.
                                          וגם כשלא הבנת איך,
                                          הוא חייך..
                                          האבא שתמיד לצידך

                                          אז תאמיני לו,
                                          תאמיני בו.

                                          תודה לכל מי שמגיע לו/לה אחת כזאת..:)

                                          טוב הוא טוב, גם אם הוא לפעמים פוצע (אייכה, לזכרו של הבחור חיים ראק ז"ל).

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          12

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול