דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 812.8k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מישהי מיוחדתמ מנותק
    מישהי מיוחדתמ מנותק
    מישהי מיוחדת
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
    #1575
    פוסט זה נמחק!
    תגובה 1 תגובה אחרונה
    2
    • מישהי מיוחדתמ מנותק
      מישהי מיוחדתמ מנותק
      מישהי מיוחדת
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
      #1576
      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • טותייייט מנותק
        טותייייט מנותק
        טותיייי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1577

        להאמין שהכל לטובה
        גם אם לא רואים
        להאמין שהכל בשליטה
        בידיו של אלוקים

        להאמין גם לי לראות
        לדעת שמותר לבכות
        לא לטבוע רק לשחות
        בתוך הים של הדמעות

        שקשה או מר בחיים
        להכניס את אלוקים
        לתוך הלב בפנים
        הוא איתך במרומים

        אמונה מחזיקה
        נותנת תקווה
        לעלות ולהתעלות
        גם אם יש ירידות

        שהכל בהשגחה
        ואין רע מלמעלה יורד
        שהכל רק לטובה
        והאדם בא לפה להתמודד

        טוהר

        לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
        -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

        המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
        9
        • טותייייט טותיייי

          להאמין שהכל לטובה
          גם אם לא רואים
          להאמין שהכל בשליטה
          בידיו של אלוקים

          להאמין גם לי לראות
          לדעת שמותר לבכות
          לא לטבוע רק לשחות
          בתוך הים של הדמעות

          שקשה או מר בחיים
          להכניס את אלוקים
          לתוך הלב בפנים
          הוא איתך במרומים

          אמונה מחזיקה
          נותנת תקווה
          לעלות ולהתעלות
          גם אם יש ירידות

          שהכל בהשגחה
          ואין רע מלמעלה יורד
          שהכל רק לטובה
          והאדם בא לפה להתמודד

          טוהר

          המחבל המחופשה מנותק
          המחבל המחופשה מנותק
          המחבל המחופש
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי המחבל המחופש
          #1578
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • efiE מנותק
            efiE מנותק
            efi
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1579

            שיר לעשרה בטבת
            הדמעות של ירושלים
            בלילה
            בשקט
            ירושלים
            אבלה
            משתנקת.
            דמעותיה ניגרות
            על המדרכות
            החלקלקות
            מבכי של אלפיים,
            כאלה הם הלחייים
            של ירושלים
            בבוקר, באור
            זהוב
            נוגה
            כאוב
            יהיו הדמעות
            לטל
            קל
            קשה
            יפה
            של קיץ.

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            7
            • מ מנותק
              מ מנותק
              מוזיקה מפונפנת
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1580
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • נ מנותק
                נ מנותק
                ננבב
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1581
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • מישהי מיוחדתמ מנותק
                  מישהי מיוחדתמ מנותק
                  מישהי מיוחדת
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
                  #1582

                  למען האמת
                  אני מודה
                  קשה לי להתעמת
                  עם עצמי במראה

                  כל יום אני בסיבובים
                  ושוב לא מוצאת את עצמי
                  בין כל האנשים והרעשים
                  קצת איבדתי את עצמי

                  ועכשיו קצת רע לי
                  וזה לא נורמאלי
                  אני שונאת את כל היקום
                  שונאת על כלום
                  וגם את עצמי אני יודעת
                  ולכן אני מרגישה משוגעת
                  אני שונאת את כל הסביבה
                  אני שונאת את הקירות
                  שונא את התיקרה
                  שונאת ת'משפחה והחברות
                  שונאת את כל העולם
                  וכולם היו טובים אלי
                  העולם שלי מושלם
                  אבל הוא קצת גדול עלי

                  ואני כאילו בעליה
                  אבל כל הזמן יש נפילות
                  ונראה לי שלכאורה
                  פשוט בחרתי בדיכאונות

                  ומי יוציא אותי
                  אם לא אני עצמי
                  מי יחלץ אותי
                  מהסטרס האימתני?

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  7
                  • טותייייט מנותק
                    טותייייט מנותק
                    טותיייי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1583

                    לפעמים חשוך
                    ומעט גם קר
                    לפעמים הכל הפוך
                    ויש טעם קצת מר

                    לפעמים הכל נופל
                    ואין מי שירים
                    לפעמים צריך לטפל
                    וגם הכוכבים לא מאירים

                    לפעמים הכל דוחף
                    ואין שום הארה
                    לפעמים הקור של החורף
                    נכנס לתוך הנשמה

                    טוהר

                    לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                    -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    8
                    • שנדיש מנותק
                      שנדיש מנותק
                      שנדי
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1584

                      אני חיה בסרט
                      רואה דברים שלא קיימים
                      אני קצת אחרת
                      שונה מאחרים

                      יש בי רצון
                      תמיד להיות נחמדה
                      חמדו לי לצון
                      כבר אין לי עמדה

                      זה התחיל בחיוך
                      והמשיך בחום
                      אני עכשיו בלכלוך
                      גזרו עלי צום

                      אולי זה כי אני חיה בסרט
                      ולכן רואה דברים שלא קיימים
                      רוצה להיות אחרת
                      שונה המאחרים,,,,,

                      כאב לא נעלם, זאת אני שלומדת לצחוק עם אבן בכיס...

                      י תגובה 1 תגובה אחרונה
                      10
                      • שנדיש שנדי

                        אני חיה בסרט
                        רואה דברים שלא קיימים
                        אני קצת אחרת
                        שונה מאחרים

                        יש בי רצון
                        תמיד להיות נחמדה
                        חמדו לי לצון
                        כבר אין לי עמדה

                        זה התחיל בחיוך
                        והמשיך בחום
                        אני עכשיו בלכלוך
                        גזרו עלי צום

                        אולי זה כי אני חיה בסרט
                        ולכן רואה דברים שלא קיימים
                        רוצה להיות אחרת
                        שונה המאחרים,,,,,

                        י מנותק
                        י מנותק
                        יעלייייי
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1585

                        החיים תותים
                        אין ממה לבכות
                        גם אם ניראה
                        שתאור מנסים לכבות.

                        נימאס כבר ליראות
                        אנשים עם דמעות
                        גם עם הם עוברים
                        נסיונות, וקשיים.

                        עם כל בעיה
                        אפשר להתמודד
                        ומכל נפילה
                        אפשר להתעודד.

                        אז לנו נישאר
                        רק למצוא
                        את האור בתוך האפלה
                        ולא לשכוח מהתפילה.

                        ❤️יעליייי

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        6
                        • ה מנותק
                          ה מנותק
                          החייל בשחור
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1586
                          פוסט זה נמחק!
                          י תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ה החייל בשחור

                            פוסט זה נמחק!

                            י מנותק
                            י מנותק
                            יעלייייי
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1587
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • טותייייט מנותק
                              טותייייט מנותק
                              טותיייי
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1588

                              אחרי שנפלתי
                              ניסיתי לקום
                              אחרי שבכיתי
                              מצאתי תשלום

                              אחרי החושך
                              הגיע האור
                              הרגשתי צורך
                              לזרוק תשחור

                              אחרי שקמתי
                              שוב נפלתי
                              והבנתי שהחיים
                              לא תמיד תותים

                              ואחרי שהבנתי
                              שחייתי באשליה
                              שוב שאלתי את עצמי
                              למה אני חיה

                              טוהר

                              לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                              -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              6
                              • פונץ' בננהפ מנותק
                                פונץ' בננהפ מנותק
                                פונץ' בננה
                                צוות פיקוח
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1589

                                ותמיד בכל כאב
                                יש אבא שאוהב
                                יחזיק אותך חזק
                                יסיר את האבק

                                ותמיד בכל תקלה
                                יש יד מלמעלה
                                שמשגיחה על הרע
                                והופכת הכל לטובה

                                ותמיד בכל ספק
                                יש מי שנאבק
                                לרדוף אחרי הטוב
                                נותן לך לחשוב

                                ותמיד בכל אה*בה
                                יש אחת כאובה
                                לא נותנת מרגוע
                                אחת שיוצרת געגוע

                                אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                                שומע נסתרות הלב 💜

                                המחבל המחופשה אילן פא 2 תגובות תגובה אחרונה
                                9
                                • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

                                  ותמיד בכל כאב
                                  יש אבא שאוהב
                                  יחזיק אותך חזק
                                  יסיר את האבק

                                  ותמיד בכל תקלה
                                  יש יד מלמעלה
                                  שמשגיחה על הרע
                                  והופכת הכל לטובה

                                  ותמיד בכל ספק
                                  יש מי שנאבק
                                  לרדוף אחרי הטוב
                                  נותן לך לחשוב

                                  ותמיד בכל אה*בה
                                  יש אחת כאובה
                                  לא נותנת מרגוע
                                  אחת שיוצרת געגוע

                                  המחבל המחופשה מנותק
                                  המחבל המחופשה מנותק
                                  המחבל המחופש
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1590

                                  לעצום עיניים ולראות את השמש
                                  להסתנוור מהחלומות של לילה אמש.
                                  להתעורר ברגל ימין זה חשוב
                                  כדי שנירצא לחלום שוב.

                                  ואז לקום ולהתחיל לעבוד
                                  בשביל שיגיע יום שנצא אחר כבוד
                                  לחשוב על העתיד ולראות את הטוב
                                  כי רק ככה נוכל להחזיר את החוב.

                                  נשתדל להחזיר את החסר
                                  כי עוד יבוא הרגע שנבשר
                                  "תיפסנו על הר גבוהה בלי להתיאש
                                  למדנו להעריך את מה שיש
                                  ועכשיו החיים הם אש"

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  6
                                  • מישהי מיוחדתמ מנותק
                                    מישהי מיוחדתמ מנותק
                                    מישהי מיוחדת
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1591

                                    אי אפשר לסמוך עלי
                                    אני יודעת
                                    העולם גדול עלי
                                    אני משוגעת
                                    תעזוב אותי מהשטויות
                                    אני בורחת מהכל
                                    בוחרת לבכות
                                    כן אני בוחרת ליפול

                                    נראלי שהתייאשתי
                                    כמה התאדשתי
                                    אני לא מה שהייתי
                                    אני חזקה אבל נשברתי
                                    בוחרת לברוח
                                    בוחרת לשכוח

                                    והכאב מתרחב
                                    תופס לי ת'לב
                                    על מה הוא יושב
                                    על מח לא חושב
                                    והלב שלי רעב
                                    לעוד מילה טובה
                                    איך הוא תאב
                                    לנחמה לנשמה

                                    אני מספקת לעצמי
                                    מה שאני צריכה
                                    אני גומרת את עצמי
                                    למה אני כזו טיפשה
                                    לא יודעת מה לומר
                                    הפתיל שלי נגמר
                                    אבל זה ממזמן
                                    ומשהו בי נחנק
                                    הלב שלי קטן
                                    והכאב ענק

                                    מה אתה רוצה ממני
                                    זה בטוח לטובתי
                                    זה גדול ממני
                                    תוציא אותי
                                    התחרפנתי
                                    השתגעתי
                                    כמה בכיתי
                                    כמה רציתי
                                    עוד לא התייאשתי

                                    ממשיכה עם האמצע
                                    בורחת לקצה
                                    אני סתומה
                                    המח שלי הוזה
                                    אין לי בעצמי ביטחון
                                    אין לי שריון
                                    יורדות המון דמעות
                                    מקפיאות ת'חשבות

                                    תיקח אותי מכאן
                                    לא מגיע לי
                                    זה מרגיש לי מסוכן
                                    אנ'מאבדת ת'צמי
                                    מה כבר עשיתי
                                    איפה הרשעתי
                                    למה בחרתי
                                    למה בחרתי
                                    למה בחרתי
                                    איפה טעיתי
                                    כמה טעיתי
                                    מה כבר ביקשתי
                                    תשמע את הכאב שלי
                                    זה בוער בי
                                    תוציא אותי
                                    אנ'ל א יכולה
                                    זה גדול ממני

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    5
                                    • טותייייט מנותק
                                      טותייייט מנותק
                                      טותיייי
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1592

                                      הפחד מהקול
                                      שאומר ליפול
                                      רק לא לגדול
                                      ומהכל לחדול

                                      והוא רק מייאש
                                      רק לא להתייאש
                                      להמשיך לבקש
                                      ועל הכל להתעקש

                                      אם זה בשבילי
                                      אך ורק לטובתי
                                      שומעת קול פנימי
                                      מנחמת את עצמי

                                      ורק התפילה
                                      את הנשמה מרימה
                                      ורק האמונה
                                      מולידה את האהבה

                                      ולפעמים החיים
                                      מלאים בבעיות
                                      צריכים להחכים
                                      שיש גם עליות

                                      טוהר

                                      לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                      -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      8
                                      • AVITAL 1A מנותק
                                        AVITAL 1A מנותק
                                        AVITAL 1
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי AVITAL 1
                                        #1593

                                        יום אחד זה יקרה
                                        והלב שלך, המחוספס
                                        יהיה שלם
                                        והצבט הזה שתפס
                                        יעלם

                                        ההרים שאת שורדת
                                        יתגמדו
                                        הקשיים שאת עוברת
                                        יעלמו

                                        ואז, כשאור יאיר את העולם
                                        ואמונה תפעם בלב כולם
                                        כשהבריאה תאמר שירה
                                        את תחיי תאווירה

                                        ואת תראי,
                                        כשהרגשת לבד,
                                        מישהו נתן לך יד.
                                        וגם כשלא הבנת איך,
                                        הוא חייך..
                                        האבא שתמיד לצידך

                                        אז תאמיני לו,
                                        תאמיני בו.

                                        תודה לכל מי שמגיע לו/לה אחת כזאת..:)

                                        טוב הוא טוב, גם אם הוא לפעמים פוצע (אייכה, לזכרו של הבחור חיים ראק ז"ל).

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        12
                                        • מישהי מיוחדתמ מנותק
                                          מישהי מיוחדתמ מנותק
                                          מישהי מיוחדת
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1594

                                          אני מבטיחה
                                          שאני אצליח
                                          זו לא בדיחה
                                          אני אצליח
                                          אני מוכרחה
                                          להצליח
                                          אני מכריחה
                                          להצליח

                                          כן אני מוצלחת
                                          לא אנלא מנוצחת
                                          כן אני בורחת
                                          מהניצחון אל הפחת

                                          כן אני יכולה
                                          לא אנלא חולה
                                          כן אני מתחילה
                                          עוד הבטחה חלולה

                                          אני מבטיחה
                                          אני אנצח
                                          זו לא בדיחה
                                          אני אנצח
                                          אני מוכרחה
                                          לנצח
                                          אני מכריחה
                                          לנצח

                                          כן אני יודעת
                                          לא אנלא משוגעת
                                          כן אני בולעת
                                          עוד תרמית באמתחת

                                          כן אני מסוגלת
                                          לא אנלא נאבדת
                                          כן אני משתוקקת
                                          ושוב נופלת

                                          מתי אלמד
                                          לצאת מהנלמד
                                          לצאת מהקופסא
                                          ממציאות מתריסה

                                          מתי אלמד
                                          לצאת מהנלמד
                                          לפרוץ את הגבולות
                                          וללמוד קצת לחיות?

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          4

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול