דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 813.5k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • orlyO orly

    פַּסִּים שֶׁל זָהָב/ #ORLY#
    צַלֶּקֶת
    עַל יַד
    תּוֹכִיחַ⁠
    נִצָּחוֹן.

    צַלֶּקֶת
    עַל לֵב
    תְּסַפֵּר
    עַל שִׁבְרוֹן.

    וְצַלֶּקֶת
    תָּמִיד
    תִּכְאַב
    עוֹד יוֹתֵר.

    וְצַלֶּקֶת
    בַּסּוֹף
    תִּתְמַלֵּא
    בְּזָהָב. שֶׁחוֹדֵר.

    כשכתבתי את הבית הסופי. עמד לנגד עיני משפט שפגשתי פעם.
    שיום אחד הצלקות יראו בתור הדבר הכי יפה שבי. ובכל אחד ואחד.
    כי הצלקות בסופו של דבר. זה הדבר הכי יפה שבנו.
    כי זה מוכיח שנפלנו. והתגברנו על זה.
    והיום אנחנו חזקים למרות כל הנפילות שבנו.
    ובעצם... דווקא בזכותם.
    ושיום אחד הצלקות האלו יהיו מקום. להתמלאות. בזהב.
    אז.. תיהיו חזקים אנשים!🙏
    גם המכות. יהיו צלקות. והצלקות.
    זה הדבר הכי יפה שקיים בכם!
    זה רק מראה כמה גיבורים אתם. כמה גיבורים הייתם!✨

    יונתן פי מנותק
    יונתן פי מנותק
    יונתן פ
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1571
    פוסט זה נמחק!
    נ תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • יונתן פי יונתן פ

      פוסט זה נמחק!

      נ מנותק
      נ מנותק
      ננבב
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1572
      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • עדי 3ע מנותק
        עדי 3ע מנותק
        עדי 3
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי עדי 3
        #1573

        שב עד אליך
        יושב מול הים מביט על השמים
        המתחברים אל המים.
        יושב מול הגלים הגבוהים,
        מוצא את עצמי מחפש אותך בין העננים.
        מבקש לחוש אותך קרוב אליי,
        מבקש להרגיש אותך יותר בחיי,
        רוצה לשוב אלייך.

        הו אלוקים,
        אל תעזוב אותי אף לרגע,
        שמור עליי מכל פגע.
        שלא אשבר, שלא אפול,
        בלעדייך אבא- אינני יכול.
        אנא פתח שערייך,
        כעת אני שב, שב עד אליך!

        אני יודע שאתה מסתתר לפעמים,
        רוצה לבדוק אם אני בך מאמין.
        גם כשהכל חשוך ואני רועד מקור,
        אתה איתי- גורם לי להאריך את האור.
        אך אני הקטן מרגיש בודד,
        ואין בי כח להתמודד.

        עכשיו כשהשמש נעלמת בין הגלים-
        אני צועק לך ללא מילים.

        מדרכך מעולם לא ברחתי,
        אך ממך קצת התרחקתי.
        כעת אני שב- פתח לי ידיך,
        כעת אני שב- שב עד אליך!

        אשמח לביקורת והארות...

        מאחורי כל אדם חזק- יש סיפור שלא השאיר לו ברירה!!!💪

        המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
        9
        • עדי 3ע עדי 3

          שב עד אליך
          יושב מול הים מביט על השמים
          המתחברים אל המים.
          יושב מול הגלים הגבוהים,
          מוצא את עצמי מחפש אותך בין העננים.
          מבקש לחוש אותך קרוב אליי,
          מבקש להרגיש אותך יותר בחיי,
          רוצה לשוב אלייך.

          הו אלוקים,
          אל תעזוב אותי אף לרגע,
          שמור עליי מכל פגע.
          שלא אשבר, שלא אפול,
          בלעדייך אבא- אינני יכול.
          אנא פתח שערייך,
          כעת אני שב, שב עד אליך!

          אני יודע שאתה מסתתר לפעמים,
          רוצה לבדוק אם אני בך מאמין.
          גם כשהכל חשוך ואני רועד מקור,
          אתה איתי- גורם לי להאריך את האור.
          אך אני הקטן מרגיש בודד,
          ואין בי כח להתמודד.

          עכשיו כשהשמש נעלמת בין הגלים-
          אני צועק לך ללא מילים.

          מדרכך מעולם לא ברחתי,
          אך ממך קצת התרחקתי.
          כעת אני שב- פתח לי ידיך,
          כעת אני שב- שב עד אליך!

          אשמח לביקורת והארות...

          המחבל המחופשה מנותק
          המחבל המחופשה מנותק
          המחבל המחופש
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי המחבל המחופש
          #1574
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • מישהי מיוחדתמ מנותק
            מישהי מיוחדתמ מנותק
            מישהי מיוחדת
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
            #1575
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • מישהי מיוחדתמ מנותק
              מישהי מיוחדתמ מנותק
              מישהי מיוחדת
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
              #1576
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • טותייייט מנותק
                טותייייט מנותק
                טותיייי
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1577

                להאמין שהכל לטובה
                גם אם לא רואים
                להאמין שהכל בשליטה
                בידיו של אלוקים

                להאמין גם לי לראות
                לדעת שמותר לבכות
                לא לטבוע רק לשחות
                בתוך הים של הדמעות

                שקשה או מר בחיים
                להכניס את אלוקים
                לתוך הלב בפנים
                הוא איתך במרומים

                אמונה מחזיקה
                נותנת תקווה
                לעלות ולהתעלות
                גם אם יש ירידות

                שהכל בהשגחה
                ואין רע מלמעלה יורד
                שהכל רק לטובה
                והאדם בא לפה להתמודד

                טוהר

                לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                9
                • טותייייט טותיייי

                  להאמין שהכל לטובה
                  גם אם לא רואים
                  להאמין שהכל בשליטה
                  בידיו של אלוקים

                  להאמין גם לי לראות
                  לדעת שמותר לבכות
                  לא לטבוע רק לשחות
                  בתוך הים של הדמעות

                  שקשה או מר בחיים
                  להכניס את אלוקים
                  לתוך הלב בפנים
                  הוא איתך במרומים

                  אמונה מחזיקה
                  נותנת תקווה
                  לעלות ולהתעלות
                  גם אם יש ירידות

                  שהכל בהשגחה
                  ואין רע מלמעלה יורד
                  שהכל רק לטובה
                  והאדם בא לפה להתמודד

                  טוהר

                  המחבל המחופשה מנותק
                  המחבל המחופשה מנותק
                  המחבל המחופש
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי המחבל המחופש
                  #1578
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • efiE מנותק
                    efiE מנותק
                    efi
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1579

                    שיר לעשרה בטבת
                    הדמעות של ירושלים
                    בלילה
                    בשקט
                    ירושלים
                    אבלה
                    משתנקת.
                    דמעותיה ניגרות
                    על המדרכות
                    החלקלקות
                    מבכי של אלפיים,
                    כאלה הם הלחייים
                    של ירושלים
                    בבוקר, באור
                    זהוב
                    נוגה
                    כאוב
                    יהיו הדמעות
                    לטל
                    קל
                    קשה
                    יפה
                    של קיץ.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    7
                    • מ מנותק
                      מ מנותק
                      מוזיקה מפונפנת
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1580
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • נ מנותק
                        נ מנותק
                        ננבב
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1581
                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • מישהי מיוחדתמ מנותק
                          מישהי מיוחדתמ מנותק
                          מישהי מיוחדת
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
                          #1582

                          למען האמת
                          אני מודה
                          קשה לי להתעמת
                          עם עצמי במראה

                          כל יום אני בסיבובים
                          ושוב לא מוצאת את עצמי
                          בין כל האנשים והרעשים
                          קצת איבדתי את עצמי

                          ועכשיו קצת רע לי
                          וזה לא נורמאלי
                          אני שונאת את כל היקום
                          שונאת על כלום
                          וגם את עצמי אני יודעת
                          ולכן אני מרגישה משוגעת
                          אני שונאת את כל הסביבה
                          אני שונאת את הקירות
                          שונא את התיקרה
                          שונאת ת'משפחה והחברות
                          שונאת את כל העולם
                          וכולם היו טובים אלי
                          העולם שלי מושלם
                          אבל הוא קצת גדול עלי

                          ואני כאילו בעליה
                          אבל כל הזמן יש נפילות
                          ונראה לי שלכאורה
                          פשוט בחרתי בדיכאונות

                          ומי יוציא אותי
                          אם לא אני עצמי
                          מי יחלץ אותי
                          מהסטרס האימתני?

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          7
                          • טותייייט מנותק
                            טותייייט מנותק
                            טותיייי
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1583

                            לפעמים חשוך
                            ומעט גם קר
                            לפעמים הכל הפוך
                            ויש טעם קצת מר

                            לפעמים הכל נופל
                            ואין מי שירים
                            לפעמים צריך לטפל
                            וגם הכוכבים לא מאירים

                            לפעמים הכל דוחף
                            ואין שום הארה
                            לפעמים הקור של החורף
                            נכנס לתוך הנשמה

                            טוהר

                            לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                            -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            8
                            • שנדיש מנותק
                              שנדיש מנותק
                              שנדי
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1584

                              אני חיה בסרט
                              רואה דברים שלא קיימים
                              אני קצת אחרת
                              שונה מאחרים

                              יש בי רצון
                              תמיד להיות נחמדה
                              חמדו לי לצון
                              כבר אין לי עמדה

                              זה התחיל בחיוך
                              והמשיך בחום
                              אני עכשיו בלכלוך
                              גזרו עלי צום

                              אולי זה כי אני חיה בסרט
                              ולכן רואה דברים שלא קיימים
                              רוצה להיות אחרת
                              שונה המאחרים,,,,,

                              כאב לא נעלם, זאת אני שלומדת לצחוק עם אבן בכיס...

                              י תגובה 1 תגובה אחרונה
                              10
                              • שנדיש שנדי

                                אני חיה בסרט
                                רואה דברים שלא קיימים
                                אני קצת אחרת
                                שונה מאחרים

                                יש בי רצון
                                תמיד להיות נחמדה
                                חמדו לי לצון
                                כבר אין לי עמדה

                                זה התחיל בחיוך
                                והמשיך בחום
                                אני עכשיו בלכלוך
                                גזרו עלי צום

                                אולי זה כי אני חיה בסרט
                                ולכן רואה דברים שלא קיימים
                                רוצה להיות אחרת
                                שונה המאחרים,,,,,

                                י מנותק
                                י מנותק
                                יעלייייי
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1585

                                החיים תותים
                                אין ממה לבכות
                                גם אם ניראה
                                שתאור מנסים לכבות.

                                נימאס כבר ליראות
                                אנשים עם דמעות
                                גם עם הם עוברים
                                נסיונות, וקשיים.

                                עם כל בעיה
                                אפשר להתמודד
                                ומכל נפילה
                                אפשר להתעודד.

                                אז לנו נישאר
                                רק למצוא
                                את האור בתוך האפלה
                                ולא לשכוח מהתפילה.

                                ❤️יעליייי

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                6
                                • ה מנותק
                                  ה מנותק
                                  החייל בשחור
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1586
                                  פוסט זה נמחק!
                                  י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ה החייל בשחור

                                    פוסט זה נמחק!

                                    י מנותק
                                    י מנותק
                                    יעלייייי
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1587
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • טותייייט מנותק
                                      טותייייט מנותק
                                      טותיייי
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1588

                                      אחרי שנפלתי
                                      ניסיתי לקום
                                      אחרי שבכיתי
                                      מצאתי תשלום

                                      אחרי החושך
                                      הגיע האור
                                      הרגשתי צורך
                                      לזרוק תשחור

                                      אחרי שקמתי
                                      שוב נפלתי
                                      והבנתי שהחיים
                                      לא תמיד תותים

                                      ואחרי שהבנתי
                                      שחייתי באשליה
                                      שוב שאלתי את עצמי
                                      למה אני חיה

                                      טוהר

                                      לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                      -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      6
                                      • פונץ' בננהפ מנותק
                                        פונץ' בננהפ מנותק
                                        פונץ' בננה
                                        צוות פיקוח
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1589

                                        ותמיד בכל כאב
                                        יש אבא שאוהב
                                        יחזיק אותך חזק
                                        יסיר את האבק

                                        ותמיד בכל תקלה
                                        יש יד מלמעלה
                                        שמשגיחה על הרע
                                        והופכת הכל לטובה

                                        ותמיד בכל ספק
                                        יש מי שנאבק
                                        לרדוף אחרי הטוב
                                        נותן לך לחשוב

                                        ותמיד בכל אה*בה
                                        יש אחת כאובה
                                        לא נותנת מרגוע
                                        אחת שיוצרת געגוע

                                        אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                                        שומע נסתרות הלב 💜

                                        המחבל המחופשה אילן פא 2 תגובות תגובה אחרונה
                                        9
                                        • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

                                          ותמיד בכל כאב
                                          יש אבא שאוהב
                                          יחזיק אותך חזק
                                          יסיר את האבק

                                          ותמיד בכל תקלה
                                          יש יד מלמעלה
                                          שמשגיחה על הרע
                                          והופכת הכל לטובה

                                          ותמיד בכל ספק
                                          יש מי שנאבק
                                          לרדוף אחרי הטוב
                                          נותן לך לחשוב

                                          ותמיד בכל אה*בה
                                          יש אחת כאובה
                                          לא נותנת מרגוע
                                          אחת שיוצרת געגוע

                                          המחבל המחופשה מנותק
                                          המחבל המחופשה מנותק
                                          המחבל המחופש
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1590

                                          לעצום עיניים ולראות את השמש
                                          להסתנוור מהחלומות של לילה אמש.
                                          להתעורר ברגל ימין זה חשוב
                                          כדי שנירצא לחלום שוב.

                                          ואז לקום ולהתחיל לעבוד
                                          בשביל שיגיע יום שנצא אחר כבוד
                                          לחשוב על העתיד ולראות את הטוב
                                          כי רק ככה נוכל להחזיר את החוב.

                                          נשתדל להחזיר את החסר
                                          כי עוד יבוא הרגע שנבשר
                                          "תיפסנו על הר גבוהה בלי להתיאש
                                          למדנו להעריך את מה שיש
                                          ועכשיו החיים הם אש"

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          6

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול