דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 818.7k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ס סודי 0

    פוסט זה נמחק!

    המחבל המחופשה מנותק
    המחבל המחופשה מנותק
    המחבל המחופש
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1569
    פוסט זה נמחק!
    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • orlyO מנותק
      orlyO מנותק
      orly
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי orly
      #1570

      הָאוֹר לֹא מְוַתֵּר לַחֹשֶׁךְ/ #ORLY#
      וְהִנֵּה.
      כּוֹכָבִים. נוֹצְצִים.
      מְחַיְּכִים אֵלַי.
      מֵחֲשֵׁכָה.

      וְהִנֵּה.
      כּוֹכָבִים. מְאִירִים.
      מַבְטִיחִים לִי.
      תִּקְוָה.

      וְשָׁמַיִם שְׁחוֹרִים.
      יִגְרְמוּ לָהֶם.
      לְנַצְנֵץ
      עוֹד יוֹתֵר.

      וְשָׁמַיִם שְׁחוֹרִים.
      יַבְטִיחוּ לִי.
      שֶׁהָאוֹר
      לֹא מְוַתֵּר.

      בְּקָרוֹב.
      תַּפְאוּרָה תִּתְחַלֵּף.
      שָׁמַיִם שְׁחוֹרִים.
      יְפַנּוּ מְקוֹמָם.
      לְשָׁמַיִם. מְאִירִים.
      לְשָׁמַיִם... מוּאָרִים.

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      9
      • orlyO orly

        פַּסִּים שֶׁל זָהָב/ #ORLY#
        צַלֶּקֶת
        עַל יַד
        תּוֹכִיחַ⁠
        נִצָּחוֹן.

        צַלֶּקֶת
        עַל לֵב
        תְּסַפֵּר
        עַל שִׁבְרוֹן.

        וְצַלֶּקֶת
        תָּמִיד
        תִּכְאַב
        עוֹד יוֹתֵר.

        וְצַלֶּקֶת
        בַּסּוֹף
        תִּתְמַלֵּא
        בְּזָהָב. שֶׁחוֹדֵר.

        כשכתבתי את הבית הסופי. עמד לנגד עיני משפט שפגשתי פעם.
        שיום אחד הצלקות יראו בתור הדבר הכי יפה שבי. ובכל אחד ואחד.
        כי הצלקות בסופו של דבר. זה הדבר הכי יפה שבנו.
        כי זה מוכיח שנפלנו. והתגברנו על זה.
        והיום אנחנו חזקים למרות כל הנפילות שבנו.
        ובעצם... דווקא בזכותם.
        ושיום אחד הצלקות האלו יהיו מקום. להתמלאות. בזהב.
        אז.. תיהיו חזקים אנשים!🙏
        גם המכות. יהיו צלקות. והצלקות.
        זה הדבר הכי יפה שקיים בכם!
        זה רק מראה כמה גיבורים אתם. כמה גיבורים הייתם!✨

        יונתן פי מנותק
        יונתן פי מנותק
        יונתן פ
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1571
        פוסט זה נמחק!
        נ תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • יונתן פי יונתן פ

          פוסט זה נמחק!

          נ מנותק
          נ מנותק
          ננבב
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1572
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • עדי 3ע מנותק
            עדי 3ע מנותק
            עדי 3
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי עדי 3
            #1573

            שב עד אליך
            יושב מול הים מביט על השמים
            המתחברים אל המים.
            יושב מול הגלים הגבוהים,
            מוצא את עצמי מחפש אותך בין העננים.
            מבקש לחוש אותך קרוב אליי,
            מבקש להרגיש אותך יותר בחיי,
            רוצה לשוב אלייך.

            הו אלוקים,
            אל תעזוב אותי אף לרגע,
            שמור עליי מכל פגע.
            שלא אשבר, שלא אפול,
            בלעדייך אבא- אינני יכול.
            אנא פתח שערייך,
            כעת אני שב, שב עד אליך!

            אני יודע שאתה מסתתר לפעמים,
            רוצה לבדוק אם אני בך מאמין.
            גם כשהכל חשוך ואני רועד מקור,
            אתה איתי- גורם לי להאריך את האור.
            אך אני הקטן מרגיש בודד,
            ואין בי כח להתמודד.

            עכשיו כשהשמש נעלמת בין הגלים-
            אני צועק לך ללא מילים.

            מדרכך מעולם לא ברחתי,
            אך ממך קצת התרחקתי.
            כעת אני שב- פתח לי ידיך,
            כעת אני שב- שב עד אליך!

            אשמח לביקורת והארות...

            מאחורי כל אדם חזק- יש סיפור שלא השאיר לו ברירה!!!💪

            המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
            9
            • עדי 3ע עדי 3

              שב עד אליך
              יושב מול הים מביט על השמים
              המתחברים אל המים.
              יושב מול הגלים הגבוהים,
              מוצא את עצמי מחפש אותך בין העננים.
              מבקש לחוש אותך קרוב אליי,
              מבקש להרגיש אותך יותר בחיי,
              רוצה לשוב אלייך.

              הו אלוקים,
              אל תעזוב אותי אף לרגע,
              שמור עליי מכל פגע.
              שלא אשבר, שלא אפול,
              בלעדייך אבא- אינני יכול.
              אנא פתח שערייך,
              כעת אני שב, שב עד אליך!

              אני יודע שאתה מסתתר לפעמים,
              רוצה לבדוק אם אני בך מאמין.
              גם כשהכל חשוך ואני רועד מקור,
              אתה איתי- גורם לי להאריך את האור.
              אך אני הקטן מרגיש בודד,
              ואין בי כח להתמודד.

              עכשיו כשהשמש נעלמת בין הגלים-
              אני צועק לך ללא מילים.

              מדרכך מעולם לא ברחתי,
              אך ממך קצת התרחקתי.
              כעת אני שב- פתח לי ידיך,
              כעת אני שב- שב עד אליך!

              אשמח לביקורת והארות...

              המחבל המחופשה מנותק
              המחבל המחופשה מנותק
              המחבל המחופש
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי המחבל המחופש
              #1574
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • מישהי מיוחדתמ מנותק
                מישהי מיוחדתמ מנותק
                מישהי מיוחדת
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
                #1575
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • מישהי מיוחדתמ מנותק
                  מישהי מיוחדתמ מנותק
                  מישהי מיוחדת
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
                  #1576
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • טותייייט מנותק
                    טותייייט מנותק
                    טותיייי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1577

                    להאמין שהכל לטובה
                    גם אם לא רואים
                    להאמין שהכל בשליטה
                    בידיו של אלוקים

                    להאמין גם לי לראות
                    לדעת שמותר לבכות
                    לא לטבוע רק לשחות
                    בתוך הים של הדמעות

                    שקשה או מר בחיים
                    להכניס את אלוקים
                    לתוך הלב בפנים
                    הוא איתך במרומים

                    אמונה מחזיקה
                    נותנת תקווה
                    לעלות ולהתעלות
                    גם אם יש ירידות

                    שהכל בהשגחה
                    ואין רע מלמעלה יורד
                    שהכל רק לטובה
                    והאדם בא לפה להתמודד

                    טוהר

                    לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                    -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                    המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                    9
                    • טותייייט טותיייי

                      להאמין שהכל לטובה
                      גם אם לא רואים
                      להאמין שהכל בשליטה
                      בידיו של אלוקים

                      להאמין גם לי לראות
                      לדעת שמותר לבכות
                      לא לטבוע רק לשחות
                      בתוך הים של הדמעות

                      שקשה או מר בחיים
                      להכניס את אלוקים
                      לתוך הלב בפנים
                      הוא איתך במרומים

                      אמונה מחזיקה
                      נותנת תקווה
                      לעלות ולהתעלות
                      גם אם יש ירידות

                      שהכל בהשגחה
                      ואין רע מלמעלה יורד
                      שהכל רק לטובה
                      והאדם בא לפה להתמודד

                      טוהר

                      המחבל המחופשה מנותק
                      המחבל המחופשה מנותק
                      המחבל המחופש
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי המחבל המחופש
                      #1578
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • efiE מנותק
                        efiE מנותק
                        efi
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1579

                        שיר לעשרה בטבת
                        הדמעות של ירושלים
                        בלילה
                        בשקט
                        ירושלים
                        אבלה
                        משתנקת.
                        דמעותיה ניגרות
                        על המדרכות
                        החלקלקות
                        מבכי של אלפיים,
                        כאלה הם הלחייים
                        של ירושלים
                        בבוקר, באור
                        זהוב
                        נוגה
                        כאוב
                        יהיו הדמעות
                        לטל
                        קל
                        קשה
                        יפה
                        של קיץ.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        7
                        • מ מנותק
                          מ מנותק
                          מוזיקה מפונפנת
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1580
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • נ מנותק
                            נ מנותק
                            ננבב
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1581
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • מישהי מיוחדתמ מנותק
                              מישהי מיוחדתמ מנותק
                              מישהי מיוחדת
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
                              #1582

                              למען האמת
                              אני מודה
                              קשה לי להתעמת
                              עם עצמי במראה

                              כל יום אני בסיבובים
                              ושוב לא מוצאת את עצמי
                              בין כל האנשים והרעשים
                              קצת איבדתי את עצמי

                              ועכשיו קצת רע לי
                              וזה לא נורמאלי
                              אני שונאת את כל היקום
                              שונאת על כלום
                              וגם את עצמי אני יודעת
                              ולכן אני מרגישה משוגעת
                              אני שונאת את כל הסביבה
                              אני שונאת את הקירות
                              שונא את התיקרה
                              שונאת ת'משפחה והחברות
                              שונאת את כל העולם
                              וכולם היו טובים אלי
                              העולם שלי מושלם
                              אבל הוא קצת גדול עלי

                              ואני כאילו בעליה
                              אבל כל הזמן יש נפילות
                              ונראה לי שלכאורה
                              פשוט בחרתי בדיכאונות

                              ומי יוציא אותי
                              אם לא אני עצמי
                              מי יחלץ אותי
                              מהסטרס האימתני?

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              7
                              • טותייייט מנותק
                                טותייייט מנותק
                                טותיייי
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1583

                                לפעמים חשוך
                                ומעט גם קר
                                לפעמים הכל הפוך
                                ויש טעם קצת מר

                                לפעמים הכל נופל
                                ואין מי שירים
                                לפעמים צריך לטפל
                                וגם הכוכבים לא מאירים

                                לפעמים הכל דוחף
                                ואין שום הארה
                                לפעמים הקור של החורף
                                נכנס לתוך הנשמה

                                טוהר

                                לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                8
                                • שנדיש מנותק
                                  שנדיש מנותק
                                  שנדי
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1584

                                  אני חיה בסרט
                                  רואה דברים שלא קיימים
                                  אני קצת אחרת
                                  שונה מאחרים

                                  יש בי רצון
                                  תמיד להיות נחמדה
                                  חמדו לי לצון
                                  כבר אין לי עמדה

                                  זה התחיל בחיוך
                                  והמשיך בחום
                                  אני עכשיו בלכלוך
                                  גזרו עלי צום

                                  אולי זה כי אני חיה בסרט
                                  ולכן רואה דברים שלא קיימים
                                  רוצה להיות אחרת
                                  שונה המאחרים,,,,,

                                  כאב לא נעלם, זאת אני שלומדת לצחוק עם אבן בכיס...

                                  י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  10
                                  • שנדיש שנדי

                                    אני חיה בסרט
                                    רואה דברים שלא קיימים
                                    אני קצת אחרת
                                    שונה מאחרים

                                    יש בי רצון
                                    תמיד להיות נחמדה
                                    חמדו לי לצון
                                    כבר אין לי עמדה

                                    זה התחיל בחיוך
                                    והמשיך בחום
                                    אני עכשיו בלכלוך
                                    גזרו עלי צום

                                    אולי זה כי אני חיה בסרט
                                    ולכן רואה דברים שלא קיימים
                                    רוצה להיות אחרת
                                    שונה המאחרים,,,,,

                                    י מנותק
                                    י מנותק
                                    יעלייייי
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1585

                                    החיים תותים
                                    אין ממה לבכות
                                    גם אם ניראה
                                    שתאור מנסים לכבות.

                                    נימאס כבר ליראות
                                    אנשים עם דמעות
                                    גם עם הם עוברים
                                    נסיונות, וקשיים.

                                    עם כל בעיה
                                    אפשר להתמודד
                                    ומכל נפילה
                                    אפשר להתעודד.

                                    אז לנו נישאר
                                    רק למצוא
                                    את האור בתוך האפלה
                                    ולא לשכוח מהתפילה.

                                    ❤️יעליייי

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    6
                                    • ה מנותק
                                      ה מנותק
                                      החייל בשחור
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1586
                                      פוסט זה נמחק!
                                      י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ה החייל בשחור

                                        פוסט זה נמחק!

                                        י מנותק
                                        י מנותק
                                        יעלייייי
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1587
                                        פוסט זה נמחק!
                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • טותייייט מנותק
                                          טותייייט מנותק
                                          טותיייי
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1588

                                          אחרי שנפלתי
                                          ניסיתי לקום
                                          אחרי שבכיתי
                                          מצאתי תשלום

                                          אחרי החושך
                                          הגיע האור
                                          הרגשתי צורך
                                          לזרוק תשחור

                                          אחרי שקמתי
                                          שוב נפלתי
                                          והבנתי שהחיים
                                          לא תמיד תותים

                                          ואחרי שהבנתי
                                          שחייתי באשליה
                                          שוב שאלתי את עצמי
                                          למה אני חיה

                                          טוהר

                                          לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                          -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          6

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול