דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 813.5k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • טותייייט מנותק
    טותייייט מנותק
    טותיייי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1583

    לפעמים חשוך
    ומעט גם קר
    לפעמים הכל הפוך
    ויש טעם קצת מר

    לפעמים הכל נופל
    ואין מי שירים
    לפעמים צריך לטפל
    וגם הכוכבים לא מאירים

    לפעמים הכל דוחף
    ואין שום הארה
    לפעמים הקור של החורף
    נכנס לתוך הנשמה

    טוהר

    לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
    -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    8
    • שנדיש מנותק
      שנדיש מנותק
      שנדי
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1584

      אני חיה בסרט
      רואה דברים שלא קיימים
      אני קצת אחרת
      שונה מאחרים

      יש בי רצון
      תמיד להיות נחמדה
      חמדו לי לצון
      כבר אין לי עמדה

      זה התחיל בחיוך
      והמשיך בחום
      אני עכשיו בלכלוך
      גזרו עלי צום

      אולי זה כי אני חיה בסרט
      ולכן רואה דברים שלא קיימים
      רוצה להיות אחרת
      שונה המאחרים,,,,,

      כאב לא נעלם, זאת אני שלומדת לצחוק עם אבן בכיס...

      י תגובה 1 תגובה אחרונה
      10
      • שנדיש שנדי

        אני חיה בסרט
        רואה דברים שלא קיימים
        אני קצת אחרת
        שונה מאחרים

        יש בי רצון
        תמיד להיות נחמדה
        חמדו לי לצון
        כבר אין לי עמדה

        זה התחיל בחיוך
        והמשיך בחום
        אני עכשיו בלכלוך
        גזרו עלי צום

        אולי זה כי אני חיה בסרט
        ולכן רואה דברים שלא קיימים
        רוצה להיות אחרת
        שונה המאחרים,,,,,

        י מנותק
        י מנותק
        יעלייייי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1585

        החיים תותים
        אין ממה לבכות
        גם אם ניראה
        שתאור מנסים לכבות.

        נימאס כבר ליראות
        אנשים עם דמעות
        גם עם הם עוברים
        נסיונות, וקשיים.

        עם כל בעיה
        אפשר להתמודד
        ומכל נפילה
        אפשר להתעודד.

        אז לנו נישאר
        רק למצוא
        את האור בתוך האפלה
        ולא לשכוח מהתפילה.

        ❤️יעליייי

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        6
        • ה מנותק
          ה מנותק
          החייל בשחור
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1586
          פוסט זה נמחק!
          י תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ה החייל בשחור

            פוסט זה נמחק!

            י מנותק
            י מנותק
            יעלייייי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1587
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • טותייייט מנותק
              טותייייט מנותק
              טותיייי
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1588

              אחרי שנפלתי
              ניסיתי לקום
              אחרי שבכיתי
              מצאתי תשלום

              אחרי החושך
              הגיע האור
              הרגשתי צורך
              לזרוק תשחור

              אחרי שקמתי
              שוב נפלתי
              והבנתי שהחיים
              לא תמיד תותים

              ואחרי שהבנתי
              שחייתי באשליה
              שוב שאלתי את עצמי
              למה אני חיה

              טוהר

              לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
              -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              6
              • פונץ' בננהפ מנותק
                פונץ' בננהפ מנותק
                פונץ' בננה
                צוות פיקוח
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1589

                ותמיד בכל כאב
                יש אבא שאוהב
                יחזיק אותך חזק
                יסיר את האבק

                ותמיד בכל תקלה
                יש יד מלמעלה
                שמשגיחה על הרע
                והופכת הכל לטובה

                ותמיד בכל ספק
                יש מי שנאבק
                לרדוף אחרי הטוב
                נותן לך לחשוב

                ותמיד בכל אה*בה
                יש אחת כאובה
                לא נותנת מרגוע
                אחת שיוצרת געגוע

                אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                שומע נסתרות הלב 💜

                המחבל המחופשה אילן פא 2 תגובות תגובה אחרונה
                9
                • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

                  ותמיד בכל כאב
                  יש אבא שאוהב
                  יחזיק אותך חזק
                  יסיר את האבק

                  ותמיד בכל תקלה
                  יש יד מלמעלה
                  שמשגיחה על הרע
                  והופכת הכל לטובה

                  ותמיד בכל ספק
                  יש מי שנאבק
                  לרדוף אחרי הטוב
                  נותן לך לחשוב

                  ותמיד בכל אה*בה
                  יש אחת כאובה
                  לא נותנת מרגוע
                  אחת שיוצרת געגוע

                  המחבל המחופשה מנותק
                  המחבל המחופשה מנותק
                  המחבל המחופש
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1590

                  לעצום עיניים ולראות את השמש
                  להסתנוור מהחלומות של לילה אמש.
                  להתעורר ברגל ימין זה חשוב
                  כדי שנירצא לחלום שוב.

                  ואז לקום ולהתחיל לעבוד
                  בשביל שיגיע יום שנצא אחר כבוד
                  לחשוב על העתיד ולראות את הטוב
                  כי רק ככה נוכל להחזיר את החוב.

                  נשתדל להחזיר את החסר
                  כי עוד יבוא הרגע שנבשר
                  "תיפסנו על הר גבוהה בלי להתיאש
                  למדנו להעריך את מה שיש
                  ועכשיו החיים הם אש"

                  "קשה לשכוח אנשים
                  שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  6
                  • מישהי מיוחדתמ מנותק
                    מישהי מיוחדתמ מנותק
                    מישהי מיוחדת
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1591

                    אי אפשר לסמוך עלי
                    אני יודעת
                    העולם גדול עלי
                    אני משוגעת
                    תעזוב אותי מהשטויות
                    אני בורחת מהכל
                    בוחרת לבכות
                    כן אני בוחרת ליפול

                    נראלי שהתייאשתי
                    כמה התאדשתי
                    אני לא מה שהייתי
                    אני חזקה אבל נשברתי
                    בוחרת לברוח
                    בוחרת לשכוח

                    והכאב מתרחב
                    תופס לי ת'לב
                    על מה הוא יושב
                    על מח לא חושב
                    והלב שלי רעב
                    לעוד מילה טובה
                    איך הוא תאב
                    לנחמה לנשמה

                    אני מספקת לעצמי
                    מה שאני צריכה
                    אני גומרת את עצמי
                    למה אני כזו טיפשה
                    לא יודעת מה לומר
                    הפתיל שלי נגמר
                    אבל זה ממזמן
                    ומשהו בי נחנק
                    הלב שלי קטן
                    והכאב ענק

                    מה אתה רוצה ממני
                    זה בטוח לטובתי
                    זה גדול ממני
                    תוציא אותי
                    התחרפנתי
                    השתגעתי
                    כמה בכיתי
                    כמה רציתי
                    עוד לא התייאשתי

                    ממשיכה עם האמצע
                    בורחת לקצה
                    אני סתומה
                    המח שלי הוזה
                    אין לי בעצמי ביטחון
                    אין לי שריון
                    יורדות המון דמעות
                    מקפיאות ת'חשבות

                    תיקח אותי מכאן
                    לא מגיע לי
                    זה מרגיש לי מסוכן
                    אנ'מאבדת ת'צמי
                    מה כבר עשיתי
                    איפה הרשעתי
                    למה בחרתי
                    למה בחרתי
                    למה בחרתי
                    איפה טעיתי
                    כמה טעיתי
                    מה כבר ביקשתי
                    תשמע את הכאב שלי
                    זה בוער בי
                    תוציא אותי
                    אנ'ל א יכולה
                    זה גדול ממני

                    ד' קובע את המצב ואתה את מצב הרוח

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    5
                    • טותייייט מנותק
                      טותייייט מנותק
                      טותיייי
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1592

                      הפחד מהקול
                      שאומר ליפול
                      רק לא לגדול
                      ומהכל לחדול

                      והוא רק מייאש
                      רק לא להתייאש
                      להמשיך לבקש
                      ועל הכל להתעקש

                      אם זה בשבילי
                      אך ורק לטובתי
                      שומעת קול פנימי
                      מנחמת את עצמי

                      ורק התפילה
                      את הנשמה מרימה
                      ורק האמונה
                      מולידה את האהבה

                      ולפעמים החיים
                      מלאים בבעיות
                      צריכים להחכים
                      שיש גם עליות

                      טוהר

                      לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                      -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      8
                      • AVITAL 1A מנותק
                        AVITAL 1A מנותק
                        AVITAL 1
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי AVITAL 1
                        #1593

                        יום אחד זה יקרה
                        והלב שלך, המחוספס
                        יהיה שלם
                        והצבט הזה שתפס
                        יעלם

                        ההרים שאת שורדת
                        יתגמדו
                        הקשיים שאת עוברת
                        יעלמו

                        ואז, כשאור יאיר את העולם
                        ואמונה תפעם בלב כולם
                        כשהבריאה תאמר שירה
                        את תחיי תאווירה

                        ואת תראי,
                        כשהרגשת לבד,
                        מישהו נתן לך יד.
                        וגם כשלא הבנת איך,
                        הוא חייך..
                        האבא שתמיד לצידך

                        אז תאמיני לו,
                        תאמיני בו.

                        תודה לכל מי שמגיע לו/לה אחת כזאת..:)

                        טוב הוא טוב, גם אם הוא לפעמים פוצע (אייכה, לזכרו של הבחור חיים ראק ז"ל).

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        12
                        • מישהי מיוחדתמ מנותק
                          מישהי מיוחדתמ מנותק
                          מישהי מיוחדת
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1594

                          אני מבטיחה
                          שאני אצליח
                          זו לא בדיחה
                          אני אצליח
                          אני מוכרחה
                          להצליח
                          אני מכריחה
                          להצליח

                          כן אני מוצלחת
                          לא אנלא מנוצחת
                          כן אני בורחת
                          מהניצחון אל הפחת

                          כן אני יכולה
                          לא אנלא חולה
                          כן אני מתחילה
                          עוד הבטחה חלולה

                          אני מבטיחה
                          אני אנצח
                          זו לא בדיחה
                          אני אנצח
                          אני מוכרחה
                          לנצח
                          אני מכריחה
                          לנצח

                          כן אני יודעת
                          לא אנלא משוגעת
                          כן אני בולעת
                          עוד תרמית באמתחת

                          כן אני מסוגלת
                          לא אנלא נאבדת
                          כן אני משתוקקת
                          ושוב נופלת

                          מתי אלמד
                          לצאת מהנלמד
                          לצאת מהקופסא
                          ממציאות מתריסה

                          מתי אלמד
                          לצאת מהנלמד
                          לפרוץ את הגבולות
                          וללמוד קצת לחיות?

                          ד' קובע את המצב ואתה את מצב הרוח

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          4
                          • פונץ' בננהפ מנותק
                            פונץ' בננהפ מנותק
                            פונץ' בננה
                            צוות פיקוח
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1595

                            מוקדש לאחים המהממים שלי, ולכל בחורי הישיבות שמוסרים את נפשם ללימוד התורה.
                            עליכם העולם עומד ויעמוד 🤗🥰

                            היי אחי כן אתה
                            זה שיושב שם בפינה
                            שלומד ומתמיד
                            כל יום בסדר אחיד

                            תזכור תמיד
                            שאתה מייצג פה עם
                            תזכור תמיד 
                            רק ללכת ישר 

                            אח'שליי
                            עליך עומד העולם
                            אח'שליי
                            ת'אלוף העולם

                            היי אחי כן אתה
                            אותך אני מעריך
                            שת'נותן את כל ליבך 
                            לקיים את המצווה 

                            גם כשכולם ישנים
                            וכל האורות מכובים
                            לך האש בוערת
                            בתוך הלב כובשת 

                            אח'שלי
                            עלייך עומד העולם
                            אח'שלי
                            ת'אלוף העולם

                            אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                            שומע נסתרות הלב 💜

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            10
                            • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                              לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                              לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1596

                              אש להבות
                              ושנאת לבבות
                              שונאת לבכות
                              אבל רוצה לחיות

                              זה קורה
                              שכולם ישנים
                              אני בוכה
                              וכולם מתעוררים

                              לא רוצה
                              שתזכרו בי
                              כשאני בוכה
                              לא מוכנה
                              להיות הזאתי
                              שתמיד חזקה

                              אבל אני כזאת
                              שמתמודדת
                              אף פעם אנילא
                              יהיה אחרת?!

                              יום אחד
                              זה יקרה
                              כמו רגש
                              עז בחזה

                              אתה תעשה
                              מאותו הכאב
                              אושר אינסוף
                              שישטוף את
                              כל הדמעות

                              #אילה#

                              אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              7
                              • טותייייט מנותק
                                טותייייט מנותק
                                טותיייי
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1597

                                המיתר שלי נקרע
                                הצליל נהיה עצוב
                                השמע נשמע רע
                                הכל נהיה חשוך

                                האורגן פתאום נדם
                                הגיטרה הפסיקה לנגן
                                הלב שלי פתאום נרדם
                                הוא לא מפסיק להתלונן

                                הסוללה של הכאב נגמרה
                                מרגישה פתאום רעה
                                איך המנגינה נגמרה
                                בלי שום התראה

                                מטעינה את הלב בחזרה
                                פתאום חזר האורה
                                הכל מתחיל לפעול
                                המנגינה מתחיל לגדול

                                הכל נכנס ללב שלי
                                פתאום הכל מקשיב לי
                                הקול נהיה מרגש
                                אני מתחילה להתרגש

                                זו הייתה מנגינת חיי
                                שאשמור לעד בליבי
                                אני יודעת שכלום לא היה בלעדי
                                אבל הכל בזכות אבא שלי

                                טוהר

                                לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                7
                                • שריושש מנותק
                                  שריושש מנותק
                                  שריוש
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי שריוש
                                  #1598

                                  הדרך חזור
                                  השקט הרועש ,
                                  הסופה השקטה,
                                  ושהלב גועש
                                  מעיד ,סכנה,

                                  טרפת הכל,
                                  הרגשת ניצחון,
                                  פרקת עול ,
                                  זהו,אומר היגיון

                                  ןבלילה חולם
                                  על מסלול אחר ,
                                  מתעורר והולם
                                  הלב החבר

                                  זר המקום,
                                  רצת שיכור
                                  אל התהום
                                  לב קפא מקור,

                                  נווד צבעים ,
                                  לא דומה
                                  בין הגוונים
                                  כל כך שונה ,

                                  המוח מסרב,
                                  אולי לחזור-
                                  אומר הכאב
                                  ורק גובר ,

                                  הדלת פתוחה
                                  משב של רוח
                                  אך ההרגשה
                                  נותנת כוח

                                  למוכר חוזר
                                  בידית נוגע
                                  והלב אומר-
                                  אולי זה הרגע....

                                  שריוש#

                                  אפילו הכוכבים
                                  צריכים חשכה,
                                  כדי לזרוח.

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  8
                                  • עטיע מנותק
                                    עטיע מנותק
                                    עטי
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1599

                                    הבלבול הזה…והמילים
                                    האור הזה
                                    ההבהוב
                                    החושך הזה
                                    הטשטוש
                                    הרעש הזה
                                    הצפצוף
                                    השקט הזה
                                    החירשות
                                    המילים האלה
                                    השתיקות
                                    הרגשות האלה
                                    האדישות
                                    הנסיונות האלה
                                    הנפילות
                                    השריטות שם
                                    שנשכחו
                                    הבלאגן
                                    הסחרחורות
                                    הימים
                                    הלילות
                                    הנשימות
                                    הנשמות
                                    החנוקות
                                    החניקות
                                    הדמעות
                                    הדמיעות
                                    הדימיונות
                                    הבלהות
                                    בוהות
                                    בלהבות
                                    תהום
                                    פתוח
                                    פותח
                                    מציף
                                    מטביע
                                    גלגל
                                    מזל
                                    תקוע
                                    ואסור
                                    לסמוך
                                    על הנס.

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    13
                                    • מישהי מיוחדתמ מנותק
                                      מישהי מיוחדתמ מנותק
                                      מישהי מיוחדת
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
                                      #1600

                                      מנסה להשלים
                                      המנהיגים הם בודדים
                                      מנסה להאמין
                                      לא הכל מבינים
                                      מנסה לצרוח
                                      אסור לי לברוח
                                      איך אפשר למחול
                                      על המון כאב וחול
                                      לא מקבלת את עצמי
                                      אפילו שהתחזקתי
                                      לא משלימה עם היותי
                                      מי שלא רציתי

                                      והיצר השטן
                                      מורח לי ת'זמן
                                      אני מרגישה קטנה
                                      לא יכולה
                                      והיצר הרשע
                                      מערבב לי טוב ורע
                                      ואני ילדה תמימה
                                      מאמינה שיש בחירה

                                      הביטחון שלי תלול
                                      המעשים שלי הם בול
                                      המח שלי בבלבול
                                      חצי נמצא בחול
                                      מה עושים
                                      אין לי עצות
                                      גם לא מעשים
                                      אני תקועה בחולות
                                      מנסה להאמין
                                      העתיד יהיה מדהים
                                      מנסה לשכנע
                                      שזה סתם עבר תוקע

                                      והיצר השטן
                                      מורח לי ת'זמן
                                      אני מרגישה קטנה
                                      לא יכולה
                                      והיצר הרשע
                                      מערבב לי טוב ורע
                                      ואני ילדה תמימה
                                      מאמינה שיש בחירה

                                      אני כאילו רגועה
                                      תסתכל עלי, רק ילדה.
                                      אין לי עוד מילה
                                      אני נאבדת במלחמה
                                      ממציאה מילים ריקות
                                      אומרת זה לא אשמתי
                                      אני שבעת אכזבות
                                      והיצר גומר אותי
                                      הוא שם אותי בפינה
                                      אני שוב נתקעת
                                      נכנסת בלי כוונה
                                      חצי משוגעת

                                      ד' קובע את המצב ואתה את מצב הרוח

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      5
                                      • מנאשששמ מנותק
                                        מנאשששמ מנותק
                                        מנאששש
                                        צוות פיקוח
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1601

                                        לא שלי

                                        לפעמים
                                        כשהתודעה
                                        מצטללת
                                        עם בוקר
                                        מקורי הכרית
                                        מיחלת
                                        תקוה
                                        שמא אגל טל
                                        של שחרית
                                        הבריק מוקדם
                                        פינות שכוחות
                                        שהושארו
                                        אתמול
                                        זנוחות
                                        בלא
                                        מגע יד אדם.

                                        יוצאת
                                        כדי לגלות
                                        שהכל עצר
                                        באותה נקודה.
                                        איש לא
                                        יעשה עבודה
                                        במקומי.
                                        אם אין אני
                                        ונשמה
                                        שחדשת
                                        ממקור
                                        שמימי
                                        אין לי מי.

                                        לנשים שבני משפחותיהם "לא יעשה עבודה במקומי" (גשמי)
                                        או לנשמה והעבודה הפנימית וכו' שבאמת "אם אין אני"... (רוחני)

                                        ברגע שמתחברים למוזיקה,
                                        הטכניקה באה מעצמה.

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        11
                                        • טותייייט מנותק
                                          טותייייט מנותק
                                          טותיייי
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1602

                                          אבא תודה
                                          על הקשיים שבחיים
                                          אבא תודה
                                          על שאתה תמיד בפנים
                                          אבא תודה
                                          שאתה שומע ומבין
                                          אבא תודה
                                          שאתה תמיד מקשיב
                                          אבא תודה
                                          שאתה מחבק אותי
                                          אבא תודה
                                          שאתה תמיד בליבי
                                          אתה תודה
                                          על הכוכבים בדרך
                                          אבא תודה
                                          שנתת לחיים שלי ערך
                                          אבא תודה
                                          שאתה מחזיר לי כל יום את הנשמה
                                          אבא תודה
                                          שאתה מביא לי בלב כל יום אמונה
                                          אבא תודה
                                          על היכולת להודות
                                          אבא תודה
                                          שאתה נותן את הכוחות
                                          אבא תודה
                                          על החלומות
                                          אבא תודה
                                          שאתה מביא לי ישועות
                                          אבא תודה
                                          על משפחה וחברות
                                          אבא תודה
                                          שאתה מנגב לי את הדמעות
                                          אבא תודה
                                          שאתה כל החיים איתי
                                          אתה תודה
                                          שאתה כל הזמן מרים אותי
                                          טוהר

                                          לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                          -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          8

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול