דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 817.4k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • יהודי זה הכיי מנותק
    יהודי זה הכיי מנותק
    יהודי זה הכי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1709
    פוסט זה נמחק!
    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • יהודי זה הכיי מנותק
      יהודי זה הכיי מנותק
      יהודי זה הכי
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1710
      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      4
      • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
        לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
        לא הכל טוב אבל הכל לטובה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1711

        את שולחת
        לבבות שבורים
        שמה מלח
        על הפצעים
        שהעינים שלך
        מתקרבות
        את מחביאה
        את הדמעות
        שוכחת
        מזה לחיות
        יש סיבה
        את יכולה
        לבכות.
        פגועה
        ממלחמות
        תשברי
        בשביל לקום.
        ללחום.
        אני נלחמת
        במחשבות
        בדמעות
        אני נלחמת
        בעצמי
        במה שיכולתי
        להיות..

        #מחסומים של לוחמים#

        אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        4
        • י מנותק
          י מנותק
          י.ז.ל.
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1712

          שומרים / י.ז.ל.

          שׁוֹמְרִים עַל חוֹמוֹתַיִךְ
          הִפְקַדְתִּי
          בַּלֵּיל וְגַם בַּיּוֹם

          כְּשֶׁבְּךְ הִרְבּוּ לִפְשׁוֹעַ
          שִׁלַּחְתִּי
          בְּצַעַר אֶת עַמְּךְ

          אוֹתְךְ בָּאֵשׁ הִצַּתִּי
          הִבְטַחְתִּי
          עוֹד אֶבְנֵךְ

          אֶת בָּנַיִךְ מֵרָחוֹק
          הֶחֱזַרְתִּי
          שָׁבִים הֵם לִגְבוּלֵךְ

          בְּשׁוּבָם אֶלַי בְּאֶמֶת
          סָלַחְתִּי
          אֱמוּנִים אֲנִי נוֹצֵר

          בִּתְפִלָּתָם עַל חֻרְבָּנֵךְ
          זָכַרְתִּי
          אֶבְנֶה עוֹד מִקְדָּשֶׁךְ

          אֶל שִׂמְחָתָם זֵכֶר לַחֲגִיגָה
          פָּנִיתִי
          אַשְׁרֵי מִי שֶׁרָאָה

          צִפִּיָּתָם בַּעֲלוֹתָם אֵלַיִךְ
          רָאִיתִי
          שׁוֹמְרִים עַל קְדֻשָּׁתֵךְ

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          6
          • פושפושפ מנותק
            פושפושפ מנותק
            פושפוש
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי טיטו
            #1713
            פוסט זה נמחק!
            ה תגובה 1 תגובה אחרונה
            4
            • פושפושפ פושפוש

              פוסט זה נמחק!

              ה מנותק
              ה מנותק
              הלל 1
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1714

              רוצה אחרת
              מנסה לגעת,
              באור
              רוצה לדעת,
              לצאת מהבור
              רוצה להתנהג אחרת
              בנפש משוחררת
              לעוף כמו פרפר
              לא עוד מספר,
              בים האנשים והצבעים
              אבל השאלה היא, האם?
              הרי מה ה' שואל מעמך
              רק שתעבוד אותו ותשמח.

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              4
              • צ'רלס פייפרצ מנותק
                צ'רלס פייפרצ מנותק
                צ'רלס פייפר
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי צ'רלס פייפר
                #1715

                בא לי להיכנס לדיכאון
                לא אין לי שום רעיון
                רק מסתובב כמו סביבון
                מתמכר לשניות שבשעון
                בקושי זכיתי אתמול לנשום
                אין לי כח לכלום גם לא לשלום
                בא לי רק לשכב ולהירדם
                התייאשתי מלנסות להילחם
                אני מסובב לא רק על השכל
                כבר ממזמן התמכרתי להבל
                מתחתי יותר מידי את החבל
                את הלקח קיבלתי יחד עם הסבל
                ומאז הכל הסטוריה כללית
                כי אני שרוי במעמקי תגלית
                איך אפשר רק ליפול וליפול
                ולשכוח הכל גם איך לא לסבול....

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • פונץ' בננהפ מנותק
                  פונץ' בננהפ מנותק
                  פונץ' בננה
                  צוות פיקוח
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1716
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • פונץ' בננהפ מנותק
                    פונץ' בננהפ מנותק
                    פונץ' בננה
                    צוות פיקוח
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1717

                    שוב רעידה?
                    שהתזוזה הזאת תהיה הצעד שמקדם אותנו לשינוי!!🙏
                    חודש טוב, מבורך ושמח לכולם 💗


                    אומרים משנכנס אדר מרבים בשמחה.
                    אבל אבא שלי, אלוקים, בכה.
                    אבא, מקרה? למה אתה מזיל דמעה?
                    אבא, אתה כועס עלינו?
                    האדמה הרעידה את כולנו.
                    איפה אנחנו צריכים לתקן?
                    שלח לנו שליח, שנדע מה מחיינו לסנן.
                    אנחנו רוצים אותך קרוב,
                    שמח בלי שוב מכאוב.
                    שלח כבר תגאולה!
                    נמאס לשמוע מכל מקרה שבא....

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    7
                    • מישהי מיוחדתמ מנותק
                      מישהי מיוחדתמ מנותק
                      מישהי מיוחדת
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1718

                      אחותי את מעצבנת
                      ממה את מפחדת
                      מזה שאתן לך סטירה
                      שמגיעה לך ביושרה?
                      את חצית את כל הקווים
                      עיצבנת אותי בלי עיכובים
                      אני לא אחת רגזנית
                      אבל את הצלחת ועשית
                      לא חוכמה כזו גדולה
                      להיות מעצבנת דגולה
                      בואי אחותי נראה אותך
                      מנצחת את הרע שבך
                      ונותנת לי כבר שקט
                      מהשטויות שלך

                      ד' קובע את המצב ואתה את מצב הרוח

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      3
                      • טותייייט מנותק
                        טותייייט מנותק
                        טותיייי
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1719

                        השמחת חיים נעלמה
                        כאילו השקט שאחרי הסערה
                        כל השחור הגיע פתאום
                        הלב שלי הפסיק לחלום
                        מפחדת שיפסיק לפעום
                        בכולם רוצה לנקום
                        מרגישה כמו עלה שנתלש מהעץ
                        מרגישה חזק בלב את החץ
                        מי שאהבתי הפנה לי את הגב
                        תזכרו שמחמאות זה לניצול אגב
                        סוחבת מסע כבד על הגב
                        והכל בלי מילים נשאר בפנים
                        אין אמון כבר באנשים
                        מתחרטת על דברים שספרתי
                        בוכה על משפטים שאמרתי
                        צורחת על קשרים שהתחלתי
                        משתגעת עד שבעצמי פגעתי
                        ומתי אבין שחיים הם לא משחק
                        מתי אלמד שלא טוב שתמיד אצחק
                        שאתחיל לקחת את החיים ברצינות
                        ואנהג במילים שלי יותר בזהירות...
                        טוהר

                        לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                        -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        6
                        • שיר 5ש מנותק
                          שיר 5ש מנותק
                          שיר 5
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1720

                          איך רדפתי אחריה
                          והיא נעלמה
                          עדת מעריצות מכרכרות סביבה

                          רציתי לומר לה מילה
                          לתפוס חיוך, מבט עין
                          אבל היא אפילו לא הציצה בזווית של העין

                          לא אפשרי
                          רציתי לצרוח
                          הכאב אכל אותי
                          בלי שיכלתי לברוח

                          זו אני, החברה
                          איך את נוטשת
                          כל כך מהר שכחת אותי
                          מרגישה פה נבגדת

                          איך יתכן
                          הרי את רגישה
                          מכירה אותי
                          הכי עמוק שאפשר

                          נכנסת למיטה
                          לא רוצה לצאת
                          העולם הזה אכזר
                          ולי אין כוח להתמודד

                          מה עשית לי?
                          חברה שכמוך
                          צריכה עכשיו להשתקם
                          להרגיש, ולגדול

                          כשאומרים לך "ספר לי קצת על עצמך"
                          ופתאום אתה שוכח מי אתה

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          5
                          • ה מנותק
                            ה מנותק
                            הלל 1
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי הלל 1
                            #1721

                            ים של דמעות
                            ים של דמעות
                            כאב צורב
                            לצאת מסרב
                            שהעולם יחרב

                            נשאר להלחם
                            ממאן להתנחם
                            על מה שהיה,
                            על העבר
                            שהרוע נגדי חבר
                            ואת ליבי שבר
                            איך הוא עלי גבר

                            ים של דמעות
                            שבדממה נשמעות
                            לנקמה הם צמאות
                            למלחמה הם כמהות
                            משמשות לי כקמיעות
                            והם יהי לי לאות
                            שניצחתי,
                            גם בלי קרב
                            נצחתי את היאוש
                            וזה מספיק,
                            למערכה אחת די.

                            נוודנ 3 תגובות תגובה אחרונה
                            5
                            • ה הלל 1

                              ים של דמעות
                              ים של דמעות
                              כאב צורב
                              לצאת מסרב
                              שהעולם יחרב

                              נשאר להלחם
                              ממאן להתנחם
                              על מה שהיה,
                              על העבר
                              שהרוע נגדי חבר
                              ואת ליבי שבר
                              איך הוא עלי גבר

                              ים של דמעות
                              שבדממה נשמעות
                              לנקמה הם צמאות
                              למלחמה הם כמהות
                              משמשות לי כקמיעות
                              והם יהי לי לאות
                              שניצחתי,
                              גם בלי קרב
                              נצחתי את היאוש
                              וזה מספיק,
                              למערכה אחת די.

                              נוודנ מנותק
                              נוודנ מנותק
                              נווד
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1722
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ה הלל 1

                                ים של דמעות
                                ים של דמעות
                                כאב צורב
                                לצאת מסרב
                                שהעולם יחרב

                                נשאר להלחם
                                ממאן להתנחם
                                על מה שהיה,
                                על העבר
                                שהרוע נגדי חבר
                                ואת ליבי שבר
                                איך הוא עלי גבר

                                ים של דמעות
                                שבדממה נשמעות
                                לנקמה הם צמאות
                                למלחמה הם כמהות
                                משמשות לי כקמיעות
                                והם יהי לי לאות
                                שניצחתי,
                                גם בלי קרב
                                נצחתי את היאוש
                                וזה מספיק,
                                למערכה אחת די.

                                נוודנ מנותק
                                נוודנ מנותק
                                נווד
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1723
                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ה הלל 1

                                  ים של דמעות
                                  ים של דמעות
                                  כאב צורב
                                  לצאת מסרב
                                  שהעולם יחרב

                                  נשאר להלחם
                                  ממאן להתנחם
                                  על מה שהיה,
                                  על העבר
                                  שהרוע נגדי חבר
                                  ואת ליבי שבר
                                  איך הוא עלי גבר

                                  ים של דמעות
                                  שבדממה נשמעות
                                  לנקמה הם צמאות
                                  למלחמה הם כמהות
                                  משמשות לי כקמיעות
                                  והם יהי לי לאות
                                  שניצחתי,
                                  גם בלי קרב
                                  נצחתי את היאוש
                                  וזה מספיק,
                                  למערכה אחת די.

                                  נוודנ מנותק
                                  נוודנ מנותק
                                  נווד
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי נווד
                                  #1724

                                  בס''ד

                                  גשם

                                  הגשם בא לקחת
                                  את כל הליכלוך
                                  לזכך את הנשמה
                                  גם כשהיא בתוך הגוף

                                  לנקות את האוויר
                                  מכל טיפה של רגש שלילי דמיוני
                                  פתאום אני מרגיש
                                  שהגשם הוא גם ענין רעיוני

                                  הטיפות אולי ממחישות
                                  את הדמעות של אלוקים
                                  הוא בוכה, מדי פעם עם קולות
                                  על הקשיים של הילדים

                                  זה בא בחורף כשבחוץ קר
                                  החום, מבפנים עוד יבער
                                  הרגשה של א*בה
                                  תחושה של קירבה
                                  רצון להקרבה

                                  כל אחד והגשם שלו...

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  4
                                  • שיר 5ש מנותק
                                    שיר 5ש מנותק
                                    שיר 5
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1725

                                    איזה נס שיורד גשם
                                    אף אחד לא רואה את הכאב שנוגע עד העצם
                                    הדמעות שיורדות ללא הפסקה
                                    מתמזגות יפה בסופה החזקה
                                    הלב שלי סוער ובחוץ קפוא
                                    אני לבד עם עצמי והרגש כלוא
                                    הגשם לא עוצר אפילו לדקה
                                    ואני נשארת במצב רוח מדוכא
                                    מפחדת שככה יישאר לעולם
                                    אין מצב לשרוד כך האמון נעלם
                                    במי אבטח אחרי הבגידה
                                    למי אספר שאני בודדה
                                    איך נפלתי בזו הרשת
                                    איך לא הרגשתי שאני מתרוששת

                                    ואחרי הגשם הפציעה השמש
                                    כמו חלום. אני מתרגשת
                                    העולם לא כזה אכזר כך זה נראה
                                    לכל ענין יש פתרון רק צריך לחפש
                                    והשמש ממשיכה לחמם ללטף
                                    הצמחים גדלים לגובה מעלף
                                    דווקא אחרי הכפור והקושי
                                    צמחו לנו בחצר פרחים ליופי
                                    אני מסתכלת ממש בקנאה
                                    איך שרדו את החורף הנורא
                                    מאיפה הכוחות לצוץ שוב
                                    אני חייבת למצוא אותם
                                    בשבילי זה הכי חשוב.

                                    כשאומרים לך "ספר לי קצת על עצמך"
                                    ופתאום אתה שוכח מי אתה

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    4
                                    • AVITAL 1A מנותק
                                      AVITAL 1A מנותק
                                      AVITAL 1
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1726

                                      ככה פתאום,
                                      באמצע סתם יום,
                                      הופיע מישהו חדש.
                                      אמר שלום,
                                      פינה לו מקום,
                                      חדר אצלי הוא ירש.

                                      הסתכל לצדדים,
                                      זרק מבטים,
                                      בדק מסביב ת'גבולות.
                                      קוראים לו 'רצון',
                                      לפעמים קצת קיצון,
                                      נעים להכיר (או שלא...).

                                      מאז כבר שנים,
                                      נמצא הוא בפנים,
                                      חלק ממני ממש.
                                      מעורב בחיי,
                                      משפיע עלי,
                                      כל יום במשהו חדש.

                                      רוצה להרגיש,
                                      רוצה להמחיש,
                                      ככה, חופשי, לבכות.
                                      רוצה להתחיל,
                                      רוצה להכיל,
                                      רוצה, רוצה לרצות!

                                      טוב הוא טוב, גם אם הוא לפעמים פוצע (אייכה, לזכרו של הבחור חיים ראק ז"ל).

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      11
                                      • מישהי מיוחדתמ מנותק
                                        מישהי מיוחדתמ מנותק
                                        מישהי מיוחדת
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1727

                                        איזה דיכאון
                                        התמכרתי לשעון
                                        רק מחכה שהיום
                                        יעלם פתאום
                                        ובמקומו יפציע
                                        יום טוב ומרגיע
                                        שיעלים בי כל השריטות
                                        ויחזיר אותי להיות מהטובות

                                        אני משוגעת
                                        כמה שהתבגרתי
                                        נמחקה לי הדעת
                                        ואת הכל איבדתי
                                        אני רודפת אחרי זה
                                        וזה מחטיף לי בפרצוף
                                        הלוואי שאלמד ש...
                                        החיים הם לא אילוף

                                        אני כל היום שחקנית
                                        נהייתי כמעט שקרנית
                                        מאד חשובה לי התדמית
                                        גם אם היא ריקנית
                                        ובפנים אני בוכה
                                        טועה בגן המבוכה
                                        מחפשת את השלט
                                        שיגיד היכן הדלת

                                        ד' קובע את המצב ואתה את מצב הרוח

                                        ישעיהי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        7
                                        • מישהי מיוחדתמ מישהי מיוחדת

                                          איזה דיכאון
                                          התמכרתי לשעון
                                          רק מחכה שהיום
                                          יעלם פתאום
                                          ובמקומו יפציע
                                          יום טוב ומרגיע
                                          שיעלים בי כל השריטות
                                          ויחזיר אותי להיות מהטובות

                                          אני משוגעת
                                          כמה שהתבגרתי
                                          נמחקה לי הדעת
                                          ואת הכל איבדתי
                                          אני רודפת אחרי זה
                                          וזה מחטיף לי בפרצוף
                                          הלוואי שאלמד ש...
                                          החיים הם לא אילוף

                                          אני כל היום שחקנית
                                          נהייתי כמעט שקרנית
                                          מאד חשובה לי התדמית
                                          גם אם היא ריקנית
                                          ובפנים אני בוכה
                                          טועה בגן המבוכה
                                          מחפשת את השלט
                                          שיגיד היכן הדלת

                                          ישעיהי מנותק
                                          ישעיהי מנותק
                                          ישעיה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1728
                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול