דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 816.8k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • פונץ' בננהפ מנותק
    פונץ' בננהפ מנותק
    פונץ' בננה
    צוות פיקוח
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1716
    פוסט זה נמחק!
    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • פונץ' בננהפ מנותק
      פונץ' בננהפ מנותק
      פונץ' בננה
      צוות פיקוח
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1717

      שוב רעידה?
      שהתזוזה הזאת תהיה הצעד שמקדם אותנו לשינוי!!🙏
      חודש טוב, מבורך ושמח לכולם 💗


      אומרים משנכנס אדר מרבים בשמחה.
      אבל אבא שלי, אלוקים, בכה.
      אבא, מקרה? למה אתה מזיל דמעה?
      אבא, אתה כועס עלינו?
      האדמה הרעידה את כולנו.
      איפה אנחנו צריכים לתקן?
      שלח לנו שליח, שנדע מה מחיינו לסנן.
      אנחנו רוצים אותך קרוב,
      שמח בלי שוב מכאוב.
      שלח כבר תגאולה!
      נמאס לשמוע מכל מקרה שבא....

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      7
      • מישהי מיוחדתמ מנותק
        מישהי מיוחדתמ מנותק
        מישהי מיוחדת
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1718

        אחותי את מעצבנת
        ממה את מפחדת
        מזה שאתן לך סטירה
        שמגיעה לך ביושרה?
        את חצית את כל הקווים
        עיצבנת אותי בלי עיכובים
        אני לא אחת רגזנית
        אבל את הצלחת ועשית
        לא חוכמה כזו גדולה
        להיות מעצבנת דגולה
        בואי אחותי נראה אותך
        מנצחת את הרע שבך
        ונותנת לי כבר שקט
        מהשטויות שלך

        ד' קובע את המצב ואתה את מצב הרוח

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        3
        • טותייייט מנותק
          טותייייט מנותק
          טותיייי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1719

          השמחת חיים נעלמה
          כאילו השקט שאחרי הסערה
          כל השחור הגיע פתאום
          הלב שלי הפסיק לחלום
          מפחדת שיפסיק לפעום
          בכולם רוצה לנקום
          מרגישה כמו עלה שנתלש מהעץ
          מרגישה חזק בלב את החץ
          מי שאהבתי הפנה לי את הגב
          תזכרו שמחמאות זה לניצול אגב
          סוחבת מסע כבד על הגב
          והכל בלי מילים נשאר בפנים
          אין אמון כבר באנשים
          מתחרטת על דברים שספרתי
          בוכה על משפטים שאמרתי
          צורחת על קשרים שהתחלתי
          משתגעת עד שבעצמי פגעתי
          ומתי אבין שחיים הם לא משחק
          מתי אלמד שלא טוב שתמיד אצחק
          שאתחיל לקחת את החיים ברצינות
          ואנהג במילים שלי יותר בזהירות...
          טוהר

          לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
          -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          6
          • שיר 5ש מנותק
            שיר 5ש מנותק
            שיר 5
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1720

            איך רדפתי אחריה
            והיא נעלמה
            עדת מעריצות מכרכרות סביבה

            רציתי לומר לה מילה
            לתפוס חיוך, מבט עין
            אבל היא אפילו לא הציצה בזווית של העין

            לא אפשרי
            רציתי לצרוח
            הכאב אכל אותי
            בלי שיכלתי לברוח

            זו אני, החברה
            איך את נוטשת
            כל כך מהר שכחת אותי
            מרגישה פה נבגדת

            איך יתכן
            הרי את רגישה
            מכירה אותי
            הכי עמוק שאפשר

            נכנסת למיטה
            לא רוצה לצאת
            העולם הזה אכזר
            ולי אין כוח להתמודד

            מה עשית לי?
            חברה שכמוך
            צריכה עכשיו להשתקם
            להרגיש, ולגדול

            כשאומרים לך "ספר לי קצת על עצמך"
            ופתאום אתה שוכח מי אתה

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            5
            • ה מנותק
              ה מנותק
              הלל 1
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי הלל 1
              #1721

              ים של דמעות
              ים של דמעות
              כאב צורב
              לצאת מסרב
              שהעולם יחרב

              נשאר להלחם
              ממאן להתנחם
              על מה שהיה,
              על העבר
              שהרוע נגדי חבר
              ואת ליבי שבר
              איך הוא עלי גבר

              ים של דמעות
              שבדממה נשמעות
              לנקמה הם צמאות
              למלחמה הם כמהות
              משמשות לי כקמיעות
              והם יהי לי לאות
              שניצחתי,
              גם בלי קרב
              נצחתי את היאוש
              וזה מספיק,
              למערכה אחת די.

              נוודנ 3 תגובות תגובה אחרונה
              5
              • ה הלל 1

                ים של דמעות
                ים של דמעות
                כאב צורב
                לצאת מסרב
                שהעולם יחרב

                נשאר להלחם
                ממאן להתנחם
                על מה שהיה,
                על העבר
                שהרוע נגדי חבר
                ואת ליבי שבר
                איך הוא עלי גבר

                ים של דמעות
                שבדממה נשמעות
                לנקמה הם צמאות
                למלחמה הם כמהות
                משמשות לי כקמיעות
                והם יהי לי לאות
                שניצחתי,
                גם בלי קרב
                נצחתי את היאוש
                וזה מספיק,
                למערכה אחת די.

                נוודנ מנותק
                נוודנ מנותק
                נווד
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1722
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ה הלל 1

                  ים של דמעות
                  ים של דמעות
                  כאב צורב
                  לצאת מסרב
                  שהעולם יחרב

                  נשאר להלחם
                  ממאן להתנחם
                  על מה שהיה,
                  על העבר
                  שהרוע נגדי חבר
                  ואת ליבי שבר
                  איך הוא עלי גבר

                  ים של דמעות
                  שבדממה נשמעות
                  לנקמה הם צמאות
                  למלחמה הם כמהות
                  משמשות לי כקמיעות
                  והם יהי לי לאות
                  שניצחתי,
                  גם בלי קרב
                  נצחתי את היאוש
                  וזה מספיק,
                  למערכה אחת די.

                  נוודנ מנותק
                  נוודנ מנותק
                  נווד
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1723
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ה הלל 1

                    ים של דמעות
                    ים של דמעות
                    כאב צורב
                    לצאת מסרב
                    שהעולם יחרב

                    נשאר להלחם
                    ממאן להתנחם
                    על מה שהיה,
                    על העבר
                    שהרוע נגדי חבר
                    ואת ליבי שבר
                    איך הוא עלי גבר

                    ים של דמעות
                    שבדממה נשמעות
                    לנקמה הם צמאות
                    למלחמה הם כמהות
                    משמשות לי כקמיעות
                    והם יהי לי לאות
                    שניצחתי,
                    גם בלי קרב
                    נצחתי את היאוש
                    וזה מספיק,
                    למערכה אחת די.

                    נוודנ מנותק
                    נוודנ מנותק
                    נווד
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי נווד
                    #1724

                    בס''ד

                    גשם

                    הגשם בא לקחת
                    את כל הליכלוך
                    לזכך את הנשמה
                    גם כשהיא בתוך הגוף

                    לנקות את האוויר
                    מכל טיפה של רגש שלילי דמיוני
                    פתאום אני מרגיש
                    שהגשם הוא גם ענין רעיוני

                    הטיפות אולי ממחישות
                    את הדמעות של אלוקים
                    הוא בוכה, מדי פעם עם קולות
                    על הקשיים של הילדים

                    זה בא בחורף כשבחוץ קר
                    החום, מבפנים עוד יבער
                    הרגשה של א*בה
                    תחושה של קירבה
                    רצון להקרבה

                    כל אחד והגשם שלו...

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    4
                    • שיר 5ש מנותק
                      שיר 5ש מנותק
                      שיר 5
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1725

                      איזה נס שיורד גשם
                      אף אחד לא רואה את הכאב שנוגע עד העצם
                      הדמעות שיורדות ללא הפסקה
                      מתמזגות יפה בסופה החזקה
                      הלב שלי סוער ובחוץ קפוא
                      אני לבד עם עצמי והרגש כלוא
                      הגשם לא עוצר אפילו לדקה
                      ואני נשארת במצב רוח מדוכא
                      מפחדת שככה יישאר לעולם
                      אין מצב לשרוד כך האמון נעלם
                      במי אבטח אחרי הבגידה
                      למי אספר שאני בודדה
                      איך נפלתי בזו הרשת
                      איך לא הרגשתי שאני מתרוששת

                      ואחרי הגשם הפציעה השמש
                      כמו חלום. אני מתרגשת
                      העולם לא כזה אכזר כך זה נראה
                      לכל ענין יש פתרון רק צריך לחפש
                      והשמש ממשיכה לחמם ללטף
                      הצמחים גדלים לגובה מעלף
                      דווקא אחרי הכפור והקושי
                      צמחו לנו בחצר פרחים ליופי
                      אני מסתכלת ממש בקנאה
                      איך שרדו את החורף הנורא
                      מאיפה הכוחות לצוץ שוב
                      אני חייבת למצוא אותם
                      בשבילי זה הכי חשוב.

                      כשאומרים לך "ספר לי קצת על עצמך"
                      ופתאום אתה שוכח מי אתה

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      4
                      • AVITAL 1A מנותק
                        AVITAL 1A מנותק
                        AVITAL 1
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1726

                        ככה פתאום,
                        באמצע סתם יום,
                        הופיע מישהו חדש.
                        אמר שלום,
                        פינה לו מקום,
                        חדר אצלי הוא ירש.

                        הסתכל לצדדים,
                        זרק מבטים,
                        בדק מסביב ת'גבולות.
                        קוראים לו 'רצון',
                        לפעמים קצת קיצון,
                        נעים להכיר (או שלא...).

                        מאז כבר שנים,
                        נמצא הוא בפנים,
                        חלק ממני ממש.
                        מעורב בחיי,
                        משפיע עלי,
                        כל יום במשהו חדש.

                        רוצה להרגיש,
                        רוצה להמחיש,
                        ככה, חופשי, לבכות.
                        רוצה להתחיל,
                        רוצה להכיל,
                        רוצה, רוצה לרצות!

                        טוב הוא טוב, גם אם הוא לפעמים פוצע (אייכה, לזכרו של הבחור חיים ראק ז"ל).

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        11
                        • מישהי מיוחדתמ מנותק
                          מישהי מיוחדתמ מנותק
                          מישהי מיוחדת
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1727

                          איזה דיכאון
                          התמכרתי לשעון
                          רק מחכה שהיום
                          יעלם פתאום
                          ובמקומו יפציע
                          יום טוב ומרגיע
                          שיעלים בי כל השריטות
                          ויחזיר אותי להיות מהטובות

                          אני משוגעת
                          כמה שהתבגרתי
                          נמחקה לי הדעת
                          ואת הכל איבדתי
                          אני רודפת אחרי זה
                          וזה מחטיף לי בפרצוף
                          הלוואי שאלמד ש...
                          החיים הם לא אילוף

                          אני כל היום שחקנית
                          נהייתי כמעט שקרנית
                          מאד חשובה לי התדמית
                          גם אם היא ריקנית
                          ובפנים אני בוכה
                          טועה בגן המבוכה
                          מחפשת את השלט
                          שיגיד היכן הדלת

                          ד' קובע את המצב ואתה את מצב הרוח

                          ישעיהי תגובה 1 תגובה אחרונה
                          7
                          • מישהי מיוחדתמ מישהי מיוחדת

                            איזה דיכאון
                            התמכרתי לשעון
                            רק מחכה שהיום
                            יעלם פתאום
                            ובמקומו יפציע
                            יום טוב ומרגיע
                            שיעלים בי כל השריטות
                            ויחזיר אותי להיות מהטובות

                            אני משוגעת
                            כמה שהתבגרתי
                            נמחקה לי הדעת
                            ואת הכל איבדתי
                            אני רודפת אחרי זה
                            וזה מחטיף לי בפרצוף
                            הלוואי שאלמד ש...
                            החיים הם לא אילוף

                            אני כל היום שחקנית
                            נהייתי כמעט שקרנית
                            מאד חשובה לי התדמית
                            גם אם היא ריקנית
                            ובפנים אני בוכה
                            טועה בגן המבוכה
                            מחפשת את השלט
                            שיגיד היכן הדלת

                            ישעיהי מנותק
                            ישעיהי מנותק
                            ישעיה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1728
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • טותייייט מנותק
                              טותייייט מנותק
                              טותיייי
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1729

                              אט לאט התחלת לרדת
                              אף אחד לא ראה
                              אמא הייתה מוטרדת
                              הלב שלה לא טעה
                              הכיפה התקטנה
                              עד שנעלמה
                              התורה נשכחה
                              האייפון במקומה
                              נסגר הלב שלך
                              עד שנהיה אטום
                              הייתי עושה הכל בשבילך
                              רק חבל שלא אמרת כלום
                              ועכשיו אתה בצד השני
                              נגד כל העולם
                              כי מי שהכי הייתה צריך אותו
                              בשנייה נעלם
                              התחלת להבין
                              שיש דברים שזה לא הכל
                              ואני כאן מביטה שותקת
                              יש דברים שאפשר לומר ויבינו אותם
                              גם בלי קול...
                              טוהר

                              לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                              -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              4
                              • י י.ז.ל.

                                גל / י.ז.ל.

                                גל, ועוד אחד
                                בית, לצידו פזמון
                                נפש, ועוד אחת
                                בית, בתוכו ארמון

                                חוף, של מבטחים
                                הוא, נד בדרכים
                                עוגן, בסיס, יציבות
                                רוח, רסיס, ארעיות

                                R מנותק
                                R מנותק
                                rpryd49
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1730
                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • רבקהר מנותק
                                  רבקהר מנותק
                                  רבקה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1731

                                  @rpryd49 @ישעיה - לא מגיבים בשרשור זה תגובות שאינן שירים.


                                  @rpryd49 מי שלא מתחבר לשיר מסויים - שלא ילייק וגם שלא יעיר הערות שאינן במקומם. וכן להפך כמובן.

                                  @ישעיה הערה מיותרת לחלוטין. קהל היעד של האתר הוא גם בנים וגם בנות. זה לא שיש בעייה בזה שהשיר כתוב בלש' נקבה. ומי שלא מתאים לו - שפשוט יעביר לשיר הבא. הגיוני ומתקבל. רק הערות כאלה לכבול על כולם לא בא בחשבון.

                                  ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  4
                                  • ה מנותק
                                    ה מנותק
                                    הלל 1
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1732

                                    כבד את אביך ואת אמך
                                    כיבוד הורים
                                    זה דבר חשוב
                                    שצריך לעשותו שוב ושוב
                                    טוב מאד לכבד את ההורה
                                    כי לולי זאת, אף ה' חורה
                                    גם אם אני באמצע לשחק במשחק
                                    גם אם הגוף עייף ונשחק
                                    צריך לכבד בכל מצב
                                    ולזכור שה' עלינו תמיד ניצב
                                    לא ללכת בצעדי צב
                                    ובלב להתעצב
                                    אלא מייד בשמחה להתייצב
                                    לעשות תמיד את רצון האבא
                                    לקבל קבלה מכאן ולהבא
                                    לכבד תמיד את האמא
                                    בין במעשים בין בקימה
                                    בערב בבוקר ובצהריים
                                    אתמול מחר ומחרתיים
                                    גם אם זה דקה או דקותיים
                                    וגם אם זה שעה ושעתיים
                                    אחרי הכל, קצת הכרת הטוב
                                    יש לנו כלפיהם חוב
                                    הם שהביאונו לעולם
                                    והם שתמיד נותנים לנו סולם

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    3
                                    • כ מנותק
                                      כ מנותק
                                      כאן ועכשיו
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1733
                                      פוסט זה נמחק!
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • כ מנותק
                                        כ מנותק
                                        כאן ועכשיו
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1734

                                        חולם בדרך / כ.ו.

                                        חולם להיות מוצלח
                                        לא סתם מפוצלח
                                        לא תופס ת'מהלך
                                        למה בינתיים זה לא הלך

                                        מישהו בשמים יושב שוחק
                                        מתבונן, מלווה, נותן לי לשחק
                                        ואני צועד, רועד, מועד
                                        ותמיד תמיד עובד

                                        עם העיניים לעתיד מביט
                                        מתקרב ליגע בראש שרביט
                                        והקשיים שבדרך
                                        יתבררו כצורך
                                        ועבודת הפרך
                                        תבנה לי קיר תמך

                                        לא למרות הנסיונות
                                        ולא על אף הכשלונות
                                        זו הדרך אין בלתה
                                        כך תגדל באורייתא

                                        אם חיבור אתה רוצה
                                        חייב שתגיע לקצה
                                        בייסורים של אהבה
                                        ההמתנה הייתה שווה

                                        אל תבלע את העולם
                                        ההוא לפניך כבר נעלם
                                        לכל אחד יש את השביל
                                        להיות אחר זה גם קביל

                                        אם תראה בכל אתגר
                                        שבו טמון גם המחר
                                        כשתסתובב שוב לאחור
                                        תראה שלא הכל שחור

                                        נקודת האור תופיע
                                        בלי להקדים ולהתריע
                                        ואף אחד לא יודיע
                                        שאותך ה' הושיע

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        3
                                        • מישהי מיוחדתמ מנותק
                                          מישהי מיוחדתמ מנותק
                                          מישהי מיוחדת
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
                                          #1735

                                          מתבלבלת בין עצמי
                                          בין הטוב לאמיתי
                                          בין הדברים שירדימו אותי
                                          בין הדברים שיחזקו אותי
                                          בין המציאות לשיגעון
                                          בין הבתים אל הפזמון
                                          בין השכל אל הרצון
                                          בין האופטימיות לזיכרון

                                          אני מידי מבולבלת
                                          לכן אני גם מתבלבלת
                                          ושוב אני נופלת
                                          בונה ומפרקת
                                          דורכת ביבלת
                                          מתמכרת למחברת
                                          לחלום להיות זמרת
                                          לידיעה שאני מפגרת

                                          ובין הכל אני יודעת
                                          שאני בכלל לא קובעת
                                          אז לא משנה מה אבחר
                                          תמיד זה יהיה רע
                                          ועכשיו פתאום הכל מותר
                                          כי אין לי בכלל בחירה
                                          ואני יודעת שזה שטויות
                                          אבל התמכרתי לאשליות
                                          וקצת קשה לי להתרומם
                                          כי אני עסוקה בלחפות
                                          אוי השם...

                                          ד' קובע את המצב ואתה את מצב הרוח

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          2

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול