דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 816.2k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ה הלל 1

    ים של דמעות
    ים של דמעות
    כאב צורב
    לצאת מסרב
    שהעולם יחרב

    נשאר להלחם
    ממאן להתנחם
    על מה שהיה,
    על העבר
    שהרוע נגדי חבר
    ואת ליבי שבר
    איך הוא עלי גבר

    ים של דמעות
    שבדממה נשמעות
    לנקמה הם צמאות
    למלחמה הם כמהות
    משמשות לי כקמיעות
    והם יהי לי לאות
    שניצחתי,
    גם בלי קרב
    נצחתי את היאוש
    וזה מספיק,
    למערכה אחת די.

    נוודנ מנותק
    נוודנ מנותק
    נווד
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי נווד
    #1724

    בס''ד

    גשם

    הגשם בא לקחת
    את כל הליכלוך
    לזכך את הנשמה
    גם כשהיא בתוך הגוף

    לנקות את האוויר
    מכל טיפה של רגש שלילי דמיוני
    פתאום אני מרגיש
    שהגשם הוא גם ענין רעיוני

    הטיפות אולי ממחישות
    את הדמעות של אלוקים
    הוא בוכה, מדי פעם עם קולות
    על הקשיים של הילדים

    זה בא בחורף כשבחוץ קר
    החום, מבפנים עוד יבער
    הרגשה של א*בה
    תחושה של קירבה
    רצון להקרבה

    כל אחד והגשם שלו...

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    4
    • שיר 5ש מנותק
      שיר 5ש מנותק
      שיר 5
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1725

      איזה נס שיורד גשם
      אף אחד לא רואה את הכאב שנוגע עד העצם
      הדמעות שיורדות ללא הפסקה
      מתמזגות יפה בסופה החזקה
      הלב שלי סוער ובחוץ קפוא
      אני לבד עם עצמי והרגש כלוא
      הגשם לא עוצר אפילו לדקה
      ואני נשארת במצב רוח מדוכא
      מפחדת שככה יישאר לעולם
      אין מצב לשרוד כך האמון נעלם
      במי אבטח אחרי הבגידה
      למי אספר שאני בודדה
      איך נפלתי בזו הרשת
      איך לא הרגשתי שאני מתרוששת

      ואחרי הגשם הפציעה השמש
      כמו חלום. אני מתרגשת
      העולם לא כזה אכזר כך זה נראה
      לכל ענין יש פתרון רק צריך לחפש
      והשמש ממשיכה לחמם ללטף
      הצמחים גדלים לגובה מעלף
      דווקא אחרי הכפור והקושי
      צמחו לנו בחצר פרחים ליופי
      אני מסתכלת ממש בקנאה
      איך שרדו את החורף הנורא
      מאיפה הכוחות לצוץ שוב
      אני חייבת למצוא אותם
      בשבילי זה הכי חשוב.

      כשאומרים לך "ספר לי קצת על עצמך"
      ופתאום אתה שוכח מי אתה

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      4
      • AVITAL 1A מנותק
        AVITAL 1A מנותק
        AVITAL 1
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1726

        ככה פתאום,
        באמצע סתם יום,
        הופיע מישהו חדש.
        אמר שלום,
        פינה לו מקום,
        חדר אצלי הוא ירש.

        הסתכל לצדדים,
        זרק מבטים,
        בדק מסביב ת'גבולות.
        קוראים לו 'רצון',
        לפעמים קצת קיצון,
        נעים להכיר (או שלא...).

        מאז כבר שנים,
        נמצא הוא בפנים,
        חלק ממני ממש.
        מעורב בחיי,
        משפיע עלי,
        כל יום במשהו חדש.

        רוצה להרגיש,
        רוצה להמחיש,
        ככה, חופשי, לבכות.
        רוצה להתחיל,
        רוצה להכיל,
        רוצה, רוצה לרצות!

        טוב הוא טוב, גם אם הוא לפעמים פוצע (אייכה, לזכרו של הבחור חיים ראק ז"ל).

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        11
        • מישהי מיוחדתמ מנותק
          מישהי מיוחדתמ מנותק
          מישהי מיוחדת
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1727

          איזה דיכאון
          התמכרתי לשעון
          רק מחכה שהיום
          יעלם פתאום
          ובמקומו יפציע
          יום טוב ומרגיע
          שיעלים בי כל השריטות
          ויחזיר אותי להיות מהטובות

          אני משוגעת
          כמה שהתבגרתי
          נמחקה לי הדעת
          ואת הכל איבדתי
          אני רודפת אחרי זה
          וזה מחטיף לי בפרצוף
          הלוואי שאלמד ש...
          החיים הם לא אילוף

          אני כל היום שחקנית
          נהייתי כמעט שקרנית
          מאד חשובה לי התדמית
          גם אם היא ריקנית
          ובפנים אני בוכה
          טועה בגן המבוכה
          מחפשת את השלט
          שיגיד היכן הדלת

          ד' קובע את המצב ואתה את מצב הרוח

          ישעיהי תגובה 1 תגובה אחרונה
          7
          • מישהי מיוחדתמ מישהי מיוחדת

            איזה דיכאון
            התמכרתי לשעון
            רק מחכה שהיום
            יעלם פתאום
            ובמקומו יפציע
            יום טוב ומרגיע
            שיעלים בי כל השריטות
            ויחזיר אותי להיות מהטובות

            אני משוגעת
            כמה שהתבגרתי
            נמחקה לי הדעת
            ואת הכל איבדתי
            אני רודפת אחרי זה
            וזה מחטיף לי בפרצוף
            הלוואי שאלמד ש...
            החיים הם לא אילוף

            אני כל היום שחקנית
            נהייתי כמעט שקרנית
            מאד חשובה לי התדמית
            גם אם היא ריקנית
            ובפנים אני בוכה
            טועה בגן המבוכה
            מחפשת את השלט
            שיגיד היכן הדלת

            ישעיהי מנותק
            ישעיהי מנותק
            ישעיה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1728
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • טותייייט מנותק
              טותייייט מנותק
              טותיייי
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1729

              אט לאט התחלת לרדת
              אף אחד לא ראה
              אמא הייתה מוטרדת
              הלב שלה לא טעה
              הכיפה התקטנה
              עד שנעלמה
              התורה נשכחה
              האייפון במקומה
              נסגר הלב שלך
              עד שנהיה אטום
              הייתי עושה הכל בשבילך
              רק חבל שלא אמרת כלום
              ועכשיו אתה בצד השני
              נגד כל העולם
              כי מי שהכי הייתה צריך אותו
              בשנייה נעלם
              התחלת להבין
              שיש דברים שזה לא הכל
              ואני כאן מביטה שותקת
              יש דברים שאפשר לומר ויבינו אותם
              גם בלי קול...
              טוהר

              לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
              -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              4
              • י י.ז.ל.

                גל / י.ז.ל.

                גל, ועוד אחד
                בית, לצידו פזמון
                נפש, ועוד אחת
                בית, בתוכו ארמון

                חוף, של מבטחים
                הוא, נד בדרכים
                עוגן, בסיס, יציבות
                רוח, רסיס, ארעיות

                R מנותק
                R מנותק
                rpryd49
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1730
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • רבקהר מנותק
                  רבקהר מנותק
                  רבקה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1731

                  @rpryd49 @ישעיה - לא מגיבים בשרשור זה תגובות שאינן שירים.


                  @rpryd49 מי שלא מתחבר לשיר מסויים - שלא ילייק וגם שלא יעיר הערות שאינן במקומם. וכן להפך כמובן.

                  @ישעיה הערה מיותרת לחלוטין. קהל היעד של האתר הוא גם בנים וגם בנות. זה לא שיש בעייה בזה שהשיר כתוב בלש' נקבה. ומי שלא מתאים לו - שפשוט יעביר לשיר הבא. הגיוני ומתקבל. רק הערות כאלה לכבול על כולם לא בא בחשבון.

                  ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  4
                  • ה מנותק
                    ה מנותק
                    הלל 1
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1732

                    כבד את אביך ואת אמך
                    כיבוד הורים
                    זה דבר חשוב
                    שצריך לעשותו שוב ושוב
                    טוב מאד לכבד את ההורה
                    כי לולי זאת, אף ה' חורה
                    גם אם אני באמצע לשחק במשחק
                    גם אם הגוף עייף ונשחק
                    צריך לכבד בכל מצב
                    ולזכור שה' עלינו תמיד ניצב
                    לא ללכת בצעדי צב
                    ובלב להתעצב
                    אלא מייד בשמחה להתייצב
                    לעשות תמיד את רצון האבא
                    לקבל קבלה מכאן ולהבא
                    לכבד תמיד את האמא
                    בין במעשים בין בקימה
                    בערב בבוקר ובצהריים
                    אתמול מחר ומחרתיים
                    גם אם זה דקה או דקותיים
                    וגם אם זה שעה ושעתיים
                    אחרי הכל, קצת הכרת הטוב
                    יש לנו כלפיהם חוב
                    הם שהביאונו לעולם
                    והם שתמיד נותנים לנו סולם

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    3
                    • כ מנותק
                      כ מנותק
                      כאן ועכשיו
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1733
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • כ מנותק
                        כ מנותק
                        כאן ועכשיו
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1734

                        חולם בדרך / כ.ו.

                        חולם להיות מוצלח
                        לא סתם מפוצלח
                        לא תופס ת'מהלך
                        למה בינתיים זה לא הלך

                        מישהו בשמים יושב שוחק
                        מתבונן, מלווה, נותן לי לשחק
                        ואני צועד, רועד, מועד
                        ותמיד תמיד עובד

                        עם העיניים לעתיד מביט
                        מתקרב ליגע בראש שרביט
                        והקשיים שבדרך
                        יתבררו כצורך
                        ועבודת הפרך
                        תבנה לי קיר תמך

                        לא למרות הנסיונות
                        ולא על אף הכשלונות
                        זו הדרך אין בלתה
                        כך תגדל באורייתא

                        אם חיבור אתה רוצה
                        חייב שתגיע לקצה
                        בייסורים של אהבה
                        ההמתנה הייתה שווה

                        אל תבלע את העולם
                        ההוא לפניך כבר נעלם
                        לכל אחד יש את השביל
                        להיות אחר זה גם קביל

                        אם תראה בכל אתגר
                        שבו טמון גם המחר
                        כשתסתובב שוב לאחור
                        תראה שלא הכל שחור

                        נקודת האור תופיע
                        בלי להקדים ולהתריע
                        ואף אחד לא יודיע
                        שאותך ה' הושיע

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        3
                        • מישהי מיוחדתמ מנותק
                          מישהי מיוחדתמ מנותק
                          מישהי מיוחדת
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
                          #1735

                          מתבלבלת בין עצמי
                          בין הטוב לאמיתי
                          בין הדברים שירדימו אותי
                          בין הדברים שיחזקו אותי
                          בין המציאות לשיגעון
                          בין הבתים אל הפזמון
                          בין השכל אל הרצון
                          בין האופטימיות לזיכרון

                          אני מידי מבולבלת
                          לכן אני גם מתבלבלת
                          ושוב אני נופלת
                          בונה ומפרקת
                          דורכת ביבלת
                          מתמכרת למחברת
                          לחלום להיות זמרת
                          לידיעה שאני מפגרת

                          ובין הכל אני יודעת
                          שאני בכלל לא קובעת
                          אז לא משנה מה אבחר
                          תמיד זה יהיה רע
                          ועכשיו פתאום הכל מותר
                          כי אין לי בכלל בחירה
                          ואני יודעת שזה שטויות
                          אבל התמכרתי לאשליות
                          וקצת קשה לי להתרומם
                          כי אני עסוקה בלחפות
                          אוי השם...

                          ד' קובע את המצב ואתה את מצב הרוח

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          2
                          • ה מנותק
                            ה מנותק
                            הודיה 1
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1736

                            כל תזוזה שלי ואני כמעט נופלת.
                            קשה לי להחזיק מעמד,
                            מול הרגשות שלא נותנות לי רוגע.
                            מול הדאגה שלא מפסיקה.
                            מול הקשיים שרק הולכים ומתגברים.
                            מול הכעס שבא ולא עוזב.
                            מול העומס של מרוץ החיים.
                            מול כל האנשים שאני פוגשת מדי יום.
                            מול כל דיבור שלא במקום.
                            מול הבילבול בתוכי שלא נותן לי מנוח.
                            מול המשפחה שרק מקשה עלי,
                            בזמנים שלא רואים כלום עלי ולא יודעים,
                            מה אני עוברת בכלל...
                            מול החברה שכל היום מצפה ממני.
                            ואני תלויה רק בה'.
                            בכל תזוזה שהוא מוזיז אותי,
                            מתייאשת ונאלצת לקום מחדש לחיים,
                            ושוב נופלת ושוב נאלצת לקום.
                            אנא אבא תיתן לי גם את הכוחות,
                            לעמוד בניסיונות שאתה מביא לי.
                            אני אוהבת אותך מאוד,
                            ורוצה להרגיש שגם אתה אוהב אותי.
                            תביא לנו את הגאולה במהרה.
                            נמאס לנו לחכות, לצפות, ולסבול....
                            אוהבת אותך בלי גבול ומידה,
                            ממני הבת הקטנה שלך שמחכה לך!

                            "אי אפשר למחוא כפיים ביד אחת"

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            5
                            • טותייייט מנותק
                              טותייייט מנותק
                              טותיייי
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1737

                              התרחקתי מכולם
                              הלב שלי נאטם
                              האמון שלי נרדם
                              הרגש כבר נדם

                              כשצריך את כולם
                              הם נעלמים
                              כשקמים לעולם
                              תמשמעות לא מבינים

                              שחייב לדבר
                              אז צריך על רצון לוותר
                              כי אף אחד לא יכול
                              ואז נשארים בלי קול

                              צריך חזקים להישאר
                              וגם מה שנשאר זה להתפלל
                              למצוא את האנשים הנכונים
                              שתמיד יהיו לצידך כל החיים

                              ההרגשה הנוראה זה הבדידות
                              שלפעמים שורפת את הלב
                              אך צריך לנהוג בזהירות
                              שבסוף לא יהיה כואב...

                              טוהר

                              לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                              -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              12
                              • אנונימיתא מנותק
                                אנונימיתא מנותק
                                אנונימית
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1738

                                צומת דרכים,
                                עומדת
                                לאיפה לפנות?
                                מפחדת
                                מחליטה כי צריך,
                                מתמודדת
                                מרימה את עיני
                                מתעודדת

                                מאמינה בעצמי,
                                מתגברת
                                לוקחת אחריות
                                בוחרת
                                את כל הפחדים
                                שוברת
                                שוב לעצמי
                                אומרת

                                זה בידיים שלך
                                תביני
                                הכל זה בראש
                                תפנימי
                                ואת לא לבד
                                תאמיני

                                ובסוף..גם תגיעי

                                "מוזיקה היא החיים, ולכן הלב שלנו פועם בקצב קבוע."

                                נוודנ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                9
                                • אנונימיתא אנונימית

                                  צומת דרכים,
                                  עומדת
                                  לאיפה לפנות?
                                  מפחדת
                                  מחליטה כי צריך,
                                  מתמודדת
                                  מרימה את עיני
                                  מתעודדת

                                  מאמינה בעצמי,
                                  מתגברת
                                  לוקחת אחריות
                                  בוחרת
                                  את כל הפחדים
                                  שוברת
                                  שוב לעצמי
                                  אומרת

                                  זה בידיים שלך
                                  תביני
                                  הכל זה בראש
                                  תפנימי
                                  ואת לא לבד
                                  תאמיני

                                  ובסוף..גם תגיעי

                                  נוודנ מנותק
                                  נוודנ מנותק
                                  נווד
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1739

                                  מקווה שיובן ולא יוחטא למטרה. זה שיר ביקורת.

                                  דרך הישר עקומת הדרכים.
                                  הילכו יחד אהבה ושנאה?
                                  בהמות עדינות בדמות מלאכים.
                                  טוב, עונג, ללא רגשות קנאה.

                                  מתיקות עילאית צפונה בכל מילה.
                                  שקר מתבשל כקרבן על מזבח.
                                  רגש התעלות בסיום כל תפילה.
                                  ציפייה ''הוא יבוא'' עלינו לשבח.

                                  קרבת אלוקים על אף המרחק.
                                  עוד נידנוד בשביל עליה.
                                  עולם פנימי פנימה נדחק.
                                  בריחה ממציאות זו הכרייה.

                                  עצב חבוי בעיני מורי שמחה.
                                  ריק מפי מלאים ממלא.
                                  עליה בסולם זו סתם טירחה.
                                  ולי עוד אומרים עלה במעלה.

                                  לא פלא שיש הרבה נושרים, יש הרבה שונאי שקר...

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  7
                                  • טותייייט מנותק
                                    טותייייט מנותק
                                    טותיייי
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1740

                                    אם תקבלו אותו כמו שהוא
                                    הוא יחזור
                                    אם תאהבו אותו איך שהוא
                                    הוא יחזור
                                    אם תביאו לו פתח לחזור
                                    הוא יחזור
                                    אם תתנו לי חיבוק מלא באור
                                    הוא יחזור
                                    אם תביאו לא אהבה בלי מילים
                                    הוא יחזור
                                    אם תגידו לו שיש לב גם בלי לבן ושחור
                                    הוא יחזור
                                    אם תתעלמו מהחיצוני ותראו את הפנימי
                                    הוא יחזור
                                    אם תביאו לו יד שירגיש את הלב
                                    הוא יחזור
                                    אם אף פעם אל תזכירו את הכאב
                                    הוא יחזור
                                    וכשהוא יחזור הוא יחזור באמת
                                    אבל תביאו לי
                                    פתח לרצות לחזור...
                                    טוהר

                                    לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                    -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    9
                                    • שיר 5ש מנותק
                                      שיר 5ש מנותק
                                      שיר 5
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1741

                                      משנכנס אדר מרבים בשמחה
                                      ואני מרגישה ממש נבוכה
                                      העולם לא מראה לי פנים מחייכות
                                      ואיך אראה לו פנים שוחקות?
                                      כולם אבלים מבכים את החורבן
                                      השושנים נקטפו כמו פרח רענן
                                      השדה שלנו אבל וקודר
                                      שממה וריקנות הוא עכשיו משדר
                                      מי ייתן תמורת הילדים
                                      מי יחזיר שמחה ללבבות השבורים
                                      עלו בסערה השמיימה כעולה
                                      לכפר בעדנו, לקרב הגאולה
                                      איך אפשר לחזור לשגרה
                                      כאילו מאום לא קרה
                                      לשכוח מכולם להתרכז בעצמי
                                      להתנהל כרגיל באופן יומיומי
                                      אני צריכה ניעור בזק
                                      לצעוק לה' ממש חזק
                                      לבקש גאולה לכל העולם
                                      שנזכה לראות את הבית מושלם
                                      שנזכה לאור, לתחיית המתים
                                      לראות עבודת לוויים וכוהנים
                                      לשמחה אמיתית ללא שמץ עצבות
                                      באחדות אמיתית והמון רחבות.

                                      נכון שעבר זמן, אבל הילדים הטהורים הללו לא יוצאים לי מהראש. כמו מלאכים הם הלכו כדי לכפר עלינו!
                                      אין סיכוי שנחזור כ"כ מהר לשיגרה...

                                      כשאומרים לך "ספר לי קצת על עצמך"
                                      ופתאום אתה שוכח מי אתה

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      7
                                      • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                        לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                        לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1742

                                        יצא לי קצת מוזר, אולי יהיה לי זמן מתישהוא לסדר אתזה.

                                        זרקי תמחשבות שלך,
                                        אפחד לא מתעניין.
                                        שמרי על הלב שלך,
                                        אין למה להתבכיין?

                                        את לא עמוקה,
                                        את אוהבת להסתבך.
                                        את לא רגישה.
                                        את אגואיסטית לעצמך.

                                        אבל

                                        ככה--
                                        אני אוהבת אותך.
                                        עם דם נשפך,משריטות.

                                        עם ים של דמעות.
                                        כאב שנוצר,מחרטות.
                                        רצון נואש, -לחיות.

                                        רק ככה--
                                        עם חלומות,
                                        להיות נורמלית.
                                        עם תמימות,
                                        שתהיי אי פעם,
                                        אחרת.

                                        המראה מולך,
                                        שבורה.
                                        זה לא את,
                                        שדפוקה.

                                        אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        10
                                        • פושפושפ מנותק
                                          פושפושפ מנותק
                                          פושפוש
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1743

                                          את מגיעה למקום גבוה
                                          ואז פתאום נופלת
                                          מרגישה לא צפויה
                                          והיד אוזלת

                                          חושבת-
                                          מי ידע מה מחר
                                          טוב ואז לא---
                                          יום חם יום קר
                                          לכל יום שינוי משלו

                                          מה תעשי?
                                          כמו תמיד
                                          בשמיכה תתכסי
                                          ותקווי לטוב בעתיד...

                                          למי שיש סוף יותר אופטימי, שימשיך.
                                          👍

                                          טותייייט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          6

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול