דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 816.1k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ה מנותק
    ה מנותק
    הלל 1
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1732

    כבד את אביך ואת אמך
    כיבוד הורים
    זה דבר חשוב
    שצריך לעשותו שוב ושוב
    טוב מאד לכבד את ההורה
    כי לולי זאת, אף ה' חורה
    גם אם אני באמצע לשחק במשחק
    גם אם הגוף עייף ונשחק
    צריך לכבד בכל מצב
    ולזכור שה' עלינו תמיד ניצב
    לא ללכת בצעדי צב
    ובלב להתעצב
    אלא מייד בשמחה להתייצב
    לעשות תמיד את רצון האבא
    לקבל קבלה מכאן ולהבא
    לכבד תמיד את האמא
    בין במעשים בין בקימה
    בערב בבוקר ובצהריים
    אתמול מחר ומחרתיים
    גם אם זה דקה או דקותיים
    וגם אם זה שעה ושעתיים
    אחרי הכל, קצת הכרת הטוב
    יש לנו כלפיהם חוב
    הם שהביאונו לעולם
    והם שתמיד נותנים לנו סולם

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    3
    • כ מנותק
      כ מנותק
      כאן ועכשיו
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1733
      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • כ מנותק
        כ מנותק
        כאן ועכשיו
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1734

        חולם בדרך / כ.ו.

        חולם להיות מוצלח
        לא סתם מפוצלח
        לא תופס ת'מהלך
        למה בינתיים זה לא הלך

        מישהו בשמים יושב שוחק
        מתבונן, מלווה, נותן לי לשחק
        ואני צועד, רועד, מועד
        ותמיד תמיד עובד

        עם העיניים לעתיד מביט
        מתקרב ליגע בראש שרביט
        והקשיים שבדרך
        יתבררו כצורך
        ועבודת הפרך
        תבנה לי קיר תמך

        לא למרות הנסיונות
        ולא על אף הכשלונות
        זו הדרך אין בלתה
        כך תגדל באורייתא

        אם חיבור אתה רוצה
        חייב שתגיע לקצה
        בייסורים של אהבה
        ההמתנה הייתה שווה

        אל תבלע את העולם
        ההוא לפניך כבר נעלם
        לכל אחד יש את השביל
        להיות אחר זה גם קביל

        אם תראה בכל אתגר
        שבו טמון גם המחר
        כשתסתובב שוב לאחור
        תראה שלא הכל שחור

        נקודת האור תופיע
        בלי להקדים ולהתריע
        ואף אחד לא יודיע
        שאותך ה' הושיע

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        3
        • מישהי מיוחדתמ מנותק
          מישהי מיוחדתמ מנותק
          מישהי מיוחדת
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
          #1735

          מתבלבלת בין עצמי
          בין הטוב לאמיתי
          בין הדברים שירדימו אותי
          בין הדברים שיחזקו אותי
          בין המציאות לשיגעון
          בין הבתים אל הפזמון
          בין השכל אל הרצון
          בין האופטימיות לזיכרון

          אני מידי מבולבלת
          לכן אני גם מתבלבלת
          ושוב אני נופלת
          בונה ומפרקת
          דורכת ביבלת
          מתמכרת למחברת
          לחלום להיות זמרת
          לידיעה שאני מפגרת

          ובין הכל אני יודעת
          שאני בכלל לא קובעת
          אז לא משנה מה אבחר
          תמיד זה יהיה רע
          ועכשיו פתאום הכל מותר
          כי אין לי בכלל בחירה
          ואני יודעת שזה שטויות
          אבל התמכרתי לאשליות
          וקצת קשה לי להתרומם
          כי אני עסוקה בלחפות
          אוי השם...

          ד' קובע את המצב ואתה את מצב הרוח

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          2
          • ה מנותק
            ה מנותק
            הודיה 1
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1736

            כל תזוזה שלי ואני כמעט נופלת.
            קשה לי להחזיק מעמד,
            מול הרגשות שלא נותנות לי רוגע.
            מול הדאגה שלא מפסיקה.
            מול הקשיים שרק הולכים ומתגברים.
            מול הכעס שבא ולא עוזב.
            מול העומס של מרוץ החיים.
            מול כל האנשים שאני פוגשת מדי יום.
            מול כל דיבור שלא במקום.
            מול הבילבול בתוכי שלא נותן לי מנוח.
            מול המשפחה שרק מקשה עלי,
            בזמנים שלא רואים כלום עלי ולא יודעים,
            מה אני עוברת בכלל...
            מול החברה שכל היום מצפה ממני.
            ואני תלויה רק בה'.
            בכל תזוזה שהוא מוזיז אותי,
            מתייאשת ונאלצת לקום מחדש לחיים,
            ושוב נופלת ושוב נאלצת לקום.
            אנא אבא תיתן לי גם את הכוחות,
            לעמוד בניסיונות שאתה מביא לי.
            אני אוהבת אותך מאוד,
            ורוצה להרגיש שגם אתה אוהב אותי.
            תביא לנו את הגאולה במהרה.
            נמאס לנו לחכות, לצפות, ולסבול....
            אוהבת אותך בלי גבול ומידה,
            ממני הבת הקטנה שלך שמחכה לך!

            "אי אפשר למחוא כפיים ביד אחת"

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            5
            • טותייייט מנותק
              טותייייט מנותק
              טותיייי
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1737

              התרחקתי מכולם
              הלב שלי נאטם
              האמון שלי נרדם
              הרגש כבר נדם

              כשצריך את כולם
              הם נעלמים
              כשקמים לעולם
              תמשמעות לא מבינים

              שחייב לדבר
              אז צריך על רצון לוותר
              כי אף אחד לא יכול
              ואז נשארים בלי קול

              צריך חזקים להישאר
              וגם מה שנשאר זה להתפלל
              למצוא את האנשים הנכונים
              שתמיד יהיו לצידך כל החיים

              ההרגשה הנוראה זה הבדידות
              שלפעמים שורפת את הלב
              אך צריך לנהוג בזהירות
              שבסוף לא יהיה כואב...

              טוהר

              לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
              -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              12
              • אנונימיתא מנותק
                אנונימיתא מנותק
                אנונימית
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1738

                צומת דרכים,
                עומדת
                לאיפה לפנות?
                מפחדת
                מחליטה כי צריך,
                מתמודדת
                מרימה את עיני
                מתעודדת

                מאמינה בעצמי,
                מתגברת
                לוקחת אחריות
                בוחרת
                את כל הפחדים
                שוברת
                שוב לעצמי
                אומרת

                זה בידיים שלך
                תביני
                הכל זה בראש
                תפנימי
                ואת לא לבד
                תאמיני

                ובסוף..גם תגיעי

                "מוזיקה היא החיים, ולכן הלב שלנו פועם בקצב קבוע."

                נוודנ תגובה 1 תגובה אחרונה
                9
                • אנונימיתא אנונימית

                  צומת דרכים,
                  עומדת
                  לאיפה לפנות?
                  מפחדת
                  מחליטה כי צריך,
                  מתמודדת
                  מרימה את עיני
                  מתעודדת

                  מאמינה בעצמי,
                  מתגברת
                  לוקחת אחריות
                  בוחרת
                  את כל הפחדים
                  שוברת
                  שוב לעצמי
                  אומרת

                  זה בידיים שלך
                  תביני
                  הכל זה בראש
                  תפנימי
                  ואת לא לבד
                  תאמיני

                  ובסוף..גם תגיעי

                  נוודנ מנותק
                  נוודנ מנותק
                  נווד
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1739

                  מקווה שיובן ולא יוחטא למטרה. זה שיר ביקורת.

                  דרך הישר עקומת הדרכים.
                  הילכו יחד אהבה ושנאה?
                  בהמות עדינות בדמות מלאכים.
                  טוב, עונג, ללא רגשות קנאה.

                  מתיקות עילאית צפונה בכל מילה.
                  שקר מתבשל כקרבן על מזבח.
                  רגש התעלות בסיום כל תפילה.
                  ציפייה ''הוא יבוא'' עלינו לשבח.

                  קרבת אלוקים על אף המרחק.
                  עוד נידנוד בשביל עליה.
                  עולם פנימי פנימה נדחק.
                  בריחה ממציאות זו הכרייה.

                  עצב חבוי בעיני מורי שמחה.
                  ריק מפי מלאים ממלא.
                  עליה בסולם זו סתם טירחה.
                  ולי עוד אומרים עלה במעלה.

                  לא פלא שיש הרבה נושרים, יש הרבה שונאי שקר...

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  7
                  • טותייייט מנותק
                    טותייייט מנותק
                    טותיייי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1740

                    אם תקבלו אותו כמו שהוא
                    הוא יחזור
                    אם תאהבו אותו איך שהוא
                    הוא יחזור
                    אם תביאו לו פתח לחזור
                    הוא יחזור
                    אם תתנו לי חיבוק מלא באור
                    הוא יחזור
                    אם תביאו לא אהבה בלי מילים
                    הוא יחזור
                    אם תגידו לו שיש לב גם בלי לבן ושחור
                    הוא יחזור
                    אם תתעלמו מהחיצוני ותראו את הפנימי
                    הוא יחזור
                    אם תביאו לו יד שירגיש את הלב
                    הוא יחזור
                    אם אף פעם אל תזכירו את הכאב
                    הוא יחזור
                    וכשהוא יחזור הוא יחזור באמת
                    אבל תביאו לי
                    פתח לרצות לחזור...
                    טוהר

                    לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                    -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    9
                    • שיר 5ש מנותק
                      שיר 5ש מנותק
                      שיר 5
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1741

                      משנכנס אדר מרבים בשמחה
                      ואני מרגישה ממש נבוכה
                      העולם לא מראה לי פנים מחייכות
                      ואיך אראה לו פנים שוחקות?
                      כולם אבלים מבכים את החורבן
                      השושנים נקטפו כמו פרח רענן
                      השדה שלנו אבל וקודר
                      שממה וריקנות הוא עכשיו משדר
                      מי ייתן תמורת הילדים
                      מי יחזיר שמחה ללבבות השבורים
                      עלו בסערה השמיימה כעולה
                      לכפר בעדנו, לקרב הגאולה
                      איך אפשר לחזור לשגרה
                      כאילו מאום לא קרה
                      לשכוח מכולם להתרכז בעצמי
                      להתנהל כרגיל באופן יומיומי
                      אני צריכה ניעור בזק
                      לצעוק לה' ממש חזק
                      לבקש גאולה לכל העולם
                      שנזכה לראות את הבית מושלם
                      שנזכה לאור, לתחיית המתים
                      לראות עבודת לוויים וכוהנים
                      לשמחה אמיתית ללא שמץ עצבות
                      באחדות אמיתית והמון רחבות.

                      נכון שעבר זמן, אבל הילדים הטהורים הללו לא יוצאים לי מהראש. כמו מלאכים הם הלכו כדי לכפר עלינו!
                      אין סיכוי שנחזור כ"כ מהר לשיגרה...

                      כשאומרים לך "ספר לי קצת על עצמך"
                      ופתאום אתה שוכח מי אתה

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      7
                      • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                        לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                        לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1742

                        יצא לי קצת מוזר, אולי יהיה לי זמן מתישהוא לסדר אתזה.

                        זרקי תמחשבות שלך,
                        אפחד לא מתעניין.
                        שמרי על הלב שלך,
                        אין למה להתבכיין?

                        את לא עמוקה,
                        את אוהבת להסתבך.
                        את לא רגישה.
                        את אגואיסטית לעצמך.

                        אבל

                        ככה--
                        אני אוהבת אותך.
                        עם דם נשפך,משריטות.

                        עם ים של דמעות.
                        כאב שנוצר,מחרטות.
                        רצון נואש, -לחיות.

                        רק ככה--
                        עם חלומות,
                        להיות נורמלית.
                        עם תמימות,
                        שתהיי אי פעם,
                        אחרת.

                        המראה מולך,
                        שבורה.
                        זה לא את,
                        שדפוקה.

                        אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        10
                        • פושפושפ מנותק
                          פושפושפ מנותק
                          פושפוש
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1743

                          את מגיעה למקום גבוה
                          ואז פתאום נופלת
                          מרגישה לא צפויה
                          והיד אוזלת

                          חושבת-
                          מי ידע מה מחר
                          טוב ואז לא---
                          יום חם יום קר
                          לכל יום שינוי משלו

                          מה תעשי?
                          כמו תמיד
                          בשמיכה תתכסי
                          ותקווי לטוב בעתיד...

                          למי שיש סוף יותר אופטימי, שימשיך.
                          👍

                          טותייייט תגובה 1 תגובה אחרונה
                          6
                          • פושפושפ פושפוש

                            את מגיעה למקום גבוה
                            ואז פתאום נופלת
                            מרגישה לא צפויה
                            והיד אוזלת

                            חושבת-
                            מי ידע מה מחר
                            טוב ואז לא---
                            יום חם יום קר
                            לכל יום שינוי משלו

                            מה תעשי?
                            כמו תמיד
                            בשמיכה תתכסי
                            ותקווי לטוב בעתיד...

                            למי שיש סוף יותר אופטימי, שימשיך.
                            👍

                            טותייייט מנותק
                            טותייייט מנותק
                            טותיייי
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1744

                            @פושפוש אמר בשירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה:

                            את מגיעה למקום גבוה
                            ואז פתאום נופלת
                            מרגישה לא צפויה
                            והיד אוזלת

                            חושבת-
                            מי ידע מה מחר
                            טוב ואז לא---
                            יום חם יום קר
                            לכל יום שינוי משלו

                            מה תעשי?
                            כמו תמיד
                            בשמיכה תתכסי
                            ותקווי לטוב בעתיד...

                            למי שיש סוף יותר אופטימי, שימשיך.
                            👍

                            ניסיתי להמשיך תגידי אם אהבת

                            ואז היום שיפציע
                            שיאיר לי את הלב
                            ארים את השמיכה
                            שריפתה לי את הכאב

                            ואז אראה את האור
                            אסלק את השחור
                            אבדיל בין חום לקור
                            ולא אתן לשום דבר
                            את הלב שלי לדקור!

                            לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                            -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            5
                            • עטיע מנותק
                              עטיע מנותק
                              עטי
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1745

                              קצת באיחור…
                              נכתב בעקבות הפיגוע בצומת רמות

                              עוד פעם לילה,
                              אותו חושך, אותו חדר,
                              החום כמו תמיד והקור מבפנים.
                              עוד פעם לילה,
                              הצמרמורות, הפחד, האבל הזה שעומד באוויר,
                              הדמעות הרותחות,מנסות לבטא את השרפה בפנים.
                              עוד פעם לילה,
                              אחרי שבת מבולבלת, אחרי שעות של מחשבות,
                              אחרי כמויות פרקי תהילים,אחרי תפילות בצרחות,
                              אחרי עוד בשורה קשה,
                              הנפש כמעט קורסת,
                              עם ישראל אחים, מרגישים את זה ממש,
                              צורחים למשיח, בלי מילים
                              אבא תמיד שומע,
                              עוד פעם לילה,
                              החושך הסמיך הזה שמזכיר לנו שאנחנו בגלות
                              הכאב האדיר הזה,
                              הפחד, האדמה פתאום מאבדת יציבות,
                              איפה אנחנו ואיפה ביטחון, לא יודעים מה יהיה מחר,
                              דבר אחד ברור,
                              ה׳ אחד.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              6
                              • טותייייט מנותק
                                טותייייט מנותק
                                טותיייי
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1746

                                כולם משתתקים
                                כשהמצפון מדבר
                                אנשים משתפים
                                והלב מספר

                                הכאב מסרב
                                להאמין לאנשים
                                העולם מתחשב
                                רק כשבוכים

                                האינטרס חוזר
                                והלב פועם
                                המוח דוקר
                                והחטא טועם

                                הזיכרון המתוק
                                נהפך למר
                                התחלתי לשתוק
                                כי אין מה לומר...
                                טוהר

                                לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                7
                                • איזה קטעא מנותק
                                  איזה קטעא מנותק
                                  איזה קטע
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1747

                                  היה לי קר מידי
                                  העולם סגר עלי
                                  וחשבתי שכבר אולי
                                  העתיד מאחורי

                                  ניסיתי להאמין בטוב
                                  התעקשתי לא לכאוב
                                  חיפשתי לי מקום שקט
                                  בו אוכל להיקלט

                                  אבל העולם שלי ברח
                                  והכאב שבי צרח
                                  ובתוכי היה בלאגן
                                  עד שנמאס לי מכל העניין

                                  אז זזתי לי לצד
                                  נעלמתי שם לבד
                                  הייתי כה מפוחד
                                  במקום המבודד

                                  ברחתי מכולם
                                  ברחתי מהעולם
                                  והכאב שבי הועם
                                  כי מצאתי אותך שם

                                  אלוקים
                                  קרב אותי אליך
                                  רוצה את קרבתך
                                  העולם הוא חשיכה
                                  אני חייב אותך!

                                  יש שני סוגי מוזיקה-
                                  מוזיקה שמרימה ומוזיקה שמורידה.
                                  תשחה בסוג הראשון, ותברח כמו מאש מהסוג השני.

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  11
                                  • שוש 0ש מנותק
                                    שוש 0ש מנותק
                                    שוש 0
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1748

                                    הסכם

                                    מוסכם שכך
                                    רק הוא שכח
                                    הסכים, ושוב סרח
                                    כשגילה, אץ ברח
                                    על כוכבו דרך
                                    ברגע נהפך
                                    אורו זרח
                                    רצונו פרח
                                    נפשו יצרח
                                    לב אבן הפך רך
                                    לאלוקיו נמשך

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    6
                                    • מישהי מיוחדתמ מנותק
                                      מישהי מיוחדתמ מנותק
                                      מישהי מיוחדת
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
                                      #1749

                                      שיחקתי לי ברגשות
                                      התאהבתי במלחמות
                                      התמכרתי לדמעות
                                      התרגלתי לחכות ללילות
                                      כמו חיצים יריתי לי בלב
                                      השתדלתי לא להתקרב
                                      הכרחתי את עצמי להיעלב
                                      החדרתי בי עמוק את הכאב
                                      צרחתי על העולם
                                      ברחתי מכולם
                                      התעקשתי לבכות
                                      לא הסכמתי להשתנות
                                      אז מה הפלא שהלב צרח
                                      וכשלא שמעתי לו אז הוא ברח
                                      ומה הפלא שהוא קפא
                                      מה הפלא שהוא נכבה?
                                      האם יש לי תרופה?
                                      אבא גלה לי השפה-
                                      איך לחדור אליו שוב
                                      ולהתעסק במה שחשוב
                                      כי הדבר שהכי כואב לי
                                      זה הנתק מהלב שלי

                                      ד' קובע את המצב ואתה את מצב הרוח

                                      שירה 9ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      8
                                      • מישהי מיוחדתמ מישהי מיוחדת

                                        שיחקתי לי ברגשות
                                        התאהבתי במלחמות
                                        התמכרתי לדמעות
                                        התרגלתי לחכות ללילות
                                        כמו חיצים יריתי לי בלב
                                        השתדלתי לא להתקרב
                                        הכרחתי את עצמי להיעלב
                                        החדרתי בי עמוק את הכאב
                                        צרחתי על העולם
                                        ברחתי מכולם
                                        התעקשתי לבכות
                                        לא הסכמתי להשתנות
                                        אז מה הפלא שהלב צרח
                                        וכשלא שמעתי לו אז הוא ברח
                                        ומה הפלא שהוא קפא
                                        מה הפלא שהוא נכבה?
                                        האם יש לי תרופה?
                                        אבא גלה לי השפה-
                                        איך לחדור אליו שוב
                                        ולהתעסק במה שחשוב
                                        כי הדבר שהכי כואב לי
                                        זה הנתק מהלב שלי

                                        שירה 9ש מנותק
                                        שירה 9ש מנותק
                                        שירה 9
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1750
                                        פוסט זה נמחק!
                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • משורר מבולבלמ מנותק
                                          משורר מבולבלמ מנותק
                                          משורר מבולבל
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1751

                                          חלומות

                                          ולרגע עצמתי את עיני
                                          וחזיתי בחיים משלי
                                          זוהרות וסמוקות היו פני
                                          כשחזיתי באור שמולי
                                          ופשוט לא יכול כבר לחכות לימים יפים שיבואו
                                          וכל כך מתחשק לי שוב לבכות על חיים עצובים שכאלו

                                          ולרגע חלמתי חלום כזה מוזר
                                          על אושר ועל לב אובד שחזר
                                          הכל פרח הכל היה כזה ירוק
                                          ואף אחד לא הפסיק לשמוח ולצחוק
                                          ופשוט לא רוצה להתעורר למציאות מדממת מכאב
                                          וכל כך שורף לי בלילות בחלל שפעם בו פעם לב

                                          כמעט שהפסקתי לחלום
                                          על אמת ושלווה ושלום
                                          על מרפא ותקווה
                                          על פיסת אהבה
                                          על אושר שבא לו פתאום

                                          כמעט שהפסקתי לחלום
                                          שמישהו יעשה לי שלום
                                          על חיוך ושמחה
                                          על חיי משפחה
                                          על יום אחד שיבוא לו פתאום

                                          (מוגן בזכויות יוצרים)

                                          כשאנשים קטנים עושים צל גדול
                                          סימן שהשמש שוקעת!
                                          ("ליקוי מאורות"- https://miktzav.com/post/102757)

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          11

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול