דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 815.4k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • אנונימיתא אנונימית

    צומת דרכים,
    עומדת
    לאיפה לפנות?
    מפחדת
    מחליטה כי צריך,
    מתמודדת
    מרימה את עיני
    מתעודדת

    מאמינה בעצמי,
    מתגברת
    לוקחת אחריות
    בוחרת
    את כל הפחדים
    שוברת
    שוב לעצמי
    אומרת

    זה בידיים שלך
    תביני
    הכל זה בראש
    תפנימי
    ואת לא לבד
    תאמיני

    ובסוף..גם תגיעי

    נוודנ מנותק
    נוודנ מנותק
    נווד
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1739

    מקווה שיובן ולא יוחטא למטרה. זה שיר ביקורת.

    דרך הישר עקומת הדרכים.
    הילכו יחד אהבה ושנאה?
    בהמות עדינות בדמות מלאכים.
    טוב, עונג, ללא רגשות קנאה.

    מתיקות עילאית צפונה בכל מילה.
    שקר מתבשל כקרבן על מזבח.
    רגש התעלות בסיום כל תפילה.
    ציפייה ''הוא יבוא'' עלינו לשבח.

    קרבת אלוקים על אף המרחק.
    עוד נידנוד בשביל עליה.
    עולם פנימי פנימה נדחק.
    בריחה ממציאות זו הכרייה.

    עצב חבוי בעיני מורי שמחה.
    ריק מפי מלאים ממלא.
    עליה בסולם זו סתם טירחה.
    ולי עוד אומרים עלה במעלה.

    לא פלא שיש הרבה נושרים, יש הרבה שונאי שקר...

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    7
    • טותייייט מנותק
      טותייייט מנותק
      טותיייי
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1740

      אם תקבלו אותו כמו שהוא
      הוא יחזור
      אם תאהבו אותו איך שהוא
      הוא יחזור
      אם תביאו לו פתח לחזור
      הוא יחזור
      אם תתנו לי חיבוק מלא באור
      הוא יחזור
      אם תביאו לא אהבה בלי מילים
      הוא יחזור
      אם תגידו לו שיש לב גם בלי לבן ושחור
      הוא יחזור
      אם תתעלמו מהחיצוני ותראו את הפנימי
      הוא יחזור
      אם תביאו לו יד שירגיש את הלב
      הוא יחזור
      אם אף פעם אל תזכירו את הכאב
      הוא יחזור
      וכשהוא יחזור הוא יחזור באמת
      אבל תביאו לי
      פתח לרצות לחזור...
      טוהר

      לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
      -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      9
      • שיר 5ש מנותק
        שיר 5ש מנותק
        שיר 5
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1741

        משנכנס אדר מרבים בשמחה
        ואני מרגישה ממש נבוכה
        העולם לא מראה לי פנים מחייכות
        ואיך אראה לו פנים שוחקות?
        כולם אבלים מבכים את החורבן
        השושנים נקטפו כמו פרח רענן
        השדה שלנו אבל וקודר
        שממה וריקנות הוא עכשיו משדר
        מי ייתן תמורת הילדים
        מי יחזיר שמחה ללבבות השבורים
        עלו בסערה השמיימה כעולה
        לכפר בעדנו, לקרב הגאולה
        איך אפשר לחזור לשגרה
        כאילו מאום לא קרה
        לשכוח מכולם להתרכז בעצמי
        להתנהל כרגיל באופן יומיומי
        אני צריכה ניעור בזק
        לצעוק לה' ממש חזק
        לבקש גאולה לכל העולם
        שנזכה לראות את הבית מושלם
        שנזכה לאור, לתחיית המתים
        לראות עבודת לוויים וכוהנים
        לשמחה אמיתית ללא שמץ עצבות
        באחדות אמיתית והמון רחבות.

        נכון שעבר זמן, אבל הילדים הטהורים הללו לא יוצאים לי מהראש. כמו מלאכים הם הלכו כדי לכפר עלינו!
        אין סיכוי שנחזור כ"כ מהר לשיגרה...

        כשאומרים לך "ספר לי קצת על עצמך"
        ופתאום אתה שוכח מי אתה

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        7
        • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
          לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
          לא הכל טוב אבל הכל לטובה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1742

          יצא לי קצת מוזר, אולי יהיה לי זמן מתישהוא לסדר אתזה.

          זרקי תמחשבות שלך,
          אפחד לא מתעניין.
          שמרי על הלב שלך,
          אין למה להתבכיין?

          את לא עמוקה,
          את אוהבת להסתבך.
          את לא רגישה.
          את אגואיסטית לעצמך.

          אבל

          ככה--
          אני אוהבת אותך.
          עם דם נשפך,משריטות.

          עם ים של דמעות.
          כאב שנוצר,מחרטות.
          רצון נואש, -לחיות.

          רק ככה--
          עם חלומות,
          להיות נורמלית.
          עם תמימות,
          שתהיי אי פעם,
          אחרת.

          המראה מולך,
          שבורה.
          זה לא את,
          שדפוקה.

          אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          10
          • פושפושפ מנותק
            פושפושפ מנותק
            פושפוש
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1743

            את מגיעה למקום גבוה
            ואז פתאום נופלת
            מרגישה לא צפויה
            והיד אוזלת

            חושבת-
            מי ידע מה מחר
            טוב ואז לא---
            יום חם יום קר
            לכל יום שינוי משלו

            מה תעשי?
            כמו תמיד
            בשמיכה תתכסי
            ותקווי לטוב בעתיד...

            למי שיש סוף יותר אופטימי, שימשיך.
            👍

            טותייייט תגובה 1 תגובה אחרונה
            6
            • פושפושפ פושפוש

              את מגיעה למקום גבוה
              ואז פתאום נופלת
              מרגישה לא צפויה
              והיד אוזלת

              חושבת-
              מי ידע מה מחר
              טוב ואז לא---
              יום חם יום קר
              לכל יום שינוי משלו

              מה תעשי?
              כמו תמיד
              בשמיכה תתכסי
              ותקווי לטוב בעתיד...

              למי שיש סוף יותר אופטימי, שימשיך.
              👍

              טותייייט מנותק
              טותייייט מנותק
              טותיייי
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1744

              @פושפוש אמר בשירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה:

              את מגיעה למקום גבוה
              ואז פתאום נופלת
              מרגישה לא צפויה
              והיד אוזלת

              חושבת-
              מי ידע מה מחר
              טוב ואז לא---
              יום חם יום קר
              לכל יום שינוי משלו

              מה תעשי?
              כמו תמיד
              בשמיכה תתכסי
              ותקווי לטוב בעתיד...

              למי שיש סוף יותר אופטימי, שימשיך.
              👍

              ניסיתי להמשיך תגידי אם אהבת

              ואז היום שיפציע
              שיאיר לי את הלב
              ארים את השמיכה
              שריפתה לי את הכאב

              ואז אראה את האור
              אסלק את השחור
              אבדיל בין חום לקור
              ולא אתן לשום דבר
              את הלב שלי לדקור!

              לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
              -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              5
              • עטיע מנותק
                עטיע מנותק
                עטי
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1745

                קצת באיחור…
                נכתב בעקבות הפיגוע בצומת רמות

                עוד פעם לילה,
                אותו חושך, אותו חדר,
                החום כמו תמיד והקור מבפנים.
                עוד פעם לילה,
                הצמרמורות, הפחד, האבל הזה שעומד באוויר,
                הדמעות הרותחות,מנסות לבטא את השרפה בפנים.
                עוד פעם לילה,
                אחרי שבת מבולבלת, אחרי שעות של מחשבות,
                אחרי כמויות פרקי תהילים,אחרי תפילות בצרחות,
                אחרי עוד בשורה קשה,
                הנפש כמעט קורסת,
                עם ישראל אחים, מרגישים את זה ממש,
                צורחים למשיח, בלי מילים
                אבא תמיד שומע,
                עוד פעם לילה,
                החושך הסמיך הזה שמזכיר לנו שאנחנו בגלות
                הכאב האדיר הזה,
                הפחד, האדמה פתאום מאבדת יציבות,
                איפה אנחנו ואיפה ביטחון, לא יודעים מה יהיה מחר,
                דבר אחד ברור,
                ה׳ אחד.

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                6
                • טותייייט מנותק
                  טותייייט מנותק
                  טותיייי
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1746

                  כולם משתתקים
                  כשהמצפון מדבר
                  אנשים משתפים
                  והלב מספר

                  הכאב מסרב
                  להאמין לאנשים
                  העולם מתחשב
                  רק כשבוכים

                  האינטרס חוזר
                  והלב פועם
                  המוח דוקר
                  והחטא טועם

                  הזיכרון המתוק
                  נהפך למר
                  התחלתי לשתוק
                  כי אין מה לומר...
                  טוהר

                  לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                  -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  7
                  • איזה קטעא מנותק
                    איזה קטעא מנותק
                    איזה קטע
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1747

                    היה לי קר מידי
                    העולם סגר עלי
                    וחשבתי שכבר אולי
                    העתיד מאחורי

                    ניסיתי להאמין בטוב
                    התעקשתי לא לכאוב
                    חיפשתי לי מקום שקט
                    בו אוכל להיקלט

                    אבל העולם שלי ברח
                    והכאב שבי צרח
                    ובתוכי היה בלאגן
                    עד שנמאס לי מכל העניין

                    אז זזתי לי לצד
                    נעלמתי שם לבד
                    הייתי כה מפוחד
                    במקום המבודד

                    ברחתי מכולם
                    ברחתי מהעולם
                    והכאב שבי הועם
                    כי מצאתי אותך שם

                    אלוקים
                    קרב אותי אליך
                    רוצה את קרבתך
                    העולם הוא חשיכה
                    אני חייב אותך!

                    יש שני סוגי מוזיקה-
                    מוזיקה שמרימה ומוזיקה שמורידה.
                    תשחה בסוג הראשון, ותברח כמו מאש מהסוג השני.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    11
                    • שוש 0ש מנותק
                      שוש 0ש מנותק
                      שוש 0
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1748

                      הסכם

                      מוסכם שכך
                      רק הוא שכח
                      הסכים, ושוב סרח
                      כשגילה, אץ ברח
                      על כוכבו דרך
                      ברגע נהפך
                      אורו זרח
                      רצונו פרח
                      נפשו יצרח
                      לב אבן הפך רך
                      לאלוקיו נמשך

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      6
                      • מישהי מיוחדתמ מנותק
                        מישהי מיוחדתמ מנותק
                        מישהי מיוחדת
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
                        #1749

                        שיחקתי לי ברגשות
                        התאהבתי במלחמות
                        התמכרתי לדמעות
                        התרגלתי לחכות ללילות
                        כמו חיצים יריתי לי בלב
                        השתדלתי לא להתקרב
                        הכרחתי את עצמי להיעלב
                        החדרתי בי עמוק את הכאב
                        צרחתי על העולם
                        ברחתי מכולם
                        התעקשתי לבכות
                        לא הסכמתי להשתנות
                        אז מה הפלא שהלב צרח
                        וכשלא שמעתי לו אז הוא ברח
                        ומה הפלא שהוא קפא
                        מה הפלא שהוא נכבה?
                        האם יש לי תרופה?
                        אבא גלה לי השפה-
                        איך לחדור אליו שוב
                        ולהתעסק במה שחשוב
                        כי הדבר שהכי כואב לי
                        זה הנתק מהלב שלי

                        ד' קובע את המצב ואתה את מצב הרוח

                        שירה 9ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                        8
                        • מישהי מיוחדתמ מישהי מיוחדת

                          שיחקתי לי ברגשות
                          התאהבתי במלחמות
                          התמכרתי לדמעות
                          התרגלתי לחכות ללילות
                          כמו חיצים יריתי לי בלב
                          השתדלתי לא להתקרב
                          הכרחתי את עצמי להיעלב
                          החדרתי בי עמוק את הכאב
                          צרחתי על העולם
                          ברחתי מכולם
                          התעקשתי לבכות
                          לא הסכמתי להשתנות
                          אז מה הפלא שהלב צרח
                          וכשלא שמעתי לו אז הוא ברח
                          ומה הפלא שהוא קפא
                          מה הפלא שהוא נכבה?
                          האם יש לי תרופה?
                          אבא גלה לי השפה-
                          איך לחדור אליו שוב
                          ולהתעסק במה שחשוב
                          כי הדבר שהכי כואב לי
                          זה הנתק מהלב שלי

                          שירה 9ש מנותק
                          שירה 9ש מנותק
                          שירה 9
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1750
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • משורר מבולבלמ מנותק
                            משורר מבולבלמ מנותק
                            משורר מבולבל
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1751

                            חלומות

                            ולרגע עצמתי את עיני
                            וחזיתי בחיים משלי
                            זוהרות וסמוקות היו פני
                            כשחזיתי באור שמולי
                            ופשוט לא יכול כבר לחכות לימים יפים שיבואו
                            וכל כך מתחשק לי שוב לבכות על חיים עצובים שכאלו

                            ולרגע חלמתי חלום כזה מוזר
                            על אושר ועל לב אובד שחזר
                            הכל פרח הכל היה כזה ירוק
                            ואף אחד לא הפסיק לשמוח ולצחוק
                            ופשוט לא רוצה להתעורר למציאות מדממת מכאב
                            וכל כך שורף לי בלילות בחלל שפעם בו פעם לב

                            כמעט שהפסקתי לחלום
                            על אמת ושלווה ושלום
                            על מרפא ותקווה
                            על פיסת אהבה
                            על אושר שבא לו פתאום

                            כמעט שהפסקתי לחלום
                            שמישהו יעשה לי שלום
                            על חיוך ושמחה
                            על חיי משפחה
                            על יום אחד שיבוא לו פתאום

                            (מוגן בזכויות יוצרים)

                            כשאנשים קטנים עושים צל גדול
                            סימן שהשמש שוקעת!
                            ("ליקוי מאורות"- https://miktzav.com/post/102757)

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            11
                            • ברוריהב מנותק
                              ברוריהב מנותק
                              ברוריה
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1752

                              -סטופ-
                              סטופ
                              תעצרו את הרכבת
                              אני רוצה לעלות
                              להצטרף לנסיעה
                              להגיע למקום חדש
                              לא לעמוד במקום
                              לא לחוש תקועה
                              סטופ
                              תעצרו את הגלגל
                              רוצה לעלות אל על
                              להביע על הכול מלמעלה
                              להרגיש קצת גבוהה
                              מעל כולם
                              סטופ
                              תעצרו ת'חיים
                              בין האצבעות הם בורחים
                              לא מספיקה כלום
                              אבל הנוף כל כך יפה
                              לא משנה איפה אני נמצאת
                              לקחת נשימה עמוקה

                              שירה מעומק הנשמה

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              2
                              • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                                מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                                מוזיקה זה הדיבור
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1753
                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                                  מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                                  מוזיקה זה הדיבור
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1754

                                  תמיד ידעתי שהטוב יבוא
                                  גם כשנכנסתי לתוך מבוך
                                  ידעתי שיבוא היום שאני יעלה על הרכבת
                                  שנשמתי תצעק את העולם אני אוהבת
                                  גם אם לא הצלחתי בדרך של כולם ללכת
                                  ידעתי שאפשר למצוא תטוב גם בדרך אחרת
                                  עכשיו אני יושב לי מול הים
                                  חול שמים וגם מים הכל שמה נראה מושלם
                                  סתם לא באמת עכשיו אני נמצא בסתם מקום
                                  אבל כשטוב לך בלב טוב לך בכל מקום

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  6
                                  • ע מנותק
                                    ע מנותק
                                    עדיין לבד
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי עדיין לבד
                                    #1755

                                    תתחבר לעצמך

                                    מפחיד
                                    מטריד
                                    אין אמון באף אחד

                                    מה קרה
                                    מה נקרע
                                    למה הקשר שלו אבד

                                    הוא מהלך
                                    מתלכלך
                                    רק רוצה מילה טובה

                                    עושה שטויות
                                    עוטה מסיכות
                                    מחפש טיפת אהבה

                                    מאשים את עצמו
                                    הוא דפוק
                                    מאוכזב מעצמו
                                    הוא דפוק
                                    בוכה לעצמו
                                    הוא דפוק
                                    בורח מעצמו
                                    כי הוא דפוק

                                    הוא כבר לא מה שהיה
                                    נעלמה לו התמימות הטהורה
                                    הוא התחספס, השתנה
                                    הוא נכבש בלי מלחמה

                                    עכשיו קשה לו שוב
                                    העולם כל כך כאוב
                                    הוא לא נהיה חשוב
                                    נהיה לו רק עצוב
                                    הוא לא נהיה שייך
                                    כמה פעמים שצרח
                                    הוא נשאר עוד לבד
                                    לא דפוק אבל בצד

                                    הוא כמו כולם אז מה נסגר
                                    למה הוא לא נהיה מחובר
                                    איך לא התמלא החסר
                                    ממשיך להרגיש עפר
                                    אף אחד לא שם לב אליו
                                    אף אחד לא יודע עליו
                                    כמה פעמים הוא כאב
                                    הוא שואל מה עכשיו

                                    הוא לא צריך להוריד ממנו
                                    כדי להיות כמו כל העולם
                                    הוא לא צריך להיות כמו
                                    כדי שיסתכלו עליו כולם
                                    רק שינסה ואולי יצליח
                                    להיות שלם עם עצמו
                                    כי הוא הראשון שירוויח
                                    ואחריו גם סביבתו

                                    S תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    8
                                    • שריושש מנותק
                                      שריושש מנותק
                                      שריוש
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1756

                                      זרקו לה מילה
                                      קלעה למטרה
                                      אמרו לה לא
                                      עד פה
                                      אולי תוותרי
                                      זה לא אפשרי
                                      את מספיקה?
                                      בשביל כזאת משימה ?!
                                      פגועה מאנשים
                                      שסקלו במילים
                                      מלחמה בין תשוקה
                                      לבין אכזבה עמוקה
                                      בוחרת היא להיות
                                      ולא לרצות את הבריות
                                      הדרך אולי חשוכה
                                      אך זו דרך למלוכה
                                      לא מסתכלת
                                      פשוט מתעלמת
                                      ורק אומרת:
                                      "הדרך היא אני
                                      ואני זה הדרך"

                                      זהו מסר לכולם אין אדם שיכול לעצור את החלומות שלכם אלא אם כן אתם מרצים אותו הנוסחא להצלחה אין אבל נוסחא לכישלון זה לרצות אנשים תאהבו את הדרך את העמל וההשקעה והדרך תחבק אותכם בחזרה מנסיון😊

                                      אפילו הכוכבים
                                      צריכים חשכה,
                                      כדי לזרוח.

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      5
                                      • שיר 5ש מנותק
                                        שיר 5ש מנותק
                                        שיר 5
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1757

                                        לימודים, מבחנים
                                        החיים עמוסים
                                        מנסה להגיע לתואר

                                        חברות, בילויים
                                        חיים שזורמים
                                        מרוצה מתקופת זוהר

                                        צחוק מדהים
                                        הרבה פטפוטים
                                        אוהבת את ההוד

                                        טלפונים מצלצלים
                                        יוצאת לטיולים
                                        רוצה תמיד עוד

                                        זעקה שקטה
                                        לחישה מעיקה
                                        אני מחפשת את עצמי

                                        לאן נעלמה
                                        מעלתי אבודה
                                        נשמתי מנסה להציץ

                                        לחזור רוצה
                                        לטפס מצליחה
                                        אני נסיכה אמיתית!

                                        השיר צריך שיפוץ דחוף!
                                        רק שהמוח שלי יבש...😵 😵
                                        מוזמנים לנסות לשפר אותו, אני אשמח...

                                        כשאומרים לך "ספר לי קצת על עצמך"
                                        ופתאום אתה שוכח מי אתה

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        8
                                        • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                                          מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                                          מוזיקה זה הדיבור
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1758

                                          היי אתה פנוי מגאוה אתה בנוי לאהבה
                                          היי אתה הולך או אתה בא אתה חכם או אתה דבע
                                          היי מה נשמע איתך היום על מה בלילה שוב תחלום
                                          היי בא נשב ונדבר על כל הקושי נתגבר
                                          היי אני דואג לך עכשיו שלרע אתה לא שב
                                          עכשיו אני אענה השאלות מופנות אליך יוסף
                                          התפילה שלי אליך אלוקים רק לך שוב אני כוסף
                                          היי אל תברח לשום מקום לך ישר ולא עקום
                                          תתמודד עם המציאות המציאות הזאת שלך
                                          תחייך אל העולם גם אם עין שוב בוכה
                                          תגיד לי למה תבוכה תגיד לי למה תדוחה
                                          תגיד ממה אתה בורח יאוש בלי טעם ובלי ריח
                                          איך אני אבין אותך עם את עצמי אני לא מסוגל
                                          אמא יש רק אחת קוראים לאמא שלי מיכל
                                          אין לי מה לרשום אז אני רושם שאין לי מה לרשום
                                          אין לי איך לנשום אז חזרתי שוב לישון
                                          רע מי שאומר שבחיים אנלא יצליח
                                          אולי בעצם שימשיך שאת הדחף שלי יצמיח
                                          אם אתה מנסה למצוא את המסר שבשיר
                                          אולי לעת מצא זה יעשה אותך עשיר
                                          לא מצאת את המסר תמשיך ותחפש
                                          כי אני את המסר שבשיר במטפורות מחפש
                                          לא רוצה להוציא בחוץ את הכביסה המלוכלכת
                                          רק לא להיות לחוץ רק לא לעמוד מלכת
                                          להמשיך ללכת לעולם לא לעצור
                                          לחפש רק את הטוב ואותו בלב לנצור
                                          איבדתי את הדרך לא כמעט ולא בערך
                                          שכחתי שאני הוא עבד אבל בן של מלך
                                          מי נביא ומי יבין שבעולם הזה כל אחד אורח

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          3

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול