דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 816.1k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • כ מנותק
    כ מנותק
    כאן ועכשיו
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1734

    חולם בדרך / כ.ו.

    חולם להיות מוצלח
    לא סתם מפוצלח
    לא תופס ת'מהלך
    למה בינתיים זה לא הלך

    מישהו בשמים יושב שוחק
    מתבונן, מלווה, נותן לי לשחק
    ואני צועד, רועד, מועד
    ותמיד תמיד עובד

    עם העיניים לעתיד מביט
    מתקרב ליגע בראש שרביט
    והקשיים שבדרך
    יתבררו כצורך
    ועבודת הפרך
    תבנה לי קיר תמך

    לא למרות הנסיונות
    ולא על אף הכשלונות
    זו הדרך אין בלתה
    כך תגדל באורייתא

    אם חיבור אתה רוצה
    חייב שתגיע לקצה
    בייסורים של אהבה
    ההמתנה הייתה שווה

    אל תבלע את העולם
    ההוא לפניך כבר נעלם
    לכל אחד יש את השביל
    להיות אחר זה גם קביל

    אם תראה בכל אתגר
    שבו טמון גם המחר
    כשתסתובב שוב לאחור
    תראה שלא הכל שחור

    נקודת האור תופיע
    בלי להקדים ולהתריע
    ואף אחד לא יודיע
    שאותך ה' הושיע

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    3
    • מישהי מיוחדתמ מנותק
      מישהי מיוחדתמ מנותק
      מישהי מיוחדת
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
      #1735

      מתבלבלת בין עצמי
      בין הטוב לאמיתי
      בין הדברים שירדימו אותי
      בין הדברים שיחזקו אותי
      בין המציאות לשיגעון
      בין הבתים אל הפזמון
      בין השכל אל הרצון
      בין האופטימיות לזיכרון

      אני מידי מבולבלת
      לכן אני גם מתבלבלת
      ושוב אני נופלת
      בונה ומפרקת
      דורכת ביבלת
      מתמכרת למחברת
      לחלום להיות זמרת
      לידיעה שאני מפגרת

      ובין הכל אני יודעת
      שאני בכלל לא קובעת
      אז לא משנה מה אבחר
      תמיד זה יהיה רע
      ועכשיו פתאום הכל מותר
      כי אין לי בכלל בחירה
      ואני יודעת שזה שטויות
      אבל התמכרתי לאשליות
      וקצת קשה לי להתרומם
      כי אני עסוקה בלחפות
      אוי השם...

      ד' קובע את המצב ואתה את מצב הרוח

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      2
      • ה מנותק
        ה מנותק
        הודיה 1
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1736

        כל תזוזה שלי ואני כמעט נופלת.
        קשה לי להחזיק מעמד,
        מול הרגשות שלא נותנות לי רוגע.
        מול הדאגה שלא מפסיקה.
        מול הקשיים שרק הולכים ומתגברים.
        מול הכעס שבא ולא עוזב.
        מול העומס של מרוץ החיים.
        מול כל האנשים שאני פוגשת מדי יום.
        מול כל דיבור שלא במקום.
        מול הבילבול בתוכי שלא נותן לי מנוח.
        מול המשפחה שרק מקשה עלי,
        בזמנים שלא רואים כלום עלי ולא יודעים,
        מה אני עוברת בכלל...
        מול החברה שכל היום מצפה ממני.
        ואני תלויה רק בה'.
        בכל תזוזה שהוא מוזיז אותי,
        מתייאשת ונאלצת לקום מחדש לחיים,
        ושוב נופלת ושוב נאלצת לקום.
        אנא אבא תיתן לי גם את הכוחות,
        לעמוד בניסיונות שאתה מביא לי.
        אני אוהבת אותך מאוד,
        ורוצה להרגיש שגם אתה אוהב אותי.
        תביא לנו את הגאולה במהרה.
        נמאס לנו לחכות, לצפות, ולסבול....
        אוהבת אותך בלי גבול ומידה,
        ממני הבת הקטנה שלך שמחכה לך!

        "אי אפשר למחוא כפיים ביד אחת"

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        5
        • טותייייט מנותק
          טותייייט מנותק
          טותיייי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1737

          התרחקתי מכולם
          הלב שלי נאטם
          האמון שלי נרדם
          הרגש כבר נדם

          כשצריך את כולם
          הם נעלמים
          כשקמים לעולם
          תמשמעות לא מבינים

          שחייב לדבר
          אז צריך על רצון לוותר
          כי אף אחד לא יכול
          ואז נשארים בלי קול

          צריך חזקים להישאר
          וגם מה שנשאר זה להתפלל
          למצוא את האנשים הנכונים
          שתמיד יהיו לצידך כל החיים

          ההרגשה הנוראה זה הבדידות
          שלפעמים שורפת את הלב
          אך צריך לנהוג בזהירות
          שבסוף לא יהיה כואב...

          טוהר

          לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
          -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          12
          • אנונימיתא מנותק
            אנונימיתא מנותק
            אנונימית
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1738

            צומת דרכים,
            עומדת
            לאיפה לפנות?
            מפחדת
            מחליטה כי צריך,
            מתמודדת
            מרימה את עיני
            מתעודדת

            מאמינה בעצמי,
            מתגברת
            לוקחת אחריות
            בוחרת
            את כל הפחדים
            שוברת
            שוב לעצמי
            אומרת

            זה בידיים שלך
            תביני
            הכל זה בראש
            תפנימי
            ואת לא לבד
            תאמיני

            ובסוף..גם תגיעי

            "מוזיקה היא החיים, ולכן הלב שלנו פועם בקצב קבוע."

            נוודנ תגובה 1 תגובה אחרונה
            9
            • אנונימיתא אנונימית

              צומת דרכים,
              עומדת
              לאיפה לפנות?
              מפחדת
              מחליטה כי צריך,
              מתמודדת
              מרימה את עיני
              מתעודדת

              מאמינה בעצמי,
              מתגברת
              לוקחת אחריות
              בוחרת
              את כל הפחדים
              שוברת
              שוב לעצמי
              אומרת

              זה בידיים שלך
              תביני
              הכל זה בראש
              תפנימי
              ואת לא לבד
              תאמיני

              ובסוף..גם תגיעי

              נוודנ מנותק
              נוודנ מנותק
              נווד
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1739

              מקווה שיובן ולא יוחטא למטרה. זה שיר ביקורת.

              דרך הישר עקומת הדרכים.
              הילכו יחד אהבה ושנאה?
              בהמות עדינות בדמות מלאכים.
              טוב, עונג, ללא רגשות קנאה.

              מתיקות עילאית צפונה בכל מילה.
              שקר מתבשל כקרבן על מזבח.
              רגש התעלות בסיום כל תפילה.
              ציפייה ''הוא יבוא'' עלינו לשבח.

              קרבת אלוקים על אף המרחק.
              עוד נידנוד בשביל עליה.
              עולם פנימי פנימה נדחק.
              בריחה ממציאות זו הכרייה.

              עצב חבוי בעיני מורי שמחה.
              ריק מפי מלאים ממלא.
              עליה בסולם זו סתם טירחה.
              ולי עוד אומרים עלה במעלה.

              לא פלא שיש הרבה נושרים, יש הרבה שונאי שקר...

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              7
              • טותייייט מנותק
                טותייייט מנותק
                טותיייי
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1740

                אם תקבלו אותו כמו שהוא
                הוא יחזור
                אם תאהבו אותו איך שהוא
                הוא יחזור
                אם תביאו לו פתח לחזור
                הוא יחזור
                אם תתנו לי חיבוק מלא באור
                הוא יחזור
                אם תביאו לא אהבה בלי מילים
                הוא יחזור
                אם תגידו לו שיש לב גם בלי לבן ושחור
                הוא יחזור
                אם תתעלמו מהחיצוני ותראו את הפנימי
                הוא יחזור
                אם תביאו לו יד שירגיש את הלב
                הוא יחזור
                אם אף פעם אל תזכירו את הכאב
                הוא יחזור
                וכשהוא יחזור הוא יחזור באמת
                אבל תביאו לי
                פתח לרצות לחזור...
                טוהר

                לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                9
                • שיר 5ש מנותק
                  שיר 5ש מנותק
                  שיר 5
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1741

                  משנכנס אדר מרבים בשמחה
                  ואני מרגישה ממש נבוכה
                  העולם לא מראה לי פנים מחייכות
                  ואיך אראה לו פנים שוחקות?
                  כולם אבלים מבכים את החורבן
                  השושנים נקטפו כמו פרח רענן
                  השדה שלנו אבל וקודר
                  שממה וריקנות הוא עכשיו משדר
                  מי ייתן תמורת הילדים
                  מי יחזיר שמחה ללבבות השבורים
                  עלו בסערה השמיימה כעולה
                  לכפר בעדנו, לקרב הגאולה
                  איך אפשר לחזור לשגרה
                  כאילו מאום לא קרה
                  לשכוח מכולם להתרכז בעצמי
                  להתנהל כרגיל באופן יומיומי
                  אני צריכה ניעור בזק
                  לצעוק לה' ממש חזק
                  לבקש גאולה לכל העולם
                  שנזכה לראות את הבית מושלם
                  שנזכה לאור, לתחיית המתים
                  לראות עבודת לוויים וכוהנים
                  לשמחה אמיתית ללא שמץ עצבות
                  באחדות אמיתית והמון רחבות.

                  נכון שעבר זמן, אבל הילדים הטהורים הללו לא יוצאים לי מהראש. כמו מלאכים הם הלכו כדי לכפר עלינו!
                  אין סיכוי שנחזור כ"כ מהר לשיגרה...

                  כשאומרים לך "ספר לי קצת על עצמך"
                  ופתאום אתה שוכח מי אתה

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  7
                  • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                    לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                    לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1742

                    יצא לי קצת מוזר, אולי יהיה לי זמן מתישהוא לסדר אתזה.

                    זרקי תמחשבות שלך,
                    אפחד לא מתעניין.
                    שמרי על הלב שלך,
                    אין למה להתבכיין?

                    את לא עמוקה,
                    את אוהבת להסתבך.
                    את לא רגישה.
                    את אגואיסטית לעצמך.

                    אבל

                    ככה--
                    אני אוהבת אותך.
                    עם דם נשפך,משריטות.

                    עם ים של דמעות.
                    כאב שנוצר,מחרטות.
                    רצון נואש, -לחיות.

                    רק ככה--
                    עם חלומות,
                    להיות נורמלית.
                    עם תמימות,
                    שתהיי אי פעם,
                    אחרת.

                    המראה מולך,
                    שבורה.
                    זה לא את,
                    שדפוקה.

                    אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    10
                    • פושפושפ מנותק
                      פושפושפ מנותק
                      פושפוש
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1743

                      את מגיעה למקום גבוה
                      ואז פתאום נופלת
                      מרגישה לא צפויה
                      והיד אוזלת

                      חושבת-
                      מי ידע מה מחר
                      טוב ואז לא---
                      יום חם יום קר
                      לכל יום שינוי משלו

                      מה תעשי?
                      כמו תמיד
                      בשמיכה תתכסי
                      ותקווי לטוב בעתיד...

                      למי שיש סוף יותר אופטימי, שימשיך.
                      👍

                      טותייייט תגובה 1 תגובה אחרונה
                      6
                      • פושפושפ פושפוש

                        את מגיעה למקום גבוה
                        ואז פתאום נופלת
                        מרגישה לא צפויה
                        והיד אוזלת

                        חושבת-
                        מי ידע מה מחר
                        טוב ואז לא---
                        יום חם יום קר
                        לכל יום שינוי משלו

                        מה תעשי?
                        כמו תמיד
                        בשמיכה תתכסי
                        ותקווי לטוב בעתיד...

                        למי שיש סוף יותר אופטימי, שימשיך.
                        👍

                        טותייייט מנותק
                        טותייייט מנותק
                        טותיייי
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1744

                        @פושפוש אמר בשירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה:

                        את מגיעה למקום גבוה
                        ואז פתאום נופלת
                        מרגישה לא צפויה
                        והיד אוזלת

                        חושבת-
                        מי ידע מה מחר
                        טוב ואז לא---
                        יום חם יום קר
                        לכל יום שינוי משלו

                        מה תעשי?
                        כמו תמיד
                        בשמיכה תתכסי
                        ותקווי לטוב בעתיד...

                        למי שיש סוף יותר אופטימי, שימשיך.
                        👍

                        ניסיתי להמשיך תגידי אם אהבת

                        ואז היום שיפציע
                        שיאיר לי את הלב
                        ארים את השמיכה
                        שריפתה לי את הכאב

                        ואז אראה את האור
                        אסלק את השחור
                        אבדיל בין חום לקור
                        ולא אתן לשום דבר
                        את הלב שלי לדקור!

                        לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                        -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        5
                        • עטיע מנותק
                          עטיע מנותק
                          עטי
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1745

                          קצת באיחור…
                          נכתב בעקבות הפיגוע בצומת רמות

                          עוד פעם לילה,
                          אותו חושך, אותו חדר,
                          החום כמו תמיד והקור מבפנים.
                          עוד פעם לילה,
                          הצמרמורות, הפחד, האבל הזה שעומד באוויר,
                          הדמעות הרותחות,מנסות לבטא את השרפה בפנים.
                          עוד פעם לילה,
                          אחרי שבת מבולבלת, אחרי שעות של מחשבות,
                          אחרי כמויות פרקי תהילים,אחרי תפילות בצרחות,
                          אחרי עוד בשורה קשה,
                          הנפש כמעט קורסת,
                          עם ישראל אחים, מרגישים את זה ממש,
                          צורחים למשיח, בלי מילים
                          אבא תמיד שומע,
                          עוד פעם לילה,
                          החושך הסמיך הזה שמזכיר לנו שאנחנו בגלות
                          הכאב האדיר הזה,
                          הפחד, האדמה פתאום מאבדת יציבות,
                          איפה אנחנו ואיפה ביטחון, לא יודעים מה יהיה מחר,
                          דבר אחד ברור,
                          ה׳ אחד.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          6
                          • טותייייט מנותק
                            טותייייט מנותק
                            טותיייי
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1746

                            כולם משתתקים
                            כשהמצפון מדבר
                            אנשים משתפים
                            והלב מספר

                            הכאב מסרב
                            להאמין לאנשים
                            העולם מתחשב
                            רק כשבוכים

                            האינטרס חוזר
                            והלב פועם
                            המוח דוקר
                            והחטא טועם

                            הזיכרון המתוק
                            נהפך למר
                            התחלתי לשתוק
                            כי אין מה לומר...
                            טוהר

                            לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                            -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            7
                            • איזה קטעא מנותק
                              איזה קטעא מנותק
                              איזה קטע
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1747

                              היה לי קר מידי
                              העולם סגר עלי
                              וחשבתי שכבר אולי
                              העתיד מאחורי

                              ניסיתי להאמין בטוב
                              התעקשתי לא לכאוב
                              חיפשתי לי מקום שקט
                              בו אוכל להיקלט

                              אבל העולם שלי ברח
                              והכאב שבי צרח
                              ובתוכי היה בלאגן
                              עד שנמאס לי מכל העניין

                              אז זזתי לי לצד
                              נעלמתי שם לבד
                              הייתי כה מפוחד
                              במקום המבודד

                              ברחתי מכולם
                              ברחתי מהעולם
                              והכאב שבי הועם
                              כי מצאתי אותך שם

                              אלוקים
                              קרב אותי אליך
                              רוצה את קרבתך
                              העולם הוא חשיכה
                              אני חייב אותך!

                              יש שני סוגי מוזיקה-
                              מוזיקה שמרימה ומוזיקה שמורידה.
                              תשחה בסוג הראשון, ותברח כמו מאש מהסוג השני.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              11
                              • שוש 0ש מנותק
                                שוש 0ש מנותק
                                שוש 0
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1748

                                הסכם

                                מוסכם שכך
                                רק הוא שכח
                                הסכים, ושוב סרח
                                כשגילה, אץ ברח
                                על כוכבו דרך
                                ברגע נהפך
                                אורו זרח
                                רצונו פרח
                                נפשו יצרח
                                לב אבן הפך רך
                                לאלוקיו נמשך

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                6
                                • מישהי מיוחדתמ מנותק
                                  מישהי מיוחדתמ מנותק
                                  מישהי מיוחדת
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
                                  #1749

                                  שיחקתי לי ברגשות
                                  התאהבתי במלחמות
                                  התמכרתי לדמעות
                                  התרגלתי לחכות ללילות
                                  כמו חיצים יריתי לי בלב
                                  השתדלתי לא להתקרב
                                  הכרחתי את עצמי להיעלב
                                  החדרתי בי עמוק את הכאב
                                  צרחתי על העולם
                                  ברחתי מכולם
                                  התעקשתי לבכות
                                  לא הסכמתי להשתנות
                                  אז מה הפלא שהלב צרח
                                  וכשלא שמעתי לו אז הוא ברח
                                  ומה הפלא שהוא קפא
                                  מה הפלא שהוא נכבה?
                                  האם יש לי תרופה?
                                  אבא גלה לי השפה-
                                  איך לחדור אליו שוב
                                  ולהתעסק במה שחשוב
                                  כי הדבר שהכי כואב לי
                                  זה הנתק מהלב שלי

                                  ד' קובע את המצב ואתה את מצב הרוח

                                  שירה 9ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  8
                                  • מישהי מיוחדתמ מישהי מיוחדת

                                    שיחקתי לי ברגשות
                                    התאהבתי במלחמות
                                    התמכרתי לדמעות
                                    התרגלתי לחכות ללילות
                                    כמו חיצים יריתי לי בלב
                                    השתדלתי לא להתקרב
                                    הכרחתי את עצמי להיעלב
                                    החדרתי בי עמוק את הכאב
                                    צרחתי על העולם
                                    ברחתי מכולם
                                    התעקשתי לבכות
                                    לא הסכמתי להשתנות
                                    אז מה הפלא שהלב צרח
                                    וכשלא שמעתי לו אז הוא ברח
                                    ומה הפלא שהוא קפא
                                    מה הפלא שהוא נכבה?
                                    האם יש לי תרופה?
                                    אבא גלה לי השפה-
                                    איך לחדור אליו שוב
                                    ולהתעסק במה שחשוב
                                    כי הדבר שהכי כואב לי
                                    זה הנתק מהלב שלי

                                    שירה 9ש מנותק
                                    שירה 9ש מנותק
                                    שירה 9
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1750
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • משורר מבולבלמ מנותק
                                      משורר מבולבלמ מנותק
                                      משורר מבולבל
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1751

                                      חלומות

                                      ולרגע עצמתי את עיני
                                      וחזיתי בחיים משלי
                                      זוהרות וסמוקות היו פני
                                      כשחזיתי באור שמולי
                                      ופשוט לא יכול כבר לחכות לימים יפים שיבואו
                                      וכל כך מתחשק לי שוב לבכות על חיים עצובים שכאלו

                                      ולרגע חלמתי חלום כזה מוזר
                                      על אושר ועל לב אובד שחזר
                                      הכל פרח הכל היה כזה ירוק
                                      ואף אחד לא הפסיק לשמוח ולצחוק
                                      ופשוט לא רוצה להתעורר למציאות מדממת מכאב
                                      וכל כך שורף לי בלילות בחלל שפעם בו פעם לב

                                      כמעט שהפסקתי לחלום
                                      על אמת ושלווה ושלום
                                      על מרפא ותקווה
                                      על פיסת אהבה
                                      על אושר שבא לו פתאום

                                      כמעט שהפסקתי לחלום
                                      שמישהו יעשה לי שלום
                                      על חיוך ושמחה
                                      על חיי משפחה
                                      על יום אחד שיבוא לו פתאום

                                      (מוגן בזכויות יוצרים)

                                      כשאנשים קטנים עושים צל גדול
                                      סימן שהשמש שוקעת!
                                      ("ליקוי מאורות"- https://miktzav.com/post/102757)

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      11
                                      • ברוריהב מנותק
                                        ברוריהב מנותק
                                        ברוריה
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1752

                                        -סטופ-
                                        סטופ
                                        תעצרו את הרכבת
                                        אני רוצה לעלות
                                        להצטרף לנסיעה
                                        להגיע למקום חדש
                                        לא לעמוד במקום
                                        לא לחוש תקועה
                                        סטופ
                                        תעצרו את הגלגל
                                        רוצה לעלות אל על
                                        להביע על הכול מלמעלה
                                        להרגיש קצת גבוהה
                                        מעל כולם
                                        סטופ
                                        תעצרו ת'חיים
                                        בין האצבעות הם בורחים
                                        לא מספיקה כלום
                                        אבל הנוף כל כך יפה
                                        לא משנה איפה אני נמצאת
                                        לקחת נשימה עמוקה

                                        שירה מעומק הנשמה

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        2
                                        • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                                          מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                                          מוזיקה זה הדיבור
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1753
                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול