דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 815.0k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • שיר 5ש מנותק
    שיר 5ש מנותק
    שיר 5
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1741

    משנכנס אדר מרבים בשמחה
    ואני מרגישה ממש נבוכה
    העולם לא מראה לי פנים מחייכות
    ואיך אראה לו פנים שוחקות?
    כולם אבלים מבכים את החורבן
    השושנים נקטפו כמו פרח רענן
    השדה שלנו אבל וקודר
    שממה וריקנות הוא עכשיו משדר
    מי ייתן תמורת הילדים
    מי יחזיר שמחה ללבבות השבורים
    עלו בסערה השמיימה כעולה
    לכפר בעדנו, לקרב הגאולה
    איך אפשר לחזור לשגרה
    כאילו מאום לא קרה
    לשכוח מכולם להתרכז בעצמי
    להתנהל כרגיל באופן יומיומי
    אני צריכה ניעור בזק
    לצעוק לה' ממש חזק
    לבקש גאולה לכל העולם
    שנזכה לראות את הבית מושלם
    שנזכה לאור, לתחיית המתים
    לראות עבודת לוויים וכוהנים
    לשמחה אמיתית ללא שמץ עצבות
    באחדות אמיתית והמון רחבות.

    נכון שעבר זמן, אבל הילדים הטהורים הללו לא יוצאים לי מהראש. כמו מלאכים הם הלכו כדי לכפר עלינו!
    אין סיכוי שנחזור כ"כ מהר לשיגרה...

    כשאומרים לך "ספר לי קצת על עצמך"
    ופתאום אתה שוכח מי אתה

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    7
    • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
      לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
      לא הכל טוב אבל הכל לטובה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1742

      יצא לי קצת מוזר, אולי יהיה לי זמן מתישהוא לסדר אתזה.

      זרקי תמחשבות שלך,
      אפחד לא מתעניין.
      שמרי על הלב שלך,
      אין למה להתבכיין?

      את לא עמוקה,
      את אוהבת להסתבך.
      את לא רגישה.
      את אגואיסטית לעצמך.

      אבל

      ככה--
      אני אוהבת אותך.
      עם דם נשפך,משריטות.

      עם ים של דמעות.
      כאב שנוצר,מחרטות.
      רצון נואש, -לחיות.

      רק ככה--
      עם חלומות,
      להיות נורמלית.
      עם תמימות,
      שתהיי אי פעם,
      אחרת.

      המראה מולך,
      שבורה.
      זה לא את,
      שדפוקה.

      אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      10
      • פושפושפ מנותק
        פושפושפ מנותק
        פושפוש
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1743

        את מגיעה למקום גבוה
        ואז פתאום נופלת
        מרגישה לא צפויה
        והיד אוזלת

        חושבת-
        מי ידע מה מחר
        טוב ואז לא---
        יום חם יום קר
        לכל יום שינוי משלו

        מה תעשי?
        כמו תמיד
        בשמיכה תתכסי
        ותקווי לטוב בעתיד...

        למי שיש סוף יותר אופטימי, שימשיך.
        👍

        טותייייט תגובה 1 תגובה אחרונה
        6
        • פושפושפ פושפוש

          את מגיעה למקום גבוה
          ואז פתאום נופלת
          מרגישה לא צפויה
          והיד אוזלת

          חושבת-
          מי ידע מה מחר
          טוב ואז לא---
          יום חם יום קר
          לכל יום שינוי משלו

          מה תעשי?
          כמו תמיד
          בשמיכה תתכסי
          ותקווי לטוב בעתיד...

          למי שיש סוף יותר אופטימי, שימשיך.
          👍

          טותייייט מנותק
          טותייייט מנותק
          טותיייי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1744

          @פושפוש אמר בשירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה:

          את מגיעה למקום גבוה
          ואז פתאום נופלת
          מרגישה לא צפויה
          והיד אוזלת

          חושבת-
          מי ידע מה מחר
          טוב ואז לא---
          יום חם יום קר
          לכל יום שינוי משלו

          מה תעשי?
          כמו תמיד
          בשמיכה תתכסי
          ותקווי לטוב בעתיד...

          למי שיש סוף יותר אופטימי, שימשיך.
          👍

          ניסיתי להמשיך תגידי אם אהבת

          ואז היום שיפציע
          שיאיר לי את הלב
          ארים את השמיכה
          שריפתה לי את הכאב

          ואז אראה את האור
          אסלק את השחור
          אבדיל בין חום לקור
          ולא אתן לשום דבר
          את הלב שלי לדקור!

          לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
          -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          5
          • עטיע מנותק
            עטיע מנותק
            עטי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1745

            קצת באיחור…
            נכתב בעקבות הפיגוע בצומת רמות

            עוד פעם לילה,
            אותו חושך, אותו חדר,
            החום כמו תמיד והקור מבפנים.
            עוד פעם לילה,
            הצמרמורות, הפחד, האבל הזה שעומד באוויר,
            הדמעות הרותחות,מנסות לבטא את השרפה בפנים.
            עוד פעם לילה,
            אחרי שבת מבולבלת, אחרי שעות של מחשבות,
            אחרי כמויות פרקי תהילים,אחרי תפילות בצרחות,
            אחרי עוד בשורה קשה,
            הנפש כמעט קורסת,
            עם ישראל אחים, מרגישים את זה ממש,
            צורחים למשיח, בלי מילים
            אבא תמיד שומע,
            עוד פעם לילה,
            החושך הסמיך הזה שמזכיר לנו שאנחנו בגלות
            הכאב האדיר הזה,
            הפחד, האדמה פתאום מאבדת יציבות,
            איפה אנחנו ואיפה ביטחון, לא יודעים מה יהיה מחר,
            דבר אחד ברור,
            ה׳ אחד.

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            6
            • טותייייט מנותק
              טותייייט מנותק
              טותיייי
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1746

              כולם משתתקים
              כשהמצפון מדבר
              אנשים משתפים
              והלב מספר

              הכאב מסרב
              להאמין לאנשים
              העולם מתחשב
              רק כשבוכים

              האינטרס חוזר
              והלב פועם
              המוח דוקר
              והחטא טועם

              הזיכרון המתוק
              נהפך למר
              התחלתי לשתוק
              כי אין מה לומר...
              טוהר

              לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
              -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              7
              • איזה קטעא מנותק
                איזה קטעא מנותק
                איזה קטע
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1747

                היה לי קר מידי
                העולם סגר עלי
                וחשבתי שכבר אולי
                העתיד מאחורי

                ניסיתי להאמין בטוב
                התעקשתי לא לכאוב
                חיפשתי לי מקום שקט
                בו אוכל להיקלט

                אבל העולם שלי ברח
                והכאב שבי צרח
                ובתוכי היה בלאגן
                עד שנמאס לי מכל העניין

                אז זזתי לי לצד
                נעלמתי שם לבד
                הייתי כה מפוחד
                במקום המבודד

                ברחתי מכולם
                ברחתי מהעולם
                והכאב שבי הועם
                כי מצאתי אותך שם

                אלוקים
                קרב אותי אליך
                רוצה את קרבתך
                העולם הוא חשיכה
                אני חייב אותך!

                יש שני סוגי מוזיקה-
                מוזיקה שמרימה ומוזיקה שמורידה.
                תשחה בסוג הראשון, ותברח כמו מאש מהסוג השני.

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                11
                • שוש 0ש מנותק
                  שוש 0ש מנותק
                  שוש 0
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1748

                  הסכם

                  מוסכם שכך
                  רק הוא שכח
                  הסכים, ושוב סרח
                  כשגילה, אץ ברח
                  על כוכבו דרך
                  ברגע נהפך
                  אורו זרח
                  רצונו פרח
                  נפשו יצרח
                  לב אבן הפך רך
                  לאלוקיו נמשך

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  6
                  • מישהי מיוחדתמ מנותק
                    מישהי מיוחדתמ מנותק
                    מישהי מיוחדת
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
                    #1749

                    שיחקתי לי ברגשות
                    התאהבתי במלחמות
                    התמכרתי לדמעות
                    התרגלתי לחכות ללילות
                    כמו חיצים יריתי לי בלב
                    השתדלתי לא להתקרב
                    הכרחתי את עצמי להיעלב
                    החדרתי בי עמוק את הכאב
                    צרחתי על העולם
                    ברחתי מכולם
                    התעקשתי לבכות
                    לא הסכמתי להשתנות
                    אז מה הפלא שהלב צרח
                    וכשלא שמעתי לו אז הוא ברח
                    ומה הפלא שהוא קפא
                    מה הפלא שהוא נכבה?
                    האם יש לי תרופה?
                    אבא גלה לי השפה-
                    איך לחדור אליו שוב
                    ולהתעסק במה שחשוב
                    כי הדבר שהכי כואב לי
                    זה הנתק מהלב שלי

                    ד' קובע את המצב ואתה את מצב הרוח

                    שירה 9ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                    8
                    • מישהי מיוחדתמ מישהי מיוחדת

                      שיחקתי לי ברגשות
                      התאהבתי במלחמות
                      התמכרתי לדמעות
                      התרגלתי לחכות ללילות
                      כמו חיצים יריתי לי בלב
                      השתדלתי לא להתקרב
                      הכרחתי את עצמי להיעלב
                      החדרתי בי עמוק את הכאב
                      צרחתי על העולם
                      ברחתי מכולם
                      התעקשתי לבכות
                      לא הסכמתי להשתנות
                      אז מה הפלא שהלב צרח
                      וכשלא שמעתי לו אז הוא ברח
                      ומה הפלא שהוא קפא
                      מה הפלא שהוא נכבה?
                      האם יש לי תרופה?
                      אבא גלה לי השפה-
                      איך לחדור אליו שוב
                      ולהתעסק במה שחשוב
                      כי הדבר שהכי כואב לי
                      זה הנתק מהלב שלי

                      שירה 9ש מנותק
                      שירה 9ש מנותק
                      שירה 9
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1750
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • משורר מבולבלמ מנותק
                        משורר מבולבלמ מנותק
                        משורר מבולבל
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1751

                        חלומות

                        ולרגע עצמתי את עיני
                        וחזיתי בחיים משלי
                        זוהרות וסמוקות היו פני
                        כשחזיתי באור שמולי
                        ופשוט לא יכול כבר לחכות לימים יפים שיבואו
                        וכל כך מתחשק לי שוב לבכות על חיים עצובים שכאלו

                        ולרגע חלמתי חלום כזה מוזר
                        על אושר ועל לב אובד שחזר
                        הכל פרח הכל היה כזה ירוק
                        ואף אחד לא הפסיק לשמוח ולצחוק
                        ופשוט לא רוצה להתעורר למציאות מדממת מכאב
                        וכל כך שורף לי בלילות בחלל שפעם בו פעם לב

                        כמעט שהפסקתי לחלום
                        על אמת ושלווה ושלום
                        על מרפא ותקווה
                        על פיסת אהבה
                        על אושר שבא לו פתאום

                        כמעט שהפסקתי לחלום
                        שמישהו יעשה לי שלום
                        על חיוך ושמחה
                        על חיי משפחה
                        על יום אחד שיבוא לו פתאום

                        (מוגן בזכויות יוצרים)

                        כשאנשים קטנים עושים צל גדול
                        סימן שהשמש שוקעת!
                        ("ליקוי מאורות"- https://miktzav.com/post/102757)

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        11
                        • ברוריהב מנותק
                          ברוריהב מנותק
                          ברוריה
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1752

                          -סטופ-
                          סטופ
                          תעצרו את הרכבת
                          אני רוצה לעלות
                          להצטרף לנסיעה
                          להגיע למקום חדש
                          לא לעמוד במקום
                          לא לחוש תקועה
                          סטופ
                          תעצרו את הגלגל
                          רוצה לעלות אל על
                          להביע על הכול מלמעלה
                          להרגיש קצת גבוהה
                          מעל כולם
                          סטופ
                          תעצרו ת'חיים
                          בין האצבעות הם בורחים
                          לא מספיקה כלום
                          אבל הנוף כל כך יפה
                          לא משנה איפה אני נמצאת
                          לקחת נשימה עמוקה

                          שירה מעומק הנשמה

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          2
                          • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                            מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                            מוזיקה זה הדיבור
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1753
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                              מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                              מוזיקה זה הדיבור
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1754

                              תמיד ידעתי שהטוב יבוא
                              גם כשנכנסתי לתוך מבוך
                              ידעתי שיבוא היום שאני יעלה על הרכבת
                              שנשמתי תצעק את העולם אני אוהבת
                              גם אם לא הצלחתי בדרך של כולם ללכת
                              ידעתי שאפשר למצוא תטוב גם בדרך אחרת
                              עכשיו אני יושב לי מול הים
                              חול שמים וגם מים הכל שמה נראה מושלם
                              סתם לא באמת עכשיו אני נמצא בסתם מקום
                              אבל כשטוב לך בלב טוב לך בכל מקום

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              6
                              • ע מנותק
                                ע מנותק
                                עדיין לבד
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי עדיין לבד
                                #1755

                                תתחבר לעצמך

                                מפחיד
                                מטריד
                                אין אמון באף אחד

                                מה קרה
                                מה נקרע
                                למה הקשר שלו אבד

                                הוא מהלך
                                מתלכלך
                                רק רוצה מילה טובה

                                עושה שטויות
                                עוטה מסיכות
                                מחפש טיפת אהבה

                                מאשים את עצמו
                                הוא דפוק
                                מאוכזב מעצמו
                                הוא דפוק
                                בוכה לעצמו
                                הוא דפוק
                                בורח מעצמו
                                כי הוא דפוק

                                הוא כבר לא מה שהיה
                                נעלמה לו התמימות הטהורה
                                הוא התחספס, השתנה
                                הוא נכבש בלי מלחמה

                                עכשיו קשה לו שוב
                                העולם כל כך כאוב
                                הוא לא נהיה חשוב
                                נהיה לו רק עצוב
                                הוא לא נהיה שייך
                                כמה פעמים שצרח
                                הוא נשאר עוד לבד
                                לא דפוק אבל בצד

                                הוא כמו כולם אז מה נסגר
                                למה הוא לא נהיה מחובר
                                איך לא התמלא החסר
                                ממשיך להרגיש עפר
                                אף אחד לא שם לב אליו
                                אף אחד לא יודע עליו
                                כמה פעמים הוא כאב
                                הוא שואל מה עכשיו

                                הוא לא צריך להוריד ממנו
                                כדי להיות כמו כל העולם
                                הוא לא צריך להיות כמו
                                כדי שיסתכלו עליו כולם
                                רק שינסה ואולי יצליח
                                להיות שלם עם עצמו
                                כי הוא הראשון שירוויח
                                ואחריו גם סביבתו

                                S תגובה 1 תגובה אחרונה
                                8
                                • שריושש מנותק
                                  שריושש מנותק
                                  שריוש
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1756

                                  זרקו לה מילה
                                  קלעה למטרה
                                  אמרו לה לא
                                  עד פה
                                  אולי תוותרי
                                  זה לא אפשרי
                                  את מספיקה?
                                  בשביל כזאת משימה ?!
                                  פגועה מאנשים
                                  שסקלו במילים
                                  מלחמה בין תשוקה
                                  לבין אכזבה עמוקה
                                  בוחרת היא להיות
                                  ולא לרצות את הבריות
                                  הדרך אולי חשוכה
                                  אך זו דרך למלוכה
                                  לא מסתכלת
                                  פשוט מתעלמת
                                  ורק אומרת:
                                  "הדרך היא אני
                                  ואני זה הדרך"

                                  זהו מסר לכולם אין אדם שיכול לעצור את החלומות שלכם אלא אם כן אתם מרצים אותו הנוסחא להצלחה אין אבל נוסחא לכישלון זה לרצות אנשים תאהבו את הדרך את העמל וההשקעה והדרך תחבק אותכם בחזרה מנסיון😊

                                  אפילו הכוכבים
                                  צריכים חשכה,
                                  כדי לזרוח.

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  5
                                  • שיר 5ש מנותק
                                    שיר 5ש מנותק
                                    שיר 5
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1757

                                    לימודים, מבחנים
                                    החיים עמוסים
                                    מנסה להגיע לתואר

                                    חברות, בילויים
                                    חיים שזורמים
                                    מרוצה מתקופת זוהר

                                    צחוק מדהים
                                    הרבה פטפוטים
                                    אוהבת את ההוד

                                    טלפונים מצלצלים
                                    יוצאת לטיולים
                                    רוצה תמיד עוד

                                    זעקה שקטה
                                    לחישה מעיקה
                                    אני מחפשת את עצמי

                                    לאן נעלמה
                                    מעלתי אבודה
                                    נשמתי מנסה להציץ

                                    לחזור רוצה
                                    לטפס מצליחה
                                    אני נסיכה אמיתית!

                                    השיר צריך שיפוץ דחוף!
                                    רק שהמוח שלי יבש...😵 😵
                                    מוזמנים לנסות לשפר אותו, אני אשמח...

                                    כשאומרים לך "ספר לי קצת על עצמך"
                                    ופתאום אתה שוכח מי אתה

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    8
                                    • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                                      מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                                      מוזיקה זה הדיבור
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1758

                                      היי אתה פנוי מגאוה אתה בנוי לאהבה
                                      היי אתה הולך או אתה בא אתה חכם או אתה דבע
                                      היי מה נשמע איתך היום על מה בלילה שוב תחלום
                                      היי בא נשב ונדבר על כל הקושי נתגבר
                                      היי אני דואג לך עכשיו שלרע אתה לא שב
                                      עכשיו אני אענה השאלות מופנות אליך יוסף
                                      התפילה שלי אליך אלוקים רק לך שוב אני כוסף
                                      היי אל תברח לשום מקום לך ישר ולא עקום
                                      תתמודד עם המציאות המציאות הזאת שלך
                                      תחייך אל העולם גם אם עין שוב בוכה
                                      תגיד לי למה תבוכה תגיד לי למה תדוחה
                                      תגיד ממה אתה בורח יאוש בלי טעם ובלי ריח
                                      איך אני אבין אותך עם את עצמי אני לא מסוגל
                                      אמא יש רק אחת קוראים לאמא שלי מיכל
                                      אין לי מה לרשום אז אני רושם שאין לי מה לרשום
                                      אין לי איך לנשום אז חזרתי שוב לישון
                                      רע מי שאומר שבחיים אנלא יצליח
                                      אולי בעצם שימשיך שאת הדחף שלי יצמיח
                                      אם אתה מנסה למצוא את המסר שבשיר
                                      אולי לעת מצא זה יעשה אותך עשיר
                                      לא מצאת את המסר תמשיך ותחפש
                                      כי אני את המסר שבשיר במטפורות מחפש
                                      לא רוצה להוציא בחוץ את הכביסה המלוכלכת
                                      רק לא להיות לחוץ רק לא לעמוד מלכת
                                      להמשיך ללכת לעולם לא לעצור
                                      לחפש רק את הטוב ואותו בלב לנצור
                                      איבדתי את הדרך לא כמעט ולא בערך
                                      שכחתי שאני הוא עבד אבל בן של מלך
                                      מי נביא ומי יבין שבעולם הזה כל אחד אורח

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      3
                                      • מוכשרת עלמ מנותק
                                        מוכשרת עלמ מנותק
                                        מוכשרת על
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1759

                                        לא יכולה!
                                        ממשיכה מרוסקת.
                                        לא יכולה!
                                        מרגישה מנותקת.
                                        לא יכולה!
                                        להיות מחוברת.
                                        לא יכולה!
                                        הסוללה שלי נגמרת!
                                        לא יכולה--
                                        עייפתי מתלאות!
                                        לא יכולה-
                                        התפרקתי לחתיכות.
                                        לא יכולה!
                                        מי יציל את נפשי?
                                        לא יכולה-
                                        אזל הוא כוחי!
                                        לא יכולה,
                                        החושך גבר...
                                        לא יכולה---
                                        המשחק שלי נגמר!

                                        סליחה על העיתוי הלא מתאים לשיר דיכאון--- מקווה שעוד יהיה ונהפוך הוא..

                                        חיה במקרנצ'יק 1ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        6
                                        • מוכשרת עלמ מוכשרת על

                                          לא יכולה!
                                          ממשיכה מרוסקת.
                                          לא יכולה!
                                          מרגישה מנותקת.
                                          לא יכולה!
                                          להיות מחוברת.
                                          לא יכולה!
                                          הסוללה שלי נגמרת!
                                          לא יכולה--
                                          עייפתי מתלאות!
                                          לא יכולה-
                                          התפרקתי לחתיכות.
                                          לא יכולה!
                                          מי יציל את נפשי?
                                          לא יכולה-
                                          אזל הוא כוחי!
                                          לא יכולה,
                                          החושך גבר...
                                          לא יכולה---
                                          המשחק שלי נגמר!

                                          סליחה על העיתוי הלא מתאים לשיר דיכאון--- מקווה שעוד יהיה ונהפוך הוא..

                                          חיה במקרנצ'יק 1ח מנותק
                                          חיה במקרנצ'יק 1ח מנותק
                                          חיה במקרנצ'יק 1
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1760

                                          @מוכשרת-על שיר מוקדש לך:

                                          תהיי חזקה
                                          החיים הם מלחמה
                                          השם איתך תמיד
                                          מי שמאמין לא מפסיד

                                          מבינה ת'דיכאון
                                          בא לי לעשות לך טוב
                                          אז תגידי לי
                                          אם השיר הזה עזר...

                                          מוקדש באהבה😘

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          4

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול