דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 815.0k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • משורר מבולבלמ מנותק
    משורר מבולבלמ מנותק
    משורר מבולבל
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1751

    חלומות

    ולרגע עצמתי את עיני
    וחזיתי בחיים משלי
    זוהרות וסמוקות היו פני
    כשחזיתי באור שמולי
    ופשוט לא יכול כבר לחכות לימים יפים שיבואו
    וכל כך מתחשק לי שוב לבכות על חיים עצובים שכאלו

    ולרגע חלמתי חלום כזה מוזר
    על אושר ועל לב אובד שחזר
    הכל פרח הכל היה כזה ירוק
    ואף אחד לא הפסיק לשמוח ולצחוק
    ופשוט לא רוצה להתעורר למציאות מדממת מכאב
    וכל כך שורף לי בלילות בחלל שפעם בו פעם לב

    כמעט שהפסקתי לחלום
    על אמת ושלווה ושלום
    על מרפא ותקווה
    על פיסת אהבה
    על אושר שבא לו פתאום

    כמעט שהפסקתי לחלום
    שמישהו יעשה לי שלום
    על חיוך ושמחה
    על חיי משפחה
    על יום אחד שיבוא לו פתאום

    (מוגן בזכויות יוצרים)

    כשאנשים קטנים עושים צל גדול
    סימן שהשמש שוקעת!
    ("ליקוי מאורות"- https://miktzav.com/post/102757)

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    11
    • ברוריהב מנותק
      ברוריהב מנותק
      ברוריה
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1752

      -סטופ-
      סטופ
      תעצרו את הרכבת
      אני רוצה לעלות
      להצטרף לנסיעה
      להגיע למקום חדש
      לא לעמוד במקום
      לא לחוש תקועה
      סטופ
      תעצרו את הגלגל
      רוצה לעלות אל על
      להביע על הכול מלמעלה
      להרגיש קצת גבוהה
      מעל כולם
      סטופ
      תעצרו ת'חיים
      בין האצבעות הם בורחים
      לא מספיקה כלום
      אבל הנוף כל כך יפה
      לא משנה איפה אני נמצאת
      לקחת נשימה עמוקה

      שירה מעומק הנשמה

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      2
      • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
        מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
        מוזיקה זה הדיבור
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1753
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
          מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
          מוזיקה זה הדיבור
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1754

          תמיד ידעתי שהטוב יבוא
          גם כשנכנסתי לתוך מבוך
          ידעתי שיבוא היום שאני יעלה על הרכבת
          שנשמתי תצעק את העולם אני אוהבת
          גם אם לא הצלחתי בדרך של כולם ללכת
          ידעתי שאפשר למצוא תטוב גם בדרך אחרת
          עכשיו אני יושב לי מול הים
          חול שמים וגם מים הכל שמה נראה מושלם
          סתם לא באמת עכשיו אני נמצא בסתם מקום
          אבל כשטוב לך בלב טוב לך בכל מקום

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          6
          • ע מנותק
            ע מנותק
            עדיין לבד
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי עדיין לבד
            #1755

            תתחבר לעצמך

            מפחיד
            מטריד
            אין אמון באף אחד

            מה קרה
            מה נקרע
            למה הקשר שלו אבד

            הוא מהלך
            מתלכלך
            רק רוצה מילה טובה

            עושה שטויות
            עוטה מסיכות
            מחפש טיפת אהבה

            מאשים את עצמו
            הוא דפוק
            מאוכזב מעצמו
            הוא דפוק
            בוכה לעצמו
            הוא דפוק
            בורח מעצמו
            כי הוא דפוק

            הוא כבר לא מה שהיה
            נעלמה לו התמימות הטהורה
            הוא התחספס, השתנה
            הוא נכבש בלי מלחמה

            עכשיו קשה לו שוב
            העולם כל כך כאוב
            הוא לא נהיה חשוב
            נהיה לו רק עצוב
            הוא לא נהיה שייך
            כמה פעמים שצרח
            הוא נשאר עוד לבד
            לא דפוק אבל בצד

            הוא כמו כולם אז מה נסגר
            למה הוא לא נהיה מחובר
            איך לא התמלא החסר
            ממשיך להרגיש עפר
            אף אחד לא שם לב אליו
            אף אחד לא יודע עליו
            כמה פעמים הוא כאב
            הוא שואל מה עכשיו

            הוא לא צריך להוריד ממנו
            כדי להיות כמו כל העולם
            הוא לא צריך להיות כמו
            כדי שיסתכלו עליו כולם
            רק שינסה ואולי יצליח
            להיות שלם עם עצמו
            כי הוא הראשון שירוויח
            ואחריו גם סביבתו

            S תגובה 1 תגובה אחרונה
            8
            • שריושש מנותק
              שריושש מנותק
              שריוש
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1756

              זרקו לה מילה
              קלעה למטרה
              אמרו לה לא
              עד פה
              אולי תוותרי
              זה לא אפשרי
              את מספיקה?
              בשביל כזאת משימה ?!
              פגועה מאנשים
              שסקלו במילים
              מלחמה בין תשוקה
              לבין אכזבה עמוקה
              בוחרת היא להיות
              ולא לרצות את הבריות
              הדרך אולי חשוכה
              אך זו דרך למלוכה
              לא מסתכלת
              פשוט מתעלמת
              ורק אומרת:
              "הדרך היא אני
              ואני זה הדרך"

              זהו מסר לכולם אין אדם שיכול לעצור את החלומות שלכם אלא אם כן אתם מרצים אותו הנוסחא להצלחה אין אבל נוסחא לכישלון זה לרצות אנשים תאהבו את הדרך את העמל וההשקעה והדרך תחבק אותכם בחזרה מנסיון😊

              אפילו הכוכבים
              צריכים חשכה,
              כדי לזרוח.

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              5
              • שיר 5ש מנותק
                שיר 5ש מנותק
                שיר 5
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1757

                לימודים, מבחנים
                החיים עמוסים
                מנסה להגיע לתואר

                חברות, בילויים
                חיים שזורמים
                מרוצה מתקופת זוהר

                צחוק מדהים
                הרבה פטפוטים
                אוהבת את ההוד

                טלפונים מצלצלים
                יוצאת לטיולים
                רוצה תמיד עוד

                זעקה שקטה
                לחישה מעיקה
                אני מחפשת את עצמי

                לאן נעלמה
                מעלתי אבודה
                נשמתי מנסה להציץ

                לחזור רוצה
                לטפס מצליחה
                אני נסיכה אמיתית!

                השיר צריך שיפוץ דחוף!
                רק שהמוח שלי יבש...😵 😵
                מוזמנים לנסות לשפר אותו, אני אשמח...

                כשאומרים לך "ספר לי קצת על עצמך"
                ופתאום אתה שוכח מי אתה

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                8
                • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                  מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                  מוזיקה זה הדיבור
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1758

                  היי אתה פנוי מגאוה אתה בנוי לאהבה
                  היי אתה הולך או אתה בא אתה חכם או אתה דבע
                  היי מה נשמע איתך היום על מה בלילה שוב תחלום
                  היי בא נשב ונדבר על כל הקושי נתגבר
                  היי אני דואג לך עכשיו שלרע אתה לא שב
                  עכשיו אני אענה השאלות מופנות אליך יוסף
                  התפילה שלי אליך אלוקים רק לך שוב אני כוסף
                  היי אל תברח לשום מקום לך ישר ולא עקום
                  תתמודד עם המציאות המציאות הזאת שלך
                  תחייך אל העולם גם אם עין שוב בוכה
                  תגיד לי למה תבוכה תגיד לי למה תדוחה
                  תגיד ממה אתה בורח יאוש בלי טעם ובלי ריח
                  איך אני אבין אותך עם את עצמי אני לא מסוגל
                  אמא יש רק אחת קוראים לאמא שלי מיכל
                  אין לי מה לרשום אז אני רושם שאין לי מה לרשום
                  אין לי איך לנשום אז חזרתי שוב לישון
                  רע מי שאומר שבחיים אנלא יצליח
                  אולי בעצם שימשיך שאת הדחף שלי יצמיח
                  אם אתה מנסה למצוא את המסר שבשיר
                  אולי לעת מצא זה יעשה אותך עשיר
                  לא מצאת את המסר תמשיך ותחפש
                  כי אני את המסר שבשיר במטפורות מחפש
                  לא רוצה להוציא בחוץ את הכביסה המלוכלכת
                  רק לא להיות לחוץ רק לא לעמוד מלכת
                  להמשיך ללכת לעולם לא לעצור
                  לחפש רק את הטוב ואותו בלב לנצור
                  איבדתי את הדרך לא כמעט ולא בערך
                  שכחתי שאני הוא עבד אבל בן של מלך
                  מי נביא ומי יבין שבעולם הזה כל אחד אורח

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  3
                  • מוכשרת עלמ מנותק
                    מוכשרת עלמ מנותק
                    מוכשרת על
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1759

                    לא יכולה!
                    ממשיכה מרוסקת.
                    לא יכולה!
                    מרגישה מנותקת.
                    לא יכולה!
                    להיות מחוברת.
                    לא יכולה!
                    הסוללה שלי נגמרת!
                    לא יכולה--
                    עייפתי מתלאות!
                    לא יכולה-
                    התפרקתי לחתיכות.
                    לא יכולה!
                    מי יציל את נפשי?
                    לא יכולה-
                    אזל הוא כוחי!
                    לא יכולה,
                    החושך גבר...
                    לא יכולה---
                    המשחק שלי נגמר!

                    סליחה על העיתוי הלא מתאים לשיר דיכאון--- מקווה שעוד יהיה ונהפוך הוא..

                    חיה במקרנצ'יק 1ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                    6
                    • מוכשרת עלמ מוכשרת על

                      לא יכולה!
                      ממשיכה מרוסקת.
                      לא יכולה!
                      מרגישה מנותקת.
                      לא יכולה!
                      להיות מחוברת.
                      לא יכולה!
                      הסוללה שלי נגמרת!
                      לא יכולה--
                      עייפתי מתלאות!
                      לא יכולה-
                      התפרקתי לחתיכות.
                      לא יכולה!
                      מי יציל את נפשי?
                      לא יכולה-
                      אזל הוא כוחי!
                      לא יכולה,
                      החושך גבר...
                      לא יכולה---
                      המשחק שלי נגמר!

                      סליחה על העיתוי הלא מתאים לשיר דיכאון--- מקווה שעוד יהיה ונהפוך הוא..

                      חיה במקרנצ'יק 1ח מנותק
                      חיה במקרנצ'יק 1ח מנותק
                      חיה במקרנצ'יק 1
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1760

                      @מוכשרת-על שיר מוקדש לך:

                      תהיי חזקה
                      החיים הם מלחמה
                      השם איתך תמיד
                      מי שמאמין לא מפסיד

                      מבינה ת'דיכאון
                      בא לי לעשות לך טוב
                      אז תגידי לי
                      אם השיר הזה עזר...

                      מוקדש באהבה😘

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      4
                      • י מנותק
                        י מנותק
                        י.ז.ל.
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1761
                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • נ מנותק
                          נ מנותק
                          נגינתי
                          צוות פיקוח
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1762

                          דברים שכתבה אסתר יניב, אמם של הלל ויגל הי"ד שנרצחו בחווארה:

                          וְתַעֲמֹד אֶסְתֵּר
                          מוּל כֵּסֶא הַמֶּלֶךְ
                          וְכִמְעַט שֶׁנּוֹגַעַת בַּשַּׁרְבִיט
                          רְאֵה נָא מַלְכִּי
                          וְהִנֵּה שְׁנֵי בָּנַי
                          מֻטָּלִים לְפָנֶיךָ
                          לְבָנֶיךָ
                          וּמַדּוּעַ זֶה עֲזַבְתָּנִי
                          אֵלִי,אֵלִי
                          וּשְׁכַלְתַּנִי זֶה פַּעֲמַיִם
                          וְהָרֵי הִסְתַּרְתָּ פְּנֵיך מִמֶּנִּי
                          וְאָנֹכִי לֹא אֶעֱזָבְךָ
                          רִבּוֹנוֹ שֶׁל עוֹלָם
                          וְהִנֵּה הַמָּנוֹת שֶׁטָּרַחְתִּי לְפָנֶיךָ
                          וְהִשְׁקַעְתִּי וְגִדַּלְתִּי
                          לְרוֹמֵם אֶת שְׁמֶךָ
                          וְהִנֵּה שְׁנֵיהֶם עָלוּ הַשָּׁמַיְמָה,
                          כְּמִשְׁלוֹחַ מָנוֹת מְהֻדָּר,
                          2 מָנוֹת.
                          וְלֹא אַחַת.
                          עִם שַׁבַּת תְּרוּמָה שֶׁיּוֹצֵאת
                          זֹאת אֲנִי
                          וּתְרוּמָתִי.
                          וְעַתָּה,
                          נִשְׁאַרְנוּ
                          כְּעָנִי.
                          אֶת אוֹר הַיְּקָרוֹת
                          לָנוּ
                          בְּבַת עֵינֵנוּ.
                          וְעָלָה הַשְּׁכוֹל
                          בְּחַלּוֹנֵנוּ.
                          הִתְבַּקַּשְׁנוּ
                          מִיְּשִׁיבָה שֶׁל מַטָּה
                          לִישִׁיבָה שֶׁל מַעְלָה
                          בִּסְעָרָה
                          פַּעֲמַיִם.
                          וַאֲנִי וּבֵית אָבִי
                          נַמְשִׁיךְ.
                          מֵעַל מִצְפֶּה יוֹסֵף
                          בְּנַחֲלַת
                          אֲבִיחַיִל
                          דּוֹד מָרְדְּכַי
                          נִגֶּשֶׁת אֲנִי
                          אֶסְתֵּר
                          וְכֻלִּי יְרַקְרֹקֶת
                          מִשְּׁכוֹל
                          כְּאֵב
                          וְגַעְגּוּעַ
                          שֶׁאֵין לוֹ סוֹף
                          וְאֵין לוֹ מִלִּים
                          אַךְ מַגִּיעָה וְנוֹגַעַת
                          בְּשַׁרְבִיטוֹ שֶׁל הַמֶּלֶךְ
                          וְיוֹדַעַת
                          וּמַאֲמִינָה
                          שֶׁלֹּא יִכָּלְמוּ לָנֶצַח
                          כָּל הַחוֹסִים בְּךָ
                          וַאֲנִי
                          אֵין לִי אֶלָּא
                          לַחֲסוֹת
                          בְּצִלְּךָ
                          עִם כָּל
                          זֶבַח הַמִּשְׁפָּחָה שֶׁלָּנוּ
                          הַנּוֹתֶרֶת.
                          וָהּ ' אֲדָר שֶׁלָּנוּ הַשָּׁנָה
                          כְּבָר לֹא יִתְהַדֵּר
                          אֶלָּא שַׂק וְאֵפֶר עַל רֹאשׁוֹ
                          עַד יָבוֹא גּוֹאֵל
                          עַד יָשׁוּבוּ אֵלֵינוּ
                          הַלֵּל
                          וַיָּגֶל.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          11
                          • י מנותק
                            י מנותק
                            י.ז.ל.
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1763

                            לכבוד פרשת השבוע - פרשת תצוה

                            בגדי כהן גדול / י.ז.ל.

                            ועשו אפוד מעשה חושב
                            ששה משמותם על כל כתף
                            כתובים יהיו כתולדותם
                            מעשה חרש פיתוחי חותם

                            ועשית חושן משפט
                            רבוע כפול זרת אחת
                            ארבעה טורים אבנים
                            שמות שבטים בהם מפותחים

                            מעיל האפוד תכלת כליל
                            פעמון ורימון להשמיע צליל
                            והיה על אהרן בבואו לשרת
                            ילבשנו תמיד ולא יכרת

                            ציץ זהב טהור קודש להשם
                            בפיתוחי חותם עליו ירשם
                            והיה על מצחו תמיד לרצון
                            לכפר על דם וחלב שהוקרב בעון

                            וכתונת משובצת
                            ועמו המצנפת
                            אבנט לתפארת
                            ומכנס בלי תוספת

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            2
                            • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                              לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                              לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                              #1764

                              בגלל שאני גיבורה,
                              מותר לי להישבר.
                              נלחמת כמו לביאה,
                              ועם הכאב זה מתגבר.

                              שאני בוכה,מתפרקת.
                              זה לא כי אני חלשה ,
                              "זה כי הייתי חזקה,
                              יותר מיידי הרבה זמן."

                              נגמר לי הכוח,
                              על לשחק אותי חזקה.
                              התרוקן לי המוח,
                              על טכניקות הסתרה

                              אני חלשה.
                              או שזה חוזקה שנגמרה
                              אני בוכה,.
                              או שזה דמעות,של הקלה.

                              "גם גיבור צריך לשמוע
                              אתה חזק,
                              גם עם אתה לא נלחם.
                              אתה לוחם.
                              גם כשאתה חלש".

                              חיבוק אחד שיגיד לי ,
                              את יפה.
                              גם כשאת בוכה.
                              זה יפה לך,
                              להיות (לפעמים) חלשה.

                              #אילה#

                              אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              6
                              • א מנותק
                                א מנותק
                                אליהו הנביא
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1765

                                שיתוף קטן מהלב שלי

                                פורים מגיע
                                ואיתו הרצון להשתגע

                                רוצה לזרוק נפצים פיצוצים
                                בומים וזיקוקים

                                מחפש את השמחה לא מוצא
                                רוצה קצת שמחה מהיום הזה

                                מחפש מה עוד לעשות
                                אני עוד רגע מטפס על הקירות

                                אני משתגע
                                מחפש את השמחה האמיתית

                                בסוף מצאתי:

                                מה שאני באמת
                                כך גם שאני שיכור

                                אני מחפש לקבל את השמחה האמיתית

                                מחדש חידושים מהמגילה והתורה
                                לומד עוד סוגיה ממסכת מגילה

                                מקרב אנשים להשם יתברך
                                כך את אורך וחיוכך תמצא ותשמח

                                בשמחה {בחיוך} האמיתית

                                פורים שמח ומחיך באמת !!!

                                שיר ראשון שכתבתי בחיים אשמח לקבל תגובות

                                S תגובה 1 תגובה אחרונה
                                5
                                • מישהי מיוחדתמ מנותק
                                  מישהי מיוחדתמ מנותק
                                  מישהי מיוחדת
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1766

                                  מתחשק לי לבכות
                                  נעים לי לבכות
                                  קשה לי לראות
                                  איך זה בונה

                                  רוצה את הדיכאונות
                                  נעים לי הדיכאונות
                                  קשה לי לי לראות
                                  איך הכל ישתנה

                                  למה דווקא אני
                                  מכל העולם דווקא אני
                                  מתמכרת לדבר הזה הזמני
                                  ומאבדת את עצמי, את האני

                                  אבא אני שונאת את זה
                                  למה אני חייבת לסבול קצת
                                  למה אני חייבת הכל קשה
                                  למה אי אפשר להרפות קצת

                                  אבא אני מחוברת אליך
                                  אבל רק מהמרחק
                                  אני מחוברת אל הלב שלי
                                  כשעצוב לי רק

                                  אבאלה אני שונאת הכל
                                  למה אני ככה אבא למה
                                  לא בא לי לגדול
                                  בא לי להישאר קטנה

                                  אני לא חזקה בכלל
                                  נפלתי כל הדרך אבל
                                  כשאתה מציע לי עזרה
                                  אני בורחת ממך ובוכה

                                  ונעים לי אבא נעים לי
                                  נעים לי לבכות
                                  להתחבר אל עצמי
                                  מתוך הדמעות

                                  נעים לי לבד
                                  כן נעים לי בדד
                                  לצפות מהצד
                                  איך הכל נאבד

                                  אבא, למה?

                                  ד' קובע את המצב ואתה את מצב הרוח

                                  עדי 3ע תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  4
                                  • מישהי מיוחדתמ מישהי מיוחדת

                                    מתחשק לי לבכות
                                    נעים לי לבכות
                                    קשה לי לראות
                                    איך זה בונה

                                    רוצה את הדיכאונות
                                    נעים לי הדיכאונות
                                    קשה לי לי לראות
                                    איך הכל ישתנה

                                    למה דווקא אני
                                    מכל העולם דווקא אני
                                    מתמכרת לדבר הזה הזמני
                                    ומאבדת את עצמי, את האני

                                    אבא אני שונאת את זה
                                    למה אני חייבת לסבול קצת
                                    למה אני חייבת הכל קשה
                                    למה אי אפשר להרפות קצת

                                    אבא אני מחוברת אליך
                                    אבל רק מהמרחק
                                    אני מחוברת אל הלב שלי
                                    כשעצוב לי רק

                                    אבאלה אני שונאת הכל
                                    למה אני ככה אבא למה
                                    לא בא לי לגדול
                                    בא לי להישאר קטנה

                                    אני לא חזקה בכלל
                                    נפלתי כל הדרך אבל
                                    כשאתה מציע לי עזרה
                                    אני בורחת ממך ובוכה

                                    ונעים לי אבא נעים לי
                                    נעים לי לבכות
                                    להתחבר אל עצמי
                                    מתוך הדמעות

                                    נעים לי לבד
                                    כן נעים לי בדד
                                    לצפות מהצד
                                    איך הכל נאבד

                                    אבא, למה?

                                    עדי 3ע מנותק
                                    עדי 3ע מנותק
                                    עדי 3
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1767

                                    @מישהי-מיוחדת
                                    מוקדש לך יקרה 😍

                                    אין מה לחשוש
                                    מים של דמעות
                                    ואין מה לבחוש
                                    בים של רגשות
                                    גם בכי
                                    הוא חלק מהחיים
                                    דווקא מהבכי
                                    אנחנו גדלים
                                    מותר להתבודד-
                                    בלי כל חשש
                                    צריך להישבר-
                                    כדי להיבנות מחדש!🤞

                                    מאחורי כל אדם חזק- יש סיפור שלא השאיר לו ברירה!!!💪

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    9
                                    • ע מנותק
                                      ע מנותק
                                      עדיין לבד
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1768

                                      היום קראתי פה חלק מהשירים שנכתבו וראיתי איזה משוררים מוכשרים יש פה וזה עשה לי חשק לנסות לכתוב גם אז קבלו ואני יודעת שזה לא יגיע לקרסוליים של השירים האחרים אבל אני מקווה שאחרי כמה שירים אצליח להדביק את הקצב...

                                      העולם הזה ענק
                                      ואני קצת מנותק
                                      איך אני חי בכלל

                                      מנסה לצחוק
                                      אבל הכאב עמוק
                                      איך אצא מכאן

                                      חבל על הזמן
                                      שלי שלך כולנו
                                      הלוואי והייתי יכול לומר
                                      שהסבל מאחורינו
                                      אבל המציאות אחרת
                                      ואני כבר למדתי להשלים
                                      העולם הזה הוא סרט
                                      ואנחנו הצופים

                                      ככה זה תמיד
                                      בסרט מפחיד
                                      כבר מההתחלה
                                      נסחפים לעלילה
                                      מזדהים עם השחקנים
                                      מנסים לשנות פרטים מעצבנים
                                      שוכחים את כל המעבר לדלת
                                      מתרכזים רק בסרט
                                      ורק בסוך כשהוא נגמר
                                      צוחקים על מה שהיה
                                      על הטוב הרע והמוזר
                                      ורוצים פתאום עוד צפיה

                                      תלמד תפנים עכשיו
                                      אתה רק צופה תמים
                                      אלוקים ברא את המצב
                                      וגם מחליף ת'מצבים

                                      אל תנסה להתווכח
                                      תנסה פשוט לזרום
                                      תראה איך הטוב יתפתח
                                      יבוא אליך היישר ממרום

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      11
                                      • צ'רלס פייפרצ מנותק
                                        צ'רלס פייפרצ מנותק
                                        צ'רלס פייפר
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1769

                                        אני יודע שהגיע הזמן להתגבר
                                        הגיע הזמן להפסיק להישבר
                                        להתחיל להילחם על הבפנים
                                        על הטוב שעדיין קיים גם אם בשברים
                                        אני יודע שיש לי גם דרך
                                        היא תקרב אותי אל המלך
                                        וגם זה לא כזה כיף לעשות שטויות
                                        ואם לא עכשיו מתי הזמן להשתנות

                                        אני רוצה הכל הכל הכל הכל
                                        לשחות עם רגליים על קרקע בטוחה
                                        אני רוצה לגדול לסבול ליפול
                                        לקחת מעצמי קצת הפסקה
                                        אני רוצה לדעת שלהכל יש סוף
                                        רק שלא אתן לחיים אותי לסחוף
                                        אני יודע שבסוף הכל מסתדר
                                        השאלה אם על ידי או על ידי מישהו אחר
                                        אז שאנצח או שאסוג כבר
                                        המדבר הזה כבר כמעט חפר

                                        השממה הזו היא לא משהו
                                        העיניים חייבות עוד טישו
                                        אני חייב לתפוס את עצמי
                                        להחליף את זה עם אחי
                                        אבל אין לי כח אין לי סבלנות
                                        אני רוצה את זה בכל הכנות
                                        נכון זה לא טוב נכון זה אסור
                                        אז מה גם ככה אני גמור
                                        אבל לא בא לי אני כן רוצה להתקדם
                                        אני עדיין נחוש להילחם
                                        הטוב בסוף יבוא אבל אני אותו אחיש
                                        כי אני כבר בדרך ממש על הכביש

                                        תן לי כמה ביטים ואלחין לך שיר
                                        אל האוזן שלך הוא יחדור באופן ישיר
                                        אותי הוא אולי יהפוך לעשיר
                                        ואתה תתחנן אלי צ'רלס הגביר
                                        לקבל עוד מעות עוד פריטה בגיטרה
                                        עוד כמה קולות בלי צבע ומטרה

                                        אתה לא יודע שכל כוחי
                                        בא אלי מהקושי
                                        אבל האמת היא שאני
                                        מוותר על כל היופי
                                        לא רוצה להתגבר
                                        לא רוצה להשתפר
                                        תן לי כמה ביטים
                                        ואמשיך להתפורר
                                        כי זה הרי טוב
                                        אבל זה גם אסור
                                        והפה שלי כבר לא רטוב
                                        השיר שלי שבור
                                        כמוני

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        3
                                        • פונץ' בננהפ מנותק
                                          פונץ' בננהפ מנותק
                                          פונץ' בננה
                                          צוות פיקוח
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1770

                                          בס"ד
                                          ~תודה~
                                          אבא תודה על הקשיים,
                                          הניסיונות, המכשולים.
                                          הכל יורד ממך אליי,
                                          ואין שום דבר רע שבא מול עיניי.

                                          הרב שלי אומר,
                                          שלא משנה מה עובר,
                                          אתה עכשיו מתגבר.
                                          מודה ולא מוותר.

                                          תביט למעלה,
                                          תצעק לאבא.
                                          תודה מהלב,
                                          עם חיוך מלבלב.

                                          אבא, תודה על מניעות,
                                          על אכזבות ששברו ת'חומות.
                                          על חלומות שהתנפצו לי בפנים,
                                          על חברים ששברו ת'לב שלי לגזרים.

                                          יש לי אבא טוב,
                                          שרוצה בטובתי.
                                          יש לי אבא טוב,
                                          שדואג רק לי.
                                          אז למה לי להתייאש,
                                          רק לי תכוח יש.
                                          ואנ'לא לא מתכחש,
                                          זה המציאות שיש.
                                          אבל חייב להודות,
                                          גם על הרעות.

                                          הרב שלי אומר,
                                          שלא משנה מה עובר,
                                          אתה עכשיו מתגבר.
                                          מודה לא מוותר.

                                          תביט למעלה,
                                          תצעק לאבא.
                                          תודה מהלב,
                                          עם חיוך מלבלב.

                                          תודה לקב"ה. ולרב שלום הרוש, על הדרך המדהימה הזאת- 'חוק התודה'.
                                          שלא משנה מה עוברים, באיזה מצב נמצאים, תרימו עיניים לאלוקים... ופשוט תצעקו לו תודה.

                                          אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                                          שומע נסתרות הלב 💜

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          12

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול