דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 815.0k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
    מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
    מוזיקה זה הדיבור
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1753
    פוסט זה נמחק!
    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
      מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
      מוזיקה זה הדיבור
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1754

      תמיד ידעתי שהטוב יבוא
      גם כשנכנסתי לתוך מבוך
      ידעתי שיבוא היום שאני יעלה על הרכבת
      שנשמתי תצעק את העולם אני אוהבת
      גם אם לא הצלחתי בדרך של כולם ללכת
      ידעתי שאפשר למצוא תטוב גם בדרך אחרת
      עכשיו אני יושב לי מול הים
      חול שמים וגם מים הכל שמה נראה מושלם
      סתם לא באמת עכשיו אני נמצא בסתם מקום
      אבל כשטוב לך בלב טוב לך בכל מקום

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      6
      • ע מנותק
        ע מנותק
        עדיין לבד
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי עדיין לבד
        #1755

        תתחבר לעצמך

        מפחיד
        מטריד
        אין אמון באף אחד

        מה קרה
        מה נקרע
        למה הקשר שלו אבד

        הוא מהלך
        מתלכלך
        רק רוצה מילה טובה

        עושה שטויות
        עוטה מסיכות
        מחפש טיפת אהבה

        מאשים את עצמו
        הוא דפוק
        מאוכזב מעצמו
        הוא דפוק
        בוכה לעצמו
        הוא דפוק
        בורח מעצמו
        כי הוא דפוק

        הוא כבר לא מה שהיה
        נעלמה לו התמימות הטהורה
        הוא התחספס, השתנה
        הוא נכבש בלי מלחמה

        עכשיו קשה לו שוב
        העולם כל כך כאוב
        הוא לא נהיה חשוב
        נהיה לו רק עצוב
        הוא לא נהיה שייך
        כמה פעמים שצרח
        הוא נשאר עוד לבד
        לא דפוק אבל בצד

        הוא כמו כולם אז מה נסגר
        למה הוא לא נהיה מחובר
        איך לא התמלא החסר
        ממשיך להרגיש עפר
        אף אחד לא שם לב אליו
        אף אחד לא יודע עליו
        כמה פעמים הוא כאב
        הוא שואל מה עכשיו

        הוא לא צריך להוריד ממנו
        כדי להיות כמו כל העולם
        הוא לא צריך להיות כמו
        כדי שיסתכלו עליו כולם
        רק שינסה ואולי יצליח
        להיות שלם עם עצמו
        כי הוא הראשון שירוויח
        ואחריו גם סביבתו

        S תגובה 1 תגובה אחרונה
        8
        • שריושש מנותק
          שריושש מנותק
          שריוש
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1756

          זרקו לה מילה
          קלעה למטרה
          אמרו לה לא
          עד פה
          אולי תוותרי
          זה לא אפשרי
          את מספיקה?
          בשביל כזאת משימה ?!
          פגועה מאנשים
          שסקלו במילים
          מלחמה בין תשוקה
          לבין אכזבה עמוקה
          בוחרת היא להיות
          ולא לרצות את הבריות
          הדרך אולי חשוכה
          אך זו דרך למלוכה
          לא מסתכלת
          פשוט מתעלמת
          ורק אומרת:
          "הדרך היא אני
          ואני זה הדרך"

          זהו מסר לכולם אין אדם שיכול לעצור את החלומות שלכם אלא אם כן אתם מרצים אותו הנוסחא להצלחה אין אבל נוסחא לכישלון זה לרצות אנשים תאהבו את הדרך את העמל וההשקעה והדרך תחבק אותכם בחזרה מנסיון😊

          אפילו הכוכבים
          צריכים חשכה,
          כדי לזרוח.

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          5
          • שיר 5ש מנותק
            שיר 5ש מנותק
            שיר 5
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1757

            לימודים, מבחנים
            החיים עמוסים
            מנסה להגיע לתואר

            חברות, בילויים
            חיים שזורמים
            מרוצה מתקופת זוהר

            צחוק מדהים
            הרבה פטפוטים
            אוהבת את ההוד

            טלפונים מצלצלים
            יוצאת לטיולים
            רוצה תמיד עוד

            זעקה שקטה
            לחישה מעיקה
            אני מחפשת את עצמי

            לאן נעלמה
            מעלתי אבודה
            נשמתי מנסה להציץ

            לחזור רוצה
            לטפס מצליחה
            אני נסיכה אמיתית!

            השיר צריך שיפוץ דחוף!
            רק שהמוח שלי יבש...😵 😵
            מוזמנים לנסות לשפר אותו, אני אשמח...

            כשאומרים לך "ספר לי קצת על עצמך"
            ופתאום אתה שוכח מי אתה

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            8
            • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
              מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
              מוזיקה זה הדיבור
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1758

              היי אתה פנוי מגאוה אתה בנוי לאהבה
              היי אתה הולך או אתה בא אתה חכם או אתה דבע
              היי מה נשמע איתך היום על מה בלילה שוב תחלום
              היי בא נשב ונדבר על כל הקושי נתגבר
              היי אני דואג לך עכשיו שלרע אתה לא שב
              עכשיו אני אענה השאלות מופנות אליך יוסף
              התפילה שלי אליך אלוקים רק לך שוב אני כוסף
              היי אל תברח לשום מקום לך ישר ולא עקום
              תתמודד עם המציאות המציאות הזאת שלך
              תחייך אל העולם גם אם עין שוב בוכה
              תגיד לי למה תבוכה תגיד לי למה תדוחה
              תגיד ממה אתה בורח יאוש בלי טעם ובלי ריח
              איך אני אבין אותך עם את עצמי אני לא מסוגל
              אמא יש רק אחת קוראים לאמא שלי מיכל
              אין לי מה לרשום אז אני רושם שאין לי מה לרשום
              אין לי איך לנשום אז חזרתי שוב לישון
              רע מי שאומר שבחיים אנלא יצליח
              אולי בעצם שימשיך שאת הדחף שלי יצמיח
              אם אתה מנסה למצוא את המסר שבשיר
              אולי לעת מצא זה יעשה אותך עשיר
              לא מצאת את המסר תמשיך ותחפש
              כי אני את המסר שבשיר במטפורות מחפש
              לא רוצה להוציא בחוץ את הכביסה המלוכלכת
              רק לא להיות לחוץ רק לא לעמוד מלכת
              להמשיך ללכת לעולם לא לעצור
              לחפש רק את הטוב ואותו בלב לנצור
              איבדתי את הדרך לא כמעט ולא בערך
              שכחתי שאני הוא עבד אבל בן של מלך
              מי נביא ומי יבין שבעולם הזה כל אחד אורח

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              3
              • מוכשרת עלמ מנותק
                מוכשרת עלמ מנותק
                מוכשרת על
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1759

                לא יכולה!
                ממשיכה מרוסקת.
                לא יכולה!
                מרגישה מנותקת.
                לא יכולה!
                להיות מחוברת.
                לא יכולה!
                הסוללה שלי נגמרת!
                לא יכולה--
                עייפתי מתלאות!
                לא יכולה-
                התפרקתי לחתיכות.
                לא יכולה!
                מי יציל את נפשי?
                לא יכולה-
                אזל הוא כוחי!
                לא יכולה,
                החושך גבר...
                לא יכולה---
                המשחק שלי נגמר!

                סליחה על העיתוי הלא מתאים לשיר דיכאון--- מקווה שעוד יהיה ונהפוך הוא..

                חיה במקרנצ'יק 1ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                6
                • מוכשרת עלמ מוכשרת על

                  לא יכולה!
                  ממשיכה מרוסקת.
                  לא יכולה!
                  מרגישה מנותקת.
                  לא יכולה!
                  להיות מחוברת.
                  לא יכולה!
                  הסוללה שלי נגמרת!
                  לא יכולה--
                  עייפתי מתלאות!
                  לא יכולה-
                  התפרקתי לחתיכות.
                  לא יכולה!
                  מי יציל את נפשי?
                  לא יכולה-
                  אזל הוא כוחי!
                  לא יכולה,
                  החושך גבר...
                  לא יכולה---
                  המשחק שלי נגמר!

                  סליחה על העיתוי הלא מתאים לשיר דיכאון--- מקווה שעוד יהיה ונהפוך הוא..

                  חיה במקרנצ'יק 1ח מנותק
                  חיה במקרנצ'יק 1ח מנותק
                  חיה במקרנצ'יק 1
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1760

                  @מוכשרת-על שיר מוקדש לך:

                  תהיי חזקה
                  החיים הם מלחמה
                  השם איתך תמיד
                  מי שמאמין לא מפסיד

                  מבינה ת'דיכאון
                  בא לי לעשות לך טוב
                  אז תגידי לי
                  אם השיר הזה עזר...

                  מוקדש באהבה😘

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  4
                  • י מנותק
                    י מנותק
                    י.ז.ל.
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1761
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • נ מנותק
                      נ מנותק
                      נגינתי
                      צוות פיקוח
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1762

                      דברים שכתבה אסתר יניב, אמם של הלל ויגל הי"ד שנרצחו בחווארה:

                      וְתַעֲמֹד אֶסְתֵּר
                      מוּל כֵּסֶא הַמֶּלֶךְ
                      וְכִמְעַט שֶׁנּוֹגַעַת בַּשַּׁרְבִיט
                      רְאֵה נָא מַלְכִּי
                      וְהִנֵּה שְׁנֵי בָּנַי
                      מֻטָּלִים לְפָנֶיךָ
                      לְבָנֶיךָ
                      וּמַדּוּעַ זֶה עֲזַבְתָּנִי
                      אֵלִי,אֵלִי
                      וּשְׁכַלְתַּנִי זֶה פַּעֲמַיִם
                      וְהָרֵי הִסְתַּרְתָּ פְּנֵיך מִמֶּנִּי
                      וְאָנֹכִי לֹא אֶעֱזָבְךָ
                      רִבּוֹנוֹ שֶׁל עוֹלָם
                      וְהִנֵּה הַמָּנוֹת שֶׁטָּרַחְתִּי לְפָנֶיךָ
                      וְהִשְׁקַעְתִּי וְגִדַּלְתִּי
                      לְרוֹמֵם אֶת שְׁמֶךָ
                      וְהִנֵּה שְׁנֵיהֶם עָלוּ הַשָּׁמַיְמָה,
                      כְּמִשְׁלוֹחַ מָנוֹת מְהֻדָּר,
                      2 מָנוֹת.
                      וְלֹא אַחַת.
                      עִם שַׁבַּת תְּרוּמָה שֶׁיּוֹצֵאת
                      זֹאת אֲנִי
                      וּתְרוּמָתִי.
                      וְעַתָּה,
                      נִשְׁאַרְנוּ
                      כְּעָנִי.
                      אֶת אוֹר הַיְּקָרוֹת
                      לָנוּ
                      בְּבַת עֵינֵנוּ.
                      וְעָלָה הַשְּׁכוֹל
                      בְּחַלּוֹנֵנוּ.
                      הִתְבַּקַּשְׁנוּ
                      מִיְּשִׁיבָה שֶׁל מַטָּה
                      לִישִׁיבָה שֶׁל מַעְלָה
                      בִּסְעָרָה
                      פַּעֲמַיִם.
                      וַאֲנִי וּבֵית אָבִי
                      נַמְשִׁיךְ.
                      מֵעַל מִצְפֶּה יוֹסֵף
                      בְּנַחֲלַת
                      אֲבִיחַיִל
                      דּוֹד מָרְדְּכַי
                      נִגֶּשֶׁת אֲנִי
                      אֶסְתֵּר
                      וְכֻלִּי יְרַקְרֹקֶת
                      מִשְּׁכוֹל
                      כְּאֵב
                      וְגַעְגּוּעַ
                      שֶׁאֵין לוֹ סוֹף
                      וְאֵין לוֹ מִלִּים
                      אַךְ מַגִּיעָה וְנוֹגַעַת
                      בְּשַׁרְבִיטוֹ שֶׁל הַמֶּלֶךְ
                      וְיוֹדַעַת
                      וּמַאֲמִינָה
                      שֶׁלֹּא יִכָּלְמוּ לָנֶצַח
                      כָּל הַחוֹסִים בְּךָ
                      וַאֲנִי
                      אֵין לִי אֶלָּא
                      לַחֲסוֹת
                      בְּצִלְּךָ
                      עִם כָּל
                      זֶבַח הַמִּשְׁפָּחָה שֶׁלָּנוּ
                      הַנּוֹתֶרֶת.
                      וָהּ ' אֲדָר שֶׁלָּנוּ הַשָּׁנָה
                      כְּבָר לֹא יִתְהַדֵּר
                      אֶלָּא שַׂק וְאֵפֶר עַל רֹאשׁוֹ
                      עַד יָבוֹא גּוֹאֵל
                      עַד יָשׁוּבוּ אֵלֵינוּ
                      הַלֵּל
                      וַיָּגֶל.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      11
                      • י מנותק
                        י מנותק
                        י.ז.ל.
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1763

                        לכבוד פרשת השבוע - פרשת תצוה

                        בגדי כהן גדול / י.ז.ל.

                        ועשו אפוד מעשה חושב
                        ששה משמותם על כל כתף
                        כתובים יהיו כתולדותם
                        מעשה חרש פיתוחי חותם

                        ועשית חושן משפט
                        רבוע כפול זרת אחת
                        ארבעה טורים אבנים
                        שמות שבטים בהם מפותחים

                        מעיל האפוד תכלת כליל
                        פעמון ורימון להשמיע צליל
                        והיה על אהרן בבואו לשרת
                        ילבשנו תמיד ולא יכרת

                        ציץ זהב טהור קודש להשם
                        בפיתוחי חותם עליו ירשם
                        והיה על מצחו תמיד לרצון
                        לכפר על דם וחלב שהוקרב בעון

                        וכתונת משובצת
                        ועמו המצנפת
                        אבנט לתפארת
                        ומכנס בלי תוספת

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2
                        • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                          לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                          לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                          #1764

                          בגלל שאני גיבורה,
                          מותר לי להישבר.
                          נלחמת כמו לביאה,
                          ועם הכאב זה מתגבר.

                          שאני בוכה,מתפרקת.
                          זה לא כי אני חלשה ,
                          "זה כי הייתי חזקה,
                          יותר מיידי הרבה זמן."

                          נגמר לי הכוח,
                          על לשחק אותי חזקה.
                          התרוקן לי המוח,
                          על טכניקות הסתרה

                          אני חלשה.
                          או שזה חוזקה שנגמרה
                          אני בוכה,.
                          או שזה דמעות,של הקלה.

                          "גם גיבור צריך לשמוע
                          אתה חזק,
                          גם עם אתה לא נלחם.
                          אתה לוחם.
                          גם כשאתה חלש".

                          חיבוק אחד שיגיד לי ,
                          את יפה.
                          גם כשאת בוכה.
                          זה יפה לך,
                          להיות (לפעמים) חלשה.

                          #אילה#

                          אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          6
                          • א מנותק
                            א מנותק
                            אליהו הנביא
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1765

                            שיתוף קטן מהלב שלי

                            פורים מגיע
                            ואיתו הרצון להשתגע

                            רוצה לזרוק נפצים פיצוצים
                            בומים וזיקוקים

                            מחפש את השמחה לא מוצא
                            רוצה קצת שמחה מהיום הזה

                            מחפש מה עוד לעשות
                            אני עוד רגע מטפס על הקירות

                            אני משתגע
                            מחפש את השמחה האמיתית

                            בסוף מצאתי:

                            מה שאני באמת
                            כך גם שאני שיכור

                            אני מחפש לקבל את השמחה האמיתית

                            מחדש חידושים מהמגילה והתורה
                            לומד עוד סוגיה ממסכת מגילה

                            מקרב אנשים להשם יתברך
                            כך את אורך וחיוכך תמצא ותשמח

                            בשמחה {בחיוך} האמיתית

                            פורים שמח ומחיך באמת !!!

                            שיר ראשון שכתבתי בחיים אשמח לקבל תגובות

                            S תגובה 1 תגובה אחרונה
                            5
                            • מישהי מיוחדתמ מנותק
                              מישהי מיוחדתמ מנותק
                              מישהי מיוחדת
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1766

                              מתחשק לי לבכות
                              נעים לי לבכות
                              קשה לי לראות
                              איך זה בונה

                              רוצה את הדיכאונות
                              נעים לי הדיכאונות
                              קשה לי לי לראות
                              איך הכל ישתנה

                              למה דווקא אני
                              מכל העולם דווקא אני
                              מתמכרת לדבר הזה הזמני
                              ומאבדת את עצמי, את האני

                              אבא אני שונאת את זה
                              למה אני חייבת לסבול קצת
                              למה אני חייבת הכל קשה
                              למה אי אפשר להרפות קצת

                              אבא אני מחוברת אליך
                              אבל רק מהמרחק
                              אני מחוברת אל הלב שלי
                              כשעצוב לי רק

                              אבאלה אני שונאת הכל
                              למה אני ככה אבא למה
                              לא בא לי לגדול
                              בא לי להישאר קטנה

                              אני לא חזקה בכלל
                              נפלתי כל הדרך אבל
                              כשאתה מציע לי עזרה
                              אני בורחת ממך ובוכה

                              ונעים לי אבא נעים לי
                              נעים לי לבכות
                              להתחבר אל עצמי
                              מתוך הדמעות

                              נעים לי לבד
                              כן נעים לי בדד
                              לצפות מהצד
                              איך הכל נאבד

                              אבא, למה?

                              ד' קובע את המצב ואתה את מצב הרוח

                              עדי 3ע תגובה 1 תגובה אחרונה
                              4
                              • מישהי מיוחדתמ מישהי מיוחדת

                                מתחשק לי לבכות
                                נעים לי לבכות
                                קשה לי לראות
                                איך זה בונה

                                רוצה את הדיכאונות
                                נעים לי הדיכאונות
                                קשה לי לי לראות
                                איך הכל ישתנה

                                למה דווקא אני
                                מכל העולם דווקא אני
                                מתמכרת לדבר הזה הזמני
                                ומאבדת את עצמי, את האני

                                אבא אני שונאת את זה
                                למה אני חייבת לסבול קצת
                                למה אני חייבת הכל קשה
                                למה אי אפשר להרפות קצת

                                אבא אני מחוברת אליך
                                אבל רק מהמרחק
                                אני מחוברת אל הלב שלי
                                כשעצוב לי רק

                                אבאלה אני שונאת הכל
                                למה אני ככה אבא למה
                                לא בא לי לגדול
                                בא לי להישאר קטנה

                                אני לא חזקה בכלל
                                נפלתי כל הדרך אבל
                                כשאתה מציע לי עזרה
                                אני בורחת ממך ובוכה

                                ונעים לי אבא נעים לי
                                נעים לי לבכות
                                להתחבר אל עצמי
                                מתוך הדמעות

                                נעים לי לבד
                                כן נעים לי בדד
                                לצפות מהצד
                                איך הכל נאבד

                                אבא, למה?

                                עדי 3ע מנותק
                                עדי 3ע מנותק
                                עדי 3
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1767

                                @מישהי-מיוחדת
                                מוקדש לך יקרה 😍

                                אין מה לחשוש
                                מים של דמעות
                                ואין מה לבחוש
                                בים של רגשות
                                גם בכי
                                הוא חלק מהחיים
                                דווקא מהבכי
                                אנחנו גדלים
                                מותר להתבודד-
                                בלי כל חשש
                                צריך להישבר-
                                כדי להיבנות מחדש!🤞

                                מאחורי כל אדם חזק- יש סיפור שלא השאיר לו ברירה!!!💪

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                9
                                • ע מנותק
                                  ע מנותק
                                  עדיין לבד
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1768

                                  היום קראתי פה חלק מהשירים שנכתבו וראיתי איזה משוררים מוכשרים יש פה וזה עשה לי חשק לנסות לכתוב גם אז קבלו ואני יודעת שזה לא יגיע לקרסוליים של השירים האחרים אבל אני מקווה שאחרי כמה שירים אצליח להדביק את הקצב...

                                  העולם הזה ענק
                                  ואני קצת מנותק
                                  איך אני חי בכלל

                                  מנסה לצחוק
                                  אבל הכאב עמוק
                                  איך אצא מכאן

                                  חבל על הזמן
                                  שלי שלך כולנו
                                  הלוואי והייתי יכול לומר
                                  שהסבל מאחורינו
                                  אבל המציאות אחרת
                                  ואני כבר למדתי להשלים
                                  העולם הזה הוא סרט
                                  ואנחנו הצופים

                                  ככה זה תמיד
                                  בסרט מפחיד
                                  כבר מההתחלה
                                  נסחפים לעלילה
                                  מזדהים עם השחקנים
                                  מנסים לשנות פרטים מעצבנים
                                  שוכחים את כל המעבר לדלת
                                  מתרכזים רק בסרט
                                  ורק בסוך כשהוא נגמר
                                  צוחקים על מה שהיה
                                  על הטוב הרע והמוזר
                                  ורוצים פתאום עוד צפיה

                                  תלמד תפנים עכשיו
                                  אתה רק צופה תמים
                                  אלוקים ברא את המצב
                                  וגם מחליף ת'מצבים

                                  אל תנסה להתווכח
                                  תנסה פשוט לזרום
                                  תראה איך הטוב יתפתח
                                  יבוא אליך היישר ממרום

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  11
                                  • צ'רלס פייפרצ מנותק
                                    צ'רלס פייפרצ מנותק
                                    צ'רלס פייפר
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1769

                                    אני יודע שהגיע הזמן להתגבר
                                    הגיע הזמן להפסיק להישבר
                                    להתחיל להילחם על הבפנים
                                    על הטוב שעדיין קיים גם אם בשברים
                                    אני יודע שיש לי גם דרך
                                    היא תקרב אותי אל המלך
                                    וגם זה לא כזה כיף לעשות שטויות
                                    ואם לא עכשיו מתי הזמן להשתנות

                                    אני רוצה הכל הכל הכל הכל
                                    לשחות עם רגליים על קרקע בטוחה
                                    אני רוצה לגדול לסבול ליפול
                                    לקחת מעצמי קצת הפסקה
                                    אני רוצה לדעת שלהכל יש סוף
                                    רק שלא אתן לחיים אותי לסחוף
                                    אני יודע שבסוף הכל מסתדר
                                    השאלה אם על ידי או על ידי מישהו אחר
                                    אז שאנצח או שאסוג כבר
                                    המדבר הזה כבר כמעט חפר

                                    השממה הזו היא לא משהו
                                    העיניים חייבות עוד טישו
                                    אני חייב לתפוס את עצמי
                                    להחליף את זה עם אחי
                                    אבל אין לי כח אין לי סבלנות
                                    אני רוצה את זה בכל הכנות
                                    נכון זה לא טוב נכון זה אסור
                                    אז מה גם ככה אני גמור
                                    אבל לא בא לי אני כן רוצה להתקדם
                                    אני עדיין נחוש להילחם
                                    הטוב בסוף יבוא אבל אני אותו אחיש
                                    כי אני כבר בדרך ממש על הכביש

                                    תן לי כמה ביטים ואלחין לך שיר
                                    אל האוזן שלך הוא יחדור באופן ישיר
                                    אותי הוא אולי יהפוך לעשיר
                                    ואתה תתחנן אלי צ'רלס הגביר
                                    לקבל עוד מעות עוד פריטה בגיטרה
                                    עוד כמה קולות בלי צבע ומטרה

                                    אתה לא יודע שכל כוחי
                                    בא אלי מהקושי
                                    אבל האמת היא שאני
                                    מוותר על כל היופי
                                    לא רוצה להתגבר
                                    לא רוצה להשתפר
                                    תן לי כמה ביטים
                                    ואמשיך להתפורר
                                    כי זה הרי טוב
                                    אבל זה גם אסור
                                    והפה שלי כבר לא רטוב
                                    השיר שלי שבור
                                    כמוני

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    3
                                    • פונץ' בננהפ מנותק
                                      פונץ' בננהפ מנותק
                                      פונץ' בננה
                                      צוות פיקוח
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1770

                                      בס"ד
                                      ~תודה~
                                      אבא תודה על הקשיים,
                                      הניסיונות, המכשולים.
                                      הכל יורד ממך אליי,
                                      ואין שום דבר רע שבא מול עיניי.

                                      הרב שלי אומר,
                                      שלא משנה מה עובר,
                                      אתה עכשיו מתגבר.
                                      מודה ולא מוותר.

                                      תביט למעלה,
                                      תצעק לאבא.
                                      תודה מהלב,
                                      עם חיוך מלבלב.

                                      אבא, תודה על מניעות,
                                      על אכזבות ששברו ת'חומות.
                                      על חלומות שהתנפצו לי בפנים,
                                      על חברים ששברו ת'לב שלי לגזרים.

                                      יש לי אבא טוב,
                                      שרוצה בטובתי.
                                      יש לי אבא טוב,
                                      שדואג רק לי.
                                      אז למה לי להתייאש,
                                      רק לי תכוח יש.
                                      ואנ'לא לא מתכחש,
                                      זה המציאות שיש.
                                      אבל חייב להודות,
                                      גם על הרעות.

                                      הרב שלי אומר,
                                      שלא משנה מה עובר,
                                      אתה עכשיו מתגבר.
                                      מודה לא מוותר.

                                      תביט למעלה,
                                      תצעק לאבא.
                                      תודה מהלב,
                                      עם חיוך מלבלב.

                                      תודה לקב"ה. ולרב שלום הרוש, על הדרך המדהימה הזאת- 'חוק התודה'.
                                      שלא משנה מה עוברים, באיזה מצב נמצאים, תרימו עיניים לאלוקים... ופשוט תצעקו לו תודה.

                                      אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                                      שומע נסתרות הלב 💜

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      12
                                      • מ מנותק
                                        מ מנותק
                                        מא1
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מא1
                                        #1771

                                        בס"ד

                                        "אשר קרך בדרך"/ שיר לכבוד פורים ושבת זכור

                                        כל אדם נתקל בקשיים בדרך חייו
                                        לכל אחד יש "חסר" המגיע בשבילֵי ימיו,
                                        ובכל יום, משפיע עלינו הבורא מאוצרותיו
                                        במה אני ממוקד- בחסר לי? או ברוב חסדיו?

                                        בכל דור קם עלינו עמלק
                                        ואותו חובה למחות ולסלק
                                        "זכור", "תמחה", ו"לא תשכח"!!!
                                        "אשר קרך בדרך" על מה ולמה כל כך?

                                        בן המדתא האגגי מצאצאיו
                                        כסף, כבוד, טבעת המלך!! ניתנה לידיו!!
                                        אבל,... כ-לללל זה "איננו שווה לי"😞
                                        כל עוד לא יכרע ולא ישתחווה היהודי...

                                        ולעומתו,
                                        היא, שאֶל ארמון המלך בכוח נלקחה
                                        מה שאלתך? "יבוא המלך והמן היום", ביקשה
                                        משתה? שמחה? בשעה שעצוב ומכאיב?
                                        הרי גזירה כבר חתומה בטבעת המלך- ואותה אין להשיב?..

                                        ויותר,
                                        איך יכולה לשמוח כשמנגד עומד האויב, ולא להתייאש ולהישבר?
                                        ולמה, בכלל, להזמין למשתה, את הגזירה בעצמה!- הצר הצורר??
                                        כן. מלכה, אותנו לימדת שכדי להוריד את השפע המיוחל
                                        צריך לשמוח עם הבעיה עצמה! גם כשלפעמים זה לא קל.

                                        כל אדם נתקל בקשיים בדרך חייו
                                        לכל אדם יש "חסר" המגיע בשבילֵי ימיו,
                                        אך האם אבחר להסתכל על ה"חסר" לי ורק לבכות ולהתלונן?
                                        או לשמוח עם העיכוב או הקושי ועל הטוב להתבונן?

                                        מחשבות כמו ייאוש, ועצבות מראשנו למחות ולסלק
                                        כי הן הן מדרכיו של המן ועמלק,
                                        אורחותיה של המלכה אל מוחנו וליבנו נאמץ
                                        לשמוח עם הצרה ובכך מהגזירות להיחלץ.

                                        אשר קרך בדרך- במציאות שעוד לא שלימה- לדעתי
                                        כשעדיין חסר, מתעכב ועוד לא הגעתי למה שייחלתי
                                        עבודת חיינו- לזכור שאין שום מקרה בעולם!!
                                        בדרך חיי, הכל נברא בשבילי מדויק ומושלםם!!!

                                        בשמחה אותיות מחשבה
                                        וכל מה שמגיע ממנו- הכל לטובה!
                                        כשנחשוב שהכל מתוכנן, טוב גמור הישר מאבא אוהב
                                        נשמח נסמוך ונודה על הקשיים שבדרך ועל כל שמתעכב
                                        כי ה' יתברך אותנו לעולם לא עוזב.

                                        "כי בשמחה תצאו"😀
                                        שנזכה!

                                        (עפ"י פירוש החת"ס)

                                        משפט לחיים-💕
                                        "בלי הקב"ה אי אפשר לעבור את מפתן הדלת,
                                        ועם הקב"ה אפשר לקרוע את הים"!!!👍

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        8
                                        • שיר 5ש מנותק
                                          שיר 5ש מנותק
                                          שיר 5
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1772

                                          בבוקר זורחת
                                          בלילה שוקעת
                                          משהו עובר עלי, לא ברור

                                          בתחילה אוהבת
                                          אחרי שעה לא סובלת
                                          חייבת לצאת לאוורור

                                          מרגישה חנוקה
                                          ממש כמו בכלא
                                          כמעט במצוקה
                                          ומה כאן הפלא?

                                          אין לי אויר
                                          רוצה רק לברוח
                                          להיות עם עצמי
                                          לעוף ברוח

                                          רצה מהר
                                          ללא הפסקה
                                          רוצה להרהר
                                          לעצמי בשתיקה

                                          ואז עוצרת
                                          בלי שום הודעה
                                          הופכת לאחרת
                                          עם כל דמעה

                                          הגעתי למקום
                                          יכולה סוף סוף לבכות
                                          מרימה עיניים, לקיר גדול
                                          מחכה לי שנים ארוכות

                                          שאגיע ואשפוך
                                          אתחנן ואבקש
                                          גם בלילה חשוך
                                          לא אחדל להתעקש

                                          ולמעלה הוא שומע ומקשיב
                                          מביט אלי ברוך מקבל תמיד
                                          הכול לטובה כך הוא משיב
                                          רק תמשיכי להיות שמחה כתמיד.

                                          כשאומרים לך "ספר לי קצת על עצמך"
                                          ופתאום אתה שוכח מי אתה

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          11

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול