דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 815.4k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • עטיע מנותק
    עטיע מנותק
    עטי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1745

    קצת באיחור…
    נכתב בעקבות הפיגוע בצומת רמות

    עוד פעם לילה,
    אותו חושך, אותו חדר,
    החום כמו תמיד והקור מבפנים.
    עוד פעם לילה,
    הצמרמורות, הפחד, האבל הזה שעומד באוויר,
    הדמעות הרותחות,מנסות לבטא את השרפה בפנים.
    עוד פעם לילה,
    אחרי שבת מבולבלת, אחרי שעות של מחשבות,
    אחרי כמויות פרקי תהילים,אחרי תפילות בצרחות,
    אחרי עוד בשורה קשה,
    הנפש כמעט קורסת,
    עם ישראל אחים, מרגישים את זה ממש,
    צורחים למשיח, בלי מילים
    אבא תמיד שומע,
    עוד פעם לילה,
    החושך הסמיך הזה שמזכיר לנו שאנחנו בגלות
    הכאב האדיר הזה,
    הפחד, האדמה פתאום מאבדת יציבות,
    איפה אנחנו ואיפה ביטחון, לא יודעים מה יהיה מחר,
    דבר אחד ברור,
    ה׳ אחד.

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    6
    • טותייייט מנותק
      טותייייט מנותק
      טותיייי
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1746

      כולם משתתקים
      כשהמצפון מדבר
      אנשים משתפים
      והלב מספר

      הכאב מסרב
      להאמין לאנשים
      העולם מתחשב
      רק כשבוכים

      האינטרס חוזר
      והלב פועם
      המוח דוקר
      והחטא טועם

      הזיכרון המתוק
      נהפך למר
      התחלתי לשתוק
      כי אין מה לומר...
      טוהר

      לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
      -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      7
      • איזה קטעא מנותק
        איזה קטעא מנותק
        איזה קטע
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1747

        היה לי קר מידי
        העולם סגר עלי
        וחשבתי שכבר אולי
        העתיד מאחורי

        ניסיתי להאמין בטוב
        התעקשתי לא לכאוב
        חיפשתי לי מקום שקט
        בו אוכל להיקלט

        אבל העולם שלי ברח
        והכאב שבי צרח
        ובתוכי היה בלאגן
        עד שנמאס לי מכל העניין

        אז זזתי לי לצד
        נעלמתי שם לבד
        הייתי כה מפוחד
        במקום המבודד

        ברחתי מכולם
        ברחתי מהעולם
        והכאב שבי הועם
        כי מצאתי אותך שם

        אלוקים
        קרב אותי אליך
        רוצה את קרבתך
        העולם הוא חשיכה
        אני חייב אותך!

        יש שני סוגי מוזיקה-
        מוזיקה שמרימה ומוזיקה שמורידה.
        תשחה בסוג הראשון, ותברח כמו מאש מהסוג השני.

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        11
        • שוש 0ש מנותק
          שוש 0ש מנותק
          שוש 0
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1748

          הסכם

          מוסכם שכך
          רק הוא שכח
          הסכים, ושוב סרח
          כשגילה, אץ ברח
          על כוכבו דרך
          ברגע נהפך
          אורו זרח
          רצונו פרח
          נפשו יצרח
          לב אבן הפך רך
          לאלוקיו נמשך

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          6
          • מישהי מיוחדתמ מנותק
            מישהי מיוחדתמ מנותק
            מישהי מיוחדת
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
            #1749

            שיחקתי לי ברגשות
            התאהבתי במלחמות
            התמכרתי לדמעות
            התרגלתי לחכות ללילות
            כמו חיצים יריתי לי בלב
            השתדלתי לא להתקרב
            הכרחתי את עצמי להיעלב
            החדרתי בי עמוק את הכאב
            צרחתי על העולם
            ברחתי מכולם
            התעקשתי לבכות
            לא הסכמתי להשתנות
            אז מה הפלא שהלב צרח
            וכשלא שמעתי לו אז הוא ברח
            ומה הפלא שהוא קפא
            מה הפלא שהוא נכבה?
            האם יש לי תרופה?
            אבא גלה לי השפה-
            איך לחדור אליו שוב
            ולהתעסק במה שחשוב
            כי הדבר שהכי כואב לי
            זה הנתק מהלב שלי

            ד' קובע את המצב ואתה את מצב הרוח

            שירה 9ש תגובה 1 תגובה אחרונה
            8
            • מישהי מיוחדתמ מישהי מיוחדת

              שיחקתי לי ברגשות
              התאהבתי במלחמות
              התמכרתי לדמעות
              התרגלתי לחכות ללילות
              כמו חיצים יריתי לי בלב
              השתדלתי לא להתקרב
              הכרחתי את עצמי להיעלב
              החדרתי בי עמוק את הכאב
              צרחתי על העולם
              ברחתי מכולם
              התעקשתי לבכות
              לא הסכמתי להשתנות
              אז מה הפלא שהלב צרח
              וכשלא שמעתי לו אז הוא ברח
              ומה הפלא שהוא קפא
              מה הפלא שהוא נכבה?
              האם יש לי תרופה?
              אבא גלה לי השפה-
              איך לחדור אליו שוב
              ולהתעסק במה שחשוב
              כי הדבר שהכי כואב לי
              זה הנתק מהלב שלי

              שירה 9ש מנותק
              שירה 9ש מנותק
              שירה 9
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1750
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • משורר מבולבלמ מנותק
                משורר מבולבלמ מנותק
                משורר מבולבל
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1751

                חלומות

                ולרגע עצמתי את עיני
                וחזיתי בחיים משלי
                זוהרות וסמוקות היו פני
                כשחזיתי באור שמולי
                ופשוט לא יכול כבר לחכות לימים יפים שיבואו
                וכל כך מתחשק לי שוב לבכות על חיים עצובים שכאלו

                ולרגע חלמתי חלום כזה מוזר
                על אושר ועל לב אובד שחזר
                הכל פרח הכל היה כזה ירוק
                ואף אחד לא הפסיק לשמוח ולצחוק
                ופשוט לא רוצה להתעורר למציאות מדממת מכאב
                וכל כך שורף לי בלילות בחלל שפעם בו פעם לב

                כמעט שהפסקתי לחלום
                על אמת ושלווה ושלום
                על מרפא ותקווה
                על פיסת אהבה
                על אושר שבא לו פתאום

                כמעט שהפסקתי לחלום
                שמישהו יעשה לי שלום
                על חיוך ושמחה
                על חיי משפחה
                על יום אחד שיבוא לו פתאום

                (מוגן בזכויות יוצרים)

                כשאנשים קטנים עושים צל גדול
                סימן שהשמש שוקעת!
                ("ליקוי מאורות"- https://miktzav.com/post/102757)

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                11
                • ברוריהב מנותק
                  ברוריהב מנותק
                  ברוריה
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1752

                  -סטופ-
                  סטופ
                  תעצרו את הרכבת
                  אני רוצה לעלות
                  להצטרף לנסיעה
                  להגיע למקום חדש
                  לא לעמוד במקום
                  לא לחוש תקועה
                  סטופ
                  תעצרו את הגלגל
                  רוצה לעלות אל על
                  להביע על הכול מלמעלה
                  להרגיש קצת גבוהה
                  מעל כולם
                  סטופ
                  תעצרו ת'חיים
                  בין האצבעות הם בורחים
                  לא מספיקה כלום
                  אבל הנוף כל כך יפה
                  לא משנה איפה אני נמצאת
                  לקחת נשימה עמוקה

                  שירה מעומק הנשמה

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                    מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                    מוזיקה זה הדיבור
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1753
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                      מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                      מוזיקה זה הדיבור
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1754

                      תמיד ידעתי שהטוב יבוא
                      גם כשנכנסתי לתוך מבוך
                      ידעתי שיבוא היום שאני יעלה על הרכבת
                      שנשמתי תצעק את העולם אני אוהבת
                      גם אם לא הצלחתי בדרך של כולם ללכת
                      ידעתי שאפשר למצוא תטוב גם בדרך אחרת
                      עכשיו אני יושב לי מול הים
                      חול שמים וגם מים הכל שמה נראה מושלם
                      סתם לא באמת עכשיו אני נמצא בסתם מקום
                      אבל כשטוב לך בלב טוב לך בכל מקום

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      6
                      • ע מנותק
                        ע מנותק
                        עדיין לבד
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי עדיין לבד
                        #1755

                        תתחבר לעצמך

                        מפחיד
                        מטריד
                        אין אמון באף אחד

                        מה קרה
                        מה נקרע
                        למה הקשר שלו אבד

                        הוא מהלך
                        מתלכלך
                        רק רוצה מילה טובה

                        עושה שטויות
                        עוטה מסיכות
                        מחפש טיפת אהבה

                        מאשים את עצמו
                        הוא דפוק
                        מאוכזב מעצמו
                        הוא דפוק
                        בוכה לעצמו
                        הוא דפוק
                        בורח מעצמו
                        כי הוא דפוק

                        הוא כבר לא מה שהיה
                        נעלמה לו התמימות הטהורה
                        הוא התחספס, השתנה
                        הוא נכבש בלי מלחמה

                        עכשיו קשה לו שוב
                        העולם כל כך כאוב
                        הוא לא נהיה חשוב
                        נהיה לו רק עצוב
                        הוא לא נהיה שייך
                        כמה פעמים שצרח
                        הוא נשאר עוד לבד
                        לא דפוק אבל בצד

                        הוא כמו כולם אז מה נסגר
                        למה הוא לא נהיה מחובר
                        איך לא התמלא החסר
                        ממשיך להרגיש עפר
                        אף אחד לא שם לב אליו
                        אף אחד לא יודע עליו
                        כמה פעמים הוא כאב
                        הוא שואל מה עכשיו

                        הוא לא צריך להוריד ממנו
                        כדי להיות כמו כל העולם
                        הוא לא צריך להיות כמו
                        כדי שיסתכלו עליו כולם
                        רק שינסה ואולי יצליח
                        להיות שלם עם עצמו
                        כי הוא הראשון שירוויח
                        ואחריו גם סביבתו

                        S תגובה 1 תגובה אחרונה
                        8
                        • שריושש מנותק
                          שריושש מנותק
                          שריוש
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1756

                          זרקו לה מילה
                          קלעה למטרה
                          אמרו לה לא
                          עד פה
                          אולי תוותרי
                          זה לא אפשרי
                          את מספיקה?
                          בשביל כזאת משימה ?!
                          פגועה מאנשים
                          שסקלו במילים
                          מלחמה בין תשוקה
                          לבין אכזבה עמוקה
                          בוחרת היא להיות
                          ולא לרצות את הבריות
                          הדרך אולי חשוכה
                          אך זו דרך למלוכה
                          לא מסתכלת
                          פשוט מתעלמת
                          ורק אומרת:
                          "הדרך היא אני
                          ואני זה הדרך"

                          זהו מסר לכולם אין אדם שיכול לעצור את החלומות שלכם אלא אם כן אתם מרצים אותו הנוסחא להצלחה אין אבל נוסחא לכישלון זה לרצות אנשים תאהבו את הדרך את העמל וההשקעה והדרך תחבק אותכם בחזרה מנסיון😊

                          אפילו הכוכבים
                          צריכים חשכה,
                          כדי לזרוח.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          5
                          • שיר 5ש מנותק
                            שיר 5ש מנותק
                            שיר 5
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1757

                            לימודים, מבחנים
                            החיים עמוסים
                            מנסה להגיע לתואר

                            חברות, בילויים
                            חיים שזורמים
                            מרוצה מתקופת זוהר

                            צחוק מדהים
                            הרבה פטפוטים
                            אוהבת את ההוד

                            טלפונים מצלצלים
                            יוצאת לטיולים
                            רוצה תמיד עוד

                            זעקה שקטה
                            לחישה מעיקה
                            אני מחפשת את עצמי

                            לאן נעלמה
                            מעלתי אבודה
                            נשמתי מנסה להציץ

                            לחזור רוצה
                            לטפס מצליחה
                            אני נסיכה אמיתית!

                            השיר צריך שיפוץ דחוף!
                            רק שהמוח שלי יבש...😵 😵
                            מוזמנים לנסות לשפר אותו, אני אשמח...

                            כשאומרים לך "ספר לי קצת על עצמך"
                            ופתאום אתה שוכח מי אתה

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            8
                            • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                              מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                              מוזיקה זה הדיבור
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1758

                              היי אתה פנוי מגאוה אתה בנוי לאהבה
                              היי אתה הולך או אתה בא אתה חכם או אתה דבע
                              היי מה נשמע איתך היום על מה בלילה שוב תחלום
                              היי בא נשב ונדבר על כל הקושי נתגבר
                              היי אני דואג לך עכשיו שלרע אתה לא שב
                              עכשיו אני אענה השאלות מופנות אליך יוסף
                              התפילה שלי אליך אלוקים רק לך שוב אני כוסף
                              היי אל תברח לשום מקום לך ישר ולא עקום
                              תתמודד עם המציאות המציאות הזאת שלך
                              תחייך אל העולם גם אם עין שוב בוכה
                              תגיד לי למה תבוכה תגיד לי למה תדוחה
                              תגיד ממה אתה בורח יאוש בלי טעם ובלי ריח
                              איך אני אבין אותך עם את עצמי אני לא מסוגל
                              אמא יש רק אחת קוראים לאמא שלי מיכל
                              אין לי מה לרשום אז אני רושם שאין לי מה לרשום
                              אין לי איך לנשום אז חזרתי שוב לישון
                              רע מי שאומר שבחיים אנלא יצליח
                              אולי בעצם שימשיך שאת הדחף שלי יצמיח
                              אם אתה מנסה למצוא את המסר שבשיר
                              אולי לעת מצא זה יעשה אותך עשיר
                              לא מצאת את המסר תמשיך ותחפש
                              כי אני את המסר שבשיר במטפורות מחפש
                              לא רוצה להוציא בחוץ את הכביסה המלוכלכת
                              רק לא להיות לחוץ רק לא לעמוד מלכת
                              להמשיך ללכת לעולם לא לעצור
                              לחפש רק את הטוב ואותו בלב לנצור
                              איבדתי את הדרך לא כמעט ולא בערך
                              שכחתי שאני הוא עבד אבל בן של מלך
                              מי נביא ומי יבין שבעולם הזה כל אחד אורח

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              3
                              • מוכשרת עלמ מנותק
                                מוכשרת עלמ מנותק
                                מוכשרת על
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1759

                                לא יכולה!
                                ממשיכה מרוסקת.
                                לא יכולה!
                                מרגישה מנותקת.
                                לא יכולה!
                                להיות מחוברת.
                                לא יכולה!
                                הסוללה שלי נגמרת!
                                לא יכולה--
                                עייפתי מתלאות!
                                לא יכולה-
                                התפרקתי לחתיכות.
                                לא יכולה!
                                מי יציל את נפשי?
                                לא יכולה-
                                אזל הוא כוחי!
                                לא יכולה,
                                החושך גבר...
                                לא יכולה---
                                המשחק שלי נגמר!

                                סליחה על העיתוי הלא מתאים לשיר דיכאון--- מקווה שעוד יהיה ונהפוך הוא..

                                חיה במקרנצ'יק 1ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                6
                                • מוכשרת עלמ מוכשרת על

                                  לא יכולה!
                                  ממשיכה מרוסקת.
                                  לא יכולה!
                                  מרגישה מנותקת.
                                  לא יכולה!
                                  להיות מחוברת.
                                  לא יכולה!
                                  הסוללה שלי נגמרת!
                                  לא יכולה--
                                  עייפתי מתלאות!
                                  לא יכולה-
                                  התפרקתי לחתיכות.
                                  לא יכולה!
                                  מי יציל את נפשי?
                                  לא יכולה-
                                  אזל הוא כוחי!
                                  לא יכולה,
                                  החושך גבר...
                                  לא יכולה---
                                  המשחק שלי נגמר!

                                  סליחה על העיתוי הלא מתאים לשיר דיכאון--- מקווה שעוד יהיה ונהפוך הוא..

                                  חיה במקרנצ'יק 1ח מנותק
                                  חיה במקרנצ'יק 1ח מנותק
                                  חיה במקרנצ'יק 1
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1760

                                  @מוכשרת-על שיר מוקדש לך:

                                  תהיי חזקה
                                  החיים הם מלחמה
                                  השם איתך תמיד
                                  מי שמאמין לא מפסיד

                                  מבינה ת'דיכאון
                                  בא לי לעשות לך טוב
                                  אז תגידי לי
                                  אם השיר הזה עזר...

                                  מוקדש באהבה😘

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  4
                                  • י מנותק
                                    י מנותק
                                    י.ז.ל.
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1761
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • נ מנותק
                                      נ מנותק
                                      נגינתי
                                      צוות פיקוח
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1762

                                      דברים שכתבה אסתר יניב, אמם של הלל ויגל הי"ד שנרצחו בחווארה:

                                      וְתַעֲמֹד אֶסְתֵּר
                                      מוּל כֵּסֶא הַמֶּלֶךְ
                                      וְכִמְעַט שֶׁנּוֹגַעַת בַּשַּׁרְבִיט
                                      רְאֵה נָא מַלְכִּי
                                      וְהִנֵּה שְׁנֵי בָּנַי
                                      מֻטָּלִים לְפָנֶיךָ
                                      לְבָנֶיךָ
                                      וּמַדּוּעַ זֶה עֲזַבְתָּנִי
                                      אֵלִי,אֵלִי
                                      וּשְׁכַלְתַּנִי זֶה פַּעֲמַיִם
                                      וְהָרֵי הִסְתַּרְתָּ פְּנֵיך מִמֶּנִּי
                                      וְאָנֹכִי לֹא אֶעֱזָבְךָ
                                      רִבּוֹנוֹ שֶׁל עוֹלָם
                                      וְהִנֵּה הַמָּנוֹת שֶׁטָּרַחְתִּי לְפָנֶיךָ
                                      וְהִשְׁקַעְתִּי וְגִדַּלְתִּי
                                      לְרוֹמֵם אֶת שְׁמֶךָ
                                      וְהִנֵּה שְׁנֵיהֶם עָלוּ הַשָּׁמַיְמָה,
                                      כְּמִשְׁלוֹחַ מָנוֹת מְהֻדָּר,
                                      2 מָנוֹת.
                                      וְלֹא אַחַת.
                                      עִם שַׁבַּת תְּרוּמָה שֶׁיּוֹצֵאת
                                      זֹאת אֲנִי
                                      וּתְרוּמָתִי.
                                      וְעַתָּה,
                                      נִשְׁאַרְנוּ
                                      כְּעָנִי.
                                      אֶת אוֹר הַיְּקָרוֹת
                                      לָנוּ
                                      בְּבַת עֵינֵנוּ.
                                      וְעָלָה הַשְּׁכוֹל
                                      בְּחַלּוֹנֵנוּ.
                                      הִתְבַּקַּשְׁנוּ
                                      מִיְּשִׁיבָה שֶׁל מַטָּה
                                      לִישִׁיבָה שֶׁל מַעְלָה
                                      בִּסְעָרָה
                                      פַּעֲמַיִם.
                                      וַאֲנִי וּבֵית אָבִי
                                      נַמְשִׁיךְ.
                                      מֵעַל מִצְפֶּה יוֹסֵף
                                      בְּנַחֲלַת
                                      אֲבִיחַיִל
                                      דּוֹד מָרְדְּכַי
                                      נִגֶּשֶׁת אֲנִי
                                      אֶסְתֵּר
                                      וְכֻלִּי יְרַקְרֹקֶת
                                      מִשְּׁכוֹל
                                      כְּאֵב
                                      וְגַעְגּוּעַ
                                      שֶׁאֵין לוֹ סוֹף
                                      וְאֵין לוֹ מִלִּים
                                      אַךְ מַגִּיעָה וְנוֹגַעַת
                                      בְּשַׁרְבִיטוֹ שֶׁל הַמֶּלֶךְ
                                      וְיוֹדַעַת
                                      וּמַאֲמִינָה
                                      שֶׁלֹּא יִכָּלְמוּ לָנֶצַח
                                      כָּל הַחוֹסִים בְּךָ
                                      וַאֲנִי
                                      אֵין לִי אֶלָּא
                                      לַחֲסוֹת
                                      בְּצִלְּךָ
                                      עִם כָּל
                                      זֶבַח הַמִּשְׁפָּחָה שֶׁלָּנוּ
                                      הַנּוֹתֶרֶת.
                                      וָהּ ' אֲדָר שֶׁלָּנוּ הַשָּׁנָה
                                      כְּבָר לֹא יִתְהַדֵּר
                                      אֶלָּא שַׂק וְאֵפֶר עַל רֹאשׁוֹ
                                      עַד יָבוֹא גּוֹאֵל
                                      עַד יָשׁוּבוּ אֵלֵינוּ
                                      הַלֵּל
                                      וַיָּגֶל.

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      11
                                      • י מנותק
                                        י מנותק
                                        י.ז.ל.
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1763

                                        לכבוד פרשת השבוע - פרשת תצוה

                                        בגדי כהן גדול / י.ז.ל.

                                        ועשו אפוד מעשה חושב
                                        ששה משמותם על כל כתף
                                        כתובים יהיו כתולדותם
                                        מעשה חרש פיתוחי חותם

                                        ועשית חושן משפט
                                        רבוע כפול זרת אחת
                                        ארבעה טורים אבנים
                                        שמות שבטים בהם מפותחים

                                        מעיל האפוד תכלת כליל
                                        פעמון ורימון להשמיע צליל
                                        והיה על אהרן בבואו לשרת
                                        ילבשנו תמיד ולא יכרת

                                        ציץ זהב טהור קודש להשם
                                        בפיתוחי חותם עליו ירשם
                                        והיה על מצחו תמיד לרצון
                                        לכפר על דם וחלב שהוקרב בעון

                                        וכתונת משובצת
                                        ועמו המצנפת
                                        אבנט לתפארת
                                        ומכנס בלי תוספת

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        2
                                        • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                          לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                          לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                          #1764

                                          בגלל שאני גיבורה,
                                          מותר לי להישבר.
                                          נלחמת כמו לביאה,
                                          ועם הכאב זה מתגבר.

                                          שאני בוכה,מתפרקת.
                                          זה לא כי אני חלשה ,
                                          "זה כי הייתי חזקה,
                                          יותר מיידי הרבה זמן."

                                          נגמר לי הכוח,
                                          על לשחק אותי חזקה.
                                          התרוקן לי המוח,
                                          על טכניקות הסתרה

                                          אני חלשה.
                                          או שזה חוזקה שנגמרה
                                          אני בוכה,.
                                          או שזה דמעות,של הקלה.

                                          "גם גיבור צריך לשמוע
                                          אתה חזק,
                                          גם עם אתה לא נלחם.
                                          אתה לוחם.
                                          גם כשאתה חלש".

                                          חיבוק אחד שיגיד לי ,
                                          את יפה.
                                          גם כשאת בוכה.
                                          זה יפה לך,
                                          להיות (לפעמים) חלשה.

                                          #אילה#

                                          אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          6

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול