דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 815.3k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • פושפושפ מנותק
    פושפושפ מנותק
    פושפוש
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1743

    את מגיעה למקום גבוה
    ואז פתאום נופלת
    מרגישה לא צפויה
    והיד אוזלת

    חושבת-
    מי ידע מה מחר
    טוב ואז לא---
    יום חם יום קר
    לכל יום שינוי משלו

    מה תעשי?
    כמו תמיד
    בשמיכה תתכסי
    ותקווי לטוב בעתיד...

    למי שיש סוף יותר אופטימי, שימשיך.
    👍

    טותייייט תגובה 1 תגובה אחרונה
    6
    • פושפושפ פושפוש

      את מגיעה למקום גבוה
      ואז פתאום נופלת
      מרגישה לא צפויה
      והיד אוזלת

      חושבת-
      מי ידע מה מחר
      טוב ואז לא---
      יום חם יום קר
      לכל יום שינוי משלו

      מה תעשי?
      כמו תמיד
      בשמיכה תתכסי
      ותקווי לטוב בעתיד...

      למי שיש סוף יותר אופטימי, שימשיך.
      👍

      טותייייט מנותק
      טותייייט מנותק
      טותיייי
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1744

      @פושפוש אמר בשירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה:

      את מגיעה למקום גבוה
      ואז פתאום נופלת
      מרגישה לא צפויה
      והיד אוזלת

      חושבת-
      מי ידע מה מחר
      טוב ואז לא---
      יום חם יום קר
      לכל יום שינוי משלו

      מה תעשי?
      כמו תמיד
      בשמיכה תתכסי
      ותקווי לטוב בעתיד...

      למי שיש סוף יותר אופטימי, שימשיך.
      👍

      ניסיתי להמשיך תגידי אם אהבת

      ואז היום שיפציע
      שיאיר לי את הלב
      ארים את השמיכה
      שריפתה לי את הכאב

      ואז אראה את האור
      אסלק את השחור
      אבדיל בין חום לקור
      ולא אתן לשום דבר
      את הלב שלי לדקור!

      לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
      -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      5
      • עטיע מנותק
        עטיע מנותק
        עטי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1745

        קצת באיחור…
        נכתב בעקבות הפיגוע בצומת רמות

        עוד פעם לילה,
        אותו חושך, אותו חדר,
        החום כמו תמיד והקור מבפנים.
        עוד פעם לילה,
        הצמרמורות, הפחד, האבל הזה שעומד באוויר,
        הדמעות הרותחות,מנסות לבטא את השרפה בפנים.
        עוד פעם לילה,
        אחרי שבת מבולבלת, אחרי שעות של מחשבות,
        אחרי כמויות פרקי תהילים,אחרי תפילות בצרחות,
        אחרי עוד בשורה קשה,
        הנפש כמעט קורסת,
        עם ישראל אחים, מרגישים את זה ממש,
        צורחים למשיח, בלי מילים
        אבא תמיד שומע,
        עוד פעם לילה,
        החושך הסמיך הזה שמזכיר לנו שאנחנו בגלות
        הכאב האדיר הזה,
        הפחד, האדמה פתאום מאבדת יציבות,
        איפה אנחנו ואיפה ביטחון, לא יודעים מה יהיה מחר,
        דבר אחד ברור,
        ה׳ אחד.

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        6
        • טותייייט מנותק
          טותייייט מנותק
          טותיייי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1746

          כולם משתתקים
          כשהמצפון מדבר
          אנשים משתפים
          והלב מספר

          הכאב מסרב
          להאמין לאנשים
          העולם מתחשב
          רק כשבוכים

          האינטרס חוזר
          והלב פועם
          המוח דוקר
          והחטא טועם

          הזיכרון המתוק
          נהפך למר
          התחלתי לשתוק
          כי אין מה לומר...
          טוהר

          לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
          -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          7
          • איזה קטעא מנותק
            איזה קטעא מנותק
            איזה קטע
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1747

            היה לי קר מידי
            העולם סגר עלי
            וחשבתי שכבר אולי
            העתיד מאחורי

            ניסיתי להאמין בטוב
            התעקשתי לא לכאוב
            חיפשתי לי מקום שקט
            בו אוכל להיקלט

            אבל העולם שלי ברח
            והכאב שבי צרח
            ובתוכי היה בלאגן
            עד שנמאס לי מכל העניין

            אז זזתי לי לצד
            נעלמתי שם לבד
            הייתי כה מפוחד
            במקום המבודד

            ברחתי מכולם
            ברחתי מהעולם
            והכאב שבי הועם
            כי מצאתי אותך שם

            אלוקים
            קרב אותי אליך
            רוצה את קרבתך
            העולם הוא חשיכה
            אני חייב אותך!

            יש שני סוגי מוזיקה-
            מוזיקה שמרימה ומוזיקה שמורידה.
            תשחה בסוג הראשון, ותברח כמו מאש מהסוג השני.

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            11
            • שוש 0ש מנותק
              שוש 0ש מנותק
              שוש 0
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1748

              הסכם

              מוסכם שכך
              רק הוא שכח
              הסכים, ושוב סרח
              כשגילה, אץ ברח
              על כוכבו דרך
              ברגע נהפך
              אורו זרח
              רצונו פרח
              נפשו יצרח
              לב אבן הפך רך
              לאלוקיו נמשך

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              6
              • מישהי מיוחדתמ מנותק
                מישהי מיוחדתמ מנותק
                מישהי מיוחדת
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
                #1749

                שיחקתי לי ברגשות
                התאהבתי במלחמות
                התמכרתי לדמעות
                התרגלתי לחכות ללילות
                כמו חיצים יריתי לי בלב
                השתדלתי לא להתקרב
                הכרחתי את עצמי להיעלב
                החדרתי בי עמוק את הכאב
                צרחתי על העולם
                ברחתי מכולם
                התעקשתי לבכות
                לא הסכמתי להשתנות
                אז מה הפלא שהלב צרח
                וכשלא שמעתי לו אז הוא ברח
                ומה הפלא שהוא קפא
                מה הפלא שהוא נכבה?
                האם יש לי תרופה?
                אבא גלה לי השפה-
                איך לחדור אליו שוב
                ולהתעסק במה שחשוב
                כי הדבר שהכי כואב לי
                זה הנתק מהלב שלי

                ד' קובע את המצב ואתה את מצב הרוח

                שירה 9ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                8
                • מישהי מיוחדתמ מישהי מיוחדת

                  שיחקתי לי ברגשות
                  התאהבתי במלחמות
                  התמכרתי לדמעות
                  התרגלתי לחכות ללילות
                  כמו חיצים יריתי לי בלב
                  השתדלתי לא להתקרב
                  הכרחתי את עצמי להיעלב
                  החדרתי בי עמוק את הכאב
                  צרחתי על העולם
                  ברחתי מכולם
                  התעקשתי לבכות
                  לא הסכמתי להשתנות
                  אז מה הפלא שהלב צרח
                  וכשלא שמעתי לו אז הוא ברח
                  ומה הפלא שהוא קפא
                  מה הפלא שהוא נכבה?
                  האם יש לי תרופה?
                  אבא גלה לי השפה-
                  איך לחדור אליו שוב
                  ולהתעסק במה שחשוב
                  כי הדבר שהכי כואב לי
                  זה הנתק מהלב שלי

                  שירה 9ש מנותק
                  שירה 9ש מנותק
                  שירה 9
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1750
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • משורר מבולבלמ מנותק
                    משורר מבולבלמ מנותק
                    משורר מבולבל
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1751

                    חלומות

                    ולרגע עצמתי את עיני
                    וחזיתי בחיים משלי
                    זוהרות וסמוקות היו פני
                    כשחזיתי באור שמולי
                    ופשוט לא יכול כבר לחכות לימים יפים שיבואו
                    וכל כך מתחשק לי שוב לבכות על חיים עצובים שכאלו

                    ולרגע חלמתי חלום כזה מוזר
                    על אושר ועל לב אובד שחזר
                    הכל פרח הכל היה כזה ירוק
                    ואף אחד לא הפסיק לשמוח ולצחוק
                    ופשוט לא רוצה להתעורר למציאות מדממת מכאב
                    וכל כך שורף לי בלילות בחלל שפעם בו פעם לב

                    כמעט שהפסקתי לחלום
                    על אמת ושלווה ושלום
                    על מרפא ותקווה
                    על פיסת אהבה
                    על אושר שבא לו פתאום

                    כמעט שהפסקתי לחלום
                    שמישהו יעשה לי שלום
                    על חיוך ושמחה
                    על חיי משפחה
                    על יום אחד שיבוא לו פתאום

                    (מוגן בזכויות יוצרים)

                    כשאנשים קטנים עושים צל גדול
                    סימן שהשמש שוקעת!
                    ("ליקוי מאורות"- https://miktzav.com/post/102757)

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    11
                    • ברוריהב מנותק
                      ברוריהב מנותק
                      ברוריה
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1752

                      -סטופ-
                      סטופ
                      תעצרו את הרכבת
                      אני רוצה לעלות
                      להצטרף לנסיעה
                      להגיע למקום חדש
                      לא לעמוד במקום
                      לא לחוש תקועה
                      סטופ
                      תעצרו את הגלגל
                      רוצה לעלות אל על
                      להביע על הכול מלמעלה
                      להרגיש קצת גבוהה
                      מעל כולם
                      סטופ
                      תעצרו ת'חיים
                      בין האצבעות הם בורחים
                      לא מספיקה כלום
                      אבל הנוף כל כך יפה
                      לא משנה איפה אני נמצאת
                      לקחת נשימה עמוקה

                      שירה מעומק הנשמה

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      2
                      • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                        מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                        מוזיקה זה הדיבור
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1753
                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                          מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                          מוזיקה זה הדיבור
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1754

                          תמיד ידעתי שהטוב יבוא
                          גם כשנכנסתי לתוך מבוך
                          ידעתי שיבוא היום שאני יעלה על הרכבת
                          שנשמתי תצעק את העולם אני אוהבת
                          גם אם לא הצלחתי בדרך של כולם ללכת
                          ידעתי שאפשר למצוא תטוב גם בדרך אחרת
                          עכשיו אני יושב לי מול הים
                          חול שמים וגם מים הכל שמה נראה מושלם
                          סתם לא באמת עכשיו אני נמצא בסתם מקום
                          אבל כשטוב לך בלב טוב לך בכל מקום

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          6
                          • ע מנותק
                            ע מנותק
                            עדיין לבד
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי עדיין לבד
                            #1755

                            תתחבר לעצמך

                            מפחיד
                            מטריד
                            אין אמון באף אחד

                            מה קרה
                            מה נקרע
                            למה הקשר שלו אבד

                            הוא מהלך
                            מתלכלך
                            רק רוצה מילה טובה

                            עושה שטויות
                            עוטה מסיכות
                            מחפש טיפת אהבה

                            מאשים את עצמו
                            הוא דפוק
                            מאוכזב מעצמו
                            הוא דפוק
                            בוכה לעצמו
                            הוא דפוק
                            בורח מעצמו
                            כי הוא דפוק

                            הוא כבר לא מה שהיה
                            נעלמה לו התמימות הטהורה
                            הוא התחספס, השתנה
                            הוא נכבש בלי מלחמה

                            עכשיו קשה לו שוב
                            העולם כל כך כאוב
                            הוא לא נהיה חשוב
                            נהיה לו רק עצוב
                            הוא לא נהיה שייך
                            כמה פעמים שצרח
                            הוא נשאר עוד לבד
                            לא דפוק אבל בצד

                            הוא כמו כולם אז מה נסגר
                            למה הוא לא נהיה מחובר
                            איך לא התמלא החסר
                            ממשיך להרגיש עפר
                            אף אחד לא שם לב אליו
                            אף אחד לא יודע עליו
                            כמה פעמים הוא כאב
                            הוא שואל מה עכשיו

                            הוא לא צריך להוריד ממנו
                            כדי להיות כמו כל העולם
                            הוא לא צריך להיות כמו
                            כדי שיסתכלו עליו כולם
                            רק שינסה ואולי יצליח
                            להיות שלם עם עצמו
                            כי הוא הראשון שירוויח
                            ואחריו גם סביבתו

                            S תגובה 1 תגובה אחרונה
                            8
                            • שריושש מנותק
                              שריושש מנותק
                              שריוש
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1756

                              זרקו לה מילה
                              קלעה למטרה
                              אמרו לה לא
                              עד פה
                              אולי תוותרי
                              זה לא אפשרי
                              את מספיקה?
                              בשביל כזאת משימה ?!
                              פגועה מאנשים
                              שסקלו במילים
                              מלחמה בין תשוקה
                              לבין אכזבה עמוקה
                              בוחרת היא להיות
                              ולא לרצות את הבריות
                              הדרך אולי חשוכה
                              אך זו דרך למלוכה
                              לא מסתכלת
                              פשוט מתעלמת
                              ורק אומרת:
                              "הדרך היא אני
                              ואני זה הדרך"

                              זהו מסר לכולם אין אדם שיכול לעצור את החלומות שלכם אלא אם כן אתם מרצים אותו הנוסחא להצלחה אין אבל נוסחא לכישלון זה לרצות אנשים תאהבו את הדרך את העמל וההשקעה והדרך תחבק אותכם בחזרה מנסיון😊

                              אפילו הכוכבים
                              צריכים חשכה,
                              כדי לזרוח.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              5
                              • שיר 5ש מנותק
                                שיר 5ש מנותק
                                שיר 5
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1757

                                לימודים, מבחנים
                                החיים עמוסים
                                מנסה להגיע לתואר

                                חברות, בילויים
                                חיים שזורמים
                                מרוצה מתקופת זוהר

                                צחוק מדהים
                                הרבה פטפוטים
                                אוהבת את ההוד

                                טלפונים מצלצלים
                                יוצאת לטיולים
                                רוצה תמיד עוד

                                זעקה שקטה
                                לחישה מעיקה
                                אני מחפשת את עצמי

                                לאן נעלמה
                                מעלתי אבודה
                                נשמתי מנסה להציץ

                                לחזור רוצה
                                לטפס מצליחה
                                אני נסיכה אמיתית!

                                השיר צריך שיפוץ דחוף!
                                רק שהמוח שלי יבש...😵 😵
                                מוזמנים לנסות לשפר אותו, אני אשמח...

                                כשאומרים לך "ספר לי קצת על עצמך"
                                ופתאום אתה שוכח מי אתה

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                8
                                • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                                  מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                                  מוזיקה זה הדיבור
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1758

                                  היי אתה פנוי מגאוה אתה בנוי לאהבה
                                  היי אתה הולך או אתה בא אתה חכם או אתה דבע
                                  היי מה נשמע איתך היום על מה בלילה שוב תחלום
                                  היי בא נשב ונדבר על כל הקושי נתגבר
                                  היי אני דואג לך עכשיו שלרע אתה לא שב
                                  עכשיו אני אענה השאלות מופנות אליך יוסף
                                  התפילה שלי אליך אלוקים רק לך שוב אני כוסף
                                  היי אל תברח לשום מקום לך ישר ולא עקום
                                  תתמודד עם המציאות המציאות הזאת שלך
                                  תחייך אל העולם גם אם עין שוב בוכה
                                  תגיד לי למה תבוכה תגיד לי למה תדוחה
                                  תגיד ממה אתה בורח יאוש בלי טעם ובלי ריח
                                  איך אני אבין אותך עם את עצמי אני לא מסוגל
                                  אמא יש רק אחת קוראים לאמא שלי מיכל
                                  אין לי מה לרשום אז אני רושם שאין לי מה לרשום
                                  אין לי איך לנשום אז חזרתי שוב לישון
                                  רע מי שאומר שבחיים אנלא יצליח
                                  אולי בעצם שימשיך שאת הדחף שלי יצמיח
                                  אם אתה מנסה למצוא את המסר שבשיר
                                  אולי לעת מצא זה יעשה אותך עשיר
                                  לא מצאת את המסר תמשיך ותחפש
                                  כי אני את המסר שבשיר במטפורות מחפש
                                  לא רוצה להוציא בחוץ את הכביסה המלוכלכת
                                  רק לא להיות לחוץ רק לא לעמוד מלכת
                                  להמשיך ללכת לעולם לא לעצור
                                  לחפש רק את הטוב ואותו בלב לנצור
                                  איבדתי את הדרך לא כמעט ולא בערך
                                  שכחתי שאני הוא עבד אבל בן של מלך
                                  מי נביא ומי יבין שבעולם הזה כל אחד אורח

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  3
                                  • מוכשרת עלמ מנותק
                                    מוכשרת עלמ מנותק
                                    מוכשרת על
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1759

                                    לא יכולה!
                                    ממשיכה מרוסקת.
                                    לא יכולה!
                                    מרגישה מנותקת.
                                    לא יכולה!
                                    להיות מחוברת.
                                    לא יכולה!
                                    הסוללה שלי נגמרת!
                                    לא יכולה--
                                    עייפתי מתלאות!
                                    לא יכולה-
                                    התפרקתי לחתיכות.
                                    לא יכולה!
                                    מי יציל את נפשי?
                                    לא יכולה-
                                    אזל הוא כוחי!
                                    לא יכולה,
                                    החושך גבר...
                                    לא יכולה---
                                    המשחק שלי נגמר!

                                    סליחה על העיתוי הלא מתאים לשיר דיכאון--- מקווה שעוד יהיה ונהפוך הוא..

                                    חיה במקרנצ'יק 1ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    6
                                    • מוכשרת עלמ מוכשרת על

                                      לא יכולה!
                                      ממשיכה מרוסקת.
                                      לא יכולה!
                                      מרגישה מנותקת.
                                      לא יכולה!
                                      להיות מחוברת.
                                      לא יכולה!
                                      הסוללה שלי נגמרת!
                                      לא יכולה--
                                      עייפתי מתלאות!
                                      לא יכולה-
                                      התפרקתי לחתיכות.
                                      לא יכולה!
                                      מי יציל את נפשי?
                                      לא יכולה-
                                      אזל הוא כוחי!
                                      לא יכולה,
                                      החושך גבר...
                                      לא יכולה---
                                      המשחק שלי נגמר!

                                      סליחה על העיתוי הלא מתאים לשיר דיכאון--- מקווה שעוד יהיה ונהפוך הוא..

                                      חיה במקרנצ'יק 1ח מנותק
                                      חיה במקרנצ'יק 1ח מנותק
                                      חיה במקרנצ'יק 1
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1760

                                      @מוכשרת-על שיר מוקדש לך:

                                      תהיי חזקה
                                      החיים הם מלחמה
                                      השם איתך תמיד
                                      מי שמאמין לא מפסיד

                                      מבינה ת'דיכאון
                                      בא לי לעשות לך טוב
                                      אז תגידי לי
                                      אם השיר הזה עזר...

                                      מוקדש באהבה😘

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      4
                                      • י מנותק
                                        י מנותק
                                        י.ז.ל.
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1761
                                        פוסט זה נמחק!
                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • נ מנותק
                                          נ מנותק
                                          נגינתי
                                          צוות פיקוח
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1762

                                          דברים שכתבה אסתר יניב, אמם של הלל ויגל הי"ד שנרצחו בחווארה:

                                          וְתַעֲמֹד אֶסְתֵּר
                                          מוּל כֵּסֶא הַמֶּלֶךְ
                                          וְכִמְעַט שֶׁנּוֹגַעַת בַּשַּׁרְבִיט
                                          רְאֵה נָא מַלְכִּי
                                          וְהִנֵּה שְׁנֵי בָּנַי
                                          מֻטָּלִים לְפָנֶיךָ
                                          לְבָנֶיךָ
                                          וּמַדּוּעַ זֶה עֲזַבְתָּנִי
                                          אֵלִי,אֵלִי
                                          וּשְׁכַלְתַּנִי זֶה פַּעֲמַיִם
                                          וְהָרֵי הִסְתַּרְתָּ פְּנֵיך מִמֶּנִּי
                                          וְאָנֹכִי לֹא אֶעֱזָבְךָ
                                          רִבּוֹנוֹ שֶׁל עוֹלָם
                                          וְהִנֵּה הַמָּנוֹת שֶׁטָּרַחְתִּי לְפָנֶיךָ
                                          וְהִשְׁקַעְתִּי וְגִדַּלְתִּי
                                          לְרוֹמֵם אֶת שְׁמֶךָ
                                          וְהִנֵּה שְׁנֵיהֶם עָלוּ הַשָּׁמַיְמָה,
                                          כְּמִשְׁלוֹחַ מָנוֹת מְהֻדָּר,
                                          2 מָנוֹת.
                                          וְלֹא אַחַת.
                                          עִם שַׁבַּת תְּרוּמָה שֶׁיּוֹצֵאת
                                          זֹאת אֲנִי
                                          וּתְרוּמָתִי.
                                          וְעַתָּה,
                                          נִשְׁאַרְנוּ
                                          כְּעָנִי.
                                          אֶת אוֹר הַיְּקָרוֹת
                                          לָנוּ
                                          בְּבַת עֵינֵנוּ.
                                          וְעָלָה הַשְּׁכוֹל
                                          בְּחַלּוֹנֵנוּ.
                                          הִתְבַּקַּשְׁנוּ
                                          מִיְּשִׁיבָה שֶׁל מַטָּה
                                          לִישִׁיבָה שֶׁל מַעְלָה
                                          בִּסְעָרָה
                                          פַּעֲמַיִם.
                                          וַאֲנִי וּבֵית אָבִי
                                          נַמְשִׁיךְ.
                                          מֵעַל מִצְפֶּה יוֹסֵף
                                          בְּנַחֲלַת
                                          אֲבִיחַיִל
                                          דּוֹד מָרְדְּכַי
                                          נִגֶּשֶׁת אֲנִי
                                          אֶסְתֵּר
                                          וְכֻלִּי יְרַקְרֹקֶת
                                          מִשְּׁכוֹל
                                          כְּאֵב
                                          וְגַעְגּוּעַ
                                          שֶׁאֵין לוֹ סוֹף
                                          וְאֵין לוֹ מִלִּים
                                          אַךְ מַגִּיעָה וְנוֹגַעַת
                                          בְּשַׁרְבִיטוֹ שֶׁל הַמֶּלֶךְ
                                          וְיוֹדַעַת
                                          וּמַאֲמִינָה
                                          שֶׁלֹּא יִכָּלְמוּ לָנֶצַח
                                          כָּל הַחוֹסִים בְּךָ
                                          וַאֲנִי
                                          אֵין לִי אֶלָּא
                                          לַחֲסוֹת
                                          בְּצִלְּךָ
                                          עִם כָּל
                                          זֶבַח הַמִּשְׁפָּחָה שֶׁלָּנוּ
                                          הַנּוֹתֶרֶת.
                                          וָהּ ' אֲדָר שֶׁלָּנוּ הַשָּׁנָה
                                          כְּבָר לֹא יִתְהַדֵּר
                                          אֶלָּא שַׂק וְאֵפֶר עַל רֹאשׁוֹ
                                          עַד יָבוֹא גּוֹאֵל
                                          עַד יָשׁוּבוּ אֵלֵינוּ
                                          הַלֵּל
                                          וַיָּגֶל.

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          11

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול