דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 815.0k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • אנונימיתא מנותק
    אנונימיתא מנותק
    אנונימית
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1738

    צומת דרכים,
    עומדת
    לאיפה לפנות?
    מפחדת
    מחליטה כי צריך,
    מתמודדת
    מרימה את עיני
    מתעודדת

    מאמינה בעצמי,
    מתגברת
    לוקחת אחריות
    בוחרת
    את כל הפחדים
    שוברת
    שוב לעצמי
    אומרת

    זה בידיים שלך
    תביני
    הכל זה בראש
    תפנימי
    ואת לא לבד
    תאמיני

    ובסוף..גם תגיעי

    "מוזיקה היא החיים, ולכן הלב שלנו פועם בקצב קבוע."

    נוודנ תגובה 1 תגובה אחרונה
    9
    • אנונימיתא אנונימית

      צומת דרכים,
      עומדת
      לאיפה לפנות?
      מפחדת
      מחליטה כי צריך,
      מתמודדת
      מרימה את עיני
      מתעודדת

      מאמינה בעצמי,
      מתגברת
      לוקחת אחריות
      בוחרת
      את כל הפחדים
      שוברת
      שוב לעצמי
      אומרת

      זה בידיים שלך
      תביני
      הכל זה בראש
      תפנימי
      ואת לא לבד
      תאמיני

      ובסוף..גם תגיעי

      נוודנ מנותק
      נוודנ מנותק
      נווד
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1739

      מקווה שיובן ולא יוחטא למטרה. זה שיר ביקורת.

      דרך הישר עקומת הדרכים.
      הילכו יחד אהבה ושנאה?
      בהמות עדינות בדמות מלאכים.
      טוב, עונג, ללא רגשות קנאה.

      מתיקות עילאית צפונה בכל מילה.
      שקר מתבשל כקרבן על מזבח.
      רגש התעלות בסיום כל תפילה.
      ציפייה ''הוא יבוא'' עלינו לשבח.

      קרבת אלוקים על אף המרחק.
      עוד נידנוד בשביל עליה.
      עולם פנימי פנימה נדחק.
      בריחה ממציאות זו הכרייה.

      עצב חבוי בעיני מורי שמחה.
      ריק מפי מלאים ממלא.
      עליה בסולם זו סתם טירחה.
      ולי עוד אומרים עלה במעלה.

      לא פלא שיש הרבה נושרים, יש הרבה שונאי שקר...

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      7
      • טותייייט מנותק
        טותייייט מנותק
        טותיייי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1740

        אם תקבלו אותו כמו שהוא
        הוא יחזור
        אם תאהבו אותו איך שהוא
        הוא יחזור
        אם תביאו לו פתח לחזור
        הוא יחזור
        אם תתנו לי חיבוק מלא באור
        הוא יחזור
        אם תביאו לא אהבה בלי מילים
        הוא יחזור
        אם תגידו לו שיש לב גם בלי לבן ושחור
        הוא יחזור
        אם תתעלמו מהחיצוני ותראו את הפנימי
        הוא יחזור
        אם תביאו לו יד שירגיש את הלב
        הוא יחזור
        אם אף פעם אל תזכירו את הכאב
        הוא יחזור
        וכשהוא יחזור הוא יחזור באמת
        אבל תביאו לי
        פתח לרצות לחזור...
        טוהר

        לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
        -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        9
        • שיר 5ש מנותק
          שיר 5ש מנותק
          שיר 5
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1741

          משנכנס אדר מרבים בשמחה
          ואני מרגישה ממש נבוכה
          העולם לא מראה לי פנים מחייכות
          ואיך אראה לו פנים שוחקות?
          כולם אבלים מבכים את החורבן
          השושנים נקטפו כמו פרח רענן
          השדה שלנו אבל וקודר
          שממה וריקנות הוא עכשיו משדר
          מי ייתן תמורת הילדים
          מי יחזיר שמחה ללבבות השבורים
          עלו בסערה השמיימה כעולה
          לכפר בעדנו, לקרב הגאולה
          איך אפשר לחזור לשגרה
          כאילו מאום לא קרה
          לשכוח מכולם להתרכז בעצמי
          להתנהל כרגיל באופן יומיומי
          אני צריכה ניעור בזק
          לצעוק לה' ממש חזק
          לבקש גאולה לכל העולם
          שנזכה לראות את הבית מושלם
          שנזכה לאור, לתחיית המתים
          לראות עבודת לוויים וכוהנים
          לשמחה אמיתית ללא שמץ עצבות
          באחדות אמיתית והמון רחבות.

          נכון שעבר זמן, אבל הילדים הטהורים הללו לא יוצאים לי מהראש. כמו מלאכים הם הלכו כדי לכפר עלינו!
          אין סיכוי שנחזור כ"כ מהר לשיגרה...

          כשאומרים לך "ספר לי קצת על עצמך"
          ופתאום אתה שוכח מי אתה

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          7
          • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
            לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
            לא הכל טוב אבל הכל לטובה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1742

            יצא לי קצת מוזר, אולי יהיה לי זמן מתישהוא לסדר אתזה.

            זרקי תמחשבות שלך,
            אפחד לא מתעניין.
            שמרי על הלב שלך,
            אין למה להתבכיין?

            את לא עמוקה,
            את אוהבת להסתבך.
            את לא רגישה.
            את אגואיסטית לעצמך.

            אבל

            ככה--
            אני אוהבת אותך.
            עם דם נשפך,משריטות.

            עם ים של דמעות.
            כאב שנוצר,מחרטות.
            רצון נואש, -לחיות.

            רק ככה--
            עם חלומות,
            להיות נורמלית.
            עם תמימות,
            שתהיי אי פעם,
            אחרת.

            המראה מולך,
            שבורה.
            זה לא את,
            שדפוקה.

            אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            10
            • פושפושפ מנותק
              פושפושפ מנותק
              פושפוש
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1743

              את מגיעה למקום גבוה
              ואז פתאום נופלת
              מרגישה לא צפויה
              והיד אוזלת

              חושבת-
              מי ידע מה מחר
              טוב ואז לא---
              יום חם יום קר
              לכל יום שינוי משלו

              מה תעשי?
              כמו תמיד
              בשמיכה תתכסי
              ותקווי לטוב בעתיד...

              למי שיש סוף יותר אופטימי, שימשיך.
              👍

              טותייייט תגובה 1 תגובה אחרונה
              6
              • פושפושפ פושפוש

                את מגיעה למקום גבוה
                ואז פתאום נופלת
                מרגישה לא צפויה
                והיד אוזלת

                חושבת-
                מי ידע מה מחר
                טוב ואז לא---
                יום חם יום קר
                לכל יום שינוי משלו

                מה תעשי?
                כמו תמיד
                בשמיכה תתכסי
                ותקווי לטוב בעתיד...

                למי שיש סוף יותר אופטימי, שימשיך.
                👍

                טותייייט מנותק
                טותייייט מנותק
                טותיייי
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1744

                @פושפוש אמר בשירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה:

                את מגיעה למקום גבוה
                ואז פתאום נופלת
                מרגישה לא צפויה
                והיד אוזלת

                חושבת-
                מי ידע מה מחר
                טוב ואז לא---
                יום חם יום קר
                לכל יום שינוי משלו

                מה תעשי?
                כמו תמיד
                בשמיכה תתכסי
                ותקווי לטוב בעתיד...

                למי שיש סוף יותר אופטימי, שימשיך.
                👍

                ניסיתי להמשיך תגידי אם אהבת

                ואז היום שיפציע
                שיאיר לי את הלב
                ארים את השמיכה
                שריפתה לי את הכאב

                ואז אראה את האור
                אסלק את השחור
                אבדיל בין חום לקור
                ולא אתן לשום דבר
                את הלב שלי לדקור!

                לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                5
                • עטיע מנותק
                  עטיע מנותק
                  עטי
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1745

                  קצת באיחור…
                  נכתב בעקבות הפיגוע בצומת רמות

                  עוד פעם לילה,
                  אותו חושך, אותו חדר,
                  החום כמו תמיד והקור מבפנים.
                  עוד פעם לילה,
                  הצמרמורות, הפחד, האבל הזה שעומד באוויר,
                  הדמעות הרותחות,מנסות לבטא את השרפה בפנים.
                  עוד פעם לילה,
                  אחרי שבת מבולבלת, אחרי שעות של מחשבות,
                  אחרי כמויות פרקי תהילים,אחרי תפילות בצרחות,
                  אחרי עוד בשורה קשה,
                  הנפש כמעט קורסת,
                  עם ישראל אחים, מרגישים את זה ממש,
                  צורחים למשיח, בלי מילים
                  אבא תמיד שומע,
                  עוד פעם לילה,
                  החושך הסמיך הזה שמזכיר לנו שאנחנו בגלות
                  הכאב האדיר הזה,
                  הפחד, האדמה פתאום מאבדת יציבות,
                  איפה אנחנו ואיפה ביטחון, לא יודעים מה יהיה מחר,
                  דבר אחד ברור,
                  ה׳ אחד.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  6
                  • טותייייט מנותק
                    טותייייט מנותק
                    טותיייי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1746

                    כולם משתתקים
                    כשהמצפון מדבר
                    אנשים משתפים
                    והלב מספר

                    הכאב מסרב
                    להאמין לאנשים
                    העולם מתחשב
                    רק כשבוכים

                    האינטרס חוזר
                    והלב פועם
                    המוח דוקר
                    והחטא טועם

                    הזיכרון המתוק
                    נהפך למר
                    התחלתי לשתוק
                    כי אין מה לומר...
                    טוהר

                    לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                    -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    7
                    • איזה קטעא מנותק
                      איזה קטעא מנותק
                      איזה קטע
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1747

                      היה לי קר מידי
                      העולם סגר עלי
                      וחשבתי שכבר אולי
                      העתיד מאחורי

                      ניסיתי להאמין בטוב
                      התעקשתי לא לכאוב
                      חיפשתי לי מקום שקט
                      בו אוכל להיקלט

                      אבל העולם שלי ברח
                      והכאב שבי צרח
                      ובתוכי היה בלאגן
                      עד שנמאס לי מכל העניין

                      אז זזתי לי לצד
                      נעלמתי שם לבד
                      הייתי כה מפוחד
                      במקום המבודד

                      ברחתי מכולם
                      ברחתי מהעולם
                      והכאב שבי הועם
                      כי מצאתי אותך שם

                      אלוקים
                      קרב אותי אליך
                      רוצה את קרבתך
                      העולם הוא חשיכה
                      אני חייב אותך!

                      יש שני סוגי מוזיקה-
                      מוזיקה שמרימה ומוזיקה שמורידה.
                      תשחה בסוג הראשון, ותברח כמו מאש מהסוג השני.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      11
                      • שוש 0ש מנותק
                        שוש 0ש מנותק
                        שוש 0
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1748

                        הסכם

                        מוסכם שכך
                        רק הוא שכח
                        הסכים, ושוב סרח
                        כשגילה, אץ ברח
                        על כוכבו דרך
                        ברגע נהפך
                        אורו זרח
                        רצונו פרח
                        נפשו יצרח
                        לב אבן הפך רך
                        לאלוקיו נמשך

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        6
                        • מישהי מיוחדתמ מנותק
                          מישהי מיוחדתמ מנותק
                          מישהי מיוחדת
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
                          #1749

                          שיחקתי לי ברגשות
                          התאהבתי במלחמות
                          התמכרתי לדמעות
                          התרגלתי לחכות ללילות
                          כמו חיצים יריתי לי בלב
                          השתדלתי לא להתקרב
                          הכרחתי את עצמי להיעלב
                          החדרתי בי עמוק את הכאב
                          צרחתי על העולם
                          ברחתי מכולם
                          התעקשתי לבכות
                          לא הסכמתי להשתנות
                          אז מה הפלא שהלב צרח
                          וכשלא שמעתי לו אז הוא ברח
                          ומה הפלא שהוא קפא
                          מה הפלא שהוא נכבה?
                          האם יש לי תרופה?
                          אבא גלה לי השפה-
                          איך לחדור אליו שוב
                          ולהתעסק במה שחשוב
                          כי הדבר שהכי כואב לי
                          זה הנתק מהלב שלי

                          ד' קובע את המצב ואתה את מצב הרוח

                          שירה 9ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                          8
                          • מישהי מיוחדתמ מישהי מיוחדת

                            שיחקתי לי ברגשות
                            התאהבתי במלחמות
                            התמכרתי לדמעות
                            התרגלתי לחכות ללילות
                            כמו חיצים יריתי לי בלב
                            השתדלתי לא להתקרב
                            הכרחתי את עצמי להיעלב
                            החדרתי בי עמוק את הכאב
                            צרחתי על העולם
                            ברחתי מכולם
                            התעקשתי לבכות
                            לא הסכמתי להשתנות
                            אז מה הפלא שהלב צרח
                            וכשלא שמעתי לו אז הוא ברח
                            ומה הפלא שהוא קפא
                            מה הפלא שהוא נכבה?
                            האם יש לי תרופה?
                            אבא גלה לי השפה-
                            איך לחדור אליו שוב
                            ולהתעסק במה שחשוב
                            כי הדבר שהכי כואב לי
                            זה הנתק מהלב שלי

                            שירה 9ש מנותק
                            שירה 9ש מנותק
                            שירה 9
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1750
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • משורר מבולבלמ מנותק
                              משורר מבולבלמ מנותק
                              משורר מבולבל
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1751

                              חלומות

                              ולרגע עצמתי את עיני
                              וחזיתי בחיים משלי
                              זוהרות וסמוקות היו פני
                              כשחזיתי באור שמולי
                              ופשוט לא יכול כבר לחכות לימים יפים שיבואו
                              וכל כך מתחשק לי שוב לבכות על חיים עצובים שכאלו

                              ולרגע חלמתי חלום כזה מוזר
                              על אושר ועל לב אובד שחזר
                              הכל פרח הכל היה כזה ירוק
                              ואף אחד לא הפסיק לשמוח ולצחוק
                              ופשוט לא רוצה להתעורר למציאות מדממת מכאב
                              וכל כך שורף לי בלילות בחלל שפעם בו פעם לב

                              כמעט שהפסקתי לחלום
                              על אמת ושלווה ושלום
                              על מרפא ותקווה
                              על פיסת אהבה
                              על אושר שבא לו פתאום

                              כמעט שהפסקתי לחלום
                              שמישהו יעשה לי שלום
                              על חיוך ושמחה
                              על חיי משפחה
                              על יום אחד שיבוא לו פתאום

                              (מוגן בזכויות יוצרים)

                              כשאנשים קטנים עושים צל גדול
                              סימן שהשמש שוקעת!
                              ("ליקוי מאורות"- https://miktzav.com/post/102757)

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              11
                              • ברוריהב מנותק
                                ברוריהב מנותק
                                ברוריה
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1752

                                -סטופ-
                                סטופ
                                תעצרו את הרכבת
                                אני רוצה לעלות
                                להצטרף לנסיעה
                                להגיע למקום חדש
                                לא לעמוד במקום
                                לא לחוש תקועה
                                סטופ
                                תעצרו את הגלגל
                                רוצה לעלות אל על
                                להביע על הכול מלמעלה
                                להרגיש קצת גבוהה
                                מעל כולם
                                סטופ
                                תעצרו ת'חיים
                                בין האצבעות הם בורחים
                                לא מספיקה כלום
                                אבל הנוף כל כך יפה
                                לא משנה איפה אני נמצאת
                                לקחת נשימה עמוקה

                                שירה מעומק הנשמה

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                2
                                • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                                  מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                                  מוזיקה זה הדיבור
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1753
                                  פוסט זה נמחק!
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                                    מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                                    מוזיקה זה הדיבור
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1754

                                    תמיד ידעתי שהטוב יבוא
                                    גם כשנכנסתי לתוך מבוך
                                    ידעתי שיבוא היום שאני יעלה על הרכבת
                                    שנשמתי תצעק את העולם אני אוהבת
                                    גם אם לא הצלחתי בדרך של כולם ללכת
                                    ידעתי שאפשר למצוא תטוב גם בדרך אחרת
                                    עכשיו אני יושב לי מול הים
                                    חול שמים וגם מים הכל שמה נראה מושלם
                                    סתם לא באמת עכשיו אני נמצא בסתם מקום
                                    אבל כשטוב לך בלב טוב לך בכל מקום

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    6
                                    • ע מנותק
                                      ע מנותק
                                      עדיין לבד
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי עדיין לבד
                                      #1755

                                      תתחבר לעצמך

                                      מפחיד
                                      מטריד
                                      אין אמון באף אחד

                                      מה קרה
                                      מה נקרע
                                      למה הקשר שלו אבד

                                      הוא מהלך
                                      מתלכלך
                                      רק רוצה מילה טובה

                                      עושה שטויות
                                      עוטה מסיכות
                                      מחפש טיפת אהבה

                                      מאשים את עצמו
                                      הוא דפוק
                                      מאוכזב מעצמו
                                      הוא דפוק
                                      בוכה לעצמו
                                      הוא דפוק
                                      בורח מעצמו
                                      כי הוא דפוק

                                      הוא כבר לא מה שהיה
                                      נעלמה לו התמימות הטהורה
                                      הוא התחספס, השתנה
                                      הוא נכבש בלי מלחמה

                                      עכשיו קשה לו שוב
                                      העולם כל כך כאוב
                                      הוא לא נהיה חשוב
                                      נהיה לו רק עצוב
                                      הוא לא נהיה שייך
                                      כמה פעמים שצרח
                                      הוא נשאר עוד לבד
                                      לא דפוק אבל בצד

                                      הוא כמו כולם אז מה נסגר
                                      למה הוא לא נהיה מחובר
                                      איך לא התמלא החסר
                                      ממשיך להרגיש עפר
                                      אף אחד לא שם לב אליו
                                      אף אחד לא יודע עליו
                                      כמה פעמים הוא כאב
                                      הוא שואל מה עכשיו

                                      הוא לא צריך להוריד ממנו
                                      כדי להיות כמו כל העולם
                                      הוא לא צריך להיות כמו
                                      כדי שיסתכלו עליו כולם
                                      רק שינסה ואולי יצליח
                                      להיות שלם עם עצמו
                                      כי הוא הראשון שירוויח
                                      ואחריו גם סביבתו

                                      S תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      8
                                      • שריושש מנותק
                                        שריושש מנותק
                                        שריוש
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1756

                                        זרקו לה מילה
                                        קלעה למטרה
                                        אמרו לה לא
                                        עד פה
                                        אולי תוותרי
                                        זה לא אפשרי
                                        את מספיקה?
                                        בשביל כזאת משימה ?!
                                        פגועה מאנשים
                                        שסקלו במילים
                                        מלחמה בין תשוקה
                                        לבין אכזבה עמוקה
                                        בוחרת היא להיות
                                        ולא לרצות את הבריות
                                        הדרך אולי חשוכה
                                        אך זו דרך למלוכה
                                        לא מסתכלת
                                        פשוט מתעלמת
                                        ורק אומרת:
                                        "הדרך היא אני
                                        ואני זה הדרך"

                                        זהו מסר לכולם אין אדם שיכול לעצור את החלומות שלכם אלא אם כן אתם מרצים אותו הנוסחא להצלחה אין אבל נוסחא לכישלון זה לרצות אנשים תאהבו את הדרך את העמל וההשקעה והדרך תחבק אותכם בחזרה מנסיון😊

                                        אפילו הכוכבים
                                        צריכים חשכה,
                                        כדי לזרוח.

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        5
                                        • שיר 5ש מנותק
                                          שיר 5ש מנותק
                                          שיר 5
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1757

                                          לימודים, מבחנים
                                          החיים עמוסים
                                          מנסה להגיע לתואר

                                          חברות, בילויים
                                          חיים שזורמים
                                          מרוצה מתקופת זוהר

                                          צחוק מדהים
                                          הרבה פטפוטים
                                          אוהבת את ההוד

                                          טלפונים מצלצלים
                                          יוצאת לטיולים
                                          רוצה תמיד עוד

                                          זעקה שקטה
                                          לחישה מעיקה
                                          אני מחפשת את עצמי

                                          לאן נעלמה
                                          מעלתי אבודה
                                          נשמתי מנסה להציץ

                                          לחזור רוצה
                                          לטפס מצליחה
                                          אני נסיכה אמיתית!

                                          השיר צריך שיפוץ דחוף!
                                          רק שהמוח שלי יבש...😵 😵
                                          מוזמנים לנסות לשפר אותו, אני אשמח...

                                          כשאומרים לך "ספר לי קצת על עצמך"
                                          ופתאום אתה שוכח מי אתה

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          8

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול