דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 816.1k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • רבקהר מנותק
    רבקהר מנותק
    רבקה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1731

    @rpryd49 @ישעיה - לא מגיבים בשרשור זה תגובות שאינן שירים.


    @rpryd49 מי שלא מתחבר לשיר מסויים - שלא ילייק וגם שלא יעיר הערות שאינן במקומם. וכן להפך כמובן.

    @ישעיה הערה מיותרת לחלוטין. קהל היעד של האתר הוא גם בנים וגם בנות. זה לא שיש בעייה בזה שהשיר כתוב בלש' נקבה. ומי שלא מתאים לו - שפשוט יעביר לשיר הבא. הגיוני ומתקבל. רק הערות כאלה לכבול על כולם לא בא בחשבון.

    ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    4
    • ה מנותק
      ה מנותק
      הלל 1
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1732

      כבד את אביך ואת אמך
      כיבוד הורים
      זה דבר חשוב
      שצריך לעשותו שוב ושוב
      טוב מאד לכבד את ההורה
      כי לולי זאת, אף ה' חורה
      גם אם אני באמצע לשחק במשחק
      גם אם הגוף עייף ונשחק
      צריך לכבד בכל מצב
      ולזכור שה' עלינו תמיד ניצב
      לא ללכת בצעדי צב
      ובלב להתעצב
      אלא מייד בשמחה להתייצב
      לעשות תמיד את רצון האבא
      לקבל קבלה מכאן ולהבא
      לכבד תמיד את האמא
      בין במעשים בין בקימה
      בערב בבוקר ובצהריים
      אתמול מחר ומחרתיים
      גם אם זה דקה או דקותיים
      וגם אם זה שעה ושעתיים
      אחרי הכל, קצת הכרת הטוב
      יש לנו כלפיהם חוב
      הם שהביאונו לעולם
      והם שתמיד נותנים לנו סולם

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      3
      • כ מנותק
        כ מנותק
        כאן ועכשיו
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1733
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • כ מנותק
          כ מנותק
          כאן ועכשיו
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1734

          חולם בדרך / כ.ו.

          חולם להיות מוצלח
          לא סתם מפוצלח
          לא תופס ת'מהלך
          למה בינתיים זה לא הלך

          מישהו בשמים יושב שוחק
          מתבונן, מלווה, נותן לי לשחק
          ואני צועד, רועד, מועד
          ותמיד תמיד עובד

          עם העיניים לעתיד מביט
          מתקרב ליגע בראש שרביט
          והקשיים שבדרך
          יתבררו כצורך
          ועבודת הפרך
          תבנה לי קיר תמך

          לא למרות הנסיונות
          ולא על אף הכשלונות
          זו הדרך אין בלתה
          כך תגדל באורייתא

          אם חיבור אתה רוצה
          חייב שתגיע לקצה
          בייסורים של אהבה
          ההמתנה הייתה שווה

          אל תבלע את העולם
          ההוא לפניך כבר נעלם
          לכל אחד יש את השביל
          להיות אחר זה גם קביל

          אם תראה בכל אתגר
          שבו טמון גם המחר
          כשתסתובב שוב לאחור
          תראה שלא הכל שחור

          נקודת האור תופיע
          בלי להקדים ולהתריע
          ואף אחד לא יודיע
          שאותך ה' הושיע

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          3
          • מישהי מיוחדתמ מנותק
            מישהי מיוחדתמ מנותק
            מישהי מיוחדת
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
            #1735

            מתבלבלת בין עצמי
            בין הטוב לאמיתי
            בין הדברים שירדימו אותי
            בין הדברים שיחזקו אותי
            בין המציאות לשיגעון
            בין הבתים אל הפזמון
            בין השכל אל הרצון
            בין האופטימיות לזיכרון

            אני מידי מבולבלת
            לכן אני גם מתבלבלת
            ושוב אני נופלת
            בונה ומפרקת
            דורכת ביבלת
            מתמכרת למחברת
            לחלום להיות זמרת
            לידיעה שאני מפגרת

            ובין הכל אני יודעת
            שאני בכלל לא קובעת
            אז לא משנה מה אבחר
            תמיד זה יהיה רע
            ועכשיו פתאום הכל מותר
            כי אין לי בכלל בחירה
            ואני יודעת שזה שטויות
            אבל התמכרתי לאשליות
            וקצת קשה לי להתרומם
            כי אני עסוקה בלחפות
            אוי השם...

            ד' קובע את המצב ואתה את מצב הרוח

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • ה מנותק
              ה מנותק
              הודיה 1
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1736

              כל תזוזה שלי ואני כמעט נופלת.
              קשה לי להחזיק מעמד,
              מול הרגשות שלא נותנות לי רוגע.
              מול הדאגה שלא מפסיקה.
              מול הקשיים שרק הולכים ומתגברים.
              מול הכעס שבא ולא עוזב.
              מול העומס של מרוץ החיים.
              מול כל האנשים שאני פוגשת מדי יום.
              מול כל דיבור שלא במקום.
              מול הבילבול בתוכי שלא נותן לי מנוח.
              מול המשפחה שרק מקשה עלי,
              בזמנים שלא רואים כלום עלי ולא יודעים,
              מה אני עוברת בכלל...
              מול החברה שכל היום מצפה ממני.
              ואני תלויה רק בה'.
              בכל תזוזה שהוא מוזיז אותי,
              מתייאשת ונאלצת לקום מחדש לחיים,
              ושוב נופלת ושוב נאלצת לקום.
              אנא אבא תיתן לי גם את הכוחות,
              לעמוד בניסיונות שאתה מביא לי.
              אני אוהבת אותך מאוד,
              ורוצה להרגיש שגם אתה אוהב אותי.
              תביא לנו את הגאולה במהרה.
              נמאס לנו לחכות, לצפות, ולסבול....
              אוהבת אותך בלי גבול ומידה,
              ממני הבת הקטנה שלך שמחכה לך!

              "אי אפשר למחוא כפיים ביד אחת"

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              5
              • טותייייט מנותק
                טותייייט מנותק
                טותיייי
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1737

                התרחקתי מכולם
                הלב שלי נאטם
                האמון שלי נרדם
                הרגש כבר נדם

                כשצריך את כולם
                הם נעלמים
                כשקמים לעולם
                תמשמעות לא מבינים

                שחייב לדבר
                אז צריך על רצון לוותר
                כי אף אחד לא יכול
                ואז נשארים בלי קול

                צריך חזקים להישאר
                וגם מה שנשאר זה להתפלל
                למצוא את האנשים הנכונים
                שתמיד יהיו לצידך כל החיים

                ההרגשה הנוראה זה הבדידות
                שלפעמים שורפת את הלב
                אך צריך לנהוג בזהירות
                שבסוף לא יהיה כואב...

                טוהר

                לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                12
                • אנונימיתא מנותק
                  אנונימיתא מנותק
                  אנונימית
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1738

                  צומת דרכים,
                  עומדת
                  לאיפה לפנות?
                  מפחדת
                  מחליטה כי צריך,
                  מתמודדת
                  מרימה את עיני
                  מתעודדת

                  מאמינה בעצמי,
                  מתגברת
                  לוקחת אחריות
                  בוחרת
                  את כל הפחדים
                  שוברת
                  שוב לעצמי
                  אומרת

                  זה בידיים שלך
                  תביני
                  הכל זה בראש
                  תפנימי
                  ואת לא לבד
                  תאמיני

                  ובסוף..גם תגיעי

                  "מוזיקה היא החיים, ולכן הלב שלנו פועם בקצב קבוע."

                  נוודנ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  9
                  • אנונימיתא אנונימית

                    צומת דרכים,
                    עומדת
                    לאיפה לפנות?
                    מפחדת
                    מחליטה כי צריך,
                    מתמודדת
                    מרימה את עיני
                    מתעודדת

                    מאמינה בעצמי,
                    מתגברת
                    לוקחת אחריות
                    בוחרת
                    את כל הפחדים
                    שוברת
                    שוב לעצמי
                    אומרת

                    זה בידיים שלך
                    תביני
                    הכל זה בראש
                    תפנימי
                    ואת לא לבד
                    תאמיני

                    ובסוף..גם תגיעי

                    נוודנ מנותק
                    נוודנ מנותק
                    נווד
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1739

                    מקווה שיובן ולא יוחטא למטרה. זה שיר ביקורת.

                    דרך הישר עקומת הדרכים.
                    הילכו יחד אהבה ושנאה?
                    בהמות עדינות בדמות מלאכים.
                    טוב, עונג, ללא רגשות קנאה.

                    מתיקות עילאית צפונה בכל מילה.
                    שקר מתבשל כקרבן על מזבח.
                    רגש התעלות בסיום כל תפילה.
                    ציפייה ''הוא יבוא'' עלינו לשבח.

                    קרבת אלוקים על אף המרחק.
                    עוד נידנוד בשביל עליה.
                    עולם פנימי פנימה נדחק.
                    בריחה ממציאות זו הכרייה.

                    עצב חבוי בעיני מורי שמחה.
                    ריק מפי מלאים ממלא.
                    עליה בסולם זו סתם טירחה.
                    ולי עוד אומרים עלה במעלה.

                    לא פלא שיש הרבה נושרים, יש הרבה שונאי שקר...

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    7
                    • טותייייט מנותק
                      טותייייט מנותק
                      טותיייי
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1740

                      אם תקבלו אותו כמו שהוא
                      הוא יחזור
                      אם תאהבו אותו איך שהוא
                      הוא יחזור
                      אם תביאו לו פתח לחזור
                      הוא יחזור
                      אם תתנו לי חיבוק מלא באור
                      הוא יחזור
                      אם תביאו לא אהבה בלי מילים
                      הוא יחזור
                      אם תגידו לו שיש לב גם בלי לבן ושחור
                      הוא יחזור
                      אם תתעלמו מהחיצוני ותראו את הפנימי
                      הוא יחזור
                      אם תביאו לו יד שירגיש את הלב
                      הוא יחזור
                      אם אף פעם אל תזכירו את הכאב
                      הוא יחזור
                      וכשהוא יחזור הוא יחזור באמת
                      אבל תביאו לי
                      פתח לרצות לחזור...
                      טוהר

                      לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                      -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      9
                      • שיר 5ש מנותק
                        שיר 5ש מנותק
                        שיר 5
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1741

                        משנכנס אדר מרבים בשמחה
                        ואני מרגישה ממש נבוכה
                        העולם לא מראה לי פנים מחייכות
                        ואיך אראה לו פנים שוחקות?
                        כולם אבלים מבכים את החורבן
                        השושנים נקטפו כמו פרח רענן
                        השדה שלנו אבל וקודר
                        שממה וריקנות הוא עכשיו משדר
                        מי ייתן תמורת הילדים
                        מי יחזיר שמחה ללבבות השבורים
                        עלו בסערה השמיימה כעולה
                        לכפר בעדנו, לקרב הגאולה
                        איך אפשר לחזור לשגרה
                        כאילו מאום לא קרה
                        לשכוח מכולם להתרכז בעצמי
                        להתנהל כרגיל באופן יומיומי
                        אני צריכה ניעור בזק
                        לצעוק לה' ממש חזק
                        לבקש גאולה לכל העולם
                        שנזכה לראות את הבית מושלם
                        שנזכה לאור, לתחיית המתים
                        לראות עבודת לוויים וכוהנים
                        לשמחה אמיתית ללא שמץ עצבות
                        באחדות אמיתית והמון רחבות.

                        נכון שעבר זמן, אבל הילדים הטהורים הללו לא יוצאים לי מהראש. כמו מלאכים הם הלכו כדי לכפר עלינו!
                        אין סיכוי שנחזור כ"כ מהר לשיגרה...

                        כשאומרים לך "ספר לי קצת על עצמך"
                        ופתאום אתה שוכח מי אתה

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        7
                        • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                          לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                          לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1742

                          יצא לי קצת מוזר, אולי יהיה לי זמן מתישהוא לסדר אתזה.

                          זרקי תמחשבות שלך,
                          אפחד לא מתעניין.
                          שמרי על הלב שלך,
                          אין למה להתבכיין?

                          את לא עמוקה,
                          את אוהבת להסתבך.
                          את לא רגישה.
                          את אגואיסטית לעצמך.

                          אבל

                          ככה--
                          אני אוהבת אותך.
                          עם דם נשפך,משריטות.

                          עם ים של דמעות.
                          כאב שנוצר,מחרטות.
                          רצון נואש, -לחיות.

                          רק ככה--
                          עם חלומות,
                          להיות נורמלית.
                          עם תמימות,
                          שתהיי אי פעם,
                          אחרת.

                          המראה מולך,
                          שבורה.
                          זה לא את,
                          שדפוקה.

                          אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          10
                          • פושפושפ מנותק
                            פושפושפ מנותק
                            פושפוש
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1743

                            את מגיעה למקום גבוה
                            ואז פתאום נופלת
                            מרגישה לא צפויה
                            והיד אוזלת

                            חושבת-
                            מי ידע מה מחר
                            טוב ואז לא---
                            יום חם יום קר
                            לכל יום שינוי משלו

                            מה תעשי?
                            כמו תמיד
                            בשמיכה תתכסי
                            ותקווי לטוב בעתיד...

                            למי שיש סוף יותר אופטימי, שימשיך.
                            👍

                            טותייייט תגובה 1 תגובה אחרונה
                            6
                            • פושפושפ פושפוש

                              את מגיעה למקום גבוה
                              ואז פתאום נופלת
                              מרגישה לא צפויה
                              והיד אוזלת

                              חושבת-
                              מי ידע מה מחר
                              טוב ואז לא---
                              יום חם יום קר
                              לכל יום שינוי משלו

                              מה תעשי?
                              כמו תמיד
                              בשמיכה תתכסי
                              ותקווי לטוב בעתיד...

                              למי שיש סוף יותר אופטימי, שימשיך.
                              👍

                              טותייייט מנותק
                              טותייייט מנותק
                              טותיייי
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1744

                              @פושפוש אמר בשירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה:

                              את מגיעה למקום גבוה
                              ואז פתאום נופלת
                              מרגישה לא צפויה
                              והיד אוזלת

                              חושבת-
                              מי ידע מה מחר
                              טוב ואז לא---
                              יום חם יום קר
                              לכל יום שינוי משלו

                              מה תעשי?
                              כמו תמיד
                              בשמיכה תתכסי
                              ותקווי לטוב בעתיד...

                              למי שיש סוף יותר אופטימי, שימשיך.
                              👍

                              ניסיתי להמשיך תגידי אם אהבת

                              ואז היום שיפציע
                              שיאיר לי את הלב
                              ארים את השמיכה
                              שריפתה לי את הכאב

                              ואז אראה את האור
                              אסלק את השחור
                              אבדיל בין חום לקור
                              ולא אתן לשום דבר
                              את הלב שלי לדקור!

                              לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                              -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              5
                              • עטיע מנותק
                                עטיע מנותק
                                עטי
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1745

                                קצת באיחור…
                                נכתב בעקבות הפיגוע בצומת רמות

                                עוד פעם לילה,
                                אותו חושך, אותו חדר,
                                החום כמו תמיד והקור מבפנים.
                                עוד פעם לילה,
                                הצמרמורות, הפחד, האבל הזה שעומד באוויר,
                                הדמעות הרותחות,מנסות לבטא את השרפה בפנים.
                                עוד פעם לילה,
                                אחרי שבת מבולבלת, אחרי שעות של מחשבות,
                                אחרי כמויות פרקי תהילים,אחרי תפילות בצרחות,
                                אחרי עוד בשורה קשה,
                                הנפש כמעט קורסת,
                                עם ישראל אחים, מרגישים את זה ממש,
                                צורחים למשיח, בלי מילים
                                אבא תמיד שומע,
                                עוד פעם לילה,
                                החושך הסמיך הזה שמזכיר לנו שאנחנו בגלות
                                הכאב האדיר הזה,
                                הפחד, האדמה פתאום מאבדת יציבות,
                                איפה אנחנו ואיפה ביטחון, לא יודעים מה יהיה מחר,
                                דבר אחד ברור,
                                ה׳ אחד.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                6
                                • טותייייט מנותק
                                  טותייייט מנותק
                                  טותיייי
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1746

                                  כולם משתתקים
                                  כשהמצפון מדבר
                                  אנשים משתפים
                                  והלב מספר

                                  הכאב מסרב
                                  להאמין לאנשים
                                  העולם מתחשב
                                  רק כשבוכים

                                  האינטרס חוזר
                                  והלב פועם
                                  המוח דוקר
                                  והחטא טועם

                                  הזיכרון המתוק
                                  נהפך למר
                                  התחלתי לשתוק
                                  כי אין מה לומר...
                                  טוהר

                                  לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                  -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  7
                                  • איזה קטעא מנותק
                                    איזה קטעא מנותק
                                    איזה קטע
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1747

                                    היה לי קר מידי
                                    העולם סגר עלי
                                    וחשבתי שכבר אולי
                                    העתיד מאחורי

                                    ניסיתי להאמין בטוב
                                    התעקשתי לא לכאוב
                                    חיפשתי לי מקום שקט
                                    בו אוכל להיקלט

                                    אבל העולם שלי ברח
                                    והכאב שבי צרח
                                    ובתוכי היה בלאגן
                                    עד שנמאס לי מכל העניין

                                    אז זזתי לי לצד
                                    נעלמתי שם לבד
                                    הייתי כה מפוחד
                                    במקום המבודד

                                    ברחתי מכולם
                                    ברחתי מהעולם
                                    והכאב שבי הועם
                                    כי מצאתי אותך שם

                                    אלוקים
                                    קרב אותי אליך
                                    רוצה את קרבתך
                                    העולם הוא חשיכה
                                    אני חייב אותך!

                                    יש שני סוגי מוזיקה-
                                    מוזיקה שמרימה ומוזיקה שמורידה.
                                    תשחה בסוג הראשון, ותברח כמו מאש מהסוג השני.

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    11
                                    • שוש 0ש מנותק
                                      שוש 0ש מנותק
                                      שוש 0
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1748

                                      הסכם

                                      מוסכם שכך
                                      רק הוא שכח
                                      הסכים, ושוב סרח
                                      כשגילה, אץ ברח
                                      על כוכבו דרך
                                      ברגע נהפך
                                      אורו זרח
                                      רצונו פרח
                                      נפשו יצרח
                                      לב אבן הפך רך
                                      לאלוקיו נמשך

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      6
                                      • מישהי מיוחדתמ מנותק
                                        מישהי מיוחדתמ מנותק
                                        מישהי מיוחדת
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
                                        #1749

                                        שיחקתי לי ברגשות
                                        התאהבתי במלחמות
                                        התמכרתי לדמעות
                                        התרגלתי לחכות ללילות
                                        כמו חיצים יריתי לי בלב
                                        השתדלתי לא להתקרב
                                        הכרחתי את עצמי להיעלב
                                        החדרתי בי עמוק את הכאב
                                        צרחתי על העולם
                                        ברחתי מכולם
                                        התעקשתי לבכות
                                        לא הסכמתי להשתנות
                                        אז מה הפלא שהלב צרח
                                        וכשלא שמעתי לו אז הוא ברח
                                        ומה הפלא שהוא קפא
                                        מה הפלא שהוא נכבה?
                                        האם יש לי תרופה?
                                        אבא גלה לי השפה-
                                        איך לחדור אליו שוב
                                        ולהתעסק במה שחשוב
                                        כי הדבר שהכי כואב לי
                                        זה הנתק מהלב שלי

                                        ד' קובע את המצב ואתה את מצב הרוח

                                        שירה 9ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        8
                                        • מישהי מיוחדתמ מישהי מיוחדת

                                          שיחקתי לי ברגשות
                                          התאהבתי במלחמות
                                          התמכרתי לדמעות
                                          התרגלתי לחכות ללילות
                                          כמו חיצים יריתי לי בלב
                                          השתדלתי לא להתקרב
                                          הכרחתי את עצמי להיעלב
                                          החדרתי בי עמוק את הכאב
                                          צרחתי על העולם
                                          ברחתי מכולם
                                          התעקשתי לבכות
                                          לא הסכמתי להשתנות
                                          אז מה הפלא שהלב צרח
                                          וכשלא שמעתי לו אז הוא ברח
                                          ומה הפלא שהוא קפא
                                          מה הפלא שהוא נכבה?
                                          האם יש לי תרופה?
                                          אבא גלה לי השפה-
                                          איך לחדור אליו שוב
                                          ולהתעסק במה שחשוב
                                          כי הדבר שהכי כואב לי
                                          זה הנתק מהלב שלי

                                          שירה 9ש מנותק
                                          שירה 9ש מנותק
                                          שירה 9
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1750
                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול