דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 815.0k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מישהי מיוחדתמ מישהי מיוחדת

    שיחקתי לי ברגשות
    התאהבתי במלחמות
    התמכרתי לדמעות
    התרגלתי לחכות ללילות
    כמו חיצים יריתי לי בלב
    השתדלתי לא להתקרב
    הכרחתי את עצמי להיעלב
    החדרתי בי עמוק את הכאב
    צרחתי על העולם
    ברחתי מכולם
    התעקשתי לבכות
    לא הסכמתי להשתנות
    אז מה הפלא שהלב צרח
    וכשלא שמעתי לו אז הוא ברח
    ומה הפלא שהוא קפא
    מה הפלא שהוא נכבה?
    האם יש לי תרופה?
    אבא גלה לי השפה-
    איך לחדור אליו שוב
    ולהתעסק במה שחשוב
    כי הדבר שהכי כואב לי
    זה הנתק מהלב שלי

    שירה 9ש מנותק
    שירה 9ש מנותק
    שירה 9
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1750
    פוסט זה נמחק!
    תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • משורר מבולבלמ מנותק
      משורר מבולבלמ מנותק
      משורר מבולבל
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1751

      חלומות

      ולרגע עצמתי את עיני
      וחזיתי בחיים משלי
      זוהרות וסמוקות היו פני
      כשחזיתי באור שמולי
      ופשוט לא יכול כבר לחכות לימים יפים שיבואו
      וכל כך מתחשק לי שוב לבכות על חיים עצובים שכאלו

      ולרגע חלמתי חלום כזה מוזר
      על אושר ועל לב אובד שחזר
      הכל פרח הכל היה כזה ירוק
      ואף אחד לא הפסיק לשמוח ולצחוק
      ופשוט לא רוצה להתעורר למציאות מדממת מכאב
      וכל כך שורף לי בלילות בחלל שפעם בו פעם לב

      כמעט שהפסקתי לחלום
      על אמת ושלווה ושלום
      על מרפא ותקווה
      על פיסת אהבה
      על אושר שבא לו פתאום

      כמעט שהפסקתי לחלום
      שמישהו יעשה לי שלום
      על חיוך ושמחה
      על חיי משפחה
      על יום אחד שיבוא לו פתאום

      (מוגן בזכויות יוצרים)

      כשאנשים קטנים עושים צל גדול
      סימן שהשמש שוקעת!
      ("ליקוי מאורות"- https://miktzav.com/post/102757)

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      11
      • ברוריהב מנותק
        ברוריהב מנותק
        ברוריה
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1752

        -סטופ-
        סטופ
        תעצרו את הרכבת
        אני רוצה לעלות
        להצטרף לנסיעה
        להגיע למקום חדש
        לא לעמוד במקום
        לא לחוש תקועה
        סטופ
        תעצרו את הגלגל
        רוצה לעלות אל על
        להביע על הכול מלמעלה
        להרגיש קצת גבוהה
        מעל כולם
        סטופ
        תעצרו ת'חיים
        בין האצבעות הם בורחים
        לא מספיקה כלום
        אבל הנוף כל כך יפה
        לא משנה איפה אני נמצאת
        לקחת נשימה עמוקה

        שירה מעומק הנשמה

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        2
        • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
          מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
          מוזיקה זה הדיבור
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1753
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
            מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
            מוזיקה זה הדיבור
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1754

            תמיד ידעתי שהטוב יבוא
            גם כשנכנסתי לתוך מבוך
            ידעתי שיבוא היום שאני יעלה על הרכבת
            שנשמתי תצעק את העולם אני אוהבת
            גם אם לא הצלחתי בדרך של כולם ללכת
            ידעתי שאפשר למצוא תטוב גם בדרך אחרת
            עכשיו אני יושב לי מול הים
            חול שמים וגם מים הכל שמה נראה מושלם
            סתם לא באמת עכשיו אני נמצא בסתם מקום
            אבל כשטוב לך בלב טוב לך בכל מקום

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            6
            • ע מנותק
              ע מנותק
              עדיין לבד
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי עדיין לבד
              #1755

              תתחבר לעצמך

              מפחיד
              מטריד
              אין אמון באף אחד

              מה קרה
              מה נקרע
              למה הקשר שלו אבד

              הוא מהלך
              מתלכלך
              רק רוצה מילה טובה

              עושה שטויות
              עוטה מסיכות
              מחפש טיפת אהבה

              מאשים את עצמו
              הוא דפוק
              מאוכזב מעצמו
              הוא דפוק
              בוכה לעצמו
              הוא דפוק
              בורח מעצמו
              כי הוא דפוק

              הוא כבר לא מה שהיה
              נעלמה לו התמימות הטהורה
              הוא התחספס, השתנה
              הוא נכבש בלי מלחמה

              עכשיו קשה לו שוב
              העולם כל כך כאוב
              הוא לא נהיה חשוב
              נהיה לו רק עצוב
              הוא לא נהיה שייך
              כמה פעמים שצרח
              הוא נשאר עוד לבד
              לא דפוק אבל בצד

              הוא כמו כולם אז מה נסגר
              למה הוא לא נהיה מחובר
              איך לא התמלא החסר
              ממשיך להרגיש עפר
              אף אחד לא שם לב אליו
              אף אחד לא יודע עליו
              כמה פעמים הוא כאב
              הוא שואל מה עכשיו

              הוא לא צריך להוריד ממנו
              כדי להיות כמו כל העולם
              הוא לא צריך להיות כמו
              כדי שיסתכלו עליו כולם
              רק שינסה ואולי יצליח
              להיות שלם עם עצמו
              כי הוא הראשון שירוויח
              ואחריו גם סביבתו

              S תגובה 1 תגובה אחרונה
              8
              • שריושש מנותק
                שריושש מנותק
                שריוש
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1756

                זרקו לה מילה
                קלעה למטרה
                אמרו לה לא
                עד פה
                אולי תוותרי
                זה לא אפשרי
                את מספיקה?
                בשביל כזאת משימה ?!
                פגועה מאנשים
                שסקלו במילים
                מלחמה בין תשוקה
                לבין אכזבה עמוקה
                בוחרת היא להיות
                ולא לרצות את הבריות
                הדרך אולי חשוכה
                אך זו דרך למלוכה
                לא מסתכלת
                פשוט מתעלמת
                ורק אומרת:
                "הדרך היא אני
                ואני זה הדרך"

                זהו מסר לכולם אין אדם שיכול לעצור את החלומות שלכם אלא אם כן אתם מרצים אותו הנוסחא להצלחה אין אבל נוסחא לכישלון זה לרצות אנשים תאהבו את הדרך את העמל וההשקעה והדרך תחבק אותכם בחזרה מנסיון😊

                אפילו הכוכבים
                צריכים חשכה,
                כדי לזרוח.

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                5
                • שיר 5ש מנותק
                  שיר 5ש מנותק
                  שיר 5
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1757

                  לימודים, מבחנים
                  החיים עמוסים
                  מנסה להגיע לתואר

                  חברות, בילויים
                  חיים שזורמים
                  מרוצה מתקופת זוהר

                  צחוק מדהים
                  הרבה פטפוטים
                  אוהבת את ההוד

                  טלפונים מצלצלים
                  יוצאת לטיולים
                  רוצה תמיד עוד

                  זעקה שקטה
                  לחישה מעיקה
                  אני מחפשת את עצמי

                  לאן נעלמה
                  מעלתי אבודה
                  נשמתי מנסה להציץ

                  לחזור רוצה
                  לטפס מצליחה
                  אני נסיכה אמיתית!

                  השיר צריך שיפוץ דחוף!
                  רק שהמוח שלי יבש...😵 😵
                  מוזמנים לנסות לשפר אותו, אני אשמח...

                  כשאומרים לך "ספר לי קצת על עצמך"
                  ופתאום אתה שוכח מי אתה

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  8
                  • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                    מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                    מוזיקה זה הדיבור
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1758

                    היי אתה פנוי מגאוה אתה בנוי לאהבה
                    היי אתה הולך או אתה בא אתה חכם או אתה דבע
                    היי מה נשמע איתך היום על מה בלילה שוב תחלום
                    היי בא נשב ונדבר על כל הקושי נתגבר
                    היי אני דואג לך עכשיו שלרע אתה לא שב
                    עכשיו אני אענה השאלות מופנות אליך יוסף
                    התפילה שלי אליך אלוקים רק לך שוב אני כוסף
                    היי אל תברח לשום מקום לך ישר ולא עקום
                    תתמודד עם המציאות המציאות הזאת שלך
                    תחייך אל העולם גם אם עין שוב בוכה
                    תגיד לי למה תבוכה תגיד לי למה תדוחה
                    תגיד ממה אתה בורח יאוש בלי טעם ובלי ריח
                    איך אני אבין אותך עם את עצמי אני לא מסוגל
                    אמא יש רק אחת קוראים לאמא שלי מיכל
                    אין לי מה לרשום אז אני רושם שאין לי מה לרשום
                    אין לי איך לנשום אז חזרתי שוב לישון
                    רע מי שאומר שבחיים אנלא יצליח
                    אולי בעצם שימשיך שאת הדחף שלי יצמיח
                    אם אתה מנסה למצוא את המסר שבשיר
                    אולי לעת מצא זה יעשה אותך עשיר
                    לא מצאת את המסר תמשיך ותחפש
                    כי אני את המסר שבשיר במטפורות מחפש
                    לא רוצה להוציא בחוץ את הכביסה המלוכלכת
                    רק לא להיות לחוץ רק לא לעמוד מלכת
                    להמשיך ללכת לעולם לא לעצור
                    לחפש רק את הטוב ואותו בלב לנצור
                    איבדתי את הדרך לא כמעט ולא בערך
                    שכחתי שאני הוא עבד אבל בן של מלך
                    מי נביא ומי יבין שבעולם הזה כל אחד אורח

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    3
                    • מוכשרת עלמ מנותק
                      מוכשרת עלמ מנותק
                      מוכשרת על
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1759

                      לא יכולה!
                      ממשיכה מרוסקת.
                      לא יכולה!
                      מרגישה מנותקת.
                      לא יכולה!
                      להיות מחוברת.
                      לא יכולה!
                      הסוללה שלי נגמרת!
                      לא יכולה--
                      עייפתי מתלאות!
                      לא יכולה-
                      התפרקתי לחתיכות.
                      לא יכולה!
                      מי יציל את נפשי?
                      לא יכולה-
                      אזל הוא כוחי!
                      לא יכולה,
                      החושך גבר...
                      לא יכולה---
                      המשחק שלי נגמר!

                      סליחה על העיתוי הלא מתאים לשיר דיכאון--- מקווה שעוד יהיה ונהפוך הוא..

                      חיה במקרנצ'יק 1ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                      6
                      • מוכשרת עלמ מוכשרת על

                        לא יכולה!
                        ממשיכה מרוסקת.
                        לא יכולה!
                        מרגישה מנותקת.
                        לא יכולה!
                        להיות מחוברת.
                        לא יכולה!
                        הסוללה שלי נגמרת!
                        לא יכולה--
                        עייפתי מתלאות!
                        לא יכולה-
                        התפרקתי לחתיכות.
                        לא יכולה!
                        מי יציל את נפשי?
                        לא יכולה-
                        אזל הוא כוחי!
                        לא יכולה,
                        החושך גבר...
                        לא יכולה---
                        המשחק שלי נגמר!

                        סליחה על העיתוי הלא מתאים לשיר דיכאון--- מקווה שעוד יהיה ונהפוך הוא..

                        חיה במקרנצ'יק 1ח מנותק
                        חיה במקרנצ'יק 1ח מנותק
                        חיה במקרנצ'יק 1
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1760

                        @מוכשרת-על שיר מוקדש לך:

                        תהיי חזקה
                        החיים הם מלחמה
                        השם איתך תמיד
                        מי שמאמין לא מפסיד

                        מבינה ת'דיכאון
                        בא לי לעשות לך טוב
                        אז תגידי לי
                        אם השיר הזה עזר...

                        מוקדש באהבה😘

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        4
                        • י מנותק
                          י מנותק
                          י.ז.ל.
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1761
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • נ מנותק
                            נ מנותק
                            נגינתי
                            צוות פיקוח
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1762

                            דברים שכתבה אסתר יניב, אמם של הלל ויגל הי"ד שנרצחו בחווארה:

                            וְתַעֲמֹד אֶסְתֵּר
                            מוּל כֵּסֶא הַמֶּלֶךְ
                            וְכִמְעַט שֶׁנּוֹגַעַת בַּשַּׁרְבִיט
                            רְאֵה נָא מַלְכִּי
                            וְהִנֵּה שְׁנֵי בָּנַי
                            מֻטָּלִים לְפָנֶיךָ
                            לְבָנֶיךָ
                            וּמַדּוּעַ זֶה עֲזַבְתָּנִי
                            אֵלִי,אֵלִי
                            וּשְׁכַלְתַּנִי זֶה פַּעֲמַיִם
                            וְהָרֵי הִסְתַּרְתָּ פְּנֵיך מִמֶּנִּי
                            וְאָנֹכִי לֹא אֶעֱזָבְךָ
                            רִבּוֹנוֹ שֶׁל עוֹלָם
                            וְהִנֵּה הַמָּנוֹת שֶׁטָּרַחְתִּי לְפָנֶיךָ
                            וְהִשְׁקַעְתִּי וְגִדַּלְתִּי
                            לְרוֹמֵם אֶת שְׁמֶךָ
                            וְהִנֵּה שְׁנֵיהֶם עָלוּ הַשָּׁמַיְמָה,
                            כְּמִשְׁלוֹחַ מָנוֹת מְהֻדָּר,
                            2 מָנוֹת.
                            וְלֹא אַחַת.
                            עִם שַׁבַּת תְּרוּמָה שֶׁיּוֹצֵאת
                            זֹאת אֲנִי
                            וּתְרוּמָתִי.
                            וְעַתָּה,
                            נִשְׁאַרְנוּ
                            כְּעָנִי.
                            אֶת אוֹר הַיְּקָרוֹת
                            לָנוּ
                            בְּבַת עֵינֵנוּ.
                            וְעָלָה הַשְּׁכוֹל
                            בְּחַלּוֹנֵנוּ.
                            הִתְבַּקַּשְׁנוּ
                            מִיְּשִׁיבָה שֶׁל מַטָּה
                            לִישִׁיבָה שֶׁל מַעְלָה
                            בִּסְעָרָה
                            פַּעֲמַיִם.
                            וַאֲנִי וּבֵית אָבִי
                            נַמְשִׁיךְ.
                            מֵעַל מִצְפֶּה יוֹסֵף
                            בְּנַחֲלַת
                            אֲבִיחַיִל
                            דּוֹד מָרְדְּכַי
                            נִגֶּשֶׁת אֲנִי
                            אֶסְתֵּר
                            וְכֻלִּי יְרַקְרֹקֶת
                            מִשְּׁכוֹל
                            כְּאֵב
                            וְגַעְגּוּעַ
                            שֶׁאֵין לוֹ סוֹף
                            וְאֵין לוֹ מִלִּים
                            אַךְ מַגִּיעָה וְנוֹגַעַת
                            בְּשַׁרְבִיטוֹ שֶׁל הַמֶּלֶךְ
                            וְיוֹדַעַת
                            וּמַאֲמִינָה
                            שֶׁלֹּא יִכָּלְמוּ לָנֶצַח
                            כָּל הַחוֹסִים בְּךָ
                            וַאֲנִי
                            אֵין לִי אֶלָּא
                            לַחֲסוֹת
                            בְּצִלְּךָ
                            עִם כָּל
                            זֶבַח הַמִּשְׁפָּחָה שֶׁלָּנוּ
                            הַנּוֹתֶרֶת.
                            וָהּ ' אֲדָר שֶׁלָּנוּ הַשָּׁנָה
                            כְּבָר לֹא יִתְהַדֵּר
                            אֶלָּא שַׂק וְאֵפֶר עַל רֹאשׁוֹ
                            עַד יָבוֹא גּוֹאֵל
                            עַד יָשׁוּבוּ אֵלֵינוּ
                            הַלֵּל
                            וַיָּגֶל.

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            11
                            • י מנותק
                              י מנותק
                              י.ז.ל.
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1763

                              לכבוד פרשת השבוע - פרשת תצוה

                              בגדי כהן גדול / י.ז.ל.

                              ועשו אפוד מעשה חושב
                              ששה משמותם על כל כתף
                              כתובים יהיו כתולדותם
                              מעשה חרש פיתוחי חותם

                              ועשית חושן משפט
                              רבוע כפול זרת אחת
                              ארבעה טורים אבנים
                              שמות שבטים בהם מפותחים

                              מעיל האפוד תכלת כליל
                              פעמון ורימון להשמיע צליל
                              והיה על אהרן בבואו לשרת
                              ילבשנו תמיד ולא יכרת

                              ציץ זהב טהור קודש להשם
                              בפיתוחי חותם עליו ירשם
                              והיה על מצחו תמיד לרצון
                              לכפר על דם וחלב שהוקרב בעון

                              וכתונת משובצת
                              ועמו המצנפת
                              אבנט לתפארת
                              ומכנס בלי תוספת

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              2
                              • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                #1764

                                בגלל שאני גיבורה,
                                מותר לי להישבר.
                                נלחמת כמו לביאה,
                                ועם הכאב זה מתגבר.

                                שאני בוכה,מתפרקת.
                                זה לא כי אני חלשה ,
                                "זה כי הייתי חזקה,
                                יותר מיידי הרבה זמן."

                                נגמר לי הכוח,
                                על לשחק אותי חזקה.
                                התרוקן לי המוח,
                                על טכניקות הסתרה

                                אני חלשה.
                                או שזה חוזקה שנגמרה
                                אני בוכה,.
                                או שזה דמעות,של הקלה.

                                "גם גיבור צריך לשמוע
                                אתה חזק,
                                גם עם אתה לא נלחם.
                                אתה לוחם.
                                גם כשאתה חלש".

                                חיבוק אחד שיגיד לי ,
                                את יפה.
                                גם כשאת בוכה.
                                זה יפה לך,
                                להיות (לפעמים) חלשה.

                                #אילה#

                                אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                6
                                • א מנותק
                                  א מנותק
                                  אליהו הנביא
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1765

                                  שיתוף קטן מהלב שלי

                                  פורים מגיע
                                  ואיתו הרצון להשתגע

                                  רוצה לזרוק נפצים פיצוצים
                                  בומים וזיקוקים

                                  מחפש את השמחה לא מוצא
                                  רוצה קצת שמחה מהיום הזה

                                  מחפש מה עוד לעשות
                                  אני עוד רגע מטפס על הקירות

                                  אני משתגע
                                  מחפש את השמחה האמיתית

                                  בסוף מצאתי:

                                  מה שאני באמת
                                  כך גם שאני שיכור

                                  אני מחפש לקבל את השמחה האמיתית

                                  מחדש חידושים מהמגילה והתורה
                                  לומד עוד סוגיה ממסכת מגילה

                                  מקרב אנשים להשם יתברך
                                  כך את אורך וחיוכך תמצא ותשמח

                                  בשמחה {בחיוך} האמיתית

                                  פורים שמח ומחיך באמת !!!

                                  שיר ראשון שכתבתי בחיים אשמח לקבל תגובות

                                  S תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  5
                                  • מישהי מיוחדתמ מנותק
                                    מישהי מיוחדתמ מנותק
                                    מישהי מיוחדת
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1766

                                    מתחשק לי לבכות
                                    נעים לי לבכות
                                    קשה לי לראות
                                    איך זה בונה

                                    רוצה את הדיכאונות
                                    נעים לי הדיכאונות
                                    קשה לי לי לראות
                                    איך הכל ישתנה

                                    למה דווקא אני
                                    מכל העולם דווקא אני
                                    מתמכרת לדבר הזה הזמני
                                    ומאבדת את עצמי, את האני

                                    אבא אני שונאת את זה
                                    למה אני חייבת לסבול קצת
                                    למה אני חייבת הכל קשה
                                    למה אי אפשר להרפות קצת

                                    אבא אני מחוברת אליך
                                    אבל רק מהמרחק
                                    אני מחוברת אל הלב שלי
                                    כשעצוב לי רק

                                    אבאלה אני שונאת הכל
                                    למה אני ככה אבא למה
                                    לא בא לי לגדול
                                    בא לי להישאר קטנה

                                    אני לא חזקה בכלל
                                    נפלתי כל הדרך אבל
                                    כשאתה מציע לי עזרה
                                    אני בורחת ממך ובוכה

                                    ונעים לי אבא נעים לי
                                    נעים לי לבכות
                                    להתחבר אל עצמי
                                    מתוך הדמעות

                                    נעים לי לבד
                                    כן נעים לי בדד
                                    לצפות מהצד
                                    איך הכל נאבד

                                    אבא, למה?

                                    ד' קובע את המצב ואתה את מצב הרוח

                                    עדי 3ע תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    4
                                    • מישהי מיוחדתמ מישהי מיוחדת

                                      מתחשק לי לבכות
                                      נעים לי לבכות
                                      קשה לי לראות
                                      איך זה בונה

                                      רוצה את הדיכאונות
                                      נעים לי הדיכאונות
                                      קשה לי לי לראות
                                      איך הכל ישתנה

                                      למה דווקא אני
                                      מכל העולם דווקא אני
                                      מתמכרת לדבר הזה הזמני
                                      ומאבדת את עצמי, את האני

                                      אבא אני שונאת את זה
                                      למה אני חייבת לסבול קצת
                                      למה אני חייבת הכל קשה
                                      למה אי אפשר להרפות קצת

                                      אבא אני מחוברת אליך
                                      אבל רק מהמרחק
                                      אני מחוברת אל הלב שלי
                                      כשעצוב לי רק

                                      אבאלה אני שונאת הכל
                                      למה אני ככה אבא למה
                                      לא בא לי לגדול
                                      בא לי להישאר קטנה

                                      אני לא חזקה בכלל
                                      נפלתי כל הדרך אבל
                                      כשאתה מציע לי עזרה
                                      אני בורחת ממך ובוכה

                                      ונעים לי אבא נעים לי
                                      נעים לי לבכות
                                      להתחבר אל עצמי
                                      מתוך הדמעות

                                      נעים לי לבד
                                      כן נעים לי בדד
                                      לצפות מהצד
                                      איך הכל נאבד

                                      אבא, למה?

                                      עדי 3ע מנותק
                                      עדי 3ע מנותק
                                      עדי 3
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1767

                                      @מישהי-מיוחדת
                                      מוקדש לך יקרה 😍

                                      אין מה לחשוש
                                      מים של דמעות
                                      ואין מה לבחוש
                                      בים של רגשות
                                      גם בכי
                                      הוא חלק מהחיים
                                      דווקא מהבכי
                                      אנחנו גדלים
                                      מותר להתבודד-
                                      בלי כל חשש
                                      צריך להישבר-
                                      כדי להיבנות מחדש!🤞

                                      מאחורי כל אדם חזק- יש סיפור שלא השאיר לו ברירה!!!💪

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      9
                                      • ע מנותק
                                        ע מנותק
                                        עדיין לבד
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1768

                                        היום קראתי פה חלק מהשירים שנכתבו וראיתי איזה משוררים מוכשרים יש פה וזה עשה לי חשק לנסות לכתוב גם אז קבלו ואני יודעת שזה לא יגיע לקרסוליים של השירים האחרים אבל אני מקווה שאחרי כמה שירים אצליח להדביק את הקצב...

                                        העולם הזה ענק
                                        ואני קצת מנותק
                                        איך אני חי בכלל

                                        מנסה לצחוק
                                        אבל הכאב עמוק
                                        איך אצא מכאן

                                        חבל על הזמן
                                        שלי שלך כולנו
                                        הלוואי והייתי יכול לומר
                                        שהסבל מאחורינו
                                        אבל המציאות אחרת
                                        ואני כבר למדתי להשלים
                                        העולם הזה הוא סרט
                                        ואנחנו הצופים

                                        ככה זה תמיד
                                        בסרט מפחיד
                                        כבר מההתחלה
                                        נסחפים לעלילה
                                        מזדהים עם השחקנים
                                        מנסים לשנות פרטים מעצבנים
                                        שוכחים את כל המעבר לדלת
                                        מתרכזים רק בסרט
                                        ורק בסוך כשהוא נגמר
                                        צוחקים על מה שהיה
                                        על הטוב הרע והמוזר
                                        ורוצים פתאום עוד צפיה

                                        תלמד תפנים עכשיו
                                        אתה רק צופה תמים
                                        אלוקים ברא את המצב
                                        וגם מחליף ת'מצבים

                                        אל תנסה להתווכח
                                        תנסה פשוט לזרום
                                        תראה איך הטוב יתפתח
                                        יבוא אליך היישר ממרום

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        11
                                        • צ'רלס פייפרצ מנותק
                                          צ'רלס פייפרצ מנותק
                                          צ'רלס פייפר
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1769

                                          אני יודע שהגיע הזמן להתגבר
                                          הגיע הזמן להפסיק להישבר
                                          להתחיל להילחם על הבפנים
                                          על הטוב שעדיין קיים גם אם בשברים
                                          אני יודע שיש לי גם דרך
                                          היא תקרב אותי אל המלך
                                          וגם זה לא כזה כיף לעשות שטויות
                                          ואם לא עכשיו מתי הזמן להשתנות

                                          אני רוצה הכל הכל הכל הכל
                                          לשחות עם רגליים על קרקע בטוחה
                                          אני רוצה לגדול לסבול ליפול
                                          לקחת מעצמי קצת הפסקה
                                          אני רוצה לדעת שלהכל יש סוף
                                          רק שלא אתן לחיים אותי לסחוף
                                          אני יודע שבסוף הכל מסתדר
                                          השאלה אם על ידי או על ידי מישהו אחר
                                          אז שאנצח או שאסוג כבר
                                          המדבר הזה כבר כמעט חפר

                                          השממה הזו היא לא משהו
                                          העיניים חייבות עוד טישו
                                          אני חייב לתפוס את עצמי
                                          להחליף את זה עם אחי
                                          אבל אין לי כח אין לי סבלנות
                                          אני רוצה את זה בכל הכנות
                                          נכון זה לא טוב נכון זה אסור
                                          אז מה גם ככה אני גמור
                                          אבל לא בא לי אני כן רוצה להתקדם
                                          אני עדיין נחוש להילחם
                                          הטוב בסוף יבוא אבל אני אותו אחיש
                                          כי אני כבר בדרך ממש על הכביש

                                          תן לי כמה ביטים ואלחין לך שיר
                                          אל האוזן שלך הוא יחדור באופן ישיר
                                          אותי הוא אולי יהפוך לעשיר
                                          ואתה תתחנן אלי צ'רלס הגביר
                                          לקבל עוד מעות עוד פריטה בגיטרה
                                          עוד כמה קולות בלי צבע ומטרה

                                          אתה לא יודע שכל כוחי
                                          בא אלי מהקושי
                                          אבל האמת היא שאני
                                          מוותר על כל היופי
                                          לא רוצה להתגבר
                                          לא רוצה להשתפר
                                          תן לי כמה ביטים
                                          ואמשיך להתפורר
                                          כי זה הרי טוב
                                          אבל זה גם אסור
                                          והפה שלי כבר לא רטוב
                                          השיר שלי שבור
                                          כמוני

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          3

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול