דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 815.0k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מישהי מיוחדתמ מנותק
    מישהי מיוחדתמ מנותק
    מישהי מיוחדת
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1766

    מתחשק לי לבכות
    נעים לי לבכות
    קשה לי לראות
    איך זה בונה

    רוצה את הדיכאונות
    נעים לי הדיכאונות
    קשה לי לי לראות
    איך הכל ישתנה

    למה דווקא אני
    מכל העולם דווקא אני
    מתמכרת לדבר הזה הזמני
    ומאבדת את עצמי, את האני

    אבא אני שונאת את זה
    למה אני חייבת לסבול קצת
    למה אני חייבת הכל קשה
    למה אי אפשר להרפות קצת

    אבא אני מחוברת אליך
    אבל רק מהמרחק
    אני מחוברת אל הלב שלי
    כשעצוב לי רק

    אבאלה אני שונאת הכל
    למה אני ככה אבא למה
    לא בא לי לגדול
    בא לי להישאר קטנה

    אני לא חזקה בכלל
    נפלתי כל הדרך אבל
    כשאתה מציע לי עזרה
    אני בורחת ממך ובוכה

    ונעים לי אבא נעים לי
    נעים לי לבכות
    להתחבר אל עצמי
    מתוך הדמעות

    נעים לי לבד
    כן נעים לי בדד
    לצפות מהצד
    איך הכל נאבד

    אבא, למה?

    עדי 3ע תגובה 1 תגובה אחרונה
    4
    • מישהי מיוחדתמ מישהי מיוחדת

      מתחשק לי לבכות
      נעים לי לבכות
      קשה לי לראות
      איך זה בונה

      רוצה את הדיכאונות
      נעים לי הדיכאונות
      קשה לי לי לראות
      איך הכל ישתנה

      למה דווקא אני
      מכל העולם דווקא אני
      מתמכרת לדבר הזה הזמני
      ומאבדת את עצמי, את האני

      אבא אני שונאת את זה
      למה אני חייבת לסבול קצת
      למה אני חייבת הכל קשה
      למה אי אפשר להרפות קצת

      אבא אני מחוברת אליך
      אבל רק מהמרחק
      אני מחוברת אל הלב שלי
      כשעצוב לי רק

      אבאלה אני שונאת הכל
      למה אני ככה אבא למה
      לא בא לי לגדול
      בא לי להישאר קטנה

      אני לא חזקה בכלל
      נפלתי כל הדרך אבל
      כשאתה מציע לי עזרה
      אני בורחת ממך ובוכה

      ונעים לי אבא נעים לי
      נעים לי לבכות
      להתחבר אל עצמי
      מתוך הדמעות

      נעים לי לבד
      כן נעים לי בדד
      לצפות מהצד
      איך הכל נאבד

      אבא, למה?

      עדי 3ע מנותק
      עדי 3ע מנותק
      עדי 3
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1767

      @מישהי-מיוחדת
      מוקדש לך יקרה 😍

      אין מה לחשוש
      מים של דמעות
      ואין מה לבחוש
      בים של רגשות
      גם בכי
      הוא חלק מהחיים
      דווקא מהבכי
      אנחנו גדלים
      מותר להתבודד-
      בלי כל חשש
      צריך להישבר-
      כדי להיבנות מחדש!🤞

      מאחורי כל אדם חזק- יש סיפור שלא השאיר לו ברירה!!!💪

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      9
      • ע מנותק
        ע מנותק
        עדיין לבד
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1768

        היום קראתי פה חלק מהשירים שנכתבו וראיתי איזה משוררים מוכשרים יש פה וזה עשה לי חשק לנסות לכתוב גם אז קבלו ואני יודעת שזה לא יגיע לקרסוליים של השירים האחרים אבל אני מקווה שאחרי כמה שירים אצליח להדביק את הקצב...

        העולם הזה ענק
        ואני קצת מנותק
        איך אני חי בכלל

        מנסה לצחוק
        אבל הכאב עמוק
        איך אצא מכאן

        חבל על הזמן
        שלי שלך כולנו
        הלוואי והייתי יכול לומר
        שהסבל מאחורינו
        אבל המציאות אחרת
        ואני כבר למדתי להשלים
        העולם הזה הוא סרט
        ואנחנו הצופים

        ככה זה תמיד
        בסרט מפחיד
        כבר מההתחלה
        נסחפים לעלילה
        מזדהים עם השחקנים
        מנסים לשנות פרטים מעצבנים
        שוכחים את כל המעבר לדלת
        מתרכזים רק בסרט
        ורק בסוך כשהוא נגמר
        צוחקים על מה שהיה
        על הטוב הרע והמוזר
        ורוצים פתאום עוד צפיה

        תלמד תפנים עכשיו
        אתה רק צופה תמים
        אלוקים ברא את המצב
        וגם מחליף ת'מצבים

        אל תנסה להתווכח
        תנסה פשוט לזרום
        תראה איך הטוב יתפתח
        יבוא אליך היישר ממרום

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        11
        • צ'רלס פייפרצ מנותק
          צ'רלס פייפרצ מנותק
          צ'רלס פייפר
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1769

          אני יודע שהגיע הזמן להתגבר
          הגיע הזמן להפסיק להישבר
          להתחיל להילחם על הבפנים
          על הטוב שעדיין קיים גם אם בשברים
          אני יודע שיש לי גם דרך
          היא תקרב אותי אל המלך
          וגם זה לא כזה כיף לעשות שטויות
          ואם לא עכשיו מתי הזמן להשתנות

          אני רוצה הכל הכל הכל הכל
          לשחות עם רגליים על קרקע בטוחה
          אני רוצה לגדול לסבול ליפול
          לקחת מעצמי קצת הפסקה
          אני רוצה לדעת שלהכל יש סוף
          רק שלא אתן לחיים אותי לסחוף
          אני יודע שבסוף הכל מסתדר
          השאלה אם על ידי או על ידי מישהו אחר
          אז שאנצח או שאסוג כבר
          המדבר הזה כבר כמעט חפר

          השממה הזו היא לא משהו
          העיניים חייבות עוד טישו
          אני חייב לתפוס את עצמי
          להחליף את זה עם אחי
          אבל אין לי כח אין לי סבלנות
          אני רוצה את זה בכל הכנות
          נכון זה לא טוב נכון זה אסור
          אז מה גם ככה אני גמור
          אבל לא בא לי אני כן רוצה להתקדם
          אני עדיין נחוש להילחם
          הטוב בסוף יבוא אבל אני אותו אחיש
          כי אני כבר בדרך ממש על הכביש

          תן לי כמה ביטים ואלחין לך שיר
          אל האוזן שלך הוא יחדור באופן ישיר
          אותי הוא אולי יהפוך לעשיר
          ואתה תתחנן אלי צ'רלס הגביר
          לקבל עוד מעות עוד פריטה בגיטרה
          עוד כמה קולות בלי צבע ומטרה

          אתה לא יודע שכל כוחי
          בא אלי מהקושי
          אבל האמת היא שאני
          מוותר על כל היופי
          לא רוצה להתגבר
          לא רוצה להשתפר
          תן לי כמה ביטים
          ואמשיך להתפורר
          כי זה הרי טוב
          אבל זה גם אסור
          והפה שלי כבר לא רטוב
          השיר שלי שבור
          כמוני

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          3
          • פונץ' בננהפ מנותק
            פונץ' בננהפ מנותק
            פונץ' בננה
            צוות פיקוח
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1770

            בס"ד
            ~תודה~
            אבא תודה על הקשיים,
            הניסיונות, המכשולים.
            הכל יורד ממך אליי,
            ואין שום דבר רע שבא מול עיניי.

            הרב שלי אומר,
            שלא משנה מה עובר,
            אתה עכשיו מתגבר.
            מודה ולא מוותר.

            תביט למעלה,
            תצעק לאבא.
            תודה מהלב,
            עם חיוך מלבלב.

            אבא, תודה על מניעות,
            על אכזבות ששברו ת'חומות.
            על חלומות שהתנפצו לי בפנים,
            על חברים ששברו ת'לב שלי לגזרים.

            יש לי אבא טוב,
            שרוצה בטובתי.
            יש לי אבא טוב,
            שדואג רק לי.
            אז למה לי להתייאש,
            רק לי תכוח יש.
            ואנ'לא לא מתכחש,
            זה המציאות שיש.
            אבל חייב להודות,
            גם על הרעות.

            הרב שלי אומר,
            שלא משנה מה עובר,
            אתה עכשיו מתגבר.
            מודה לא מוותר.

            תביט למעלה,
            תצעק לאבא.
            תודה מהלב,
            עם חיוך מלבלב.

            תודה לקב"ה. ולרב שלום הרוש, על הדרך המדהימה הזאת- 'חוק התודה'.
            שלא משנה מה עוברים, באיזה מצב נמצאים, תרימו עיניים לאלוקים... ופשוט תצעקו לו תודה.

            אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
            שומע נסתרות הלב 💜

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            12
            • מ מנותק
              מ מנותק
              מא1
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי מא1
              #1771

              בס"ד

              "אשר קרך בדרך"/ שיר לכבוד פורים ושבת זכור

              כל אדם נתקל בקשיים בדרך חייו
              לכל אחד יש "חסר" המגיע בשבילֵי ימיו,
              ובכל יום, משפיע עלינו הבורא מאוצרותיו
              במה אני ממוקד- בחסר לי? או ברוב חסדיו?

              בכל דור קם עלינו עמלק
              ואותו חובה למחות ולסלק
              "זכור", "תמחה", ו"לא תשכח"!!!
              "אשר קרך בדרך" על מה ולמה כל כך?

              בן המדתא האגגי מצאצאיו
              כסף, כבוד, טבעת המלך!! ניתנה לידיו!!
              אבל,... כ-לללל זה "איננו שווה לי"😞
              כל עוד לא יכרע ולא ישתחווה היהודי...

              ולעומתו,
              היא, שאֶל ארמון המלך בכוח נלקחה
              מה שאלתך? "יבוא המלך והמן היום", ביקשה
              משתה? שמחה? בשעה שעצוב ומכאיב?
              הרי גזירה כבר חתומה בטבעת המלך- ואותה אין להשיב?..

              ויותר,
              איך יכולה לשמוח כשמנגד עומד האויב, ולא להתייאש ולהישבר?
              ולמה, בכלל, להזמין למשתה, את הגזירה בעצמה!- הצר הצורר??
              כן. מלכה, אותנו לימדת שכדי להוריד את השפע המיוחל
              צריך לשמוח עם הבעיה עצמה! גם כשלפעמים זה לא קל.

              כל אדם נתקל בקשיים בדרך חייו
              לכל אדם יש "חסר" המגיע בשבילֵי ימיו,
              אך האם אבחר להסתכל על ה"חסר" לי ורק לבכות ולהתלונן?
              או לשמוח עם העיכוב או הקושי ועל הטוב להתבונן?

              מחשבות כמו ייאוש, ועצבות מראשנו למחות ולסלק
              כי הן הן מדרכיו של המן ועמלק,
              אורחותיה של המלכה אל מוחנו וליבנו נאמץ
              לשמוח עם הצרה ובכך מהגזירות להיחלץ.

              אשר קרך בדרך- במציאות שעוד לא שלימה- לדעתי
              כשעדיין חסר, מתעכב ועוד לא הגעתי למה שייחלתי
              עבודת חיינו- לזכור שאין שום מקרה בעולם!!
              בדרך חיי, הכל נברא בשבילי מדויק ומושלםם!!!

              בשמחה אותיות מחשבה
              וכל מה שמגיע ממנו- הכל לטובה!
              כשנחשוב שהכל מתוכנן, טוב גמור הישר מאבא אוהב
              נשמח נסמוך ונודה על הקשיים שבדרך ועל כל שמתעכב
              כי ה' יתברך אותנו לעולם לא עוזב.

              "כי בשמחה תצאו"😀
              שנזכה!

              (עפ"י פירוש החת"ס)

              משפט לחיים-💕
              "בלי הקב"ה אי אפשר לעבור את מפתן הדלת,
              ועם הקב"ה אפשר לקרוע את הים"!!!👍

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              8
              • שיר 5ש מנותק
                שיר 5ש מנותק
                שיר 5
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1772

                בבוקר זורחת
                בלילה שוקעת
                משהו עובר עלי, לא ברור

                בתחילה אוהבת
                אחרי שעה לא סובלת
                חייבת לצאת לאוורור

                מרגישה חנוקה
                ממש כמו בכלא
                כמעט במצוקה
                ומה כאן הפלא?

                אין לי אויר
                רוצה רק לברוח
                להיות עם עצמי
                לעוף ברוח

                רצה מהר
                ללא הפסקה
                רוצה להרהר
                לעצמי בשתיקה

                ואז עוצרת
                בלי שום הודעה
                הופכת לאחרת
                עם כל דמעה

                הגעתי למקום
                יכולה סוף סוף לבכות
                מרימה עיניים, לקיר גדול
                מחכה לי שנים ארוכות

                שאגיע ואשפוך
                אתחנן ואבקש
                גם בלילה חשוך
                לא אחדל להתעקש

                ולמעלה הוא שומע ומקשיב
                מביט אלי ברוך מקבל תמיד
                הכול לטובה כך הוא משיב
                רק תמשיכי להיות שמחה כתמיד.

                כשאומרים לך "ספר לי קצת על עצמך"
                ופתאום אתה שוכח מי אתה

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                11
                • ר מנותק
                  ר מנותק
                  רוצה פשוט
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1773

                  הסולם שלי מוצב על הקרקע, מתחזק אותו תכופות, מחבר ביתדות ומסמרים.
                  הסולם שלי אינו מגיע לשמים (עדיין) ובנתיים הוא מתנדנד קמעה, מעלה מטה.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • מישהי מיוחדתמ מנותק
                    מישהי מיוחדתמ מנותק
                    מישהי מיוחדת
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
                    #1774
                    פוסט זה נמחק!
                    נוודנ S 3 תגובות תגובה אחרונה
                    1
                    • מישהי מיוחדתמ מישהי מיוחדת

                      פוסט זה נמחק!

                      נוודנ מנותק
                      נוודנ מנותק
                      נווד
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי נווד
                      #1775

                      משנכנס אדר מרבים בשמחה!

                      מעשה נטול לב
                      גדול גדול גדול
                      משאיר אותך רעב
                      חול חול חול

                      איה השמחה הצפויה
                      איה מתיקות
                      מתבלה במקומה, דחויה
                      מצפה היא בתמימות

                      מונחת לה בקרן זווית
                      כל הרוצה יבוא ויטול
                      רק בקשה אחת נושאת
                      הלב, תן לי את הלב וקח הכל.

                      משנכנס אדר בך,
                      אזי מרבים בשמחה!

                      הרעיון של נכנס בך אדר הינו של השפת אמת בליקוטים על חודש אדר.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      4
                      • שיר 5ש מנותק
                        שיר 5ש מנותק
                        שיר 5
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1776

                        אם על המלך טוב
                        אולי רזומה אכתוב
                        תינתן לי
                        תינתן לי
                        את ששאלה נפשי

                        אם מצאתי חן בעינך
                        המלך
                        אולי תתקצר לי כך הדרך
                        הדרך

                        תינתן לי
                        תינתן לי
                        נפשי נפשי בשאלתי
                        ורצוני בבקשתי

                        אם על המלך טוב
                        שלחתי איזה סנוב
                        ישלח לי
                        ישלח לי
                        שידוך יותר שורשי

                        אם מצאתי חן בעינך
                        השם
                        אולי אקבל על מגש של כסף
                        ורצוני יתגשם

                        יינתן לי
                        יינתן לי
                        את החתן שאהבה נפשי
                        ואגיע אל מנוחתי...

                        כשאומרים לך "ספר לי קצת על עצמך"
                        ופתאום אתה שוכח מי אתה

                        S תגובה 1 תגובה אחרונה
                        8
                        • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                          לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                          לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                          #1777

                          #שמחה של אדר#

                          משנכנס אדר
                          השמחה היא רשמית.
                          איפה שיש סדר.
                          אני רק מבלגנת

                          אומרים שאני מיוחדת
                          אני אומרת שאני שונה
                          אומרים שאני יחידה
                          אני אומרת שאני מוזרה.

                          מתחיל פורים כולם שמחים
                          ישלי דודה לעשות הפוך
                          מרגישים את עצמם חכמים
                          מנסים להעלות לי חיוך..

                          הכאב שלי לא עובר
                          בגלל השם של החודש.
                          הוא רק יותר גובר
                          עם הרצון לעשות ההפך.

                          מנסה לטפל בשורש
                          אבל אני לא מצליחה
                          גם ככה לא ישימו לב
                          עם החיוך אמיתי
                          או מסיכה

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          2
                          • שיר 5ש שיר 5

                            אם על המלך טוב
                            אולי רזומה אכתוב
                            תינתן לי
                            תינתן לי
                            את ששאלה נפשי

                            אם מצאתי חן בעינך
                            המלך
                            אולי תתקצר לי כך הדרך
                            הדרך

                            תינתן לי
                            תינתן לי
                            נפשי נפשי בשאלתי
                            ורצוני בבקשתי

                            אם על המלך טוב
                            שלחתי איזה סנוב
                            ישלח לי
                            ישלח לי
                            שידוך יותר שורשי

                            אם מצאתי חן בעינך
                            השם
                            אולי אקבל על מגש של כסף
                            ורצוני יתגשם

                            יינתן לי
                            יינתן לי
                            את החתן שאהבה נפשי
                            ואגיע אל מנוחתי...

                            S מנותק
                            S מנותק
                            shoval
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1778
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • מישהי מיוחדתמ מישהי מיוחדת

                              פוסט זה נמחק!

                              S מנותק
                              S מנותק
                              shoval
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1779
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • מישהי מיוחדתמ מישהי מיוחדת

                                פוסט זה נמחק!

                                S מנותק
                                S מנותק
                                shoval
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1780
                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • א אליהו הנביא

                                  שיתוף קטן מהלב שלי

                                  פורים מגיע
                                  ואיתו הרצון להשתגע

                                  רוצה לזרוק נפצים פיצוצים
                                  בומים וזיקוקים

                                  מחפש את השמחה לא מוצא
                                  רוצה קצת שמחה מהיום הזה

                                  מחפש מה עוד לעשות
                                  אני עוד רגע מטפס על הקירות

                                  אני משתגע
                                  מחפש את השמחה האמיתית

                                  בסוף מצאתי:

                                  מה שאני באמת
                                  כך גם שאני שיכור

                                  אני מחפש לקבל את השמחה האמיתית

                                  מחדש חידושים מהמגילה והתורה
                                  לומד עוד סוגיה ממסכת מגילה

                                  מקרב אנשים להשם יתברך
                                  כך את אורך וחיוכך תמצא ותשמח

                                  בשמחה {בחיוך} האמיתית

                                  פורים שמח ומחיך באמת !!!

                                  שיר ראשון שכתבתי בחיים אשמח לקבל תגובות

                                  S מנותק
                                  S מנותק
                                  shoval
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1781
                                  פוסט זה נמחק!
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ע עדיין לבד

                                    תתחבר לעצמך

                                    מפחיד
                                    מטריד
                                    אין אמון באף אחד

                                    מה קרה
                                    מה נקרע
                                    למה הקשר שלו אבד

                                    הוא מהלך
                                    מתלכלך
                                    רק רוצה מילה טובה

                                    עושה שטויות
                                    עוטה מסיכות
                                    מחפש טיפת אהבה

                                    מאשים את עצמו
                                    הוא דפוק
                                    מאוכזב מעצמו
                                    הוא דפוק
                                    בוכה לעצמו
                                    הוא דפוק
                                    בורח מעצמו
                                    כי הוא דפוק

                                    הוא כבר לא מה שהיה
                                    נעלמה לו התמימות הטהורה
                                    הוא התחספס, השתנה
                                    הוא נכבש בלי מלחמה

                                    עכשיו קשה לו שוב
                                    העולם כל כך כאוב
                                    הוא לא נהיה חשוב
                                    נהיה לו רק עצוב
                                    הוא לא נהיה שייך
                                    כמה פעמים שצרח
                                    הוא נשאר עוד לבד
                                    לא דפוק אבל בצד

                                    הוא כמו כולם אז מה נסגר
                                    למה הוא לא נהיה מחובר
                                    איך לא התמלא החסר
                                    ממשיך להרגיש עפר
                                    אף אחד לא שם לב אליו
                                    אף אחד לא יודע עליו
                                    כמה פעמים הוא כאב
                                    הוא שואל מה עכשיו

                                    הוא לא צריך להוריד ממנו
                                    כדי להיות כמו כל העולם
                                    הוא לא צריך להיות כמו
                                    כדי שיסתכלו עליו כולם
                                    רק שינסה ואולי יצליח
                                    להיות שלם עם עצמו
                                    כי הוא הראשון שירוויח
                                    ואחריו גם סביבתו

                                    S מנותק
                                    S מנותק
                                    shoval
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1782
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                      לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                      לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                      #1783
                                      פוסט זה נמחק!
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • טותייייט מנותק
                                        טותייייט מנותק
                                        טותיייי
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1784

                                        מרגישה ששוכחים
                                        שאני קיימת
                                        יוצאות המילים
                                        אני חלק משרשרת
                                        הכאב גדול
                                        שמי שרצית הולך לאחרת
                                        לא רוצה ליפול
                                        שאת מרגישה שהחיים
                                        משתנים לתפזורת
                                        מי שרצית ברח
                                        כי אולי אמרת מילה
                                        מי שחלמת נעלם
                                        ואת מגלה שזאת
                                        רק ההתחלה
                                        את מרגישה חסרת אונים
                                        מול אותם דיבורים
                                        שחוזרים ונשנים
                                        ואינם נגמרים
                                        כל היום אותו סיפור
                                        הלב שלך נהיה שבור
                                        מתחיל לאט להיות סגור
                                        ואת לא מרגישה שום שיפור
                                        ואת נהיית לבד
                                        בתוך עולם שלם של תהיות
                                        בסוף כל יום
                                        את נשארת לבד
                                        עם אותם דמעות
                                        לא יודעת מה עם עצמך לעשות
                                        ומחליטה שוב את אותם החלטות
                                        שלא לדבר אף אף אחד יותר
                                        כי את לא רוצה לעולם
                                        שוב לוותר...
                                        טוהר

                                        לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                        -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        3
                                        • שיר 5ש מנותק
                                          שיר 5ש מנותק
                                          שיר 5
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1785

                                          רציתי להתחפש לליצן החצר
                                          מכל פרצוף חמוץ חיוך לייצר
                                          רציתי להתחפש למלכת אסתר
                                          להראות אצילית ראויה לכתר

                                          רציתי להיות גם כמו מרדכי
                                          לשבת ברוגע להציל הלוואי
                                          אולי לנסות פרפר עף בהי
                                          גבוה לפרוח לברוח בחשאי

                                          לפעמים רציתי מסכה סתם כך
                                          להתחבא מאחורי חיוך מזויף
                                          להראות תמיד יפה לעולם
                                          כאילו תמיד הכול מושלם

                                          אבל החיים דינמיים להפליא
                                          לא נותנים את רגשותיי להחביא
                                          לומדת לשמוח בלי להמציא
                                          ולא שוכחת חיוך על פרצוף להקפיא

                                          לא תמיד מצליחה לעזור
                                          גם כשלמשהו נהייה קצת אפור
                                          מנסה לפחות לא מידי לחפור
                                          ומעודדת שגם זה יעבור!

                                          כשאומרים לך "ספר לי קצת על עצמך"
                                          ופתאום אתה שוכח מי אתה

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          7

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול