דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 814.6k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מישהי מיוחדתמ מישהי מיוחדת

    מתחשק לי לבכות
    נעים לי לבכות
    קשה לי לראות
    איך זה בונה

    רוצה את הדיכאונות
    נעים לי הדיכאונות
    קשה לי לי לראות
    איך הכל ישתנה

    למה דווקא אני
    מכל העולם דווקא אני
    מתמכרת לדבר הזה הזמני
    ומאבדת את עצמי, את האני

    אבא אני שונאת את זה
    למה אני חייבת לסבול קצת
    למה אני חייבת הכל קשה
    למה אי אפשר להרפות קצת

    אבא אני מחוברת אליך
    אבל רק מהמרחק
    אני מחוברת אל הלב שלי
    כשעצוב לי רק

    אבאלה אני שונאת הכל
    למה אני ככה אבא למה
    לא בא לי לגדול
    בא לי להישאר קטנה

    אני לא חזקה בכלל
    נפלתי כל הדרך אבל
    כשאתה מציע לי עזרה
    אני בורחת ממך ובוכה

    ונעים לי אבא נעים לי
    נעים לי לבכות
    להתחבר אל עצמי
    מתוך הדמעות

    נעים לי לבד
    כן נעים לי בדד
    לצפות מהצד
    איך הכל נאבד

    אבא, למה?

    עדי 3ע מנותק
    עדי 3ע מנותק
    עדי 3
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1767

    @מישהי-מיוחדת
    מוקדש לך יקרה 😍

    אין מה לחשוש
    מים של דמעות
    ואין מה לבחוש
    בים של רגשות
    גם בכי
    הוא חלק מהחיים
    דווקא מהבכי
    אנחנו גדלים
    מותר להתבודד-
    בלי כל חשש
    צריך להישבר-
    כדי להיבנות מחדש!🤞

    מאחורי כל אדם חזק- יש סיפור שלא השאיר לו ברירה!!!💪

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    9
    • ע מנותק
      ע מנותק
      עדיין לבד
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1768

      היום קראתי פה חלק מהשירים שנכתבו וראיתי איזה משוררים מוכשרים יש פה וזה עשה לי חשק לנסות לכתוב גם אז קבלו ואני יודעת שזה לא יגיע לקרסוליים של השירים האחרים אבל אני מקווה שאחרי כמה שירים אצליח להדביק את הקצב...

      העולם הזה ענק
      ואני קצת מנותק
      איך אני חי בכלל

      מנסה לצחוק
      אבל הכאב עמוק
      איך אצא מכאן

      חבל על הזמן
      שלי שלך כולנו
      הלוואי והייתי יכול לומר
      שהסבל מאחורינו
      אבל המציאות אחרת
      ואני כבר למדתי להשלים
      העולם הזה הוא סרט
      ואנחנו הצופים

      ככה זה תמיד
      בסרט מפחיד
      כבר מההתחלה
      נסחפים לעלילה
      מזדהים עם השחקנים
      מנסים לשנות פרטים מעצבנים
      שוכחים את כל המעבר לדלת
      מתרכזים רק בסרט
      ורק בסוך כשהוא נגמר
      צוחקים על מה שהיה
      על הטוב הרע והמוזר
      ורוצים פתאום עוד צפיה

      תלמד תפנים עכשיו
      אתה רק צופה תמים
      אלוקים ברא את המצב
      וגם מחליף ת'מצבים

      אל תנסה להתווכח
      תנסה פשוט לזרום
      תראה איך הטוב יתפתח
      יבוא אליך היישר ממרום

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      11
      • צ'רלס פייפרצ מנותק
        צ'רלס פייפרצ מנותק
        צ'רלס פייפר
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1769

        אני יודע שהגיע הזמן להתגבר
        הגיע הזמן להפסיק להישבר
        להתחיל להילחם על הבפנים
        על הטוב שעדיין קיים גם אם בשברים
        אני יודע שיש לי גם דרך
        היא תקרב אותי אל המלך
        וגם זה לא כזה כיף לעשות שטויות
        ואם לא עכשיו מתי הזמן להשתנות

        אני רוצה הכל הכל הכל הכל
        לשחות עם רגליים על קרקע בטוחה
        אני רוצה לגדול לסבול ליפול
        לקחת מעצמי קצת הפסקה
        אני רוצה לדעת שלהכל יש סוף
        רק שלא אתן לחיים אותי לסחוף
        אני יודע שבסוף הכל מסתדר
        השאלה אם על ידי או על ידי מישהו אחר
        אז שאנצח או שאסוג כבר
        המדבר הזה כבר כמעט חפר

        השממה הזו היא לא משהו
        העיניים חייבות עוד טישו
        אני חייב לתפוס את עצמי
        להחליף את זה עם אחי
        אבל אין לי כח אין לי סבלנות
        אני רוצה את זה בכל הכנות
        נכון זה לא טוב נכון זה אסור
        אז מה גם ככה אני גמור
        אבל לא בא לי אני כן רוצה להתקדם
        אני עדיין נחוש להילחם
        הטוב בסוף יבוא אבל אני אותו אחיש
        כי אני כבר בדרך ממש על הכביש

        תן לי כמה ביטים ואלחין לך שיר
        אל האוזן שלך הוא יחדור באופן ישיר
        אותי הוא אולי יהפוך לעשיר
        ואתה תתחנן אלי צ'רלס הגביר
        לקבל עוד מעות עוד פריטה בגיטרה
        עוד כמה קולות בלי צבע ומטרה

        אתה לא יודע שכל כוחי
        בא אלי מהקושי
        אבל האמת היא שאני
        מוותר על כל היופי
        לא רוצה להתגבר
        לא רוצה להשתפר
        תן לי כמה ביטים
        ואמשיך להתפורר
        כי זה הרי טוב
        אבל זה גם אסור
        והפה שלי כבר לא רטוב
        השיר שלי שבור
        כמוני

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        3
        • פונץ' בננהפ מנותק
          פונץ' בננהפ מנותק
          פונץ' בננה
          צוות פיקוח
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1770

          בס"ד
          ~תודה~
          אבא תודה על הקשיים,
          הניסיונות, המכשולים.
          הכל יורד ממך אליי,
          ואין שום דבר רע שבא מול עיניי.

          הרב שלי אומר,
          שלא משנה מה עובר,
          אתה עכשיו מתגבר.
          מודה ולא מוותר.

          תביט למעלה,
          תצעק לאבא.
          תודה מהלב,
          עם חיוך מלבלב.

          אבא, תודה על מניעות,
          על אכזבות ששברו ת'חומות.
          על חלומות שהתנפצו לי בפנים,
          על חברים ששברו ת'לב שלי לגזרים.

          יש לי אבא טוב,
          שרוצה בטובתי.
          יש לי אבא טוב,
          שדואג רק לי.
          אז למה לי להתייאש,
          רק לי תכוח יש.
          ואנ'לא לא מתכחש,
          זה המציאות שיש.
          אבל חייב להודות,
          גם על הרעות.

          הרב שלי אומר,
          שלא משנה מה עובר,
          אתה עכשיו מתגבר.
          מודה לא מוותר.

          תביט למעלה,
          תצעק לאבא.
          תודה מהלב,
          עם חיוך מלבלב.

          תודה לקב"ה. ולרב שלום הרוש, על הדרך המדהימה הזאת- 'חוק התודה'.
          שלא משנה מה עוברים, באיזה מצב נמצאים, תרימו עיניים לאלוקים... ופשוט תצעקו לו תודה.

          אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
          שומע נסתרות הלב 💜

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          12
          • מ מנותק
            מ מנותק
            מא1
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי מא1
            #1771

            בס"ד

            "אשר קרך בדרך"/ שיר לכבוד פורים ושבת זכור

            כל אדם נתקל בקשיים בדרך חייו
            לכל אחד יש "חסר" המגיע בשבילֵי ימיו,
            ובכל יום, משפיע עלינו הבורא מאוצרותיו
            במה אני ממוקד- בחסר לי? או ברוב חסדיו?

            בכל דור קם עלינו עמלק
            ואותו חובה למחות ולסלק
            "זכור", "תמחה", ו"לא תשכח"!!!
            "אשר קרך בדרך" על מה ולמה כל כך?

            בן המדתא האגגי מצאצאיו
            כסף, כבוד, טבעת המלך!! ניתנה לידיו!!
            אבל,... כ-לללל זה "איננו שווה לי"😞
            כל עוד לא יכרע ולא ישתחווה היהודי...

            ולעומתו,
            היא, שאֶל ארמון המלך בכוח נלקחה
            מה שאלתך? "יבוא המלך והמן היום", ביקשה
            משתה? שמחה? בשעה שעצוב ומכאיב?
            הרי גזירה כבר חתומה בטבעת המלך- ואותה אין להשיב?..

            ויותר,
            איך יכולה לשמוח כשמנגד עומד האויב, ולא להתייאש ולהישבר?
            ולמה, בכלל, להזמין למשתה, את הגזירה בעצמה!- הצר הצורר??
            כן. מלכה, אותנו לימדת שכדי להוריד את השפע המיוחל
            צריך לשמוח עם הבעיה עצמה! גם כשלפעמים זה לא קל.

            כל אדם נתקל בקשיים בדרך חייו
            לכל אדם יש "חסר" המגיע בשבילֵי ימיו,
            אך האם אבחר להסתכל על ה"חסר" לי ורק לבכות ולהתלונן?
            או לשמוח עם העיכוב או הקושי ועל הטוב להתבונן?

            מחשבות כמו ייאוש, ועצבות מראשנו למחות ולסלק
            כי הן הן מדרכיו של המן ועמלק,
            אורחותיה של המלכה אל מוחנו וליבנו נאמץ
            לשמוח עם הצרה ובכך מהגזירות להיחלץ.

            אשר קרך בדרך- במציאות שעוד לא שלימה- לדעתי
            כשעדיין חסר, מתעכב ועוד לא הגעתי למה שייחלתי
            עבודת חיינו- לזכור שאין שום מקרה בעולם!!
            בדרך חיי, הכל נברא בשבילי מדויק ומושלםם!!!

            בשמחה אותיות מחשבה
            וכל מה שמגיע ממנו- הכל לטובה!
            כשנחשוב שהכל מתוכנן, טוב גמור הישר מאבא אוהב
            נשמח נסמוך ונודה על הקשיים שבדרך ועל כל שמתעכב
            כי ה' יתברך אותנו לעולם לא עוזב.

            "כי בשמחה תצאו"😀
            שנזכה!

            (עפ"י פירוש החת"ס)

            משפט לחיים-💕
            "בלי הקב"ה אי אפשר לעבור את מפתן הדלת,
            ועם הקב"ה אפשר לקרוע את הים"!!!👍

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            8
            • שיר 5ש מנותק
              שיר 5ש מנותק
              שיר 5
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1772

              בבוקר זורחת
              בלילה שוקעת
              משהו עובר עלי, לא ברור

              בתחילה אוהבת
              אחרי שעה לא סובלת
              חייבת לצאת לאוורור

              מרגישה חנוקה
              ממש כמו בכלא
              כמעט במצוקה
              ומה כאן הפלא?

              אין לי אויר
              רוצה רק לברוח
              להיות עם עצמי
              לעוף ברוח

              רצה מהר
              ללא הפסקה
              רוצה להרהר
              לעצמי בשתיקה

              ואז עוצרת
              בלי שום הודעה
              הופכת לאחרת
              עם כל דמעה

              הגעתי למקום
              יכולה סוף סוף לבכות
              מרימה עיניים, לקיר גדול
              מחכה לי שנים ארוכות

              שאגיע ואשפוך
              אתחנן ואבקש
              גם בלילה חשוך
              לא אחדל להתעקש

              ולמעלה הוא שומע ומקשיב
              מביט אלי ברוך מקבל תמיד
              הכול לטובה כך הוא משיב
              רק תמשיכי להיות שמחה כתמיד.

              כשאומרים לך "ספר לי קצת על עצמך"
              ופתאום אתה שוכח מי אתה

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              11
              • ר מנותק
                ר מנותק
                רוצה פשוט
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1773

                הסולם שלי מוצב על הקרקע, מתחזק אותו תכופות, מחבר ביתדות ומסמרים.
                הסולם שלי אינו מגיע לשמים (עדיין) ובנתיים הוא מתנדנד קמעה, מעלה מטה.

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • מישהי מיוחדתמ מנותק
                  מישהי מיוחדתמ מנותק
                  מישהי מיוחדת
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
                  #1774
                  פוסט זה נמחק!
                  נוודנ S 3 תגובות תגובה אחרונה
                  1
                  • מישהי מיוחדתמ מישהי מיוחדת

                    פוסט זה נמחק!

                    נוודנ מנותק
                    נוודנ מנותק
                    נווד
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי נווד
                    #1775

                    משנכנס אדר מרבים בשמחה!

                    מעשה נטול לב
                    גדול גדול גדול
                    משאיר אותך רעב
                    חול חול חול

                    איה השמחה הצפויה
                    איה מתיקות
                    מתבלה במקומה, דחויה
                    מצפה היא בתמימות

                    מונחת לה בקרן זווית
                    כל הרוצה יבוא ויטול
                    רק בקשה אחת נושאת
                    הלב, תן לי את הלב וקח הכל.

                    משנכנס אדר בך,
                    אזי מרבים בשמחה!

                    הרעיון של נכנס בך אדר הינו של השפת אמת בליקוטים על חודש אדר.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    4
                    • שיר 5ש מנותק
                      שיר 5ש מנותק
                      שיר 5
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1776

                      אם על המלך טוב
                      אולי רזומה אכתוב
                      תינתן לי
                      תינתן לי
                      את ששאלה נפשי

                      אם מצאתי חן בעינך
                      המלך
                      אולי תתקצר לי כך הדרך
                      הדרך

                      תינתן לי
                      תינתן לי
                      נפשי נפשי בשאלתי
                      ורצוני בבקשתי

                      אם על המלך טוב
                      שלחתי איזה סנוב
                      ישלח לי
                      ישלח לי
                      שידוך יותר שורשי

                      אם מצאתי חן בעינך
                      השם
                      אולי אקבל על מגש של כסף
                      ורצוני יתגשם

                      יינתן לי
                      יינתן לי
                      את החתן שאהבה נפשי
                      ואגיע אל מנוחתי...

                      כשאומרים לך "ספר לי קצת על עצמך"
                      ופתאום אתה שוכח מי אתה

                      S תגובה 1 תגובה אחרונה
                      8
                      • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                        לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                        לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                        #1777

                        #שמחה של אדר#

                        משנכנס אדר
                        השמחה היא רשמית.
                        איפה שיש סדר.
                        אני רק מבלגנת

                        אומרים שאני מיוחדת
                        אני אומרת שאני שונה
                        אומרים שאני יחידה
                        אני אומרת שאני מוזרה.

                        מתחיל פורים כולם שמחים
                        ישלי דודה לעשות הפוך
                        מרגישים את עצמם חכמים
                        מנסים להעלות לי חיוך..

                        הכאב שלי לא עובר
                        בגלל השם של החודש.
                        הוא רק יותר גובר
                        עם הרצון לעשות ההפך.

                        מנסה לטפל בשורש
                        אבל אני לא מצליחה
                        גם ככה לא ישימו לב
                        עם החיוך אמיתי
                        או מסיכה

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2
                        • שיר 5ש שיר 5

                          אם על המלך טוב
                          אולי רזומה אכתוב
                          תינתן לי
                          תינתן לי
                          את ששאלה נפשי

                          אם מצאתי חן בעינך
                          המלך
                          אולי תתקצר לי כך הדרך
                          הדרך

                          תינתן לי
                          תינתן לי
                          נפשי נפשי בשאלתי
                          ורצוני בבקשתי

                          אם על המלך טוב
                          שלחתי איזה סנוב
                          ישלח לי
                          ישלח לי
                          שידוך יותר שורשי

                          אם מצאתי חן בעינך
                          השם
                          אולי אקבל על מגש של כסף
                          ורצוני יתגשם

                          יינתן לי
                          יינתן לי
                          את החתן שאהבה נפשי
                          ואגיע אל מנוחתי...

                          S מנותק
                          S מנותק
                          shoval
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1778
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • מישהי מיוחדתמ מישהי מיוחדת

                            פוסט זה נמחק!

                            S מנותק
                            S מנותק
                            shoval
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1779
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • מישהי מיוחדתמ מישהי מיוחדת

                              פוסט זה נמחק!

                              S מנותק
                              S מנותק
                              shoval
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1780
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • א אליהו הנביא

                                שיתוף קטן מהלב שלי

                                פורים מגיע
                                ואיתו הרצון להשתגע

                                רוצה לזרוק נפצים פיצוצים
                                בומים וזיקוקים

                                מחפש את השמחה לא מוצא
                                רוצה קצת שמחה מהיום הזה

                                מחפש מה עוד לעשות
                                אני עוד רגע מטפס על הקירות

                                אני משתגע
                                מחפש את השמחה האמיתית

                                בסוף מצאתי:

                                מה שאני באמת
                                כך גם שאני שיכור

                                אני מחפש לקבל את השמחה האמיתית

                                מחדש חידושים מהמגילה והתורה
                                לומד עוד סוגיה ממסכת מגילה

                                מקרב אנשים להשם יתברך
                                כך את אורך וחיוכך תמצא ותשמח

                                בשמחה {בחיוך} האמיתית

                                פורים שמח ומחיך באמת !!!

                                שיר ראשון שכתבתי בחיים אשמח לקבל תגובות

                                S מנותק
                                S מנותק
                                shoval
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1781
                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ע עדיין לבד

                                  תתחבר לעצמך

                                  מפחיד
                                  מטריד
                                  אין אמון באף אחד

                                  מה קרה
                                  מה נקרע
                                  למה הקשר שלו אבד

                                  הוא מהלך
                                  מתלכלך
                                  רק רוצה מילה טובה

                                  עושה שטויות
                                  עוטה מסיכות
                                  מחפש טיפת אהבה

                                  מאשים את עצמו
                                  הוא דפוק
                                  מאוכזב מעצמו
                                  הוא דפוק
                                  בוכה לעצמו
                                  הוא דפוק
                                  בורח מעצמו
                                  כי הוא דפוק

                                  הוא כבר לא מה שהיה
                                  נעלמה לו התמימות הטהורה
                                  הוא התחספס, השתנה
                                  הוא נכבש בלי מלחמה

                                  עכשיו קשה לו שוב
                                  העולם כל כך כאוב
                                  הוא לא נהיה חשוב
                                  נהיה לו רק עצוב
                                  הוא לא נהיה שייך
                                  כמה פעמים שצרח
                                  הוא נשאר עוד לבד
                                  לא דפוק אבל בצד

                                  הוא כמו כולם אז מה נסגר
                                  למה הוא לא נהיה מחובר
                                  איך לא התמלא החסר
                                  ממשיך להרגיש עפר
                                  אף אחד לא שם לב אליו
                                  אף אחד לא יודע עליו
                                  כמה פעמים הוא כאב
                                  הוא שואל מה עכשיו

                                  הוא לא צריך להוריד ממנו
                                  כדי להיות כמו כל העולם
                                  הוא לא צריך להיות כמו
                                  כדי שיסתכלו עליו כולם
                                  רק שינסה ואולי יצליח
                                  להיות שלם עם עצמו
                                  כי הוא הראשון שירוויח
                                  ואחריו גם סביבתו

                                  S מנותק
                                  S מנותק
                                  shoval
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1782
                                  פוסט זה נמחק!
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                    לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                    לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                    #1783
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • טותייייט מנותק
                                      טותייייט מנותק
                                      טותיייי
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1784

                                      מרגישה ששוכחים
                                      שאני קיימת
                                      יוצאות המילים
                                      אני חלק משרשרת
                                      הכאב גדול
                                      שמי שרצית הולך לאחרת
                                      לא רוצה ליפול
                                      שאת מרגישה שהחיים
                                      משתנים לתפזורת
                                      מי שרצית ברח
                                      כי אולי אמרת מילה
                                      מי שחלמת נעלם
                                      ואת מגלה שזאת
                                      רק ההתחלה
                                      את מרגישה חסרת אונים
                                      מול אותם דיבורים
                                      שחוזרים ונשנים
                                      ואינם נגמרים
                                      כל היום אותו סיפור
                                      הלב שלך נהיה שבור
                                      מתחיל לאט להיות סגור
                                      ואת לא מרגישה שום שיפור
                                      ואת נהיית לבד
                                      בתוך עולם שלם של תהיות
                                      בסוף כל יום
                                      את נשארת לבד
                                      עם אותם דמעות
                                      לא יודעת מה עם עצמך לעשות
                                      ומחליטה שוב את אותם החלטות
                                      שלא לדבר אף אף אחד יותר
                                      כי את לא רוצה לעולם
                                      שוב לוותר...
                                      טוהר

                                      לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                      -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      3
                                      • שיר 5ש מנותק
                                        שיר 5ש מנותק
                                        שיר 5
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1785

                                        רציתי להתחפש לליצן החצר
                                        מכל פרצוף חמוץ חיוך לייצר
                                        רציתי להתחפש למלכת אסתר
                                        להראות אצילית ראויה לכתר

                                        רציתי להיות גם כמו מרדכי
                                        לשבת ברוגע להציל הלוואי
                                        אולי לנסות פרפר עף בהי
                                        גבוה לפרוח לברוח בחשאי

                                        לפעמים רציתי מסכה סתם כך
                                        להתחבא מאחורי חיוך מזויף
                                        להראות תמיד יפה לעולם
                                        כאילו תמיד הכול מושלם

                                        אבל החיים דינמיים להפליא
                                        לא נותנים את רגשותיי להחביא
                                        לומדת לשמוח בלי להמציא
                                        ולא שוכחת חיוך על פרצוף להקפיא

                                        לא תמיד מצליחה לעזור
                                        גם כשלמשהו נהייה קצת אפור
                                        מנסה לפחות לא מידי לחפור
                                        ומעודדת שגם זה יעבור!

                                        כשאומרים לך "ספר לי קצת על עצמך"
                                        ופתאום אתה שוכח מי אתה

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        7
                                        • מישהי מיוחדתמ מנותק
                                          מישהי מיוחדתמ מנותק
                                          מישהי מיוחדת
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
                                          #1786

                                          אם אני גל
                                          אז הקושי הוא קצף
                                          ואיך אצלי הוא חל
                                          ממלא אותי בעצב
                                          הניגודים בי מתגברים
                                          את הלב והמח מרחיקים
                                          את הרצונות שלי מקטבים
                                          את הבלבול שבי הם מרבים
                                          האדישות מול הקיצוניות
                                          ההיגיון מול המציאות

                                          מסתכלת על העולם
                                          חושבת על כך שאצל כולם
                                          פורים הוא יום הזוי
                                          בפורים שולט השינוי
                                          יש שיכורים מסיכות ונהפוך הוא
                                          יושבי דפרזים מתאוששים מהתוהו
                                          דמוקפין עוד שקועים בשמחה
                                          ולי לא נשאר אף לא מסיכה

                                          כל הפושט ידו מקבל
                                          אבא את תפילתי תשמע
                                          אל תתן לי להתקפל
                                          תנקה לי את הנשמה
                                          תשרה אצלי תמיד שמחה
                                          תקרב אותי אלייך
                                          תתן לי אתה אמונה
                                          שאאמין שהכל לטובה
                                          ושארגיש זאת עמוק בעצמות
                                          ושארגיש זאת גם בעוצמות

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          6

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול