דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 814.6k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
    לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
    לא הכל טוב אבל הכל לטובה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
    #1777

    #שמחה של אדר#

    משנכנס אדר
    השמחה היא רשמית.
    איפה שיש סדר.
    אני רק מבלגנת

    אומרים שאני מיוחדת
    אני אומרת שאני שונה
    אומרים שאני יחידה
    אני אומרת שאני מוזרה.

    מתחיל פורים כולם שמחים
    ישלי דודה לעשות הפוך
    מרגישים את עצמם חכמים
    מנסים להעלות לי חיוך..

    הכאב שלי לא עובר
    בגלל השם של החודש.
    הוא רק יותר גובר
    עם הרצון לעשות ההפך.

    מנסה לטפל בשורש
    אבל אני לא מצליחה
    גם ככה לא ישימו לב
    עם החיוך אמיתי
    או מסיכה

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    2
    • שיר 5ש שיר 5

      אם על המלך טוב
      אולי רזומה אכתוב
      תינתן לי
      תינתן לי
      את ששאלה נפשי

      אם מצאתי חן בעינך
      המלך
      אולי תתקצר לי כך הדרך
      הדרך

      תינתן לי
      תינתן לי
      נפשי נפשי בשאלתי
      ורצוני בבקשתי

      אם על המלך טוב
      שלחתי איזה סנוב
      ישלח לי
      ישלח לי
      שידוך יותר שורשי

      אם מצאתי חן בעינך
      השם
      אולי אקבל על מגש של כסף
      ורצוני יתגשם

      יינתן לי
      יינתן לי
      את החתן שאהבה נפשי
      ואגיע אל מנוחתי...

      S מנותק
      S מנותק
      shoval
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1778
      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • מישהי מיוחדתמ מישהי מיוחדת

        פוסט זה נמחק!

        S מנותק
        S מנותק
        shoval
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1779
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • מישהי מיוחדתמ מישהי מיוחדת

          פוסט זה נמחק!

          S מנותק
          S מנותק
          shoval
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1780
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • א אליהו הנביא

            שיתוף קטן מהלב שלי

            פורים מגיע
            ואיתו הרצון להשתגע

            רוצה לזרוק נפצים פיצוצים
            בומים וזיקוקים

            מחפש את השמחה לא מוצא
            רוצה קצת שמחה מהיום הזה

            מחפש מה עוד לעשות
            אני עוד רגע מטפס על הקירות

            אני משתגע
            מחפש את השמחה האמיתית

            בסוף מצאתי:

            מה שאני באמת
            כך גם שאני שיכור

            אני מחפש לקבל את השמחה האמיתית

            מחדש חידושים מהמגילה והתורה
            לומד עוד סוגיה ממסכת מגילה

            מקרב אנשים להשם יתברך
            כך את אורך וחיוכך תמצא ותשמח

            בשמחה {בחיוך} האמיתית

            פורים שמח ומחיך באמת !!!

            שיר ראשון שכתבתי בחיים אשמח לקבל תגובות

            S מנותק
            S מנותק
            shoval
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1781
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ע עדיין לבד

              תתחבר לעצמך

              מפחיד
              מטריד
              אין אמון באף אחד

              מה קרה
              מה נקרע
              למה הקשר שלו אבד

              הוא מהלך
              מתלכלך
              רק רוצה מילה טובה

              עושה שטויות
              עוטה מסיכות
              מחפש טיפת אהבה

              מאשים את עצמו
              הוא דפוק
              מאוכזב מעצמו
              הוא דפוק
              בוכה לעצמו
              הוא דפוק
              בורח מעצמו
              כי הוא דפוק

              הוא כבר לא מה שהיה
              נעלמה לו התמימות הטהורה
              הוא התחספס, השתנה
              הוא נכבש בלי מלחמה

              עכשיו קשה לו שוב
              העולם כל כך כאוב
              הוא לא נהיה חשוב
              נהיה לו רק עצוב
              הוא לא נהיה שייך
              כמה פעמים שצרח
              הוא נשאר עוד לבד
              לא דפוק אבל בצד

              הוא כמו כולם אז מה נסגר
              למה הוא לא נהיה מחובר
              איך לא התמלא החסר
              ממשיך להרגיש עפר
              אף אחד לא שם לב אליו
              אף אחד לא יודע עליו
              כמה פעמים הוא כאב
              הוא שואל מה עכשיו

              הוא לא צריך להוריד ממנו
              כדי להיות כמו כל העולם
              הוא לא צריך להיות כמו
              כדי שיסתכלו עליו כולם
              רק שינסה ואולי יצליח
              להיות שלם עם עצמו
              כי הוא הראשון שירוויח
              ואחריו גם סביבתו

              S מנותק
              S מנותק
              shoval
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1782
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                #1783
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • טותייייט מנותק
                  טותייייט מנותק
                  טותיייי
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1784

                  מרגישה ששוכחים
                  שאני קיימת
                  יוצאות המילים
                  אני חלק משרשרת
                  הכאב גדול
                  שמי שרצית הולך לאחרת
                  לא רוצה ליפול
                  שאת מרגישה שהחיים
                  משתנים לתפזורת
                  מי שרצית ברח
                  כי אולי אמרת מילה
                  מי שחלמת נעלם
                  ואת מגלה שזאת
                  רק ההתחלה
                  את מרגישה חסרת אונים
                  מול אותם דיבורים
                  שחוזרים ונשנים
                  ואינם נגמרים
                  כל היום אותו סיפור
                  הלב שלך נהיה שבור
                  מתחיל לאט להיות סגור
                  ואת לא מרגישה שום שיפור
                  ואת נהיית לבד
                  בתוך עולם שלם של תהיות
                  בסוף כל יום
                  את נשארת לבד
                  עם אותם דמעות
                  לא יודעת מה עם עצמך לעשות
                  ומחליטה שוב את אותם החלטות
                  שלא לדבר אף אף אחד יותר
                  כי את לא רוצה לעולם
                  שוב לוותר...
                  טוהר

                  לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                  -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  3
                  • שיר 5ש מנותק
                    שיר 5ש מנותק
                    שיר 5
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1785

                    רציתי להתחפש לליצן החצר
                    מכל פרצוף חמוץ חיוך לייצר
                    רציתי להתחפש למלכת אסתר
                    להראות אצילית ראויה לכתר

                    רציתי להיות גם כמו מרדכי
                    לשבת ברוגע להציל הלוואי
                    אולי לנסות פרפר עף בהי
                    גבוה לפרוח לברוח בחשאי

                    לפעמים רציתי מסכה סתם כך
                    להתחבא מאחורי חיוך מזויף
                    להראות תמיד יפה לעולם
                    כאילו תמיד הכול מושלם

                    אבל החיים דינמיים להפליא
                    לא נותנים את רגשותיי להחביא
                    לומדת לשמוח בלי להמציא
                    ולא שוכחת חיוך על פרצוף להקפיא

                    לא תמיד מצליחה לעזור
                    גם כשלמשהו נהייה קצת אפור
                    מנסה לפחות לא מידי לחפור
                    ומעודדת שגם זה יעבור!

                    כשאומרים לך "ספר לי קצת על עצמך"
                    ופתאום אתה שוכח מי אתה

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    7
                    • מישהי מיוחדתמ מנותק
                      מישהי מיוחדתמ מנותק
                      מישהי מיוחדת
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
                      #1786

                      אם אני גל
                      אז הקושי הוא קצף
                      ואיך אצלי הוא חל
                      ממלא אותי בעצב
                      הניגודים בי מתגברים
                      את הלב והמח מרחיקים
                      את הרצונות שלי מקטבים
                      את הבלבול שבי הם מרבים
                      האדישות מול הקיצוניות
                      ההיגיון מול המציאות

                      מסתכלת על העולם
                      חושבת על כך שאצל כולם
                      פורים הוא יום הזוי
                      בפורים שולט השינוי
                      יש שיכורים מסיכות ונהפוך הוא
                      יושבי דפרזים מתאוששים מהתוהו
                      דמוקפין עוד שקועים בשמחה
                      ולי לא נשאר אף לא מסיכה

                      כל הפושט ידו מקבל
                      אבא את תפילתי תשמע
                      אל תתן לי להתקפל
                      תנקה לי את הנשמה
                      תשרה אצלי תמיד שמחה
                      תקרב אותי אלייך
                      תתן לי אתה אמונה
                      שאאמין שהכל לטובה
                      ושארגיש זאת עמוק בעצמות
                      ושארגיש זאת גם בעוצמות

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      6
                      • טותייייט מנותק
                        טותייייט מנותק
                        טותיייי
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1787

                        והשקט ששורט לי את הלב
                        והדממה שיש לפני הכאב
                        והפחד שאין מישהו שאוהב
                        והרעש שיש בלב ואותי שואב

                        והכוכבים שנעלמו מתחת לעננים
                        והחושך שנהיה פתאום בפנים
                        והשמש שמסנוורת וגם מחשיכה
                        ופתאום מגלה שחייתי עם מסיכה

                        והרגע הזה ששמה פס על כולם
                        ופתאום מגלה שיש מסביבי עולם
                        והפחד שהגיע לבקר בלילות
                        והתמונות שחולפות יחד עם דמעות

                        ואני לבדי מוחצת את הלב
                        מתכווצת בכל פעם עם הכאב
                        מתחרטת על דברים שנאמרו
                        ובוכה כי לעולם הם לא יעברו...

                        לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                        -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                        נוודנ 2 תגובות תגובה אחרונה
                        11
                        • טותייייט טותיייי

                          והשקט ששורט לי את הלב
                          והדממה שיש לפני הכאב
                          והפחד שאין מישהו שאוהב
                          והרעש שיש בלב ואותי שואב

                          והכוכבים שנעלמו מתחת לעננים
                          והחושך שנהיה פתאום בפנים
                          והשמש שמסנוורת וגם מחשיכה
                          ופתאום מגלה שחייתי עם מסיכה

                          והרגע הזה ששמה פס על כולם
                          ופתאום מגלה שיש מסביבי עולם
                          והפחד שהגיע לבקר בלילות
                          והתמונות שחולפות יחד עם דמעות

                          ואני לבדי מוחצת את הלב
                          מתכווצת בכל פעם עם הכאב
                          מתחרטת על דברים שנאמרו
                          ובוכה כי לעולם הם לא יעברו...

                          נוודנ מנותק
                          נוודנ מנותק
                          נווד
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי נווד
                          #1788
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • טותייייט טותיייי

                            והשקט ששורט לי את הלב
                            והדממה שיש לפני הכאב
                            והפחד שאין מישהו שאוהב
                            והרעש שיש בלב ואותי שואב

                            והכוכבים שנעלמו מתחת לעננים
                            והחושך שנהיה פתאום בפנים
                            והשמש שמסנוורת וגם מחשיכה
                            ופתאום מגלה שחייתי עם מסיכה

                            והרגע הזה ששמה פס על כולם
                            ופתאום מגלה שיש מסביבי עולם
                            והפחד שהגיע לבקר בלילות
                            והתמונות שחולפות יחד עם דמעות

                            ואני לבדי מוחצת את הלב
                            מתכווצת בכל פעם עם הכאב
                            מתחרטת על דברים שנאמרו
                            ובוכה כי לעולם הם לא יעברו...

                            נוודנ מנותק
                            נוודנ מנותק
                            נווד
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1789

                            בס''ד
                            א^הבה אין סופית

                            אל תלך
                            תן לי עוד מעט מן השיכרות
                            מעט מן האמת הרגשית שלי
                            תן נא לי עוד מעט מן השטות
                            שארגיש את הא^הבה הגדולה שבי
                            א^הבה שתחת מגבלות השכל איני מרגיש

                            א^הבה גדולה
                            לאלוקים
                            א^הבה אמיתית
                            למחולל הקשיים
                            א^הבה א^הבה
                            תן לי עוד מן הא^הבה

                            אל תלך
                            תן לי עוד מן השטות
                            שאוכל להשתגע מא^הבה
                            א^הבת לעולם א^הבה לקשיים
                            א^הבה סתם לסתם אנשים

                            אה^בה גדולה
                            לחיים
                            א^הבה אמיתית
                            לכל הלבבות הפועמים
                            א^הבה א^הבה
                            תן לי עוד מן הא^הבה

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            11
                            • ה מנותק
                              ה מנותק
                              הלל 1
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1790

                              פורים ככיפורים
                              בלי מסכות ואפורים
                              אולי הפנים קצת אפורים
                              אבל שלא יספרו לכם סיפורים

                              כי בדקתי, וזה נכון
                              זה זמן שאפשר לבחון
                              על מעשיך לגחון
                              ואותם לטחון

                              האם פעלתי כראוי
                              או כשורה
                              האם לא נפלה טעות בזיהוי?
                              האמת לא תמיד ברורה

                              אז תנסו גם, זה עובד
                              לפני שהרגע הזה אובד...

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              3
                              • טותייייט מנותק
                                טותייייט מנותק
                                טותיייי
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1791

                                איך לב אתם לא שמים
                                לא דווקא לאלה שנושרים
                                לאלה שכל יום נלחמים
                                ושלא ליפול מתפללים

                                לאלה שלהישאר צדיקים
                                חולמים ונלחמים
                                ורק להערכה כלכך רוצים
                                שישימו לב גם לבפנים

                                אתם לא יודעים מה עליהם עובר
                                שכל יום בשבילם זהו משבר
                                והם כלכך לא רוצים להישבר
                                ויחס והאהבה להם זה חסר

                                תשימו לב לאלה שניראים צדיקים
                                אתם לא יודעים מה יש להם בפנים
                                להערכה ושירימו להם הם חולמים
                                אז תתחילו לתת יד לא רק לנושרים...

                                טוהר

                                לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                6
                                • טותייייט טותיייי

                                  איך לב אתם לא שמים
                                  לא דווקא לאלה שנושרים
                                  לאלה שכל יום נלחמים
                                  ושלא ליפול מתפללים

                                  לאלה שלהישאר צדיקים
                                  חולמים ונלחמים
                                  ורק להערכה כלכך רוצים
                                  שישימו לב גם לבפנים

                                  אתם לא יודעים מה עליהם עובר
                                  שכל יום בשבילם זהו משבר
                                  והם כלכך לא רוצים להישבר
                                  ויחס והאהבה להם זה חסר

                                  תשימו לב לאלה שניראים צדיקים
                                  אתם לא יודעים מה יש להם בפנים
                                  להערכה ושירימו להם הם חולמים
                                  אז תתחילו לתת יד לא רק לנושרים...

                                  טוהר

                                  המחבל המחופשה מנותק
                                  המחבל המחופשה מנותק
                                  המחבל המחופש
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1792

                                  "קלי קלי
                                  למה עזבתני"

                                  עזבוני במקום
                                  לא מוכר
                                  בלי מכר.

                                  עם אנשים
                                  שהיו נחושים
                                  לאבד את עמי.

                                  שם בתוך הטומאה
                                  הרגשתי בודדה
                                  שאפילו אלוקיי
                                  עזבני שם.

                                  אחרי ש'תנס
                                  במו עיני ראיתי
                                  הבנתי
                                  שאלוקיי לא יעזביני.

                                  גם בטומאה
                                  וגם בטובה
                                  הוא לא יעזוב
                                  ותמסר הזה
                                  מעבירה לכם לדורות.

                                  גם שאתם בשבר
                                  גם שאתם בשמחה
                                  תדעו שאף פעם
                                  אתם לא לבד
                                  ה' איתכם בכל מצב!!!!!!!!!!

                                  אני לא יודעת אם זה ניקראה שיר
                                  אבל זה חצי כן
                                  לקחתי תפסוק הזה
                                  ואמרתי מה בעצם למדנו מימנו.
                                  האמת שהמון זמן לא הצלחתי ליכתוב אז תבינו.
                                  אשמח לתגובות והארות והערות
                                  תודה

                                  "קשה לשכוח אנשים
                                  שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  2
                                  • מישהי מיוחדתמ מנותק
                                    מישהי מיוחדתמ מנותק
                                    מישהי מיוחדת
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1793
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    2
                                    • שיר 5ש מנותק
                                      שיר 5ש מנותק
                                      שיר 5
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1794

                                      רוצה מנוחה
                                      מרגישה חנוקה
                                      אין כבר כוחות
                                      ללמוד

                                      חושבת, מתקתקת
                                      כותבת, מסכמת
                                      רוצה קצת לעצור
                                      לנשום

                                      מי יבין שאני חייבת
                                      מי יראה שזה נצרך
                                      רק יום של אחד ודי
                                      לנפוש

                                      אבל החיים ממשיכים
                                      לרגע לא עוצרים
                                      לא שואלים
                                      אפשר?

                                      ואני חייבת
                                      לא לפספס ת'רכבת
                                      לא רוצה להישאר
                                      לבד

                                      באמצע קורסת
                                      לא מסוגלת
                                      וכולם ממשיכים
                                      בלעדי.

                                      כשאומרים לך "ספר לי קצת על עצמך"
                                      ופתאום אתה שוכח מי אתה

                                      S תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      3
                                      • א.ה. 2א מנותק
                                        א.ה. 2א מנותק
                                        א.ה. 2
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי א.ה. 2
                                        #1795

                                        יושב מול הסטנדר
                                        הגמרא פתוחה.
                                        המַצֶב נעלם, קודר,
                                        ההקשבה פרחה.

                                        הניסיונות, הגעגועים,
                                        לימים יותר יפים,
                                        לאוויר, לדרור,
                                        לחופש בלי מחסור.

                                        הרחוב קורץ,
                                        מפתה, זורם.
                                        אין לי ת'אומץ
                                        לקום להלחם.

                                        רוצה מנוחה,
                                        לא כל היום לשבת
                                        מול גמרא פתוחה.

                                        ניצוץ בוער,
                                        ופתאום זה מבליח
                                        על הגמרא אני מסתער,
                                        בכל הכח.

                                        אני לא עוד אחד,
                                        מכל האנשים.
                                        אני לא עוד אדם,
                                        ככל העמים.

                                        אני בן של מלך-
                                        זה מגיע.
                                        אני בדרך,
                                        זה לא מפתיע.

                                        נכון זה קשה
                                        יש נפילות.
                                        השטייגען שווה,
                                        למרות המעידות.

                                        עוד שורה ועוד שורה-
                                        מונה כאגורה לאגורה.
                                        עוד דף ועוד דף.
                                        והזמן עף.

                                        הדמעות מעיניי זולגות,
                                        סיום מסכת.
                                        מתמלא ברגש,
                                        יודע שהתחלתי ללכת.

                                        מוזיקה.
                                        התרופה הטובה ביותר👌🎧

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        12
                                        • שיר 5ש שיר 5

                                          רוצה מנוחה
                                          מרגישה חנוקה
                                          אין כבר כוחות
                                          ללמוד

                                          חושבת, מתקתקת
                                          כותבת, מסכמת
                                          רוצה קצת לעצור
                                          לנשום

                                          מי יבין שאני חייבת
                                          מי יראה שזה נצרך
                                          רק יום של אחד ודי
                                          לנפוש

                                          אבל החיים ממשיכים
                                          לרגע לא עוצרים
                                          לא שואלים
                                          אפשר?

                                          ואני חייבת
                                          לא לפספס ת'רכבת
                                          לא רוצה להישאר
                                          לבד

                                          באמצע קורסת
                                          לא מסוגלת
                                          וכולם ממשיכים
                                          בלעדי.

                                          S מנותק
                                          S מנותק
                                          shoval
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1796

                                          נלחמת בעצמי

                                          חומקת עוברת
                                          נפשי יוצאת
                                          ביקשתי את עצמי
                                          ולא מצאתי
                                          כל העולם קיים
                                          אני אבדתי
                                          ואין אחד שמחפש אותי

                                          למה בניתי חומה
                                          תקלף לי רק שכבה
                                          אל תקשה ליבי
                                          אבא, אין אותי
                                          הגעתי לקצה שלי
                                          מתכדררת בתוך בועה
                                          האם אפסה תקווה?
                                          במסתרים בוכה לך

                                          שוב אותו הסרט, אני כאן
                                          שואלת את עצמי
                                          האם כל זה היה כדאי
                                          אולי תחשפי, תדרשי
                                          שלא תצטרכי כבאי
                                          שיכבה את השרפות שלך
                                          תגיד לי אבא עד מתי המהלך
                                          אני לבד ואין לי מי
                                          חרב עליי עולמי...

                                          תתחברי לטוב שבך
                                          אני אוהב אותך
                                          כמו שאת
                                          אל תפחדי
                                          יש בך חלק אלוקי
                                          תלכי עם האמת ,גם כשהיא לא יפה
                                          חכי לוחמת, בסוף תהיי גאה.

                                          נוודנ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          10

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול