דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 814.1k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • שיר 5ש שיר 5

    אם על המלך טוב
    אולי רזומה אכתוב
    תינתן לי
    תינתן לי
    את ששאלה נפשי

    אם מצאתי חן בעינך
    המלך
    אולי תתקצר לי כך הדרך
    הדרך

    תינתן לי
    תינתן לי
    נפשי נפשי בשאלתי
    ורצוני בבקשתי

    אם על המלך טוב
    שלחתי איזה סנוב
    ישלח לי
    ישלח לי
    שידוך יותר שורשי

    אם מצאתי חן בעינך
    השם
    אולי אקבל על מגש של כסף
    ורצוני יתגשם

    יינתן לי
    יינתן לי
    את החתן שאהבה נפשי
    ואגיע אל מנוחתי...

    S מנותק
    S מנותק
    shoval
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1778
    פוסט זה נמחק!
    תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • מישהי מיוחדתמ מישהי מיוחדת

      פוסט זה נמחק!

      S מנותק
      S מנותק
      shoval
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1779
      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • מישהי מיוחדתמ מישהי מיוחדת

        פוסט זה נמחק!

        S מנותק
        S מנותק
        shoval
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1780
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • א אליהו הנביא

          שיתוף קטן מהלב שלי

          פורים מגיע
          ואיתו הרצון להשתגע

          רוצה לזרוק נפצים פיצוצים
          בומים וזיקוקים

          מחפש את השמחה לא מוצא
          רוצה קצת שמחה מהיום הזה

          מחפש מה עוד לעשות
          אני עוד רגע מטפס על הקירות

          אני משתגע
          מחפש את השמחה האמיתית

          בסוף מצאתי:

          מה שאני באמת
          כך גם שאני שיכור

          אני מחפש לקבל את השמחה האמיתית

          מחדש חידושים מהמגילה והתורה
          לומד עוד סוגיה ממסכת מגילה

          מקרב אנשים להשם יתברך
          כך את אורך וחיוכך תמצא ותשמח

          בשמחה {בחיוך} האמיתית

          פורים שמח ומחיך באמת !!!

          שיר ראשון שכתבתי בחיים אשמח לקבל תגובות

          S מנותק
          S מנותק
          shoval
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1781
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ע עדיין לבד

            תתחבר לעצמך

            מפחיד
            מטריד
            אין אמון באף אחד

            מה קרה
            מה נקרע
            למה הקשר שלו אבד

            הוא מהלך
            מתלכלך
            רק רוצה מילה טובה

            עושה שטויות
            עוטה מסיכות
            מחפש טיפת אהבה

            מאשים את עצמו
            הוא דפוק
            מאוכזב מעצמו
            הוא דפוק
            בוכה לעצמו
            הוא דפוק
            בורח מעצמו
            כי הוא דפוק

            הוא כבר לא מה שהיה
            נעלמה לו התמימות הטהורה
            הוא התחספס, השתנה
            הוא נכבש בלי מלחמה

            עכשיו קשה לו שוב
            העולם כל כך כאוב
            הוא לא נהיה חשוב
            נהיה לו רק עצוב
            הוא לא נהיה שייך
            כמה פעמים שצרח
            הוא נשאר עוד לבד
            לא דפוק אבל בצד

            הוא כמו כולם אז מה נסגר
            למה הוא לא נהיה מחובר
            איך לא התמלא החסר
            ממשיך להרגיש עפר
            אף אחד לא שם לב אליו
            אף אחד לא יודע עליו
            כמה פעמים הוא כאב
            הוא שואל מה עכשיו

            הוא לא צריך להוריד ממנו
            כדי להיות כמו כל העולם
            הוא לא צריך להיות כמו
            כדי שיסתכלו עליו כולם
            רק שינסה ואולי יצליח
            להיות שלם עם עצמו
            כי הוא הראשון שירוויח
            ואחריו גם סביבתו

            S מנותק
            S מנותק
            shoval
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1782
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
              לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
              לא הכל טוב אבל הכל לטובה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
              #1783
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • טותייייט מנותק
                טותייייט מנותק
                טותיייי
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1784

                מרגישה ששוכחים
                שאני קיימת
                יוצאות המילים
                אני חלק משרשרת
                הכאב גדול
                שמי שרצית הולך לאחרת
                לא רוצה ליפול
                שאת מרגישה שהחיים
                משתנים לתפזורת
                מי שרצית ברח
                כי אולי אמרת מילה
                מי שחלמת נעלם
                ואת מגלה שזאת
                רק ההתחלה
                את מרגישה חסרת אונים
                מול אותם דיבורים
                שחוזרים ונשנים
                ואינם נגמרים
                כל היום אותו סיפור
                הלב שלך נהיה שבור
                מתחיל לאט להיות סגור
                ואת לא מרגישה שום שיפור
                ואת נהיית לבד
                בתוך עולם שלם של תהיות
                בסוף כל יום
                את נשארת לבד
                עם אותם דמעות
                לא יודעת מה עם עצמך לעשות
                ומחליטה שוב את אותם החלטות
                שלא לדבר אף אף אחד יותר
                כי את לא רוצה לעולם
                שוב לוותר...
                טוהר

                לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                3
                • שיר 5ש מנותק
                  שיר 5ש מנותק
                  שיר 5
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1785

                  רציתי להתחפש לליצן החצר
                  מכל פרצוף חמוץ חיוך לייצר
                  רציתי להתחפש למלכת אסתר
                  להראות אצילית ראויה לכתר

                  רציתי להיות גם כמו מרדכי
                  לשבת ברוגע להציל הלוואי
                  אולי לנסות פרפר עף בהי
                  גבוה לפרוח לברוח בחשאי

                  לפעמים רציתי מסכה סתם כך
                  להתחבא מאחורי חיוך מזויף
                  להראות תמיד יפה לעולם
                  כאילו תמיד הכול מושלם

                  אבל החיים דינמיים להפליא
                  לא נותנים את רגשותיי להחביא
                  לומדת לשמוח בלי להמציא
                  ולא שוכחת חיוך על פרצוף להקפיא

                  לא תמיד מצליחה לעזור
                  גם כשלמשהו נהייה קצת אפור
                  מנסה לפחות לא מידי לחפור
                  ומעודדת שגם זה יעבור!

                  כשאומרים לך "ספר לי קצת על עצמך"
                  ופתאום אתה שוכח מי אתה

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  7
                  • מישהי מיוחדתמ מנותק
                    מישהי מיוחדתמ מנותק
                    מישהי מיוחדת
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
                    #1786

                    אם אני גל
                    אז הקושי הוא קצף
                    ואיך אצלי הוא חל
                    ממלא אותי בעצב
                    הניגודים בי מתגברים
                    את הלב והמח מרחיקים
                    את הרצונות שלי מקטבים
                    את הבלבול שבי הם מרבים
                    האדישות מול הקיצוניות
                    ההיגיון מול המציאות

                    מסתכלת על העולם
                    חושבת על כך שאצל כולם
                    פורים הוא יום הזוי
                    בפורים שולט השינוי
                    יש שיכורים מסיכות ונהפוך הוא
                    יושבי דפרזים מתאוששים מהתוהו
                    דמוקפין עוד שקועים בשמחה
                    ולי לא נשאר אף לא מסיכה

                    כל הפושט ידו מקבל
                    אבא את תפילתי תשמע
                    אל תתן לי להתקפל
                    תנקה לי את הנשמה
                    תשרה אצלי תמיד שמחה
                    תקרב אותי אלייך
                    תתן לי אתה אמונה
                    שאאמין שהכל לטובה
                    ושארגיש זאת עמוק בעצמות
                    ושארגיש זאת גם בעוצמות

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    6
                    • טותייייט מנותק
                      טותייייט מנותק
                      טותיייי
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1787

                      והשקט ששורט לי את הלב
                      והדממה שיש לפני הכאב
                      והפחד שאין מישהו שאוהב
                      והרעש שיש בלב ואותי שואב

                      והכוכבים שנעלמו מתחת לעננים
                      והחושך שנהיה פתאום בפנים
                      והשמש שמסנוורת וגם מחשיכה
                      ופתאום מגלה שחייתי עם מסיכה

                      והרגע הזה ששמה פס על כולם
                      ופתאום מגלה שיש מסביבי עולם
                      והפחד שהגיע לבקר בלילות
                      והתמונות שחולפות יחד עם דמעות

                      ואני לבדי מוחצת את הלב
                      מתכווצת בכל פעם עם הכאב
                      מתחרטת על דברים שנאמרו
                      ובוכה כי לעולם הם לא יעברו...

                      לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                      -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                      נוודנ 2 תגובות תגובה אחרונה
                      11
                      • טותייייט טותיייי

                        והשקט ששורט לי את הלב
                        והדממה שיש לפני הכאב
                        והפחד שאין מישהו שאוהב
                        והרעש שיש בלב ואותי שואב

                        והכוכבים שנעלמו מתחת לעננים
                        והחושך שנהיה פתאום בפנים
                        והשמש שמסנוורת וגם מחשיכה
                        ופתאום מגלה שחייתי עם מסיכה

                        והרגע הזה ששמה פס על כולם
                        ופתאום מגלה שיש מסביבי עולם
                        והפחד שהגיע לבקר בלילות
                        והתמונות שחולפות יחד עם דמעות

                        ואני לבדי מוחצת את הלב
                        מתכווצת בכל פעם עם הכאב
                        מתחרטת על דברים שנאמרו
                        ובוכה כי לעולם הם לא יעברו...

                        נוודנ מנותק
                        נוודנ מנותק
                        נווד
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי נווד
                        #1788
                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • טותייייט טותיייי

                          והשקט ששורט לי את הלב
                          והדממה שיש לפני הכאב
                          והפחד שאין מישהו שאוהב
                          והרעש שיש בלב ואותי שואב

                          והכוכבים שנעלמו מתחת לעננים
                          והחושך שנהיה פתאום בפנים
                          והשמש שמסנוורת וגם מחשיכה
                          ופתאום מגלה שחייתי עם מסיכה

                          והרגע הזה ששמה פס על כולם
                          ופתאום מגלה שיש מסביבי עולם
                          והפחד שהגיע לבקר בלילות
                          והתמונות שחולפות יחד עם דמעות

                          ואני לבדי מוחצת את הלב
                          מתכווצת בכל פעם עם הכאב
                          מתחרטת על דברים שנאמרו
                          ובוכה כי לעולם הם לא יעברו...

                          נוודנ מנותק
                          נוודנ מנותק
                          נווד
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1789

                          בס''ד
                          א^הבה אין סופית

                          אל תלך
                          תן לי עוד מעט מן השיכרות
                          מעט מן האמת הרגשית שלי
                          תן נא לי עוד מעט מן השטות
                          שארגיש את הא^הבה הגדולה שבי
                          א^הבה שתחת מגבלות השכל איני מרגיש

                          א^הבה גדולה
                          לאלוקים
                          א^הבה אמיתית
                          למחולל הקשיים
                          א^הבה א^הבה
                          תן לי עוד מן הא^הבה

                          אל תלך
                          תן לי עוד מן השטות
                          שאוכל להשתגע מא^הבה
                          א^הבת לעולם א^הבה לקשיים
                          א^הבה סתם לסתם אנשים

                          אה^בה גדולה
                          לחיים
                          א^הבה אמיתית
                          לכל הלבבות הפועמים
                          א^הבה א^הבה
                          תן לי עוד מן הא^הבה

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          11
                          • ה מנותק
                            ה מנותק
                            הלל 1
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1790

                            פורים ככיפורים
                            בלי מסכות ואפורים
                            אולי הפנים קצת אפורים
                            אבל שלא יספרו לכם סיפורים

                            כי בדקתי, וזה נכון
                            זה זמן שאפשר לבחון
                            על מעשיך לגחון
                            ואותם לטחון

                            האם פעלתי כראוי
                            או כשורה
                            האם לא נפלה טעות בזיהוי?
                            האמת לא תמיד ברורה

                            אז תנסו גם, זה עובד
                            לפני שהרגע הזה אובד...

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            3
                            • טותייייט מנותק
                              טותייייט מנותק
                              טותיייי
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1791

                              איך לב אתם לא שמים
                              לא דווקא לאלה שנושרים
                              לאלה שכל יום נלחמים
                              ושלא ליפול מתפללים

                              לאלה שלהישאר צדיקים
                              חולמים ונלחמים
                              ורק להערכה כלכך רוצים
                              שישימו לב גם לבפנים

                              אתם לא יודעים מה עליהם עובר
                              שכל יום בשבילם זהו משבר
                              והם כלכך לא רוצים להישבר
                              ויחס והאהבה להם זה חסר

                              תשימו לב לאלה שניראים צדיקים
                              אתם לא יודעים מה יש להם בפנים
                              להערכה ושירימו להם הם חולמים
                              אז תתחילו לתת יד לא רק לנושרים...

                              טוהר

                              לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                              -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                              המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                              6
                              • טותייייט טותיייי

                                איך לב אתם לא שמים
                                לא דווקא לאלה שנושרים
                                לאלה שכל יום נלחמים
                                ושלא ליפול מתפללים

                                לאלה שלהישאר צדיקים
                                חולמים ונלחמים
                                ורק להערכה כלכך רוצים
                                שישימו לב גם לבפנים

                                אתם לא יודעים מה עליהם עובר
                                שכל יום בשבילם זהו משבר
                                והם כלכך לא רוצים להישבר
                                ויחס והאהבה להם זה חסר

                                תשימו לב לאלה שניראים צדיקים
                                אתם לא יודעים מה יש להם בפנים
                                להערכה ושירימו להם הם חולמים
                                אז תתחילו לתת יד לא רק לנושרים...

                                טוהר

                                המחבל המחופשה מנותק
                                המחבל המחופשה מנותק
                                המחבל המחופש
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1792

                                "קלי קלי
                                למה עזבתני"

                                עזבוני במקום
                                לא מוכר
                                בלי מכר.

                                עם אנשים
                                שהיו נחושים
                                לאבד את עמי.

                                שם בתוך הטומאה
                                הרגשתי בודדה
                                שאפילו אלוקיי
                                עזבני שם.

                                אחרי ש'תנס
                                במו עיני ראיתי
                                הבנתי
                                שאלוקיי לא יעזביני.

                                גם בטומאה
                                וגם בטובה
                                הוא לא יעזוב
                                ותמסר הזה
                                מעבירה לכם לדורות.

                                גם שאתם בשבר
                                גם שאתם בשמחה
                                תדעו שאף פעם
                                אתם לא לבד
                                ה' איתכם בכל מצב!!!!!!!!!!

                                אני לא יודעת אם זה ניקראה שיר
                                אבל זה חצי כן
                                לקחתי תפסוק הזה
                                ואמרתי מה בעצם למדנו מימנו.
                                האמת שהמון זמן לא הצלחתי ליכתוב אז תבינו.
                                אשמח לתגובות והארות והערות
                                תודה

                                "קשה לשכוח אנשים
                                שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                2
                                • מישהי מיוחדתמ מנותק
                                  מישהי מיוחדתמ מנותק
                                  מישהי מיוחדת
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1793
                                  פוסט זה נמחק!
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  2
                                  • שיר 5ש מנותק
                                    שיר 5ש מנותק
                                    שיר 5
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1794

                                    רוצה מנוחה
                                    מרגישה חנוקה
                                    אין כבר כוחות
                                    ללמוד

                                    חושבת, מתקתקת
                                    כותבת, מסכמת
                                    רוצה קצת לעצור
                                    לנשום

                                    מי יבין שאני חייבת
                                    מי יראה שזה נצרך
                                    רק יום של אחד ודי
                                    לנפוש

                                    אבל החיים ממשיכים
                                    לרגע לא עוצרים
                                    לא שואלים
                                    אפשר?

                                    ואני חייבת
                                    לא לפספס ת'רכבת
                                    לא רוצה להישאר
                                    לבד

                                    באמצע קורסת
                                    לא מסוגלת
                                    וכולם ממשיכים
                                    בלעדי.

                                    כשאומרים לך "ספר לי קצת על עצמך"
                                    ופתאום אתה שוכח מי אתה

                                    S תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    3
                                    • א.ה. 2א מנותק
                                      א.ה. 2א מנותק
                                      א.ה. 2
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי א.ה. 2
                                      #1795

                                      יושב מול הסטנדר
                                      הגמרא פתוחה.
                                      המַצֶב נעלם, קודר,
                                      ההקשבה פרחה.

                                      הניסיונות, הגעגועים,
                                      לימים יותר יפים,
                                      לאוויר, לדרור,
                                      לחופש בלי מחסור.

                                      הרחוב קורץ,
                                      מפתה, זורם.
                                      אין לי ת'אומץ
                                      לקום להלחם.

                                      רוצה מנוחה,
                                      לא כל היום לשבת
                                      מול גמרא פתוחה.

                                      ניצוץ בוער,
                                      ופתאום זה מבליח
                                      על הגמרא אני מסתער,
                                      בכל הכח.

                                      אני לא עוד אחד,
                                      מכל האנשים.
                                      אני לא עוד אדם,
                                      ככל העמים.

                                      אני בן של מלך-
                                      זה מגיע.
                                      אני בדרך,
                                      זה לא מפתיע.

                                      נכון זה קשה
                                      יש נפילות.
                                      השטייגען שווה,
                                      למרות המעידות.

                                      עוד שורה ועוד שורה-
                                      מונה כאגורה לאגורה.
                                      עוד דף ועוד דף.
                                      והזמן עף.

                                      הדמעות מעיניי זולגות,
                                      סיום מסכת.
                                      מתמלא ברגש,
                                      יודע שהתחלתי ללכת.

                                      מוזיקה.
                                      התרופה הטובה ביותר👌🎧

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      12
                                      • שיר 5ש שיר 5

                                        רוצה מנוחה
                                        מרגישה חנוקה
                                        אין כבר כוחות
                                        ללמוד

                                        חושבת, מתקתקת
                                        כותבת, מסכמת
                                        רוצה קצת לעצור
                                        לנשום

                                        מי יבין שאני חייבת
                                        מי יראה שזה נצרך
                                        רק יום של אחד ודי
                                        לנפוש

                                        אבל החיים ממשיכים
                                        לרגע לא עוצרים
                                        לא שואלים
                                        אפשר?

                                        ואני חייבת
                                        לא לפספס ת'רכבת
                                        לא רוצה להישאר
                                        לבד

                                        באמצע קורסת
                                        לא מסוגלת
                                        וכולם ממשיכים
                                        בלעדי.

                                        S מנותק
                                        S מנותק
                                        shoval
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1796

                                        נלחמת בעצמי

                                        חומקת עוברת
                                        נפשי יוצאת
                                        ביקשתי את עצמי
                                        ולא מצאתי
                                        כל העולם קיים
                                        אני אבדתי
                                        ואין אחד שמחפש אותי

                                        למה בניתי חומה
                                        תקלף לי רק שכבה
                                        אל תקשה ליבי
                                        אבא, אין אותי
                                        הגעתי לקצה שלי
                                        מתכדררת בתוך בועה
                                        האם אפסה תקווה?
                                        במסתרים בוכה לך

                                        שוב אותו הסרט, אני כאן
                                        שואלת את עצמי
                                        האם כל זה היה כדאי
                                        אולי תחשפי, תדרשי
                                        שלא תצטרכי כבאי
                                        שיכבה את השרפות שלך
                                        תגיד לי אבא עד מתי המהלך
                                        אני לבד ואין לי מי
                                        חרב עליי עולמי...

                                        תתחברי לטוב שבך
                                        אני אוהב אותך
                                        כמו שאת
                                        אל תפחדי
                                        יש בך חלק אלוקי
                                        תלכי עם האמת ,גם כשהיא לא יפה
                                        חכי לוחמת, בסוף תהיי גאה.

                                        נוודנ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        10
                                        • S shoval

                                          נלחמת בעצמי

                                          חומקת עוברת
                                          נפשי יוצאת
                                          ביקשתי את עצמי
                                          ולא מצאתי
                                          כל העולם קיים
                                          אני אבדתי
                                          ואין אחד שמחפש אותי

                                          למה בניתי חומה
                                          תקלף לי רק שכבה
                                          אל תקשה ליבי
                                          אבא, אין אותי
                                          הגעתי לקצה שלי
                                          מתכדררת בתוך בועה
                                          האם אפסה תקווה?
                                          במסתרים בוכה לך

                                          שוב אותו הסרט, אני כאן
                                          שואלת את עצמי
                                          האם כל זה היה כדאי
                                          אולי תחשפי, תדרשי
                                          שלא תצטרכי כבאי
                                          שיכבה את השרפות שלך
                                          תגיד לי אבא עד מתי המהלך
                                          אני לבד ואין לי מי
                                          חרב עליי עולמי...

                                          תתחברי לטוב שבך
                                          אני אוהב אותך
                                          כמו שאת
                                          אל תפחדי
                                          יש בך חלק אלוקי
                                          תלכי עם האמת ,גם כשהיא לא יפה
                                          חכי לוחמת, בסוף תהיי גאה.

                                          נוודנ מנותק
                                          נוודנ מנותק
                                          נווד
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1797

                                          כשהאדם שאמור להיות הכי קרוב אליך, מתקרב רק כדי לבעוט בך זה קשה. אבל יותר קשה זה שאתה תאהב אותו לא משנה מה. (זה גם מאוד מתחבר להגיג הקודם שהעליתי)

                                                                     מזוכיסט
                                          

                                          כשנכנסתי ראיתי אותך
                                          היית מסתול הכל הבל
                                          אתה לא מסכה
                                          רק נשמה בלי שכל

                                          כשנכנסתי ראית אותי
                                          ומיד באת לחבק
                                          האמת צפה
                                          תסלח לי שאני מתרחק

                                          תסלח לי
                                          שכשחיבקת אותי
                                          לא הראיתי א^הבה
                                          חיבוק כזה לא אמיתי
                                          כבר כבתה הלהבה

                                          תסלח לי
                                          עדין קשה לי להתחבר אליך
                                          גם אם אתה רק נשמה
                                          אתה באמת טוב אני יודע
                                          אבל לפעמים גם בהמה

                                          בסוף כשנשכבת גמור על המיטה
                                          באתי ופרשתי עליך סמיכה
                                          חיבקתי חיבוק שהוא אמת לאמיתה
                                          ולקינוח הענקתי נשיקה מלוחה

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          6

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול