דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 814.6k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ה מנותק
    ה מנותק
    הודיה 1
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1855

    אוי אבא
    אתה לא יודע
    כמה שאני
    אוהבת אותך
    ומעריכה אותך
    ואין לי את הדבר
    שהכי יקר לך
    להקריב לך
    תן לי מילה
    תשפוך לי דמעה
    אני יקריב לך
    את כל עולמי
    את כל מה
    שיקר לך ולי
    אבא
    רק תן לי כוחות להמשיך
    ולמלאות את החסר
    ואני אהיה שליחה
    רק שלך
    ולמלא את רצונותיך
    בלב שלם
    מתוך הנשמה
    שנתתה לי
    שהכל הוא שלך
    אני פה בעולם
    רק לפאר אותך
    ולעשות כרצונך
    למרות
    שלא כ"כ מצליחה
    אבל ממשיכה לנסות
    ואקריב לך
    את כל עולמי
    את כל עולמך
    רק תגיד לי
    מה הכי יקר לך

    מביתך הקטנה שאוהבת אותך ללא גבולות💗

    "אי אפשר למחוא כפיים ביד אחת"

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    11
    • מ מנותק
      מ מנותק
      מא1
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1856
      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • משורר מבולבלמ מנותק
        משורר מבולבלמ מנותק
        משורר מבולבל
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי משורר מבולבל
        #1857

        מחלה

        השיר הבא נכתב בפורים מתוך ה"עד דלא ידע"...

        אבא, יש לי בקשה אחת פשוטה
        עכשיו אנחנו פה, זה רק אני ואתה
        לא לחצאים בלי מחיצות
        נגמרו התירוצים, זה הזמן לרצות

        אבא, נכון שלא תמיד הכל נראה ורוד
        לפעמים ההנהגה אחרת, לתפארת
        זה ההוד זה היסוד
        כבר לא מסוגל לעמוד, אני רק חייב לגלות לך סוד

        גילו לי מחלה, אין לה סוף אין לה התחלה
        היה קשה לדבר על זה בקול
        אך הֵי, היום זה לא סתם יום של חול
        אז עכשיו אני יכול

        נפשי חולת אהבתך
        אני חולה עליך, פי נמלא בתהילתך
        נפשי חמדה לדעת כל רז סודך
        חבק אותי חזק קרב אותי אליך

        אז אנא אֵל נא, אַל נא רפא נא לה
        בהראות לה נועם זיווך, אז תתחזק
        אז תתחזק ותתרפק
        והיתה לה אהבת עולם

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        15
        • מ מנותק
          מ מנותק
          מא1
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מא1
          #1858

          להתחדש
          בכל יום שוב להתרגש,
          שבליבי תבער האש
          ולא אתייאש

          אביב
          פריחה מסביב,
          יש לי אבא שמקשיב
          וכל צעד לי מחשיב

          כמו בלבלוב
          כך אני בן אהוב-
          מתחיל מחדש שוב ושוב
          וזה מה שחשוב!!!🌺

          חודש טוב ומבורך!
          חודש של התחדשות, התעלות וצמיחה
          ניסי ניסים ומלאאא הצלחה!!!

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          8
          • שיר 5ש מנותק
            שיר 5ש מנותק
            שיר 5
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1859

            אין לי כבר כוחות
            רוצה טיפה להיות.
            את עצמי להרגיש
            בלי להרעיש
            לשבת בשקט, לחלום
            על הבית והחום
            שאני רוצה לבנות
            עניינים ברום עולם
            שבמרוץ כך נעלם
            משאיר לי אבק
            שלועג לי, נאבק
            להשאר עלי
            להדבק אלי.
            אין לי לזה זמן
            מוצאת את עצמי כבר מזמן
            מבקשת לנוח, להנפש
            לעצור את גלגל החיים
            המתיש, המהיר
            העמוס ברעשים
            שלא נותנים לך ללכת.

            כשאומרים לך "ספר לי קצת על עצמך"
            ופתאום אתה שוכח מי אתה

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            6
            • טותייייט מנותק
              טותייייט מנותק
              טותיייי
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1860

              לפעמים הכל מבלבל
              ואת לא רוצה להישבר
              מרגישה חזקה בתוך הלב
              ומבחוץ מרגישה את הכאב
              הרבה שאלות ותהיות
              מה רצית רק תשובות
              הכלה ואהבה יעזרו הרבה
              אך מעט מאד שזה קורה
              וכל מה שרצית
              וכל מה שחלמת
              רק מחצית
              מימה שקיבלת
              ולמה שואלת את עצמך
              בכל לילה במיטה
              הרי רק בזכותך
              עלית במדרגה
              ואחרי כל השברים
              וכל המשברים
              את שואלת את עצמך
              למה החיים שלך
              טו מאצ מסובכים?
              טוהר

              לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
              -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              5
              • משורר מבולבלמ מנותק
                משורר מבולבלמ מנותק
                משורר מבולבל
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1861
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • מרבמ מנותק
                  מרבמ מנותק
                  מרב
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי מרב
                  #1862

                  אבא,אני שלך!
                  אבא,אני ביתך!
                  אותך תמיד אוהב,
                  אתה הוא הגדול מכולם.
                  מגשים,מקשיב.
                  אתה הוא מלך העולם.
                  לא שרים,ולא ראשים.
                  וגם לא חשובים.
                  החושבים,הטועים,
                  שוכחים,המכחישים.
                  אתה האבא,היושב על הכסא
                  השולט.
                  ובעיקר אוהב...❤
                  תפנו אליו הוא פנוי בכל עת.

                  "אפשר לשאול אותך שאלה?"
                  "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  4
                  • צופיה ג.צ מנותק
                    צופיה ג.צ מנותק
                    צופיה ג.
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1863

                    מדינת ארץ ישראל / מ.ל.
                    לא אני כתבתי אבל הייתי חייבת לפרסם!!(כמובן יש אישור פרסום מהכותבת)

                    יש לי אלוקים
                    ויש לי תורה
                    יש לי את הארץ
                    אבל יש לי גם מדינה

                    הארץ עם אלוקים
                    המדינה עם השטן
                    הארץ של התורה
                    והמדינה בראש קטן

                    הארץ של ה'
                    והמדינה כופרת
                    הארץ של תכלית
                    והמדינה אובדת

                    הן כ"כ רחוקות אחת מהשניה
                    ארץ ישראל והמדינה שעל שמה
                    זה אמת מול שקר, כוחות מנוגדים
                    שלעולם לא יגיעו לדעות מוסכמים

                    זה חולשה מול כוח
                    רק אין את החזקים עם ההגיון והמוח
                    ניסו לשלב את השניים
                    ולא ניתן לראות שינוי בנתיים

                    ולכן המציאות נראת כמו היום
                    מלחמה בלתי פוסקת של החושך והאור
                    של אמונה מול כפירה
                    של טומאה מול טהרה

                    עד שהאור ינצח
                    כי עמ"י הוא עם הנצח
                    אז אפשר לומר על מדיניות השרץ
                    שבקיצור המדינה לקחת לי את הארץ.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    9
                    • לומדת ללכתל מנותק
                      לומדת ללכתל מנותק
                      לומדת ללכת
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1864

                      לכי לך

                      לכי לך בת אהובה
                      לכי לך מבית אביך
                      לכי לך, חשבי מה האמת והחובה
                      לכי לך, כי בבוץ משחקת מצאתיך.

                      לכי לך בת יקרה
                      לכי לך ממולדתך
                      לכי לך מהרגלייך
                      לכי לך מכל מה שאהבה נפשך.

                      לכי לך בת של מלך
                      לכי לך אל הדרך
                      לכי לך לכביש, לשביל ולהר
                      לכי לך כי בך המלך בחר.

                      לכי לך משם בת קרובה
                      לכי לך ותזכי לרבבה
                      לכי לך ממדבר ערבה.
                      "יצאתי אבי, כי בך נפשי אהבה"
                      "לקראתך אני בא", שמעתי בת קול משיבה.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      8
                      • לומדת ללכתל מנותק
                        לומדת ללכתל מנותק
                        לומדת ללכת
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1865
                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • עופר האייליםע מנותק
                          עופר האייליםע מנותק
                          עופר האיילים
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי עופר האיילים
                          #1866

                          הם גורמים לי להרגיש
                          כזאת'י נחותה
                          לידם אני כבר
                          לא כל כך שווה
                          הרמה שם מעלי
                          הרף עולה למעלה
                          לא מתחשב בגיל
                          שם הכישרון שלי
                          הוא עוד אחד
                          רגיל
                          מנסה את מזלי
                          מתחרטת על הרגע
                          נתקלת לראשונה
                          במשוב כזה פוגע
                          בניסיון השני
                          נחתמת החלטה
                          לשם כבר לא חוזרת
                          למקום שונה פונה
                          לסביבה אחרת
                          שבאמת מעריכה

                          "ישנם הרבה שקרים שמסתובבים בעולם, והדבר הכי נורא הוא שחצי מהם נכונים".

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          5
                          • פונץ' בננהפ מנותק
                            פונץ' בננהפ מנותק
                            פונץ' בננה
                            צוות פיקוח
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1867

                            בס"ד

                            לא רצה לאכזב, רצה להראות
                            שהוא חזק כמו זאב.
                            והנסיונות שהוא עובר,
                            לא ישברו אותו כל כך מהר.
                            הוא ניסה להתגבר,
                            הרי הבטיח כבר שלא ישבר.

                            אבל זה בא וקרס,
                            כמו מעשה קונדס .
                            לא בשליטה,
                            אלא מעומס בשגרה.

                            הוא מתחנן שיביאו לו הזדמנויות,
                            למצוא תעצמו מחדש.
                            וגם אם לא יבחר בטוב שקיים,
                            תניחו לו.
                            הוא עוד ימצא את מקומו בעולם....
                            🙏🙏🙏

                            אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                            שומע נסתרות הלב 💜

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            9
                            • ע מנותק
                              ע מנותק
                              עדיין לבד
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1868

                              חיפשתי את האמת שלי
                              בלב של אחרים

                              חיפשתי מישהו שיבין אותי
                              וישנה אותי מבפנים

                              חיפשתי מישהו דומה לי
                              שנהיה קצת מתחרים

                              חיפשתי מישהו שיביא לי
                              דברים שלא השקעתי בהם מאמצים

                              כמה אני חיפשתי
                              אוהו כמה שחיפשתי
                              לא מצאתי
                              כי נבראתי
                              חד פעמי

                              אין מישהו שיכול
                              לחיות במקומי
                              לצבוע אותי במכחול
                              לפי טעם לא שלי
                              אני בודד בעולם
                              ככה גם כולם
                              לכולנו יש תפקיד
                              אלוקים לנו אועיד

                              ובכל זאת...
                              אני חיפשתי.
                              אבל...
                              לא מצאתי.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              13
                              • א מנותק
                                א מנותק
                                אריה 93
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1869

                                וּמָה אֶעֱשֶׂה
                                וְלֹא אוּכַל
                                לְסַפֵּר לָךְ הַכֹּל
                                יֵשׁ אֲמִתּוֹת
                                שֶׁקְּבוּרוֹת
                                בְּהָרִים שֶׁל חוֹל
                                יֶשְׁנָם פָּנִים
                                שֶׁמּוּגַנִּים
                                מֵאֲחוֹרֵי מַסֵּכוֹת
                                יֵשׁ מֵהֶם
                                שֶׁאֶחֱשֹׂף
                                וְיֵשׁ
                                שֶׁפָּחוֹת

                                חדש פה... עדיין לומד את ההתנהלות
                                תהיו עדינים

                                אֲנִי, הַבָּשָׂר וָדָם
                                אֵינֶנִּי כְּמוֹ הַיָּם, מָלֵא בְּעַצְמוֹ
                                כְּשֶׁאֲנִי רֵיק
                                אֲנִי נִשְׁבַּר

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                9
                                • טותייייט מנותק
                                  טותייייט מנותק
                                  טותיייי
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1870

                                  מה רק רציתי
                                  למה אני מרגישה מיותרת
                                  מה עשיתי
                                  למה אני נאטמת
                                  אתם אוטמים את הלב שלי
                                  גורמים לכאב שבי
                                  לגדול
                                  ליפול
                                  אני רוצה לצעוק
                                  לצעוד
                                  לברוח
                                  מהכל לשכוח
                                  למה אתם יורדים עלי
                                  למה אני לא מרגישה נאהבת
                                  מה רק רציתי
                                  חממה שעוטפת
                                  מרגישה שנאה
                                  בתוך הלב
                                  למי שאמור
                                  להיות אוהב
                                  והלב שלי נשבר
                                  ומרגיש מוזר
                                  כזר
                                  לעולם
                                  מכולם...
                                  טוהר

                                  לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                  -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                  מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  10
                                  • טותייייט טותיייי

                                    מה רק רציתי
                                    למה אני מרגישה מיותרת
                                    מה עשיתי
                                    למה אני נאטמת
                                    אתם אוטמים את הלב שלי
                                    גורמים לכאב שבי
                                    לגדול
                                    ליפול
                                    אני רוצה לצעוק
                                    לצעוד
                                    לברוח
                                    מהכל לשכוח
                                    למה אתם יורדים עלי
                                    למה אני לא מרגישה נאהבת
                                    מה רק רציתי
                                    חממה שעוטפת
                                    מרגישה שנאה
                                    בתוך הלב
                                    למי שאמור
                                    להיות אוהב
                                    והלב שלי נשבר
                                    ומרגיש מוזר
                                    כזר
                                    לעולם
                                    מכולם...
                                    טוהר

                                    מ מנותק
                                    מ מנותק
                                    משוגעת אמיתית
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1871
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • שיר 5ש מנותק
                                      שיר 5ש מנותק
                                      שיר 5
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1872

                                      רוצה לשקוע
                                      מכולם לשכוח
                                      העולם אכזר
                                      ואני לבד
                                      די כבר
                                      אין כוחות
                                      נמאס לי לבכות
                                      נגמרו הדמעות
                                      מי יבין
                                      מי ישמע
                                      אני מתמודדת לגמרי לבד
                                      אין מי שאותי ינחם
                                      אין מי שבמקומי יכאב
                                      ואין מי שאותי יבין
                                      וזהו החלק הכי מכאיב
                                      כי מי יצליח לנגב את דמעותיי
                                      כשאין בכל העולם
                                      אפילו אחד שיודע
                                      שמרגיש כמוני
                                      שהעולם נגמר
                                      בשבילי, בשביל כולם.
                                      אין למה לקום
                                      חבל על הכוחות
                                      ממילא הכל יחזור כך להיות
                                      שבור, כואב, לועג לניסיונות
                                      לפחות לא נאמץ מידי את הכוחות.

                                      כשאומרים לך "ספר לי קצת על עצמך"
                                      ופתאום אתה שוכח מי אתה

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      9
                                      • אייצ'יתא אייצ'ית

                                        @ב-ב
                                        חיכינו ליום-
                                        כן זאת השעה,
                                        לחיות לא לחלום
                                        זה לא השערה....

                                        תודה שהזכרת-
                                        כי כמעט שכחנו
                                        בואו נפנה ת'מבט
                                        לאולמות שעזבנו...

                                        חחח...סתם הגבתי לך בצורת חריזה...
                                        אהבתי ממש את הכתיבה שלך!!!
                                        מרענן....וממריץ להופעות כבר...חחח

                                        E מנותק
                                        E מנותק
                                        efrat 0
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1873
                                        פוסט זה נמחק!
                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • צ מנותק
                                          צ מנותק
                                          צופה מהצד
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי צופה מהצד
                                          #1874

                                          טוב זה פעם ראשונה שאני מנסה לכתוב.
                                          רועדות לי האצבעות כשאני חושב על הרמה של רוב הכותבים כאן,
                                          אז בקיצער תרחמו...

                                          שקט מוזר של לילה אפל
                                          כולם חולמים מחר נקום לשחר של יום חדש
                                          יללות של חתולים מתוך הערפל
                                          יש מין תחושה של משהו לא מורגש

                                          עולם שלם רודף אחרי עצמו
                                          רודף אחרי אהבה, רודף אחרי תקווה
                                          במעגל קסמים שלא נגמר לעולם
                                          אכזבה ושוב פעם אכזבה

                                          ובלילה לוחשים כולם אל עצמם
                                          מחר יהיה יותר טוב אין אפשרות אחרת
                                          והגיע המחר ושוב אמרתי יהיה טוב לעולם
                                          וכך פשוט המשכתי לחיות בסרט

                                          S תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          17

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול